Пән тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді меңгеруге бағытталған, онда Қазақстан Республикасының қоғамдық-экономикалық жағдайының өзгеруі жағдайында оқушы тұлғасын қалыптастыру жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1Жас ерекшелік физиологиясы мен мектепке дейінгі гигиенасы пәнінің оқу мақсаты, студенттердің мектепке дейінгі балалардың дамып, өсіп келе жатқан ағзасының және ағза мүшелерінің құрылымының, қызметінің және басқаруының жас ерекшеліктері мен оларға қойылатын гигиеналық талаптарды білу. Студенттер мектепке дейінгі мекемелердің оқу-тәрбие процесін, оған қойылатын гигиеналық талаптарды ескере отырып ұйымдастыру біліктері мен дағдыларын көрсете білу керек.
Оқу жылы - 1«Экономика мен құқық негіздері» курсының мақсаты құқықтың және мемлекеттің, мемлекет типтерінің, формаларының және қызметтерінің шығу теориясының негізін, құқықтың жеке және қоғамдық салаларға бөлінуінің жалпы ерекшеліктерін және олардың өзара байланысын қарастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1Бұл курс қазіргі балалар психологиясының негізгі ұғымдар, маңызды теориялық ережелерімен танысуды көздейді, баланың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтары, әр жас кезеңінде қызметтің жетекші түрлерінің қалыптасуы қарастырылады.
Оқу жылы - 1Курстың мақсаты діннің мәндік анықтамаларын, шығу алғышарттарын, қоғамда алатын орны мен ролін, оның құрылымы мен әлеуметтік қызметтерін зерделеу. Студенттердің діннің шығу және таралау тарихымен таныстыру, діннің қоғамда алтын орны мен атқаратын қызметтерін анықтау, діннің тарихи формаларын, әлемдік діндерді және олардың даму эволюциясын зерттеу болып келеді.
Оқу жылы - 1Пәнді оқу мектепке дейінгі педагогиканың әдіснамалық және теориялық негіздерін балалар мен ересектердің субъектілік қарым-қатынасын ұйымдастыру тұрғысынан зерделеуге бағытталған. Отбасылық және қоғамдық тәрбие жағдайында интерактивті ортаны ұйымдастыру ерекшеліктері ашылды.
Оқу жылы - 1Сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде шет тілін кәсіби меңгеру; кәсіби-маңызды мәселелердің кең шеңбері бойынша еркін кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті мен біліктілігін үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2Пән этнопедагогиканың ұғымдарын ғылым ретінде меңгеруге бағытталған. Қазіргі өмір мен дәстүрлі мәдениеттегі тәрбие үрдісі салыстырылады, этнопедагогиканың оң жетістіктеріне ерекше көңіл бөлінеді. Курсты жақсы меңгеру үшін түрлі материалдар қолданылады.
Оқу жылы - 2Оқытудың бұл курсы педагогикалық ойдың негізгі кезеңдері мен даму жолдарымен таныстырады, әлемдік тарихи-педагогикалық үдерістің мәнін, басты беталыстары мен қарама-қайшылықтарын, негізгі педагогикалық категориялардың пайда болу жағдайларын ашады, әлемде кеңінен таралған білім беру жүйелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2Мемлекеттік тілді кәсіби меңгеру, сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде кәсіби-маңызды мәселелердің кең шеңбері бойынша еркін кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті мен біліктілігі оқытылады.
Оқу жылы - 2Бұл курс тәрбие теориясының жалпы мәселелері және Әдістеменің жеке аспектілері бойынша материалдарды; эстетикалық, экологиялық, экономикалық, адамгершілік, патриоттық, отбасылық тәрбиені қамтиды. Отандық тәрбие жүйелеріне тарихи шолу жасалды, олардың тиімділігін сандық және сапалы бағалау өлшемдері қарастырылды.
Оқу жылы - 2Курсты оқу студенттердің рухани-адамгершілік құндылықтарының, өзін-өзі тану және адамның қалыптасуы үшін өзін-өзі дамытудың маңыздылығын түсінуі мен білімін болжайды.
