6B02102 Аспаптық орындаушылық (фортепиано) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жеке концерттік орындауда, педагогикада, камералық ансамбльдер мен оркестрлерде дербес кәсіби қызметті жүзеге асыру мақсатында көркемдік музыкалық-орындаушылық шеберлігін меңгерген, орындаушылық қызметті және педагогикалық жұмысты жоғары кәсіби деңгейде іске асыру үшін мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 267
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Камерлық ансамбль - 1
"Камералық ансамбль 1" - студенттердің кәсіби дайындығында жалпы және арнайы ерекшеліктері бар. Пәнді оқу студенттерге камералық ансамбльде (дуэттер, трио, квартеттер, квинтеттер, секстеттер, септеттер) ойнау дағдыларын меңгеруге көмектесетін негізгі білім береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық 1
Агогикалық және динамикалық өздерістері бар, синкопа, акцент, sforzando-ны қоса хор партитураларды орындау. 6/8, 6/4, 9/4, 12/4 күрделі метрі бар хор шығармалары жәй және жылдам темптерде орындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка теориясы - 1
"Сольфеджио" курсы студенттердің музыкалық колледждер мен мектептерде меңгерген есту дағдыларын дамытуға арналған практикалық пән болып табылады. Ол үш семестр бойы жүргізіліп, олардың біріншісі базалық болып табылады. Курс барысында альтерацияланған (IV#, IIb, II#, IVb) сатылар пайдаланылған мажор мен минордың үш түрін, пентатоника және оның түрлерін, халық музыкасы ладтарын, сондай-ақ, хроматикалық интервалдарды, DD, D және S топтарының альтерацияланған аккордтарын меңгеру көзделген. Шығармашылық тапсырмалар ретінде XVIII-XIX ғғ. шетел және орыс композиторларының романстары мен фугаларын айту қарастырылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармония- 1
Әуен мен бастың үйлесімі, периодтар мен модуляцияларды ұштастыру техникасы, қарапайым дыбыстарды, хроматиканы, альтерирленген аккордтарды қолдана отырып секвенцияларды орындау зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концертмейстер сыныбы - 1
Сабақтың мазмұны келесідей: сүйемелдеу шеберлік теориясы мен әдістемесін меңгеру; багаждың барлық түрінде жұмыс істеуі үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру, оның ішінде: парақтан және көліктегі сүйемелдеу; вокалдық және аспаптық материалдарды меңгеру; жұмыс стилін, формасын және мазмұнын түсіну; вокалистпен жұмыс ерекшеліктерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фортепианолық дуэт
Бұл курс камералық ансамбль мен концертмейстер сыныбымен қатар ансамбльдік орындаушылық шеберлігін меңгерген жан-жақты дамыған музыканттарды тәрбиелеуге арналған арнайы пәндердің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гармония- 2
Әуен мен бастың үйлесімі, периодтар мен модуляцияларды ұштастыру техникасы, әр түрлі аккордтық емес дыбыстарды, энгармониялық модуляцияларды, аттас және біртерциялы мажоро-минор құралдарын қолдана отырып секвенцияларды орындау зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейстер сыныбы 2
Пән күрделілігі орташа міндетті репертуарлық тізім (5 шығарма) түріндегі Вокалдық шығармалардың көркемдік-стильдік алуан түрлілігін практикалық зерделеуді, сондай-ақ емтиханда вокалдық немесе аспаптық бағдарламаларды орындауды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
XVIII ғасырға дейінгі музыка тарихы
Пән студенттің еуропалық музыкалық мәдениеттің, оның ішінде ежелгі кезеңді, орта ғасырларды, Ренессанс пен Барокконың даму картинасы туралы тұтас идеяларын қалыптастыру мақсатын көздейді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әр түрлі композиторлық стильдерде, жанрлар мен зерттелетін кезең формаларында бағдарлай білуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Антикалықтан Бароккоға дейінгі музыка тарихы
Музыкалық тарих пәні 3 ғасырдан бастап Еуропалық музыкалық мәдениеттің дамуы туралы бейнені қалыптастыруға бағытталған. Б.з.д. (Ежелгі Греция мен Ежелгі Римнен) XVI ғасырда еуропалық бароккоға дейін. Бұл тарихи курстың міндеті - дәуірлердің өзгеруімен және эстетикалық көзқарастардың өзгеруімен тығыз байланысты еуропалық музыка өнерінің қалыптасуының ажырамас жүйесін түсіндіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық 2
