Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02102 Аспаптық орындаушылық (фортепиано) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Камерлық ансамбль - 1
    Несиелер: 3

    "Камералық ансамбль 1" - студенттердің кәсіби дайындығында жалпы және арнайы ерекшеліктері бар. Пәнді оқу студенттерге камералық ансамбльде (дуэттер, трио, квартеттер, квинтеттер, секстеттер, септеттер) ойнау дағдыларын меңгеруге көмектесетін негізгі білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық 1
    Несиелер: 4

    Агогикалық және динамикалық өздерістері бар, синкопа, акцент, sforzando-ны қоса хор партитураларды орындау. 6/8, 6/4, 9/4, 12/4 күрделі метрі бар хор шығармалары жәй және жылдам темптерде орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы - 1
    Несиелер: 3

    "Сольфеджио" курсы студенттердің музыкалық колледждер мен мектептерде меңгерген есту дағдыларын дамытуға арналған практикалық пән болып табылады. Ол үш семестр бойы жүргізіліп, олардың біріншісі базалық болып табылады. Курс барысында альтерацияланған (IV#, IIb, II#, IVb) сатылар пайдаланылған мажор мен минордың үш түрін, пентатоника және оның түрлерін, халық музыкасы ладтарын, сондай-ақ, хроматикалық интервалдарды, DD, D және S топтарының альтерацияланған аккордтарын меңгеру көзделген. Шығармашылық тапсырмалар ретінде XVIII-XIX ғғ. шетел және орыс композиторларының романстары мен фугаларын айту қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гармония- 1
    Несиелер: 3

    Әуен мен бастың үйлесімі, периодтар мен модуляцияларды ұштастыру техникасы, қарапайым дыбыстарды, хроматиканы, альтерирленген аккордтарды қолдана отырып секвенцияларды орындау зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Концертмейстер сыныбы - 1
    Несиелер: 3

    Сабақтың мазмұны келесідей: сүйемелдеу шеберлік теориясы мен әдістемесін меңгеру; багаждың барлық түрінде жұмыс істеуі үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру, оның ішінде: парақтан және көліктегі сүйемелдеу; вокалдық және аспаптық материалдарды меңгеру; жұмыс стилін, формасын және мазмұнын түсіну; вокалистпен жұмыс ерекшеліктерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фортепианолық дуэт
    Несиелер: 3

    Бұл курс камералық ансамбль мен концертмейстер сыныбымен қатар ансамбльдік орындаушылық шеберлігін меңгерген жан-жақты дамыған музыканттарды тәрбиелеуге арналған арнайы пәндердің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гармония- 2
    Несиелер: 3

    Әуен мен бастың үйлесімі, периодтар мен модуляцияларды ұштастыру техникасы, әр түрлі аккордтық емес дыбыстарды, энгармониялық модуляцияларды, аттас және біртерциялы мажоро-минор құралдарын қолдана отырып секвенцияларды орындау зерттеледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Концертмейстер сыныбы 2
    Несиелер: 3

    Пән күрделілігі орташа міндетті репертуарлық тізім (5 шығарма) түріндегі Вокалдық шығармалардың көркемдік-стильдік алуан түрлілігін практикалық зерделеуді, сондай-ақ емтиханда вокалдық немесе аспаптық бағдарламаларды орындауды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XVIII ғасырға дейінгі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Пән студенттің еуропалық музыкалық мәдениеттің, оның ішінде ежелгі кезеңді, орта ғасырларды, Ренессанс пен Барокконың даму картинасы туралы тұтас идеяларын қалыптастыру мақсатын көздейді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әр түрлі композиторлық стильдерде, жанрлар мен зерттелетін кезең формаларында бағдарлай білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Антикалықтан Бароккоға дейінгі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Музыкалық тарих пәні 3 ғасырдан бастап Еуропалық музыкалық мәдениеттің дамуы туралы бейнені қалыптастыруға бағытталған. Б.з.д. (Ежелгі Греция мен Ежелгі Римнен) XVI ғасырда еуропалық бароккоға дейін. Бұл тарихи курстың міндеті - дәуірлердің өзгеруімен және эстетикалық көзқарастардың өзгеруімен тығыз байланысты еуропалық музыка өнерінің қалыптасуының ажырамас жүйесін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық 2
    Несиелер: 4

    4/2, 4/8, 8/4, 8/8 күрделі метрі бар хор шығармалары жәй және жылдам темптерде орындау. «Бір»-ге дирижерланатын және фермата белгісі бар, темп пен метрі ауысатын хор шығармаларын орындау. Хормен жеке дауыстағы солистпен орындалатын шығармаларды орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фортепианолық ансамбль
    Несиелер: 3

