7M02103 Вокалдық өнер в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Зерттеу және педагогикалық қызметке қабілеттерін дамыту, вокалдық өнер саласындағы шығармашылық жобаларды әзірлеу және іске асыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 123
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M024 Вокалдық өнер
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
-
Ғылыми зерттеу әдісі мен әдіснамасы
Несиелер: 4Пән заманауи әдістемелік негіздерді, ғылыми білімнің әдістері мен формаларын зерттеуге, құрылымы мен музыкалық мәдениет пен өнер саласындағы зерттеу жұмысын жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мамандық 1
Несиелер: 3Болашақ магистр-дирижердың жан-жақты дайындығы, оған оркестрді / хорды басқарудың барлық тәсілдерін үйрету, дирижердің музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның текстурасы мен стильдік ерекшеліктерін өз бетінше аша алу қабілетін қамтамасыз ететін дағдылар жиынтығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы және философиясы
Несиелер: 4Пән музыкатану саласындағы заманауи деңгейде ғылыми-зерттеу мәселелерін қоюға және шешуге мүмкіндік беретін ғылым проблемалары бойынша заманауи философиялық пікірталастармен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 5Болашақ мамандықтың немесе мамандықтың сипаттамалары бойынша шетел тілін үйрену. Шетел тілін кәсіби бағытталған оқытудың мәні қосымша кәсіби білім алу және кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру мақсатында оның арнайы пәндермен интеграциялануында.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ҚР Қазіргі мәдениет саясаты
Несиелер: 3Ғылыми дискурс және байланыс мәдениеті» пәні қазіргі заманғы ғылыми эпистеманың ерекшеліктерімен танысу үшін әзірленген «Ғылыми білім негізі» модуліне кіреді. Сондықтан ол жалпы ғылыми және мәдени салада коммуникативтік практиканың маңызды тақырыбы ретінде ғылыми дискурстың түсінігін қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Қазіргі жоғары мектеп психологиясының категориялық аппаратын түсінуге көмектеседі; жоғары кәсіптік мектептің ерекшелігі; музыкалық білім беру саласындағы педагогикалық әрекеттерді талдау; студенттердің жеке білім беру траекториясын дамыту үшін әлеуметтік ортаның ресурстарын пайдалану; психологиялық мәселелерді өз бетінше шешуге; жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламаларында сабақ беруге дайындық.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары оқу орнындағы педагогика
Несиелер: 4Қазіргі әлемдік білім беру кеңістігінде жоғары білім беруді дамытудың өзекті мәселелері мен стратегияларын талдай білу қабілетін дамытуға бағытталған; университеттегі оқу процесінің барлық түрлерін өткізуге арналған педагогикалық технологияларды жобалау; шығармашылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу процестерінің отандық және шетелдік педагогикалық тәсілдерін, тұжырымдамаларын, технологияларын бағдарлау; пәнді игеру нәтижелерін кәсіби қызметте қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми дискурс және коммуникация мәдениеті
Несиелер: 3«Ғылыми дискурс және байланыс мәдениеті» қазіргі заманғы ғылыми эпистеманың ерекшеліктерімен танысу үшін әзірленген «Негізгі ғылыми білім» модуліне кіреді. Сондықтан ол жалпы ғылыми және мәдени салада коммуникативтік практиканың маңызды тақырыбы ретінде ғылыми дискурстың түсінігі мен түсінігін қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мамандық 2
Несиелер: 3Музыкалық шығармадағы идеяларды жоғары көркемдік беру үшін вокалдық Педагогика және орындаушылық шеберлік саласындағы жүйелі білімді дамыту және жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Классикалық стильдерді үйрену
Несиелер: 3Пән арияларды, дуэттерді, ансамбльдерді орындау арқылы классикалық стильдерді терең зерттеуді қамтиды, пән тек үлкен формадағы шығармаларды ғана емес, сонымен қатар классикалық стильдер көлеміндегі камералық жанрларды да қамтиды және оларды егжей-тегжейлі, терең зерттеуді қамтиды: романстар, циклдар, опус, камералық ансамбльдер. Орындаудың қажетті шарты-бұл жаңашыл әдістер мен көркемдік мәселелерді шешудің өзіндік ерекшелігін қолдана отырып, шығарманы түсіндіруге жеке шығармашылық көзқарас.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Эстетикалық ой тарихы