4/2, 4/8, 8/4, 8/8 күрделі метрі бар хор шығармалары жәй және жылдам темптерде орындау. «Бір»-ге дирижерланатын және фермата белгісі бар, темп пен метрі ауысатын хор шығармаларын орындау. Хормен жеке дауыстағы солистпен орындалатын шығармаларды орындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Фортепианолық ансамбль
Фортепианолық ансамбль сыныбында орындаушылық шеберліктің алуан түрлері игеріледі, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғам, музыкалық шығармалардың стилін, нысаны мен мазмұнын түсіну қалыптасады, ансамбльдердің есту қабілетін бақылау тәрбиеленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка теориясы - 2
Бұл курс теориялық және тәжірибелік дағдыларды, музыка теориясының негіздерін алуға бағытталған. Бұл курстың міндетіне музыкадағы интервалдар, аккордтар және басқа элементтерін тереңдетіп зерттеуін қамтиды. «Музыка теориясы» - гармония, полифония, музыкалық формаларды талдау пәндер циклының алдын алады. Ол сольфеджио курсымен қатарлас зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Парақтан оқу
"Парақтан оқу" музыкалық әдебиетпен жан-жақты және кең танысуға қолайлы қызмет түрін білдіреді, осылайша парақтан оқуда тәжірибешілерге бай және әр түрлі музыкалық ақпараттың қарқынды ағымын алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орган шеберлігі негіздері
Орган шеберлігінің негіздері-орындаушылық шеберлікті жан-жақты жетілдіру, музыкалық ой-өрісін және концерттік репертуарды кеңейту негізінде орган орындаушылық саласындағы кешенді дайындық. Пән нұсқаулықтарға арналған қарапайым Вариациялық циклдерді орындауды қамтиды; и.с. Бахтың "педальдық экзерзисін" таныстыру және орындау; сондай-ақ кішкентай прелюдиялар мен фугаларды орындау.Л.Кребс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық ансамбль - 2
Камералық ансамбль 2 Вена классикалық мектебінің композиторларының әртүрлі жанрларындағы камералық-аспаптық шығармаларды зерттеуді қамтиды (Й. Гайдн, В. А. Моцарт, л. ван Бетховен: дуэттер, трио, әр түрлі аспаптық құрамы бар квартеттер). Камералық ансамбль сыныбында бірлесіп орындаушылықтың алуан түрлі дағдылары қалыптасады, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғам, орындалатын шығармалардың стилін, нысаны мен мазмұнын түсіну қалыптасады, оқушылардың есту қабілетін өзіндік бақылау және орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классика-романтикалық музыка тарихы - 1
Пән XVIII-XIX ғасырлардағы кәсіби музыкалық өнердің тарихи даму процесін зерттейді. Студенттерде классицизм дәуірінің музыкалық мәдениеті, Вена классикалық мектебі композиторларының шығармашылығы туралы тұтас идея қалыптастырады; соната-симфониялық цикл мен концерт жанрларының қалыптасу және кристалдану кезеңдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық 3
Бұл курс шығармашылық бастаманы тәрбиелеуге, шығармаларды жаттау әдістемесі мен орындаушылық қиындықтар бойынша жұмыс әдістері туралы нақты түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пән 2 курс студенттері үшін өткізіледі және студенттердің интеллектісін, олардың кәсіби санасын дамытуға, музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи мәліметтерді жинақтауға, әрі қарай өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыкалық өнімділік және өнер мәдениеті
Курс бағдарламасы студенттерді көркем мәдениет әлемімен таныстыруға, мәдени дәуірлер мен стильдердің Тарихи ауысуын байқауға; орындаушылықты көркем образдарда, мәдени ескерткіштерде бейнеленген адами жетістіктерді қайта қарастырудың нәтижесі ретінде қарастыру мүмкіндігі; мәдени дәуірлер мен стильдерде өз бетінше бағдарлай білу, өз көзқарасын дәлелдей білу, алған білімдерін орындаушылық қызметте қолдана білу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Полифония - 1
Орта ғасыр мен Ренессанс полифониясын шығарудың жанрлары мен әдістері зерттеледі. Әр түрлі стильдегі органумның, мотеттің, мадригалдың, месса бөлімдерінін; қарапайым және күрделі контрапункт техникасы, қатаң стильдегі қарапайым және канондық имитацияны талдау дағдылары игеріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылық өнер тарихы
