Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11111 Туризм в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Туризм мен қонақжайлылық индустриясының тұрақты дамуын ұйымдастыру мен басқару мәселелерін зерттеуге арналған заманауи тәсілдер
    Несиелер: 5

    Курс туризм және мейманхана саласындағы ұйымдастыру мен басқару мәселелерін анықтау және шешу құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар туристік нарықтағы проблемалық жағдайларды диагностикалауды және қазіргі заманғы технологиялар мен жобалау әдістерін (Stem ассоциации, диджитализация, цифрландыру, Фиделио, FrontOffice, Amadeus және т.б.) қолдану арқылы ұйымдастырушылық және басқарушылық мәселелерді шешуге, жаңа туристік өнімдер мен қызметтерді құруға үйренеді. Магистранттар кәсіби шетел тілін білуге ​​негізделген заманауи технологияларды қолдану арқылы туристік өнімді ішкі нарықта жылжыту және сату мақсатында туристік компанияға ұсыныстар немесе жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Бұл курс ғылыми ой мен әдістеменің тарихи дамуын жаратылыстану мен гуманитарлық ғылымдардың ара-қатынасын факторлармен байланысты қарастыратын кешенді әдісті қолдана отырып зерттеуге бағытталған. Курстың мәні тақырыппен байланысты мәселелерді көтеру және талқылауға бағытталған интерактивтік әдістерге негізделген. Курс магистрантарға ғалымдар еңбектерінің түпнұсқаларымен танысуға және оларды семинарларда философиялық талқылауына мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық тәжірібе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практика - кәсіптік құзыреттілікті меңгеруге, атап айтқанда, тиісті департамент базасында оқу практикалық сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын тереңдету арқылы оқыту үрдісінде алынған педагогика және оқыту әдістемесі бойынша теориялық білімді бекіту және тереңдетуге бағытталған. Педагогикалық практиканы өту барысында магистранттар педагогикалық кәсіби қызметтің компоненттерімен, оқу-әдістемелік кешенімен, оқу сабақтарын өткізу құрылымымен, формалары мен әдістерімен танысады, оқу ұжымының қызметін басқаруды және ұйымдастыруды, білімді бағалауды, есептілікті құрастыру және толтыруды үйренеді. Педагогикалық практикасының және практикалық сабақтардың алған нәтижелері бойынша магистранттар есеп жасап және оны қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән жоғарғы білім оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыруға, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгертуге, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс түрлі дәрістерде оқытуға керек практикалық дағдыларды дамытуға бағытталып, интерактивті форматта (бірлескен жобалар, конференциялар, көпшілік талқылаулар, дәрістің интерактивті түрлері) жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән бизнес қауымдастықтың сандық дамуын және әлеуметтік-экономикалық трендтерді талдау, персонал, жеке тұлға мен топ мінез-құлығын басқарудың заманауи нәтижелеріне шолуды қамтиды, сонымен бірге инновацияларға жетелейтін персоналды ынталандыру мен бәсекеге қабілетті ұйымдастырушылық мәдениетті қалыптастырудағы психология әдістерін меңгеруге негіз болады. Магистрант ұсынылып отырған әдістемелерді игереді және сыни ойлауды, тиімді байланыс жасау қабілеттілігін қалыптастырады, өзін-өзі талдау мен кейс кезеңдерін талдау арқылы біржақты ойлауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық мақсаттарға арналған тіл
    Несиелер: 5

    Курс магистранттың академиялық кәсіби қызметі мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті коммуникативті, лингвистикалық, ақпараттық-аналитикалық және мәдениаралық құзыреттіліктерді жетілдіруге және дамытуға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін магистрант ғылыми стиль мен академиялық оқу мен қарым-қатынас әдістерін игереді, оқылатын тілдің жазбаша және ауызша ерекшеліктерін академиялық мақсатта игереді, аналитикалық сөйлесудің тілдік ерекшеліктері мен оқытылатын тілдің академиялық қарым-қатынас мәдени ерекшеліктерін өзінің кәсіби қызметін, ғылыми және практикалық туризм жұмыстарын жүзеге асыру мақсатында қолдана біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық маркетинг және электрондық коммерция
    Несиелер: 5

