Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы в Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Магистранттардың лингвистикалық, дискурсивтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру, оларды оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне баулу, шет тілінде кәсіби сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, мамандық бойынша мәтіндерді аудару дағдыларын дамыту. Грамматикаға шолу, оқу және жазбаша жұмысқа дайындалу әдістемелері, эссе жазу, тындау және сөйлеу әдістемелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманда қоғамның басқару қызметінде тұрақты кездесетін өзекті әртүрлі әлеуметтік мәселелерді шешуге қажетті психологиялық терең теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Ұйымның персоналын басқарудың негізгі тәсілдерін және қызметкерлермен жұмыс жасау әдістері мен технологияларын, әсіресе көшбасшының стилін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұрақты орман қолдану
    Несиелер: 5

    Қалпына келтірілетін ресурстарды ұтымды игеру кезінде қалпына келтірілмейтін табиғи ресурстар үшін оларды ұдайы пайдалану және минералдық-шикізат базасын ұдайы өндіру, сондай-ақ табиғи жүйелердің өзін-өзі реттеуін және антропогендік жүктеме салдарын өтеу мүмкіндігін қолдауға қабілетті ландшафтық және биологиялық әртүрлілікті сақтау және қалпына келтіру, табиғат пайдалануды лицензиялау және лимиттеу, қоршаған ортаның табиғи ресурстарын қорғауды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұрақты орман дақылдары базасын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Орман тұқымының негіздерін іріктеу және генетикалық негізде ұйымдастыру Қазақстан Республикасының Орман кодексінде белгіленген орман тұқымдарының негізгі міндеті болып табылады. Ағаштар мен бұталардың тұқымдарын ормандарды көбейту және орман өсіру, жеміс орман екпелерінің заңдары, тұқым өнімділігін болжау және есепке алу әдістері, егін жинау әдістері, тұқымдарды сақтау және себу үшін тұқым дайындау ережелері, егістік тұқымдарды анықтау және бақылау, аймақтарды бөлу әдісі туралы қысқаша шолу жасалды. Қазақстандағы ағаш түрлерінің тұқымдары. Қазақстан Республикасының негізгі орманды қалыптастыру түрлеріне іріктеу және генетикалық негізде тұрақты орман тұқым базасын құру қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өртті басқару
    Несиелер: 5

    Ормандардың өртке қарсы жай-күйі туралы деректерді жинау, талдау және қорытудың дұрыстығы, орман жағдайы туралы алынған деректердің негізінде орман техникалық өртке қарсы іс-шараларды қалыптастыру, өзгеріп жатқан өрт жағдайына жедел әрекет ету қабілеті, орман техникалық жұмыстарды орындау кезінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдану, өндірістік өртке қарсы жағдайларда ұйымдастыру-басқару шешімдерін табу қабілетін оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Зертханалық және өндірістік экспериментті ұйымдастыру технологиясы, зерттеу нәтижелерін ұсыну және айырмашылықтың анықтығын бағалау әдістері, ҒЗЖ нәтижелерін жариялау әдістемесі және жарияланымдар түрлері, ҒЗЖ нәтижелерін енгізу әдістері: патенттеу, өнертабыстар мен инновациялық жобаларды апробациялау және алынған білімді нақты орман-экологиялық және шаруашылық-экономикалық жағдайларда шығармашылықпен қолдану оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясы мен жаратылыстану-техникалық ғылымдар интеграциясына негізделген ғылыми білім мен зерттеу әдістері саласындағы жүретін процестерге бағдар. Танымдық іс-әрекеттің тарихи эволюциясы логикасы, қазіргі эпистемологияның мазмұны мен құрылымы және негізгі философиялық парадигмаларының мағынасы туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Педагогикалық теория мен педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары оқу орындарында оқытуға арналған оқу процесін басқару, педагогиканың негізгі категориялары туралы түсінік, гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі және оқытушының практикалық жұмысындағы жоғары білім педагогикасының орны, рөлі мен маңызы, қазіргі педагогиканың негізгі әдістері мен әдіснамасы жоғары білім берудің педагогикалық мәселелерін шешудің тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геоботаника
    Несиелер: 6

    Жердің өсімдік жамылғысы өсімдік қоғамдастықтарының жиынтығы ретінде, олардың құрылымы мен серпіні, құрамы, құрылысы, жіктелуі, жердің өсімдік жамылғысының қалыптасу, дамуы мен орналасу заңдылықтары және түрлер мен өсімдік қоғамдастықтарының қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасы зерттеледі, ол бір өсімдік қоғамдастығының шегінде, жекелеген қоғамдастықтар арасындағы, сондай-ақ өсімдік қоғамдастығы мен оның қоршаған табиғи ортасы арасындағы өзара қарым-қатынастардың барлық спектрін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР орман шаруашылығының ғылыми - инновациялық приоритеттері
    Несиелер: 6

