7M03213 Қоғаммен байланыс в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты - Креативті, заманауи, бәсекеге қабілетті қоғаммен байланыс мамандарын, шет тілін меңгерген, коммуникативті құзіретке ие, қоғамдық сананы қалыптастыру ерекшеліктерін жүзеге асыратын, жаһандану жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыра алатын мамандарды дайындау. - Бітірушілер: Әр түрлі ұйымдар коммуникациясының нақты аспектілері саласында, имиджі мен беделін басқаруда теориялық мәліметтер мен тәжірибелік дағдыларды пайдалана білуі қажет, сондай-ақ, стратегиялық жоспарлау, PR-менеджмент, оны саралау және бағалау, қоғаммен байланыс, жарнама және жаңа медиа салаларында коммуникативті үдерістерді табысты басқару үшін қажетті құзіреттерге ие болу қажет; Жаңашыл нәтижені қамтамасыз ететін теориялық тұрғыдан тереңдетілген ұғынуды және заманауи коммуникативистика саласында тәжірибелік дағдыларды талап ететін күрделі ғылыми жобаны жүзеге асыруы қажет.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M068 Қоғаммен байланыс
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән шетел тілін білетін, өзінің кәсіби қызметі саласындағы мәселелерді өз бетінше қоюға және шешуге дайын, серпінді дамып келе жатқан көптілді және көпмәдениетті әлемнің жағдайларына жауап бере алатын, жоғары білікті маман қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологияны басқару
Пән басқару психологиясы, басқару психологиясы және ұйымдастырушылық психология аспектілерін зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым философиясының, ғылыми білім социологиясының, ғылым тарихының негізгі мәселелері мен мәселелерін зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары білім беру педагогикасы
Пән жоғары білім беру педагогикасының жалпы мәселелерімен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың заманауи технологияларымен таныстыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаһандық коммуникация
Пән үнемі өзгеріп отыратын әлемдегі ғаламдық коммуникацияларды зерттеуге бағытталған, мәдени контекстті, теорияларды, мүдделі тараптар мен БАҚ, жарнама және қоғаммен байланыс тенденцияларын терең зерттеуді, бағалауды және қолдануды қамтамасыз ету
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Брендинг
Пән брендингтің теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге, идеяларды қалыптастыруға бағытталған жеке бренд белгілерін құру процесінің ерекшеліктері туралы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми медианы зерттеу әдістемесі
Пән магистранттардың зерттеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және бұқаралық ақпарат құралдары мен коммуникацияларын зерттеу құралдарын зерттеуге, сонымен қатар қорытынды біліктілік жұмысы мазмұнының әдістемелік және теориялық бөлігін дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
SMM (Social Media Marketing)
Пән магистранттарды маркетингте әлеуметтік медиа ретінде қабылданатын әлеуметтік желілерде тауарлар мен қызметтерді танытудың білімдерімен және дағдыларымен қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби пәндерді оқытудың инновациялық әдістері
Пән магистранттардың кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі саласындағы кәсіби құзыреттілігін дамытуға және оқыту практикасына инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқытудың тиімділігін арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық коммуникация және медиа-білім беру контекстінде сандық оқыту
Пән магистрлердің коммуникативтік мәдениетін қалыптастыруға және дамытуға, бұқаралық коммуникация және медиа білім беру аясында қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалануды үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
УК ZhKShT 7307 Жалпы кәсіби шет тілі
