7R01131 Неонатология в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Неонатолог-резиденттің кәсіби дамуын үнемі жетілдіріп отыруға, дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес заманауи талаптарға жауап беретін қажетті білім көлемін, тәжірибелік дағдыларды меңгеруге, жаңа туған нәрестелерге диагностикалық, емдік, реабилитациялық және профилактикалық іс-шараларды жүргізуге үйрету
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R031 Неонатология
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Жаңа туған нәрестелердің патологиясы
Пән жаңа туған нәрестелердің патологиялық жағдайларын диагностикалау және емдеу бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады, аурулардың негізгі патологиялық синдромдарын анықтауға, ажырату диагностикасын жүргізуге, клиникалық диагноз қою үшін зертханалық және аспаптық зерттеу нәтижелерін интерпретациялауға ықпал етеді. Халықаралық аурулар жіктемесіне (ХАЖ) сәйкес клиникалық диагноз қою үшін зерттеу нәтижелерін дұрыс талдауды үйретеді. Жаңа туған нәрестелерді емдеудің қолданыстағы тәртібіне және клиникалық ұсынымдарға сәйкес емдеу жоспарын құру дағдыларын меңгеру. Жаңа туған нәрестелердің ата-аналарымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара әрекеттесу қабілетін дамыту, сондай-ақ неонатология бөлімшелерінде инфекция ошағы пайда болған жағдайда эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын жетілдіру (эпидемиолог дәрігермен бірлесіп)
Несиелер - 14
-
Неонатальды неврология
Пән перинаталдық кезеңге тән жаңа туған нәрестелердің неврологиялық ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Жаңа туған нәрестенің неврологиялық тексеруін жүргізу, стационардан шыққаннан кейін балаларды катамнездік бақылауға алу, ата-аналармен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара әрекеттесу, сондай-ақ төтенше жағдайларда жаңа туған нәрестелерге шұғыл медициналық көмек көрсету дағдыларын үйретеді. Нерв жүйесі аурулары бар пациенттерді амбулаториялық және стационарлық кезеңдерде емдеуді, оның ішінде сирек кездесетін (орфандық) ауруларды жүргізуді, зертханалық және аспаптық зерттеулердің (НСГ, ЭЭГ, КТ) нәтижелерін интерпретациялауды меңгеру. Нерв жүйесі аурулары кезінде дифференциалды-диагностикалық іздеу алгоритмдерін қолдану қабілетін дамыту. Клиникалық хаттамаларға сәйкес қалпына келтіру емін және медициналық оңалтуды (бірінші кезең) жүргізу. Жаңа туған және шала туған балаларды оңалту мен абилитациялау қағидаттары мен әдістерін үйрету
Несиелер - 7
-
Амбулаториялық неонатология
Пән босану мекемелерінен шығарылғаннан кейін жаңа туған балаларды амбулаториялық бақылауға алу, сондай-ақ катамнез кабинетінде түзету және оңалту негіздерін меңгеруге бағытталған. Катамнез кабинетінде дәрігер баланың шығару эпикризімен танысып, ата-аналарға психологиялық әрі жан-жақты көмек көрсетеді, баланың жасы анықталып, антропометриялық зерттеу (салмағы, бойы, бас және кеуде шеңбері) жүргізіліп, нормативтік антропометриялық көрсеткіштер есептеледі және физикалық даму деңгейі анықталады. Сонымен қатар, баланың физикалық даму көрсеткіштері есептеліп, педиатр, невролог және офтальмолог арқылы тексеріліп, соматикалық және жүйке-психикалық дамуы бағаланады. Негізгі және қатар жүретін ауруларды емдеу үшін медикаментозды терапия тағайындалады
Несиелер - 14
-
Жаңа туылған нәрестелердегі гемодинамиканың ерекшеліктері
Пән неонатолог дәрігердің ультрадыбыстық диагностика бойынша білімін дәлелді медицинаның заманауи принциптеріне сәйкес тереңдетуге және жүйелеуге, сондай-ақ түрлі аурулары бар жаңа туған нәрестелерде ультрадыбыстық зерттеулер жүргізу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, пән жаңа туған нәрестенің ультрадыбыстық зерттеуінде оңтайлы әдістер мен құралдарды таңдау алгоритмін меңгеруді, зерттелетін органды (аймақты, құрылымды) бағалау үшін қажетті режим мен датчикті ультрадыбыстық диагностикалық аппаратының мүмкіндіктері мен зерттеу мақсатына сәйкес таңдауды және алынған нәтижелерді дұрыс интерпретациялауды үйретеді