Орындаушылық өнер тарихы курсы маңызды негізгі пәндердің бірі болып табылады. Орындаушылық өнердің тарихы мен теориясын жан-жақты зерделеу студенттердің көркемдік ой-өрісін қалыптастырады, орындаушылық, композиторлық шығармашылық және педагогиканың әртүрлі стильдері мен бағыттарында бағдарлану қабілетін дамытады. Курстың мазмұны жалпы қабылданған тарихи кезеңдеу негізінде белгіленеді. Курста музыкалық әдебиеттің дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка тарихы 1760-1900 - 1
Курс соңғы барокко мен ағартушылық кезеңдеріндегі музыкалық мәдениетті зерттеуге бағытталған. Дәуірдің музыкалық эстетикасы, композиторлардың жеке басы және олардың шығармашылық мұралары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылық өнердегі көркемдік контекст
"Орындаудағы көркемдік мәнмәтін" пәні студенттерге композитордың ноталық мәтін арқылы жеткізген түпкі ойын терең ұғынуға және "композитор-орындаушы-тыңдаушы"жалпы білім беретін триадасында даусыз маңызды буын болуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұжымдық фортепиано орындау
Фортепианода ұжымдық орындау көптеген музыкалық шығармалармен танысуды қамтиды, оқушылардың көкжиегін қалыптастыруға ықпал етеді, музыкалық сабақтарға деген қызығушылығын арттырады, қарым-қатынас қажеттілігін қалыптастырады, сахналық қабілеттерін жандандырады, музыкалық шеберлікті дамытады, бұл олардың музыкалық және кәсіби дамуының негізін құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камерлық ансамбль - 3
Камералық ансамбль 3 романтизм дәуіріндегі Батыс Еуропа мектебі композиторларының әртүрлі жанрларындағы камералық-аспаптық шығармаларды зерттеуді қамтиды. Камералық ансамбль сыныбында бірлесіп орындаушылықтың алуан түрлі дағдылары қалыптасады, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғам, орындалатын шығармалардың стилін, нысаны мен мазмұнын түсіну қалыптасады, оқушылардың есту қабілетін өзіндік бақылау және орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ансамбльдік музыканы ойнату
Ансамбльдік музыка ойнау-ұжымдық музыка ойнаудың бір түрі, ол музыкалық және көркемдік қабілеттерін қалыптастыру процесіне және оқушының жеке басының жағымды қасиеттерін дамытуға оң әсер етеді: мейірімділік, назар, құрмет, жауапкершілік, Тәуелсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фактураның тарихы мен теориясы 1
«Теорияның фактурасы және тарихы 1» курсы пианист репертуарында тәжірибеде қолданылатын фактураның әртүрлілігін зерттейді. Курстың негізгі бөлімдері – фактураның өзгергіштігі, сонымен қатар элементтер мен параметрлерді зерттеу. Дауыстардың фактуралық суреті таңдалған музыкалық шығармаларды талдау мысалында көрінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орган (органшыларға) 1
"Орган (органистер үшін) 1" пәні Бахқа дейін композиторының шағын прелюдиясы мен фугасын (в. Любек, Д.Буктехуд, Н. Брунс) таңдауды, и. с. Бахтың триосымен танысуды, сонымен қатар Ф. Листтің орган миниатюраларын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концертмейтер сыныбы - 3
Пән глинкаға дейін кезеңінің романстарын сүйемелдеумен (3 романс) ән айтуды, сонымен қатар емтиханда вокалды немесе аспаптық бағдарламаларды орындауды қамтитын Вокалдық шығармалардың көркемдік және стильдік әртүрлілігін практикалық зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Полифония 2
«Полифония 2» курсы «Полифония 1» курсының жалғасы болып табылады. Студенттер қарама-қарсылықты және интермедияларды зерттей отырып, фуга жазумен танысады, экспозициялық бөлімді жазады, сонымен қатар дамытушы және қорытынды бөліктерде, даму жұмысын істейді, күрделі фугаларды талдау дағдыларын алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фактураның тарихы мен теориясы 2
«Теорияның фактурасы және тарихы 2» курсы ежелгі дәуірден бастап, ХХ ғасырдың музыкалық мәдениет, ортағасырлық дәуірінің музыкасымен аяқталатын фактураның тарихын терең зерттеуді қамтиды. Дәрістің соңында студенттер таңдалған жұмыстар бойынша талдау жұмыстардын жазбаша түрде көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классикалық-романтикалық музыка тарихы - 2
Пән классика - романтикалық музыка тарихы 1 курсының жалғасы болып табылады және музыкалық өнердегі романтизм кезеңін қамтиды. Оқушының романтизм дәуіріндегі музыканың, музыкалық формалары, жанрлары мен стилистикалық ерекшеліктерін бағдарлау қабілеттерін дамытады; романтикалық дәуір композиторларының орны мен тарихи маңыздылығын ашады (Шуберт, Шуман, Шопен, Лист, Вагнер және т.б.)
