6B01508 Химия-Биология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім алушылардың жеке мүдделері мен қабілеттерін ескере отырып, заманауи педагогикалық технологиялар мен жаратылыстану ғылымдарының жетістіктерін қолдана отырып, білім беру процесін жүзеге асыруға қабілетті, ұйымдастырушылық жұмыс пен басқару қызметінің дағдыларын меңгерген, көшбасшылық қасиеттері бар және өздігінен білім алу мен өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылған бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Биологияға кіріспе
Мақсаты: ағзаның құрылысы, құрылымы және қызмет ету заңдылықтарын, жүйелеу орнына байланысты емес меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі организмдердің шығу тегі, құрылысы, дамуы, тіршілік әрекеті, қасиеттері мен әртүрлілігі туралы білімдерді біліп шығады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математикалық талдау
Мақсаты: шекті ауысу операциясын қолдана отырып функциялардың қасиеттерін зерттеу; дифференциалды және интегралды есептеу тұрғысынан тұжырымдалған бизнес пен экономика модельдерімен танысу; математикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру және экономикалық қызмет процесінде туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту. Білуге тиіс: шектердің, дифференциалдау және интегралдау қарапайым теориясының теориялық негіздері; экстремумдарды табу түсінігі мен әдістерін; саралау және интеграциялау әдістерін; дифференциалдау және интегралдау пайда болуымен байланысты математикалық модельдерді құру тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары математика
Теориялық және практикалық есептерді шешу үшін математикалық аппараттың негіздерін зерттеу. Студенттер айнымалылардың функцияларын, дифференциалдық теңдеулерді, ықтималдықтар теориясын, математикалық статистиканы және олардың экологияда қолданылуын біледі, математика және оның қосымшалары бойынша оқу әдебиетін өз бетінше оқи алады, қолданбалы сұрақтарды математикалық зерттеу дағдыларын талдайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химия
"Бейорганикалық химия "пәні екі негізгі өзара байланысты бөлімнен тұрады:" бейорганикалық химияның теориялық негіздері "және" элементтер химиясы". Пән студентке химияның жалпы түсініктері мен заңдары, атом құрылысы мен химиялық байланыстар туралы қазіргі заманғы түсініктері туралы түсінік береді, студенттердің химиялық процестердің кинетикасы мен энергетика саласындағы білімдерін тереңдетеді және кеңейтеді, ерітінділер теориясымен, тотығу-қалпына келтіру реакцияларымен, күрделі қосылыстар химиясымен таныстырады. Бұл бөлім элементтерді сипаттау үшін негіз болып табылады, ол мектеп курсы барысында алған білімдерін кеңейте және тереңдете түседі. "Бейорганикалық химия" пәні шеңберінде материалдың мұндай құрылымы "құрам - құрылым - реакциялық қабілет" қатынасындағы жалпы заңдылықтарды жоғары деңгейде бақылауға, элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін болжауға мүмкіндік береді. "Бейорганикалық химия" пәнін табысты меңгеру үшін оқушылар мектеп химиясын оқу барысында алынған химияда қолданылатын реакциялардың негізгі түрлері туралы түсінікке ие болуы тиіс, физиканың негізгі түсініктері мен заңдарын білуі және математикалық есептердің негізгі тәсілдерін меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Атом және атом ядросының физикасы
Атом, корпускулалық-толқындық дуализм, кванттық механиканың негізгі түсініктері, кванттық қатты дене физикасы, атом ядросы физикасы, ядролық физиканың тәжірибелік әдістері, ядролық реакциялар физикасы, элементар бөлшектер физикасы, қолданбалы ядролық физика туралы кванттық түсініктерді дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы физика
Мақсаты: іргелі физикалық заңдылықтар жүйесі туралы ғылыми білімді қалыптастыру және студенттерді кәсіби қызметінде туындайтын міндеттерді шешуде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Курсты оқу барысында студенттер физиканың негізгі түсініктері, заңдары және теорияларын біледі; есептерді шешуде физика білімін қолдана алады; физика бойынша теориялық білім жүйесін, теориялық есептерді шешу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы
Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп психологиясы
«Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
Мақсаты студенттер өсімдіктердің морфологиясы мен анатомиясын зерттеу заңдылықтарымен танысады. Студенттер жасушалар, ұлпалар, вегетативтік және генеративтік органдар және өсімдіктердің көбею тәсілдері туралы түсінік алады. Практикалық сабақтарда өсімдікті морфологиялық сипаттау, гүл формуласы мен диаграммасын оқу дағдыларын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, анатомиялық препараттарды микроскопиялық және құрылымдық-функционалдық зерттеу мақсатында дайындау дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі (деңгей В2) - 1
Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ботаника экология негіздерімен
Мақсаты - өсімдіктердің құрылымы, ерекшеліктері мен көбею жолдары туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студент өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды, өсімдіктердің жай-күйінің экологиямен байланысын орнатады, қоршаған орта факторларының өсімдіктерге әсерін бағалайды. Зертханалық сабақтарда микропрепараттар, кеппе шөптер үлгілері және табиғи объектілер арқылы өсімдіктерге морфологиялық және анатомиялық сипаттама жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілінің аударма практикасы
Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқасыздар зоологиясы
Пәнді оқу студенттерді кәсіби дайындыққа қажетті біліммен қаруландыруды, өзіндік жұмыстың практикалық дағдыларын үйретуді көздейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент омыртқасыздардың морфологиялық ерекшеліктерін біледі, филогенетикалық қарым-қатынасты түсіндіреді, практикалық сабақтарда микропрепараттармен жұмыс істейді, омыртқасыздардың негізгі өкілдерін анықтайды және сипаттайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия
"Аналитикалық химия" пәнін оқытудың міндеттері: студенттерде қоршаған орта объектілерін (ауа, табиғи және ағынды сулар, топырақ) талдау әдістері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаның ластануын бақылау үшін экологиялық мониторингте сапалық және сандық химиялық талдау әдістерін қолдану туралы білім алу; қоршаған ортаның ластануын бақылау үшін әртүрлі аналитикалық есептерді шешуге мүмкіндік беретін ғылыми ойлауды және жалпытехникалық эрудицияны дамыту.; аналитикалық химия бойынша оқу және анықтамалық әдебиеттермен өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі (деңгей В2)- 2
Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заттардың физикалық және химиялық сипаттамаларын анықтау әдістері
Пәннің мақсаты: теориялық принциптерді жүйелі түрде зерттеу, техникалық іске асыру, ең бастысы зерттеудің жаңа физика-химиялық және физикалық әдістерін практикалық қолдану. Физикалық әдістер заттардың құрамын анықтау үшін, яғни аналитикалық химия үшін ерекше маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химияны оқыту әдістемесі
Мақсаты: оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдерін оқу. Оқыту және оқыту үдерістерін жетілдіру үшін мектептегі көшбасшылықтың қазіргі заманғы тұжырымдамасын және мұғалімнің көшбасшылық қасиеттерін дамыту принциптерін көрсету. Студенттерді мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығы жағдайында белсенді жұмыс істеуге дайындау. Критериалды бағалау жүйесін практикалық іске асырудың ғылыми негіздері мен тәсілдерін ашу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен жоспарлауы
Ғылыми зерттеулер өзара байланысты кезеңдердің бірнеше блоктарын қамтиды. Біріншісі-ҒЗЖ жоспарын жоспарлау алдындағы зерттеу, құрастыру және бекіту. Екіншісі зерттеу процесін қамтиды (зерттелетін мәселені сипаттайтын материалдарды жинау, ол туралы нақты деректерді жинақтау, оларды жүйелеу, проблема туралы белгілі бір идеяларды әзірлеу). Зерттеудің үшінші бөлімі-ғылыми ізденіс нәтижелерін ресімдеу (интерпретация, есеп беру, жарияланым).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемесі (жаратылыстану ғылымдары оқыту саласында)
Пәнді меңгеру мақсаты – ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен басқарудың заңдылықтары, принциптері, ұғымдары, терминологиясы, мазмұны, спецификалық ерекшеліктері туралы білім алу. Курс отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі тарихи аспектілері, теориялық принциптері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен әдістері бойынша білім алуға және ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу, талдау, тәжірибе жасау, деректерді өңдеу, негізделген тиімді шешімдерді алу ғылыми құзыреттердің қалыптасуына ықпал етеді: - ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау және зерттеу тақырыбы бойынша қажетті библиографиялық басылымдар мен ақпараттық материалдарды таңдау дағдыларын меңгеру; - ғылыми зерттеудің негізгі әдістерін оқу; - ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну стандарттары мен ережелерін зерделеу, семинарлар мен конференциялар үшін ғылыми баяндамалар, басылымдар дайындау;
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам және жануарлар анатомиясы мен физиологиясы
