Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01210 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу педагогикасы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Жалпы экологияның іргелі ұғымдарын және негізгі экологиялық заңдарды қалыптастырады. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы басқару құралдары мен әдістерін қарастырады. Экологиялық мәселенің мәні мен пайда болу себептері туралы білімдерін көрсетеді. Қолайсыз экологиялық процестердің дамуын болжайды. Экологиялық гомеостазды сақтау тұрғысынан олардың мақсаттылығын негіздеп, экологиялық сипаттағы ұйғарымдар мен тыйым салу дағдыларын қалыптастырады. Тіршілікті қамтамасыз ететін ортаның мониторингін жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ономастика теориясы және практикасы
    Несиелер: 5

    Жеке аттардың негізгі разрядтары (аймақтық материалды қоса алғанда) сипатталады; анықтамалық әдебиетпен жұмыс істеу дағдылары мен біліктері қалыптасады. Зерттеу қызметінің дағдылары дами��ы: өлкетану материалдары негізінде өз аттарын жинау және талдау дағдысын қолдану; ономастиканың халықтардың тарихымен, әдебиетімен және тілдік жабдықтарымен байланысын суреттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Басқару қызметінің функцияларын жүзеге асыру білімі мен іскерлігін қалыптастырады. Педагогикалық ұжымды басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерін сипаттайды: мектепке дейінгі ұйымдағы меңгерушінің, әдіскер жұмысының құрылымы, принциптері, функциялары мен әдістері, мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық ұжыммен жұмыс істеу нысандары (педагогикалық кеңес, семинар, практикум, кеңес беру және т.б.), мектепке дейінгі ұйымдағы бақылау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жазуға үйрету технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытудың белгілі бір принциптеріне негізделген жазу дағдысын қалыптастыруды анықтайды. Графикалық және орфографиялық дағдылардың негіздерін сипаттайды. Әріптерді көру арқылы қабылдауды сипат��айды; мұғалімнің оқушы назарын әріптерді жазу ерекшеліктеріне бекітуді, топта тәрбиешінің басшылығымен оқушылардың әріптерін жазуын; үйде өз бетінше әріптерді жазуда жаттығу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Тәрбиеші-мұғалімнің өз әріптестерімен, оқушылармен және олардың ата-аналарымен, білім беруді басқару органдарының өкілдерімен және оның кәсіби қызметі саласында жүзеге асырылатын жұртшылықпен өзара қарым-қатынасын білдіретін кәсіптік-педагогикалық қарым-қатынасты анықтайды. Оқушының әлеуметтендірудегі, оның тұлғалық дамуындағы рөлін сипаттайды. Педагогикалық жұмысты қиындататын қарым-қатынас қиындықтарын шешеді, жиі қанағаттанбаушылық сезімін тудырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    Қазіргі күнгі білім берудің негізгі гуманистік тұлғаға бағдарланған парадигмаларын анықтау. Қазіргі заманғы теория мен педагогиканың ғылыми-теориялық ұғымдарын қолдану. Білім беру бағдарламасы бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарға талдау. Оқытудағы диагностика мен бақылау, заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру, мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл мәдениеті
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетінің негіздерін сипаттайды. Коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді. Қарым-қатынастың әр түрлі жағдайларында тиімді коммуникация дағдыларын қалыптастыр��ды сипаттайды. Фразеологиялық айналымдарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді қолданады. Ғылыми мәтін ақпаратының әртүрлі түрлерін білдірудің тілдік формалары туралы білім жасайды. Тұлға аралық және кәсіби коммуникацияларда тілді қолдану дағдыларын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 5

    Шет ел тілін оқыту басқа пәндерді оқыту құралы ретінде. Тілді үйрену кез-келген пәндік саладан, шет тіліндегі пән сабағынан өтеді. Сонымен бірге, бұл студенттердің ана тілінде қарым-қатынас жасау қажеттіліктері мен қабілеттерін қайта қарастыруына ықпал етеді. Әр түрлі тақырыптардағы жұмыс белгілі бір терминдерді, белгілі бір тілдік конструкцияларды білуге мүмкіндік береді, бұл оқушының сөздік қорын пәндік терминологиямен толықтыруға ықпал етеді және оны білім мен дағдыларды одан әрі зерттеуге және қолдануға дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудегі ойын технологиялары
    Несиелер: 3

    Мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудегі ойын технологиялары. Педагогикалық процесті әртүрлі педагогикалық ойындар түрінде ұйымдастыру. Мұғалімнің қызметі: ойындарды іріктеу, дамыту, дайындау; балаларды ойын іс-шараларына тарту; ойынның өзін жүзеге асыру; қорытындылау, ойын әрекетінің нәтижелері. Мектепке дейінгі мекеменің жұмыс істеу жағдайларына және балалардың даму деңгейіне байланысты белсенділік дағдылары мен дағдыларын қалыптастырудың толыққанды уәждемелік негізін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелігі мен мүмкіндіктері ескеріле отырып, шаршауды дамытуға кедергі жасайтын оқу үдерісі ұйымдастырылады. Балалардың барлық түрлерін (ж��мыс, демалу, барлық сезімтал сәттер) ұйымдастырған кезде дене дамуының ерекшеліктері ескеріледі. Денсаулықты сақтау және үлес қосуға насихатталады. ��урудың алдын алу бойынша алдын алу шараларын жүргізіледі, салауатты өмір салтын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикалық қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Негізгі тақырыптарды терең білу; тілдік талдаудың әртүрлі түрлерін орындау; хатта орфографиялық және пунктуациялық ережелерді қолдану; диктант жазу, кейіннен өзі және өзара тексеру. Орфография мен пунктуацияның негізгі ережелерін тәжірибеде қолдану дағдылары дамиды, әдеби тілдің жазбаша және ауызша формаларын еркін меңгеру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мультимедиялық оқыту құралдарын дайындау және пайдалану технологиясы
    Несиелер: 3

    Мультимедиялық технологиялардың мазмұнын сипаттайды. Оқу үрдісінің мәселелерін және мультимедиялық технологиялардың тиімді шешудегі маңыздылығын анықтайды. Мультимедиялық құралдардың мүмкіндіктерін игерудің маңыздылығын ажыратады. Педагог ретінде оқытудың мультимедиялық құралдарын қолдану тәжірибесі. Мультимедиялық оқу бағдарламаларын ажыратады. Мультимедиялық презентацияларды құрастыру жолдарын сипаттайды. Мектепке дейінгі мекемеде компьютердің мультимедиялық мүмкіндіктерін сабақта пайдалану әдістерін салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен қызметі зерттелді; жазушының шығармашылық лабораториясын, оның өмірбаянын шығармашылық тұрғыдан талдайды; Абаян ғылымының құрушысы ретінде; «Манас�� жыршысы. М.Әуезовті көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстыру. Әуезовтің әдеби мұрасын әлемдік және шығыс әдебиетіне талдау дағдылары дамып келеді. Отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілік сезімталды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сауат ашу негіздері
    Несиелер: 4

    Оқушылардың оқу және жазу механизмдерін қалыптастырудың тиімді тәсілдері мен тәсілдерін іздеу процесін қолданады. Тәрбиеші мен балалар арасындағы өзара іс-қимыл процесін сипаттайды, оның нәтижесінде оқыту мазмұнында қарастырылған білім, шеберлік пен дағдыларды беру және игеру жүргізіледі. Грамматиканы оқыту әдістерін ажыратады: әріптік-рейтингтік әдіс, дыбыстық әдістер, дыбыстық талдау-синтетикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Баланың жан-жақты дамуына ықпал ете отырып, баланың психологиялық дамуының ерекшеліктерін қоса алғанда, оқыту мен тәрбиелеудің әдістемесі мен әдістерін түсіндіру мақсатында оны сауатты пайдалануды меңгереді. Жаңа сөйлеу дағдылары мен біліктерін қалыптастырады және жетілдіреді, шығармашылық-зияткерлік қабілеттерін дамытады, орыс тіліне қатысты қосымша қарым-қатынас құралдарын меңгереді және соңғы түрде терең, сапалы кәсіби білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Әдістерді көрнекі, сөздік және практикалық әдістерге жіктейді, яғни білімді беру мен қабылдаудың әртүрлі көздері негізінде бөлу. Материалды баяндаудың проблемалық дәрежесін ескеретін жіктемені анықтайды (Т. А. Маркованың көзқарасы). Тікелей әсер ету, жанама педагогикалық әсер ету және проблемалық тәрбие әдістері сипатталады. Музыкалық оқыту және тәрбиелеу әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғатпен таныстыру және экология
    Несиелер: 4

    Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен және экологиялық біліммен таныстыру үшін жағдай жасау. Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістері. Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру жұмыстарын ұйымдастыру формалары. Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру жұмыстарын жоспарлау және есепке алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғырту туралы жалпы түсінік. Ұғым, белгілер және ұлттық санның ролі мен маңызы. Бәсекелестік, прагматизм, мемлекеттік құқықтық идеологияның, ұлттық даралық. Білім культі, Қазақстанның эволюциялық дамуы ұғымдары және олардың маңызы. Қазақстанның тарихи жолын сараптау және баяндау және тәуелсіз Қазақстанныі даму кезеңіндегі Елбасының ролі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы, шығармашылық контекстіндегі өмірбаяны талданады; Әлемдік және шығыс әдебиеттегі Абайдың әдеби мұрасын талдау дағдылары дамиды. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дүниетану негіздері
    Несиелер: 4

    Адамды қоршаған ортамен өзара байланыста оқытуды сипаттайды. Таным формаларын жіктейді. Табиғаттың тұтастығы мен алуан түрлілігін түсіну негізі ретінде әлемнің қазіргі физикалық бейнесі туралы түсініктердің қалыптасуын сипаттайды. Тірі және жансыз объектілер, олардың өзара байланысы мен эволюциясы, жердің тірі, экожүйелері, Биосфера мен ноосфера, табиғаттың мәні туралы түсінік жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орфография практикумы және пунктуация
    Несиелер: 4

    Тілдік құзыреттіліктің қалыптасуын, қазіргі орыс тілі теориясы, орфография және пунктуация білімдерінің практикалық қол��анылуы туралы білімдерді жүйелендіруді сипаттайды, өйткені ана тілін үйрену тек теориялық білім алуды ғана емес, сонымен қатар жазбаша сөйлеудің практикалық дағдыларын меңгеруді де болжайды. Жазбаша сөйлеуде және пунктуациялық ережелерді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Сөйлеу мәдениетінің теориялық негіздерін білу; әдеби қазақ тілінің нормалары; жазбаша мәтіндер мен тұжырымдарды ауызша түрде құру заңдары. Коммуникациялық мақсаттар қоя білуге және оған қол жеткізуге; реттеуші байланыстарды пайдалану. Сөйлеу әрекетінің жалпы қазіргі коммуникативті мәдениетіне сәйкес негізгі коммуникативті құзыреттіліктерге ие болу; әдеби тілдің нормалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балабақшадағы музыка және қозғалыс
    Несиелер: 3