Несиелер: 5Курс магистранттарды әлемдік және отандық эстетикалық ой тарихымен, музыкалық эстетиканың өзекті мәселелерімен таныстырады, көркем шығарманы мәдени-тарихи тұрғыда түсінуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Музыкалық әлеуметтану
Несиелер: 4«Музыкалық әлеуметтану» курсы музыка мен қоғамның өзара әрекеттесуін және оның әлеуметтік өмірінің нақты түрлерінің музыкалық шығармашылыққа, өнімділікке және қоғамға әсерін зерттеуге арналған. Біз музыкалық мәдениеттің даму заңдылықтарын және олардың тарихи типологиясын, қоғамның музыкалық өмірінің формаларын, музыкалық белсенділіктің әртүрлі түрлерін, музыкалық қарым-қатынас ерекшеліктерін, музыкалық қажеттіліктерді қалыптастыруды және тағы басқаларды зерттейміз. басқалары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тарихи және өнер теориясы
Несиелер: 2Курс магистранттарда қоғамның мәдени-тарихи дамуының әр түрлі кезеңдеріндегі өнер туындыларын түсіну үшін және алған білімдерін шығармашылық және көркем-ағартушылық қызметте жүзеге асыру үшін қажетті эстетикалық талдау мен ойлау мәдениетін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Классикалық ариялардағы импровизация
Несиелер: 3Пәннің мақсаты: Өткеннің жауһарларын импровизациялық тәсілдерді күшейту арқылы ең жақсы түрде іске асыру, жаңашыл идеяларды табу және іске асыру.Міндеттері: әр түрлі стильдегі импровизацияның вокалдық-техникалық ерекшелігімен таныстыру; өз бетінше, шығармашылық және стиль жағдайында каденция, жолаушы, вариация жасау және арияға енгізу; жаңашылдық тәсіл мен экспериментті қолдана отырып, өзіндік интерпретацияны табу және құру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Арт-нарығы және БАҚ
Несиелер: 4Курс: «Арт- нарығы және ЖҚА» - оқытудың келесі нәтижелерін қамтамасыз етеді: арт-нарықтың қазіргі жағдайын, бизнес пен мәдениеттің өзара іс-қимылын талдай білу; кәсіпкерлік және БАҚ; өнер туындысының эстетикалық құндылығы мен экономикалық құнының арақатынасы мәселелері; БАҚ-тың рөлі нарықты дамытудағы маңызды компонент ретінде көрінетін өзара іс-қимыл саласын анықтау; қоғамдағы көркемдік сананың жаңа моделін қалыптастыруға дайындық.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақ халқының мәдени мұрасы
Несиелер: 4Қазақтардың мәдени мұрасы-магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыратын, сонымен бірге мәдени-тарихи және практикалық қасиеттерін қалыптастыратын, мәдени мұра бойынша негізгі халықаралық құжаттар мен ережелерді білуді көздейтін және оны Қазақстанда сақтау мен қолдау процесіне іс жүзінде қосылуға мүмкіндік
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Вокалдық шығармаларды интерпретациялау
Несиелер: 4Пән шығарманың авторымен, дәуірімен, жұмыс стилімен байланысын дұрыс анықтауға бағытталған. Көркем ойлау, музыкалық мәнерлілік, музыкалық эрудиция құралдарын меңгеру, сондай-ақ түсіндірілетін шығарманы терең және толық ашу мақсатында орындаушылық қызметтің әртүрлі техникалық әдістері мен тәжірибесін игеру сияқты бірқатар кәсіби және жеке қасиеттерді орындаушыда жетілдіру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кәсіби шеберлік
Несиелер: 3Бұл пән орындаушылық және педагогикалық шеберлікті жетілдіруді, жеке және кәсіби қасиеттердің даму деңгейін арттыруды, шебер Орындаушыны дайындауды қарастырады болашақ Орындаушы-педагогтарды кәсіби даярлаудың практикалық аспектілері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Орындаушылық шеберлік
Несиелер: 3Курс: «Орындаушылық шеберлік» - орындаушылық жұмыстар, ғылыми-педагогикалық және зерттеу қызметі барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдауға және шешуге; концерттік бағдарламалар шығарудағы жаңа әдістер мен тәсілдерді таңдауға, модификациялауға, әзірлеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жоғары мектепте академиялық ән айтуды оқыту әдістемесі
Несиелер: 6Курста вокалдық және техникалық ұстанымдарды орындаудағы ең нәзік талдауды, сонымен қатар ескі итальян мектебінің кезінен бастап вокал мұғалімдерінің вокалдық және әдістемелік принциптерін зерттеуді қажет ететін материалдар бар, олар әннің дауысын жақсартудың заманауи талаптарымен аяқталады. Классика мұғалімдерінің шығармаларын зерттеуге басты назар аударылады, дауыстың классикалық формуласы қарастырылады, сәйкесінше әншінің классикалық репертуары зерттеледі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Музыкатанудың өзекті мәселелері
