Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01561 География-Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Геосфераның құрамдас бөліктері, құрылымы, даму заңдылықтары, динамикалық ерекшеліктері іс әрекеті мен дамуы, біртұтас ғаламдық табиғат кешені ретінде қарастырылады. Табиғат компоненттерінің өзара байланысы мен өзара үйлесімділігін, физикалық географияның теориялық тұжырымдарын, заңдылықтарын, географиялық қабықшаның дамуын, табиғатты тиімді пайдалану мәселелерін талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Табиғи ландшафт компоненттерін және олардың табиғи кешендерді қалыптастырудағы рөлін, морфологиялық құрылымын, бұзылу дәрежесі мен бағыты бойынша жіктелуін зерттейді. Қазіргі мәдени ландшафттардың қалыптасу ерекшеліктері мен заңдылықтарын саралайды. Ауыл және орман шаруашылығын ландшафтық негізде жүргізуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тас дәуірі археологиясының мәсеселері
    Несиелер: 5

    Археологиялық зерттеу әдістерінің теориялық негіздерімен қамтамасыз ету. Археологиялық зерттеудің далалық әдістемесі. Археологиялық барлау және қазба жұмыстары. Далалық реставрациялар және консервациялар. Ежелгі археологиялық мәдени ошақтарының орналасқанын, солардың қорым орындарының сақталғанын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 5

    Материалдық мәдениет пен адамзат өркениетінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін оқытады. Археологиялық орындардың (елді мекендер, қорғандар, қасбеттердің қалдықтары, бекіністер, жерлер), көне жерлеу орындарының, тас мүсіндермен діни ескерткіштердің жіктелуін анықтайды. Материалдық дереккөздердің классификациясы мен типологиясын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    Заманауи педагогика білім берудің жаңартылған бағдарламаға сәйкес білім мазмұнын анықтайды. Педагогикадағы теория мен әдістеменің ғылыми тұжырымдамаларын қолданады. Қазіргі жаңартылған бағдарламаға сүйене отырып мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолданады. Оқу үрдісінің тиімділігі мен оның әдіснамалық тиімділігін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Қазақ тіліндегі дыбыстарды қалыптастыру, олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып, латын жазуына негізделген қазақ сөздерінің және фразалардың фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын әліпбиіне негізделген сауаттылық дағдыларын дамыту. Латын графикасы арқылы қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 6

    Географиялық картаның негізгі ұғымдары мен теориялық негізін, карталарды құрастыру және пайдалану принциптерін қарастырады. Картографиялық проекциялар, картадағы атаулар, карталардың түрлері, атластар және топографиялық карталарды пайдалану ерекшеліктерін, географиялық координаттарды анықтауды үйретеді. Картографиялық тапсырмалар мен есептерді шешу мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұрғындар географиясы
    Несиелер: 6

    Тұрғындар географиясы ғылым ретінде теориялық, әдіснамалық және қолданбалы аспектілері туралы студенттер арасында жүйелі білімді, сонымен қатар демография туралы ұғымды қалыптастырады. Халықтар туралы географиялық ақпаратты іздеуге, талдауға және қорытындылауға, елді мекендердің аумақтық орналасуын қарастырады.Тұрғындар географиясы ғылым ретінде теориялық, әдіснамалық және қолданбалы аспектілері туралы студенттер арасында жүйелі білімді, сонымен қатар демография туралы ұғымды қалыптастырады. Халықтар туралы географиялық ақпаратты іздеуге, талдауға және қорытындылауға, елді мекендердің аумақтық орналасуын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері/
    Несиелер: 5

