Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01131 Неонатология в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Неонатология» мамандығы бойынша резидентураның білім беру бағдарламасының мақсаты -теориялық білімі кең, кәсіби сұрақтарды сәтті шешуге, аурудың ажырату диагностикасын өткізуге, толық көлемде медициналық көмек көрсетіп, нәресте өмірін сақтап қалу барысында барлық қажетті алдын алу және оңалту шараларын жүргізе білуге қабілетті жоғары білікті дәрігер маманын дайындау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R031 Неонатология
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Шала туған балаларды күту

    Шала туған нәрестелердің және дене салмағы экстремалды түрде төмен болып туған шала туған нәрестелердің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Перзентханада және шала туған нәрестелер бөлімінде тамақтандыру мен күту қағидалары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 14
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Тиімді перинаталдық күтім

    Қауіпсіз жүктілік. Тиімді перинаталды көмек негіздері. Нәрестені жалпы қарау және нәрестені алғашқы күтім негіздері. Нәрестеге тиімді реанимация. Реанимациядан кейін нәресте күтімі. Нәрестеде тыныс алу қиындауы. Нәрестелерде бактериалды инфекцияны диагностикалау және емдеудің заманауй әдістері. Нәрестелерде сарғаюды диагностикалау және емдеудің заманауй әдістері. Кенеттен өлім синдромы. Тума ақаулары және туыттық жарақаты бар нәрестелерді жүргізу. АИВ. СПИД анадан балаға өтуінің алдын алу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Стационардағы неонатология-1

    Перинаталдық көмекті ұйымдастыру және нәрестелерге акушерлік стационарда медициналық қызмет көрсету қағидалары. Перинаталды, сәбилік және балалар өлімі. Нәресте жағдайын туа сала бағалау. Нәрестелердегі өтпелі кезеңдер. Денісау нәрестені тамақтандыру. Респираторлы дистресс синдром. Бронхөкпелік дисплазия. Нәрестелердегі сарғаю синдромы. Эндокринопатиялар. Сепсис. Нәрестелердегі геморрагиялық синдром.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 31
  • Жаңа туған нәрестелердің патологиясы

    Нәрестелік кезеңнің патологиясы. Жатыр ішіндегі инфекция. Туа біткен және перинаталдык инфекция. Жүйке жүйесінің жарақаттық зақымдануы. Жүйке жүйесі перинатальдық патологиясын. Нәресте асфиксиясы. Жаңа туған нәрестелердің туа біткен ақаулары. Құрсақішілік дамудың тежелуі. Мерзіміне жетпей туу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 14
  • Неонатальды неврология

    Нәрестелердің жүйке жүйесінің анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Жаңа туған нәрестелердің жүйке жүйесінің дамуы. Нәрестелердің жүйке жүйесінің ауруларының диагностикасы. Туыттық жарақаттар. Бас миы ісінуі. Құрысу синдромы. Жүйке жүйесі зақымданған нәрестелерді оңалту әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Амбулаториялық неонатология

    Нәрестелерге амбулаториялық медициналық көмекті ұйымдастыру. Дені сау жаңа туған нәрестені объективті тексеру. Жаңа туған нәрестені қарау тәртібі. Жаңа туған нәрестелерді бақылаудың негізгі міндеттері. Денсаулық тобы мен қауіптілік тобы. Жаңа туған нәресте кезеңінде физикалық және психомоторлық дамуды бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 14
  • Жаңа туған нәрестелердің реанимациясы және қарқынды терапиясы

    Босану бөлмесінде нәрестенәі тиімді реанимациясы. Нәресте реанимациясының кезеңдері. Өкпені жасанды желдету. Нәрестенің инвазивті емес өкпені желдету әдістері. Оттегілік ем. Парентералды тамақтандыру. Емдік гипотермия. Нәрестені жылумен қорғау. Нәресте интубациясы. Нәрестенің анатомофизиологиялық ерекшеліктерін ескерің интенсивті ем көлемін есептеу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 14
  • Неонаталды хирургия

    Нәрестелердегі ошақталған іріңді инфекциялар. Нәрестелердегі некротикалық энтероколиттер. Шап және кіндік жарығы. Пилоростеноз. Нәрестелер остеомиелиті Парапроктит. Нәрестелердегі ішек өтімсіздіктері. Неонаталдық кезеңде туа біткен және жүре пайда болған хирургиялық патологиялардың ажырату диагностикасын және емдеу қағидалары.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 7
  • Стационардағы неонатология-2

    Миокард аурулары (дилатациялық, гипертрофиялық кардиомиопатия, фиброэластоз). Ұрықтың және жаңа туған нәрестенің аритмиялары (тахиаритмия, брадиаритмия, толық АВ блокада). Туа біткен жүрек ауруы, ашық артериялық түтік (ААӨ). Жаңа туылған нәрестелердің анемиясы (физиологиялық, постгеморрагиялық, гемолитикалық). Жаңа туылған нәрестенің геморрагиялық ауруы. Ұрықтың және жаңа туған нәрестенің гемолитикалық ауруы, билирубиндік энцефалопатия. Бауыр ауруы (неонатальды холестаз, ұрықтың гепатиті, өт жолдар атрезиясы). Эндокринопатиялар.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 33

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті
  • Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті
  • Медициналық көмек көрсетудің жоғары сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін, неонатология саласында ең тиімді әдістерді қолдануға және қауіптілік бағалауға қабілетті.
  • Неонатология бойынша Қазақстан Республикасының денсаулықсақтау жүйесінде ұйымдастырушылық және құқықтық шеңберде әрекет етуге, төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсетуге, ұлттың денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру мақсатында маманаралық топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
  • Резиденттерді неонатологиядағы төтенше жағдайларды диагностикалауға, клиникалық диагнозды тұжырымдауға, дифференциалды диагнозды жүргізуге, тексеру жоспарын, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмектің барлық деңгейінде дәлелді тәжірибе негізінде оның тиімділігін бағалауға үйрету. Жаңа туылған нәрестелер мен шала туылған нәрестелердің денсаулығын сақтау үшін медициналық алдын алу шараларды жүргізу.
  • Науқас үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның айналасындағылармен , денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара қарым-қатынас жасауға қабілетті.
Top