Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M02310 Филология: орыс филологиясы в Павлодар педагогикалық университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
7М02310 - «Филология» білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру, мәдениет және бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық, білім беру, мәдени және тәрбиелік жұмысының кәсіби білімдері мен дағдыларын талап ететін біліктілігі жоғары мамандарды даярлау.
Академиялық дәреже
Магистратура
Оқыту тілі
Русский
ЖОО атауы
Павлодар педагогикалық университеті
Оқу мерзімі
2 года
Кредиттер көлемі
120
ҰБТ-дағы пәндер
Білім беру саласы
7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
Дайындық бағыты
7M023 Тілдер және әдебиет
Білім беру бағдарламаларының тобы
M060 Филология
  • Филологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулердің заманауи филологиялық әдістері туралы жүйелі түсінік. Ғылыми зерттеу процесі туралы жалпы түсінік. Ғылыми зерттеудің әдістері мен әдіснамасы. Филология және аралас салалардағы қазіргі ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Филология және аралас салаларда ғылыми зерттеу жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дискурс теориясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардағы дискурс түсінігі. «Дискурс» және «мәтін» ұғымдарының қатынасы. Шетелдік ғылымдағы дискурс теориясы (Т.Д. ван Дейк, Р.Барт және т.б.). Дискурс типологиясы: тақырыптық және функционалды- әлеуметтік. Дискурс талдау әдісі, оның әр түрлі салаларда қолдануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтік дискурс теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық дискурс институционалдық дискурс түрінде. Педдискурсте оң және теріс бағыт бойынша сөйлеу актілерін бағалау. Мақтау және мақұлдау, тілдік құралдардың көрінісі. Педдискурстегі ынталандыру және марапаттау. Педагогикалық дискурстағы вербалды агрессиялық мәселе: қорлау және келемеждеу сөйлеу актілері. Білім алушылармен қарым-қатынастарды үйлестіруге көмектесетін оқытушының сөйлеу стратегиясы мен сөйлеу тактикасын бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы орыс романы мәселесі
    Несиелер: 5

    Романның теориясы мен тарихының жалпы мәселелері. Батыста және Ресейде роман туралы теориялық ойды қалыптастыру. Қазіргі романды оқудың әдіснамалық мәселелері. Роман және көркемдік стиль. Қазіргі әдебиеттегі роман жанры (Ресей мен Қазақстан)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, жалған ғылым, квазиғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым метатілі
    Несиелер: 5

    Негізгі филологиялық мектептер мен бағыттар шеңберінде филологиялық зерттеулер теориясы бойынша бұрын алынған мәліметтерді жүйелеу; отандық және шетелдік тіл білімі аясында филологиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістемесі туралы жүйелі теориялық түсінік беру. Тілдік фактілерді іріктеу, жүйелеу және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психолингвистика
    Несиелер: 5

    Психолингвистика - ғылымның интегративтік түрі. Психолингвистиканың қалыптасу тарихы. Сөйлеудің онтогенезі. Тілдік тұлғаның дискурсиялық ойлауын қалыптастыру. Сөйлеуді қабылдау механизмдері. Көп мағыналы сөздерді, сөйлемдерді, мәтіндерді қабылдау Мәтіннің түрлі типін қабылдау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тілдік қарым-қатынас теориясы
    Несиелер: 5

    Коммуникация моделдері; кәсіби және күнделікті қарым-қатынастағы тиімді қатынас жасау. «Қатынас» және «коммуникация» ұғымдары, олардың өзара байланысы. Сөйлеу қатынасының даму теорияларының кезеңдері. Коммуникация модельдері. Жеке және массалық қарым-қатынас. Байланыс құрылымында тыңдау. Тілдік манипуляциялау әдістері. Сөйлеу конфликтологиясы. Жанжалды жағдайлардан шығу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этносаралық коммуникация теориясы
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық коммуникациямен салыстырудағы этникааралық коммуникацияның онтологиясы. Этникааралық коммуникацияның лингвофилософтік негіздері. Этникааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайындағы этникааралық өзара іс-қимылдың этнопсихологиялық ерекшеліктері. Этникааралық коммуникацияның мәдени және лингвистикалық ерекшеліктері. Қазіргі Қазақстандағы этникааралық коммуникацияның ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Методика и преподавания русского языка и литературы в вузе
    Несиелер: 5

    Бағдарламалар мен оқу-әдістемелік кешендер. Оқулықтар, оқу және әдістемелік құралдар, дидактикалық және көрнекі материалдар. Жаңашыл педагогтар және олардың ЖОО орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістеріне қосқан үлесі. ЖОО оқытуды ұйымдастырудың негізгі әдістері мен түрлері. Дәріс, дәрістердің негізгі түрлері. Коллоквиум. Оның басқа білім беру нысандар жүйесіндегі орны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация мәселелері
    Несиелер: 5

    Этникааралық коммуникацияның мәртебесі туралы мәселе тұрмыс феномені ретіндегі. Этникааралық коммуникацияны зерттеу аспектілері. Этникалық, әлеуметтік, мәдени, психологиялық аспектілер. Этникааралық коммуникацияның мәні. Этникааралық коммуникацияның лингвомәдениеттік ерекшеліктері. Заманауи Қазақстандағы этносаралық қатынас ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық прагматика
    Несиелер: 5