Несиелер - 4
-
Стационардағы неонатология
Пән Қазақстан Республикасында неонаталдық көмекті ұйымдастыру стандарттарына сәйкес жаңа туған нәрестелерге көмек көрсетуді ұйымдастыру бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Жаңа туған нәрестенің клиникалық тексеру деректерін интерпретациялау: жалпы жағдайды бағалау, өмірлік маңызы бар функцияларды бағалау, неврологиялық статусын бағалау, физикалық дамуын бағалау, жетілу дәрежесін анықтау, ағзалар мен жүйелердің анатомо-физиологиялық жағдайын бағалау, патологиялық жағдайлардың ауырлық дәрежесін және өмірлік маңызды функциялардың бұзылу деңгейін анықтау. Стандартты шараларды орындау дағдыларын меңгеру: К1 витаминін енгізу, бленнореяның алдын алу, неонаталдық скрининг жүргізу, вакцинациялау, емшек сүтімен тамақтандыруды ұйымдастыру, медициналық көмекті ұйымдастырудың қолданыстағы тәртібіне, клиникалық ұсынымдарға (емдеу хаттамаларына) сәйкес жаңа туған нәрестелердің аурулары мен патологиялық жағдайларын ажырату диагностикасының әдістерін қолдану, денсаулық сақтау саласындағы ақпараттық жүйелерде медициналық құжаттаманы толтыру, ата-аналар мен отбасы мүшелеріне дұрыс тамақтану, балалар ауруларының алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру мәселелері бойынша ақпараттық жұмыс жүргізу
Несиелер - 64
-
Шала туған балаларды күту
Пән шала туған балаларды күтуге арналған заманауи принциптерді қолдану бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады, оның ішінде қорғаныш режимін сақтау (жарық пен шудан оқшаулау, температуралық жайлылық, медициналық араласуларды барынша азайту, емдік манипуляциялардың инвазивтілігін төмендету), сондай-ақ шала туған нәрестелерді күту әдістерін қолдану, оның ішінде «ұя» әдісі, «Кенгуру» әдісі – ана мен баланың күнделікті «тері-теріге» жанасуы. Гестация мерзімі мен шала туған нәрестенің жағдайына байланысты тамақтандырудың тиімділігін бағалау дағдыларын меңгеру. Респираторлық дистресс-синдромды, бронхолегочная дисплазияны, ретинопатияны, пневмонияны, сепсисті дер кезінде диагностикалау және емдеу қабілетін дамыту, медициналық көмекті ұйымдастырудың қолданыстағы тәртібі мен клиникалық ұсынымдарға (емдеу хаттамаларына) сәйкес медициналық көмекті көрсету.
Несиелер - 14
-
Жаңа туған нәрестелердің реанимациясы және қарқынды терапиясы
Пән ауыр патологиясы бар жаңа туған нәрестелерге реанимация және қарқынды терапия жүргізу бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Сындарлы жағдайларда шұғыл медициналық көмек көрсетуге үйретеді, қауіпсіз емдеу жағдайларын қамтамасыз етеді. Клиникалық ұсынымдарға сәйкес алғашқы реанимация, тұрақтандыру және жаңа туған нәрестелерге респираторлық қолдау көрсету дағдыларын дамытады. Жаңа туған және шала туған балалардың өмірлік маңызды функцияларын сақтау мен қалпына келтіруді қамтиды, оның ішінде жылуды сақтайтын технологиялар, тыныс жолдарының өтімділігін қамтамасыз ету, оттегі терапиясы, респираторлық қолдау (СРАР, ИВЛ, ВЧИВЛ), LISA және INSURE әдістерімен сурфактант енгізу, трахея интубациясы, дәрілік препараттарды енгізу, терапевтік гипотермия жүргізу, гемодинамиканы бақылау және температураны реттеу дағдыларын қалыптастырады. Медициналық көмекті ұйымдастырудың қолданыстағы тәртібі мен клиникалық ұсынымдарға (емдеу хаттамаларына) сәйкес реанимациялық және қарқынды терапиялық шараларды жүргізуге үйретеді. Жаңа туған және шала туған нәрестелерді босану бөлімінен олардың жағдайына сәйкес тасымалдау дағдыларын меңгеру, оның ішінде: тасымалдау кезінде дене температурасын сақтау, өмірлік маңызды органдар мен жүйелердің қызметін бақылау және қолдау
Несиелер - 14
-
Неонатологиядағы ультрадыбыстық диагностика