Несиелер: 3Пән: «Музыкатанудың өзекті мәселелері» - қазіргі әлемдік және отандық музыка мен музыканың маңызды және өзекті мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Музыканудағы парадигма ұғымы. Қазіргі музыканттың айрықша ерекшеліктері. Заманауи музыканудағы ғылыми парадигмалардың ауысуы. Қазіргі кезеңде музыканы оқытудың теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздері. Музыкалық-теориялық жүйелердің жаңа санаттары. Музыкалық мәдениеттердің қазіргі салыстырмалы зерттеулері. Қазақ музыкасы әлемдік музыка өнерінің бір бөлігі ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Орталық Азия халықтарының музыкалық аспаптары
Несиелер: 4Курс Орта Азия аймағының музыкалық аспаптарын, соның ішінде түріктерді, моңғолдарды және ирандық халықтарының теориялық және практикалық дамуына бағытталған. Тиісті музыкамен танысу. Пәннің мақсаты: музыкалық аспапты тарихи, этномәдени, табиғи-географиялық, музыкалық-аулалық (акустикалық) құбылыс, оны зерттеудің әдіснамасы ретінде біртұтас бейнелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Заманауи вокалдық педагогиканың негізгі үрдістері
Несиелер: 6Қазіргі вокалдық педагогиканың негізгі тенденциялары» – жоғары мектептің вокалдық педагогының нақты кәсіби дағдылары мен құзыреттіліктерін алуға бағытталған мамандандырылған оқу курсы. Курс өзіндік білім беру жобасының нақты мақсаттары мен міндеттеріне, магистранттың кәсіби мүдделерін жүзеге асыру жолдарына бағытталған және вокалдық педагогикада дағдыларды одан әрі меңгеруге және дамытуға бағытталған теориялық материалдар мен практикалық тапсырмалар блогынан тұрады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кәсіби шеберлік
Несиелер: 3Бұл пән орындаушылық және педагогикалық шеберлікті жетілдіруді, жеке және кәсіби қасиеттердің даму деңгейін арттыруды, шебер Орындаушыны дайындауды қарастырады болашақ Орындаушы-педагогтарды кәсіби даярлаудың практикалық аспектілері
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Орындаушылық шеберлік
Несиелер: 3Пәннің мақсаты: - магистранттың шығармашылық қабілеттерін оңтайлы пайдалану, оларға жаңа білім мен іскерлікті алу, оны одан әрі орындаушылық қызметке дайындау; -орта және жоғары оқу орындарында опералық, концерттік-камералық әншілер мен Арнайы пәндер оқытушыларын даярлау; - талдау мен өзіндік талдау жасауға, шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті және дайындалған өз бетінше ойлайтын әншіні тәрбиелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Опералық партияларды/ камералык циклдарды дайындау
Несиелер: 4Қоғамның мәдени-тарихи дамуының түрлі кезеңдерінде өнер туындыларын түсіну үшін және шығармашылық және көркем-ағартушылық қызметте алған білімдерін жүзеге асыру үшін магистранттардың эстетикалық ойлау мәдениетін және эстетикалық талдауды меңгеруін қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON6
Вокалдық өнердің опера және камералық жанрларында алуан түрлі зерттеу әдістерінің, концепциялар мен процестердің кең ауқымын білу.
-
Код ON3
Вокалдық өнерге байланысты музыкадағы, қажет болған жағдайда және сәйкес пәндер, мәтіндік деректер, ресурстар және тұжырымдар туралы тәжірибеде, тілдерде, формаларда, материалдарда, технологиялар мен техниканың терең және түрлі білімін көрсету.
-
Код ON12
Зерттеудің негізгі бағыттарында идеяларды дамыту мен қолдануда түпнұсқа тәсілге музыка саласындағы вокалдық техника, техника және көркемдік түсіністіктің терең және әртүрлі білімін көрсету.
-
Код ON4
Білімді дамыту және кеңейту орындаған вокал музыкасының теориялық және тарихи контексттері.
-
Код ON5
Музыкалық стилді білу және тиісті орындау дәстүрлерін түсіну.
-
Код ON10
Вокал практикасының барлық аспектілерінде және іс-шараларды орындауда терең таныстыру презентацияларын көрсету
-
Код ON1
музыканы жоғары кәсіби деңгейде түсіндіру мүмкіндігін көрсету, өздерінің көркемдік концепцияларын білдіру
-
Код ON2
Тәжірибе мен спектакльдерге қатысты ақпараттың кәсіби мамандарға да, жұртшылыққа да қабылдануы мен берілуінің барлық түрлерін қолдана білу.
-
Код ON7
Вокалдық өнерді практикада және дамытуда ақпараттық қолдау үшін тиісті әдебиетті және / немесе басқа ресурстарды анықтау және пайдалана білу
-
Код ON9
Білімді әр түрлі контекстен немесе көздерден біріктіру мүмкіндігін дәлелдеу.
-
Код ON11
Вокалдық музыка (дыбыс сапасы, техникалық дағдылар, бай нюанстар, шеберлік), енгізу, рекреация және өндірістің жоғары деңгейін көрсету
-
Код ON8
Сыни ойлау мен сыни қабылдауда жоғары біліктілік деңгейін көрсету