    Баланың дамуының барлық кезеңдерінде жеке тұлғасын қалыптастыруға үлкен әсер етеді, қоршаған өмірді оның к��ріністерінің алуан түрлілігін кең және терең тануға, оның сұлулығын және көрмейтін жақтарын көруге мүмкіндік береді. Музыка қабілеті мен музыкаға деген қызығушылықты меңгерген есту қабілетін жетілдіру және өз қимылдарын музыкамен келісе білу барысында жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін есепке ала отырып, қаза�� дыбыстарының қалып��асуын білу және түсіну. Латын әліпбиі негізінде сауатты жазу дағдыларын дамыту. Латын графикасын қолдану арқылы қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу үшін практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықты дамытуда, бәсекелестікте, жеткізілім сұранысында, мемлекеттің рөлі зерделенеді. Шығындар, кірістер, айналым көрсеткіштері және капитал айналымын есептеу үшін дағдыларды қалыптастырады. Өндіруші факторлар нарығын, факторлық кірістерді сыни түрде зерттеуге мүмкіндік береді. Құқық бойынша білім қалыптастырады. Ол оқиғалардың заңдылығын талдау, нормативтік актілерге сілтеме жасау дағдыларын үйретеді. Құқықтық сананың, құқықтық мәдениеттің деңгейін көтереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымда ата анамен жұмыс жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ата-аналармен жұмыс жасау әдістері, формалары мен технологиялары. Бала тәрбиесіндегі әкімшіліктің, мұғалімдер мен ата-аналардың бірлескен қызметін ұйымдастыру. Ата-аналармен жұмысты жандандыру, тәрбие процесіне отбасын тартудың жаңа тәсілдерін іздеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі математика және логика
    Несиелер: 4

    Әртүрлі қызықты тапсырмаларды қолданады, тапсырмаларды шешу процесін қызықты, ойын элементтерімен жасауға және міндеттердің орташа күрделілігін қамтамасыз етуге үйретеді. Теориялық логиканы, символдық логиканы, логикада математикалық әдістерді қолдануды, синтаксис пен семантиканы, формулаларды түсінуді, математикалық логиканы, логикалық байланыстар мен қарым-қатынасты, дедуктивтік тұжырымды, математика тілін қолдануды, қарапайым логикалық операцияларды сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы тәрбиесінің негіздері
    Несиелер: 5

    Отбасы тәрбиесінің теориялық негіздері. Отбасы әлеуметтік институт ретінде: функциялар, типология, отбасылық стиль. Отбасылық қатынастардың принциптері, әдістері, құралдары, модельдері. Отбасындағы балалардың өздігінен білім алуы. Отбасылық тәрбие мәселелері (отбасы тәрбиесіндегі қақтығыстар). Отбасылық зерттеу әдістері. Баланың отбасындағы әлеуметтену процесі. Мектеп пен отбасының өзара әрекеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі математиканың практикумы
    Несиелер: 4

    Түрлі ойын-сауық тапсырмаларын қолданады, мәселелерді шешу процесін ойын элементтерімен қызықты етіп өткізуге, тапсырмалардың орташа күрделілігін қамтамасыз етуге үйретеді. Онда теориялық логика, символикалық логика, логикалық, синтаксистік және семантикада математикалық әдістерді қолдану, формулаларды түсіну, математикалық логика, логикалық байланыстар мен қатынастар, дедуктивті қорытынды, математика тілін қолдану, қарапайым логикалық операциялар сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 4

    Балаларды туғаннан мектепке дейін тәрбиелеу, оқыту және білім беру туралы ғылым ретінде сипаттайды. Мектепке дейінгі педагогиканың ерекше ерекшелігін бірінші кезекте балалардың жас ерекшелігімен (мектепке дейінгі) және қоғамның осы жастағы балаларға қарым-қатынасымен анықтайды. Мектепке дейінгі жастағы балалардың даму, тәрбиелеу заңдылықтарын және қарапайым оқыту формаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Компанияны ұйымдастыру, бизнесті жүргізу туралы білім қалыптастырады. Бизнес-жоспарлау, өндіріс және сату, нарықты талдау дағдыларын дамытады; пайда, кіріс, төлем қабілеттілігі, компаниядағы тауар құнының өтімділігін есепке алады. Сыбайлас жемқорлық факторларының мәнін қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты, мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды дамытады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың адамгершілік сана құндылықтарын түсіндіреді. Сыбайлас жемқорлықты сыни талдаудың дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Психология , ақау , психикалық дамудың тежелуі туралы ұғымды қарастырады. Сенсорлық, интеллектуалды, тірек-қимыл, сөйлеу, есту, көру бұзылыстары бар балалардың психологиялық сипаттамасын анықтайды. Балалардың дисгармониялық, бұрмаланған психикалық дамуын сипаттайды. Балалардың мінез-құлқының бұзылуының ерекшеліктерін, гиперреактивтілік синдромын және зейіннің жетіспеушілігін ажыратады. Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық сүйемелдеуді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі математикалық түсініктердің теориялық негізі
    Несиелер: 5

