Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07110 Автоматтандыру және басқару в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Автоматтандыру және басқарудың біріктірілген технологиялары

    Мақсаты: процестерді бірыңғай басқару жүйелеріне интеграциялаудың заманауи әдістерін меңгеру және автоматтандырудың жоғары технологиялық объектілерін іске асыру кезінде ғылыми және практикалық мәселелерді талдай білу Мазмұны: Автоматтандыру және басқару жүйелерін құрудың интеграцияланған технологияларының тұжырымдамасы, интеграцияланған басқару жүйесінің негізгі түсініктері, құрамы мен құрылымы. Икемді автоматтандырылған өндіріс модельдері және олардың компоненттері. Ғылыми, инженерлік және өндірістік эксперимент зерттелетін объектінің немесе құбылыстың математикалық моделін құру немесе нақтылау құралы ретінде

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: магистранттардың психологиялық және коммуникативтік техникалар мен іскерлік өзара іс-қимыл технологиялары туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру Мазмұны: жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде пайдалы болуы мүмкін Заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптері. Психологиялық білім мен дағды өзін-өзі тану, қарым-қатынас, кәсіби және жеке өсу тәжірибесінде қолдану аясында талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: ғылыми танымның философиялық дүниетанымдық-әдіснамалық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: тарих мәселелері, сондай-ақ ғылыми таным процесіне байланысты теориялық мәселелер. Қазіргі ғылымның проблемалары сыни тұрғыдан талданады. Қазіргі ғылыми танымның әдіснамасы контекстінде әртүрлі философиялық бағыттар талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: магистранттардың лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: оқыту принциптері және шет тілін меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар, Оқу тілдік материалының сипаты: фонетика, лексика және сөзжасам, грамматика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жүйелер теориясы және жүйелік талдау

    Мақсаты: АТЖ құру әдістерін, принциптері мен әдістемесін меңгеру, олардың құрылымдары мен құрамын синтездеу. Негізгі компоненттерді білу-ТП АБЖ, ГПС АБЖ, АБЖП, ТП АБЖ, АСНИ, АЖЖ) және басқарудың ашық интеграцияланған жүйелерін іске асыру мысалдары. Мазмұны: ашық интеграцияланған басқару жүйесінің (АБЖ) құрылымы мен құрамы. Ашық жүйе стандарттары. Біріктірілген басқару жүйесінің негізгі түсініктері. Жүйелер иерархиясы. Біріктірілген автоматтандырылған басқару жүйесін анықтау. ИАБЖ құрамы. ИАБЖ құрылымы. Ашық интеграцияланған жүйелердің даму тенденциялары. Ашық интеграцияланған басқару жүйелерін әзірлеу әдістемесі. Ғылыми басқарудың талаптары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Техникалық жүйелерін автоматтандыру

    Мақсаты: Автоматтандыру және басқару жүйелерін құру кезінде техникалық жүйелерді, технологиялық процестер мен өндірістерді жүйелік талдаудың, математикалық модельдеуді және автоматтандырылған жобалау жүйелерін қолданудың ерекшеліктерімен танысу Мазмұны: басқару жүйелерін автоматтандыру деңгейлері бойынша жіктеу. Автоматты және автоматтандырылған басқару жүйелері туралы жалпы мәліметтер. Жергілікті жүйелердің мақсаты және олардың жіктелуі. Техникалық жүйелердің басқару объектілері ретіндегі ерекшеліктері (үздіксіздік, сызықтық емес, көпөлшемділік, кешігудің болуы, көп Байланыс, тұрақсыздық, кеңістіктегі сипаттамалардың таралуы және т.б.). Техникалық жүйелердегі басқару объектілері. Техникалық жүйелердегі басқару объектілерінің жіктелуі және олардың түрлері. Басқару объектілері ретіндегі технологиялық процестердің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, Заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін игеру және кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: жоғары мектептегі оқу-тәрбие процесін ізгілендіру мен демократияландырудың заманауи тенденциялары, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологиялары педагогикалық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру және басқару локальды жүйелері