    Ормандардың жалпы экономикалық бағалау әдістемесі ормандардың негізгі түрлерін және маңызды экономикалық, экологиялық және әлеуметтік-мәдени маңызы бар ормандардың негізгі түрлерінің және пайдалы қасиеттерінің есебін ескере отырып, ормандардың жалпы құндылығын анықтау мақсатында негізгі заң және басқа да заңнамалық актілер негізінде әзірленді және жинақталған, Қазақстан Республикасының орман алқаптарында өндірілген және қолданылатын болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орман ресурстарын тиімді пайдалану
    Несиелер: 5

    Орман-технологиялық процестерді жедел басқаруды ұйымдастыру, материалдық, еңбек және қаржы ресурстарын тиімді пайдалану, заңнамалық актілер мен нормативтік материалдарды дұрыс қолдану саласында білім қалыптастырады, табиғи орман объектілерін (ресурстарды) пайдалану жөніндегі мәселелерді шешу кезінде ғылыми тәсіл мен экологиялық орындылық қағидаттарына сәйкес әрекет ету қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық және тәжірбие түрінде орманды өсіру
    Несиелер: 5

    Жасанды орманды қалпына келтіру және орман өсіру теориясы мен практикасы мәселелерінің кең шеңбері: табиғи және орман дақылдарын аудандастыру, өсу жағдайлары түрлерінің ерекшеліктері, орман дақылдары қорын құрайтын орман дақылдары алқаптарының санаттары, ағаш-бұта тұқымдыларының биоэкологиялық қасиеттері және орман шаруашылығы өндірісіне қойылатын экономикалық талаптар, қазіргі заманғы технологиялық күтуге бейімделген механикаландыру құралдары мен жабдықтары, технологиясын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орман ресурстары есебін жетілдіру
    Несиелер: 6

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен Аэроғарыштық әдістерді, орман шаруашылығының бірыңғай геоақпараттық жүйесінің жаңа бағдарламалық құралдарын, электрондық орман өлшеу құралдарын енгізу есебінен орман шаруашылығы өндірісін техникалық және технологиялық қайта жарақтандыру жолымен орман ресурстарын есепке алу әдістері мен жүйелерін жаңғырту мәселелерін қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Елді мекендерді көгалдандыру
    Несиелер: 5

    Табиғатты оңтайландыру және жасанды ландшафтарды жасау кезінде жасыл кеңістіктер құрамын білу және практикалық тұрғыда бекіту; елді мекендерді ландшафтты-жоспарлау ұйымының принциптері, қаланың немесе ауылдың жалпы ландшафтық жүйесін, оның жеке элементтерін (саябақтар, бақшалар, алаңдар, көшелер, мектептер, ауруханалар, кеңселер және т.б.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көгалдандыру жүйесін инновациялау және урбанизациялау
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасына қазіргі заманғы инновациялық және урбанизацияланған жүйелер мен көгалдандыру технологияларын ескере отырып, табиғи ландшафтты оңтайландыру және жасанды ландшафтты құру кезіндегі жасыл желектердің композициясы тәсілдерін, қазіргі заманғы технологиялық жабдықтар мен механикаландыру құралдарына бейімделген; елді мекендерді ландшафтық-жоспарлау ұйымдастыру принциптерін, қаланы және ауылды көгалдандырудың жалпы жүйесін, сондай-ақ оның жеке элементтерін жобалау кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орман саябақ шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Олардың аумағын сәулеттік-жоспарлау ұйымдастырудың негізгі ережелерін, ағаш-бұта өсімдіктерінің көлемді-кеңістіктік орналасуын, жол-тропикалық желі құрылысын, шағын сәулет нысандарын пайдалануды және рекреациялық мақсаттағы аумақты жалпы абаттандыруды, сондай-ақ ландшафттық таксациялау әдістерін, ландшафттық көрсеткіштерді анықтауға арналған нормативтерді және орманды қалпына келтіру, абаттандыру және оларды ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шаралар кешенін негізделген жобалау үшін орман саябақтары мен қала маңындағы ормандардың ландшафтық құрылымы бойынша негізгі жағдайын қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орман шаруашылығында биотехнологияны қолдану
    Несиелер: 6

    Орман шаруашылығын тұрақты дамыту үшін биологиялық объектілер мен биологиялық процестер негізінде принципті жаңа технологияларды пайдалану, селекциялық процесті жеделдету, отырғызу материалының сапасын арттыру, өнімділігі мен селекциялық жетістіктерді сенімді сақтау, орман ресурстарын игеру, қоршаған ортаны қорғау, өсімдіктер мен жануарлар дүниесін қорғау және қалпына келтіру саласында білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гендік инженериянын биометриялық негіздері
    Несиелер: 6

    Өсімдіктердің генотипі мен фенотипі туралы ақпаратты жинау, статистикалық көрсеткіштерді алу және бағалау, эксперименталды Материалды өңдеу нәтижелерін түсіндіру, корреляциялық тәуелділіктерді талдауды орындау және регрессиондық модельдерді құру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады және кездейсоқ шамаларды тарату кестелері мен статистикалық қатарларды құру, іріктеудің статистикалық көрсеткіштерін бағалау, статистикалық көрсеткіштердің өзгерістерін талдау және гендік инженериядағы олардың өзара байланыстарын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Отырғызу материалдарын өсірудің озық технологиясы
    Несиелер: 5