    Математиканың негізгі бағыттары туралы теориялық ақпарат, математикалық зерттеу әдістерін және күрделі, логикалық, сандық әдістерді қолдана білу. Кәсіптік білім беру жүйесіндегі математиканың маңыздылығын анықтау, жалпы математикалық мәдениетті жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Білім алушы тұлғасының коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени дамуын, оны шет тілін оқытудың жаңа әдістемелерінің көмегімен мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындауды сипаттайды. Оқу, күнделікті-тұрмыстық, іскерлік салаларда, демалыс және ойын-сауық салаларында қарым-қатынас жасау үшін қажетті билингвистикалық коммуникативтік құзыреттілікті (тілдік, сөйлеу, лингво-тілтану, әлеуметтік-лингвистикалық) қалыптастыру мен дамытуды сипаттайды. Тілдік білім берудің заманауи үрдістерінің кең спектрін талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мектепке дейінгі балалардың табиғатпен танысу үрдістерін, балалардың жеке тұлғасын Жаратылыстану пәнін оқыту құралдарымен дамытуды сипаттайды, бұл ретте бірқатар нақты міндеттерді шешеді. Берілетін ақпараттың мазмұнын және балалардың жас ерекшелік психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, қоғамның әлеуметтік тапсырысына сәйкес оқыту мақсатын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Балалардың сөйлеу тілін дамыту және сөйлеу қарым-қатынас процесі туралы ғылыми білімнің қалыптасуын; баланың психикалық дамуындағы тілдің рө��ін терең түсінуді; студенттерді мәнерлеп оқу және драматургия дағдыларына үйретуді сипаттайды. Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту процесін диагностикалау, жобалау және құрастыру біліктілігінің қалыптасуын сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім ұйымның моделін және құқықтық негіздерін қарастырады. Инклюзивті білім - түрлі санаттағы кемтар балаларды ұйымдастыру шарттарын зерттейді. Жалпы білім беру процесіне интелект, тірек-қимыл аппараты, эмоционалды-ерік сферасы бұзылысы бар балаларды қосады. Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық ұйыммен таныстырады. Инклюзивті білім беру сыни ойлау процестерін басқару жөніндегі дағдыларды құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тәрбиелік жұмыс технологиясының мәні, балалармен қарым-қатынас әдістерін көрсетеді. Оқу істерінің сценарийлерін класспен әзірлеу және ұжымдық шығармашылық жұмыс әдісімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастырады. Студенттермен жан-жақты тәрбие жұмысының жүйесін модельдейді. Студенттің сыныбы мен тұлғасын диагностикалауды жүзеге асыру, зерттеу нәтижелерін талданады. Білім беру қызметінің сценарийлері дамытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 4

    Жаңартылған бағдарламаға сәйкес көпшілік алдында сөйлеу негіздерін және негізгі терминдерді игеру дағдыларын қалыптастырады. Бастауыш сыныптарда оқыту аспектілері туралы бөлімдер туралы ақпаратты кеңейтеді. Бастауыш мектепте үштілді оқытудың идеялары мен технологияларын енгізу шарттары туралы білімдерін көрсетеді, жаңартылған мазмұнды оқыту әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамытады . Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамытады . Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікті үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі жаратылыстану концепциялары
    Несиелер: 4

