Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03213 Қоғаммен байланыс в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - Креативті, заманауи, бәсекеге қабілетті қоғаммен байланыс мамандарын, шет тілін меңгерген, коммуникативті құзіретке ие, қоғамдық сананы қалыптастыру ерекшеліктерін жүзеге асыратын, жаһандану жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыра алатын мамандарды дайындау. - Бітірушілер:  Әр түрлі ұйымдар коммуникациясының нақты аспектілері саласында, имиджі мен беделін басқаруда теориялық мәліметтер мен тәжірибелік дағдыларды пайдалана білуі қажет, сондай-ақ, стратегиялық жоспарлау, PR-менеджмент, оны саралау және бағалау, қоғаммен байланыс, жарнама және жаңа медиа салаларында коммуникативті үдерістерді табысты басқару үшін қажетті құзіреттерге ие болу қажет;  Жаңашыл нәтижені қамтамасыз ететін теориялық тұрғыдан тереңдетілген ұғынуды және заманауи коммуникативистика саласында тәжірибелік дағдыларды талап ететін күрделі ғылыми жобаны жүзеге асыруы қажет.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M068 Қоғаммен байланыс

Оқыту нәтижелері

  • Шет тілінде жазу процесінің әр түрлі түсіндірмелерін сыни тұрғыдан талдайды; әртүрлі жанрдағы және функционалды стильдегі мәтіндердің прагмалингвистикалық ерекшеліктерін анықтау, шет тілдерінде жазу стратегияларын таңдау, журналистикадағы мәдени мәселелердің себептерін анықтау.
  • - Ғылымның қоғам өміріндегі функцияларын анықтайды; - ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдай отырып, қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды; - қазіргі ғылымның этикалық мәселелері туралы білімдерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді құрастырады және жүзеге асырады.
  • - Педагогикалық құбылыстардың табиғатын талдай отырып, педагогикалық шындықты зерттеу әдістерін қолданады; - ЖОО-да қолданылатын формаларды, әдістерді және педагогикалық технологияларды жүзеге асырады, өзекті педагогикалық мәселелердің шешімін табады және педагогикалық іс-әрекеттің нәтижелерін бағалайды.
  • - Экономикалық менеджмент әдістерін талдай отырып, әкімшілік-құқықтық басқару әдістерін жобалайды; - жеке тұлғалардың типологиясын зерттеу, басқару шешімдерін табу және қабылдау әдістерін қолдана отырып, басқарудың формаларын, әлеуметтік-психологиялық әдістерін жүзеге асырады.
  • - Бұқаралық ақпарат құралдары жүйесін зерттеудің методологиясы мен методикасын, Қазақстандағы және шетелдегі заманауи медиа аспектілерін зерттеудің негізгі тәсілдерін қолданады; - Зерттеудің эксперименталды және теориялық әдістерін кәсіби қызметте қолданады; - Ғылыми әдістерді қолданудың тәжірибелік дағдыларын, сондай-ақ ғылыми зерттеуді жүргізудің әдістеме бағдарламасын жасақтау дағдыларын қалыптастырады.
  • - шетелдік дереккөздерден кәсіби ақпарат алу және кәсіби деңгейде сөйлесу үшін шет тілін қолданады. - зияткерлік дамуына, мәдени деңгейін, кәсіби құзыреттілігін көтеру үшін таным әдістері мен құралдарын қолданады.
  • - желілік қосымшаларды құрудың негізгі тұжырымдамаларын қолдана отырып, медиа өндірісінде компьютерлік графиканы қолданады. - әлеуметтік желілердегі мақсатты аудиторияға арналған мазмұн құра отырып, компьютердің функционалдығын қолданады - әр түрлі ақпараттық технологияларды қолдана отырып веб-сайт жасайды.
  • - Әлеуметтік медиада жобаларды бақылау мен дамытудың құралдарын меңгерген: ақпаратты іздеу мен сараптаудың заманауи құралдарын қолданады, сараптамалық зерттеулердің нәтижелерін сауатты интерпретациялайды; - Жобаның толық бизнес-жоспарын, әлеуметтік желілерде танытудың стратегиясын құрады, бұл ретте мақсатты аудиторияны зерттеу, оның қажеттіліктерін анықтау және соған сәйкес танытудың жеке стратегияларын және жарнамалық кампанияларды құру дағдыларын қолданады; - Мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін ескере отырып бизнесті танытудың smm-стратегиясын қалыптастырады, компания беделін басқарады, комьюнити қалыптастырады.
  • - Жаһандық нарық үшін тиімді коммуникациялық бағдарламаларды әзірлеу мен жүзеге асыруға қажетті дағдыларды қолданады; - Тілдік және мәдени түрлілікті ескере отырып, интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар стратегияларын жасақтайды; - Жаһандану және мультикультурализм жағдайында коммуникациялық мәселелерді шешеді, мәдениаралық коммуникацияда медиа хабарламалар дайындайды және таратады
  • - кәсіби қызметте оқытудың инновациялық әдістерінің даму тенденцияларын ескере отырып, университетте коммуникацияны оқыту деңгейіне қойылатын заманауи талаптарды қолданады; - білім беру процесінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады және білім беру процесінде оқытудың заманауи әдістерін қолдану нәтижелерін бағалайды.
  • - шет тілінің ғылыми, іскерлік және кәсіби лексикасын қарым-қатынас, ғылыми және кәсіптік бағдардағы шет тілдерінің мәтіндерін оқуға және аударуға қажетті мөлшерде қолданады; - арнайы мәтін / дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастыру дағдыларын, өздерінің ғылыми ізденістерін дәлелдеу дағдыларын иеленеді; - тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін қолданады.
  • - Бренд бейнесінде жүзеге асырылған өнім сипаттамаларының жиынтығын зерттейді - Брендті позициялау концепцияларын сараптайды, тұтынушы мен бренд арасындағы қабылданатын және сүйемелденетін байланыстарды зерттейді; - Бренд бейнесі мен оның тұтынушымен қарым-қатынасын қалыптастырудың негізгі қағидаларын қолданады
  • - PR және SMM науқандары арқылы аудиториямен белгілі бір PR оқиғаларға реакциясы мен мінез-құлқын болжай отырып, тиімді өзара әрекеттеседі; - медианы тұтынудың үздіксіз өзгеруі жағдайында жаңа медиамен жұмыс істеу дағдыларын қолдана отырып, аудиторияның медиа тұтынуына сәйкес жаңашыл PR-науқандарды жасайды.
  • - қоғамдық пікір мен әрекеттерге ықпал ету метологиясын меңгерген, қоғаммен байланыс, жарнама және жаңа медиа салаларында коммуникациялық процестерді табысты басқару үшін қажетті дағдыларды дамытады; - бұқаралық медиа мен мақсатты аудиторияны медиа, маркетингтік, әлеуметтанушылық зерттеулерді ұйымдастырады және жүзеге асырады; - әр түрлі ұйымдардың стратегиялық коммуникацияларын анықтайды және жоспарлайды.
  • - әлеуметтік факторларды ескере отырып, әр түрлі ұйымдардың қызметіне әсер ететін кәсіби коммуникация дағдыларын қалыптастырады; - әлеуметтік саладағы PR-қызметтің субъектілері мен объектілерінің жағдайы мен даму перспективаларын сараптайды; - әлеуметтік сала ұйымдарында коммуникацияны басқаруда сандық PR-технологияларды қолданады.
Top