Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02104 Актерлік өнер в Торайгыров университеті

  • Қазақ театрының тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ театрының құрылуы мен қалыптасуының ерекшеліктерін, сондай-ақ актерлік өнер мен режиссураның ұлттық стилінің өзіндік ерекшелігін зерттеу. Қазақ театрының тарихы. Қазақ театры, әлемдік өнердің бір бөлігі ретінде. Қазақтардың ауызша халық шығармашылығы. Ұлттық театрдың пайда болуы. Ұлттық сахна өнерінің ерекшеліктері. Қазақ театры 1920-1930 ж.ж. Қазақстанның сахна өнері мен драматургиясының алғашқы қадамдары. Халық шығармашылығы. Қазақ театрының ұлттық ерекшеліктері. Елдің театр өнері. Актерлік және режиссерлік өнерді қалыптастыру және кәсібилендіру. Сахна өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пьесаны талдау
    Несиелер: 10

    Мақсаты – драмалық шығарманың мазмұнын ашу, негізгі ойды көрерменге дұрыс жеткізу. Фабула, фактілер, оқиғалар, дәуір, әрекет уақыты мен орны, интрига Қойылымға байланысты ұсынылған жағдайлар – бұл театрға келетін көрермен шудың, жарықтың, декорациялардың, костюмдердің және т.б. спектакльдің ұсынылған жағдайлары ретінде қабылдауына байланысты. Экспозиция, қойылым, іс-әрекеттің дамуы, шарықтау шегі, денуация,эпилог.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Актердің хормейстермен (хормен) жұмысы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – хорда орындаудың практикалық негіздерін үйрену, актерлердің вокалдық-хор дағдыларын тәрбиелеу. Хор дыбысталуы мен хорды басқару негіздерін білу. Ансамбльге қол жеткізу, дикцияның айқындылығы. Жеке хор қатысушыларымен, хор партияларымен, жалпы хормен (үйлестіру) сабақ жүргізу дағдылары. Көркемдік бейнені түсіну және дирижерлік қимылды түсіну қабілеті. Академиялық әншілік технологияны орнату бойынша Үйлестіру-жаттығу жұмысы, әншілік қызмет үшін дауыс аппаратын қыздыру және баптау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Актер шеберлігі 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Актерлік шеберлік негіздеріне кіріспе. Актерлік психотехниканы меңгеру. Актерлік жұмыстағы жаттығулар мен эскиздер. Актерлік бейнені жасаудың теориялық және практикалық негіздері. Тиімді талдау әдісінің теориялық және практикалық негіздері. Актердің рөлі бойынша жұмыс. Актерлік тренинг. Актердің спектакльдегі рөлі бойынша жұмысы. Актердің сахналық мәнерлілігі. Сахналық бейнені жасау бойынша жұмысты аяқтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Актердің режиссермен жұмысы
    Несиелер: 10

