Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11112 Туризм в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Курс ағылшын тілін ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тиімді қолдана отырып, талдау, жинақтау, жіктеуде ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуды көздейді және шетел серіктестерімен қарым-қатынаста шетел тілінің коммуникативті құзіреттілігін және оның еркін көрінісін әрі қарай дамытуға, сондай ақ әрі қарай өздігінен білім алуы үшін арналған . Курс барысында магистранттар өздерінің жеке көзқарастары мен зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын нақты және негіздеп көрсетуге, қарым-қатынас жасауға үйренеді.

    Семестр 1
  • Шетел тілі кәсіби
    Несиелер: 4

    Пән магистранттардың коммуникативтік құзыреттілігін меңгеруге бағытталған, ол болашақта шет тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста, өз бетімен білім алу және басқа да білім беру және тәрбиелік мақсаттар үшін, студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениетін арттыруға, кәсіби қарым-қатынасын арттыруға, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділікті және құрметтеуді тәрбиелеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пән бизнес қауымдастықтың сандық дамуын және әлеуметтік-экономикалық трендтерді талдау, персонал, жеке тұлға мен топ мінез-құлығын басқарудың заманауи нәтижелеріне шолуды қамтиды, сонымен бірге инновацияларға жетелейтін персоналды ынталандыру мен бәсекеге қабілетті ұйымдастырушылық мәдениетті қалыптастырудағы психология әдістерін меңгеруге негіз болады. Магистрант ұсынылып отырған әдістемелерді игереді және сыни ойлауды, тиімді байланыс жасау қабілеттілігін қалыптастырады, өзін-өзі талдау мен кейс кезеңдерін талдау арқылы біржақты ойлауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нарықтық тенденцияны талдау және туристік өнімді дамыту
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында келесілер қарастырылады: туризмнің нарықтық саясаты тұжырымдамасын және оның негізгі бағыттарын, туристік өнімді әзірлеудің негізгі құралдары мен туризмдегі тұтынушылық сұранысты, туристік өнімді құрудың технологиялық әдістерін зерттеу. Магистранттар туристік өнімді әзірлеу үшін инновациялық технологияларды және дизайн мен электронды сауданы құру әдістерін қолдану негізінде, сонымен қатар тұтынушылар сұранысының өзгеруін және туризмнің даму тенденцияларын анықтай отырып, магистранттар туристік компанияға инновациялық туристік өнімді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндіріс тәжірібе
    Несиелер: 10

    Өндірістік практика оқыту үрдісінде алынған білімді бекітуге, тәжірибелік дағдыларды және озық тәжірибені меңгеруге бағытталған. Практика магистранттардың кәсіби қызметтінің барлық түрлерін кешенді меңгеруін, жалпы және кәсіби құзыреттерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді. Практика магистранттың бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының мамандыққа сәйкес келетін ЖОО ұсынған немесе таңдалған мекемеде/ұйымда өтеді. Практика аяқталғаннан кейін магистранттар жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсете отырып, есепті тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Демалыс және туристік өнімді жылжыту және сату
    Несиелер: 3

    Курс туристік компаниялардың демалысы мен туристік өнімдерді жылжытуға және сатуға мүмкіндік беретін қызмет нәтижелерінің тиімділігін маркетингтік талдау әдістерін меңгеруге құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Демалыс және туристік өнімдерді жылжыту мен сатудың негізгі әдістері мен құралдары туралы алған білімдеріне сүйене отырып, олар туризмдегі маркетинг модельдерін талдайды және бағалайды, туристік ұйымның маркетингтік міндеттерін орындау үшін заманауи интернет-маркетинг құралдарының ішінен таңдау жасай алады, әртүрлі онлайн-жарнамалық жүйелерді орнатады. және веб-аналитика, цифрлық маркетинг стратегиясын жасауға белсенді қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Менеджменттің заманауи көзқарастарын; көшбасшылық; жоспарлау мен мақсаттар қою; ұйымның жаңа құрылымдары; өнімділікті бақылау мен персоналды ынталандыруды қамтиды. Магистрант курсты меңгеру барысында ұйымның макро/микро ортасына талдау жүргізеді; контетті қалыптастыру бойынша ұсыныстар әзірлейді.Пәнді оқып-үйрену сандық технологияларды қолдана отырып әр түрлі стандартты емес басқару міндеттерін шеше отырып, студенттің өз пікірін қорғай білу қабілетін көрсететін бизнес-жобаның презентациясымен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистрдің эксперименттік зерттеу жұмысы
    Несиелер: 13