    Фирманы ұйымдастыру, кәсіпкерлік қызметті жүргізу туралы білімді қалыптастырады. Өнімді өндіру мен сатуды бизнес-жоспарлау, нарықтарға талдау жүргізу; пайданы, кірісті, рентабельділікті, төлем қабілеттілігін, фирманың өтімділігін есептеу дағдыларын әзірлейді. Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, факторларын қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың моральдық санасының құндылықтарын іске асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Нарықты, бәсекелестікті, сұранысты, ұсынысты дамытудағы мемлекеттің рөлін қарастырады. Шығындарды, кірісті, айналым және капитал айналымының көрсеткіштерін есептеу дағдыларын үйретеді. Өндіріс факторларының нарықтарын, факторлық табыстарды сыни зерттеуге мүмкіндік береді. Құқық бойынша білімді қалыптастырады. Болып жатқан оқиғалардың заңдылығын талдау дағдысын, нормативтік актілерге сүйенуді үйретеді. Құқықтық сананың, құқықтық мәдениеттің деңгейін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геология
    Несиелер: 6

    Геологиялық зерттеу әдістері, Жердің жасы мен құрылымы туралы алғашқы мәліметтермен, Күн системасындағы орны;экзогендік және эндогендік процесстер; жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтерінің даму заңдылықтары;қазіргі тектоникалық концепциялар; негізгі геологиялық зерттеу әдістерін меңгеру, жер қыртысының құрамы – минералдар мен тау жыныстарының пайда болуын және маңызды геологиялық процестер эволюциясы туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геотектоника негіздері
    Несиелер: 6

    Жердің ішкі құрылысының мәнін, терең геодинамикалық процестер мен оларды зерттеу әдістерін, жер қыртысы мен литосфераның негізгі құрылымдық элементтерін, олардың пайда болу және даму заңдылықтарын, тектоникалық аудандастырудың негізгі қағидаларын және тектоникалық карталарды құру әдістерін білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Метеорология және климатология
    Несиелер: 5

    Атмосфера және біздің планетамыздың ауа-райын және климатын қалыптастыратын физикалық және химиялық үрдістер туралы негізгі білім алу; қазіргі кезеңдегі антропогендік факторлардың рөлі, Жер климатының қалыптасуы мен табиғи ауытқуын анықтайтын астрономиялық, геофизикалық және географиялық факторларды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Ол мүгедектігі бар әртүрлі санаттағы балалар үшін инклюзивтік білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, ол балаларды жалпы білім беру үдерісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалды бұзылулар, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гидрология
    Несиелер: 5

    Гидросферада болып жатқан үдерістермен, су объектілерінің ерекшеліктері, олардың қоршаған ортамен өзара байланысын қарастырады. Географиялық ортамен тікелей байланысты гидрологиялық құбылыстар мен үдерістер туралы түсінік береді. Жер бетіндегі су қоры яғни, құрлық және мұхит сулары, олардың ерекшеліктері жайлы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы /
    Несиелер: 3

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы жүйелері, жүйке жүйесінің физиологиясы, тірек-қимыл аппаратының жас ерекшеліктері, білім беру және білім беру жағдайының студенттердің денсаулығына әсері қарастырылады. Бұл интеллектуалды дамудың таным, оқыту және өзін-өзі бақылаудың әдістері мен құралдарын меңгеруге, әртүрлі жас кезеңдеріндегі ағзаның физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жасерекшелік психологиясының негіздері/
    Несиелер: 3

    Әртүрлі жастағы балалар дамуының үлгілері, олардың мінез-құлқының ерекшеліктері мен механизмдері, ақыл-ой дамуының заңдылықтары, психикалық процестердің жас ерекшелігі, білім беру үдерісінің құрылысында балалардың жеке қасиеттерін ескермей қарастырады. Бұл сізге ғылыми талдау әдістерін меңгеруге, мектептегі өз тәжірибелерін шығармашылық талқылауға, жас психологиясының әдістері, оның балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеудің маңыздылығына мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету географиясы /
    Несиелер: 6