    Фортепианолық ансамбль сыныбында орындаушылық шеберліктің алуан түрлері игеріледі, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғам, музыкалық шығармалардың стилін, нысаны мен мазмұнын түсіну қалыптасады, ансамбльдердің есту қабілетін бақылау тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка теориясы - 2
    Несиелер: 3

    Бұл курс теориялық және тәжірибелік дағдыларды, музыка теориясының негіздерін алуға бағытталған. Бұл курстың міндетіне музыкадағы интервалдар, аккордтар және басқа элементтерін тереңдетіп зерттеуін қамтиды. «Музыка теориясы» - гармония, полифония, музыкалық формаларды талдау пәндер циклының алдын алады. Ол сольфеджио курсымен қатарлас зерттеледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Парақтан оқу
    Несиелер: 3

    "Парақтан оқу" музыкалық әдебиетпен жан-жақты және кең танысуға қолайлы қызмет түрін білдіреді, осылайша парақтан оқуда тәжірибешілерге бай және әр түрлі музыкалық ақпараттың қарқынды ағымын алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орган шеберлігі негіздері
    Несиелер: 3

    Орган шеберлігінің негіздері-орындаушылық шеберлікті жан-жақты жетілдіру, музыкалық ой-өрісін және концерттік репертуарды кеңейту негізінде орган орындаушылық саласындағы кешенді дайындық. Пән нұсқаулықтарға арналған қарапайым Вариациялық циклдерді орындауды қамтиды; и.с. Бахтың "педальдық экзерзисін" таныстыру және орындау; сондай-ақ кішкентай прелюдиялар мен фугаларды орындау.Л.Кребс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Камералық ансамбль - 2
    Несиелер: 3

    Камералық ансамбль 2 Вена классикалық мектебінің композиторларының әртүрлі жанрларындағы камералық-аспаптық шығармаларды зерттеуді қамтиды (Й. Гайдн, В. А. Моцарт, л. ван Бетховен: дуэттер, трио, әр түрлі аспаптық құрамы бар квартеттер). Камералық ансамбль сыныбында бірлесіп орындаушылықтың алуан түрлі дағдылары қалыптасады, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғам, орындалатын шығармалардың стилін, нысаны мен мазмұнын түсіну қалыптасады, оқушылардың есту қабілетін өзіндік бақылау және орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классика-романтикалық музыка тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Пән XVIII-XIX ғасырлардағы кәсіби музыкалық өнердің тарихи даму процесін зерттейді. Студенттерде классицизм дәуірінің музыкалық мәдениеті, Вена классикалық мектебі композиторларының шығармашылығы туралы тұтас идея қалыптастырады; соната-симфониялық цикл мен концерт жанрларының қалыптасу және кристалдану кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық 3
    Несиелер: 4

    Бұл курс шығармашылық бастаманы тәрбиелеуге, шығармаларды жаттау әдістемесі мен орындаушылық қиындықтар бойынша жұмыс әдістері туралы нақты түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пән 2 курс студенттері үшін өткізіледі және студенттердің интеллектісін, олардың кәсіби санасын дамытуға, музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи мәліметтерді жинақтауға, әрі қарай өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық өнімділік және өнер мәдениеті
    Несиелер: 4

    Курс бағдарламасы студенттерді көркем мәдениет әлемімен таныстыруға, мәдени дәуірлер мен стильдердің Тарихи ауысуын байқауға; орындаушылықты көркем образдарда, мәдени ескерткіштерде бейнеленген адами жетістіктерді қайта қарастырудың нәтижесі ретінде қарастыру мүмкіндігі; мәдени дәуірлер мен стильдерде өз бетінше бағдарлай білу, өз көзқарасын дәлелдей білу, алған білімдерін орындаушылық қызметте қолдана білу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Полифония - 1
    Несиелер: 3

    Орта ғасыр мен Ренессанс полифониясын шығарудың жанрлары мен әдістері зерттеледі. Әр түрлі стильдегі органумның, мотеттің, мадригалдың, месса бөлімдерінін; қарапайым және күрделі контрапункт техникасы, қатаң стильдегі қарапайым және канондық имитацияны талдау дағдылары игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Орындаушылық өнер тарихы курсы маңызды негізгі пәндердің бірі болып табылады. Орындаушылық өнердің тарихы мен теориясын жан-жақты зерделеу студенттердің көркемдік ой-өрісін қалыптастырады, орындаушылық, композиторлық шығармашылық және педагогиканың әртүрлі стильдері мен бағыттарында бағдарлану қабілетін дамытады. Курстың мазмұны жалпы қабылданған тарихи кезеңдеу негізінде белгіленеді. Курста музыкалық әдебиеттің дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка тарихы 1760-1900 - 1
    Несиелер: 3