Пән неонатолог дәрігердің ультрадыбыстық диагностика бойынша білімін дәлелді медицинаның заманауи принциптеріне сәйкес тереңдетуге және жүйелеуге, сондай-ақ түрлі аурулары бар жаңа туған нәрестелерде ультрадыбыстық зерттеулер жүргізу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, пән жаңа туған нәрестенің ультрадыбыстық зерттеуінде оңтайлы әдістер мен құралдарды таңдау алгоритмін меңгеруді, зерттелетін органды (аймақты, құрылымды) бағалау үшін қажетті режим мен датчикті ультрадыбыстық диагностикалық аппаратының мүмкіндіктері мен зерттеу мақсатына сәйкес таңдауды және алынған нәтижелерді дұрыс интерпретациялауды үйретеді
Несиелер - 4
-
Неонаталды хирургия
Пән жаңа туған нәрестелердегі туа біткен даму кемістіктері мен некротикалық энтероколиттің кешенді тексеру, дифференциалды диагностика жүргізу, операциялық араласу мерзімі мен көлемін анықтау, сондай-ақ шұғыл хирургиялық түзету бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Медициналық араласулардың анестезиологиялық қамтамасыз етілуін, қарқынды терапия жүргізуді және операциядан кейінгі балаларды күтіп-бағуды үйретеді. Клиникалық диагноз қою үшін зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінің нәтижелерін, сондай-ақ Аурулардың халықаралық жіктемесін (МКБ) ескере отырып, дұрыс интерпретациялауды меңгеру. Неонаталдық хирургия саласындағы халықаралық дерекқорлардан алынған заманауи зерттеулерді сындарлы бағалау қабілетін дамытады, сондай-ақ тұрақты кәсіби өзін-өзі жетілдіруге және біліктілікті арттыруға ықпал етеді
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жетекшінің бақылауында жаңа туған балаларға білікті мамандандырылған медициналық көмек көрсету
- Балалардың жас топтары мен денсаулық жағдайын ескере отырып, алдын алу шараларының тиімділігін жүргізу мен бақылау, антимикробтық тұрақтылықтың дамуын болдырмау, санитарлық-гигиеналық нормалар мен салауатты өмір салтын қалыптастыруды үйрету жетекшінің басшылығымен
- Жетекшінің бақылауында пациенттермен, олардың айналасындағы адамдармен және денсаулық сақтау саласының өкілдерімен өзара әрекеттесу
- Жетекшінің бақылауында есептік-есепті медициналық құжаттаманы рәсімдеу
- Критикалық жағдайдағы жаңа туған балаларға реанимация және қарқынды терапия жүргізу кезінде жоғары қауіпсіздік пен көмек көрсету сапасын қамтамасыз ету мақсатында, ең тиімді диагностика және емдеу әдістерін қолдануда кәсіби білім мен дағдыларды пайдалану
- Қоғамның моральдық және құқықтық нормаларын ескере отырып кәсіби қызметті орындау, дәрігерлік этика ережелерін сақтау, құпия ақпаратпен жұмыс істеуге арналған заңдар мен нормативтік-құқықтық актілерді орындау, дәрігерлік құпиялылықты қамтамасыз ету
- Аурулардың негізгі патологиялық симптомдары мен синдромдарын анықтау, жетекші синдром бойынша ажырату диагностикасын жүргізу және халықаралық аурулар жіктемесін ескере отырып клиникалық диагноз қою мақсатында зерттеу нәтижелерін интерпретациялау
- Пациенттердің медициналық құжаттамасындағы деректерді талдау және мониторингілеу, сонымен қатар көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын арттыру мақсатында практикалық қызметте ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
- Ақпараттық дерекқорлардан тиімді ақпарат іздеу, ғылыми мәліметтерді талдау және зерттеу қызметіне қатысу
- Клиникалық жетекшінің бақылауында және қадағалауымен бірге жұмыс жүргізу, сондай-ақ үздіксіз кәсіби дамуға және жетілдіруге ұмтылу мақсатында манипуляцияларды өз бетінше орындау
Ұқсас БББ
7R01131 Неонатология
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
7R01131 Неонатология
Қазақстан-Ресей медицина университеті
7R01131 Неонатология
Семей медицина университеті
7R01131 Неонатология
С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
7R01131 Неонатология
Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы