Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01508 Химия-Биология в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Зоологиядан үлкен практикум
    Несиелер: 4

    Зоологиялық таксономия негіздері және қазіргі заманғы таксономикалық және экологиялық жүйелер; Жануарлар дүниесінің түрлері; әртүрлі жануарлардың функционалдық ерекшеліктері, олардың дамуы және экологиялық бейімделуі. Жүйелі жүйелеу мәселелері. Амеба: морфология, диагностикалық белгілер, таксономикалық әртүрлілік, экология, белсенді шлам экожүйесінің рөлі.

    Селективті тәртіп
  • Химия
    Несиелер: 7

    Атомдық және молекулалық зерттеулер негіздері. Атомдық молекулярлық оқытудың негізгі химиялық концепциялары мен заңдары. Заттың құрылымы. Мерзімді заң. Химиялық байланыс Химиялық процесс Шешімдер доктринасы. Электролит ерітінділеріндегі алмасу реакциялары. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Химиядағы тәжірибелік әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия-1
    Несиелер: 7

    Атомдық және молекулалық оқыту. Атомдық құрылым және мерзімді заң. Химиялық байланыс Кешенді қосылыстар. Термохимия және термодинамика. Химиялық үрдістің бағыты. Химиялық үрдістердің кинетикасы. Химиялық тепе-теңдік. Сұйық күй, Сұйық ерітінділер. Электролиттік диссоциация. Күшті және әлсіз электролиттер. Тотығу - тотықсыздану реакциялары (ТТР). Электрохимия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зоология
    Несиелер: 5

    Зоологияның тарихы мен қалыптасуы ғылым, негізгі жаңалықтар, жануарлар әлемінің жүйелік негіздері. Жабайы табиғатты қорғау негіздері. Жүйелілік, ұйым ерекшеліктері, өмір циклдары, өкілдері, мағынасы. Жануарлар эволюциясы және оқыту әдістері. Морфофизиологиялық өзгерістер. Мінез-құлықтың ерекшеліктері және интраспозициондық ұйым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химия-2
    Несиелер: 8

    Мерзімді заң химиялық таксономия негізі ретінде. Элементтер химиясына кіріспе. Қарапайым заттар. Екілік қосылымдар. Күрделі қосылыстар. Кіші топтардың элементтеріндегі комплекс. Қосымша топтардың элементтерінің қышқылдық қасиеттері. Қосымша топ элементтерінің тотығу - тотықсыздану қасиеттері. Интерметалдық қосылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, оқушылардың физиологиясы мен гигиеанасы
    Несиелер: 5

    Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жануарлардың жүйеленуі мен биологиясы
    Несиелер: 5

    Таксонның атауы (сипаттаманы қоса алғанда), диагноз (анықтау, яғни жүйеде орын табу), экстраполяция, яғни белгілі бір таксономға қатысты объектінің сипаттамаларын болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементтер химиясы
    Несиелер: 8

    P-элементтерінің химиясы. Жалпы сипаттамасы. VIII-A тобының элементтері. Сутегі химиясы. Су.Фтор химиясы. Хлор химиясы. Бром топшасы. Оттектің химиясы. Күкірт химиясы. Селен топшасының элементтері. Азот химиясы. Фосфор химиясы. Көміртекті химия. Кремний химиясы Германий топшасының элементтері. Бордың химиясы. Алюминий химиясы. Галийдің топшасы. s-элементтерінің химиясы. Металдардың жалпы сипаттамалары. II-A тобының элементтері. I-A тобының элементтері, d-элементтердің химиясы. Жалпы сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аналитическая химия
    Несиелер: 7

    Аналитикалық химия пәні, мақсаты және міндеттері. Химиялық анализ әдістері. Негіздер мен қышқылдар туралы заманауи көзқарас. Гетерогенді жүйелерде еру. Комплексті қосылыстар ерітіндісіндегі тепе-теңдік. Тотықтырғыш-тотықсыздандырғыш жүйелеріндегі тепе-теңдік. Экстракция элементтерді бөлу және концентрлеу әдісі ретінде. Анализдің гравиметриялық әдісі. Титриметрлік анализ. Анализдің физика-химиялық әдістерінің классификациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Негізгі ұғымдар мен түсініктерді қалыптастыру, қазіргі заманғы математикалық әдістер мен физика модельдері және тәжірибелік нәтижелерді статистикалық өңдеу кинетикасы. Динамика. Сақталу заңы.Тербелістер мен толқындар. Молекулярлық кинетикалық теорияның негізгі ережелері. Максвеллдің таралуы. Больцманның таралуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қатты дене физикасы
    Несиелер: 5