    Қызмет көрсету саласы, оның дамуының аумақтық ерекшеліктері және оны зерттеуге географиялық көзқарас туралы түсініктерін қалыптастыру. Жалпы және өңірлік экономика секторы саласындағы білімді жүйелендіру; әлеуметтік инфрақұрылым, сауда, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, денсаулық сақтау, ағарту, мәдениет, көлік, байланыс және телекоммуникация, қаржы жүйесі сияқты қызмет көрсету саласының кіші салаларын егжей-тегжейлі зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Архивтану және құжаттану
    Несиелер: 5

    Мұрағаттауды білу, мұрағатты ұйымдастыруды реттейтін негізгі нормативтік-әдістемелік құжаттар, мұрағатшылардың жұмысын ұйымдастырудың заманауи технологиялары. Кәсіптік қызметте мұрағаттау бойынша заңнамалық актілер мен нормативтік-әдістемелік құжаттарды пайдалану. Архивтану және құжаттану мәліметтеріне сараптама жүргізу арқылы игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәуелсіз мемлекеттер достастығы елдерінің экономикалық және әлеуметтік герграфиясы
    Несиелер: 5

    ТМД елдернің құрамын, мемлекеттік рәміздерді, ТМД елдерінің астаналарын білу. Елдер аумағының қалыптасуына ықпал еткен негізгі оқиғалар. ТМД елдерінің аймақтық одақтары. Елдердің экономикалық-географиялық жағдайының ерекшеліктері. Елдердің табиғат жағдайы мен ресурстары. Негізгі демографиялық көрсеткіштер, халықтың этникалық құрамы. Экономиканың мамандану салаларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның физикалық географиясы/
    Несиелер: 5

    Қазақстан табиғатының ерекшеліктерін және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтарын зерттеу; территорияны, тектоникалық және геологиялық құрылымдарды, рельефті, климатты, ішкі суларды, топырақ өсімдік жамылғысын, жануарлар әлемін, табиғи аймақтарды, физикалық-географиялық аудандастыруды зерттеу. Қазақстанның табиғаты туралы толық түсінік беру және оның әртүрлілігін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Архивтану
    Несиелер: 5

    Құжаттардың мәнін, құрылымын, функцияларын, қасиеттерін және алуан түрлілігін жүйелі түрде түсіну. Құжат туралы білімді, гуманитарлық және гуманитарлық емес профиль өнімдерін пайдалану туралы білімді жинақтау. Құжаттардың жіктелуін, құжаттардың жекелеген түрлерінің және түрлерінің сипаттамаларын түсіну. Соңғы медиа құжаттар. Құжаттардың сипаттамалары мен үлгілері және құжаттық ағынды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы – жердің табиғи шарттарының ерекшеліктері мен заңдылықтарын, табиғат пен оның дифференциация факторларын тұтас қарастырады. Табиғатқа жалпы шолу солтүстік және оңтүстік материктер, сондай-ақ ТМД және Балтық елдерінің табиғи ерекшеліктері мен олардың аумағында жүретін үрдістер мен құбылыстар туралы түсінік беру. Құрлықтар табиғатының аймақтық ерекшелігін анықтайтын негізгі табиғи заңдылықтарын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Критериалды бағалау жүйесінің негізгі педагогикалық принциптері мен құрылымы, оқыту әдістері және бағалау құралдары қарастырылады. Бағалау критерийлерін бағалау және бағалаудың заманауи әдістерін пайдаланудағы студенттердің білім деңгейін анықтау дағдыларын, әрбір оқушының жеке қабілеттерін және мүгедектігі бар балаларды ескере отырып, педагогикалық диагностикалау процедурасын ескере отырып, жеке оқу жолын қалыптастыру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Жалпы экология мен негізгі экологиялық заңдардың негізгі ұғымдары қарастырылады; қазіргі жаһандық және жергілікті экологиялық проблемалар; қоршаған ортаны ластау көздері; адамзат өркениетінің биосфералық заңдармен үйлесімдігінің шектері талданады; тіршілік ету ортасын бақылау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді; қоршаған ортаның экологиялық жағдайын бағалау, қоршаған ортаны қорғаудың қолайсыз процестерін болжау, өмір сүру ортасын бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи процестерін оқып, үйрену. Қазақстан тарихын мерзімді бөлу. Қазақстан тас дәуірінде. Ескерткіштер. Антропогенез. Социогенез. Техногенез. Қола дәуіріндегі Қазақстан: өндіріс және бизнес, қоғамдық қатынастар, мәдениет. Қазақстанның сақ-скифтер дәуіріндегі кезеңдерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 6

