Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01123 Балалар хирургиясы в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

Пәндер

  • Іріңді хирургия

    Жұмсақ тіндердің, сүйектердің, құрсақ қуысының және кеуде қуысының іріңді-қабыну хирургиялық ауруларын емдеудің тиімді патогенетикалық әдісін таңдау барысында жалпы клиникалық сараптама жүргізу, зертханалық және аспаптық зерттеулерді қорытындылау, аурудың жалпы қабылданған жіктелуіне сәйкес диагнозды тұжырымдау арқылы дифференциалды диагностика жүргізу бойынша дағдылары мен білімдерін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 30
  • Амбулаториялық-емханалық хирургия-1

    Пән, балалардың жиі кездесетін жедел жағдайлары даму ақаулары мен жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша, алдын-ала диагностика жүргізу, емдеу тактикасын анықтау, балаларға жедел түрде медико-санитарлы көмекті көрсету және бала жасына байланысты амбулаторлы-емханалық жағдайларда білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Шұғыл хирургия

    Жедел жағдайларда балаға жедел хирургиялық көмек көрсету кезінде диагностикасы мен дифференциалды диагностикасы сұрақтары бойынша дағдыларын қалыптастыру. Мамандар арасында жасалынатын әрекеттерді талқылау және үйлестіру, емдеу нәтижелерін одан әрі жақсарту үшін өз пікірлерін білдіру және дәлелдеу қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 25
  • Амбулаториялық-емханалық хирургия-2

    Алдын ала, клиникалық диагноз қою үшін кәсіби білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру, пациенттерге шұғыл, алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсету көлемін анықтау, аурудың алдын алу және амбулаториялық-емханалық жағдайларда оңалту іс-шараларының толық көлемін жүргізу. Амбулаториялық хирургиялық араласуларды өз бетінше жүргізу үшін тәжірибелік дағдылардың толық көлемін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Торакальды хирургия

    Пән клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулерді жоспарлау мен өткізудегі білімін, дағдылары мен кәсіби дағдыларын дамытады. Заманауи жіктеулерге сәйкес дифференциалды диагноз жасау мен қойылған диагнозды тұжырымдау мүмкіндігі мен дағдысын қалыптастыру. Пациенттермен, оны қоршаған ортасымен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігін қалыптастырады. Күнделікті тәжірибеде мәліметтер базасын тиімді пайдалану дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Урологиямен жоспарлы хирургия-1

    Порталдық гипертензия, гепатобилиарлық аймақтың дамуындағы ауытқулар, ұйқы безі, асқазан-ішек жолдары, бауыр, көкбауыр және паразиттік аурулар, жалпы іш ағзаларының хирургиялық ауруларын диагностикалау мен емдеуде жоғары технологиялық әдістерін қолдану туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады. Күнделікті тәжірибеде халықаралық мәліметтерді тиімді пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 21
  • Жаңа туған нәрестелер хирургиясы

    Жаңа туылған нәрестелерді жалпы клиникалық тексеру, зертханалық және аспаптық зерттеулерді интерпретациялау, ауруының жіктелуіне сәйкес диагнозды тұжырымдап, дифференциалды диагностика жүргізу, кеуде қуысының, құрсақ қуысының, аноректальды, зәр шығару, алдыңғы құрсақ қабырғасының туа біткен даму ақауларын емдеуде тиімді болатын хирургиялық әдісін таңдау дағдылары мен білімдерін қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті

    Пән ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімді және клиникалық практикада ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми жұмыс нәтижелерін ресімдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Урологиямен жоспарлы хирургия-2

    Жоғары технологиялық жабдықтарды пайдалана отырып хирургиялық патологияны диагностикалау мен хирургиялық емдеуде әмбебап кәсіби білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру және қолдану. Диагностикалық тестілердің толық көлемін және хирургиялық ауруларды емдеу әдістерін өз бетінше жүргізу. Хирургиялық ем жүргізуге қарсы көрсетілімдер мен айғақтарды дұрыс және объективті қою біліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 19
  • Балалардағы хирургиялық инфекциялардың заманауи диагностикасы, емі мен профилактикасы