    Негізгі кванттық түсініктер, кванттық физиканың негізгі идеялары, кванттық механиканың негіздері. Статистикалық физиканың негізгі принциптері, энтропияның өсу заңдылығы, негізгі термодинамикалық шамалар, Гиббстің таралуы, классикалық мінсіз идеал газдың теориясы, Ферми және Бозенің таратуы. Қатты дененің еркіндік дәрежелері, бөлшектер арасындағы өзара әрекеттесу жүйелері, фазалық тепе-теңдік теориясы және өтулері, әлсіз ерітінділердің термодинамикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи көзқарастары, өмірдің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, теріс әсердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Тірі организмдердің популяциясы, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, халықтың құрылымы мен динамикасы, қоғамдағы тірі ағзалардың өзара әрекеттесу механизмдері, қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелері, адамның қоршаған ортаны қауіпсіз өзара әрекеттестігі және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогика адам туралы ғылым жүйесінде. Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы. Тұтас педагогикалық ҥдерістің теориясы мен практикасы. Ғылыми дүниетаным. Оқыту - тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Білім мазмұнының ғылыми негізі. Оқыту формалары, әдістері мен құралдары. Сабақ – оқытудың негізгі формасы. Оқушылардың тұтас педагогикалық үдерістегі танымдық іс-әрекетін белсендендіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Количественный и качественный анализ
    Несиелер: 7

    Спектрофотометрия УК-да және спектрдің көрінетін аймақтарында. Абсорбцияның негізгі заңдары. Ламберт- Бугеранын заңы. Бера заңы. Атомдық сәулелену спектрометриясы. Элементтік атомдық эмиссиясын талдау. Атомды сіңіру спектрометриясы. Люминесценттік талдау. Нефелометрия және турбитометрия. Потенциометрия. Электрогравиметрия. Кулонометрия. Полярография. Амперометрия. Кондуктометрия

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл пән бизнес-жоспардың әдістемелік негіздерін қарастырады. «Қолданбалы бизнес» курсы сатылым нарығын талдау әдістерін, өнімнің сипаттамасын, өндірістік жоспарды әзірлеу мен ұсынуды, маркетинг жоспары мен ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, сондай-ақ қаржы жоспарын әзірлеуді және ұсынуды қамтиды. Курстың мақсаты студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 4

    Бір айнымалы функцияның дифференциалды есептелуі. Лимиттердің тізбегі және функциялары. Функцияның үздіксіздігі, үзіліс нүктесі. Үздіксіз функциялардың қасиеттері. Жоғары математика әдетте аналитикалық геометрияны, жоғары және сызықтық алгебраның элементтерін, дифференциалды және интегралдық есептеулерді, дифференциалдық теңдеулерді, теорияларды, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы қамтиды..

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, заң, мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі ұғымдары. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының негіздері. Құқық қорғау органдары мен Қазақстан Республикасындағы сот. Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары. Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық негіздері. Қазақстан Республикасында азаматтық және отбасылық құқық негіздері. Еңбек құқығы және Қазақстан Республикасының әлеуметтік қамсыздандыру туралы заңы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттеріне құқықтық жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі В-2
    Несиелер: 6

    Жеке сипаттамалары (резюме, сипаттамалары, өмірбаян) отбасылық орта (гендерлік қатынастар, гендерлік саясат, отбасылық құндылықтар, отбасылық қатынастардың динамикасы, туу деңгейі); күнделікті қарым-қатынас жағдайлары. әлемнің геосаяси бейнесі. көпмәдениетті қоғам (жарнама, Интернет, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, мәдениетаралық қарым-қатынас, елдер мен континенттер, тіл және мәдениет)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ботаника
    Несиелер: 6

    Өсімдіктер жасушалары мен өсімдік тіндерінің құрылымының ерекшеліктері, түсіру, түбірлік және генеративті жүйелердің морфологиясы және анатомиясы. Өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының негізгі бағыттары, көбею мен көбеюдің биологиялық маңызы, өсімдіктердің жас және маусымдық өзгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктердің морфологиясы мен анатомиясы
    Несиелер: 6