    Орман шаруашылығы базасында немесе нақты орман-экологиялық және шаруашылық-экономикалық жағдайларда жасанды орман өсіруге арналған арнайы орман питомниктерінде негізгі орман құрайтын ағаш және бұта тұқымдыларының стандартты отырғызу материалын өсіру саласында теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ландшафты-бақ-саябақ шаруашылығы
    Несиелер: 6

    Зерттеу курстары магистранттардың дискурстық және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастырады. Ашық және жабық жердің шөпті сәндік өсімдіктерін өсірудің теориялық білімдерін және практикалық дағдыларын қалыптастыру, оларды жасыл ғимаратта қолданып, гүлді өсімдіктің практикалық мәселелерін шешуге шығармашылық көзқарасты дамыту. Ландшафтты бағбандық объектілерді құруға бағытталған инженерлік, технологиялық, агротехникалық және экономикалық шараларды зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ерекше қорғалатын табиғат аймақтары
    Несиелер: 6

    Жалпыұлттық игілік объектілерін: ерекше табиғат қорғау, ғылыми, мәдени, эстетикалық, рекреациялық және сауықтыру маңызы бар табиғи кешендер мен объектілер орналасқан жер учаскелерін, су беті мен олардың үстіндегі әуе кеңістіктерін пайдалану саласындағы білімді қалыптастырады, оларды билік органдары шешімімен толық немесе ішінара шаруашылық пайдаланудан алып, қорғаудың ерекше режимі белгіленген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    Орманның генетикалық ресурстарын сақтау және молықтыру үшін биотехнология және гендік инженерия әдістерін білу және қолдану, берілген белгілері бар өсімдіктердің жақсартылған нысандарын жедел жасау; ормандардың фитосанитариялық жай-күйін бағалау және мониторингілеу, орманды қорғаудың биологиялық құралдарын құру

  • Код ON13

    Ормандағыөртқауіптілігінбағалайбілу, қалыптасқанжағдайдыталдаунегізіндеорманөрттерініңалдыналу, өртсөндіружәнеорманөрттерініңсалдарынжоюбойыншаіс-шаралардыұйымдастыружәнежүргізу

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеулердің басым негізгі бағыттарын, орман шаруашылығында тәжірибе жүргізу әдістемесін, оларды бағалау және нәтижелерді ұсыну әдістерін білу

  • Код ON11

    Орман өсімдіктерін аудандастыру принциптеріне және орман биогеоценоздарының даму заңдылықтарына, орман экожүйелеріндегі құрылымдық және функционалдық байланыстарына сәйкес орман өсірудің заманауи әдістерін білу және меңгеру

  • Код ON2

    C1-C2 халықаралық стандарттар деңгейінде шет тілін және ғылыми стильдің грамматикалық сипаттамаларын игеру; халықаралық ортада жұмыс істей білу

  • Код ON3

    Жоғары білім берудегі педагогика мен психология туралы базалық білімге ие болу, жоғары білімнің қазіргі парадигмасын сипаттау

  • Код ON1

    Философия саласындағы негізгі мәселелерді анықтап, ғылым әдіснамасының рөлін сипаттау; Орман шаруашылығы саласындағы ағымдағы әдістемелік, методологиялық мәселелерді сипаттау

  • Код ON5

    Орман ресурстарын ұтымды пайдаланудың негізгі принциптерін, орманның өнімділігі мен экологиялық функцияларын сақтау әдістерін, биологиялық және ландшафтық әртүрлілікті сақтауды білу

  • Код ON9

    Рекреациялық мақсаттағы ландшафтық сәулет нысандарын жобалау, құру, пайдалану және қайта құру бойынша базалық білімді меңгеру

  • Код ON12

    Ерекше табиғатты қорғау, ғылыми, мәдени, эстетикалық, рекреациялық және сауықтыру маңызы бар жалпыұлттық игілік объектілерін пайдалану ережесін білу

  • Код ON4

    Урбанизацияланғанортадағыкөгалдандыруобъектілерінландшафтықұйымдастырудыңерекшеліктерінескереотырып, елдімекендердікөгалдандырудыңтехнологиялықинновацияларын, заманауиәдістерімен жүйелерінқолдану

  • Код ON10

    Тұқым қуалаушылық қасиеттері бар бағалы және себу сапасы жоғары тұқым алудың қазіргі заманғы әдістерін білу; ормандарды молықтыру және орман өсіру жөніндегі жұмыстарды жүргізу үшін ағаш және бұта тұқымдыларының отырғызу материалдарын өсірудің инновациялық технологияларын қолдану

  • Код ON6

    Орман пайдалану тәжірибесіне орман ресурстары мен пайдалылығын есепке алу мен бағалауға арналған инновациялық технологияларды, технологиялық жабдықтар мен бағдарламалық жүйелерін қамтамасыз етуді білу және енгізу

Top