    Курс соңғы барокко мен ағартушылық кезеңдеріндегі музыкалық мәдениетті зерттеуге бағытталған. Дәуірдің музыкалық эстетикасы, композиторлардың жеке басы және олардың шығармашылық мұралары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнердегі көркемдік контекст
    Несиелер: 4

    "Орындаудағы көркемдік мәнмәтін" пәні студенттерге композитордың ноталық мәтін арқылы жеткізген түпкі ойын терең ұғынуға және "композитор-орындаушы-тыңдаушы"жалпы білім беретін триадасында даусыз маңызды буын болуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұжымдық фортепиано орындау
    Несиелер: 3

    Фортепианода ұжымдық орындау көптеген музыкалық шығармалармен танысуды қамтиды, оқушылардың көкжиегін қалыптастыруға ықпал етеді, музыкалық сабақтарға деген қызығушылығын арттырады, қарым-қатынас қажеттілігін қалыптастырады, сахналық қабілеттерін жандандырады, музыкалық шеберлікті дамытады, бұл олардың музыкалық және кәсіби дамуының негізін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Камерлық ансамбль - 3
    Несиелер: 3

    Камералық ансамбль 3 романтизм дәуіріндегі Батыс Еуропа мектебі композиторларының әртүрлі жанрларындағы камералық-аспаптық шығармаларды зерттеуді қамтиды. Камералық ансамбль сыныбында бірлесіп орындаушылықтың алуан түрлі дағдылары қалыптасады, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғам, орындалатын шығармалардың стилін, нысаны мен мазмұнын түсіну қалыптасады, оқушылардың есту қабілетін өзіндік бақылау және орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ансамбльдік музыканы ойнату
    Несиелер: 3

    Ансамбльдік музыка ойнау-ұжымдық музыка ойнаудың бір түрі, ол музыкалық және көркемдік қабілеттерін қалыптастыру процесіне және оқушының жеке басының жағымды қасиеттерін дамытуға оң әсер етеді: мейірімділік, назар, құрмет, жауапкершілік, Тәуелсіздік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фактураның тарихы мен теориясы 1
    Несиелер: 3

    «Теорияның фактурасы және тарихы 1» курсы пианист репертуарында тәжірибеде қолданылатын фактураның әртүрлілігін зерттейді. Курстың негізгі бөлімдері – фактураның өзгергіштігі, сонымен қатар элементтер мен параметрлерді зерттеу. Дауыстардың фактуралық суреті таңдалған музыкалық шығармаларды талдау мысалында көрінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орган (органшыларға) 1
    Несиелер: 3

    "Орган (органистер үшін) 1" пәні Бахқа дейін композиторының шағын прелюдиясы мен фугасын (в. Любек, Д.Буктехуд, Н. Брунс) таңдауды, и. с. Бахтың триосымен танысуды, сонымен қатар Ф. Листтің орган миниатюраларын зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Концертмейтер сыныбы - 3
    Несиелер: 3

    Пән глинкаға дейін кезеңінің романстарын сүйемелдеумен (3 романс) ән айтуды, сонымен қатар емтиханда вокалды немесе аспаптық бағдарламаларды орындауды қамтитын Вокалдық шығармалардың көркемдік және стильдік әртүрлілігін практикалық зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Полифония 2
    Несиелер: 3

    «Полифония 2» курсы «Полифония 1» курсының жалғасы болып табылады. Студенттер қарама-қарсылықты және интермедияларды зерттей отырып, фуга жазумен танысады, экспозициялық бөлімді жазады, сонымен қатар дамытушы және қорытынды бөліктерде, даму жұмысын істейді, күрделі фугаларды талдау дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фактураның тарихы мен теориясы 2
    Несиелер: 3

    «Теорияның фактурасы және тарихы 2» курсы ежелгі дәуірден бастап, ХХ ғасырдың музыкалық мәдениет, ортағасырлық дәуірінің музыкасымен аяқталатын фактураның тарихын терең зерттеуді қамтиды. Дәрістің соңында студенттер таңдалған жұмыстар бойынша талдау жұмыстардын жазбаша түрде көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы - 2
    Несиелер: 3