    Мақсаты-драма театрында режиссердің ойы негізінде актерлік құралдармен көркем образдар жасаудың теориясы мен технологиясын білу. Сахналық шығармашылықтың негізгі этикалық, эстетикалық және көркемдік нормаларын, спектакльдің бірыңғай көркемдік ниетімен ұжымдық жұмысқа қосу тәсілдерін түсіну. Актерлік құралдармен көркем образдар жасау дағдыларын дамыту. Спектакльде рөл жасау жолында режиссермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ әдебиетінің даму тарихын қазақ ауызша халық шығармашылығынан бастап зерттеу, қазақ жазба әдебиетінің пайда болуы. Қазақ ауызша халық шығармашылығының шығармалары. Кеңес дәуіріндегі қазақ әдебиеті. Жамбыл Жабаевтың шығармашылығы. ХХ ғасырдың екінші және үшінші тоқсанындағы әдебиет. Олжас Сүлейменовтің шығармашылығы. Қазіргі қазақ әдебиеті. Қазақстаннан тыс Қазақ әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хор жұмысының практикумы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: барлық талап етілетін вокалдық және дирижерлік-хор дағдыларын, іскерліктерін және дағдыларын дамыту, оларды репертуармен жұмыс істеуде қолдану. Өз партиясын a cappella-да және сүйемелдеуімен шығармаларда жаттау. Ырғақ. Интонация. Фразировка. Дикция. Партияларды тапсыру. A cappella-дағы музыкалық формаларды талдау. Шығарманы гармоникалық талдау. Шығарманы вокалдық-хормен талдау. Туындыны орындаушылық талдау. Партияларды біріктіру. Партияларды тапсыру. Ансамбльде ән айта білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Актер шеберлігі 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Рөлмен жеке жұмыс істеу және спектакльдермен (қойылымдармен) ұжымдық жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби дағдылар мен білімді қалыптастыру. Қазіргі әлемдегі театр өнері. Театрда және басқа шығармашылық ұжымдарда жұмыс істеу ерекшеліктері. Актерлік шеберлік әдістерін меңгеру. Актерлік шеберлік теориясын білу. Театр өнерінің заманауи формалары мен эстетикасын түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқушылардың музыкалық-практикалық іс-әрекетінде қажетті білімдерді меңгеру және жүйелеу, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Музыкалық дыбыс және оның қасиеттері; Ноталық жазу; Музыкалық ырғақ пен өлшеу; Өлшем және екпін; Интервалдар; Аккордтар; Мажорлық лад; Минорлық лад; Халықтық музыка ладтары; Тональдықтегі интервалдар; Туыстық тональдық; Хроматизм; Модуляция; Музыкалық ілдің элементтері және құрылымы; Әуен; Музыкалық синтаксис.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сәтті кәсіби қызмет үшін қажетті кәсіби музыкалық бейімді жан-жақты дамыту. Нақты бағдарлауды, ырғақтың нақты сезімін тәрбиелеу, музыкалық фразаны, кезең мен форманы мағыналы қабылдау мен интонациялауды үйрету. Музыкалық бейім, музыкалық ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Музыкалық диктантта көп дауысты музыканы есту арқылы талдау дағдыларын бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дауысты қою
    Несиелер: 5

    Мақсаты: музыкалық, әртістік, көркемдік және жеке ерекшеліктерімен бірге студенттің вокалдық деректерін игеру, вокалдық-техникалық дағдыларын жетілдіру, кәсіби бағдарланған вокалдық орындаушыны дайындау. Шығарманы түсіну, оны жеке түсіну (түсіндіру). Көркемдік мәнерлілік құралдарын таңдау. Жұмыстың эмоционалды орындалуы. Шығарманың бейнесін тыңдаушыға жеткізе білу. Туындыны орындаудың тұтастығы. Сахна мәдениеті және көркемдік еркіндік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ансамбль
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ансамбльдік дағдыларды игеру, ырғақтық, динамикалық дыбысталу бірлігі мәселелерінде бағдарлай білу. Ансамбль құрамындағы партияларды орындау, солист пен ұжым арасындағы өзара қарым-қатынасты көрсететін шығармаларды орындау, музыкалық шығарманы орындау кезінде көркем образ жасау. Өз партиясын және ансамбль қатысушыларының партиясын тыңдай білу. Музыкалық материалмен өзіндік жұмысты қалыптастыру. Дауыстық аппаратқа ұқыпты қарау. Шығарманың көркемдік және музыкалық орындалуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру, жоспарлау, ынталандыру және басқару механизмімен таныстыру. Қазіргі Қазақстандық нарықта кәсіпкердің мінез-құлқының логикасын дамыту. Кәсіпкерлік ойлау негіздері, Нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу тетігі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастырушылық Нысандар, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары мен фирманың кірісі, өндіріс факторларының нарықтары (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құндылық ұсынысы, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, Кәсіпкерлік қызметтің маркетингі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қауіпсіздік мәдениетін және қоршаған ортаны қорғау мәселелері өмір мен қызметтегі маңызды басымдықтар ретінде қарастырылатын тәуекелге бағдарланған ойлауды меңгеру. Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау. Халықты және шаруашылық жүргізу объектілерінің өндірістік персоналын салдардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал тәуекелдерінен және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Қирау салдарын жою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Актер шеберлігі 3
    Несиелер: 5