Пән магистранттардың коммуникативті құзыреттілігін игеруге бағытталған, бұл болашақта олардың кәсіби іс-әрекеттің, ғылыми және практикалық жұмыстардың әртүрлі салаларында, шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі тәрбиелеуде және басқа да оқу-ағарту мақсаттарында шет тілін қолдануға мүмкіндік береді, студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениетін көтеруге үлес қосады, кәсіби қарым-қатынас, төзімділікке тәрбиелеу және басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоғамдық пікірді басқару
Пәннің мақсаты әлеуметтік институт ретіндегі қоғамдық пікір тұжырымдамаларымен танысу; қоғамдық пікірді қалыптастыру тетігін, қоғамдық пікірді басқару әдістері мен технологияларын зерттеу; PR саласындағы қоғамдық пікірді басқарудың рөлін түсіну туралы
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
БАҚ тұтыну және PR
Пән заманауи медианы тұтыну ерекшеліктерін, аудиторияның медиа-мінез-құлқындағы өзгерістерді және магистранттардың PR саласындағы жаңа медианың әсерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Академиялық мақсаттарға арналған тіл
Пән ғылыми ойлауды қалыптастыруға және дамытуға, ғылыми терминдермен жұмыс істеуге, қысқа конспект жасауға, шетелдік сөйлемді түсінуге, сондай-ақ өз пікіріңізді негіздеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік саладағы PR-қызметті басқару
Пән әлеуметтік жобаларды басқарудың теориялық негіздерін қалыптастыруға, жаңалықтарды басқарудағы PR-коммуникациялардың рөлін анықтауға, сонымен қатар қоғамның және оның сегменттерінің әлеуметтік қажеттіліктерін болжауға, әлеуметтік саладағы проблемаларды талдауға, сондай-ақ әлеуметтік жобаларды жүзеге асырудан күтілетін салдарларды қалыптастыруға негізделген әлеуметтік сала үшін PR-кампанияларды әзірлеу технологиясын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Шет тілінде жазу процесінің әр түрлі түсіндірмелерін сыни тұрғыдан талдайды; әртүрлі жанрдағы және функционалды стильдегі мәтіндердің прагмалингвистикалық ерекшеліктерін анықтау, шет тілдерінде жазу стратегияларын таңдау, журналистикадағы мәдени мәселелердің себептерін анықтау.
- - Ғылымның қоғам өміріндегі функцияларын анықтайды; - ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдай отырып, қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды; - қазіргі ғылымның этикалық мәселелері туралы білімдерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді құрастырады және жүзеге асырады.
- - Педагогикалық құбылыстардың табиғатын талдай отырып, педагогикалық шындықты зерттеу әдістерін қолданады; - ЖОО-да қолданылатын формаларды, әдістерді және педагогикалық технологияларды жүзеге асырады, өзекті педагогикалық мәселелердің шешімін табады және педагогикалық іс-әрекеттің нәтижелерін бағалайды.
- - Экономикалық менеджмент әдістерін талдай отырып, әкімшілік-құқықтық басқару әдістерін жобалайды; - жеке тұлғалардың типологиясын зерттеу, басқару шешімдерін табу және қабылдау әдістерін қолдана отырып, басқарудың формаларын, әлеуметтік-психологиялық әдістерін жүзеге асырады.
- - Бұқаралық ақпарат құралдары жүйесін зерттеудің методологиясы мен методикасын, Қазақстандағы және шетелдегі заманауи медиа аспектілерін зерттеудің негізгі тәсілдерін қолданады; - Зерттеудің эксперименталды және теориялық әдістерін кәсіби қызметте қолданады; - Ғылыми әдістерді қолданудың тәжірибелік дағдыларын, сондай-ақ ғылыми зерттеуді жүргізудің әдістеме бағдарламасын жасақтау дағдыларын қалыптастырады.
- - шетелдік дереккөздерден кәсіби ақпарат алу және кәсіби деңгейде сөйлесу үшін шет тілін қолданады. - зияткерлік дамуына, мәдени деңгейін, кәсіби құзыреттілігін көтеру үшін таным әдістері мен құралдарын қолданады.
- - желілік қосымшаларды құрудың негізгі тұжырымдамаларын қолдана отырып, медиа өндірісінде компьютерлік графиканы қолданады. - әлеуметтік желілердегі мақсатты аудиторияға арналған мазмұн құра отырып, компьютердің функционалдығын қолданады - әр түрлі ақпараттық технологияларды қолдана отырып веб-сайт жасайды.