    Пән классика - романтикалық музыка тарихы 1 курсының жалғасы болып табылады және музыкалық өнердегі романтизм кезеңін қамтиды. Оқушының романтизм дәуіріндегі музыканың, музыкалық формалары, жанрлары мен стилистикалық ерекшеліктерін бағдарлау қабілеттерін дамытады; романтикалық дәуір композиторларының орны мен тарихи маңыздылығын ашады (Шуберт, Шуман, Шопен, Лист, Вагнер және т.б.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің арнайы сыныпта алған тәжірибесін жалпылау және жүйелеу, орындаушылық өнер тарихы туралы білімдерін тереңдетуді жалғастыру, педагогикалық практикамен тығыз байланысты қамтамасыз ету болып табылады. Оқу курсының объектісі музыкалық педагогиканың тарихи тәжірибесі, шеберлердің жеке көркем педагогикасы, қазіргі уақытта, XX–XXI ғасырлар тоғысындағы мамандықты

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Камерлық ансамбль - 4
    Несиелер: 3

    4 камералық ансамблі орыс романтикалық мектебінің композиторларының әртүрлі жанрларындағы камералық-аспаптық шығармаларды зерттеуді қамтиды. Камералық ансамбль сыныбында бірлесіп орындаушылықтың алуан түрлі дағдылары қалыптасады, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғам, орындалатын шығармалардың стилін, нысаны мен мазмұнын түсіну қалыптасады, оқушылардың есту қабілетін өзіндік бақылау және орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орган (органшыларға) 2
    Несиелер: 3

    "Орган (органистер үшін) 2" пәні и.с. Бахтың "Орган кітапшасынан" екі-үш хорлық өңдеуді орындауды, романтизм дәуірінің көрнекті композиторлары И.Брамс пен Р.Шуманның орган шығармашылығымен танысуды, сондай-ақ Р. Шуманның BACH тақырыбына фугаларды орындауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық 4
    Несиелер: 4

    2-курста оқытылатын "Мамандық 4" пәні өзінің мақсаты жеке, ансамбльдік, оркестрлік орындаушылықта авторлық мәтінді неғұрлым сенімді түсіндіруге қол жеткізу үшін аспаптың алуан түрлі мүмкіндіктерін пайдалана алатын білікті орындаушыларды тәрбиелеу болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыка тарихы 1760-1900 - 2
    Несиелер: 3

    Курс романтизмнің тарихи кезеңіндегі музыкалық мәдениетті зерттеуге бағытталған. Дәуірдің музыкалық эстетикасы, композиторлардың жеке басы және олардың шығармашылық мұралары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Концертмейтер сыныбы 4
    Несиелер: 3

    Пән күрделілігі орташа деңгейден жоғары міндетті репертуарлық тізім (7 шығарма) түріндегі Вокалдық шығармалардың көркемдік-стильдік алуан түрлілігін практикалық зерделеуді, сондай-ақ емтиханда вокалдық немесе аспаптық бағдарламаларды орындауды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық репертуарды меңгеру
    Несиелер: 3

    Педагогикалық материалды зерделеу, оның мазмұны-бай музыкалық-орындаушылық мұра, оны фольклорлық түп негізі бар музыкаға қызығушылықпен сипатталатын, Аспаптық орындаушылық өнерінің ұмытылған қабаттарына жүгінумен, оқу практикасына эстрадалық-джаз компонентін, сирек орындалатын және жаңа шығармаларды тартумен сипатталатын репертуарлық ізденістің қазіргі заманғы бағыттары негізінде оқу-педагогикалық репертуарды кеңейтуге және жаңартуға басым бағытпен зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка тарихы 1900-1945
    Несиелер: 3

    Бұл пән ХХ ғасырдағы шетелдік классика-романтикалық музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Тарихи бағыт ғасырлар тоғысында музыканың әр алуан стильдері мен эстетикалық көзқарастарын түсіндіруге де, осы кезең жанрларының алуан түрлілігіне, бұқаралық жанрларға және жалпы еуропалық музыкалық өнердің мәселелеріне қатысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Камерлық ансамбль - 5
    Несиелер: 3

    5-камералық ансамбль Қазақстан композиторларының өз бетінше үйренген туындысын орындауды көздейді, онда білім алушы ансамбльдік ойын техникасы дағдыларын, стиль, пішін сезімін, көркемдік қиялын, ансамбльде еркін бағдарлану қабілетін көрсетуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау - 1
    Несиелер: 3

    «Музыкалық композиция және стильді талдау 1» курсы музыкалық шығармалар құрылымының жалпы принциптерін, вокалды және аспаптық музыка шығармаларының классикалық түрде бекітілген түрлерін (қарапайым және күрделі формалар, рондо, вариациялық форма, вокалды камералық музыка түрлері) зерттеуге арналған. Пән барокко және классикалық аспаптық және вокалды-аспаптық формаларын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық 5
    Несиелер: 4