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Бұл пән студенттердің арнайы сыныпта алған тәжірибесін жалпылау және жүйелеу, орындаушылық өнер тарихы туралы білімдерін тереңдетуді жалғастыру, педагогикалық практикамен тығыз байланысты қамтамасыз ету болып табылады. Оқу курсының объектісі музыкалық педагогиканың тарихи тәжірибесі, шеберлердің жеке көркем педагогикасы, қазіргі уақытта, XX–XXI ғасырлар тоғысындағы мамандықты
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камерлық ансамбль - 4
4 камералық ансамблі орыс романтикалық мектебінің композиторларының әртүрлі жанрларындағы камералық-аспаптық шығармаларды зерттеуді қамтиды. Камералық ансамбль сыныбында бірлесіп орындаушылықтың алуан түрлі дағдылары қалыптасады, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғам, орындалатын шығармалардың стилін, нысаны мен мазмұнын түсіну қалыптасады, оқушылардың есту қабілетін өзіндік бақылау және орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орган (органшыларға) 2
"Орган (органистер үшін) 2" пәні и.с. Бахтың "Орган кітапшасынан" екі-үш хорлық өңдеуді орындауды, романтизм дәуірінің көрнекті композиторлары И.Брамс пен Р.Шуманның орган шығармашылығымен танысуды, сондай-ақ Р. Шуманның BACH тақырыбына фугаларды орындауды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық 4
2-курста оқытылатын "Мамандық 4" пәні өзінің мақсаты жеке, ансамбльдік, оркестрлік орындаушылықта авторлық мәтінді неғұрлым сенімді түсіндіруге қол жеткізу үшін аспаптың алуан түрлі мүмкіндіктерін пайдалана алатын білікті орындаушыларды тәрбиелеу болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыка тарихы 1760-1900 - 2
Курс романтизмнің тарихи кезеңіндегі музыкалық мәдениетті зерттеуге бағытталған. Дәуірдің музыкалық эстетикасы, композиторлардың жеке басы және олардың шығармашылық мұралары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейтер сыныбы 4
Пән күрделілігі орташа деңгейден жоғары міндетті репертуарлық тізім (7 шығарма) түріндегі Вокалдық шығармалардың көркемдік-стильдік алуан түрлілігін практикалық зерделеуді, сондай-ақ емтиханда вокалдық немесе аспаптық бағдарламаларды орындауды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық репертуарды меңгеру
Педагогикалық материалды зерделеу, оның мазмұны-бай музыкалық-орындаушылық мұра, оны фольклорлық түп негізі бар музыкаға қызығушылықпен сипатталатын, Аспаптық орындаушылық өнерінің ұмытылған қабаттарына жүгінумен, оқу практикасына эстрадалық-джаз компонентін, сирек орындалатын және жаңа шығармаларды тартумен сипатталатын репертуарлық ізденістің қазіргі заманғы бағыттары негізінде оқу-педагогикалық репертуарды кеңейтуге және жаңартуға басым бағытпен зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка тарихы 1900-1945
Бұл пән ХХ ғасырдағы шетелдік классика-романтикалық музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Тарихи бағыт ғасырлар тоғысында музыканың әр алуан стильдері мен эстетикалық көзқарастарын түсіндіруге де, осы кезең жанрларының алуан түрлілігіне, бұқаралық жанрларға және жалпы еуропалық музыкалық өнердің мәселелеріне қатысты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камерлық ансамбль - 5
5-камералық ансамбль Қазақстан композиторларының өз бетінше үйренген туындысын орындауды көздейді, онда білім алушы ансамбльдік ойын техникасы дағдыларын, стиль, пішін сезімін, көркемдік қиялын, ансамбльде еркін бағдарлану қабілетін көрсетуі тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық композиция және стильдік талдау - 1
«Музыкалық композиция және стильді талдау 1» курсы музыкалық шығармалар құрылымының жалпы принциптерін, вокалды және аспаптық музыка шығармаларының классикалық түрде бекітілген түрлерін (қарапайым және күрделі формалар, рондо, вариациялық форма, вокалды камералық музыка түрлері) зерттеуге арналған. Пән барокко және классикалық аспаптық және вокалды-аспаптық формаларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық 5