Мақсаты: адам және жануарлар ағзаларының мүшелері мен жүйелерінің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, қызметі және олардың реттелуі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент ағзалардың негізгі жүйелерінің құрылымы мен қызметінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін түсіндіреді, қолданбалы компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, ағзаның құрылысын зерттеудің заманауи тәсілдерін талдайды, адамның физикалық, психофизиологиялық және әлеуметтік денсаулығының өзара әрекеттесуін бағалайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары нерв қызметінің физиологиясы
Пәнді оқыту мақсаты - студенттердің орталық жүйке жүйесінің функциялары мен құрылымы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Осы пәнді оқу барысында студенттер орталық жүйке жүйесінің жоғары бөлімі болып саналатын бас миының жоғары жарты шарларының қыртысының функциясын зерттейді және осы жүйенің жоғары дамыған ағзалардың қоршаған ортамен байланысын жүзеге асырудағы функциясын саралайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Мақсаты: оқу-тәрбие процесінің формаларын, әдістерін, оқытудың жаңа технологияларын меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сабақ өткізудің әдістері мен тәсілдерін біледі, оқу жоспарының мазмұнын талдайды, оқытудың инновациялық құралдарын қолдана отырып сабақ өткізудің конспектілерін әзірлейді және оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларының тиімділігін ажырата алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химия
Пәннің мақсаты: органикалық химия негіздерін ғылымның, эксперименталды техниканың және өнеркәсіптік өндірістің жетістіктерінің заманауи даму деңгейінде меңгеру; органикалық химия саласында химия-технологиялық білім беру жүйесіндегі іргелі ғылым ретінде білім мен біліктерді қалыптастыру. Пәнді игеру пәні келесі объектілер болып табылады: әртүрлі кластардың органикалық қосылыстары, олардың негізіндегі реагенттер мен материалдар; органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы; Органикалық заттардың молекулалық құрылымы, қасиеттері, зерттеу әдістері; химиялық процестер, жалпы заңдылықтар, реакциялар мен реагенттердің типтері; химиялық реакциялардың механизмдері, катализ; органикалық қосылыстарды синтездеу әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары сатыдағы өсімдіктер мен жануарлар систематикасы
Курстың мақсаты студенттерге жануарлар мен өсімдіктер дүниесінің өмірлік түрлерінің алуан түрлілігі, олардың эволюциясы және қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы түсінік беру. Адам өмірінде практикалық маңызы бар организмдердің жүйелі жағдайы мен биологиялық ерекшеліктеріне көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам генетикасы
Курстың мақсаты-генетикалық зерттеулердің объектісі ретінде адам туралы бар білімді тереңдету және жаңарту. Пәнді оқу нәтижесінде студент адамда генетикалық деңгейде болатын барлық процестерді, сондай-ақ олардың заңдылықтарын түсіндіреді. Студент тақырыпты игеру барысында адамның генетикалық ауруларының ерекшеліктері және оларды әртүрлі әдістермен тану әдістері туралы білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биохимия негіздері
"Биохимия" пәнін меңгерудің мақсаты-Биохимия және Биохимия құрылымы туралы білім алу болып табылады тірі организмдердің құрамына кіретін химиялық қосылыстардың қасиеттері туралы, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және зат алмасуын реттеу механизмдері туралы. Ғылыми - зерттеу және өндірістік бейіндегі биохимиялық зертханаларда қолданылатын аспаптар мен жабдықтарда жұмыс істеу әдістері мен дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлем флорасы
Пәннің мақсаты: өсімдіктердің пайдалы қасиеттерін зерттеу, оларды тиімді пайдалану; әр өсімдік белдеуіндегі өсімдіктердің түрлік әртүрлілігімен танысу; флора мен өсімдіктердің даму тарихы мен шығу тегін зерттеу; студенттердің өзіндік, аналитикалық және ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эволюция теориясы
Пәннің мақсаты - органикалық әлем эволюциясының теориялары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент эволюцияның іргелі заңдарын, органикалық әлемнің даму кезеңдерін біледі, органикалық әлемнің дамуының заманауи алғышарттарын талдайды, адам тәртібінің биологиялық және әлеуметтік негіздерін талдайды, эволюция теориясының жаңа жетістіктеріне біледі және макро және микроэволюция үдерістерін түсінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Органикалық әлемнің дамуы