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Кәсіби және жалпы мәдени көкжиекті кеңейту. Кәсіби қабілеттерін дамыту: байқау, шығармашылық қиял, аналитикалық қабілеттер. Нақты шығармашылық қызмет жағдайында көп функционалды дағдыларды қолдану. Ішкі рухани әлемді дамыту бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес және экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет және құқық мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының Құқық қорғау органдары. Әкімшілік құқық. Азаматтық құқық. Еңбек құқығы. Қылмыстық құқық. Қаржылық, салықтық, экологиялық және жер құқығы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың факторлары мен шарттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру, жоспарлау, ынталандыру және басқару тетігін меңгеру, қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің экономикалық айналымға қатысуының құқықтық нысандары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ағарту сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология негіздері
    Несиелер: 5

    Биосфера туралы ілім. Экологиялық факторлар. Экологиялық жүйелер. БиоСфера ресурстарының шектеулілігі. Энергетиканың экологиялық мәселелері. Атмосфераның және гидросфераның ластану көздері. Атмосфераны ластанудан қорғау. Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты даму бағыттары. Халықаралық қоршаған ортаны қорғау саласындағы ынтымақтастық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Мақсаты: ұйымдағы экологиялық қызметті басқару теориясы мен практикасын игеру, студенттердің экологиялық менеджмент жүйелерін әзірлеу және іске асыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану үшін ақпараттық, құқықтық және әдістемелік білім алуы. Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму Тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Менеджменттегі экологиялық аудит және табиғатты пайдалану аудиті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруды қамтамасыз ететін жобалық шешімдерді экономикалық негіздеу саласында білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Startup Жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерлік құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Хореография негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: вокалды нөмірдің сахналық қойылымы ретінде хореография негіздерін меңгеру. Би-хореографиялық өнердің жоғары көркемдік формасы. Қазіргі заманғы би (Contemporary Dance) – американдық және еуропалық заманауи би және Постмодерн биінің негізінде қалыптасқан XX - XXI ғғ.басындағы би техникасы мен стильдерін қамтитын би өнерінің бағыты. Еркін пластикалық би-XIX-XX ғасырлар тоғысында пайда болған бидің бір түрі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Актер шеберлігі 4
    Несиелер: 5

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Театрмен, оның тарихымен, міндеттерімен, дәстүрлерімен танысу және практикалық танысу арқылы көркемдік, эстетикалық, рухани тәрбие беру және әлемдік драматургия мен түрлі дәуірлер, стильдер мен жанрлар әдебиетінің үздік үлгілерін сахнада шығармашылық тұрғыдан көрсету. Актер шеберлігі бойынша оқытудың теориясы мен практикасы. Актерлік шеберліктің кәсіби дағдыларын дамыту бойынша практикалық сабақтар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Би
    Несиелер: 6

    Мақсаты-хореографиялық композицияларды орындаудың әртүрлі стильдерін, жанрларын, мәнері мен техникасын игеру. Классикалық бидің жаттығу жаттығулары. Тарихи-тұрмыстық және заманауи бал билері. Халықтық-сахналық би. Әр түрлі жанрлық бағыттағы хореографиялық композициялардың негізгі қимылдарын орындау әдістемесі. Қимылдарды орындау техникасы. Музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістемесі. Ұйымдастырушылық жұмыс дағдыларын қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлемдік көркем мәдениеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің кәсіби құзыреттілігінің ажырамас бөлігі ретінде әлемдік көркемдік мұра мен заманауи әлемдік мәдени кеңістік саласында ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Қарапайым жүйеден қазіргі заманғы өнерге дейінгі мәдени және тарихи дәуірлер әр түрлі өнер түрлерінде көрінеді. Ежелгі Египеттің көркем мәдениеті. Ежелгі Грецияның көркем мәдениеті. Ежелгі Римнің көркем мәдениеті. Ортағасырлық Еуропаның көркем мәдениеті. Қайта өрлеу дәуірінің әлеуметтік-мәдени негіздері. XVII-XVIII ғасырлар дәуірінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері.қазіргі әлемдік өнердің даму ерекшеліктері мен тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Фортепиано
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қызметтегі өзіңдік практикада студенттердің фортепианода ойнаудағы музыкалық-орындаушылық дағдыларын дамыту. Фортепианода ойнаудың шеберлігін іс жүзінде қалыптастыру. Техникалық дағдыларын жетілдіру. Музыкалық шығарма бойынша өзіндік жұмыс. Фортепианода ойнаудың түрлі техникасын орындау. Музыкалық шығармалардың беттерінен әртүрлі жанрлар мен стилдерді оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Актер шеберлігі 5
    Несиелер: 6