    Мақсаты: жергілікті жүйелерді автоматтандыру бойынша теориялық және қолданбалы есептерді шешу, зерттелетін сала үшін әртүрлі критерийлер мен гипотезалар негізінде басқару жүйелерінің жергілікті объектілерінің міндеттерін жүйелеу мүмкіндігі Мазмұны: автоматты басқару жүйелерін есептеу кезінде қолданылатын басқару объектілерінің математикалық модельдері және олардың арасындағы байланыс. Объектінің статикалық және динамикалық сипаттамаларын анықтаудың аналитикалық және эксперименттік әдістері. Өнеркәсіптік реттеушілерде реттеудің үлгілік Заңдарын іске асыру. Сандық және дискретті-логикалық басқару жүйелері. Компьютерде өтпелі процестердің каскадты және аралас АРЖ сапасын анықтау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мұнай өндеу мен мұнай өндірудегі компьютерлік басқару жүйелерін техникалық қамтамасыз ету

    Мақсаты: мұнай өңдеу мен мұнай өндіруде компьютерлік басқару жүйелерін техникалық қамтамасыз етуді негізделген таңдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мұнай-химия процестерін автоматтандыруда қолданылатын компьютерлік басқару жүйелеріне шолу. Мұнай өңдеудің технологиялық дайындығын компьютерлік автоматтандыру. Мұнай өңдеу және мұнай өндірудің технологиялық процестерін басқарудың автоматтандырылған жүйелері. Бағдарламаланатын логикалық контроллерлер және SCADA жүйелері. Сандық бағдарламалық басқару жүйелері. Мұнай өңдеу мен мұнай өндіруде қолданылатын заманауи зияткерлік технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экспериментті жоспарлау

    Мақсаты: химия және тамақ өнеркәсібіндегі ғылыми зерттеулердің автоматтандырылған жүйелері (ҒЗАЖ) саласындағы теориялық және қолданбалы есептерді өз бетінше шешуге дайындау. Мазмұны: ғылыми зерттеулерге арналған автоматтандырылған жүйелерді қамтамасыз етудің құрылымдары мен түрлері. Ғылыми зерттеулерді автоматтандыру жүйелерінің негізгі құрылымдары. ҒЗАЖ қамтамасыз ету түрлері (ұйымдастырушылық, ақпараттық, математикалық, техникалық, бағдарламалық, лингвистикалық, метро-логикалық, құқықтық және эргономикалық). Экспериментті автоматтандырудың техникалық құралдары. Бағдарламалық жасақтама. Басқару бағдарламасының құрылымы. Ғылыми эксперименттің автоматтандырылған жүйелерінің сенсорлары. Датчиктердің жіктелуі және оларға қойылатын негізгі талаптар. Статикалық және динамикалық сипаттамалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулерді автоматтандыру

    Мақсаты: Микропроцессорлық техниканы және басқарушы өнеркәсіптік компьютерлер мен жүйелерді қоса алғанда, заманауи техникалық Автоматтандыру құралдарының негізінде ғылыми зерттеулерді автоматтандыру жүйелерін құрудың теориялық және практикалық мәселелері бойынша терең білім алу. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің негізгі түрлері. Ғылыми зерттеулердегі математика мен есептеу техникасының маңызы. Ғылыми, инженерлік және өндірістік эксперимент зерттелетін объектінің немесе құбылыстың математикалық моделін құру немесе нақтылау құралы ретінде. Эксперименттік зерттеулердің типтік схемасы. Типтік құрылымдық схемалар және ғылыми зерттеулерді Автоматтандырудың негізгі функциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Автоматтандыру жүйелеріндегі сигналдарды заманауи сандық өңдеуі

    Мақсаты: автоматтандыру жүйелерінде сигналдарды өңдеудің цифрлық жүйелерін әзірлеу үшін қажетті білім мен дағдыларды, сигналдарды өңдеу құралдарын әзірлеу бөлігінде зерттеу міндеттерін қою дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: сандық сигналдарды өңдеуге кіріспе. Сандық өңдеу кезінде сигналдар және олардың түрлендірулері. Сандық сүзгілер. Сандық сүзгілерді математикалық сипаттау әдістері. Ких сүзгілері (ақырлы ұзақтықтың импульстік сипаттамасы) және олардың (шексіз ұзақтықтың импульстік сипаттамасы). Сандық спектрлік талдау. Гармоникалық спектрлік талдау. Фурье Түрлендіруі. Жылдам Фурье түрлендіру алгоритмдері. Аппараттық және аппараттық-бағдарламалық құралдар негізінде сигналдарды цифрлық өңдеуді іске асыру. Сандық сигналдық процессорлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ақпаратты өндеу және тарату теориясы мен әдістері