    Данная дисциплина «Специальность 5», проводимая на 3 курсе, предполагает формирование у студентов комплекса исполнительских навыков, развитие которых позволит студенту накапливать репертуар, овладевать музыкальными произведениями различных эпох, стилей, направлений, жанров и форм. Предположительно приобретение студентами в рамках данного курса репертуарной базы и исполнительского опыта для ведения дальнейшей концертной деятельности. 3-курста өткізілетін "5-мамандық" пәні студенттерде орындаушылық дағдылар кешенін қалыптастыруды болжайды, олардың дамуы студентке репертуарды жинақтауға, әртүрлі дәуірлердің, стильдердің, бағыттардың, жанрлар мен формалардың музыкалық туындыларын игеруге мүмкіндік береді. Студенттердің осы курс аясында репертуарлық база мен концерттік қызметті одан әрі жүргізу үшін орындаушылық

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі музыка тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Тарихи пән, оның мақсаты ХХ ғасырдағы еуропалық музыкалық мәдениеттің даму картинасы туралы түсінік беру. Пән студенттердің ХХ ғасырдағы музыканың жаңа жанрлары мен стилистік, бұқаралық музыканың пайда болуы және осы кезеңнің тарихи аясындағы маңызы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениетте басқару және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 3

    "Менеджмент және кәсіпкерлік негіздері 1" пәнінің мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың тәсілдерімен және арт-индустрия ұйымдарында менеджментті қалыптастыру жүйесімен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларының талдауы - 1
    Несиелер: 3

    «Музыкалық шығармаларды талдау 1» пәні студенттердің талдау қабілетін, музыкалық ғылым тұрғысынан музыкалық шығармалар, аналитикалық қызметтің нәтижелерін тәжірибе талаптарымен байланыстыру, көркемдік білім және музыкалық білім беру жүйелерін қалыптастырады, Музыкалық формалардың негізгі принциплері, форма қалыптастыру жүйелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орган (органшыларға) 3
    Несиелер: 3

    "Орган (органистер үшін) 3" пәні И.С. Бахтың "Клавир жаттығуларынан" немесе "Он сегіз хоралдан" үлкен хоралды қиялын орындауды, оның шығармашылығындағы трио-соната жанрымен танысуды, сонымен қатар Ф. Мендельсон-Бартольди шығармаларындағы орган соната жанрымен танысуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы репертуары тәжірибе
    Несиелер: 3

    "Қазіргі заманғы репертуарлық практика" пәні репертуарды ұлғайту үшін қажет, оның мазмұны әртүрлі бағыттар мен стильдердің шығармаларына әсер етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономика мәдениеті
    Несиелер: 3

    Мәдениет экономикасы-шаруашылық жүргізу процесінде (фирма, аймақ, ел шеңберінде), сондай-ақ адамдар арасындағы экономикалық қарым-қатынаста және экономикалық ойлауда пайда болатын қоғам мен тұлғаның жалпы мәдениетінің бір бөлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Концертмейтер сыныбы - 5
    Несиелер: 3

    Пән жоғары деңгейдегі міндетті репертуарлық тізім (7 шығарма) түріндегі Вокалдық шығармалардың көркемдік-стильдік алуан түрлілігін практикалық зерделеуді, сондай-ақ емтиханда вокалдық немесе аспаптық бағдарламаларды орындауды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Джаз өнерінің тарихы
    Несиелер: 4

    Курстың негізінде студенттерді тарихи, әлеуметтік алғышарттарында әртүрлі джаз стильдерінің пайда болу тарихымен таныстыру; кәсіби мәдениетті қалыптастыруға және көкжиегін кеңейтуге ықпал ететін әлемдік джаз мәдениетінің қазынасымен таныстыру жатыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Концертмейтер сыныбы - 6
    Несиелер: 3

    Пән опералық клавиердің сахнасын әнмен оқып, орындауды, сондай-ақ емтиханда вокалды немесе аспаптық бағдарламаларды орындауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларының талдауы - 2
    Несиелер: 3

    «Музыкалық шығармаларды талдау 2» пәні музыканың негізгі құралдары: әуен, ладты-гармоникалық құралдар, өлшем-ырғақ, динамика, тақырып, тембр-регистрлік түсітер, фактуралар, тұрмыстық жанр, музыкалық, сөйлеу және пластикалық интонацияны білеттеріне бағытталған, пластикалық интонация. Музыкалық пішін бөліктерінің қызметті және олардың драматургиямен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Джаз стилінің тарихы