    Курс цифрлық маркетинг пен электрондық коммерция дағдыларын игеру құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар ғаламдық брондау жүйесінің мүмкіндіктерін және туризм саласындағы электрондық коммерциялық қызметтердің даму перспективаларын талдап, бағалауды үйренеді. Электрондық коммерция жүйесінің әр түрлі типтегі бизнес модельдерін бағалау және туристік компанияға ақпараттық технологияларды енгізу бойынша жобалық ұсыныстар әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам ресурстарын басқарудағы инновациялық технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    Курс туристік кәсіпорындардағы адам ресурстарын басқару мәселелеріне, проблемаларына, тәсілдеріне және әдістеріне ерекше назар аудара отырып, адам ресурстарын басқару жүйесін құру негіздерін зерттейді. Адами ресурстарды жүйелі түрде тиімді басқару, оларды интеграциялау, дамыту және инновациялық даму мүдделері үшін туристік ұйымның мақсаттарына жету үшін қажетті құзыреттіліктің қалыптасуына ықпал етеді. Магистранттар ұйымның адам ресурстарына деген қажеттілігін қанағаттандыру тұрғысынан басқару шешімдерін қабылдауды, ұйымның имиджін жақсарту жөніндегі іс-шаралар жүйесін құруды, ұйымның кадрлық ресурстарына аудит жүргізуді, жаңа ақылды технологияларды қолдану арқылы ұйымның кадрларға қажеттілігін анықтауды, заманауи ғылыми технологияларды қолдануды және салада тиімді жолдарды анықтауды үйренеді. Адам ресурстарын басқаруда инновациялық технологияларды қолдану арқылы ұйым персоналын ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың коммуникативтік құзыреттілігін меңгеруге бағытталған, ол болашақта шет тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста, өз бетімен білім алу және басқа да білім беру және тәрбиелік мақсаттар үшін, студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениетін арттыруға, кәсіби қарым-қатынасын арттыруға, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділікті және құрметтеуді тәрбиелеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу тәжірібе
    Несиелер: 17

    Зерттеу практикасы ғылыми зерттеулер саласындағы теориялық білімді бекітуге бағытталған. Практика қонақжайлылық және туризм саласының стратегиялық міндеттерін шешу мен өзекті мәселелерін анықтау бойынша зерттеу құзыреттерін қалыптастыруды мақсат етеді. Білімін, зерттеу әдістемесін қолдана отырып, магистранттар деректер базасын талдау және синтездеу әдістерінің негізінде, маңызды заңдылықтарды анықтай алады, тиісті қорытындыларды қалыптастыра алады, нәтижелерді түсіндіре алады және оларды қорғау үшін есеп (жоба) түрінде ұсына алады - бұл практика осымен аяқталады. Зерттеу практикасының негізгі нәтижелері конференцияларда жарияланады немесе ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс ағылшын тілін ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тиімді қолдана отырып, талдау, жинақтау, жіктеуде ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуды көздейді және шетел серіктестерімен қарым-қатынаста шетел тілінің коммуникативті құзіреттілігін және оның еркін көрінісін әрі қарай дамытуға арналған, сондай ақ олар әрі қарай өздігінен білім алуына болады. Курс барысында магистранттар өздерінің жеке көзқарастары мен зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын нақты және негіздеп көрсетуге, қарым-қатынас жасауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмдегі ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу туризмдегі ғылыми зерттеу әдістемесін игеру құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Алынған білім негізінде магистранттар туризм саласындағы кәсіби мәселелерді шешу үшін заманауи ғылыми әдістер мен технологияларды қолдану мүмкіндігін дәлелдеуді үйренеді, өз зерттеулерін жаңарту үшін зерттеу дағдыларын көрсетеді, зерттелетін объектілер құрылымы, зерттелетін құбылыстар арасындағы байланыстар сипаты және мәселелерді шешуге мүмкін болатын тәсілдер туралы, қазіргі туризм индустриясының компоненттерін талдау мен синтездеуге кешенді жүйелік тәсілді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм және қонақ үй бизнесінің кластерлік моделін жоспарлау және болжау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттарға туризм және қонақ үй бизнесінің кластерлік моделін жоспарлау және болжау әдістемесін зерттеуге және қолдануға мүмкіндік береді, магистранттар іс-шараларды жоспарлау және туристік кластерде болжау құралдарын қолдану, ауытқулардың алдын алу және жеңу бойынша шаралар әзірлеу, кластерлік жобалардың іске асырылуын бақылау,туристік және қонақ үй бизнесін кластерлік ұйымдастыруды сапалы жоспарлау мен болжауды қамтамасыз етуде кездесетін проблемаларды талдау әдісін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік ортаны және оның стратегияларын талдау
    Несиелер: 4