    Мақсаты: өлшенетін процестердің әртүрлі модельдерінің сипаттамаларын зерттеу және талдау, ақпаратты жинау, өңдеу және беру әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: өлшенетін процестер модельдерінің статистикалық сипаттамалары. Өлшенетін процестердің стационарлық моделі. Өлшенетін процестердің стационарлық емес моделі. Кездейсоқ процестердің орындалуын дискретті есептеулермен ұсыну. Ортогональды функциялар. Уақытша іріктеу әдістері. Өлшенетін процестерді қалпына келтіру қателіктері. Котельников теоремасын іріктеу жиілігін анықтау үшін қолдану. Котельников теоремасын кездейсоқ процестерге қолдану. Железновты іріктеу принципі бойынша сауалнама жиілігін таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Автоматтандырудың мамандандырылған техникалық және бағдарламалық құралдары мен жүйелері

    Мақсаты: кәсіби қызметте заманауи мамандандырылған техникалық және бағдарламалық құралдар мен автоматтандыру жүйелерін жіктеу және тиімді пайдалану білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ТҚА жүйелеу: басқару объектісінің жай-күйі туралы ақпарат алу құралдары; сигналдарды өңдеу схемалары; ПЛК және атқарушы құрылғыларға қатысты мәселелер. БЖ бағдарламалық құралдарының жіктелуі, нақты уақыттағы АБЖ элементтерінің өзара іс-қимыл жобаларын әзірлеу үшін негіздер, OPC стандарты негізінде гетерогенді жүйелерді интеграциялау, контроллерлер бойынша, МЭК 61131 стандартын іске асыратын аспаптық БҚ, диспетчерлік басқару мен деректерді жинауды ұйымдастыру, заттардың өнеркәсіптік интернеті (ІІоТ); мамандандырылған техникалық және бағдарламалық құралдар мен басқару жүйелерін дамыту перспективалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік басқарушы жүйелерінің элементтері мен құрылғылары

    Мақсаты: компьютерлік басқару жүйелерінің элементтері мен құрылғыларын таңдау және негіздеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: компьютерлік басқару принциптері. қолданыстағы компьютерлік басқару жүйелеріне, бағдарламалық жасақтамаға және ақпаратқа шолу. Ақпараттық-басқару жүйелері. АБЖ-ң функционалды элементтері. АБЖ-те қолданылатын процессорларға қойылатын талаптар. Микроконтроллерлер. Бағдарламаланатын логикалық интегралды схемалар. Микроконтроллерлер мен жүйелердің функционалдық блоктары. АБЖ дизайн ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Автоматтандыру және басқарудың компьютерлік технологиялары

    Мақсаты: дамыған есептеу архитектурасы бар күрделі автоматтандырылған басқару жүйелерін құрудың жалпы принциптерін игеру Мазмұны: дамыған есептеу архитектурасы бар күрделі автоматтандырылған басқару жүйелерін құрудың жалпы тұжырымдамалары. Нақты уақыттағы адам-машина жүйелері. Компьютерлік технология шеңберіндегі басқару процестерінің функционалдық, ұйымдастырушылық, ақпараттық және бағдарламалық аспектілері. Компьютерлік технологиялар негізінде күрделі басқару жүйелерін енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару объектілері мен жүйелерін сәйкестендірудің заманауи әдістері

    Мақсаты: сәйкестендіру модельдерін есептеу және зерттеу дағдыларын қалыптастыру; объектілер мен басқару жүйелерін модельдеу мен сәйкестендірудің үлгілік бағдарламалық құралдары мен әдістемелерін пайдалану. Мазмұны: сәйкестендіру және бағалау міндетін қою. Сәйкестендірудің типтік міндеттері. Заманауи автоматты басқару жүйелерін құрудың негізгі принциптері. Автоматты басқару жүйелерін сипаттаудың математикалық әдістері. Құрылымдық сәйкестендіру мәселесін шешудің негізгі тәсілдері. Параметрлік сәйкестендірудің негізгі әдістері. Есептеу модельдерінің бастапқы объектілерге сәйкестігін бағалау әдістері. Параметрлер мен күйді бір уақытта бағалаудың негізгі әдістері. Адаптивті жүйелерде сәйкестендіру әдістерін қолдану әдістері. Динамикалық жүйелерді анықтау. Динамикалық жүйелердің математикалық модельдерін ресімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқарудың заманауи теориясы

