Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02101 Музыкатану в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары кәсіби деңгейде ғылыми-педагогикалық, ағартушылық, редакциялық, сыни қызметпен айналысатын жоғары білікті музыкатанушы дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 123
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M022 Музыкатану
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдісі мен әдіснамасы
Шетел тілі (кәсіби)
Ғылым тарихы және философиясы
Жоғары оқу орнындағы педагогика
Басқару психологиясы
ҚР қазіргі мәдениет саясаты
Арт-нарығы және БАҚ
Ғылыми дискурс және коммуникация мәдениеті
Музыкалық мазмұны теориясы
Қазақ домбыра музыкасының теориялық зерттеулері
Музыкатану әдіснамасы
Музыкалық әлеуметтану
Заманауи композицияның теориялық мәселелері
Қазақ халқының мәдени мұрасы
-
2 Оқу жылы
Күрделі партитураларды компьютерде жинағы
Қазақ фольклорының негізгі музыкалық-поэтикалық түрлерін талдау
Орталық Азия халықтарының музыкалық аспаптары
Әлем халықтарының музыкасын зерттеу мәселелері
Музыканы көркемдік қабылдау
Заманауи композициясының техникалары
Лекторлық шеберлік негіздері
Орта Азия музыкасы
Музыкатанудың өзекті мәселелері
Тарихи және өнер теориясы
Эстетика және өнер теориясы
Музыкалық мәтінді редактрлеу және қайтадан компьютерде өңдеу негіздері
XIX-XXI ғ. музыка өнерінің синтезі
Музыкалық коммуникацияның қазіргі аспектілері
Оқыту нәтижелері
- Музыкалық мазмұн теориясына сүйене отырып, көркем қабылдау процесінің ерекшеліктерін ескере отырып, музыкалық шығармаларды өнердің басқа түрлерімен байланыстыра отырып талдауды жүзеге асыру.
- Дәстүрлі музыка мәдениетінің пайда болуы мен дамуының негізгі заңдылықтарын білу ; оның үлгілерін талдай білу. Таяу және Орта Шығыстың, сондай-ақ Шығыс және Оңтүстік-Шығыс Азияның мәдениетінің тарихын білу, шығыс әдебиетінде шарлау, белгіленген халықтардың аймақтық және жергілікті музыкалық дәстүрлерін тыңдау арқылы анықтау.
- Оқытылатын негізгі пәнге қатысты музыкадағы іс-тәжірибелер, формалар, тәсілдер, қажет болған жағдайда сабақтас пәндер, мәтіндік деректер, ресурстар мен тұжырымдамалар туралы терең және жан-жақты білімін көрсету.
- Білім алушылармен әріптестік пен ынтымақтастық қарым-қатынастарын орнату, олардың танымдық қызметіне басшылық жасау, білім алушылардың жас және психофизикалық ерекшеліктерін есепке алу негізінде психологиялық-педагогикалық қызметтің тиімді жеке стилін әзірлеу бойынша жалпы психологиялық дағдыларды дамыту.
- Қазіргі қоғам парадигмаларының, мәдениет пен өнердің қызмет етуінің негізгі сипаттамаларын түсіндіру, талдау, бағалау; әлеуметтік-мәдени модельдеу және болжау әдістерін, тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын, өнер туындысын кәсіби бағалауды меңгеру.
- Жоғары музыкалық мектепте ғылыми негізде оқу процесін және оқытудың классикалық және инновациялық әдістері мен технологияларын пайдалану аспектілерінде кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын ұйымдастыра білу.
- Сыни тұрғыдан ойлау және сыни қабылдау дағдыларын меңгеру; лекторлық шеберлік.
- Зерттеуге арналған тиісті әдебиеттерді және басқа ресурстарды анықтау; библиографиялық тізімдер жасау.
- Кәсіби қызметте когнитивті және коммуникативтік қызметті жүзеге асыруға қабілетті магистранттың тіл мәдениетін дамыту.
- Музыкатануды зерттеу әдістерін білу, зерттеу саласында идеяларды, концепцияларды және процестерді дамыту мен бағалауда таңдалған тәсілдерді қолдану; сәйкес әдістемелер арқылы зерттеу алға қойған ғылыми мақсаттарды жүзеге асыру мүмкіндігі.
- Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулердің теориясы мен әдіснамасын меңгеру, қоғамда және қазіргі мәдениетте болып жатқан процестер мен құбылыстарды өз бетінше талдау.
- Қазіргі мәдени нарық жағдайында еркін шарлау мүмкіндігі; көркем жобаның аралық және соңғы нәтижелерін құжаттау, талдау және қорытындылау мүмкіндігімен .
- Әлеуметтік-мәдени модельдеу және болжау әдістерін, тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын, өнер туындыларын кәсіби бағалауды меңгеру.