    Эксперименталды-зерттеу практикасы туризмдегі процестерді зерттеуді ұйымдастыруда және мінез-құлықта практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында өткізіледі. Магистранттар тиісті сандық технологияларды, құралдар мен теорияларды қолдана отырып, туризм саласында кәсіби функцияларды орындауды үйренеді. Магистранттар заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (электрондық кеңсе, электронды коммерция, Galileo, Worldspan, Saber, Fidelio, Amadeus және т.б.) қолдана отырып, туристік қызмет саласындағы ғылыми ақпараттарды табу, талдау және өңдеуді уйренеді. MEZZh нәтижелері туралы есеп міндетті түрде қолданбалы әзірлемелерді қамтуы керек

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік ортаны және оның стратегияларын талдау
    Несиелер: 4

    Курс магистранттарға стратегиялық шешім қабылдауға мүмкіндік бере отырып, бизнес ортаны талдау және бағалау әдістері бойынша магистранттарды игеру құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Алынған білім негізінде магистранттар тұтынушылық сұраныстың өзгеруін және туристік кәсіпорынның ресурстық әлеуетін ескере отырып, іскерлік ортаны талдаудың инновациялық құралдарын қолдана отырып, туристік бизнесті дамыту стратегиясын құра алады. Олар инфрақұрылымдық қауіпсіздікті талдау және бағалау дағдыларын және оның кәсіпкерлік ортасын ескере отырып, туристік кәсіпорынның бәсекеге қабілетті артықшылық стратегиясын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмдегі ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу туризмдегі ғылыми зерттеу әдістемесін игеру құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар алған білімдеріне сүйене отырып, туризм саласындағы кәсіби мәселелерді шешу үшін заманауи ғылыми әдістер мен технологияларды қолдану мүмкіндіктерін дәлелдеуді үйренеді, өз зерттеулерін жаңарту үшін зерттеу дағдыларын көрсетеді, талдау мен синтезге интеграцияланған жүйелік тәсіл қолданады шет тілі мен коммуникативтік мүмкіндіктерін ескере отырып, қазіргі туризм индустриясының құрамдас бөліктері болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Зерттеу ақпаратын әртүрлі тәсілдермен жүйелеуге, менеджмент және менеджмент психологиясын білу негізінде жаңа модельдер, іс-шаралар жоспарын құруға немесе проблемалық жағдайлардың сценарийін құруға қабілетті

  • Код ON2

    Инновациялық тәсілдерді, тұжырымдамалар мен стратегияларды құру әдістерін қолдана отырып, кәсіби мәселелер мен мәселелерді шешу үшін жауапкершілікті қабылдай алады және жауапкершілікті сезінеді, зерттеу дағдыларын көрсетеді, жинақталған тәжірибені сын тұрғыдан бағалайды және қайта қарастырады, шет тілінің қарым-қатынас мүмкіндіктерін ескере отырып, кәсіби және әлеуметтік іс-әрекеттерді көрсетеді

  • Код ON3

    Кәсіби жағдайда сыни талдау және бағалау, шет тілінің ғылыми стилін қалыптастыру, академиялық қарым-қатынас және туризмнің тұрақты дамуын басқару үшін шет тілін қолдана алады

  • Код ON4

    Электрондық коммерцияны және Интернет-маркетинг құралдарын қолдана отырып, нарық тенденцияларын талдай алады, туристік кәсіпорындар қызметіндегі әртүрлі операциялық функцияларды цифрландыру процессін басқара алады

  • Код ON5

    Менеджмент пен психология әдістерін қолдана алады, кәсіпорынның микроортасын талдай алады, командаларды құру бойынша іс-шараларды дамыта алады, туристік сектордағы стандартты емес басқару шешімдерін шешеді

  • Код ON6

    Инновациялық маркетингтік тенденцияларды, тұрақты даму қағидаларын және менеджменттің психологиялық негіздерін ескере отырып, туристік кәсіпорын мен бірегей туристік өнім стратегиясын жоспарлауға және жасауға қабілетті.

  • Код ON7

    Заманауи тәсілдерді, басқару әдістері мен технологияларын және болжауды қолдана отырып, туристік қызметтер нарығын зерттей алады және іскерлік ортаны талдай алады

  • Код ON8

    Нарық конъюнктурасын, қауіпсіздік талаптары мен сыртқы ортаның белгісіздігін ескере отырып, бос уақытты туристік өнімді жылжыту және сату және тұрақты туристік өнімді дамыту мен жылжытуды басқару мақсатында тұтынушылардың мінез-құлқын болжай отырып, туризм саласында бірегей өнімдер жасай алады.

  • Код ON9

    Кәсіби шет тілін білуді қолдана отырып, сыни ойлауға негізделген ұсыныстар мен тұжырымдар әзірлеуге, талдау мен синтезге зерттеу әдістемесін қолдана отырып, туризм саласындағы ғылыми-зерттеу мәселелерін анықтап және шеше алады.

Top