    Мақсаты: басқару теориясындағы заманауи зерттеулер мен жетістіктерді зерттеу және талдау Мазмұны: қазіргі заманғы басқару теориясы туралы түсінік. Өтпелі күй матрицасы. Үздіксіз және дискретті уақытқа арналған сызықтық стационарлық және стационарлық емес жүйелердің өтпелі күй матрицасы. Жүйенің негізгі матрицасы. Матрицалық көрсеткішті есептеу әдістері. Дискретті модельді қалыптастырудың символдық-сандық алгоритмдері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа оңтайлы басқару жүйелерінің cинтезі

    Мақсаты: оңтайлы басқару жүйелерін синтездеудің классикалық және заманауи тәсілдерінің арасындағы айырмашылықтарды талдау, жабық түрде және нақты уақытта іске асыру түрінде оңтайлы кері байланыс құру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: оңтайлы басқару міндеттері және оларды қолдану. Басқару теориясының классикалық міндеттері. Оңтайлы бағдарлама және оңтайлы кері байланыс. Максимум принципін қолдана отырып, оңтайлы жүйелерді синтездеу. Көп сатылы процестерді оңтайландыру. Үздіксіз басқару әсерлері класындағы үздіксіз жүйелер үшін динамикалық бағдарламалауды қолдану. Нақты уақыттағы басқару принципі және оны оңтайлы жүйелерді синтездеу мәселесіне қолдану. Оңтайлы кері байланысты жүзеге асыру. Оңтайлы реттегіштің жұмыс алгоритмі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Автоматтандыру объектілерін математикалық модельдеу мен оңтайландырудың заманауи проблемалары

    Мақсаты: теориялық аспектілерді ашу және математикалық модельдеу мен автоматтандыру объектілері мен процестерін оңтайландырудың заманауи мәселелері мен практикалық мысалдарын зерттеу. Мазмұны: модельдеу мақсаттары мен оңтайландыру міндеттері. Технологиялық процестер мен жүйелерді модельдеу және оңтайландыру теориясының негіздері: жүйелік тәсілдің принциптері. Автоматтандыру объектілерін модельдеу және оңтайландыру мәселесінің жалпы сипаттамасы. Математикалық модельдер және олардың жіктелуі: жалпыланған математикалық модель. Математикалық модельдердің сызықтық .стігі. Математикалық модельдің объектіге сәйкестік дәрежесі. Математикалық модель құрудың кезеңдері мен тәсілдері. Есептеу эксперименті. Имитациялық модельдеу. Математикалық бағдарламалау (оңтайландыру) және оңтайландыру модельдерін қолдана отырып математикалық модельдеу міндеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оңтайлы басқару және автоматтандыру жүйелерін жобалау

    Мақсаты: оңтайлы реттегіштерді аналитикалық жобалау теориясының әдістерін игеру; оңтайлы басқару алгоритмдерін әзірлеудің практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: оңтайлы реттегіштерді аналитикалық жобалау әдістері. Оңтайлы реттегіштердің математикалық модельдерін жасау. Қажетті математикалық зерттеу әдісін таңдау және таңдалған әдіс тұрғысынан шешім қабылдау. Оңтайлы реттегіштерді құрудың жалпы принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұнай өндеу мен мұнай өндірудегі объекттер және жүйелерді идентификациялау

    Мақсаты: мұнай өңдеу мен мұнай өндірудегі объектілер мен жүйелерді сәйкестендіру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мұнай өңдеу мен мұнай өндірудегі объектілер мен жүйелерді модельдеу ерекшеліктері. Модельдеу күрделі жүйелерді тану және талдау құралы ретінде. Модельдердің мақсаты мен функциялары. Математикалық модель, модельдеудің техникалық және бағдарламалық жасақтамасы туралы түсінік. Математикалық модельдеуді техникалық қамтамасыз ету. Сандық, аналогтық және гибридті компьютерлер, олардың сипаттамалары және модельдеуге арналған қосымшалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нейрожелілік технологиялар

