Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M05201 География в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметті сапалы және тиімді орындауға, стандартты және стандартты емес кәсіби-педагогикалық міндеттерді шешуге, география және география ғылымдары саласында әлеуметтік және кәсіби кеңістікте еркін бағдарлануға қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық қызметкерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M084 География
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M052 Қоршаған орта
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
Палеогеография
Жоғары мектептің педагогикасы
Шет тілі (кәсіби)
Тарих және философия ғылымы
Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтар жүйесі
Халықаралық еңбек бөлінісі
Басқару психологиясы
Табиғатты пайдаланудың құқықтық негіздері
Жоғары мектепте география мен экологияны оқыту әдістемесі
Жоғары мектепте жаратылыстану пәндерін оқытудың инновациялық технологиялары
Географиялық диссертациялық зерттеулерді орындау теориясы мен әдістемесі
Географияның теориялық және әдіснамалық мәселелері
Географиядағы компьютерлік технологиялар және статистикалық әдістер
-
2 Оқу жылы
Ландшафты-рекреациялық жүйелерді оңтайландыру
Аймақтық география
Туристік аумақтардың этнографиясы
ЖОО-дағы география
Аймақтану
Қазақстан табиғатын зерттеу
Халықаралық табиғат қорғау қауымдастығы
Солтүстік Қазақстан облысының табиғи ресурстары
Аумақтық ұйымдастыру және халықты орналастыру процестерін басқару
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, өз ойын академиялық адалдық ережелерін қарастырып ауызша және жазбаша нысанда дұрыс ресімдеуге қабілетті
- Жаһандану және интернационаландыру жағдайында Отандық ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын түсіндіруге, алынған зерттеу нәтижелерін ресімдеумен ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, арнайы саладағы гуманитарлық және әлеуметтік, жаратылыстану ғылымдары саласында жоспарлауды жүзеге асыруға және зерттеулер жүргізуге, ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті болуға қабілетті.
- Табиғи нысандар мен әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды зерттеудің заманауи әдістерін меңгерген; статистикалық мәліметтерді талдауды, графикалық зерттеулерде жалпы ғылыми және нақты ғылыми тәсілдерді қолданады.
- Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның теориялары мен ұғымдарының қазіргі заманғы тұжырымдамаларына сыни талдауды жүзеге асыруға; карталар мен статистикалық материалдар негізінде әлемнің жетекші салаларын орналастыру факторларын анықтауға; туристік өнімнің қажетті құрылымы мен мазмұнын анықтауға, этнографиялық турларды жасауға және іске асыруға және этнографиялық құрамдас бөлігі бар туристік өнімді ұсынуға қабілетті.
- Білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етумен, оқытудың кредиттік технологиясы бойынша өзін-өзі тану және кері байланысты жүзеге асырумен жоғары мектепте арнайы пәндерді оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, оның ішінде педагогикадағы және кәсіби саладағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерімен сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.
- Табиғатты пайдаланудың жаңа тұжырымдамалары, статистикалық деректердің, әртүрлі деңгейлердегі географияның қазіргі заманғы мәселелерін кешенді шешу үшін әдеби материалдардың (жергілікті, өңірлік, жаһандық) жан-жақты талдау туралы білімдерін қолданады).
- Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастықтың құқықтық негіздерін біледі; Солтүстік Қазақстан облысының табиғи жағдайларына, табиғи ресурстарына, халық шаруашылығы құрылымына талдау жасайды.
- Халықты аумақтық ұйымдастырудың экономикалық алғышарттарын түсіндіру және қоныстандыруды дамыту үшін геоурбанистика және көші-қонтану тұжырымдамаларын қолданады .
- Оқу және педагогикалық жағдайларды талдау және жобалау әдістемесін; білім алушыларды өзін-өзі тануға, өздігінен білім алуға, өзін-өзі ұйымдастыруға, өзінің кәсіби саласында өзін-өзі жетілдіруге ынталандыру әдістерін меңгерген.
- Оқытудың кредиттік технологиясы, орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесі негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.