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Топтық және шағын топтық дайындықтар. Жеке жұмыс. Дайындалған спектакльдерді, бағдарламаларды және концерттік қойылымдарды көрсету. Музыкалық этюдтермен жұмыс. Спектакльдің мәнерлі құралдары. Пьесаның мақсатын және оның әрекетін анықтау. Пьесаның негізгі оқиғаларын анықтау. Пьесаның бейнелі шешімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қосымша музыкалық аспап
    Несиелер: 4

    Мақсаты – қосымша музыкалық аспаптың техникалық және музыкалық-экспрессивті мүмкіндіктерін зерделеу, маманға оның болашақ кәсіби педагогикалық қызметінде қажетті қосымша аспапта ойнау білімдері, дағдылары мен қабілеттерін меңгерту. Музыкалық аспапта ойнау дағдыларын игеру және дамыту, ноталық мәтінді сауатты талдай білу, музыкалық шығармалардың стилі, жанры мен мазмұны бойынша әртүрлі зерттеу, ансамбльде сүйемелдеу және ойнау дағдыларын дамыту және игеру, парақтан оқу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлемдік театр тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты – студенттерді әлемдік театрдың даму және одан әрі кәсібилендіру процесімен, оның негізгі түрлерімен: драмалық, опера және балет, сондай-ақ оның аралас түрлерімен таныстыру. Ежелгі театр. Ортағасырлық театр. Халықтық рәсімдер мен діни мерекелер. Қайта Өрлеу Дәуірі. Комедия дель арте. Италиядағы балет. Опера тарихы. Шығыс Театры. Ресей Театры. АҚШ театры. Театр түрлері. Театр фестивальдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Домбыра
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қызметтегі өзіңдік практикада студенттердің домбырада ойнаудағы музыкалық-орындаушылық дағдыларын дамыту. Домбырада орындау мен ойнаудағы техникалық жаттығулар. Домбырада ойнаудың түрлі техникаларын жетілдіру. Домбырамен ән айту дағдылары, күйлер мен басқа да музыкалық шығармаларды орындаудағы өзіндік жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Туыстас аспаптар
    Несиелер: 4

    Мақсаты: музыкалық аспаптың техникалық және музыкалық-экспрессивті мүмкіндіктерін игеру, маманға оның болашақ кәсіби орындаушылық қызметінде қажетті білімді, аспапта ойнау дағдыларын меңгеру. Орындаушылық Дағдылар мен іскерліктер. Жеке сөйлеу тәжірибесін игеру. Музыкалық есте сақтау, ойлау, қабылдау, эмоционалды-еріктік қасиеттерді дамыту. Музыкалық материалды аудиторияға жеткізе білу. Музыкалық шығармаларды дұрыс түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Павлодар Ертіс өңірінің ән мәдениеті
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Павлодар Ертіс өңірінің көрнекті халық композиторлары – әншілерінің ауызекі дәстүрінің шығармашылығы мысалында халық музыкалық шығармашылығының неғұрлым типтік құбылыстарын олардың мазмұны, стилі, формасы тұрғысынан жүйелі түрде көрсету. Павлодар Ертіс өңірінің дәстүрлі әнші-композиторларының шығармашылық мұрасы. Майра Шамсутдинова, Естай Беркимбаев, Жаяу Мұса Байжанов, Жарылғапберді Жұмабаев, Иса Байзақов, Садық Кәрімбаев, Иманжүсіп Құтпановтың ән мұрасының стильдік ерекшеліктерін зерттеу және салыстырмалы талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-әлем әдебиетінің тарихы, оның дамуының негізгі заңдылықтары, шетел әдебиетінің ірі өкілдерінің шығармашылығы бойынша базалық теориялық білімді меңгеру. Антикалық әдебиет. Орта ғасырлардағы, Қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиеттер және XVII-XVIII ғасырлардағы әдебиеттер. Данте. Петрарка. Бокаччо. Рабле. XVII ғасыр әдебиеті. Классицизм. Корнель. Расин. Мольер. XVIII ғасыр әдебиеті. Ағарту Дәуірі. ХІХ ғасыр әдебиеті. Романтизм және реализм. Реализм. Символизм. Натурализм. Неоромантизм. Эстетизм. ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы әдебиет. Реализм, модернизм. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет. Реализм, постмодернизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Актер шеберлігі 6
    Несиелер: 6

