Ғылыми зерттеулердің заманауи филологиялық әдістері туралы жүйелі түсінік. Ғылыми зерттеу процесі туралы жалпы түсінік. Ғылыми зерттеудің әдістері мен әдіснамасы. Филология және аралас салалардағы қазіргі ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Филология және аралас салаларда ғылыми зерттеу жүргізу.
Селективті тәртіпТілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология
Оқу жылы - 1Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардағы дискурс түсінігі. «Дискурс» және «мәтін» ұғымдарының қатынасы. Шетелдік ғылымдағы дискурс теориясы (Т.Д. ван Дейк, Р.Барт және т.б.). Дискурс типологиясы: тақырыптық және функционалды- әлеуметтік. Дискурс талдау әдісі, оның әр түрлі салаларда қолдануы.
Селективті тәртіпПедагогикалық дискурс институционалдық дискурс түрінде. Педдискурсте оң және теріс бағыт бойынша сөйлеу актілерін бағалау. Мақтау және мақұлдау, тілдік құралдардың көрінісі. Педдискурстегі ынталандыру және марапаттау. Педагогикалық дискурстағы вербалды агрессиялық мәселе: қорлау және келемеждеу сөйлеу актілері. Білім алушылармен қарым-қатынастарды үйлестіруге көмектесетін оқытушының сөйлеу стратегиясы мен сөйлеу тактикасын бағалау
Селективті тәртіпРоманның теориясы мен тарихының жалпы мәселелері. Батыста және Ресейде роман туралы теориялық ойды қалыптастыру. Қазіргі романды оқудың әдіснамалық мәселелері. Роман және көркемдік стиль. Қазіргі әдебиеттегі роман жанры (Ресей мен Қазақстан)
Селективті тәртіпҒылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, жалған ғылым, квазиғылым.
Оқу жылы - 1Негізгі филологиялық мектептер мен бағыттар шеңберінде филологиялық зерттеулер теориясы бойынша бұрын алынған мәліметтерді жүйелеу; отандық және шетелдік тіл білімі аясында филологиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістемесі туралы жүйелі теориялық түсінік беру. Тілдік фактілерді іріктеу, жүйелеу және талдау.
Селективті тәртіпПсихолингвистика - ғылымның интегративтік түрі. Психолингвистиканың қалыптасу тарихы. Сөйлеудің онтогенезі. Тілдік тұлғаның дискурсиялық ойлауын қалыптастыру. Сөйлеуді қабылдау механизмдері. Көп мағыналы сөздерді, сөйлемдерді, мәтіндерді қабылдау Мәтіннің түрлі типін қабылдау ерекшеліктері.
Селективті тәртіпКоммуникация моделдері; кәсіби және күнделікті қарым-қатынастағы тиімді қатынас жасау. «Қатынас» және «коммуникация» ұғымдары, олардың өзара байланысы. Сөйлеу қатынасының даму теорияларының кезеңдері. Коммуникация модельдері. Жеке және массалық қарым-қатынас. Байланыс құрылымында тыңдау. Тілдік манипуляциялау әдістері. Сөйлеу конфликтологиясы. Жанжалды жағдайлардан шығу жолдары.
Селективті тәртіпЖоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент.
Оқу жылы - 1Мәдениетаралық коммуникациямен салыстырудағы этникааралық коммуникацияның онтологиясы. Этникааралық коммуникацияның лингвофилософтік негіздері. Этникааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайындағы этникааралық өзара іс-қимылдың этнопсихологиялық ерекшеліктері. Этникааралық коммуникацияның мәдени және лингвистикалық ерекшеліктері. Қазіргі Қазақстандағы этникааралық коммуникацияның ерекшеліктері.
Селективті тәртіпБағдарламалар мен оқу-әдістемелік кешендер. Оқулықтар, оқу және әдістемелік құралдар, дидактикалық және көрнекі материалдар. Жаңашыл педагогтар және олардың ЖОО орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістеріне қосқан үлесі. ЖОО оқытуды ұйымдастырудың негізгі әдістері мен түрлері. Дәріс, дәрістердің негізгі түрлері. Коллоквиум. Оның басқа білім беру нысандар жүйесіндегі орны.
Оқу жылы - 1Этникааралық коммуникацияның мәртебесі туралы мәселе тұрмыс феномені ретіндегі. Этникааралық коммуникацияны зерттеу аспектілері. Этникалық, әлеуметтік, мәдени, психологиялық аспектілер. Этникааралық коммуникацияның мәні. Этникааралық коммуникацияның лингвомәдениеттік ерекшеліктері. Заманауи Қазақстандағы этносаралық қатынас ерекшеліктері.