- - Әлеуметтік медиада жобаларды бақылау мен дамытудың құралдарын меңгерген: ақпаратты іздеу мен сараптаудың заманауи құралдарын қолданады, сараптамалық зерттеулердің нәтижелерін сауатты интерпретациялайды; - Жобаның толық бизнес-жоспарын, әлеуметтік желілерде танытудың стратегиясын құрады, бұл ретте мақсатты аудиторияны зерттеу, оның қажеттіліктерін анықтау және соған сәйкес танытудың жеке стратегияларын және жарнамалық кампанияларды құру дағдыларын қолданады; - Мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін ескере отырып бизнесті танытудың smm-стратегиясын қалыптастырады, компания беделін басқарады, комьюнити қалыптастырады.
- - Жаһандық нарық үшін тиімді коммуникациялық бағдарламаларды әзірлеу мен жүзеге асыруға қажетті дағдыларды қолданады; - Тілдік және мәдени түрлілікті ескере отырып, интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар стратегияларын жасақтайды; - Жаһандану және мультикультурализм жағдайында коммуникациялық мәселелерді шешеді, мәдениаралық коммуникацияда медиа хабарламалар дайындайды және таратады
- - кәсіби қызметте оқытудың инновациялық әдістерінің даму тенденцияларын ескере отырып, университетте коммуникацияны оқыту деңгейіне қойылатын заманауи талаптарды қолданады; - білім беру процесінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады және білім беру процесінде оқытудың заманауи әдістерін қолдану нәтижелерін бағалайды.
- - шет тілінің ғылыми, іскерлік және кәсіби лексикасын қарым-қатынас, ғылыми және кәсіптік бағдардағы шет тілдерінің мәтіндерін оқуға және аударуға қажетті мөлшерде қолданады; - арнайы мәтін / дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастыру дағдыларын, өздерінің ғылыми ізденістерін дәлелдеу дағдыларын иеленеді; - тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін қолданады.
- - Бренд бейнесінде жүзеге асырылған өнім сипаттамаларының жиынтығын зерттейді - Брендті позициялау концепцияларын сараптайды, тұтынушы мен бренд арасындағы қабылданатын және сүйемелденетін байланыстарды зерттейді; - Бренд бейнесі мен оның тұтынушымен қарым-қатынасын қалыптастырудың негізгі қағидаларын қолданады
- - PR және SMM науқандары арқылы аудиториямен белгілі бір PR оқиғаларға реакциясы мен мінез-құлқын болжай отырып, тиімді өзара әрекеттеседі; - медианы тұтынудың үздіксіз өзгеруі жағдайында жаңа медиамен жұмыс істеу дағдыларын қолдана отырып, аудиторияның медиа тұтынуына сәйкес жаңашыл PR-науқандарды жасайды.
- - қоғамдық пікір мен әрекеттерге ықпал ету метологиясын меңгерген, қоғаммен байланыс, жарнама және жаңа медиа салаларында коммуникациялық процестерді табысты басқару үшін қажетті дағдыларды дамытады; - бұқаралық медиа мен мақсатты аудиторияны медиа, маркетингтік, әлеуметтанушылық зерттеулерді ұйымдастырады және жүзеге асырады; - әр түрлі ұйымдардың стратегиялық коммуникацияларын анықтайды және жоспарлайды.
- - әлеуметтік факторларды ескере отырып, әр түрлі ұйымдардың қызметіне әсер ететін кәсіби коммуникация дағдыларын қалыптастырады; - әлеуметтік саладағы PR-қызметтің субъектілері мен объектілерінің жағдайы мен даму перспективаларын сараптайды; - әлеуметтік сала ұйымдарында коммуникацияны басқаруда сандық PR-технологияларды қолданады.