Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Кәсіби қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән құрылыс тарихын; жобалаудың, жұмыс өндірісінің, машиналар мен механизмдерді пайдаланудың негізгі мәселелерін; Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құжаттарының жүйесін және баға белгілеу бойынша мемлекеттік нормативтерді зерделейді, пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы ғимараттардың үлгілік жобаларының паспорттарымен жұмыс істей алады; БТБА - мен; ҚР ҚН - мен; ҚР ҚДҚ-мен; арнайы құрылыс пәндерін зерделеу кезінде алған білімі мен дағдыларын қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазудың ерекшеліктерін, Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы зияткерлік меншік құқықтарын сақтай отырып, пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеу талаптарына, дәйексөз ережелеріне сәйкес жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін жазуға, ресімдеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орман ботаникасы
    Несиелер: 5

    Орман қауымдастықтарының ағаш және шөпті өсімдіктерінің морфологиясын, анатомиясын, систематикасын, экологиясын және биологиясын зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дендрология
    Несиелер: 5

    Ағаш және жартылай сүректі өсімдіктерді, олардың морфологиялық белгілерін, олардың өсу, гүлдену, көбею және т.б. сипаты бойынша айырмашылықтарын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сүрек өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Ағаш өңдеу өндірісінің технологиясын, ағаш өңдеу өнімдері мен қасиеттерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ормандардың эволюциясы
    Несиелер: 5

    Жер эволюциясының негізгі геохронологиялық оқиғаларын зерттейтін пән; орман құру кезеңдері; ормандар құрамының өзгеру себептері; өлшенген және қазіргі заманғы орман құраушы тұқымдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Агрометеорология
    Несиелер: 5

    Пән жалпы атмосферада, сондай-ақ ауаның жерге жақын қабатында болатын физикалық құбылыстар мен процестердің негіздерін оқытады және студенттерді ауылшаруашылық өндірісінде осы құбылыстарды дұрыс пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орман тұқым ісі
    Несиелер: 7

    Тұрақты орман тұқымы базасын құру және қалыптастыру мәселелерін зерттейтін пән; ағаштар мен бұталардың түрлі түрлерінің гүлдену және жеміс беру биологиясы, фенологиялық бақылауларды ұйымдастыру, тұқым түсімін есепке алу, себу сапасын анықтау, оларды жинау, өңдеу, сақтау және тасымалдау; зиянкестер мен аурулардан қорғау, себу алдындағы дайындық және орман тұқымдарын аудандастыру мәселелерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лесное ресурсоведение
    Несиелер: 5

    Орман өсімдік ресурстарын, олардың қорларын анықтау әдістерін, аумақтық орналасуын, түрлік құрамын, пайдалы қасиеттерін және шаруашылық пайдалану перспективаларын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орманды қорғау
    Несиелер: 5

    Орман өнімділігін арттырудағы зиянкестер мен аурулардан қорғау іс-шараларының рөлін және адамның шаруашылық қызметіндегі орман қорғаушылардың рөлін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық тұтынатын тауарлар технологиясы
    Несиелер: 5

    Орман тауарларын зерттейтін пән-ағаштың діңін, тамырын және ұшар бастарын механикалық және химиялық өңдеу жолымен алынатын, халық шаруашылығы маңызы зор материалдар мен өнімдер

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орманшылық
    Несиелер: 5

    Орман табиғатын, табиғи орманды қалпына келтіру, жоғары өнімді екпелерді қалыптастыру және өсіру, орман ресурстарын кешенді және тиімді пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман питомниктері
    Несиелер: 5

    Орман питомниктерін дербес кәсіпорын немесе негізгі мақсаты ағаштар мен бұталардың отырғызу материалын өсіру болып табылатын ұйымның немесе кәсіпорынның мамандандырылған бөлімшесі ретінде зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Пән топырақ құнарлылығын қалпына келтіру ерекшеліктерін, топырақтағы Органикалық заттардың құрамын реттеуді, Облыстың табиғи-егіншілік аудандарының ерекшеліктерін ескере отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарының шығымдылығын қалыптастыру заңдылықтарын оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман тану
    Несиелер: 5

