Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01721 Орыс тілі мен әдебиеті в Баишев Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық ғылымдар магистрін, педагог-мәдениетаралық қарым-қатынас субъектісін, Қазақстан мен Ресейдің шекаралық билингвалды территориясының субкультурасына бағытталған лингвомәдени құзыреттілікті дамытуға бағытталған мәдениет тұлғасын, жоғары білім берудегі басқару қызметінің психологиялық әдістерін меңгерген білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты ескере отырып,ғылыми-педагогикалық мақсаттарды шығармашылықпен шешуге қабілетті көптілді білім беруді ақпараттандыруды күшейте отырып дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Курс ғылымның тарихы мен философиясын, ғылымның әлемдік ззренттік негіздерін және оның функцияларын, ғылымның дамуының негізгі кезеңдерін, ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейлерін, ғылымның қазіргі философиясының концепциясын, позитивизмдегі ғылым тұжырым дамасының эволюциясын және неокантикалықтағы ғылыми білімнің концепциясын, ғылымның дамуының классикалық емес және постнео классикалық кезеңдерін, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымның тарихы мен философиясын оқытуды қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты- шет тілін кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде меңгеру, білім алушыны интеллектуалдық және эмоциялық даму жағынан ынталандыру, оны таныс емес мәдениетті объективті қабылдауға дайындау және оны жалпыадамзаттық құндылықтарға одан әрі қатыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым үшін ағылшын тілі

    Курстың негізгі міндеттернің бірі- шет тілін ғылыми таным және қарым-қатынас құралы ретінде меңгеру, білім алушыны таныс емес мәдениетті объективті қабылдауға дайындау және оны ғылыми мақсатта жалпыадамзаттық құндылықтарға одан әрі қатыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Оқу курсы басқару қызметінің құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттелуінің заңдылықтары мен механизмдері туралы кәсіби білімдерін, сонымен қатар, осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық сипаттамаларын толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары білім беру мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты педагогикалық теория мен шеберліктің теориялық негіздері туралы білім беру; жоғары білім беру мектебінде оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару; Жоғары білім беру мектеп педагогикасының негізгі категориялары,орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік беру; қазіргі заманғы педагогиканың негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Academic English (Академиялық ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми мәтіннің мазмұндық және құрылымдық ерекшеліктерін, ғылыми стильдің грамматикасын, терминологиясы мен фразеологиясын, ағылшын тілінде академиялық хатты мазмұндау логикасы, библиографиялық аппаратқа қойылатын талаптар, ғылыми зерттеудің нақты материалын жинау және сипаттау негіздерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттар үшін ағылшын тілі

    Курс жалпы ғылыми және арнайы терминологияны және іскерлік және ғылыми салалардағы қарым-қатынас қызметін жүзеге асыру үшін жеткілікті көлемде күрделі грамматикалық құбылыстарды меңгеруді; жалпы ғылыми және арнайы әдебиетті аудару дағдыларын жетілдіруді; ағылшын тілінде ауызша, жазабаша және электрондық коммуникация әдістерін меңгеруді; ағылшын тілінде кәсіби маңызы бар мәтіндерді құрудың нәтижелі дағдыларын қалыптастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудің жаңартылған контекстіндегі орыс тілі мен әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты: білім беру бағдарламасы мен критериалды бағалау жүйесін жаңарту контекстінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру; курс білім алушылардың функционалдық сауаттылығын өз бетінше дамыту арқылы білім алудың оң ниетімен, коммуникативтік дағдылар мен шығармашылық белсенділікті дамыту арқылы Д.Бреунердің когнитивті теориясына негізделген спиральды білім беру нысанын дамытуға есептелген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары

    Курс қазіргі орыс тілінің ұлттық корпусының ремсурстарын қоса алғанда, инновациялық Интернет-технологиялармен жұмыс істеу үшін екі жақты қолайлы жағдайларды қамтамасыз ете отырып, оқу процесін жобалау, ұйымдастыру және өткізу бойынша бірлескен оқу және педагогикалық қызмет моделін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл теориясы
    Несиелер: 5