Селективті тәртіпБұл курсты оқу жаратылыстану ғылымының іргелі принциптерін, заңдарын, концепцияларын және маңызды жетістіктерін зерттеуге мүмкіндік береді. Курста қазіргі заманғы технологиялар, энергетика және экологияның жаратылыстану-ғылыми негіздері қамтылған.
Селективті тәртіпПәнді оқу барысында студенттер мектепке дейінгі балалардың қажеттіліктері мен мүмкіншіліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбие және даму процестерін ұйымдастырудың әдістемелік е��екшеліктерімен танысады. Студенттер тәрбиеші әрекетіндегі педагогикалық процестің басқару мәдениетіне дағдыланады
Селективті тәртіпОқытудың бұл курсы қазіргі заманғы білім беру менеджментінің теориялық-әдіснамалық негіздерімен, ҚР және шетелдердегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесінің даму тенденциялары мен стратегиялары, білім беру ұйымын басқарудың нормативтік-құқықтық негіздерін, білім беру ұйымдарындағы өзгерістерді басқарудың жалпы принциптерін қарастырады
Оқу жылы - 2Пәнді оқу өнер ретінде мәнерлеп оқу, оның тәрбиелік әсері, әдеби шығарманы мәнерлеп беру құралдары туралы теориялы�� білімге бағытталған. Курста мектепке дейінгі баланың тілдік қабілетін қалыптастырудың әртүрлі аспектілерін зерттеуге бағытталған диагностикалық материал ұсынылған.
Селективті тәртіпБұл пәнде студент латын әліпбиінің графикасы мен құрамын, емле ережелерін, жаңа орфография мен орфоэпия заңдылықтарын меңгереді. Сонымен қатар латын әліпбиімен жазылған мәтіндерді барынша жылдам әрі сауатты жазу және қарқынды оқу дағдысын қалыптастырады.
Селективті тәртіпБұл курста балалар әдебиеті жайлы теориялық ұстанымдар мен көптеген мысалдар берілген. Курс аясында ежелгі аңыздар, мифтер мен ертегілер, бала тіліндегі халық ауыз әдебиеті, қазіргі балалар әдебиеті және балалар әдебиетінің даму тенденциялары қарастырылады.
Селективті тәртіпБұл курс мектеп жасына дейінгі балалардың рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық парадигмаларымен, мектепке дейінгі балалардың рухани-адамгершілік тәрбиесінің мазмұны, әдістері мен формаларын жобалаудың заманауи тәсілдерімен, мектепке дейінгі балаларға арналған арнайы тәрбие бағдарламаларымен танысуды көздейді.
Оқу жылы - 2Курста педагогикалық ғылым ретінде әлемді тану теориясы мен әдістемесінің негізгі мәселелері, курстың мазмұны мен құрылымын таңдау принциптері ашылады. Жаратылыстану-ғылыми білімінің ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейінгі дамуына үлес қосқан қазақстандық ғалымдардың үлесі талданады.
Оқу жылы - 3Пәнді оқу өнер ретінде мәнерлеп оқу, оның тәрбиелік әсері, әдеби шығарманы мәнерлеп беру құралдары туралы теориялық білімге бағытталған. Курста мектепке дейінгі баланың тілдік қабілетін қалыптастырудың әртүрлі аспектілерін зерттеуге бағытталған диагностикалық материал ұсынылған.
Оқу жылы - 3Пәнді оқыту мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың психологиялық-педагогикалық және ғылыми-теориялық негіздеріне негізделеді. Бұл курсты меңгеру практикалық қызметте оқытудың ойын технологияларын қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3Пән бар теориялық ережелерді жүзеге асырудың негізгі бағыттарын меңгеруге бағытталған. Қазақстанда арнайы білім беру құрылымы және дамуында келе��і ауытқулары бар балаларды оқыту ерекшеліктері ұсынылған: ұсталған, бұрмаланған, зақымдалған, тапшы, дисгармониялық даму және дамымау.
