Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08675 Жерді мелиорациялау, баптау және қорғау в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Табиғи техногендік кешендерді басқару
    Несиелер: 5

    Табиғи кешендердің күйзеліс күйіне әсер ететін әртүрлі антропогендік факторларды зерттеу. Заманауи геожүйелердің су шаруашылығы кешенін анықтау, табиғи- техногендік рөлін анықтау. Табиғатты тиімді қолдану негіздері. Су ресурстары, экологиялық проблемалар, трансшекаралық өзендер проблемалары.

    Селективті тәртіп
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Шетел тілі (кәсіби) курсының басты мақсаты білім алушылардың мәдениетаралық коммуникативтік компетенцияны қалыптастыру, және оның құрамдасбөлігіретінде, халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралыретінде пайдалануға мүмкіндік беретін кәсіби негізделген мәдениетаралық коммуникативті компетенцияны қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру.Жоғары білім беру педагогикасының әдістемесі мен теориясы, қазіргі заманғы және инновациялық педагогикалық технологиялармен таныстыру, білім беруді жоспарлау мен ұйымдастыруды және тәрбиелеуді оқыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттар үшін психология курсы гуманистік дүниетанымын қалыптастыруға негіз болып табылады. Аталған курс құрамына қазіргі психологиялық ғылымның қоғамдағы орны мен рөлі жайындағы мәліметтер кіреді. Ол Курста психологияның базалық білімдері қарастырылады. Фундаменталды және психологиялық түсініктердің негізінде адам тұлғасы мен әрекеттеріне тұтас көзқарастарын қалып-тастырып, психикалық процестердің заңдылық-тары мен адамның тұлғалық қасиеттері туралы білімдер негізінде жастардың әрекеттері мен мінез-құлықтарына саналы түрде талдау жасай білу қажеттіліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мелиоративтік жүйелерде су шаруашылық нысандары құрылысын салу
    Несиелер: 5

    Су шаруашылығы нысандарының жобалаудың негізгі ережелері мен стандарттары.Суару жүйелерінде сушаруашылық құрылыстарын жүргізу тәсілдері. Өзен су электр станцияларын жобалау үшін инженерлік зерттеулер мен зерттеулер негіздері. Гидротехникалық конструкцияларды жобалау әдістері. Өзеннің кешенді гидротехникалық құрылымдарының орналасу және жобалау принциптері. Гидротехникалық құрылымдардың қоршаған ортаға әсері, кіші, орта және ірі бөгеттерді жобалаудағы заманауи үрдістер; көп ��ақсатты өзен ГЭС-і үшін орналасу мәселелері. Мелиорациялық жүйелерді жобалаудың озық және инновациялық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Су шаруашылығындағы нормативтік құқықтық құжаттар
    Несиелер: 5

    Қазақстан Републикасында су пайдаланушылар және су тұтынушылардың қарым қатынасын реттейтін заңнамалық құжаттармен таныстыру. Қазақстан Республикасы су заңда-рының мақсаттары мен мiндеттерi. Су заңдарының принциптерi. Су шаруашылығы құрылыстарына меншік құқығы және өзге де құқықтар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жерді мелиорациялауда су ресурстарын тиімді пайдалану негіздері
    Несиелер: 5

    Заманауи өндірістік кластерлік жолдарға көшуді зерделеу, өндіріске инновацияларды енгізу, инновациялық қызметті дамыту және су үнемдеудің озық технологияларын (тамшылатып суару, топырақ астынан суару және т.б.) өндіріске енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 2

    Білім алушылардың бойында ғылым ұғымы мен мәні,құрылымы, тәсілдері, ғылымдағы басты парадигмалық теориялар туралы, ғылыми болжамдар, аксиомалар мен теориялардың қалыптасу заңдылықтары туралы, ғылымның даму тарихы мен заңдылықтары туралы, ғылым дамуының негізгі кезеңдері туралы түсініктер мен білімдер, мағлұматтар жүйесін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жер асты суларын ауылшаруашылығында пайдалану
    Несиелер: 5