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Серіктеспен өзара әрекеттесу жаттығулары. Музыкалық-драмалық материалды зерттеу. Жеке нөмірлермен, спектакльдерден үзінділермен концерттік бағдарламалар. Шығармашылық қызметтің нақты жағдайларына бейімделу. Шығармашылық қызығушылық және өнімділік. Тұтас спектакль жасау процесінде режиссермен шығармашылық қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Актердің балетмейстермен жұмысы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: хореографиялық өнердің негізгі жанрларын зерттеу арқылы білім алушылардың хореография негіздерін игеруі. Классикалық би. Тарихи-тұрмыстық би. Халықтық би. Заманауи эстрадалық би. Білім алушылардың орындаушылық және қойылымдық дағдыларын, би қозғалысының стилі, сипаты мен мәнері сезімін, ым-ишараның мәнерлілігін, негізгі мәнерлі құралдардың бірі ретінде хореография туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дүниежүзілік әдебиет тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлем әдебиетінің тарихы туралы нақты білімнің толық көлемін қалыптастыру, жазушылардың жеке шығармашылығын, жеке әдеби шығармаларды және тарихи-әдеби процестің заңдылықтарын өз бетінше түсіну қабілетін дамыту. Ежелгі Әдебиет. Еуропалық ежелгі әдебиет. Орта ғасырлар мен Қайта өрлеу. Ортағасырлық лирика. Рыцарлық роман. Данте шығармашылығы. Әдебиет XVII-XVIII ғғ. Романтизм Әдебиеті. Романтизм көркемдік әдіс, әдеби бағыт және стиль ретінде. XIX ғ . әдебиеті. Реализм әдіс және бағыт ретінде. ХХ-ХХІ ғғ. әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Павлодар Ертіс өңірінің мәдени мұрасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: болашақ мамандарда қазіргі қазақстандық композиторлардың, әншілердің – Павлодар Ертіс өңірі өкілдерінің шығармашылығы туралы негізгі ұғымдар мен түсініктерді қалыптастыру. Павлодар Ертіс өңірінің қазіргі заманғы композиторларының, әншілерінің шығармашылығы мысалында мазмұны, стилі, формасы тұрғысынан қазіргі заманғы музыкалық шығармашылықтың алуан түрлілігіне неғұрлым тән құбылыстарды қамту. Жастарды эстетикалық тәрбиелеу үшін көркемдік-кемелді, неғұрлым құнды қазіргі заманғы музыка үлгілерін зерделеу. Жастар арасында қазақ халқының қазіргі заманғы ән мұрасын белсенді насихаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім алушылардың адами капиталын дамыту
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің бойында адами капиталды басқару, коммерциялық ұйымды басқаруда оны қалыптастыру,дамыту және пайдалану әдістері мәселелері бойынша білім,білік және дағдылардың тұтас жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Эстрадалық ән айту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: музыкалық-педагогикалық қызметке қажетті вокалдық дағдыларды қалыптастыру, музыкалық-орындаушылық мәдениетті қалыптастыру, ой-өрісін дамыту, Орындаушы, жетекші және оқытушы ретінде қазіргі эстрада саласында кәсіби жұмысқа дайындау. Әншілік диапазонды дамыту. Вокалдық интонация. Эстрадалық вокалдық техника. Музыкалық композицияның ырғақты негізі. Дауыс динамикасын басқару әдістері. Ансамбльде ән айтудың ерекшеліктері. Әр түрлі стильдегі жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Актер психологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді актер психологиясының негізгі мәселелерімен таныстыру; нақты психологиялық білімді игеруге қажетті категориялық аппаратты қалыптастыру. Актер психологиясының пәні, міндеттері, әдістері. Шығармашылықты түсінудің негізгі тәсілдері. Шығармашылық теориясы. Қазіргі зерттеулердегі шығармашылық мәселесі шығармашылық тұлғаның жеке және типологиялық ерекшеліктері. Шығармашылық қабілеттер мәселесі. Онтогенез процесінде шығармашылықтың дамуы. Шығармашылық диагностикасы. Шығармашылық және білім беру кеңістігі. Шығармашылық тұлғаны қалыптастыру стратегиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сахналық жүру
    Несиелер: 6