Данная дисциплина «Специальность 5», проводимая на 3 курсе, предполагает формирование у студентов комплекса исполнительских навыков, развитие которых позволит студенту накапливать репертуар, овладевать музыкальными произведениями различных эпох, стилей, направлений, жанров и форм. Предположительно приобретение студентами в рамках данного курса репертуарной базы и исполнительского опыта для ведения дальнейшей концертной деятельности. 3-курста өткізілетін "5-мамандық" пәні студенттерде орындаушылық дағдылар кешенін қалыптастыруды болжайды, олардың дамуы студентке репертуарды жинақтауға, әртүрлі дәуірлердің, стильдердің, бағыттардың, жанрлар мен формалардың музыкалық туындыларын игеруге мүмкіндік береді. Студенттердің осы курс аясында репертуарлық база мен концерттік қызметті одан әрі жүргізу үшін орындаушылық
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі музыка тарихы - 1
Тарихи пән, оның мақсаты ХХ ғасырдағы еуропалық музыкалық мәдениеттің даму картинасы туралы түсінік беру. Пән студенттердің ХХ ғасырдағы музыканың жаңа жанрлары мен стилистік, бұқаралық музыканың пайда болуы және осы кезеңнің тарихи аясындағы маңызы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мәдениетте басқару және кәсіпкерліктің негіздері
"Менеджмент және кәсіпкерлік негіздері 1" пәнінің мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың тәсілдерімен және арт-индустрия ұйымдарында менеджментті қалыптастыру жүйесімен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларының талдауы - 1
«Музыкалық шығармаларды талдау 1» пәні студенттердің талдау қабілетін, музыкалық ғылым тұрғысынан музыкалық шығармалар, аналитикалық қызметтің нәтижелерін тәжірибе талаптарымен байланыстыру, көркемдік білім және музыкалық білім беру жүйелерін қалыптастырады, Музыкалық формалардың негізгі принциплері, форма қалыптастыру жүйелері зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орган (органшыларға) 3
"Орган (органистер үшін) 3" пәні И.С. Бахтың "Клавир жаттығуларынан" немесе "Он сегіз хоралдан" үлкен хоралды қиялын орындауды, оның шығармашылығындағы трио-соната жанрымен танысуды, сонымен қатар Ф. Мендельсон-Бартольди шығармаларындағы орган соната жанрымен танысуды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі заманғы репертуары тәжірибе
"Қазіргі заманғы репертуарлық практика" пәні репертуарды ұлғайту үшін қажет, оның мазмұны әртүрлі бағыттар мен стильдердің шығармаларына әсер етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика мәдениеті
Мәдениет экономикасы-шаруашылық жүргізу процесінде (фирма, аймақ, ел шеңберінде), сондай-ақ адамдар арасындағы экономикалық қарым-қатынаста және экономикалық ойлауда пайда болатын қоғам мен тұлғаның жалпы мәдениетінің бір бөлігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концертмейтер сыныбы - 5
Пән жоғары деңгейдегі міндетті репертуарлық тізім (7 шығарма) түріндегі Вокалдық шығармалардың көркемдік-стильдік алуан түрлілігін практикалық зерделеуді, сондай-ақ емтиханда вокалдық немесе аспаптық бағдарламаларды орындауды көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Джаз өнерінің тарихы
Курстың негізінде студенттерді тарихи, әлеуметтік алғышарттарында әртүрлі джаз стильдерінің пайда болу тарихымен таныстыру; кәсіби мәдениетті қалыптастыруға және көкжиегін кеңейтуге ықпал ететін әлемдік джаз мәдениетінің қазынасымен таныстыру жатыр.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Концертмейтер сыныбы - 6
Пән опералық клавиердің сахнасын әнмен оқып, орындауды, сондай-ақ емтиханда вокалды немесе аспаптық бағдарламаларды орындауды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларының талдауы - 2
«Музыкалық шығармаларды талдау 2» пәні музыканың негізгі құралдары: әуен, ладты-гармоникалық құралдар, өлшем-ырғақ, динамика, тақырып, тембр-регистрлік түсітер, фактуралар, тұрмыстық жанр, музыкалық, сөйлеу және пластикалық интонацияны білеттеріне бағытталған, пластикалық интонация. Музыкалық пішін бөліктерінің қызметті және олардың драматургиямен байланысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Джаз стилінің тарихы