    Орман табиғатын, орманның сыртқы ортамен байланысын, оның кеңістіктегі және уақыттағы динамикасын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман дәрілік және техникалық өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Орман аумағында өсетін дәрілік және техникалық өсімдіктерді, олардың маңызын, дайындау, кептіру және сақтау тәсілдерін; дәрілер мен техникалық өнімдерді алуға арналған шикізатты өңдеу процесін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аңшылық тану
    Несиелер: 5

    Аңшылық шаруашылығының барлық ресурстарын зерттейтін пән-аңшылық алқаптар, аңшылық жануарлар, еңбек, қаржы, материалдық және материалдық емес активтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды танымның формалары мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын талаптар мен ережелерді, шығармашылық шешімнің рөлін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жаңа түпнұсқа идеяларды құруға, жағдайдан мүмкін болатын шешімдерді табуға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екпе ормандары
    Несиелер: 5

    Орман типологиясы негіздерін, орман дақылдары алқаптарының түрлері мен категорияларын, орманды қалпына келтіру мен орман өсірудің негізгі бағыттарын зерттейтін пән. орман дақылдарын құру әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бақ-саябақ құрылысы
    Несиелер: 5

    Қалалық және үй маңындағы көгалдандыру объектілерін құруға бағытталған құқықтық, инженерлік, агротехникалық, эстетикалық, пайдалану-шаруашылық, ұйымдастырушылық, экономикалық сипаттағы міндеттерді шешумен байланысты әр түрлі іс-шаралар кешенін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағаш өсімдіктерінің физиологиясы
    Несиелер: 5

    Ағаш өсімдігінде болатын өмірлік процестерді, олардың мәнін, бір-бірімен және қоршаған ортамен байланысын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман құстары және аңдары
    Несиелер: 5

    Орман құстары мен аңдардың түрлік құрамын, олардың экологиясын және биологиясын, саны мен таралуының динамикасын, биоценотикалық рөлі мен орман шаруашылығының маңызын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман тауарларын тану
    Несиелер: 5

    Сүрек ресурстарын тиімді пайдалану негіздерін, ағаштың ақаулары, құрылысы және физикалық-химиялық-механикалық қасиеттері; орман сортименттерінің әртүрлілігі; сүректен және оның қалдықтарынан алынатын тауарлар; ағаштарды тиімді бөлу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафтық дизайн
    Несиелер: 5

    Сәндік өсімдіктерді зерттейтін пән, олардың табиғи және жасанды ландшафтардағы рөлі мен орны; жасанды ландшафттарды құру принциптері мен технологиясы, сонымен қатар табиғи ландшафттарды жақсарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Лесные мелиорации
    Несиелер: 5

    Орман мелиорация құралы ретінде пайдалануды зерттейтін пән (жерді құрғату немесе суару жолымен құнарлылығын жақсарту) оның табиғи қасиеттеріне негізделген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман генетикасы және ормандардың өнімділігі
    Несиелер: 5

    Орман генетикасының теориялық негіздерін, ағаш өсімдіктерінің селекциясы мен интродукциясын, негізгі ағаш және бұта түрлерінің биологиялық ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман өсіру теориясы мен практикасы
    Несиелер: 7

    Жасанды орманды қалпына келтіру және орман өсіру теориясы мен практикасы мәселелерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығындағы Биотехнология
    Несиелер: 5

    Орман шаруашылығын тұрақты дамыту үшін биологиялық объектілер мен биологиялық процестер негізінде жаңа технологияларды зерттейтін пән, селекциялық процесті жылдамдату, отырғызу материалының сапасын арттыру, Селекциялық жетістіктердің өнімділігін арттыру және сенімді сақтау, орман ресурстарын игеру, қоршаған ортаны қорғау, өсімдіктер мен жануарлар дүниесін қорғау және қалпына келтіру негізінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман пирологиясы
    Несиелер: 8

    Орман өрттерінің табиғатын, олардың орман ортасына әсерін, келтірілген залалдарды, олардың алдын алу және олармен күресу шараларын, орман шаруашылығында оттың оң рөлін пайдалануды зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өрт басқармасы
    Несиелер: 8