Селективті тәртіпXX ғасырдың ортасында прагматиканың пайда болуының алғышарты ретінде Л. Витгенштейннің қарапайым тілінің философиясы. Дж.Остин - прагмалингвистика мен сөйлеу актілер теориясының негізін қалаушы. Сөйлеу актісі қатынас бірлігі ретінде. Оның құрылымы. Иллокутивті функция. Остин мен Серлдің сөйлеу актілерінің жіктелуі. Г.-П. Грайстің постулаттары. Личтің кооперациялық принциптері.
Селективті тәртіпЕкі тілділік теориясының негізгі аспектілері. Екі тілді тұлғаны қалыптастырудың экстралингвистикалық және интралингвистикалық факторлары. Екінші тарапты тілдік тұлғаны қалыптастыру механизмдерін зерделеудің заманауи әдістері. Қазақстандық лингвисттер әзірлеген екінші тіл меңгеру теориялары. Екінші тіл үйрену механизмін зерттеу әдістемесі
Оқу жылы - 1Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал.
Оқу жылы - 2Неміс әдебиеті: қазіргі заманғы неміс тарихы. Австрия әдебиеті. Швейцария әдебиеті. Франция әдебиеті. ЭКзистенциалистіктен кейінгі француз романы. Англия әдебиеті. Жаңа кейіпкерді іздеудегі ағылшын әдебиеті. Америка әдебиеті: элитарлық және көпшілік. Жапон әдебиеті. Жапон прозасындағы философиялық әңгімесі. Қазіргі орыс әдебиеті. 80-90 жылдардағы тарихты білу процесіндегі орыс әдебиеті.
Селективті тәртіпЛингвоаксиология ғылым ретінде. Лингвоаксиологияның философиялық, логикалық негіздері. «Баға» және «бағалау» ұғымдарының қатынасы. Лексика және синтаксис бойынша бағалау семантикасының ерекшелігі. Абсолютті және салыстырмалы бағалау. Жалпы және жеке бағалау белгісі. Сөйлеу әрекеттеріндегі баға. Сөйлеу әрекеттерінің бағалау типологиясы, сөйлеу стратегиясы және тактикасы.
Селективті тәртіпТіл білімінің салыстырмалы бөлімі ретінде контрастивті лингвистиканың негіздерін оқу, екінші тілді табиғи және дидактикалық меңгеру жағдайында екі тілді қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік мәселелерін тиімді шешу үшін ғылыми білім ретінде контрастивті.
Селективті тәртіпМақсаты: лингвомәдени мәселелермен танысу, ғылыми-педагогикалық практикаға қолданылатын лингвомәдени талдау дағдылары мен қабілеттерін меңгеру. Түйін: Негізгі лингвомәдени түсініктер. Лингво-мемлекеттану лингвомәдениеттің «негізін қалаушы» ретінде (В.Г. Костомаров, Е.М. Верещагин). Лингвомәдени талдау әдістері (В.В. Воробьев, В.А.Маслова). В.В. Воробьеваның лингвокультурема концепциясының түсінігі, оның белгілері мен типологиясы.
Селективті тәртіпқазіргі салыстырмалы лингвистиканың идеяларымен және әдістерімен таныстыру. Қазіргі тіл білімінің ғылыми парадигмасындағы салыстырмалы лингвистика. Тілдерді салыстырмалы түрде оқыту. Тілдік ұқсастықтар мен айырмашылықтардың түрлері. Салыстырмалы-тарихи әдіс. Функционалдық тіл білімінде салыстырмалы әдіс. салыстырмалы морфология. Жеке және салыстырмалы тіл білімінде Морфология. Жүйелік-құрылымдық морфология, негізгі ұғымдар мен құбылыстар. Салыстырмалы синтаксис.
Селективті тәртіпТіл когнитивтік механизм ретінде, когнитивтік лингвистика негізгі түсініктері. Тұжырымдама, тұжырымдамалық талдау, концептуалды талдау әдістері бойынша негізгі көзқарастар.
Селективті тәртіпФилология саласындағы классикалық және заманауи ғылыми парадигмаларды және оны дамыту динамикасын, ғылыми білімдердің әдістемесін білу;
Қазіргі заманғы пәнаралық ғылыми парадигмалар мен филологиялық білімдерді ескере отырып, тілдік және әдеби фактілер мен құбылыстарды түсіндіру;
Филологиялық зерттеулерді жүзеге асыруда әдістемелік принциптер мен әдіснамалық әдістемелер жүйесін қолдану;
Педагогика мен жоғары білімнің психологиясының ғылыми және білім беру қызметінде заманауи білімін пайдалану;
Кәсіби қызметтерді орындау үшін әртүрлі пәндерден алынған білімді интеграциялау;
Күнделікті кәсіби қызметте және докторантурада үздіксіз білім алуға қажетті білімді кеңейту және тереңдету;
Ауызша және жазбаша ғылыми қарым-қатынаста зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін ұсыну.
Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, кәсіптік педагогикалық қызметтің мәселелерін шешу.