Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01131 Неонатология в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамның медициналық көмек көрсетудегі қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын, озық инновациялық технологияларды практика мен ғылымда қолдана және дамыта алатын, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін қолдана алатын, қоғамдық денсаулықты нығайтатын мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R031 Неонатология
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Жаңа туған нәрестелердің патологиясы-1

    Пән жаңа туған нәрестелер мен шала туылған нәрестелерге медициналық көмек көрсету бойынша білімдері мен дағдыларын, медициналық құжаттармен өздігінен жұмыс жасау мүмкіндігімен нәтижелерді түсіндіре отырып, клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулер жүргізе отырып қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Стационардағы неонатология

    Пән Қазақстан Республикасының құқықтық заңнамасы шеңберінде неонаталдық қызметтерді ұйымдастыру бойынша білімді, дағдыны қалыптастырады, халықаралық тәжірибе мен дәлелді медицинаны ескере отырып, этиопатогенез, сараланған диагностика, емдеу мәселелері бойынша білімді жетілдіруге мүмкіндік береді; неонаталдық кезеңнің физиологиялық және патологиялық жағдайларының профилактикасы, пациентпен, оның қоршаған ортасымен өзара іс-қимыл жасау, кәсіптік дамудың барлық нысандарына белсенді қатысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 64
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті

    Пән ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімді және клиникалық практикада ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми жұмыс нәтижелерін ресімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Неонатальды неврология

    Пән перинатальды кезеңде кездесетін жаңа туылған нәрестелердегі неврологиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын-алу принциптерін зерттейді және орталық жүйке жүйесінің зақымдану қаупі бар балаларды анықтауға көмектеседі, орталық жүйке жүйесіне қатты зақым келген балаларды емдеудің және емдеудің ерекшеліктерін зерттейді, кейінгі бақылауға талдау жүргізеді және ОЖЖ сирек кездесетін патологиялар туралы әдебиеттерді іздеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жаңа туған нәрестелердің реанимациясы және қарқынды терапиясы

    Бұл пәнді оқытуда халықаралық тәжірибені және дәлелді медицинаны ескере отырып, реанимациялық алгоритмдерді әзірлеу әдісімен практикалық дағдыларды игере отырып, жаңа туылған нәрестелерді алғашқы реанимациямен қамтамасыз ету және дене салмағының өте төмен және экстремалды төмен салмағы бар балаларды реанимациялау ерекшеліктеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 14
  • Неонаталды хирургия

    Бағдарлама неонатолог өзінің практикалық іс-әрекетінде кездесетін және дифференциалды диагностика жүргізе алатын, акушерлік мекемеде жүргізу тактикасын білетін, хирургиялық ауруды мамандандырылған ауруханаға жедел ауыстыру туралы барлық хирургиялық ауруларды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Шала туған балаларды күту

    Пән шала туылған нәрестелердің емізу бөлімдеріндегі практикалық дағдылары, оларды бақылау, медициналық құжаттама, талдау, асқынулардың алдын алу, жоспарлы жоғары технологиялық емдеуді тағайындау және сирек кездесетін ақаулар туралы әдебиеттерді іздеу мүмкіндігімен қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 14
  • Неонаталды сарғаюдың дифференциалды диагностикасы және жүргізу тактикасы.

    Пән неонатальды сарғаюды ерте диагностикалау бойынша білімді қалыптастырады, неонатальды сарғаюды дифференциалды диагностикалауға, қан құю мен фототерапияны жүргізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шұғыл жағдайлар және жаңа туған нәрестелерге арналған қарқынды терапия

    Пән жаңа туған нәрестелердің шұғыл жағдайлары мен қарқынды терапиясы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады, дифференциалды-диагностикалық ізденіс жүргізуге, жаңа туған нәрестелердіңргентті жағдайлары кезінде толық көлемде медициналық көмек көрсетуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаңа туған нәрестелердің патологиясы-2

    Пән жаңа туған нәрестелер мен шала туылған нәрестелерге медициналық көмек көрсету бойынша білімдері мен дағдыларын, медициналық құжаттармен өздігінен жұмыс жасау мүмкіндігімен нәтижелерді түсіндіре отырып, клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулер жүргізе отырып қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Амбулаториялық неонатология

    Осы пәнді оқып-үйрену кезінде халықаралық тәжірибені және Қазақстан Республикасының хаттамаларын ескере отырып, шала туылған нәрестелердің мейірбикелік палаталарынан шығарылғаннан кейін ерте анемияны түзетуге, БӨД жане ретинапатиясы бар нарестелерді жургізу бойынша амбулаториялық-емханалық көмекке назар аударылады. Бұл циклде ЭТДС туылған балалардың аурушаңдығын талдау мүмкіндігі туады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 14
  • Жаңа туған нәрестелерді диагностикалау және реанимациялау алгоритмі

    Пән асфиксиямен туылған жаңа туған нәрестелерге алғашқы реанимациялық көмек көрсету дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Пациенттің курациясы: жаңа туған нәрестені тексеруге, клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмектің барлық деңгейлеріндегі дәлелді тәжірибе негізінде оның тиімділігін бағалауға, ата-аналарға және/немесе заңды өкілдерге ауруларды емдеу және алдын алу мәселелері бойынша кеңес беруге қабілетті.
  • Қарым-қатынас және коллаборация: пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады;
  • Қауіпсіздік және сапа: жаңа туған нәрестелер мен шала туылған нәрестелердегі қауіпті және өмірге қауіп төндіретін жағдайларды бағалауға , медициналық ақпараттың құпиялылығын сақтауға қабілетті.
  • Қоғамдық денсаулық сақтау: өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби команда құрамында жұмыс істеуге қабілетті;
  • Зерттеулер: адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық деректер қорын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті;
  • Оқыту және дамыту: өз бетінше оқуға және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да формаларына белсенді қатысуға қабілетті;
Top