    Өсімдіктердің вегетативті органдарының анатомиялық препараттарын зерттеу, түйіндерді және сортаң емес құрылымды, ағаш және қылқан жапырақты ағаштарды, монокотталған және екіқабатты шөпті өсімдіктердің жапырақты пышағын, монокотілдес екіқабатты шөпті өсімдіктердің тамыр жүйесінің морфологиялық және анатомиялық құрылымын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Selected chapters of physical chemistry
    Несиелер: 6

    Термодинамика, негізгі түсініктер және анықтамалар. Термодинамиканың бірінші заңы. Термохимия заңын қолдану. Термодинамиканың екінші заңы. массаның әрекет ету заңы. Изотермалардың, изобардың және изохорлардың теңдеуі. Шешімдер. Фазалық баланс. Гиббстің фазалары. Химиялық кинетика және катализ негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Physical chemistry
    Несиелер: 6

    Термодинамика. Термохимия. Термодинамиканың II басталуы. Біртекті және гетерогенді жүйелердегі химиялық теңдеулер. Шешімдер. Химиялық кинетиканың негізгі ұғымдары мен түсініктері. Фотохимиялық және тізбекті реакциялар. Гетерогенді реакциялар кинетикасы. Біртекті және гетерогенді катализ негіздері. Электролит ерітінділерінің қасиеттері мен теориясы. Электрохимиялық процестерді өлшеудің негізгі заңдары мен заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаты, оқыту мазмұны мен оқыту әдістерінің өзара байланысы және өзара байланысы. Оқыту әдістерінің жіктелуі. Шығармашылық химиялық ойлауды қалыптастыру әдістері. Оқытуда берілетін бағдарлардың санына байланысты оқыту әдістерін жүйелеу. Зерттеу, проблемалық, бағдарламаланған және алгоритмделген оқыту әдістері. Зерттеушілік оқыту және ғылыми және т. б. үлгілейтін зертханалық зерттеу практикумы мен өзіндік жұмысты ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Chemistry of complex compounds
    Несиелер: 4

    Орталық атомнан (немесе ионнан) тұратын химиялық қосылыстар және олармен байланысты молекулалар немесе иондар - лигандтар. Кешендердегі химиялық байланыстың табиғаты, олардың физикалық және химиялық қасиеттері, биологиялық функциялары және оларды ғылымда, технологияда және медицинада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цитология и гистология
    Несиелер: 4

    Жасушаны зерттеу әдістері. Жасушалық теория. Жасушалардың классификациясы. Жасуша ядросының құрылымы және қызметі. Жасуша ядросының құрылымы және химиясы. Ядро және ядролық конверттің құрылымы мен қызметі. Вакуумдық жүйе. Мембраналық емес органеллалар. Жасушаларды бөлу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Theoretical fundamentals of organic chemistry
    Несиелер: 6

    Молекулярлық орбиталь теориясы: жүйелер. Электрондардың жүйесі. Қышқылдар мен негіздер. Органикалық реакциялардың реакциялық аралықтары. Құрылымы мен механизмі. Органикалық реакциялар механизмін зерттеу әдістері. Алифаттық нуклеофилді алмастыру. Жою реакциялары. Алифаттық электрофильді алмастыру. Көміртекті-көміртек қос байланысқа қосылу. Карбониль тобымен байланыс және байланысты реакциялар. Хош иісті электрофильді алмастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биология клетки
    Несиелер: 4

    Жасуша ядросының құрылымы және қызметі. Жасуша ядросының құры-лымы және химиясы. Ядроның және ядролық қабаттың құрылымы мен қызметі. Эпителий (шекаралық) тіндердің жүйесі. Эпители жабыны. Ішек эпителийі. Омыртқалы орган-дардың жеңіл және альвеолярлы эпителийі. Бездің эпителийі. Қан омыртқалы жануарлардың бос дәнекер тіндері. Омыртқалы жануар-лардың механикалық қолдау тіндері. Бұлшықет тіндері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Organic chemistry
    Несиелер: 6

    Ациклдік қаныққан көмірсутектер. Электрондық және кеңістіктік құрылым, изомерия, өндірістің өнеркәсіптік және зертханалық әдістері. Циклоалкандар. Жіктелуі, номенклатурасы, конформациялық құрамы, геометриялық изомериясы. Полициклді қаныққан көмірсутектер, спиральдар, конденсирленген және көпірлік құрылымдар. Алкендер. Номенклатура, изомерия, электрондық құрылым. Алкадиендер. Номенклатурасы, жіктелуі, изомериясы, электрондық құрылымы. Алкиндер. Құрылымы, номенклатурасы. Хош иісті көмірсутек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Coordination chemistry
    Несиелер: 4