    Табиғи өрттерді басқару бойынша шешім қабылдауды қолдау жүйесін зерттейтін пән: ормандардың өртке қарсы жағдайы туралы деректерді жинау, талдау және қорыту, орман техникалық өртке қарсы іс-шаралар, өрт жағдайының өзгеретін іс-шаралары, Орман техникалық жұмыстарды орындау кезіндегі қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар, өндірістік өртке қарсы жағдайларда ұйымдастыру-басқару шешімдерінің модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерекше қорғалатын орман аумақтары
    Несиелер: 5

    Ерекше табиғат қорғау, ғылыми, мәдени, эстетикалық, рекреациялық және сауықтыру маңызы бар табиғи кешендер мен объектілерді зерттейтін, мемлекеттік билік органдарының шешімімен шаруашылық пайдаланудан толық немесе ішінара алынған және ерекше қорғау режимі белгіленген пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Кездейсоқ шамаларды зерттеудің негізгі әдістемелік бағыттарын, тәжірибелік істегі эксперимент және бақылаудың негізгі тәсілдерін, математикалық моделдеу әдістерін, жүйелік негіздегі статистикалық әдістерді, кездейсоқ шамаларды талдаумен

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман экономикасы
    Несиелер: 5

    Орман шаруашылығындағы мекемелердің, кәсіпорындардың және фирмалардың қаржы-шаруашылық қызметінің ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фитодизайн
    Несиелер: 5

    Пән: өсімдіктерді офис интерьер дизайнына енгізу негіздерін және басқа да үй-жайларды олардың биологиялық үйлесімділігін, экологиялық ерекшеліктерін, үй-жайдағы ауа сапасын жақсарту қабілетін есепке ала отырып безендіру; интерьерлерді безендіру үшін өсімдік композицияларын құру, табиғат элементтерін пайдаланумен байланысты үй-жайларды көгалдандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман таксациясы
    Несиелер: 5

    Орманды басты пайдалану бойынша орман орналастыру есептерін орындаудағы таксациялық есептерді шешу жолдарын зерттейтін пән; сүрекдіңдердің өсу жолының тауарлық, сортименттік, көлемдік кестелері мен кестелерін құру әдістері; орман таксациялық аспаптарды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман шаруашылығы жұмыстарын механикаландыру
    Несиелер: 5

    Машина-трактор агрегаттарының сипаттамаларын, берілген жұмыс көлемін орындау үшін агрегаттардың қажетті санын және құрамын есептеу әдістерін, тракторларды машина пайдалану кестесін құрастыру; ұсынылған машина жүйелерін пайдаланудың техникалық-экономикалық көрсеткіштерін есептеуге мүмкіндік беретін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Рекреациялық орман пайдалану
    Несиелер: 5

    Орманды жаппай демалу үшін пайдалануға байланысты пайда болатын құбылыстар кешенін зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман шаруашылығындағы IT технологиялар
    Несиелер: 5

    Орман ресурстарын басқарудың автоматтандырылған жүйесінің тарихын, мақсатын, жұмыс әдістерін, кеспеағаштарды материалдық-ақшалай бағалау бағдарламаларының кешенін, сүрекдіңдердің өсуін имитациялық модельдеу, сүрекдіңдердің өсу барысын автоматты түрде құру, таксатордың, орман шаруашылығы инженерінің автоматтандырылған жұмыс орнын және т. б. зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық туризмді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Орман-экологиялық туризмнің негізгі принциптерін, жаппай демалыс орны болған ормандарға зиян келтірудің алдын алу жолдарын зерттейтін пән; орман экожүйесі мен рекреанттардың өзара қарым-қатынасының механизмі; рекреациялық мақсаттағы ормандардың жағдайын бақылау жүйесі; рекреациялық мониторинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Елді мекендерді көгалдандыру
    Несиелер: 5

    Елді мекендерде көгалдандыру объектілерін құру және екпелерді қалыптастыру, олардың рекреациялық тұрақтылығын сақтау, эстетикалық, санитарлық-гигиеналық және функционалдық қасиеттерін арттыру жөніндегі агротехникалық іс-шаралар жүйесін әзірлеу негіздерін, сондай-ақ оларды өткізу технологиясын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гүл өсіру
    Несиелер: 5