    Мақсаты: дененің пластикалық мәдениетін тәрбиелеу, оқушының табиғи дарындылығын дамыту, қозғалыс және акробатика негіздеріне үйрету. Қиялдың байланысы бар пластикалық жаттығу. Хаотикалық әрекеттер, денені босату (осы дағдыларға ықпал ететін жаттығулар). Тыныс алу, ұтқырлық жаттығулары. Арнайы жаттығуларда икемділік пен ептілікке үйрету. Қиялдың байланысы бар пластикалық жаттығу. Қозғалысты үйлестіруді дамытуға арналған қарапайым жаттығулар. Уақыт пен кеңістіктегі қозғалысты дәл ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Грим
    Несиелер: 3

    Мақсаты: дамыған көркемдік қабілеттері бар, грим жасау өнерін меңгерген білікті мамандарды даярлау. Грим өнерінің теориялық негіздері. Арнайы материалдар мен макияж құралдарын қолдану дағдыларын дамыту. Білім алушылардың гримдеудің техникалық тәсілдерін практикалық меңгеруі. Білім алушылардың эстетикалық мәдениетін, олардың көркемдік талғамын тәрбиелеу. Макияждың түрі мен техникасы. Театр костюмдері мен керек-жарақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Макияж негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-визаждау негіздеріне оқыту, студенттердің визажистика саласында арнайы білім, білік және дағды алу. Визаж саласында арнайы кәсіби білімді қалыптастыру. Заманауи визаждың негіздерімен танысу. Шығармашылық тұлғаны қалыптастыру, студенттердің эстетикалық сезімдерін дамыту. Әлемдегі макияж өнерінің рөлі туралы идеяларды қалыптастыру. Косметикалық құралдармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасы, гигиена және ресурс үнемдеу талаптарын сақтау бойынша базалық дағдылар мен икемдерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өнердегі Менеджмент
    Несиелер: 3

    Мақсаты: өнер саласындағы ұйымдарды басқару ерекшеліктері туралы негізгі білімді қалыптастыру, мәдениет пен өнер ұйымдарына қатысты менеджменттің жаңа технологияларын игеру, сонымен қатар өнер саласындағы менеджмент үшін қажетті барлық дағдыларды игеру. Бағдарлай жағдайларда қазіргі заманғы арт-нарығы. Әлемдік және қазақстандық арт-нарықтағы заманауи, тарихи және қоғамдық-экономикалық жағдайға сәйкес басқарушылық шешімдер қабылдау. Арт-менеджмент саласындағы жобалар мен бағдарламаларға басшылық жасайды. Өнер саласындағы креативті өнімдерді, идеяларды ілгерілетуге бағытталған презентациялық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Актер шеберлігі 7
    Несиелер: 6

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Күнделікті жаттығу-алдағы дайындық немесе спектакль материалы бойынша баптау. Музыкалық-драмалық спектакль, концерт, сондай - ақ студияда кино және телекамераның алдында рөлді орындау жағдайында көрермен аудиториясымен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру. Оқу спектакльдерін дайындау, түрлі жанрлық және стильдік бағыттағы телевизиялық қойылымдар мен фильмдерге қатысу кәсіби жағдайларға барынша жақындатылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениеттегі Менеджмент
    Несиелер: 3