    Мақсаты: ТП АБЖ жобалауда нейрондық желілік технологияларда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: бір қабатты және көп қабатты перцептронды зерттеу. Радиалды негіздік функцияларға негізделген желілер, ассоциативті машиналар, Ақпарат теориясына негізделген модельдер, нейродинамикалық желілер, динамикалық басқарылатын қайталанатын желілер, бұлыңғыр жүйелердің математикалық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Күрделі технологиялық машиналар мен жабдықтарды автоматтандыру

    Мақсаты: Күрделі Технологиялық жабдыққа енгізілген автоматтандыру құралдарын жобалау және есептеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: қолданылатын жабдықтың түрі бойынша ерекшеленетін күрделі технологиялық машиналар мен жабдықтарды автоматтандыру бағыттары: Numerical Control (NC) - сандық басқарылатын машиналар; FMS - икемді өндірістік жүйелер; робототехникалық жүйелер; CIM (Computer Integrated Manufacturing) – бірыңғай интерфейс арқылы өндірістік кешенді өндіріске – бақылауға интеграцияланған компьютер. Автоматтандырылған технологиялық желілер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күй кеңістігінде басқару теориясы мен әдістері

    Мақсаты: күй айнымалыларын қолдана отырып, уақытты басқару жүйесін зерттеу Мазмұны: объектінің белгісіздігі ұғымы, белгісіздіктердің жіктелуі, белгісіздік жағдайындағы басқару мәселелері, басқарудың негізгі әдістері, белгісіздіктері бар жүйелерді талдау, басқару жүйелерінің қасиеттерінің дөрекілігі, дөрекілік және ұялшақтық ұғымдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқарудың интеллектуалды жүйелері

    Мақсаты: интеллектуалды басқару жүйелерін ұйымдастыру және жобалау принциптерін игеру. Мазмұны: интеллектуалды жүйелердің модельдері мен алгоритмдері. Интеллектуалды жүйелерге арналған білім қорының дифференциалды модельдік тұжырымдамасы. Басқарудағы динамикалық сараптамалық жүйелер. Бұлыңғыр логикасы бар басқару жүйелері. Зияткерлік жүйелердің білім қорын құру. Қазіргі интеллектуалды жүйелердегі білім қорын ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету.
  • Нақты жағдай үшін негізделген таңдау мақсатында Типтік технологиялық процестер мен өндірістерді автоматты реттеу және басқару жүйелерін жіктеу.
  • Қазіргі ғылыми тәсілдердің негізінде автоматтандыру және басқару жүйелерін есептеудің терең теориялық білімі мен принциптері болуы керек.
  • Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу, жоғары мектеп мұғалімінің еңбегін ғылыми ұйымдастыруды сыни тұрғыдан бағалау, жеке қабілеттерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеу процесін талдау
  • Заманауи ғылыми тәсілдер негізінде автоматтандыру және басқару жүйелерінің сипаттамаларын есептеу, жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, жедел ақпараттық ағындарды талдау және жүйелеу.
  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау, Академиялық адалдық пен әдептілік принциптерін сақтау, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін білу.
  • Техникалық тапсырманы әзірлеу, автоматтандырылған жобалаудың мамандандырылған жүйелерінің көмегімен автоматтандыру және басқару жүйелерінің жобалық құжаттарын рәсімдеу.
  • Техникалық ғылыми объектілерді басқарудың оңтайлы әдістерін жобалауда өзіндік эксперименталды және теориялық зерттеулердің нәтижелерін талдау және талқылау.
  • Қазіргі заманғы теориялық әдіснамалар мен ғылыми тәсілдер негізінде басқару объектілері мен аппараттарында математикалық модельдеу мәселелері бойынша міндеттерді шешу
  • Басқару жүйелері мен басқару күрделілігі жоғары объектілерде компьютерлік технологиялардың есептерін шешу кезінде зерттелген теориялық материалды қалыптастыру.
Top