    Ашық және қорғалған топырақтағы әдемі түсті және сәндік-жапырақты шөпті және гүл өсімдіктерін қолдану әдістері мен композициялық мүмкіндіктері, агротехниканы және ландшафттарды жайғастыруда гүлді сәндік өсімдіктерді өсіру, көбейту және пайдаланудың индустриалды технологияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жылыжай ісі
    Несиелер: 5

    Оранжерея ісінің қазіргі жай – күйін, оның даму перспективаларын зерттейтін пән; оранжереялық, жылыжай, парникті, өсірілетін үй-жайлардың әртүрлі түрлерінің құрылымы мен құрылымының негізгі принциптері; экзотикалық өсімдіктердің тіршілік ету механизмдерінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON5

    Орман саясаты, экономика, менеджмент, көп мақсатты қазіргі заманғы орман шаруашылығы мен орман пайдалануды ұйымдастыру және жүргізу мәселелерін талдауды жүзеге асыру. Атмосфералық процестер мен құбылыстар туралы білімдерін көрсету; метеобақылауды жүргізуге, метеор-логикалық аспаптармен жұмыс істеуге қабілетті болу. Орман Топырақтану саласында білімдерін көрсету, орман топырақтарын қорғау және ұтымды пайдалану бойынша іс-шаралар жүргізу.

  • Код ON7

    Орман тұқымы, питомник және орман дақылдары қызметінің теориялық және практикалық негіздері саласында білімдерін, іскерліктерін және құзыреттерін көрсету: орман тұқымдарын жинау, орман тұқымы шикізатын қайта өңдеу тәсілдері мен тәсілдерін білу; орман питомниктерінің аумағын жобалау және ұйымдастыру қабілетін көрсету; орман генетикасының, ағаш өсімдіктерінің селекциясы мен интродукциясының практикалық негіздерін меңгеру. Орман шаруашылығында биотехнологияның жалпы принциптерін қолдануға қабілетті.

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON6

    Орман эволюциясы, орман ценоздарының даму заңдылықтары және орман деңгейлігі туралы білімдерін көрсету; жанама орман пайдаланудың түрлері мен оларды жүргізу ережелерін білу; орман өсірудің, орман өнімділігін жақсартудың және арттырудың, олардың функцияларын арттырудың қарқынды технологиялары мен әдістерін қолдану; ағаш-бұта өсімдіктерінің жүйеленуі мен алуан түрлілігін, олардың биологиясын және көбею мен таралу ерекшеліктерін білу; ағаш өсімдіктері физиологиясының негізгі бағыттары мен физиологиялық процестердің негізгі элементтерін білу. Орман ресурстарын пайдаланудың үздіксіздігі мен тұрақтылығы қағидаты бойынша нарықтық экономика жағдайында орман шаруашылығының шаруашылық қызметін сауатты ұйымдастыру.

  • Код ON4

    Зерттеу қызметіне ұйымдастырушылық көзқарас негізінде әртүрлі табиғат жүйелерінің мінез-құлқын талдайды

  • Код ON9

    Бақ-саябақ құрылысы мен елді мекендерді көгалдандырудың әдістерін, тәсілдерін және стилистикалық ерекшеліктерін меңгеру, жасыл екпелер композициясының стильдік тәсілдерін, тәсілдерін, рекреациялық және елді мекендерді ландшафтық-жоспарлау ұйымдастыру принциптерін ауыстыру принциптерін пайдалана білу; түс шаруашылығы мен фитодизайнның негізгі бағыттарын білу; түрлі мектептер мен бағыттардағы гүл композицияларын жасаудың көркемдік тәсілдері мен стильдерін, технологияларын білу; оранжерея ісінің қазіргі жай-күйіне, оның даму перспективалары; гүлді және экзотикалық Өсімдіктердің биологиясы мен экологиясының ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі өсіру үй-жайларының (жылыжай, жылыжай, жылыжай) тиімді қызметін ұйымдастыру; әр түрлі пайдалану және өндіріс жылыжайларының бастапқы және құрылымдық жұмыс жоспарын құра білу.