    Комплекстік процестер, олардың әрекеттерін орталық атомның және лигандтардың табиғатымен өзара әрекеттестігі. Орталық атомның және лигандтардың өзара әсері. Табиғи және жасанды каталитикалық жүйелердегі кешенділік. Ғылымдағы, медицинада және экономикалық қызметте күрделі процестерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдық жағдайларын қарастырады; жасөспірімдер педагогикалық үдерісіндегі жұмыс мазмұны инклюзивті тәжірибе принциптеріне қарсы; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын мамандарға қойылатын біліктілік талаптары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологическая химия
    Несиелер: 5

    Биохимия тірі ағзаларды құрайтын химиялық қосылыстарды және олардың өмірлік белсенділік кезінде өтетін өзгерістерін зерттейді. Курста белоктар, майлар, көмірсулар, витаминдер, гормондар, ферменттердің метаболизмі және жасушалардағы процестердің реттелуі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микробиология и вирусология
    Несиелер: 5

    Тіршілік жүйелеріндегі микроорганизмдердің жағдайы. Микроорганизмдерді микроскопиялық зерттеу әдістері. Эукариотикалық микроорганизмдердің морфологиясы, құрылысы және көбеюі. Прокариоттардың морфологиясы, құрылымы және көбеюі. Микроорганизмдердің оқшаулануы, өсіруі және өсуі. Микроорганизмдердің жүйелілігі. Метаболизм. Генетика. Микроорганизмдердің экологиясы мен геохимиялық белсенділігі. Вирустар. Қолданбалы микробиология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару. Мектептегі инновацияны басқару. Мектептегі әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестаттау. Педагогикалық ұжым объект және басқару субъектісі ретінде. Білім берудегі менеджердің көшбасшылық және көшбасшылық қасиеттері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Дереккөз жазу. Халықаралық конференциялар. Бизнес-хат жазу. Өтінім хат, ұсыныс, шағым. Жұмыс іздеу. Жарнамалық талдау. CV жазу. Жұмыс сұхбаты. Интернетті серфинг мамандығы бойынша соңғы жетістіктер үшін. Курстық жұмыстың презентациясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Биология-ғылым мен оқу пәндерін оқыту әдістемесі. Биологияны оқытудың дидактикалық және психологиялық негіздері. Биологияны оқытудың заманауи мәселелері. Инновациялық білім беру жобалары. Педагогикалық қызметтің кәсіби стандарттары. Мектептегі биологиялық концепцияларды қалыптастыру әдістері. Биологиялық білім берудегі жүйенің белсенділігі. Академиялық әмбебап арқылы оқыту іс-әрекетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Organization of project activities of schoolchildren
    Несиелер: 4

    Байланыс дағдылары, нормативтік дағдылар, іздеу (зерттеу) дағдылары, рефлексиялық дағдылар. Басымдық әдіске байланысты жобалардың түрлері: зерттеу, шығармашылық, ойын, ақпараттық, әлеуметтік маңызды. Жоба бойынша жұмыс жасағанда келесі кезеңдерді қолданыңыз: жобаға кіріспе, ұйымдастыру кезеңі, ақпараттық-операциялық кезең, рефлексиялық-бағалау кезеңі. Мәселе - дизайн (жоспарлау) - іздеу туралы ақпарат - өнім - презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Physiology of vegatative system
    Несиелер: 5

    Нервтік жасуша. Орталық жүйке жүйесінің нейрондық желілері мен желілері. Рефлекс доғаның. Орталық жүйке жүйесінің негізгі бөлімшелерінің қысқаша сипаттамасы және олардың функциялары. Тірі ағзалардың химиялық құрамы. Ақуыздардың құрылымы мен алуан түрлілігі. Нейрондардың ішкі құрылымы. Нерв клеткаларының демалу әлеуеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Human anatomy and physiology
    Несиелер: 5

    Адам ағзасының анатомиялық құрылымы. Физиологиялық процестер адам ағзасында кездеседі. Адам денесінің физиологиялық механизмдері. Курс адам ағзасының қабілетіне және ондағы жүріп жатқан қызықты процестерге толық көзқараспен қарауға мүмкіндік беретін бірнеше тақырыпқа баса назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Большой практикум по физиологии
    Несиелер: 4