    Ұсынылатын курстың негізгі дидактикалық міндеті-магистранттарды лингвистикалық логика мен логика мазмұнына қатысты жүйелі тілдік-қолданбалы ұғымдармен таныстыру; ғылыми, педагогикалық және өзге де кәсіби қызмет үшін қажетті теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастыру мақсатында зерттеулер жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің қазіргі жағдайы және оның әлемде таралу үрдісі

    Курс қазіргі орыс әдеби тілінің тілдік құралдарының нормативтік құрамын қалыптастыру қағидаттарының өзгеруіне әкелетін үрдістерді сипаттауды қарастырады, орыс тілінің жағдайы және оның әлемде таралу үрдісі туралы түсініктерді әзірлеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілі және сөйлеу мәдениеті: тілдік норманың өзгеруі
    Несиелер: 5

    Әдеби тілді қалпына келтірудің өзекті мәселелері тілмен мәдениет құбылысы ретінде байланысты. Тіл-бұл мағыналық ойдың өзіндік ресурстары болатын тілдік құралдар жүйесі ғана емес, сондай-ақ осы құралдарды пайдалану жүйесі де. Ұлттық тіл белгілердің бірыңғай дамыған жүйесі ретінде халықтың даму деңгейін көрсетеді, оның мәдениетінің ерекшеліктерін материалдық және рухани жағынан да көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи лингводидактика

    Курс лингводидактика, филология, мәдениетаралық қарым-қатынастың ғылыми зерттеулері саласындағы құзыреттілікті меңгеруді қамтамасыз етеді, этнопсихологияда, вербалды және вербалды коммуникацияда білім алатын академиялық жазу және көпшілік алдында сөйлеу, педагогикалық шешендік шеберлік дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілді әлеуметтендіру

    Курс әлеуметтік ортаның тілдік нормаларын, тілдік дәстүрлерді, стереотиптерді, сондай-ақ тілдің элементтері мен құрылымын меңгеруді қарастырады. Тілдік әлеуметтендіру әлемді тануға, адамның жан-жақты дамуына және қоғамдағы мінез-құлық нормаларын меңгеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық және сөйлеу белсенділігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс теориялық және қолданбалы лингвистикалық ұғымдарды ашуға бағытталған, олар жаңа тілтану бағыттары жүйесінде әр түрлі болып бөлінеді. Кешенді сипаты, ақпараттық кеңістіктің қанықтығы бұл пәннің филология білім беру жүйесіндегі маңыздылығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жарнамалық мәтінді дайындау

    Курс жарнамалық мәтінді коммуникативтік бірлік ретінде зерттейді, жанрлық талдау тәжірибесін филологиялық қамтамасыз ету және белгілі бір жанрлық режимде сөйлеу жасау бойынша практикаға бағытталған білімді кәсіби циклдің вариативті бөлігін білдіретін. байланысты арқылы қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілі мен әдебиеті және қазіргі медиа процестер

    Қазіргі уақытта мәтіндердің жаңа түрлері пайда болады: мультимодальды, интерактивті. Сандық білім беру мазмұнын өзін-өзі дамыту мұғалімдерге мәтіннің жаңа түрін қабылдау ерекшеліктерін ескеріп қана қоймай, оқу процесін (жекелеген оқушы үшін материалдарды бейімдеу) қамтамасыз етуге, сандық білім беру мазмұнына енетін интерактивтілік пен ойын механикасы арқылы оқушылардың белсенділігін арттыруға көмектеседі. Бұл курс цифрлық білім мазмұнын құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдеби сын

    Әдеби сын-әдебиет тарихы мен теориясымен тығыз байланысты әдебиеттанудың құрамдас бөліктерінің бірі, сөз шығармашылығы табиғатын, шындықты эстетикалық игерудің негізгі заңдылықтарын анықтаумен, классикалық әдеби мұраны талдаумен айналысатын; қазіргі әдеби дамуды бағалайды, қазіргі заман тұрғысынан көркем шығармаларды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 5