  • Код ON10

    Ормандарды өрттерден, зиянкестер мен аурулардан қорғауды ұйымдастыру жөніндегі шаралар кешенін әзірлеу және жүзеге асыру; оларды уақтылы анықтау әдістерінде, орман өрт сөндіру және орман қорғау қызметтерінің жұмыс регламентінің ережелерін іс жүзінде қолдану әдістерінде білімдерін көрсету; өртке қарсы және орман қорғау іс-шараларын жоспарлау; орман тауарларының тұтынушылық қасиеттерін ескере отырып, ағаш материалдарын қайта өңдеу технологияларымен тіл табысу (Ағаш өңдеу өндірістерінің технологиялары, сүректі қайта өңдеу өнімдері мен қасиеттері, орман

  • Код ON8

    Орман тауарларының тұтынушылық қасиеттерін ескере отырып, ағаш материалдарын қайта өңдеу технологияларын меңгеру( Ағаш өңдеу өндірісінің технологиялары, сүректі қайта өңдеу қасиеттері мен өнімдері, орман тауарларының тұтынушылық қасиеттері, сүректен жасалған тауарлардың сапасын жақсарту); орман экожүйелері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру үшін орман құстары мен жануарларының биология, түрлік құрамы туралы білімдерін көрсету; атмосфералық процестер мен құбылыстар туралы білімдерін көрсету; атмосфералық ауаның; ауа температурасын, топырақтың қатуын, желдің жылдамдығы мен бағытын, ауаның ылғалдылығын және атмосфералық қысымды анықтай білу.

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON11

    Планетаның биоалуантүрлілігін сақтау проблемаларына табиғатты қорғау және биоэтикалық қатынасты көрсету; қорғалатын аумақтардың түрлерін (ЕҚТА, оның ішінде) ажырата білу, ландшафттар мен экожүйелердің типтері бойынша қорғау проблемаларын талдау; қорғалатын табиғи аумақтарды әзірлеу және ұйымдастыруды жүзеге асыру; рекреациялық орман пайдаланудың мәнін бағалау; экотуризмнің мәнін, мәнін түсіну және рекреацияның белсенді нысаны ретінде дамыту үшін МОҚ учаскелерін пайдалануды ұйымдастыру. Өндірістік үдерістер, машина-трактор агрегаттарының сипаттамалары туралы білімдерін көрсету; машина-трактор агрегаттарының құрамын есептеу әдістері: агрегаттардың өнімділігін және олардың жұмыс істеу кезіндегі пайдалану шығындарын анықтайтын параметрлерді негіздеу.

  • Код ON12

    Орман саясаты, экономика, менеджмент, көп мақсатты заманауи орман шаруашылығы мен орман пайдалануды ұйымдастыру және жүргізу мәселелерін талдауды жүзеге асыру. Орман ресурстарын пайдаланудың кедергісіз және тұрақты принципі бойынша нарықтық экономика жағдайында орман шаруашылығының шаруашылық қызметін сауатты ұйымдастыру. Орман шаруашылығын жүргізуді одан әрі автоматтандыру жолдарын іздеу үшін орман шаруашылығындағы ҒТА және IT-технологиялардың соңғы үрдістеріне талдау жүргізу; биометриялық өңдеу, эксперименттік деректердің дұрыстығын анықтау үшін тәжірибе, эксперимент және бақылау жүргізу алгоритмін белсенді пайдалану; таксациялық есептерді шешу дағдыларын көрсету, тауарлық, сортименттік, көлемдік кестелер мен сүрекдіңдердің өсу барысы кестелерін құру әдістерін меңгеру; орман таксациялық аспаптарды пайдалану; материалдық және ақшалай бағалау жүргізу; кеспеағаштарды бөлу және ағаштарды қайта есептеу білігін көрсету; орман алқаптарының жоспарлы-картографиялық материалдарын әзірлеу.

6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Бакалавриат

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: B079 Орман шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B079 Орман шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B079 Орман шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B079 Орман шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B079 Орман шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B08301 Орман ресурстары, аңшылықтану және ара шаруашылығы
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B079 Орман шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top