    Экономикалық және әлеуметтік география ұғымы, Қазақстанның экономикалық дамуының негізгі кезеңдері, ел шаруашылығы, әлем картасындағы орны, экономикалық әлеуеті, ресурстары, өндіріс факторлары,салааралық кешендері және экономикалық аудандарын қарастырады. Қазақстанның экономикалық географиялық жағдайын және саяси әкімшіліктік құрылымын, көші-қон деңгейін, табиғи өсуін, өнеркәсіп орындарының орналасу заңдылықтарын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның тұрақты дамуының географиялық негіздері /
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасының тұрақты дамуының географиялық негіздері туралы түсінігін қалыптастыру. Тұрақты даму концепциясы негізінде Қазақстанның қазіргі даму тенденциясын анықтау. Тұжырымдама бойынша экономикалық-экологиялық, саяси-демографиялық мәселелерді саралау. Қазақстан Республикасы мен әлем елдерінің жаһандық және аймақтық проблемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстан аумағында жаңа кезеңдерде өткен тарихи процестерді оқып, үйрену. Ресейдің Қазақстан аумағына дипломатиялық-әскери шабуыл қозғалысының басталуы. Хан Абылай қызметі. Қазақстанның Ресейдің отарлау кезеңінде қазақтардың ұлт-азаттық күресін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • География пәнін жанартылған бағдарлама бойынша оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Жаңартылған бағдарлама бойынша география пәнін оқыту мәселелері, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру, спиральды оқыту әдістері, жаңартылған оқу бағдарламаның құрылымы мен мазмұны, ерекшіліктері мен талаптарын игеру. Білім беру сапасы туралы түсінік, оқыту сапасын бақылауды ұйымдастырудың әдіснамасы, оқудың сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі, оқыту барысында оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын тиімді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарих пәнін жаңартылған бағдарлама бойынша оқыту мен бағалаудың әдістері
    Несиелер: 4

    Жаңартылған бағдарлама бойынша оқыту мәселелері. Білім беру сапасы туралы түсінікті, оқыту сапасын бақылауды ұйымдастырудың әдіснамасын, оқудың сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін сипаттай отырып, оқыту барысында оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдардын қолдануды, бағалаудың шығу тарихын, оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі/
    Несиелер: 3

    Кәсіби-бағытталған шет тілі пәні жоғарғы дәрежелі білім беру кеңістігінде мобильді және өз елінің, сонымен қатар халықаралық нарықта қызмет істей алатын педагог мамандарды даярлау үшін оқытылады. Кәсіби қызмет саласындағы шет тілінде диалог жүргізу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби тілдің әлемдік саясаттың қазіргі заманғы проблемаларын зерттеуге қажетті кәсіби тіл ретінде қарастыратын қарым-қатынас пен лингвистиканың әртүрлі салаларын зерттеу арқылы білу және кәсіби тілде халықаралық қатынастарды зерттеуде көздер мен материалдарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің проблемаларын, оқушыны әлеуметтік-мәдени даму принциптерін қалыптастыруды білу. сөйлеу мәдениеті мен тұтастай алғанда адамның тарихи өзіндік сана-сезімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Рим империясының құлдырауының себептерін, халықтардың көші-қонын, мемлекеттердің қалыптасу тарихын оқыту. Шарлингтің агрессивті саясатының ерекшеліктерін білу, Вердюн шартының мазмұны және Еуропадағы ұлт-мемлекеттердің қалыптасуы, Батыс және Шығыс Еуропа елдерінде феодалдық қатынастардың даму ерекшеліктерін оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасы/
    Несиелер: 3