    Пәнге ғылыми зерттеулердің әдістері енгізіледі; негізгі ұғымдар; эксперимент ережелері. Пәннің мазмұны: Педагогикалық зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамасы. Педагогикалық зерттеудің эмпирикалық әдістері. Педагогикалық зерттеудің теориялық әдістері. Статистикалық әдістер мен формализациялау құралдарын қолдану. Дәстүрлі педагогикалық зерттеу әдістері. Педагогикалық эксперимент зерттеу әдісі ретінде. Ғылыми ақпараттармен жұмыс жасау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларда математикалық сауаттылықты қалыптастыру үшін дидактикалық материалдарды қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән зерттелетін тақырып бойынша дидактикалық материалдарды шығаруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны: Балабақшадағы дидактикалық материалдың маңызы. Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі дидактикалық материалдың негізгі түрлері. Балабақшаға арналған DIY дидактикалық материал. Өзіңіз жасайтын дидактикалық ойындар картасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі оқытуда үштілділікті дамыту технологиясы
    Несиелер: 4

    Балалармен еркін қарым-қатынасты дамыту міндеттерін шешу арқылы қоршаған адамдармен қарым-қатынас жасаудың конструктивтік тәсілдері мен құралдарын меңгеру мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған; балалардың ауызша тілінің барлық компоненттерін дамыту (лексикалық жағы, сөйлеу грамматикалық құрылысы, диалогтық және монологтық формадағы байланыстырылған сөйлеу) балалар қызметінің әртүрлі нысандары мен түрлерінде; тәрбиеленушілердің сөйлеу нормаларын іс жүзінде меңгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі
    Несиелер: 4

    Балаларды қоршаған ортамен таныстыру үшін түрлі әдістер мен тәсілдерді сипаттайды. Мектепке дейінгі жастағы балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесінің даму тарихын сипаттайды. Көркем бейнені қолдануды талқылайды. Қоршаған ортамен танысуда ұйымдастырылатын жұмыс түрлерін таңдайды. Қоршаған ортадағы іс-әрекеттермен жоспарлауды және танысуды жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды шетел тілінде оқыту
    Несиелер: 4

    Білім, тілдік дағдылар мен сөйлеу біліктерін қалыптастыру болып табылады. Дағдылардың табысты қалыптасуы, демек, оқушының іс-әрекетінің дұрыс немесе дұрыс еместігін білмей-ақ мүмкін емес. Мұндай ақпаратты ең бастысы оқытушыдан тыс ала отырып, ол өз іс-әрекетіне өзі баға береді,бұл жиі қате әрекеттерді бекітеді және мектепке дейінгі балалардың дұрыс емес дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика негізі
    Несиелер: 3

    Болашақ мамандар арнайы педагогиканың әлеуметтік маңызы, оның адам қоғамындағы орны мен функциялары, оның құрамдас бөлімдерінің негізгі белгілері туралы (олигофренопедагогика, сөйлеу терапиясы, саңырау педагогикасы, тифлопедагогика), анормальды балалардың негізгі категориялары туралы, оларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері туралы түсінік алуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Сөйлеу әрекетінің ауызша және жазбаша түрлерінде тілдік материалды қарастырады. Шетелдік дерек көздерден ақпарат алу және өз көзқарасын дәлелді баяндау үшін кәсіби қызметте шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Сөздердің көп мағыналы екенін, сөздің сөздік контекстуалды мәнін, туған және шет тіліндегі интернационалдық сөздерді ажырата білудің практикалық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымда өлкетану материалдарын қолдану әдістемесі
    Несиелер: 4

    Жергілікті жердің табиғатын зерттеу жергілікті жердің табиғатын зерттеуді ұйымдастыру туралы негізгі идеялар беру. Жергілікті табиғатты зерттеу ұйымдары. Пейзаж. Ауа-райы. Флора мен фауна. Табиғи бұрыш пен балабақша аймағы Тірі табиғат бұрышының маңызы және оны ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтінді талдау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесінің пайда болу тарихын сипаттайды. Мәтінді талдаудың әдіснамалық принциптері және әзірленген әдістемелерді бағдарламалық іске асыру туралы түсініктерді жүйелендіруді анықтайды. Мәтінді талдау әдістемесін көрсетеді. Жазбаша мәтіндерді, ең алдымен, көркем мәтінді талдау әдістемесін салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі өлшемдік бағалау
    Несиелер: 3