    Магистранттың зерттеу практикасы жаңа теориялық, практикалық-бағытталған әдіснамалық және технологиялық жетістіктермен танысу мақсатында жүргізіледі; ғылыми зерттеулердің заманауи инновациялық әдістерімен, тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялаумен айналысатын отандық және шетелдік ғылымдарды зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Реализм, символизм, акмеизм

    Реализм-әдебиеттегі және өнердегі бағыт, оның типтік сипаттарында шындықты шынайы жаңғырту мақсаты болып табылады. Символизм-XIX ғасырдың соңы-XX ғасырдың бірінші ширегіндегі Ресей әдебиеті мен өнеріндегі бағыт. Акмеизм-1910 ж.ж. орыс поэзиясының ағымы, поэзияны символдық екпінділерден "идеалдыққа", материалдық әлемге қайта оралуын жариялады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    10 ғасырға дейін - ауызша түрдегі сюжеттік - лирикалық шығармалар; 11-17 ғғ. - Ежелгі орыс әдебиеті, Киев, Мәскеу Русьінің тарихи - діни мәтіндері; 18 ғасыр-орыс ағарту " әдебиеті»; 19 ғасыр-орыс сөздігінің "алтын ғасыры" ; -Күміс ғасыр поэзиясы; 1922-1991жж. - кеңес дәуіріндегі әдебиет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәтіндерді дайындау

    Курс коммуникативтік, тілдік және лингвистикалық (тілдік), сондай-ақ лингвомәдени құзыреттілікке бағытталған жарияланымды құрудағы маңызды кезең болып табылады. Мәтіннің сауатсыз жинағы сапалы жарияланым жасауға барлық күш-жігерді жоққа шығаруға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәтін стилистикасы
    Несиелер: 5

    Курс тілдік қарым-қатынас шарттарын, тілдік бірліктерді бірыңғай мағыналық және композициялық тұтастыққа (мәтін) таңдау принциптерін және ұйымдастыру тәсілдерін, тілді (стильдерді) қолданудың әртүрлілігін және олардың жүйесін, тілдік мәнерлілік құралдарын және оларды сөйлеуде қолдану шарттарын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи поэтика

    Генезис әдебиеттанудағы әдеби жанрлардың, шығармалардың, стильдердің дамуы зерттелетін бөлім. Әдебиет тарихы әдеби формалардың эволюциялық даму тарихы ретінде - "тарихи" поэтиканың өзегі, оның ең жарқын және ірі өкілі А.Н .Веселовский болып саналады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салыстырмалы әдебиеттану
    Несиелер: 4

    Курс білім алушылардың филологиялық және әдеби даярлығын тереңдетуге, лингвомәдениеттану және әдебиетаралық үдерістің нысандары мен заңдылықтары туралы жалпы методологиялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған, соның ішінде көркем мәтіндерді салыстырмалы және салыстырмалы талдаудың практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық мұғалімнің шеберханасы: сандық оқыту мазмұнын құру

    ХХІ ғасыр мұғалімі тиісті медиа процестер саласындағы білімге мұқтаж, курс шығармашылық мүмкіндіктерді едәуір кеңейтеді, әдебиеттер мен бұқаралық ақпарат құралдарының белсенді интеграциясын енгізеді. Курс сізге медиа-кеңістікте көркем әдебиетті бейнелеудің әр түрлі формаларында жүруге және көркем мәтінді медиа-жоба жасау кезінде өз шығармашылықтарыңызды көрсетуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиет компаративистикасы

    Курс қазіргі әдеби компаративистиканың әдіснамалық мәртебесі мәселесіне арналған. Әдеби мәтінді Тарихи бастапқы және мәдени универсалияларды бейнелейтін аймақтық ұлттық түрлердегі дүниелік түсіністікті бейнелейтін феноменологиялық тұрғыдан түсіндірілген өзге де метаязықтың призмасы арқылы оқу әрекеті маңызды болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілі мен әдебиетін сандық ортада оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің орыс тілі мен әдебиетін сандық оқытудың теориясы мен практикасы саласындағы терең білімдерін дамытуға бағытталған. Курс білім беру процесін үш режимде құрудың тұжырымдамалары мен модельдеріне негізделген: АКТ-ны қолданумен бетпе-бет оқыту, онлайн режимінде оқыту және аралас оқыту. Курстың негізгі міндеттерінің бірі - студенттердің жалпы оқытуды ұйымдастыруға да, тіл мен сөйлеу дағдыларына да сандық орта құралын таңдауға саналы көзқарасын қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер нақты әдістемелік тапсырмалар мен жағдайларға негізделген оқ�� курсының технологиялық құралдарын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 10