    Элективтің теориялық бөлімі хирургияда жиі кездесетін іріңді қабыну ауруларды үйренуге. Ерте диагностикалау мен хирургиялық емнің патогенетикалық негізінде жасалатын әдістері қарастырылады. Жұмсақ тіндердің, сүйектердің, құрсақ қуысының және кеуде қуысының іріңді-қабыну хирургиялық ауруларын емдеудің тиімді патогенетикалық әдісін таңдау барысында жалпы клиникалық сараптама жүргізу, зертханалық және аспаптық зерттеулерді қорытындылау, аурудың жалпы қабылданған жіктелуіне сәйкес диагнозды тұжырымдау арқылы дифференциалды диагностика жүргізу бойынша дағдылары мен білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Травматология, ортопедия

    Пән, тірек-қимыл жүйесінің, орталық жүйке жүйесінің, іш қуысының, жыныс жүйесінің зақымдануын диагностикалауда білімі мен біліктілігін және кәсіби дағдыларын қалыптастырады. Хирургиялық емдеуге қарсы көрсеткіштер мен көрсеткіштерді дұрыс анықтау. Мамандар арасында өз іс-әрекеттерін талқылау және үйлестіру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 25
  • Балалардағы құрсақ құыс хирургиясы

    Диагностика сипаттамаларына қажетті ақпаратты, семиотиканың, дифференциалдық диагноз, емдеу стратегиясын қамтамасыз ету үшін және құрсақ патология үшін медициналық көмек көрсету Балалық шақ Құрсақ хирургиялық патологияны диагностикалау және емдеу практикалық дағдыларын жетілдіру үшін

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эндоскопиялық хирургия

    Клиникалық практикада жоғары технологиялық медициналық құралдарды қолдану туралы білімі мен біліктілігін және дағдыларын қалыптастыру. Эндоскопияны кеуде ағзаларының туа біткен даму ақаулары мен жүре пайда болған ауруларын (өңеш, өкпе, бронх, паразиттік аурулар және т.б.), іш перде қуысы мен ішперде артындағы кеңістіктің ауруларын диагностикалау мен хирургиялық емдеуде қолдану. Күнделікті тәжірибеде халықаралық мәліметтерді тиімді пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Балалар хирургиясындағы лапароскопия

    Бүкіл әлемде өте ықпалы және диагностикалау мен емдеудің ажырамас бөлігі болып табылады, сондай-ақ балалар хирургиясы лапароскопическая хирургия кейде тұтас бір қатарының жоспарлы хирургиялық тәжірибеде жедел және патологияны қажетті құралы. Осы әдістемені көмегімен көптеген артықшылықтар бар, жалпыға бірдей қабылданған әдістермен алдында орындалған операцияларды: Оның үлкен бір мезгілде тыртықты кем болмауы, айқын білінген ауырсыну синдромы, үлкен әсері жоқ орындау мүмкіндігі бар 2-3 разрездерді, жоғары косметикалық операциядан кейінгі асқынуларды, аз мөлшері неғұрлым толық, оңалту және операциядан кейінгі қысқарту / жандандыру операцияларын орындауға ерте койко-күнді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Хирургиялық ауруханаларда балаларға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру
  • Хирургиялық аурулары бар науқастарды клиникалық, зертханалық және аспаптық тексеруден өткізуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қолдану
  • Нақты клиникалық жағдайға байланысты объективті зерттеу, клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулердің мәліметтерін қорытындылау
  • Дифференциалды диагноз жүргізу және диагнозды қазіргі жіктеуге сәйкес тұжырымдау
  • Дәлелдеу медицинасына сәйкес негізделген қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау
  • Дәлелді тәжірибеге негізделген емнің тиімділігін бағалау, аурудың нәтижесі мен оның асқынуын болжау, алдын-алу шараларын жүргізу
  • Медициналық есепке алу және есеп беру құжаттарын толтыру мен медициналық көмектің сапасына сараптама жүргізу
  • ҚР денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдық шеңбері аясында әрекет ету
  • Емдеуде жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін пациенттермен, оны қоршаған ортамен және әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасай алу
  • Мамандар арасында, емдеу нәтижелерін одан әрі жақсарту үшін, өз мүмкіндіктерін білдіру және қорғау, өз әрекеттерін талқылау
  • Зерттеу сұрақтарын қорытындылау, алынған ғылыми деректерді талдау, жинақтау, қорытынды жасау және нәтижелерін клиникалық тәжірибеде қолдану
  • Мәліметтер базасын күнделікті қызмет барысында тиімді пайдалану, конференцияларға және мамандықты игеру барысында басқа да түрлеріне қатысу
Top