    Оқушыларды тәрбиелеу мен қайта тәрбиелеудің инновациялық технологияларын зерттейді. - балалар ұжымының даму заңдылықтарын және қалыптасу әдістемесін анықтайды. - әр түрлі бағыттағы тәрбие жұмысының әдістері, құралдары мен қабылдау формаларын зерттейді. - сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын үйретеді. - тәрбие үрдісінің тиімділік жағдайын және оның әдістемелік қамтамасыз етілуін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның киелі жерлер географиясы
    Несиелер: 4

    Киелі жерлер, ежелгі қоныстар, ерекше табиғи құбылыс орындары, арнайы ескерткіштер, қорғандар мен жерлеу орындарын оқытады. Діни ғибадат және табиғи ландшафтық нысандарды анықтау, кесенелер, храмдар және басқа да мәдени-тарихи мұраларды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниежүзінің туризм географиясы
    Несиелер: 4

    Туристік-рекреациялық ресурстар, туризмді дамытудың тарихи және әлеуметтік-экономикалық алғышарттары туралы білімді қалыптастыру. Туристік және рекреациялық аймақтарға бөлудің теориялық негіздерін зерттеу. Туристік ағымдардың негізгі бағыттарын, туризмдегі кірістер мен шығыстарды географиялық бөлуді зерттеу. Әлемнің ең ірі туристік аудандары мен туристік орталықтарына салыстырмалы түрде түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Бұл қосымша білім беру бағдарламасы, пәндері қосымша құзыреттілік қалыптастырады. Пәнаралық және құзыреттілікті кеңейту; кішігірім шеңберде оқылатын пәндер дипломға енгізіледі, сондықтан оны жұмыс берушілер бағалайды; арнайы дүниетаным қалыптастырады («мектепке емес, өмірге үйрету!»).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ежелгі шығыс тарихы
    Несиелер: 4

    Батыстың тарихын зерттеу. Антикалық өркениет үлгісі. Минино өркениеті. Ежелгі Греция. Полиция жүйесі. Аттика, ежелгі демократияны қалыптастыру және дамыту. Ежелгі Грецияның мәдениеті. Еленаизм. Ежелгі құндылықтардың таралуы. Этруча мәселесі. Ежелгі Рим. Корольдік және республикалық кезеңдер. Империяға көшу, оның гүлденуі. Дағдарыстың себептері және ежелгі римдік өркениеттің құлдырауы. Батыстың тарихын зерттеу. Антикалық өркениет үлгісі. Минино өркениеті. Ежелгі Греция. Полиция жүйесі. Аттика, ежелгі демократияны қалыптастыру және дамыту. Ежелгі Грецияның мәдениеті. Еленаизм. Ежелгі құндылықтардың таралуы. Этруча мәселесі. Ежелгі Рим. Корольдік және республикалық кезе��дер. Империяға көшу, оның гүлденуі. Дағдарыстың себептері және ежелгі римдік өркениеттің құлдырауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 4

    Әлемнің этникалық көрінісінің ерекшеліктерін, халықтардың географиялық таралуын, этникалық, антропологиялық лингвистикалық құрамы мен экономикалық және мәдени түрлерін анықтайды. Этникалық топтың пайда болуы мен әлем халықтарының жіктелуін түсіндіреді. Азия халықтары. Африка халқы. Америка халықтар. Еуропа халықтары. Қазақ халқының этнографиясы. Этно-интеграциялық процестерді талдау, бағалаулар беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы/
    Несиелер: 4

    Ежелгі әлем тарихы туралы білім қалыптастыру. «Тарих» пәнінің логикалық және материалды-әдістемелік байланыстарын және студенттердің рухани-адамгершілік тәрбиесінің міндеттерін ескере отырып, Шығыс. Курстың негізгі мақсаттары: табиғи шарттар мен географиялық ортаны ерте өркениеттердің пайда болуына және дамуына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аймақтану
    Несиелер: 5