    Магистранттың зерттеу практикасы жаңа теориялық, практикалық-бағытталған әдіснамалық және технологиялық жетістіктермен танысу мақсатында жүргізіледі; ғылыми зерттеулердің заманауи инновациялық әдістерімен, тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялаумен айналысатын отандық және шетелдік ғылымдарды зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON2

    ғылыми мақсаттар үшін шет тілін, мамандығы бойынша негізгі терминологияны меңгереді; арнайы ағылшын тіліндегі академиялық әдебиетті талдайды.

  • Код ON7

    өзінің ғылыми зерттеулерін жасау үшін мәтіннің лингвистикалық феноменін талдау кезінде теориялық ережелер мен білімді қолданады, магистрдің практикалық дағдылары мен кәсіби құзыреттіліктерін дамыту.

  • Код ON1

    ғылыми танымның философиялық, логикалық тәсілдерін қолданады; жоғары білім берудің педагогикасында басқару қызметінің психологиялық әдістерін меңгереді; ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте инновациялық Интернет-ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларын қолданады.

  • Код ON3

    лингводидактикалық зерттеулер аясында қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңартылған ББ есепке ала отырып, нормативтік қазіргі заманғы орыс әдеби тілін қалыптастыру принциптерін қолданады; сөйлеу мәдениетін меңгеру; тілдің әлеуметтік қызметін қолдана білу, әлемдік тілдер арасында орыс тілінің жай-күйі мен таралуын анықтай білу

  • Код ON5

    Мәтінді лингвистикалық талдау үшін теориялық білімді қолданады; практикалық талдау әдістері; әдеби фактілер мен тілдік құбылыстарды интерпретациялау үшін филологиялық ғылымның теориялық негіздері; тілдік бірліктерді бірыңғай мағыналық және композициялық тұтастыққа (мәтін) таңдау принциптері және ұйымдастыру тәсілдері; жарнамалық және PR-мәтіндердің тілдік ерекшеліктері; жаңа ақпараттық технологиялар; жарнамалық және PR-мәтіндерді прагмалингвистикалық талдау.

  • Код ON4

    Тіл білімі мен тіл теориясы саласында теориялық және қолданбалы міндеттерді қолданады, лингвистикалық ұғымдардың проблематикасын талдайды, ғылыми парадигма аясында өз зерттеулерінің нәтижелерін интеграциялайды; кәсіби қызметте сөйлеу коммуникациясының теориялық ережелерін қолданады.

  • Код ON6

    салыстырмалы әдебиеттанудың мәселелерін оның синхронды және диахрониялық аспектілерінде көркем сөзділік ретінде зерттейді; әдеби компаративистикада (тарихи-әдеби, тарихи-лингвистикалық, тарихи-мәдени) филологиялық әдістерді қолданады; Тарихи поэтиканы қоса алғанда, әдеби процестің генезисін зерттейді; әдеби сынның жағдайын қарастырады; реализм, символизм және акмеизмнің әдеби бағыттарында бағдарланады.

  • Код ON8

    қашықтықтан оқыту технологияларын, онлайн режимінде оқыту мен білім беруді ұйымдастырады, қашықтықтан оқыту, диагностика, түзету және онлайн-сабақтардың нәтижелерін болжау бойынша оқу процесін жобалау және басқару.

  • Код ON9

    білім беру платформаларының, оқу курсының технологиялық құралдарының, қашықтықтан оқытудың негізгі формаларының, орыс тілі мен әдебиетін мобильді және онлайн оқытудың қызметтері мен ресурстарын қолданады, орыс тілі мен әдебиетін онлайн режимінде оқытудың сандық мазмұнын жасайды.

Top