    -Инклюзивті білім тұжырымдамасын іске асыру ерекшеліктерін қарастырады. - Педагогикалық оқу жетістіктерін бағалаудың міндеттері мен функциялары сипаттайды. - Білім беруде оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау негіздерін, психологиялық-педагогикалық критериалды бағалау қажеттіліктерін айқындайды. -Ерекше білім беру қажеттіліктеріне қарай оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау және сыни тұрғысынан ойлау жүйесінің білім, білік, дағдыларын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (Минор)-білім алушыларға қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатын��а анықталған пәндер мен мод��льдер және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем шығармаларды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдебиет сабақтарында көркем мәтінді оқып үйренуді сипаттайды: қабылдау, талдау, түрлі түрдегі мәтіндермен жұмыс түрлері мен формалары. Оқу дағдысын қалыптастыру бойынша жұмыстың туындымен жұмыс істеу үйлесімін сипаттайды. Эмоционалдық, шығармашылық, әдеби, оқырман, сөйлеу дамуының міндеттерін шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық ауыз әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән отандық және әлем әдебиеті контекстіндегі заманауи балалар әдебиетінің даму тенденцияларымен таныстырады.Пәннің мазмұны: Балалар мен балаларға арналған ауызша халық шығармашылығы. Шағын фольклор жанрлары. Эпостар. Қазақ / орыс халық ертегілері. Балалардың пайда болуы және дамуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балаларды рухани құндылықтар негізінде тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балалардың рухани-адамгершілік тәрбиесінің педагогикалық теориясы мен практикасының талдауы келесі қарама-қайшылықтарды анықтауға мүмкіндік береді: мектепке дейінгі білім беруде отандық әлеуметтік-мәдени дәстүр негізінде бала тұлғасының құндылық-мағыналық саласының негіздерін қалыптастыру. Мектепке дейінгі білім беру ұйымының жүйелі қызметін теориялық негіздеу және әдістемелік қамтамасыз ету өзекті болып табылады, бұл осы зерттеудің проблемасын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балаларды мектепалды даярлау
    Несиелер: 5

    Кез келген өмірлік міндеттерді шешуге қабілетті адам үшін, ол үшін өмір бойы алған білімін, шеберлігі мен дағдыларын пайдалана отыру қажет. Бала өз өмірінің субъектісі болу, әлеуетін көру, күшіне сену, қызметте табысты болуды үйрену құқығын алуы тиіс. Бұл оның балабақшадан мектепке ауысуын едәуір жеңілдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға тілдік меңгерту теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамытудың заманауи тұжырымдамалары мен технологияларының мәні туралы білім жүйесін сипаттайды. Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу тілін дамыту процесін үрейлендіру, құрастыру және диагностикалау іскерліктерін бағалайды. Мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту міндеттерін шешуде кәсіби бағыт пен шығармашылықты дамытады. Сөйлеу қызметінің түрлерін оқытуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсінік қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балаларға математиканы оқытуды ұйымдастыру. Әр түрлі жастағы балаларды көпшілікке таныстыру. Балалардағы сандар туралы білімдерін қалыптастыру. Балаларда заттардың мөлшері, олардың өлшенуі туралы білімдерін қалыптастыру. Заттардың пішіні, кеңістік, уақыт туралы түсінік қалыптастыру. Балабақшадағы балалардың математикалық көріністерін дамыту бойынша жоспарлау жұмыстары. Балалардағы математикалық түсініктердің дамуының диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын қалыптастырудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Өмірдің төртінші немесе бесінші жастағы балаларындағы логикалық ойлауды дамыту. Балабақшаның үлкен тобында логикалық ойлауды дамыту. Егде жастағы мектеп жасына дейінгі балаларға арналған логикаға арналған ойындар мен тапсырмалар. Логикалық ойлауды дамыту бойынша сабақтар Психикалық білім берудегі логикалық міндеттердің орны. Жұмбақтар, кроссвордтар, ребустар, лабиринттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оқу-таным әрекетін ұйымдастырy
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесін дамытудың қазіргі кезеңінде стратегиялық міндеттердің бірі мектепке дейінгі білім беру мекемесінің педагогикалық үдерісін ұйымдастырудың жеке тұлғаға бағытталған моделін іске асыру болып табылады, оның негізгі мақсаты бала өзін-өзі бағалау, оның субъектілігі мен дербестігін дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дүниетанудан дидактикалық материалдар дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән зерттелетін тақырып бойынша дидактикалық материалдарды шығаруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Балабақшадағы дидактикалық материалдың маңызы. Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі дидактикалық материалдың негізгі түрлері. Балабақшаға арналған DIY дидактикалық материал. Өзіңіз жасайтын дидактикалық ойындар картасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектепалды даярлық тобында әліппені оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Оқу мен жазуды меңгеру процесінде бастысы болып табылатын жазбаша сөйлеудің ерекшеліктерін анықтайды. Фонемалық есту және сөйлеу дыбыстарын талдау дағдыларының дамуын сипаттайды. Сауаттылықты оқытуға дайындықты, сөйлеу туралы қарапайым білімді қалыптастыруды анықтайды, бұл сөйлеудің жалпы дамуына әсер ететін, балалардың сөйлеу мәдениетін жоғарылататын, еркін сөйлеу және хабардарлық деңгейін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 6