    Мақсаты: мәдениет саласындағы ұйымдарды басқару ерекшеліктері туралы негізгі білімді қалыптастыру, мәдениет және өнер ұйымдарына қатысты менеджменттің жаңа технологияларын игеру, сондай-ақ мәдениет саласындағы басқару үшін қажетті барлық дағдыларды игеру. Бағдарлай жағдайларда қазіргі заманғы арт-нарығы. Әлемдік және қазақстандық арт-нарықтағы заманауи, тарихи және қоғамдық-экономикалық жағдайға сәйкес басқарушылық шешімдер қабылдау. Арт-менеджмент саласындағы жобалар мен бағдарламаларға басшылық жасайды. Мәдениет саласындағы креативті өнімдерді, идеяларды насихаттауға бағытталған презентациялық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене қимылы жаттығулары
    Несиелер: 5

    Мақсаты-жалпыадамзаттық мәдениет кеңістігінде белсенді шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға дайын жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру. Физикалық қозғалыстарды оқыту туралы негізгі білім мен жалпы идеяларды игеру. Дағдылар мен қабілеттерді жетілдіру, қозғалыс мәдениетін қалыптастыру, қозғалыс тәжірибесін жалпы дамытушы және түзетуші бағыттағы дене жаттығуларымен байыту. Тұлғаның жағымды қасиеттерін, эстетикалық және адамгершілік тәрбиесін, оқу және шығармашылық іс-әрекеттегі ұжымдық өзара іс-қимыл мен ынтымақтастық нормаларын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сахналық жекпе-жек
    Несиелер: 5

    Мақсаты-суық қарудың әртүрлі түрлерінде қауіпсіз ұрыс әдістерін игеру, актерге қажетті бірқатар физикалық және психофизикалық қасиеттерді дамыту: назар, реакция жылдамдығы, икемділік, ептілік, ырғақ, ұрыс сезімі, экспрессивті форма сезімі. Сахналық жекпе-жек техникасының негізгі элементтері. Акробатикалық жаттығулар. Сахналық жекпе-жектің негізгі әдістері - өзара әрекеттесу, қорғаныс әрекеттерін басу немесе соққы беру арқылы жаттықтыру. Заманауи тақырыптағы қойылымда сахналық жекпе-жектің негізгі техникасын үйрету. Жұдырықтасу және күрес техникасы. Өтілген материалға негізделген арнайы жаттығулар мен зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-шығармашылық туралы қазіргі психологиялық идеялардың дамуындағы негізгі тенденциялар туралы білім жүйесін, шығармашылық психологиясының әдіснамалық, теориялық, әдістемелік негіздерін игеру. Шығармашылық психологиясының тарихы мен пәні. Тұлға психологиясы және оның шығармашылық мүмкіндіктері. Өмірлік шығармашылық формалары мен түрлері. Шығармашылық тұлға және шығармашылық. Шығармашылық психологиясымен таныстыру. Шығармашылық тұлға және шығармашылық. Шығармашылық процестердің психологиясы. Шығармашылық психологиясын зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Актер шеберлігі 8
    Несиелер: 6

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Оқу театрының сахнасында қойылым. Студенттердің өзіндік жұмыстарын көрсету. Концерттік бағдарлама. Актерлік шеберлікті кәсіби және жеке өзін-өзі жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру. Дипломдық репертуардың рөлі бойынша жұмыс. Кәсіби тәжірибені қалыптастыру, оның ішінде көрермендермен қарым-қатынаста. Қорытынды дипломдық спектакль қою.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Актер шеберлігі бойынша тренингтер
    Несиелер: 4