Селективті тәртіпКурс барысында сындарлы ойлауды дамытудың қазіргі педагогикалық технологиялары үйренуге мүмкіндік береді. Рациональды ойлаудың амал-тәсілдерімен таныстырады. Кәсіби әрекет саласында қолданылатын практикалық дағдыларының қалыптасуының логикалық тәсілдері жайлы жалпы түсініктің, жалпы танымдардың қалыптасуына негіздеме береді.
Селективті тәртіпПән мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесінің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруге бағытталған. Мектепке дейінгі мекемеде дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың заманауи тәсілдері ашылды. Дене шынықтыру құралдарымен мектепке дейінгі баланың жеке тұлғасын қалыптастыру негіздері көрсетілген.
Оқу жылы - 3Курс мектепке дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің әдістемесі шығармашылық бейнелеу қабілеттерінің қалыптасу заңдылықтарын зерттейді және оқытудың әдістері мен тәсілдерінің жүйесін анықтайды. Дидактикалық материалдарды қолданудың маңыздылығы қарастырылады.
Оқу жылы - 3Бұл курсты меңгеру математиканың теориялық негіздерін, әдістеменің қалыптасуы мен дамуына шолу жасауды, мектепке дейінгі жастағы балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру ерекшеліктерін қарастыруды, мектепке дейінгі жастағы балаларды математикамен таныстыру бойынша жұмыстың мазмұны мен ұйымдастырылуын қарастырады.
Оқу жылы - 3Курста қазақстандағы арнайы білім беру құрылымы және дамуында ауытқулары бар балаларды оқыту ерекшеліктері ұсынылған. Пән бар теориялық ережелерді жүзеге асырудың негізгі бағыттарын меңгеруге бағытталады.
Селективті тәртіпБұл курс педагогикалық қызмет және педагогикалық шеберлік, педагогикалық шеберлікке қол жеткізу жолдары, педагогикалық техника, педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі туралы жалпы түсінік береді, оқу-тәрбие процесін басқаруды ұйымдастыру мен жүзеге асырудың негізгі тәсілдерін ашады.
Селективті тәртіпПән жас ерекшелік физиологиясы мен балалардың денсаулығын қалыптастырумен байланысты мәселелердің қазіргі мәселелерін баяндауға бағытталған. Әртүрлі жастағы балалардың денсаулығын профилактикалық бақылау мүмкіндіктеріне, сондай-ақ оларды уақтылы түзету тәсілдеріне ерекше назар аударылды.
Оқу жылы - 3Пән сөйлеу патологиясының әр түрінде сөйлеу кемістігінің құрылымын анықтау және талдау дағдыларын қалыптастыруға, тілдік бұзылулардың себептері мен механизмдерін, МДҰ жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, логопедиялық мекемелердің әртүрлі типтерімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3Курс түсінік аппаратымен, психологиялық-педагогикалық диагностиканың негізгі теориялық мәселелерімен, сондай-ақ оның арнайы құралдарымен таныстырады. Тұлғаны дамытудың диагностикалық рәсімдерімен байланысты базалық құзыреттерді меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3Осы курс аясында Қазақстан мен әлем деңгейіндегі педагогика мен білімберудің салғастырмалы талдауы мен игеруі оқытылады. Курс барысында жалпы және жоғары білім берудегі реформалардың педагогикалық идеялары, тұжырымдамалары мен теориялары қарастырылады.
Селективті тәртіпПән жалпы білім беруді ізгілендірудің негізгі мәселелерін меңгеруге бағытталған. Мектепке дейінгі білім берудің беделін арттыру, өз бетінше оқуға деген ықыласы мен іскерлігін арттыруды көздейді.
Селективті тәртіпБұл курс әлеуметтік педагогика саласындағы қазіргі жетістіктерге, нақты балалар категорияларымен жұмыс істеудің әлеуметтік-педагогикалық технологияларын, мәдениетке қатысты талаптар мен мәдени ерекшеліктерін оқытады.