    Курс: "джаз стильдерінің тарихы" -джаз 100 жылдан астам даму тарихында қалыптасқан музыка түрі, оның шығу тегі, өзіне тән белгілері мен ерекшеліктері ретінде оқытылады. Джаздың стильдері мен бағыттарының, оның ірі жасаушылары мен орындаушыларының өзгеруі байқалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы
    Несиелер: 4

    Курс студенттердің қазақ халқының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің пайда болуы мен даму ерекшеліктері, оның шығуы, қалыптасуының тарихи кезеңдері, заңдылықтары мен түрлі дәстүрлі жанрлардың, ұлттық аспаптардың пайда болуы мен дамуының әлеуметтік негіздемесі туралы теориялық және тәжірибелік білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орган (органшыларға) 4
    Несиелер: 3

    "Орган (органистер үшін) 4" пәні и. с. Бахтың орган шығармашылығына енуді қамтиды: и.с. Бахтың триосының екі бөлігін орындау, сонымен қатар оның Прелюдиясы (токкаттар, қиялдар) және виртуоздық жоспардың фугалары. Ұлы неміс композиторының орган шығармашылығын зерттеудің маңызды сәті-оның музыкасының символизміне арналған арнайы әдебиеттерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Mұғалім-музыканттың шығармашылығындағы стильдік тәсіл
    Несиелер: 3

    Бұл курста классикалық мұраны интерпретациялаудың өзекті мәселелері, пианистердің оқу-педагогикалық репертуары, халықаралық конкурстар бағдарламаларының негізгі компоненті қарастырылады. Курс мыналарды қамтиды: XVIII ғасырдағы орындаушылық тәжірибені талдау-клавиер өнеріндегі маңызды көркемдік жетістіктер кезеңі; стильдік бұрмаланулардан, штамптардан және стереотиптерден түсіндірулерді тазарту;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Камерлық ансамбль - 6
    Несиелер: 3

    Камералық ансамбль 6 XX-XXI ғғ. композиторларының әртүрлі жанрларындағы камералық-аспаптық шығармаларды зерделеуді көздейді. камералық ансамбль сыныбында бірлесіп орындаушылықтың алуан түрлі дағдылары игеріледі, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғам, орындалатын шығармалардың стилін, нысаны мен мазмұнын түсіну қалыптасады, оқушылардың есту қабілетін өзіндік бақылау және орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 1945 жылдан кейінгі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттерге ХХ ғасырдың екінші жартысындағы шетел музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Тарихи курс ғасырлар қойнауындағы музыка стильдерінің әртүрлілігі мен эстетикалық көзқарастарын қалай түсіндіруге болатындығын, осы кезеңдегі стильдік тенденциялардың алуан түрлілігін, бұқаралық жанрларды, заманауи композиторлық техниканы, электронды музыканың пайда болуын және 1950 жылдардағы еуропалық музыкалық өнер мәселелерін қозғайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық 6
    Несиелер: 4

    "Мамандық 6" курсы-бұл студентті Орындаушы, солист ретінде белсенді кәсіби жұмысқа практикалық даярлау. Пән көркем негізделген техникалық әдістерді орындауда қолдану дағдыларын қалыптастыруды, есту қабілетін бақылауды, орындау процесін басқаруды білуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау - 2
    Несиелер: 3

    «Музыкалық композиция және стильді талдау 2» курсы стильдің негізгі ерекшеліктерін, композицияларды тұтас бөлігін, ХХ ғ. романтизмнің музыкалық формасының ерекшеліктерін оқылады. XIX ғасырдағы романтизмнің аралас формалары, үлкен циклды аспаптық, вокалды - аспаптық формалар (соната-симфониялық цикл, сюита, кантата, оратория, опера, балет) қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасы - 1
    Несиелер: 4

    Пән қазақ дәстүрлі музыкасының әр түрлі жанрларының қалыптасуы, дамуы және әлеуметтік кондициясының тарихи заңдылықтарын зерттеуге бағытталған; қазақ музыкасы тарихының қалыптасуының тарихи кезеңдері және ғылыми кезеңдеуі; ауызша кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдері; 19 ғасырдағы қазақ музыкасы классиктерінің - Арқа мен Батыс Қазақстанның ауызша және кәсіби әндері мен күйлерінің қалыптасуын зерттеу туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі музыка тарихы - 2
    Несиелер: 3

    Пән әлемдік музыкалық өнердің дамуы тұрғысынан 50-жылдардан бастап шетел музыкасының қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Пәннің мақсаты композитордың осы дәуірдегі ойлау ерекшеліктерін, XIX ғ. музыкалық дағдарысты, стильдің алуан түрлілігін, композицияның жаңа тәсілдерінің, сонористика мен электроакустикалық музыканың пайда болуын нақтылау болып табылады. Курс Еуропаның және АҚШ-тың ХХ ғасырдың екінші жартысындағы музыкалық мәдениетін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Камерлық ансамбль - 7
    Несиелер: 3