Пәннің мақсаттары: органикалық әлемнің дәлелдемелерінің негізгі топтарын зерттеу, эволюция, Эволюциялық ілім, креационизм, систематика, трансформизм ұғымдарымен таныстыру; логикалық ойлауды дамыту; ғылыми дүниетанымды қалыптастыру; коммуникативтік мәдениетті тәрбиелеу, экологиялық дүниетанымды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өсімдіктер физиологиясы
Мақсаты өсімдіктердің өзгермелі орта жағдайларына бейімделуінің негізгі үдерістері мен механизмдерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдік ағзасының негізгі үрдістерін түсіндіреді: фотосинтез, тыныс алу, су режимі және т.б., негізгі физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгереді, өсімдіктердің минералды қоректенуі мен су алмасуын диагностикалау бойынша тәжірибелерді жоспарлайды және қояды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық химия 2
Пәннің мақсаты: химиялық құрылым теориясы, органикалық қосылыстардың жіктелуі, гомологиялық қатарлар, негізгі химиялық қасиеттерді қамтамасыз ететін функционалды топтар, органикалық қосылыстардың молекулаларындағы атомдардың өзара әсер ету ерекшеліктері туралы іргелі білімді үйрету; органикалық қосылыстардың таралуы, олардың биологиялық әлемдегі маңызы, зертханалық және табиғи жағдайда мүмкін болатын өзгерістер туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жалпы биологиялық химия
"Жалпы биологиялық химия" пәнін игерудің мақсаты тірі организмдердің құрамына кіретін химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және зат алмасуын реттеу механизмдері туралы білім алу болып табылады. Ғылыми - зерттеу және өндірістік бейіндегі биохимиялық зертханаларда қолданылатын аспаптар мен жабдықтарда жұмыс істеу әдістері мен дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Генетика
Генетика қазіргі биологияның маңызды бөлімі болып табылады. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдары кез келген ағзалар мен генетика үшін әділ, интегралдаушы ғылым ретінде барлық биологиялық пәндер мен зерттеулердің бағыттарын қамтиды. Тұқым қуалаушылық белгілері мен принциптерін тұқым қуалаушылық заңдылықтарын талдауға аса көңіл бөлінеді. Генетикалық материалдың өзгергіштігінің, генетикалық процестердің молекулалық механизмдерінің сипаттамаларына елеулі мән береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Курстың мақсаты-болашақ химия мұғалімдерін есептік химиялық есептерді шешу әдістемесімен таныстыру және практикалық орта мектепте химияны оқыту процесінде оқушылардың химия бойынша есептерді шешуін ұйымдастыру бойынша іскерліктер мен дағдылар, сондай-ақ студенттердің эвристикалық және қызықты (стандартты емес) есептерді әртүрлі әдістермен шешу, жоғары сынып оқушыларының оқу тәжірибесіне қол жеткізу біліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық термодинамика және кинетика
Мақсаты: қазіргі химияның теориялық негізі ретінде физикалық химияның рөлін көрсету, химиялық термодинамика негіздерін, ерітінділер мен фазалық тепе-теңдік теориясын, Химиялық кинетика мен катализ, электрохимия негіздерін үйрету, химиялық реакциялардың механизмдері туралы түсінік беру. Міндеттері: оқушыларға фундаментальды және қолданбалы сипаттағы химиялық есептерді шешуге жүйелі көзқарас дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды және синтетикалық полимерлі материалдар химиясы
Пәннің мақсаты: полимерлер химиясы мен физикасының негізгі түсініктерін, олардың құрылысы мен қасиеттерінің ерекшеліктерін меңгеру; полимерлер алудың негізгі тәсілдерін меңгеру; полимерлердің құрылымын және олардың қасиеттеріне әсерін білу; полимерлерді зерттеудің заманауи әдістерін білу; полимерлер синтезі әдістерін әзірлеу үшін алған білімдерін қолдана білу; синтетикалық және жасанды полимерлердің химиялық құрылымын зерттеу үшін практикалық дағдыларды пайдалану, олардың физика-химиялық және физика-механикалық қасиеттері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудің негіздері
Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дисперсті жүйелердің химиясы
Пәнді меңгеру міндеттері: - дисперсиялық жүйелердің физикохимиясының негізгі түсініктері мен қазіргі заманғы бағыттарын зерттеу; - практикалық тапсырмаларды шешу үшін теориялық ережелерді қолдану дағдыларын меңгеру; - студенттердің шығармашылық инженерлік ойлауын қалыптастыру. - қоршаған әлемде өтетін химиялық процестердің механизмі мен материалдарының қасиеттерін түсіну үшін химиялық қосылыстардың әртүрлі сыныптарындағы химиялық байланыстың табиғаты, Заттың құрылысы туралы білімді қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы (ЖМҚ)