Селективті тәртіпПәнді оқу мүмкіндігі шектеулі және мүгедек тұлғаларды білім беру жүйесінде оқытуды ұйымдастыру мәселелерін зерттеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік-құқықтық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3Бұл курс балаларды мектептегі оқытуға дайындаудың негізгі теориялары мен нәтижелерін зерделеуді көздейді. Мектепке дейінгі жастағы балаларды мектепке психологиялық, физиологиялық және әлеуметтік-тұлғалық даярлау қарастырылған. Балалардың танымдық дайындығын арттыру және мектепте оқуға уәждемесін арттыру жолдары талданады.
Селективті тәртіпҒылыми психологиялық-педагогикалық тұжырымдамаларды жүйелеу және құрылымдау негізінде курс педагогикалық қарым-қатынас ерекшеліктерін ашады. Теориялық материал осы мәселе бойынша негізгі психологиялық-педагогикалық теориялардың бейнесіне ұсынылған. Қарым-қатынастың негізгі сипаттамалары берілді, педагогикалық қарым-қатынастың ерекшеліктері анықталды.
Оқу жылы - 4Бұл курс студенттердің білім берудің психологиялық қызметінің әртүрлі моделдерін ұйымдастыру және қызмет ету жүйесі туралы білімді меңгеруін; ҚР Білім беру мекемелерінде қалыптасқан практикалық психологиялық көмек пен қолдау дәстүрлерімен танысуды қамтиды.
Селективті тәртіпКурс әлеуметтік-психологиялық тренинг ұғымымен, оның ғылыми психологиялық әдістер жүйесіндегі орны, тренингтік топтардың түрлері, әлеуметтік-психологиялық тренинг құрылымы, принциптерімен таныстырады. Тест тапсырмалары, әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасын әзірлеу бойынша шығармашылық тапсырмалар ұсынылды.
Селективті тәртіпПән қазіргі қоғамдағы жанжалды түсінудің дүниетанымдық және идеологиялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Қақтығыстың негізгі классикалық және заманауи теорияларын баяндайды. Жаһандық перспективада қазіргі заманғы әлеуметтік, тұлғааралық қақтығыстың көрінісін ұсынады және жаһандық қақтығыстың негізгі тұжырымдамаларын көрсетеді.
Селективті тәртіпБұл курс студенттердің білім берудің психологиялық қызметінің әртүрлі моделдерін ұйымдастыру және қызмет ету жүйесі туралы білімді меңгеруін; ҚР Білім беру мекемелерінде қалыптасқан практикалық психологиялық көмек пен қолдау дәстүрлерімен танысуды қамтиды.
Селективті тәртіпПән қағаз, мата, табиғи және басқа да материалдарды көркем өңдеу тәсілдерін, сонымен қатар мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде көркем-шығармашылық қызметті ұйымдастыру кезінде маманға қажетті тоқу, тоқу, кесте тігу, кесу, құрастыру және т.б. тәсілдерін меңгеруді қарастырады.
Селективті тәртіпБұл курс психологиялық кеңес берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін зерделеуді болжайды, түрлері мен кезеңдері ашылды, практикалық тұрғыдан психолог-кеңесші пен клиенттің өзара әрекет ету технологиясы талданды, түзету-дамыту әсерінің механизмдері мен тәсілдері келтірілген.
Селективті тәртіпПән МДҰ-дағы когнитивті технологияларды зерттеуге бағытталған. Оқытудың когнитивті технологиясына сипаттама берілген, ол білім алушылардың интеллектуалдық дамуының оқу процесі. Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытудың когнитивті схемасының түсініктері және когнитивті технологияның құрылымы қарастырылады.
Селективті тәртіпКурс студенттердің сөйлеу дамуындағы ауытқулардың алдын алу және түзету дағдылары мен дағдыларын сөз мен қозғалысты ұштастыру арқылы дамытуды көздейді. Курс логопедиялық, музыкалық-ырғақтық, музыкалық-музыкалық тәрбие құралдарын қамтиды.