    Танымдық рекреацияны ұйымдастырудағы және өткізудегі аймақтану жұмысы орнының маңызы. Аймақтану білімдерінің әдеби көздерінің маңызы мен орны. Аймақтану әдебиетінің картотекасы мен аннотацияланған тізімін жасау. Ақпараттық басылымдар және олардың аймақтану жұмысы үшін маңызын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері /
    Несиелер: 5

    Өндіріс туралы ұғымды білу. Өнеркәсіптік өндірістің салалық құрылымы. Өндірісті қоғамдық ұйымдастыру формалары. Өнеркәсіптік кәсіпорынның қорлары. Отын өнеркәсібі. Электр энергетикасы. Қара металдар металлургиясы. Түсті металдар металлургиясы. Химия өнеркәсібі. Орман, ағаш өңдеу және целлюлоза-қағаз өнеркәсібі. Машина жасау. Тоқыма өнеркәсібі. Құрылыс материалдарының өнеркәсібі. Азық-түлік өнеркәсібінің экономикалық ерекшеліктерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы/
    Несиелер: 5

    Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы әлемнің тұтас, жекелеген аймақтары мен елдеріндегі шаруашылық пен халықтың дамуы және орналасу зандылықтарын зерттейді. Халықаралық қатынастар, адамзаттың ғаламдық мәселелері және қоғам мен табиғат арасындағы өзара қатынас мәселелерін, қазіргі әлемнің даму сатысын, дүниежүзіндегі ТМД елдері мен Қазақстан Республикасының экономикадағы және саясаттағы орнын, ролін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихнама және деректану/
    Несиелер: 4

    Тарихи материалды зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру. Тарихи пәндерді дамытудағы заманауи үрдістер. Қазіргі кезеңдегі отандық және шетелдік тарихи ғылым. Зерттеудің теориясы мен әдіснамасы, деректік база. Деректанудың дамуындағы жаңа үрдістер. Материалды жинау және зерттеу мұрағатта жұмыс істеу. Кітапханада жұмыс істеу. Тарихи дереккөзді талдау әдістемесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректану және Қазақстанның дерекнамасы/
    Несиелер: 4

    Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық кезеңінің көзін зерттеу. Қазақстан тарихындағы жаңа кезеңнің (XVІІІ ғасырдың басы) басылымдары. Соңғы кезеңдегі Қазақстан тарихы. Антикалық авторлар. Геродот және Страбон. Қытай дереккөздері. Ежелгі түрік руникалық ескерткіштері. Қазақстанның ортағасырлардағы Рим, византия, армян, орыс дереккөздерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 5

    Өлкетану ерекшелігін тарихи-географиялық цикл ретінде түсіну; Қазақстанның оңтүстік аймағын зерттеудің негізгі кезеңдерін білу. Тарихи-іздестіру жұмыстарын ұйымдастыра білу; музей-экскурсиялық қызметті әдістемелік қамтамасыз етуді құру үшін өлкетану материалдарын талдау тәсілдерін меңгеру және оларды ғылыми-практикалық қызметте қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этногенез және қазақтардың этникалық тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақстан халқының тарихы мен теориясын зерттеу, қазақ халқының этногенезі мен этникалық тарихының ғылыми аспектілерін түсіну, Қазақстан халқының мәдениетін білу. Қазақстанның ұлттық және этникалық топтарының ұлттық ерекшеліктерін, дінін, салт-дәстүрін зерттеу үшін отандық зерттеушілердің тұжырымдамасын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Алаштану
    Несиелер: 4

    19-ғасырдың соңы мен 20-ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының тарихи рөлін білу. "Алаш", "үш жүз" партиясының бағдарламалары мен рухани мұраларын зерттеу негізінде қазақ халқының ұлттық құқықтары үшін 20-ғасырдың басындағы Қазақстанның саяси элитасының күресінің мақсаттары мен міндеттерін, "Алашорда" және тәуелсіздік үшін күрес қызметінің А. Бөкейханов, Т. Рыскулов, М. Шоқай,А. Байтұрсынов, М. Дулатов және т. б. жұмысын талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның ХIХ-ХХ ғ.ғ тарихының дерекнамасы/
    Несиелер: 4

    ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстан тарихы туралы мәліметтерді білу және түсіну. ХІХ-ХХ ғасырдың заңнамалық және статистикалық мәліметтері. Тіркеу құжаттары. Жаңа және соңғы кезеңнің тарихы туралы естеліктер. Қазақстанның ХІХ-ХХ ғғ. тарихының дерекнамасын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топонимика
    Несиелер: 5

    Географиялық атаулардың қалыптасу ерекшеліктері мен маңызы туралы түсініктерді қалыптастыру мысалында студенттердің географиялық ойлауын дамыту; топонимдерді жазу және айту ережелерін оқу. Топонимдердің жазылу және айтылу заңдылықтарын, географиялық атаулардың алуан түрлілігін анықтайтын факторларды зерттеу; табиғи аумақтық және аквальды атауларды зерттеу; географиялық номенклатураның қалыптасу және өзгеру мәселелерін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Рекреациялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Рекреациялық-географиялық зерттеу әдістерін меңгеру және қолдана білу,туристік-рекреациялық аудандастыруды жүргізе білу, географиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеудің ақпараттық технологиялары мен әдістерін меңгеру. Туристік-географиялық зерттеулердің негізгі әдістемесін жетілдіру; рекреациялық география және туризм географиясының отандық және шетелдік мектептеріндегі негізгі теорияларға талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    география және тарихи іргелі білім мен дағдыларды интеграциялау; ұғымдар мен терминдерді тұжырымдау, оқиғалар мен табиғи экологиялық құбылыстарды, үдерістерді түсіндіру;

  • Код ON2

    қоғамдық ғылымдар жетістіктерін меңгеру,мәдениеттану,әлеуметтік,экономикалық, этникалық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдап, қоғамда коммуникативтілікті, көшбасшылықты, креативтілікті, командада жұмыс істеу дағдыларын көрсете білу;

  • Код ON3

    кәсіби орта мен социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін коммуникациялануы, ақпараттың түрлі көздерін пайдалану;

  • Код ON4

    географиялық білімді, кеңістіктік ойлау мен картографиялық, геоақпараттық,метеорологиялық және климатологиялық дағдыларды практикада қолдану;

  • Код ON5

    кәсіптік саладағы проблемалардың шешімін және қорытындылардың тұжырымдарын, білім беру концепцияларын, білім алушылардың оқу жетістіктерін талдау;

  • Код ON6

    білім берудің жаңартылған мазмұнымен байланысты өз бетінше зерделей білу, критериалды бағалау технологиясының жаңа формалары мен әдістерін пайдаланады;

  • Код ON7

    педагогикалық инновациялық технологияларды оқыту мен тәрбиелеудің мақсат-міндеттеріне, күтілетін нәтижелеріне, оқушылардың психологиялық және физиологиялық даму заңдылықтарын анықтау ерекшеліктеріне сәйкес қолдана білу;

  • Код ON8

    отан және дүниежүзі тарихы кезеңдерін, отандық, әлем тарихының ежелден бастап қазіргі күнге дейінгі оқиғаларын, құбылыстарын, үдерістерін түсіндіруде білімін көрсетеді;

  • Код ON9

    Қазақстанның және басқа да елдердің тарихи дамуын зерделеу үшін тарихи деректер мен еңбектерді пайдаланады және талдай біледі;

  • Код ON10

    инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу әдістерін практикада қолданады;

  • Код ON11

    кәсіби географиялық және тарихи мәселелерді сауатты шешеді және заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды қолдана отырып жұмыс істейді;

  • Код ON12

    Команда мүшесі ретінде өз көзқарасын дұрыс пайдаланады, өзінің іс-әрекетін және оны қорғаудың әртүрлі әдістерін қолданады.

Top