Курс: "джаз стильдерінің тарихы" -джаз 100 жылдан астам даму тарихында қалыптасқан музыка түрі, оның шығу тегі, өзіне тән белгілері мен ерекшеліктері ретінде оқытылады. Джаздың стильдері мен бағыттарының, оның ірі жасаушылары мен орындаушыларының өзгеруі байқалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
-
Қазақ дәстүрлі музыка тарихы
Курс студенттердің қазақ халқының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің пайда болуы мен даму ерекшеліктері, оның шығуы, қалыптасуының тарихи кезеңдері, заңдылықтары мен түрлі дәстүрлі жанрлардың, ұлттық аспаптардың пайда болуы мен дамуының әлеуметтік негіздемесі туралы теориялық және тәжірибелік білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орган (органшыларға) 4
"Орган (органистер үшін) 4" пәні и. с. Бахтың орган шығармашылығына енуді қамтиды: и.с. Бахтың триосының екі бөлігін орындау, сонымен қатар оның Прелюдиясы (токкаттар, қиялдар) және виртуоздық жоспардың фугалары. Ұлы неміс композиторының орган шығармашылығын зерттеудің маңызды сәті-оның музыкасының символизміне арналған арнайы әдебиеттерді зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Mұғалім-музыканттың шығармашылығындағы стильдік тәсіл
Бұл курста классикалық мұраны интерпретациялаудың өзекті мәселелері, пианистердің оқу-педагогикалық репертуары, халықаралық конкурстар бағдарламаларының негізгі компоненті қарастырылады. Курс мыналарды қамтиды: XVIII ғасырдағы орындаушылық тәжірибені талдау-клавиер өнеріндегі маңызды көркемдік жетістіктер кезеңі; стильдік бұрмаланулардан, штамптардан және стереотиптерден түсіндірулерді тазарту;
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камерлық ансамбль - 6
Камералық ансамбль 6 XX-XXI ғғ. композиторларының әртүрлі жанрларындағы камералық-аспаптық шығармаларды зерделеуді көздейді. камералық ансамбль сыныбында бірлесіп орындаушылықтың алуан түрлі дағдылары игеріледі, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғам, орындалатын шығармалардың стилін, нысаны мен мазмұнын түсіну қалыптасады, оқушылардың есту қабілетін өзіндік бақылау және орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
1945 жылдан кейінгі музыка тарихы
Бұл пән студенттерге ХХ ғасырдың екінші жартысындағы шетел музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Тарихи курс ғасырлар қойнауындағы музыка стильдерінің әртүрлілігі мен эстетикалық көзқарастарын қалай түсіндіруге болатындығын, осы кезеңдегі стильдік тенденциялардың алуан түрлілігін, бұқаралық жанрларды, заманауи композиторлық техниканы, электронды музыканың пайда болуын және 1950 жылдардағы еуропалық музыкалық өнер мәселелерін қозғайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық 6
"Мамандық 6" курсы-бұл студентті Орындаушы, солист ретінде белсенді кәсіби жұмысқа практикалық даярлау. Пән көркем негізделген техникалық әдістерді орындауда қолдану дағдыларын қалыптастыруды, есту қабілетін бақылауды, орындау процесін басқаруды білуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық композиция және стильдік талдау - 2
«Музыкалық композиция және стильді талдау 2» курсы стильдің негізгі ерекшеліктерін, композицияларды тұтас бөлігін, ХХ ғ. романтизмнің музыкалық формасының ерекшеліктерін оқылады. XIX ғасырдағы романтизмнің аралас формалары, үлкен циклды аспаптық, вокалды - аспаптық формалар (соната-симфониялық цикл, сюита, кантата, оратория, опера, балет) қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасы - 1
Пән қазақ дәстүрлі музыкасының әр түрлі жанрларының қалыптасуы, дамуы және әлеуметтік кондициясының тарихи заңдылықтарын зерттеуге бағытталған; қазақ музыкасы тарихының қалыптасуының тарихи кезеңдері және ғылыми кезеңдеуі; ауызша кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдері; 19 ғасырдағы қазақ музыкасы классиктерінің - Арқа мен Батыс Қазақстанның ауызша және кәсіби әндері мен күйлерінің қалыптасуын зерттеу туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі музыка тарихы - 2
Пән әлемдік музыкалық өнердің дамуы тұрғысынан 50-жылдардан бастап шетел музыкасының қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Пәннің мақсаты композитордың осы дәуірдегі ойлау ерекшеліктерін, XIX ғ. музыкалық дағдарысты, стильдің алуан түрлілігін, композицияның жаңа тәсілдерінің, сонористика мен электроакустикалық музыканың пайда болуын нақтылау болып табылады. Курс Еуропаның және АҚШ-тың ХХ ғасырдың екінші жартысындағы музыкалық мәдениетін қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камерлық ансамбль - 7
Камералық ансамбль 7, онда студенттерге дипломдық жұмыс болып табылатын бағдарламаны еркін таңдау ұсынылады. "Камералық ансамбль" курсы орындаушылық және кәсіби шеберлікке қол жеткізуге ықпал ететін ансамбльдік ойын техникасын зерделеумен байланысты танымдық және практикалық дағдылардың көпқырлы жүйесін қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концертмейтер сыныбы - 7
Мұнда МС үшін бағдарламаларды таңдауды, сондай-ақ МС тапсыруға студенттердің практикалық дайындығын орындау қажет ГЭ үшін бағдарламаларды таңдауда әр түрлі дәуірлер мен стильдердің вокалдық және аспаптық шығармаларының болуын ескеру маңызды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Замануи ансамблі ойынның өнері
"Қазіргі ансамбльдік ойын өнері" пәні студенттерді қазіргі ансамбльдік әдебиеттің көптеген музыкалық шығармаларымен таныстырады, сонымен қатар оқушылардың көкжиегін қалыптастыруға ықпал етеді, олардың ұжымдық музыкалық сабақтарға деген қызығушылығын арттырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хореографиялық сыныптағы аккомпанемент
Пәннің мазмұны балет өнерінің тарихын, эстетикасын және жанрын, хореографиялық пластиканың ерекшелігін терең зерделеуді, классикалық балет репертуарындағы көріністерді зерделеуді, балет сыныбында дайындықтар өткізу процесінде қажетті симфониялық дыбыстың барлық түстері мен реңктерін жеткізе білуді көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасы - 2
Курс ұлттық композиторлық мектебінің 20 ғасырдың 30-жылдарынан бастап бүгінгі күнге дейінгі қалыптасуы туралы ақпаратты меңгеруге бағытталған. Автордың өзі, өзі таңдаған жанры және жалпы кезеңі аясында маңызды өмірбаяндық мәліметтер мен шығармаларға назар аудара отырып, композиторлардың жеке ерекшеліктерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандық 7
Аталған курс "Мамандық 7" көздейді студенттердің білімін қалыптастыру, практикалық іскерлік пен дағдыларын саласындағы жеке фортепианолық орындаушылық, дамыту орындаушылық мәдениет және меңгеру көркем музыкалық-орындаушылық шеберлігін, қажетті дербес кәсіби қызмет үшін 4-курста өткізіледі. Мұнда МС үшін бағдарламаларды таңдауды, сондай-ақ студенттерді МС тапсыруға практикалық дайындауды орындау қажет. ГЭ үшін бағдарламаларды таңдауда әртүрлі дәуірлер мен стильдердің композицияларының болуын ескеру қажет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі ансамбльдік орындаушылық
"Заманауи ансамбльдік орындаушылық" курсы заманауи композиторлардың фортепианолық ансамбльдерінің мысалдарын практикалық орындауды көздейді. Оқушылардың назарын ансамбльде заманауи музыканы орындау ерекшеліктеріне аудара отырып, бұл курс Жалпы заманауи музыкамен танысуда пайдалы болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы
Ұлттық композиторлық мектептің қалыптасуы мен дамуы, 1920-1960 жылдары Қазақстанның академиялық музыкасының орындаушылық дәстүрлері, аға буын композиторларының шығармашылық өмірбаяндары зерттеледі. Қазақстандық авторлардың шығармаларын есту және партитура бойынша стильдік сәйкестендіру дағдылары игерілуде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орган (органшыларға) 5
"Орган (органистер үшін) 5" пәні бітіру бағдарламасын таңдауды және қорытынды емтиханға дайындықты қамтиды. Осы курс аясында добаховский композиторының жан-жақты шығармаларын орындау және ХХ ғасыр композиторының шығармаларын орындау жоспарлануда. Бұл жерде тыңдаулар маңызды, онда түлек бітіру бағдарламасының бір бөлігін жеңе алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалык шеберлік