Селективті тәртіпБұл курс педагогтың кәсіби қызметінің ерекшеліктерін түсінуге, өзін-өзі тануға мүмкіндік беретін әртүрлі психологиялық және педагогикалық материалдарды қамтиды. Талдау және иллюстрациялар үшін педагогикалық жағдаяттар, этюдтар, көркем және ғылыми-танымал мәтіндер, балалар шығармалары, тесттер, ойындар ұсынылады.
Селективті тәртіпПән бейнелеу өнері қызметінің әртүрлі түрлерінің техникалары мен материалдарын практикалық меңгеруге бағытталған. Мектепке дейінгі жастағы балалардың бейнелеу қызметінің әр түрлі түрлерінде қолданылатын бейнелеу материалдарының негізгі ерекшеліктері берілген.
Селективті тәртіпОқу курсында медиа білім берудің тарихы, теориясы мен әдістемесі (яғни бұқаралық коммуникация құралдары – теледидар, баспасөз, радио, кинематограф, бейне, Интернет және т.б. материалдарында білім беру мәселелері қарастырылады). Оқытуда медиатехнологияны жүргізудің практикалық тәжірибесі талданады.
Селективті тәртіпПәнді оқу практикалық психология тұжырымдамасын оқуға бағытталған. Даралық психологиясына талдау жасалады. Топтық іс-әрекеттің, қарым-қатынастың және даулы жағдайлардың ерекшеліктері ашылады. Кәсіби және кәсіпкерлік қызметке, инженерлік шығармашылыққа, қауіпсіздік психологиясына және жарнамаға талдау жасалады.
Селективті тәртіпПән тренингті өткізу технологиясын, жаттықтырушының еңбегін, оның тұлғасына қойылатын талаптарды, имиджі мен құзыреттілігін, «жану» және кәсіби психогигиенаның мәселелерін меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіпКурс қазіргі заманғы білім беру технологияларымен және білім беру тәжірибесінде заманауи білім беру технологияларын қолдану ерекшеліктерімен таныстырады; педагогикалық процестің мақсаттарына байланысты заманауи білім беру технологияларын таңдау және қолданылатын технологияға сәйкес болжау және бағалау іскерліктерін қалыптастырады.
Селективті тәртіпОN1 – мектеп жасына дейінгі педагогика саласындағы білім мен дағдыларды, мектеп жасына дейінгі балалардың дамуы мен әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарын көрсету
ОN2 – мектепке дейінгі білім беру саласындағы кәсіби қызметті игеру, бұдан әрі өз кәсіби дамуын жобалауға қабілетті болу
ОN3 – кез-келген типтегі мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиешілік-білім үдерісін жобалау және ұйымдастыру
ОN4 – денсаулық жағдайы мен дамуын ескеріп, жеке амал негізінде әр баланың тартымдылығын, икемділігін, мүмкіншілігін, қабілетін анықтау және дамыту
ОN5 – мектеп жасына дейінгі балалардың дербес, танымдық және шығармашылық қызметіне арналған пәндік, дамытушы ортаны құру
ОN6 – ақпаратты жинау, түсіндіру және ғылыми материалдарды дайындау
ОN7 – көпмәдениетті қоғамдағы педагогика қызметін ұйымдастырудың теориялық және тәжірибелік негіздеріндегі сұрақтарда дәлелдерді қалыптастыру және мәселелерді шешу
ОN8 – мектеп жасына дейінгі балаларды диагностикалауда теориялық және тәжірибелік құралдарды пайдалану
ON9 Сөйлеу және коммуникативтік іс-әрекеттің барлық аспектілерінде қазақ және шет тілдерінде еркін қарым-қатынас жасай алады, құқықтық жүйе мен экономиканың негіздерін біледі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыстар саласында азаматтық ұстанымдарын сақтайды, маңызды мәселелерді жүзеге асыруда еркін кәсіби қарым-қатынас жасай алады