    Балалар әдебиетінің пайда болуын жазбаша шығармалардың жиынтығы ретінде сипаттайды. Бастапқыда балаларға арналған әдебиет тарихын, сондай-ақ балаларға арналмаған әдебиетті оқиды, бірақ уақыт өте к��ле балалар оқу ортасына қосылады. Балалар әдебиетінің негізгі функцияларын сипаттайды. Балалар әдебиетінің ерекшеліктерін қолданады. Балалар әдебиетінің қазіргі түсінігін, балалар әдебиетінің түрлерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымда педагогтың сахналық көрінісі
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық, сөйлеу, интеллектуалдық дамуында сахналық көрініс іс-әрекетінің маңызы, әдістері сипатталған. Сахналық көрініс ойын, іс-әрекет, ойын-драматизация және театр арқылы балалар шығармашылығы сияқты пайымдаулар ұсынылады. Мектепке дейінгі жастағы балалардың театр қызметінің методологиясына сәйкес отандық, шетелдік авторлардың кеңестері қарастырылған. Мектепке дейінгі балалардың сахналық көріністі ұйымдастырудағы тәрбиешінің маңыздылығына көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру үшін дидактикалық материалдар қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән зерттелетін тақырып бойынша дидактикалық материалдарды шығаруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Балабақшадағы дидактикалық материалдың маңызы. Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі дидактикалық материалдың негізгі түрлері. Балабақшаға арналған DIY дидактикалық материал. Өзіңіз жасайтын дидактикалық ойындар картасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.

  • Код ON8

    Кәсіби қызметтегі проблемаларды шешу үшін логикалық және сыни ойлау дағдыларын игеру.

  • Код ON11

    Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON5

    Мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық дамуын есепке ала отырып, мектеп жасына дейінгі балалардың физиологиясы мен психологиясының ерекшеліктерін игеру.

  • Код ON6

    Мектеп жасына дейінгі балалардың мұқтаждықтары мен жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, оқыту әдістері мен тәсілдерін пайдалану.

  • Код ON7

    Оқыту мен бағалаудың инновациялық-коммуникациялық технологиясын пайдалану дағдыларын игеру.

  • Код ON9

    Мектеп жасына дейінгі интеграциялау және сабақтастық қағидаларын ескере отырып, біртұтас педагогикалық үдерісті жоспарлау және жүзеге асыру қабілеттілігін игеру.

  • Код ON4

    Мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі интеграциялау және сабақтастық қағидаларын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау қабілеттілігі

  • Код ON10

    Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және оның әр алуан буындарында оған жетекшілік жасау қабілеттілігін игеру.

Top