    Курс магистранттарға стратегиялық шешім қабылдауға мүмкіндік бере отырып, бизнес ортаны талдау және бағалау әдістері бойынша магистранттарды игеру құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Алынған білім негізінде магистранттар тұтынушылық сұраныстың өзгеруін және туристік кәсіпорынның ресурстық әлеуетін ескере отырып, іскерлік ортаны талдаудың инновациялық құралдарын қолдана отырып, туристік бизнесті дамыту стратегиясын құра алады. Олар инфрақұрылымдық қауіпсіздікті талдау және бағалау дағдыларын және оның кәсіпкерлік ортасын ескере отырып, туристік кәсіпорынның бәсекелік артықшылығы стратегиясын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нарықтық тенденцияны талдау және туристік өнімді дамыту
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында келесілер қарастырылады: туризмнің нарықтық саясаты тұжырымдамасын және оның негізгі бағыттарын, туристік өнімді әзірлеудің негізгі құралдары мен туризмдегі тұтынушылық сұранысты, туристік өнімді құрудың технологиялық әдістерін зерттеу. Туристік өнімдерді әзірлеу үшін инновациялық технологияларды қолдану мен дизайн әдістерін, сонымен қатар тұтынушылық сұраныстың өзгеруін және туризмнің даму тенденцияларын негізге ала отырып, магистранттар туристік компания үшін инновациялық туристік өнімді енгізу бойынша ұсыныстарды әзірлеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Демалыс және туристік өнімді жылжыту және сату
    Несиелер: 4

    Курс туристік компаниялардың демалысы мен туристік өнімдерді жылжытуға және сатуға мүмкіндік беретін қызмет нәтижелерінің тиімділігін маркетингтік талдау әдістерін меңгеруге құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Демалыс және туристік өнімдерді жылжыту мен сатудың негізгі әдістері мен құралдары туралы алған білімдеріне сүйене отырып, олар туризмдегі маркетинг модельдерін талдайды және бағалайды, туристік ұйымның маркетингтік міндеттерін орындау үшін заманауи интернет-маркетинг құралдарының ішінен таңдау жасай алады, әртүрлі онлайн-жарнамалық жүйелерді орнатады және веб-аналитика; цифрлық маркетинг стратегиясын жасауға белсенді қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Зерттеу әдісі, философия, педагогика және басқару психологиясы негізінде зерттеу ақпаратын әртүрлі тәсілдермен жүйелеуге, жаңа модельдер, іс-қимыл жоспарын құруға немесе проблемалық жағдайлардың сценарийін құруға қабілетті.

  • Код ON2

    Инновациялық тәсілдерді, тұжырымдамалар мен стратегияларды құру әдістерін қолдана отырып, мәселелер мен мәселелерді шешу үшін жауапкершілікті қабылдай алады және жауапкершілікті сезінеді, жинақталған тәжірибені сыни тұрғыдан бағалайды және қайта қарастырады, шет тілінің қарым-қатынас мүмкіндіктерін ескере отырып, кәсіби және әлеуметтік іс-әрекеттерді көрсетеді.

  • Код ON3

    Кәсіби жағдаяттарды сыни талдау және бағалау, шет тілінің ғылыми стилін қалыптастыру, академиялық қарым-қатынас және туризмнің тұрақты дамуын басқару үшін шет тілін қолдана алады.

  • Код ON4

    Электрондық коммерция мен интернет-маркетинг құралдарын қолдана білу, инновациялық технологияларға негізделген туристік кәсіпорындар қызметінде әр түрлі функционалды функцияларды цифрландыру процесін басқару.

  • Код ON5

    Оқу үрдісінде топтағы жұмысты ұйымдастыру әдістерін қолдана алады, туристік индустриядағы әр түрлі проблемалық жағдайларды диагностикалау және анықтау, олардың алдын алу және оларды жою бойынша шаралар әзірлейді.

  • Код ON6

    Инновациялық маркетингтік тенденцияларды, тұрақты даму қағидаларын және менеджменттің психологиялық негіздерін ескере отырып, туристік кәсіпорын мен бірегей туристік өнім стратегиясын жоспарлауға және жасауға қабілетті.

  • Код ON7

    Заманауи тәсілдерді, басқару әдістері мен технологияларын қолдана отырып, туристік қызметтердің кластерлік нарығын зерттеп және оларды сандық деректерді қолдану арқылы болжау, талдау және синтездеуге қабілетті.

  • Код ON8

    Нарық конъюнктурасын, қауіпсіздік талаптары мен сыртқы ортаның белгісіздігін ескере отырып, бос уақытты және туристік өнімді жылжыту, сату және тұрақты туристік өнімді дамыту мен жылжытуды басқару мақсатында тұтынушылардың мінез-құлқын болжай отырып, туризм саласында бірегей өнімдер жасай алады.

  • Код ON9

    Ойлаудың жүйелік, әдістемелік, сыни, шығармашылық және басқа түрлерін қоса алғанда, кәсіби қызметті дамытуға қабілетті; шет тілдік қатынас мүмкіндіктерін ескере отырып, туризм саласындағы кәсіби мәселелерді шешу үшін заманауи ғылыми әдістер мен технологияларды қолдану мүмкіндіктерін дәлелдейді.

  • Код ON10

    Туризмдегі белсенді зерттеу мәселелерін анықтауға және шешуге, талдау мен синтезге зерттеу әдістемесін қолдана білуге, сыни ойлауға негізделген ұсыныстар мен тұжырымдар жасауға қабілетті.

Top