Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M07106 Робототехникалық, интеллектуалды жүйелер және аспап жасау в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Өлшеу техникасын интеллектуалдандыру
    Несиелер: 5

    Жасанды интеллекті, пайда болу тарихы, өлшеу жүйелерінің интеллектуализация мәселелері, микропроцессорлық жүйенің жұмыс режимі, байланыс құрылымы, микропроцессорлық жүйенің жұмыс режимі, сәулет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша академиялық адалдық ережелері бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 4

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
    Несиелер: 5

    Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Деректерді зияткерлік талдау модельдері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пән физикалық шамаларды өлшеу әдістерін, интеллектуалды жүйелерді моделдеуді, интеллектуалды басқаруды, жүйелердің логика-лингвистикалық сипаттамасын, NI ELVIS платформасында өлшеу жүйелерін құру ерекшеліктерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Модельдеу және ғылыми эксперименттің теориясы
    Несиелер: 5

    Пән күй кеңістігінің координаттарындағы басқару объектілерін сипаттау әдістерін,басқару жүйелерінің қасиеттерін, күй кеңістігіндегі процестердің орнықтылығын, динамикалық процестерді бағалау әдістері мен алгоритмдерін,басқаруды оңтайландыру критерийлерін, басқарудың робасты жүйелерін, басқарудың сандық жүйелерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте техникалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте техникалық пәндерді оқытудың заманауи технологиялары мен әдістерін оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, ЖОО-да сабақтардың барлық түрлерін жүргізе алады, оқу-әдістемелік кешендер, ЦБР әзірлейді, оқу ақпаратын тарата алады, өз бетінше ғылыми-әдістемелік өнімдерді әзірлей алады; білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүйелерді қолданбалы модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән басқару объектілерінің модельдерін құруды, компьютерлік технологияларды қолдана отырып экспериментті жоспарлауды және ұйымдастыруды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте техникалық ғылымдарды оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән жоғары мектепте техникалық пәндерді оқытудың инновациялық интерактивті нысандары мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларын зерделейді; инновациялық педагогикалық технологияларды іске асырудың ерекшеліктері; білім беру практикасы мен тәрбиесінде инновациялық технологияларды пайдаланудың интерактивті сипаты мен тиімділігі ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Болашақ инженерлер үшін Startup іске қосу
    Несиелер: 5

    Пән техникалық саланың өз Startup-жобаларын әзірлеу саласындағы негізгі ұғымдарды оқытады, атап айтқанда: үшпренерлік, идеяны қалыптастыру, нарықты сегменттеу, бәсекелестерді және алмастырушы тауарларды анықтау, инвестицияларды тарту механизмдері, мемлекеттік қолдау мен бірлесіп қаржыландырудың қолданыстағы бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеулермен байланысты негізгі ұғымдарды, ғылыми зерттеулердің басты мақсаттары мен тәсілдерін зерттейді; ғылыми зерттеулер менеджментінің функциялары қарастырылады: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау және ғылымды басқарудың заңнамалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Объектілерді қашықтықтан басқару жүйелерін жобалау
    Несиелер: 5

    Пән автоматтандыру және диспетчерлендіру жүйелерінің негізгі элементтерін, құрылу принциптерін және іс-әрекетін оқып үйренеді, олар объектілерді тіршілікті қамтамасыз ететін инженерлік жүйелерді басқару және олардың жұмысын бақылау үшін қажетті кешен болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техникалық жүйелердегі жасанды интеллект элементтері
    Несиелер: 5

    Пән ЖИЖ мәселесінің философиялық аспектілерін, ЖИЖ даму тарихын, ЖИЖ модельдеу мәселелерін, зияткерлік басқаруды, ЖИЖ бір түрі ретінде сараптамалық жүйені, білімді ұсыну модельдерін, ЖИЖ шешімдерді шығару және қарым-қатынас модельдерін, анық емес жиынтықтарды, анық емес және лингвистикалық айнымалыларды, жүйелердің логикалық-лингвистикалық сипаттамасын, жасанды нейрондық желілерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техникалық бақылаудың физикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Пән өнімнің ақауларының түрлерін, техникалық бақылаудың физикалық әдістерін, бақылаудың бұзбайтын әдістерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Автоматтандыру және басқарудың цифрлік жүйелері
    Несиелер: 5

    Пән микропроцессорлық техниканың қазіргі даму тенденцияларын, типтік микроконтроллерлерді бағдарламалауды, микропроцессорлық жүйелерді жобалауды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робототехникалық жүйелердің ақпараттық құрылғылары
    Несиелер: 5