    XX ғасырдың ортасында прагматиканың пайда болуының алғышарты ретінде Л. Витгенштейннің қарапайым тілінің философиясы. Дж.Остин - прагмалингвистика мен сөйлеу актілер теориясының негізін қалаушы. Сөйлеу актісі қатынас бірлігі ретінде. Оның құрылымы. Иллокутивті функция. Остин мен Серлдің сөйлеу актілерінің жіктелуі. Г.-П. Грайстің постулаттары. Личтің кооперациялық принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екі тілді тұлға қалыптастырудың теориялық және қолданбалы негіздері
    Несиелер: 5

    Екі тілділік теориясының негізгі аспектілері. Екі тілді тұлғаны қалыптастырудың экстралингвистикалық және интралингвистикалық факторлары. Екінші тарапты тілдік тұлғаны қалыптастыру механизмдерін зерделеудің заманауи әдістері. Қазақстандық лингвисттер әзірлеген екінші тіл меңгеру теориялары. Екінші тіл үйрену механизмін зерттеу әдістемесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХХ-ХХІ ғасыр аралығындағы әдеби үдеріс
    Несиелер: 7

    Неміс әдебиеті: қазіргі заманғы неміс тарихы. Австрия әдебиеті. Швейцария әдебиеті. Франция әдебиеті. ЭКзистенциалистіктен кейінгі француз романы. Англия әдебиеті. Жаңа кейіпкерді іздеудегі ағылшын әдебиеті. Америка әдебиеті: элитарлық және көпшілік. Жапон әдебиеті. Жапон прозасындағы философиялық әңгімесі. Қазіргі орыс әдебиеті. 80-90 жылдардағы тарихты білу процесіндегі орыс әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистикалық аксиология
    Несиелер: 5

    Лингвоаксиология ғылым ретінде. Лингвоаксиологияның философиялық, логикалық негіздері. «Баға» және «бағалау» ұғымдарының қатынасы. Лексика және синтаксис бойынша бағалау семантикасының ерекшелігі. Абсолютті және салыстырмалы бағалау. Жалпы және жеке бағалау белгісі. Сөйлеу әрекеттеріндегі баға. Сөйлеу әрекеттерінің бағалау типологиясы, сөйлеу стратегиясы және тактикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Контрастивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Тіл білімінің салыстырмалы бөлімі ретінде контрастивті лингвистиканың негіздерін оқу, екінші тілді табиғи және дидактикалық меңгеру жағдайында екі тілді қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік мәселелерін тиімді шешу үшін ғылыми білім ретінде контрастивті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: лингвомәдени мәселелермен танысу, ғылыми-педагогикалық практикаға қолданылатын лингвомәдени талдау дағдылары мен қабілеттерін меңгеру. Түйін: Негізгі лингвомәдени түсініктер. Лингво-мемлекеттану лингвомәдениеттің «негізін қалаушы» ретінде (В.Г. Костомаров, Е.М. Верещагин). Лингвомәдени талдау әдістері (В.В. Воробьев, В.А.Маслова). В.В. Воробьеваның лингвокультурема концепциясының түсінігі, оның белгілері мен типологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салыстырмалы тіл білімі
    Несиелер: 5

    қазіргі салыстырмалы лингвистиканың идеяларымен және әдістерімен таныстыру. Қазіргі тіл білімінің ғылыми парадигмасындағы салыстырмалы лингвистика. Тілдерді салыстырмалы түрде оқыту. Тілдік ұқсастықтар мен айырмашылықтардың түрлері. Салыстырмалы-тарихи әдіс. Функционалдық тіл білімінде салыстырмалы әдіс. салыстырмалы морфология. Жеке және салыстырмалы тіл білімінде Морфология. Жүйелік-құрылымдық морфология, негізгі ұғымдар мен құбылыстар. Салыстырмалы синтаксис.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Когнитивті лингвистика
    Несиелер: 7

    Тіл когнитивтік механизм ретінде, когнитивтік лингвистика негізгі түсініктері. Тұжырымдама, тұжырымдамалық талдау, концептуалды талдау әдістері бойынша негізгі көзқарастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Филология саласындағы классикалық және заманауи ғылыми парадигмаларды және оны дамыту динамикасын, ғылыми білімдердің әдістемесін білу;

  • Код ON2

    Қазіргі заманғы пәнаралық ғылыми парадигмалар мен филологиялық білімдерді ескере отырып, тілдік және әдеби фактілер мен құбылыстарды түсіндіру;

  • Код ON3

    Филологиялық зерттеулерді жүзеге асыруда әдістемелік принциптер мен әдіснамалық әдістемелер жүйесін қолдану;

  • Код ON4

    Педагогика мен жоғары білімнің психологиясының ғылыми және білім беру қызметінде заманауи білімін пайдалану;

  • Код ON5

    Кәсіби қызметтерді орындау үшін әртүрлі пәндерден алынған білімді интеграциялау;

  • Код ON6

    Күнделікті кәсіби қызметте және докторантурада үздіксіз білім алуға қажетті білімді кеңейту және тереңдету;

  • Код ON7

    Ауызша және жазбаша ғылыми қарым-қатынаста зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін ұсыну.

  • Код ON8

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, кәсіптік педагогикалық қызметтің мәселелерін шешу.