    Тірек-қимыл жүйесі. Сүйектерді зерттеу остеология болып табылады. Бұлшықеттерді зерттеу миология. Ішкі-спланочнологиканың доктринасы. Асқорыту жүйесінің анатомиясы. Жыныс жүйесі. Нерв жүйесінің доктринасы - нейрологика. Орталық жүйке жүйесі. Өсімдік нервтері. Жүйе.Ішкі секреция органдарының доктринасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Genetics
    Несиелер: 4

    Тұқымдық материалды беру кезіндегі гендердің өкілдіктері, мұра материалын берудің генетикалық үлгілері, Г.Мендельдің заңдары, Т.Моргон, мұрагерлік мәліметтерді берудің нақты механизмдері және оларды беру заңдары .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инновационные технологии в организации учебного процесса в школе
    Несиелер: 4

    Тақырыптық мазмұн мектеп тәжірибесінде жеті модульді табысты қолдануды жеңілдетеді: оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер; сыни ойлауды үйрену; оқуды бағалау және оқытуды бағалау; оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану: дарынды және дарынды студенттерді оқыту; оқыту мен оқытуды студенттердің жас ерекшеліктеріне және оқытудағы көшбасшылыққа сәйкес оқыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 4

    Студенттерге химиялық заттардың химиялық есептерінің негізгі түрлерін шешуге үйрету әдісі қарастырылады, оның мазмұны мектеп химия бағдарламасына бағытталған. Мәселелерді шешу алгоритмдерін қолдануда студенттердің дағдыларын қалыптастыру. Есептеу және эксперименталды есептерді шешуге, әртүрлі шешімдер әдістерін қолдана отырып, химияның негізгі бөлімдерінде күрделіліктің түрлі деңгейлерінің мәселелерін шешудің әдіснамалық әдістерін үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Macromolecular chemistry
    Несиелер: 5

    Пән макромолекулалық қосылыстар химиясының негізгі концепцияларын, классификациясы, макромолекулалық қосылыстардың номенклатурасын зерттейді; молекулалық массалық үлестіру; молекулалық массаны анықтау әдістері; поликонденсация процестерінің негіздері, пластмассалар, макромолекулалық қосылыстардың радикалды полимеризациясы синтезі, ион мен ионды үйлестіру полимеризациясының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Chemistry and physic of polymers
    Несиелер: 5

    Пәндер химия және полимерлер физикасының қазіргі заманғы дамуының негізгі бағыттарын, оларды әртүрлі салаларда қолдануды қарастырады. Полимерлер мен көмірсутекті материалдардың құрылымы мен қасиеттерін зерттеу пластмассалардың синтезі мен өңдеу технологиясымен негізделген. Радикалды және иондық полимерлеу процестерінің механизмі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ботаникадан үлкен практикум
    Несиелер: 4

    Пәннің құзыреттілігі: Пәнді оқығаннан кейін студент жеке өсімдік мүшелерінің анатомиялық және морфологиялық құрылымын, құрылымның функцияға тәуелділігін, филогенездегі өсімдіктерді өсірудің белгілерін және себептерін, сондай-ақ осы курстың терминдері мен түсініктерін білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Molecular biology
    Несиелер: 4

    Нуклеин қышқылдарының компоненттері: жеке молекулалардың, молекулярлық кешендердің және супрамолекулалық құрылымдардың өзара әрекеттесу деңгейінде организмдердің өмірлік белсенділігі, «Репликацияның молекулярлық механизмдері, транскрипциясы, генетикалық материалдарды аудару». Мутацияның және рекомбинацияның молекулалық механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Methodology of carrying out school chemical experiments
    Несиелер: 4

    Химиялық эксперимент түрлі дидактикалық функцияларды орындайды, түрлі әдістермен және әр түрлі әдістермен және оқыту құралдарымен үйлеседі. Бұл студенттердің тәуелсіздігін бірте-бірте ұлғайтып, мұғалімнің басшылығымен эксперименттер жүргізіп, өздігінен жұмыс істеу принципін қолданатын жүйені қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиядан аса күрделі есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 4

    Студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту және жалпы бейорганикалық және органикалық химияның негізгі заңдылықтарын және концепцияларын қолдануды үйрену, күрделіліктің эксперименталды, есептеу мәселелерін шешуге, студенттерді бірнеше балама тәсілмен шешу жолдарын үйренуге, ең ықтимал шешімдерді таңдауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Demonstration methodology
    Несиелер: 4