    Пән робототехникалық жүйелердің ақпараттық құрылғыларының әрекет ету принциптерін, сипаттамаларын және құрылу мысалдарын, кинестетикалық, локациялық, визуалды және тактильді датчиктерді есептеу негіздерін, оларды роботтарды басқару жүйелерімен байланыстыру тәсілдерін, сенсорлық ақпаратты өңдеу алгоритмдерін, бионикалық жүйелерде әртүрлі сенсорлық функцияларды жүзеге асыру нұсқаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зияткерлік ақпараттық-өлшеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технологиялар базасында өлшеу үрдістерін интеллектуализациялаудың қазіргі мәселелерін зерттейтін пән; ғылыми зерттеулерде, өндірісте ақпараттық технологиялардың жетістіктерін қолдану принциптері; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы метрологияда қолданылатын заманауи өлшеу жабдықтарын, автоматиканың техникалық құралдарын, автоматты басқару және реттеу жүйелерін пайдалану саласындағы құзыреттілікті көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық-өлшеу аспаптары мен жүйелерінің техникалық құралдары
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық-өлшеу құрылғылары мен жүйелерінің сыныптары мен типтік құрылымдарын, ақылды датчиктер мен өлшеу түрлендіргіштерін, автоматтандыру және басқару жүйелеріндегі өлшеу арналарын, қазіргі заманғы енгізу-шығару құрылғыларының интерфейстерін, ақпаратты көрсету және құжаттау құралдарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деректерді жинау жүйелеріндегі NI технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән датчиктерді, сигналдарды және сигналдарды келісу типтерін, деректерді жинау жүйесінің жабдықтары мен бағдарламалық қамтамасыз етілуін, деректерді жинауға бастамашылық етуді, аналогты енгізу-шығаруды, сигналдарды келісуді, санлық енгізу/шығаруды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Объектілерді қашықтықтан басқару жүйелерін бағдарламамен ала жүру
    Несиелер: 5

    Пән өнеркәсіптік ақпараттық желілерді, автоматтандыру және басқару жүйелерінің БЖ-сын, операциялық жүйелерді, жүйелік және қолданбалы БЖ, қашықтықтан басқару жүйелеріндегі бағдарламалау принциптерін, өнеркәсіптік компьютерлер мен PLC бағдарламалауды, БЖ әзірлеу, күйін келтіру және сүйемелдеуді, қашықтықтан басқару жүйелеріндегі процестерді көрсетуге арналған техникалық құралдарды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электрондық наносенсорлар
    Несиелер: 5

    Пән нанотехнология саласындағы негізгі ұғымдар мен аспектілерді, наноқұрылымдардың құрылымын, қасиеттері мен түрлерін, нанообъектілерді талдау және алу әдістерін, деректерді интерпретациялаудың заманауи әдістерін, техника мен технологияның жаңа жетістіктерін, наноөнімдерді өндіру процестерінің мәнін, нанобөлшектерді алудың физикалық және химиялық процестерін терең зерттеу негізінде оларды жетілдіру мен қарқындатуды және нанотехнологияларды пайдаланудың экономикалық орындылығын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техникалық жүйелердегі бұзбайтын бақылау
    Несиелер: 5

    Пән бұзбайтын бақылау мәселелерін, сапа және оны бақылау ұғымдарын, бақылау әдістері мен құралдарын, оларды стандарттау және метрологиялық қамтамасыз етуді, бақылау қызметін ұйымдастыруды, ақаулардың пайда болу себептерін, оларды анықтау әдістерін, ақаулардың бөлшектердің жұмысына әсерін талдауды, бұзбайтын бақылау әдісін таңдау бойынша ұсыныстарды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Оңтайлы әдісті таңдауды және эксперименттік зерттеулер бағдарламасын әзірлеуді жүзеге асыру, өлшеу құралдарын таңдаумен өлшеуді жүргізу, орындалған жұмыс нәтижелерін бағалау және ұсыну

  • Код ON10

    Зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдай алады, міндеттерді шешудің басым бағыттары мен тәсілдерін анықтай алады, зерттеудің алынған нәтижелерін бағалау критерийлерін анықтай алады

  • Код ON2

    Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыруға, алынған зерттеу нәтижелерін ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, жаратылыстану ғылымдары, АКТ саласында жоспарлауды жүзеге асыруға және зерттеулер жүргізуге, ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті болуға қабілетті.

  • Код ON9

    Оңтайлы әдісті таңдауға және эксперименттік зерттеу бағдарламаларын жасауға, өлшеу құралдарын таңдаумен өлшеулер жүргізуге, орындалған жұмыс нәтижелерін бағалауға және ұсынуға қабілетті

  • Код ON3

    Компьютерлік жобалау құралдарын пайдалана отырып, заманауи аспап жасаудың тораптарын, блоктарын, аспаптары мен жүйелерін құрастыруға және жобалауға, жобалық есептеулер мен олардың техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізуге қабілетті

  • Код ON7

    Шығарылатын аспаптар мен жүйелерді, сондай-ақ олардың элементтерін жетілдіру, жаңғырту, біріздендіру бойынша жұмысты ұйымдастыру қабілетін көрсету/

  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, өз ойын академиялық адалдық ережелерін қарастырып ауызша және жазбаша нысанда дұрыс ресімдеуге қабілетті

  • Код ON11

    Кәсіби салаға қатысты процесстерді, құбылыстарды және объектілерді модельдеуді жүзеге асырады, оны ұсыну формаларын анықтайды

  • Код ON8

    Аспаптар мен жүйелердің тәжірибелік үлгілерін монтаждауға, калибрлеуге, сынауға және пайдалануға тапсыруға қабілетті

  • Код ON4

    Робототехникалық жүйелерді пайдалану мүмкіндіктері мен салалары, олардың сәулеттік ерекшеліктері және оларды жасау құралдары туралы жүйелі түсініктерге ие

  • Код ON6

    Заманауи өлшеу жабдығын пайдалануға, заманауи роботты-техникалық және зияткерлік басқару және диагностика жүйелерінің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін түсінуге қабілетті

  • Код ON12

    Оқытудың кредиттік технологиясы, орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесі негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON13

    Оқытудың кредиттік технологиясының талаптарына сәйкес, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз ете отырып, жоғары мектепте арнайы пәндерін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, соның ішінде осы ғылымында ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, оқу үрдісінде білім алушылардың танымдық іс-әрекеті психологиясының біліміне негізделе отырып командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті

Top