    Жерасты суларының пайда болуын, жіктелуін және динамикасын және жерасты суларын іздеу және барлау, олардың сапасын, орналасу жағдайын, қозғалуын, режимін, ресурстарын зерттеу. Геологиялық және гидрогеологиялық түсірулерді, агрогеологиялық бақылауларды, геоботаникалық және геофизикалық зерттеулерді, тайыз және терең байқаушы бұрғылауларды, су тартуды, режимді тұрақты түрде уйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Суды дайындаудың арнайы әдістері
    Несиелер: 5

    Технологиялық циклдарда пайдалану үшін және сумен жабдықтау мақсаттары үшін суды дайындаудың инновациялық әдістері. Суды өңдеу және сарқынды суларды тазартудың инновациялық әдістері. Иновациялық су пайдалану және су дайындау жабдықтарын жобалау. Су дайындау және су тазарту қондырғыларын пайдаланудың иновациялық режимдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мелиоративтік және су шаруашылық жүйелерді зерттеу
    Несиелер: 5

    Мелиорация және су шаруашылығы жүйелерін зерттеу әдістері туралы білім беру. Мелиорация және су шаруашылығы жүйелеріндегі объектілердің әр түрлі жұмыс жағдайында режимдерін зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Су сапасын жақсартудың иновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Сулардың сапасын жақсарту технологиясының түрлерін, табиғи сулардың қасиеттерін және олардың классификациясын оқып үйрету. Судың сапасын бағалау. Суды өңдеу мен тазалаудың әдістері. Су сапасын жасқарту жүйесінің жобалау және технологиялық есептеулер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бұзылған агроландшафттарды қалпына келтіру әдістері
    Несиелер: 2

    Гумустың пайда болуын, топырақтың химиялық құрамын зерттеу.Агроландшафттардың деградациясының дамуын болдырмауға арналған негізгі мелиоративті шаралар, сонымен қатар аумақтың экологиялық-ландшафтық ұйымдастырылуына негізделген топырақ құнарлылығы мен олардың негізгі көрсеткіштері, қарашірік пен азоттың қалпына келуі мен сақталу процестері, аймақтық, дақылдардың бейімділігі, өсіру технологиясы, әлеуметтік және т.б. экономикалық негіздеу және экологиялық қауіпсіздік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мелиорация және су шаруашылығындағы ғылыми зерттеулердің бағыттары
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерді салу және жүргізу. Ғылыми зерттеу әдістемесін, эксперименттерді жоспарлау принциптерін білу. Ғылыми мақсаттар міндеттер мен әдістерді негіздеу. Су ресурстарын басқарудың ғылыми және кәсіби проблемаларын шешудің заманауи әдістері; инновациялық эксперименттік зерттеулердің негізін меңгеру Эксперименттерді жүргізу әдістемелерін экономикалық тиімділіктерін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адаптивтік ландшафттық мелиорация
    Несиелер: 5

    Табиғи пайдаланылатын жерлердің өзгеру қарқынын және ландшафтық-экологиялық теңгермесін ескеріп, ландшафтты пайдалану бағытын дұрыс таңдауды білу және ландшафттыларды мелиорациялаудың экологиялық салдарын үйрету. Табиғатты тиімді пайдалану, оның ішінде ауылшаруашылық жерлерді мелиорациялау мәселелерін шешкенде ландшафттың ролі. Ауылшаруашылық мелиорациясының зерзаттары ретіндегі, табиғи-антропогендік ландшафттар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мелиоративтік жүйелердің мониторингі және экологиялық қауіпсіздігі
    Несиелер: 2

    Суару жүйелерін жобалау және пайдалануға байланысты экологиялық бақылаудың заманауи экологиялық әдістерінің негіздерін, ережелерін, негіздерін үйрету. Жер асты суларының және коллекторлы-дренаждық сулардың мониторинг әдістерімен танысу. Жер асты суларын өлшеу және зерттеу жабдықтары. Химиялық талдауға арналған ұңғымалардан жер асты суларын алу. Табиғи кешендер мен компоненттердің жай-күйін, сондай-ақ мелиоративті шаралар әсерінен әсерінен олардың өзгеруін байқау және бақы��ау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Болжамдау және табиғи-техногендік үдерістердің мониторингі
    Несиелер: 5

    Мелиоративтік жүйелердің сапасын бағалау, үлгілерді өлшеу және алу әдістері, бақылау зерттеулерін жүргізу кезінде бақылау. Табиғи технологиялық процестерді бақылаудың заманауи әдістері. Мелиоривтік жүйелер мен жер асты суларының жағдайын талдау негізінде бағалау әдістері. Табиғи технологиялық процестерді бақылаудағы ингредиенттердің негізгі құрамы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғи және табиғи-техногендік жүйелердің байланысын зерттеу
    Несиелер: 5

    Пайдаланылған табиғи жерлердің өзгеру процесін ескере отырып, ландшафттарды пайдаланудың дұрыс бағытын таңдауға қабілетті болады. Табиғи ортаның оңтайландыру принципі мен қабілеті арасындағы байланысты зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мелиорациядағы су шаруашылығы есептеулерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Құрылыс жұмыстарының құрамы мен көлемін анықтау, стандартқа сәйкес талапты орындау туралы шешім қабылдау, орындалған жұмыстардың сапасын бақылау. Суару және дренаж жұмыстарын жобалау үшін қажетті мәліметтер. Су мен тұз балансының элементтері. Суару және дренаж есептеулерінде қолданылатын модельдер. Ирригациялық және дренаждық жүйелерді жобалау және пайдалану кезінде компьютерлік бағдарламаларды қолдану. Мелиорациядағы бақыланатын және экологиялық көрсеткіштерді есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени ландшафттардың сәулеті, жобалау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Табиғатты тиімді пайдалану, оның ішінде ауылшаруашылық жерлерді мелиорациялау мәселелерін шешкен кезде ландшафттың ролін білу. Табиғат және табиғи ресурстар. Табиғи орта және өмір сүру жағдайы. Адамның табиғатпен қарым-қатынасы. Табиғи жүйе туралы түсінік. Қазақстанның ландшафттары. Ландшафты табиғи кешендердің алдыңғы қатарлы, инновациялық ұйымдастыру үлгісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ландшафттық егіншілік
    Несиелер: 5

    Табиғи пайдаланылатын жерлердің өзгеру қарқынын және ландшафтық-экологиялық теңгермесін ескеріп, ландшафтты пайдалану бағытын дұрыс таңдауды білу жә-не ландшафттыларды мелиорациялаудың экологиялық салдарын үйрету. Ауылшаруашылық жерлерді мелиорациялауға ландшафты-экологиялық тұрғыда қарау. Ауылшаруашылық дақылдары-ның және топырақтың сыртқы орта факторларына қоятын агроэкологиялық талаптары. Антропогендік іс-әрекет жағдайларындағы агроландшафтардың орнықтылығы және тұрақтылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Суландыру жүйелерді жобалауды автоматтандыру және олардың сараптамасы
    Несиелер: 5

    Гидромелиоративтік жүйелерді пайдалану және суғару жүйелерінде су пайдалану қызметтерін ұйымдастыру жұмыстарын таныстыру. Суғару жүйесінде суды автоматты есепке алушы және таратушы инновациялық аспаптардың түрлері. Бұл аспаптардың құрылысын, жұмыс істеу принципін және оларды қолдану жағдайларын таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мелиоративтік жүйелердің су өлшегіш құрылгылары мен құрылымдары
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы су өлшеу құралдары, су шығынын анықтау принциптерін зерттеу. Стандартты, инновациялық технологиялық су есептегіштер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тастанды суларды табиғи тазалау әдістері және оларды ауылшаруашылығы дақылдарын суаруға пайдалану
    Несиелер: 5