    Мақсаты: сахналық мінез-құлық негіздерін қалыптастыру, әртістік қабілеттерін дамыту, актерлік шеберлік элементтерін игеру. Көркем шығармашылықтың басты ерекшелігі ретінде шындықты бейнелі түсінуге деген ұмтылысты тәрбиелеу. Қабылдау. Сахналық назар. Қиял. Өзара әрекеттесу. Импровизация. Психологиялық азаттық. Музыкалық-пластикалық жаттығулар. Қабылдау сипатын бақылау. Бақылау негізіндегі этюдтер. Ұсынылған жағдайлар. Ішкі монолог. Музыкалық тақырыптағы эскиздер. Суреттер бойынша этюдтер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Сахналық сөйлеу
    Несиелер: 8

    Мақсаты: студенттердің кәсіби қызметіне қажетті табиғи сөйлеу және дауыстық қабілеттерін дамыту және жетілдіру, дикциялық, интонациялық және орфоэпиялық мәдениетті тәрбиелеу. Орфоэпияның негіздері. Сөйлеу техникасы. Тыныс алу-сөйлеудің физиологиялық негізі. Дикция актердың көркемдік мәнерлілік құралы ретінде. Сөйлеу дауысының қойылымы. Ауызша сөйлеу интонациясы. Темп-ритмикалық сөйлеу. Көркем оқу. Поэтикалық сөйлеу. Ауызша әрекет - сөйлеу экспрессивтілігінің негізі. Үзінділер мен спектакльдерде сөйлеу бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Қауіпсіздік идеологиясы, тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау, төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау бойынша білімдерін көрсетеді.

  • Код ON2

    Байқағыштықты, түсіндіру, талдау, қорытынды шығару, бағалау беру қабілетін меңгерген, сыни ойлау дағдыларын, креативтілікті меңгерген, өзін-өзі дамытуға қабілетті.

  • Код ON3

    Университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру және қатысу кезінде азаматтық және патриоттық, Рухани Жаңғыру-қоғамдық сананы жаңғырту, Қазақстанның үшінші жаңғыруы идеяларының негізінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.

  • Код ON4

    Ғылыми және инновациялық қызметті іске асыру кезінде әзірленетін шешімдерге экономикалық бағалау жүргізеді.

  • Код ON5

    Кәсіпкерлік қызмет, кәсіпкердің құқықтық мәртебесі, кәсіпкерлердің құқықтарын қорғау және шаруашылық дауларды шешу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнама туралы білімі бар.

  • Код ON6

    Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті бар тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін театр ғылымдары саласындағы білімді қолданады.

  • Код ON7

    Әлем халықтарының театр мәдениетіне төзімділік танытады, рухани құндылықтарды мәдени-тарихи тұрғыда насихаттайды.

  • Код ON8

    Театрлық орындаудағы ең озық жетістіктердің тәжірибесін қоса алғанда, зерттелетін саладағы білім мен түсініктерді көрсетеді.

  • Код ON9

    Режиссерлік процесті жоспарлау, көркемдік бағдарламаларды құрастыру, орындаушының аралас жанрлардың серіктестерімен өзара әрекеттесуінің әртүрлі тәсілдерін меңгеру бойынша білімін қолданады.

  • Код ON10

    Орындаушылық қызметте өз білімі мен дағдыларын қолданады, орындалатын қойылымдарды шығармашылық тұрғыдан түсіндіру міндеттерін шешеді, орындаушылық міндеттерді неғұрлым тиімді шешу нұсқаларын таңдайды.

  • Код ON11

    Театр ұжымының әртісі ретінде сахна мәдениеті мен орындаушылық шеберлігінің, саналы, ұжымдық тәртіптің жоғары деңгейін көрсетеді.

  • Код ON12

    Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық технологияларды қолданады.

  • Код ON13

    Спектакльдерде, концерттерде, теле және радиохабарларда, кинофильмдерде, басқа да шығармаларда рөлді орындауда білімін көрсетеді, жаттығумен дербес айналысады, орындалатын рөлдердің, партиялардың сипатына сәйкес келетін сыртқы нысанын сақтайды және қолдайды; тікелей қатысатын қойылымның ниетін талқылауға қатысады.

  • Код ON14

    Берілген біліктілікке сәйкес келетін сахна өнері түрінің мәнерлі құралдарын пайдалануды көздейтін актерлік шеберлік ерекшелігі бойынша білімі бар.

Top