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді полимерлер туралы ғылым негіздерімен, олардың құрылымы, қасиеттері туралы қазіргі заманғы ұғымдармен, сондай-ақ полимерлерді практикалық қолданудың маңызды салалары мен аспектілерімен, оларды талдау және сәйкестендіру әдістерімен таныстыру. Пәнді оқытудың міндеттері: Полимерлер және олардың синтезінің реакциялары туралы Ғылым туралы білімді қалыптастыру; полимерлік материалдардың негізгі түрлері; жоғары молекулалық қосылыстардың негізгі ерекшеліктерін, олардың құрылысын, практикалық қолдану саласын негіздеу; полимерлердің химиясын, олардың физикалық және эксплуатациялық қасиеттерін, сондай-ақ олардың ерітінділерінің қасиеттерін білу.; полимерлерді синтездеудің практикалық міндеттерін әртүрлі әдістермен шешу үшін іргелі білім негіздерін қолдану; макромолекулалардың құрылымын, физико-механикалық қасиеттерін, полимерлерді талдау мен сәйкестендіруді зерттеу үшін қазіргі тәжірибелік әдістерді қолдану бойынша практикалық дағдыларды қолдану; қолданбалы есептерді шешу үшін теориялық білімді, практикалық дағдыларды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп бағдарламасындағы сапалық және сандық есептер
Пәннің мақсаты-студенттердің әр түрлі эвристикалық және қызықты (стандартты емес) есептерді шешу жоғары мектеп оқушыларының оқу тәжірибесіне қол жетімді әдістермен. Пәннің міндеттері: - жоғары сынып оқушыларына химиялық білім берудің құрамдас бөлігі ретінде студенттерде стандартты емес міндет туралы түсінік қалыптастыру; - химияның бастапқы курсының эвристикалық және қызықты есептерін шешудің берік дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық-коллоидтық химия
Пәнді меңгеру мақсаты: а) студенттердің технологияда, экологияда, тұрмыста және медицинада дисперсиялық жүйелерді қолдануға қатысты ақпараттық ағымда бағдарлану қабілетін дамыту б) өмір сүру сапасын арттыру және денсаулықты сақтау үшін өндірістік қызметте дисперсиялық жүйелерді пайдалану бойынша тәжірибелік және теориялық Міндеттерді өз бетінше шешу қабілетін дамыту. в) дисперсті күйдегі заттар мен материалдарды, сондай-ақ олардың беттерін пайдалануға негізделген болашақ мамандықтардың кең жиынтығында кәсіби құзыреттілікті арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық химия
Биосферада өтетін әртүрлі химиялық процестерді, химикаттарды қолдану салдарын, ОС-ға түскен кездегі олардың мінез-құлқын, химиялық мониторинг әдістерін зерттеу, сондай-ақ ОС-ны сақтау және қалпына келтіру процестеріне белсенді қатысатын экологиялық сауатты мамандарды дайындау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клеткалық биология негіздері
Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, тіндердің морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты тіндердің, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын ,жасушалық және тканьдық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, тіндердің және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Молекулярлық биология
Курстың құрылымы гендердің экспрессиясында кодталған ақпаратты зерттеуге негізделген. Молекулалық биологияның мәселелері, оның жағдайы мен даму перспективалары қарастырылады. Студент бактериофагтардың және вирустың репликациясының, РНҚ биосинтезінің және ДНҚ мен ақуыздардың биосинтезінің теориялық ережелерін түсіндіреді, қарапайым молекулалық зерттеу әдістерін және эксперимент жасауды көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын, тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қолдану
- Оқылатын саланың алдыңғы қатарлы білімдеріне және академиялық адалдық принциптеріне негізделген дәлелдерді қолдану.
- Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты талдау
- Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, төтенше жағдайлар және адам денсаулығын сақтау жағдайында қорғау дағдыларын қолдану
- Сапалық және сандық құрамын анықтау мақсатында заттар мен қосылыстарға химиялық талдау жасау
- Кәсіби қызмет үшін фундаменталды химияның теориялық және практикалық білім негіздерін қолдану
- Ұйымның әр түрлі деңгейдегі жүйелерінің өзара іс-қимылын түсіндіру үшін негізгі биологиялық ұғымдар мен терминдермен жұмыс жасау
- Заманауи жабдықтарды, инновациялық технологияларды пайдалана отырып, қажетті қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, химиялық және биологиялық зертханалық жұмыстарды жоспарлау және жүргізу
- Оқылатын салада ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістерін қолдану
- Органикалық әлемнің эволюциясына және биологияның негізгі заңдарына әсер ететін механизмдер мен процестерді қолдану
- Қашықтықтан, инклюзивті және жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында химия мен биологияны оқыту әдістемесін қолдану.
- Әр түрлі күрделілік деңгейіндегі эксперименттік және есептік есептерді, соның ішінде стандартты емес есептерді шешу