    Камералық ансамбль 7, онда студенттерге дипломдық жұмыс болып табылатын бағдарламаны еркін таңдау ұсынылады. "Камералық ансамбль" курсы орындаушылық және кәсіби шеберлікке қол жеткізуге ықпал ететін ансамбльдік ойын техникасын зерделеумен байланысты танымдық және практикалық дағдылардың көпқырлы жүйесін қамтиды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Концертмейтер сыныбы - 7
    Несиелер: 3

    Мұнда МС үшін бағдарламаларды таңдауды, сондай-ақ МС тапсыруға студенттердің практикалық дайындығын орындау қажет ГЭ үшін бағдарламаларды таңдауда әр түрлі дәуірлер мен стильдердің вокалдық және аспаптық шығармаларының болуын ескеру маңызды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Замануи ансамблі ойынның өнері
    Несиелер: 3

    "Қазіргі ансамбльдік ойын өнері" пәні студенттерді қазіргі ансамбльдік әдебиеттің көптеген музыкалық шығармаларымен таныстырады, сонымен қатар оқушылардың көкжиегін қалыптастыруға ықпал етеді, олардың ұжымдық музыкалық сабақтарға деген қызығушылығын арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореографиялық сыныптағы аккомпанемент
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны балет өнерінің тарихын, эстетикасын және жанрын, хореографиялық пластиканың ерекшелігін терең зерделеуді, классикалық балет репертуарындағы көріністерді зерделеуді, балет сыныбында дайындықтар өткізу процесінде қажетті симфониялық дыбыстың барлық түстері мен реңктерін жеткізе білуді көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасы - 2
    Несиелер: 4

    Курс ұлттық композиторлық мектебінің 20 ғасырдың 30-жылдарынан бастап бүгінгі күнге дейінгі қалыптасуы туралы ақпаратты меңгеруге бағытталған. Автордың өзі, өзі таңдаған жанры және жалпы кезеңі аясында маңызды өмірбаяндық мәліметтер мен шығармаларға назар аудара отырып, композиторлардың жеке ерекшеліктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық 7
    Несиелер: 5

    Аталған курс "Мамандық 7" көздейді студенттердің білімін қалыптастыру, практикалық іскерлік пен дағдыларын саласындағы жеке фортепианолық орындаушылық, дамыту орындаушылық мәдениет және меңгеру көркем музыкалық-орындаушылық шеберлігін, қажетті дербес кәсіби қызмет үшін 4-курста өткізіледі. Мұнда МС үшін бағдарламаларды таңдауды, сондай-ақ студенттерді МС тапсыруға практикалық дайындауды орындау қажет. ГЭ үшін бағдарламаларды таңдауда әртүрлі дәуірлер мен стильдердің композицияларының болуын ескеру қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі ансамбльдік орындаушылық
    Несиелер: 3

    "Заманауи ансамбльдік орындаушылық" курсы заманауи композиторлардың фортепианолық ансамбльдерінің мысалдарын практикалық орындауды көздейді. Оқушылардың назарын ансамбльде заманауи музыканы орындау ерекшеліктеріне аудара отырып, бұл курс Жалпы заманауи музыкамен танысуда пайдалы болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы
    Несиелер: 4

    Ұлттық композиторлық мектептің қалыптасуы мен дамуы, 1920-1960 жылдары Қазақстанның академиялық музыкасының орындаушылық дәстүрлері, аға буын композиторларының шығармашылық өмірбаяндары зерттеледі. Қазақстандық авторлардың шығармаларын есту және партитура бойынша стильдік сәйкестендіру дағдылары игерілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орган (органшыларға) 5
    Несиелер: 3

    "Орган (органистер үшін) 5" пәні бітіру бағдарламасын таңдауды және қорытынды емтиханға дайындықты қамтиды. Осы курс аясында добаховский композиторының жан-жақты шығармаларын орындау және ХХ ғасыр композиторының шығармаларын орындау жоспарлануда. Бұл жерде тыңдаулар маңызды, онда түлек бітіру бағдарламасының бір бөлігін жеңе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалык шеберлік
    Несиелер: 3

    Курс педагогикалық принциптерді бекітуге және оларды іс жүзінде жүзеге асыруға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер Дарынды студенттердің әлеуметтік, Жас, жеке ерекшеліктерін, ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу және дамытуды жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық 8
    Несиелер: 5

    "Мамандық 8" пәні ЖОО – да оқу кезеңінде студент-музыкантты тәрбиелеу жүйесінде маңызды болып табылады. Мұнда мұғалімнің жетекшілігімен аспапта ойнаудың барлық әдістерін меңгерген, кең репертуары мен шығармашылық бастамасы бар музыканттың орындаушылық шеберлігі қалыптасады және құрметтеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орган (органшыларға) 6
    Несиелер: 3

    Пән қорытынды емтиханға дайындықты қамтиды. Орган (органистер үшін) 6 курсы аясында и. с. Бахтың хор қиялын және XIX ғасыр композиторының кең көлемді шығармасын орындау жоспарлануда. Пәннен өту шеңберінде бітіру емтиханын тапсыру алдында тыңдау және концерттік ойнату жоспарлануда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Концертмейтер сыныбы - 8
    Несиелер: 3

    "Концертмейстер Сыныбы 8" курсы ЖОО – да оқу кезеңінде студент-музыкантты тәрбиелеу жүйесінде маңызды болып табылады. Мұнда педагогтың басшылығымен студент мемлекеттік бағдарлама дайындайды, өзінің орындаушылық шеберлігін қалыптастырады және шыңдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Камерлық ансамбль - 8
    Несиелер: 3

    Камералық ансамбль 8-қорытынды курс. Білім алушы мемлекеттік емтихан тапсыруға дайындалады, онда шығарма толығымен орындалады. Нәтижесінде болашақ мамандар болашақта бай камералық әдебиеттерде өз бетінше жүруге мүмкіндік беретін ұғымдар мен идеялардың (жалпы эстетикалық және кәсіби) тұтас жүйесін алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    Музыкалық шығарма жасалған және ұсынылған теориялық және тарихи контекст білімін, оның ішінде музыкалық стильдерді және олармен байланысты шығарма Мен орындау дәстүрлерін білу.

  • Код ON7

    Музыкалық білім беру саласында жалпы педагогикалық, психологиялық-педагогикалық білімнің қажетті кешенін меңгеру.

  • Код ON4

    Әлемдік және қазақ музыкалық өнерінің тарихы мен қазіргі даму үрдістерін білу.

  • Код ON8

    Әртүрлі ансамбльдерде, оркестрлерде және басқа да бірлескен жобаларда музыканы орындау қабілетін көрсету.

  • Код ON2

    Тіл, мәдениет нормаларына, қарым-қатынас саласының ерекшелігіне сәйкес кәсіби қызметті шешу үшін ҚР Мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникация үшін қажетті білімді қолдану; әр түрлі дене жаттығуларының көмегімен салауатты өмір салтын жүргізуге дайындық.

  • Код ON9

    Түрлі дәуірдегі, стильдегі, жанрлар мен формадағы музыкалық шығармаларды талдай білу.

  • Код ON11

    Оқыту пәніне жататын музыка өнеріндегі стильдерді, жанрларды, тілдерді, пішіндер мен техникаларды анықтау, олармен байланысты мәтіндік деректерді, ресурстар мен концепцияларды тану.

  • Код ON10

    Білімді құрылымдауды шешу үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратты бөлу, дипломдық зерттеу проблематикасына сәйкес эксперименталды деректерді жинау мен өңдеудің қазіргі заманғы технологияларын, ақпаратты пайдалану.

  • Код ON1

    Ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін экономикалық, әлеуметтік-гуманитарлық білімнің негіздерін есте сақтау; философияның негізгі мәселелерін, түсініктері мен санаттарын, діннің пайда болу, дамуы мен қызмет ету заңдылықтарын білу, қазақ мемлекетінің қалыптасу және даму тарихын, қазақтардың дәстүрлі мәдениетінің ұғымдары мен түсініктері кешенін зерделеу.

  • Код ON3

    Репертуардың стильдік және жанрлық жағынан әртүрлі орындауында кәсіби дағдылардың болуын суреттей білу.

  • Код ON6

    Тану, есте сақтау, сондай-ақ ноталар бойынша және/немесе есту арқылы музыкалық материалды өзіндік интерпретациялау мүмкіндігі.

  • Код ON12

    Оқытудың тиімді және кәсіби тиісті техникасын, жаттығулар мен репетицияларды қолдану.

  • Код ON13

    Жеке көркем дамуды, білімқұмарлықты және ақыл-ойдың талпынысын Басқару, өзінің көркем және жеке дағдыларын тұрақты бағалау мен дамытуды моделдеу, қойылған мақсаттарға жету үшін қабілеттерін пайдалану.

Top