    Тастанды суларды тазартудың табиғи әдістері. Топырақты өңдеу әдісін таңдаудың негізгі тұстары мен критерийлері. Тастанды сулардың құрамын және оның дақылдарды суаруға жарамдылығын бағалаудың негізгі критерийлері. Ластанған сулардың құрамымен, тазарту әдістерімен және тазарту құрылыстарының кешенімен, тазарту құрылыстарының жобасымен танысу. Су аз болған кезеңдегі дақылдарды суару үшін коллекторлық суды пайдалану. Су көздерін ластанудан жән�� сарқылудан қорғаудың кешенді шаралары. Топырақты өңдеудің инновациялық әдістерін өндіріске енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Білім алушылардың бойында ғылым ұғымы мен мәні, құрылымы, тәсілдері, ғылымдағы басты парадигмалық теориялар туралы, ғылыми болжамдар, аксиомалар мен теориялардың қалыптасу заңдылықтары туралы, ғылымның даму тарихы мен заңдылықтары туралы, ғылым дамуының негізгі кезеңдері туралы түсініктер мен білімдер, мағлұматтар жүйесін қалыптасады. Оқыту нәтижесінде магистрант қойылған оқу мақсаттарына қол жеткізудің ең тиімді әдістерін қолданады. Жоғары білім беру педагогикасының әдістемесі мен теориясы, қазіргі заманғы педагогикалық және инновациялық технологиялармен таныстыру, білім беруді жоспарлау мен ұйымдастыруды және тәрбиелеуді оқыту. Жоғарғы мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, басқарушыға лайық стилін, жаңа және инновациялық білім беру бағдарламаларын, іскерлік этикет дағдыларын игеру. Алған білімін қолданып, біріктіріп, практикалық қызметте қолдану, ары қарай дамыту. Кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолданады.

  • Код ON2

    Технологиялық циклдарда пайдалану және сумен жабдықтау мақсаттары үшін суды дайындаудың, суды өңдеу және сарқынды суларды тазартудың инновациялық әдістерін,иновациялық эксплуатациялау (су пайдалану) және су дайындау жабдықтарын жобалауды меңгереді. Мелиоративтік жүйелерді озық және инновациялық тәсілдермен жобалауды меңгерген.Жерасты суларының пайда болуын зерделеу. Зерттеудің жаңа әдістерін және олардың кәсіби қызметінің ғылыми бағыттарын игеру; инновациялық эксперименттік зерттеу негіздерін оқып үйрену.Қазақстан Републикасында су пайдаланушылар және су тұтынушылардың қарым қатынасын реттейтін заңнамалық құжаттармен танысу. Өндіріске су сапасын жақсартудың инновациялық әдістерін енгізу. Сушаруашылық жүйелерін пайдалану және жобалау жұмыстарын дайындау мен жүргізуге байланысты экологиялық мониторингтің заманауи әдістерін, негізгі ережелерін оқыту.

  • Код ON3

    Мелиорациялық жүйелерді жобалаудың озық және инновациялық әдістерін меңгерген. Ғылыми зерттеулердің экономикалық тиімділігін анықтайды, судың сапасын бағалайды. Автоматты есептеу мен суды таратуға арналған жаңа құралдар мен жабдықтарды қолданады. Табиғатты рационалды қолдануға қабілетті, ландшафты табиғи жүйелердің озық, инновациялық жолмен ұйымдастыру үлгілерін орындай алады, аудандастыруды, әлеуметтік-экономикалық орнықтылықты және экологиялық қауіпсіздікті ескере отырып, жүйелік тәсілге негізделген жолмен агроландшафттардың тозуын болдырмайды. Суды үнемдеу, суармалы жерлердің экологиялық-мелиоративтік жағдайын жақсарту және экономикалық тиімділік үшін тастанды сулардың құрамын және оның дақылдарды суаруға жарамдылығын бағалаудың негізгі өлшемдерін жасауда сауатты болуы керек. Суды үнемдейтін технологияны енгізу дағдылары бар. Суды өлшейтін инновациялық құралдарды қолданады, мелиорациялық жүйелердің экологиялық жағдайын бағалайды. Мелиорациядағы бақыланатын және экологиялық көрсеткіштер жүйесінің модельін құруға қабілетті.Табиғи кешендер мен компоненттердің жай-күйін, сондай-ақ мелиоративті шаралар әсерінен олардың өзгеруін байқау және бақылау. Жағымсыз салдарларды уақытылы және жедел алдын алуға, сонымен қатар геожүйелер мен экожүйелердегі жағымды өзгерістерді экономикалық мақсатта тиімді қолдана білуге қабілетті болу.

Top