Курс педагогикалық принциптерді бекітуге және оларды іс жүзінде жүзеге асыруға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер Дарынды студенттердің әлеуметтік, Жас, жеке ерекшеліктерін, ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу және дамытуды жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық 8
"Мамандық 8" пәні ЖОО – да оқу кезеңінде студент-музыкантты тәрбиелеу жүйесінде маңызды болып табылады. Мұнда мұғалімнің жетекшілігімен аспапта ойнаудың барлық әдістерін меңгерген, кең репертуары мен шығармашылық бастамасы бар музыканттың орындаушылық шеберлігі қалыптасады және құрметтеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орган (органшыларға) 6
Пән қорытынды емтиханға дайындықты қамтиды. Орган (органистер үшін) 6 курсы аясында и. с. Бахтың хор қиялын және XIX ғасыр композиторының кең көлемді шығармасын орындау жоспарлануда. Пәннен өту шеңберінде бітіру емтиханын тапсыру алдында тыңдау және концерттік ойнату жоспарлануда.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейтер сыныбы - 8
"Концертмейстер Сыныбы 8" курсы ЖОО – да оқу кезеңінде студент-музыкантты тәрбиелеу жүйесінде маңызды болып табылады. Мұнда педагогтың басшылығымен студент мемлекеттік бағдарлама дайындайды, өзінің орындаушылық шеберлігін қалыптастырады және шыңдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камерлық ансамбль - 8
Камералық ансамбль 8-қорытынды курс. Білім алушы мемлекеттік емтихан тапсыруға дайындалады, онда шығарма толығымен орындалады. Нәтижесінде болашақ мамандар болашақта бай камералық әдебиеттерде өз бетінше жүруге мүмкіндік беретін ұғымдар мен идеялардың (жалпы эстетикалық және кәсіби) тұтас жүйесін алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Музыкалық шығарма жасалған және ұсынылған теориялық және тарихи контекст білімін, оның ішінде музыкалық стильдерді және олармен байланысты шығарма Мен орындау дәстүрлерін білу.
- Музыкалық білім беру саласында жалпы педагогикалық, психологиялық-педагогикалық білімнің қажетті кешенін меңгеру.
- Әлемдік және қазақ музыкалық өнерінің тарихы мен қазіргі даму үрдістерін білу.
- Әртүрлі ансамбльдерде, оркестрлерде және басқа да бірлескен жобаларда музыканы орындау қабілетін көрсету.
- Тіл, мәдениет нормаларына, қарым-қатынас саласының ерекшелігіне сәйкес кәсіби қызметті шешу үшін ҚР Мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникация үшін қажетті білімді қолдану; әр түрлі дене жаттығуларының көмегімен салауатты өмір салтын жүргізуге дайындық.
- Түрлі дәуірдегі, стильдегі, жанрлар мен формадағы музыкалық шығармаларды талдай білу.
- Оқыту пәніне жататын музыка өнеріндегі стильдерді, жанрларды, тілдерді, пішіндер мен техникаларды анықтау, олармен байланысты мәтіндік деректерді, ресурстар мен концепцияларды тану.
- Білімді құрылымдауды шешу үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратты бөлу, дипломдық зерттеу проблематикасына сәйкес эксперименталды деректерді жинау мен өңдеудің қазіргі заманғы технологияларын, ақпаратты пайдалану.
- Ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін экономикалық, әлеуметтік-гуманитарлық білімнің негіздерін есте сақтау; философияның негізгі мәселелерін, түсініктері мен санаттарын, діннің пайда болу, дамуы мен қызмет ету заңдылықтарын білу, қазақ мемлекетінің қалыптасу және даму тарихын, қазақтардың дәстүрлі мәдениетінің ұғымдары мен түсініктері кешенін зерделеу.
- Репертуардың стильдік және жанрлық жағынан әртүрлі орындауында кәсіби дағдылардың болуын суреттей білу.
- Тану, есте сақтау, сондай-ақ ноталар бойынша және/немесе есту арқылы музыкалық материалды өзіндік интерпретациялау мүмкіндігі.
- Оқытудың тиімді және кәсіби тиісті техникасын, жаттығулар мен репетицияларды қолдану.
- Жеке көркем дамуды, білімқұмарлықты және ақыл-ойдың талпынысын Басқару, өзінің көркем және жеке дағдыларын тұрақты бағалау мен дамытуды моделдеу, қойылған мақсаттарға жету үшін қабілеттерін пайдалану.