    Оқу барысында студенттер химиялық үдерістерді басқарады, олардың білімі адамның практикалық қызметінде химиялық өзгерістерді кеңінен қолдануға мүмкіндік береді. Тәжірибе оқыту әдісі ретінде даму және білім беру функциясын атқарады, ғылыми дүниетанымның қалыптасуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON14

    Оқу үрдісінің нәтижелерін заманауи құралдармен бағалайды; оқыту әдістерін өз бетімен дамытуға қабілетті; ақпаратты және оның көздерін сыни және рефлексивті таңдай алады. Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады

  • Код ON8

    Қазіргі химияның жетістіктері мен проблемаларын жақсы түсінеді; химиялық процестердің ғылыми бақылауларын жүргізе алады, эксперименттік деректерді жинауға арналған аппаратты пайдаланады және физикалық және химиялық жабдықтарды пайдалану арқылы жұмыс істей алады.

  • Код ON7

    Зерттеу және кәсіби қызметтегі химиялық процестерді модельдеу және талдау үшін қолданылатын негізгі математикалық әдістерді қалай қолдану керектігін біледі.

  • Код ON12

    Оқу үрдісін ағылшын тіліндегі Blended learning форматында тиімді ұйымдастыра алады; оқу нәтижелерін бағалау құралдарын қолданудың тиімділігі мен әдісін анықтайды; зерттеу жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу әдістерін қолданады; әдеби көздермен жұмыс істеу әдістерін қолдануға және оларды жазбаша түрде пайдаланады; ғылыми зерттеулердің әртүрлі әдістемелерінде қолданады.

  • Код ON10

    Тәжірибелік міндеттердің теориялық және тәжірибелік шешімдерінің нәтижелерін талдайды және олардың сенімділігін бағалау мүмкіндігіне ие.

  • Код ON13

    Студенттердің ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстары, пікірталастар және басқа да проблемалық оқыту әдістеріне байланысты сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар ұйымдастыру әдістерін қолданады; оқу үдерісіндегі заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар; оқушылардың жас ерекшеліктеріне және мазмұнына сәйкес оқыту әдістемесі.

  • Код ON4

    Оқу үрдісін еліміздің интеллектуалды, физикалық және рухани жағынан дамыған азаматын қалыптастыру мен дамытуға, үш тілде еркін сөйлеуге, әлеуметтік-экономикалық жағдайдың өзгеруіне, проблемаларды шешуге және қолданыстағы шындыққа әсер етуге қабілетті, оны өзгертуге қабілетті, қалыптасып, дамытып, қалыптастырады.

  • Код ON9

    Тәжірибелердің нәтижелерін және олардың теорияларын сипаттауға қабілетті, практикалық мәселелерді шешу үшін тиісті физикалық әдістерді таңдап, қолдана алады.

  • Код ON11

    Оқу нәтижелерін бағалаудың негізгі заманауи құралдарын, оларды қолданудың әдіснамалық негіздерін түсінеді; ғылыми зерттеудің негізгі әдістері; оқытудың қазіргі заманғы білім беру моделі Blended learning. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының элементтерін пайдалана отырып, сабақ өткізу әдістері мен тәсілдері.

  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заман тарихын, философиясын, қолданбалы экономикалық, құқықтық, жаратылыстану пәндерін бағалайды.

  • Код ON2

    Қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың заңды мүдделері, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және қоршаған ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы білімін қолдана алады.

  • Код ON6

    Химия пәнінен құбылыстарды, негізгі түсініктерді, негізгі заңдарды және олардың тәжірибелік және теориялық негіздерін біледі және түсінеді; негізгі заңдарды біледі және оларды химияның арнайы бағыттарында қалай қолдану керектігін түсінеді.

  • Код ON3

    Бәсекеге қабілеттіліктің, прагматизмнің, өзара түсіністіктің, толеранттылықтың және заманауи қоғамның демократиялық құндылықтарының басымдықтары туралы өзінің кәсіби қызметінде өзінің азаматтық ұстанымы бар.

  • Код ON5

    Арнайы білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивтік тәсілдерді түсінеді және тиімді пайдаланады: ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, әр оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып, дамудың жеке траекториясы; оқушылардың дағдылары мен қабілеттерін дамытуға, оқу үдерісінің сапасын арттыруға ынталандырады; басқарудың функцияларын иелену негізіндегі мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқаруға қабілетті: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, мониторинг және диагностика.

6B01508 6B01508-Химия-Биология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01508 Химия-Биология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Химия-Биология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B015088(4 Химия-Биология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top