Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01508 Химия-Биология в QYZPU

Пәндер

  • Бейорганикалық химия

    Пән бейорганикалық химия саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға, жаңа бейорганикалық қосылыстар туралы заманауи ақпаратты түсіндіруге және жалпылауға, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыруға бағытталған. Курс барысында студент бейорганикалық химияның дамуының негізгі бағыттары туралы заманауи идеяларды; молекуланың реакциялық қабілетінің химиялық байланыстың табиғатына тәуелділігін; Д. И. Менделеевтің периодтық кестесіндегі элементтердің орнын, қосылыстардың құрылымы мен қасиеттерін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған. Студенттер қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс істеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ботаника

    Курсты меңгеру барысында студенттер өсімдіктердің ішкі және сыртқы құрылыс ерекшеліктерін сипаттайды, өсу және даму заңдылықтарын зерттейді. Клетка құрылысына, ұлпаларға, тұқымға, көбеюге байланысты зертханалық сабақтарда өтілетін тақырыптарға талдаулар жасай алады. Салыстырмалы морфологиялық тәсілді және алған білімді ғылыми өндірістік және практикалық жұмыстар жүргізу барысында қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән педагогтарға Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағыттары мен басым бағыттары контекстінде тьютордың рөлін меңгертуге бағытталған. Студенттер эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды. Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Әртүрлі жасерекшелік топтарындағы білім алушылардың эмоционалды интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапалық және сандық анализ

    Пәннің мақсаты студенттердің аналитикалық дағдыларын қалыптастыру талданатын объектідегі компоненттердің сапалық және сандық құрамын анықтау болып табылады. Курстың бірінші бөлімінде аниондар мен катиондарды бөлудің классикалық әдістерінің теориялық негіздері зерттеледі: сульфидті, қышқылды-негізді, аммиакты-фосфатты бөлу жүйелері. Курстың екінші бөлімі гравиметриялық және титриметриялық химиялық талдау әдістерін және физика-химиялық талдау әдістерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды.Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аналитикалық химия

    Аналитикалық химия курсы барысында Бейорганикалық химия курсында алған білімдерін тереңдетеді, жүйелік және бөлшектік талдау әдістері арқылы заттың химиялық құрамын анықтауға кеңейтілген мүмкіндіктер береді. Сандық талдаудың теориялық негіздері мен талдаудың заманауи инструментальды әдістерін қолданудың бағыттары қарастырылады: спектроскопиялық, электрохимиялық, хроматографиялық, физикалық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қоршаған орта туралы ілім

    Пәнді оқу барысында студенттер қоршаған ортаның экологиялық ахуалын, биосфера компоненттері мен эволюциясын, процесстердің даму заңдылықтарын меңгереді. Тірі зат концепциясы мен тіршілік тұрақтылығы және тұрақты даму концепцияларын қарасытарады. Адам қоныстарының генезисі, қалалық аумақтардың фаунасы мен флорасының құрылымы туралы, экологиялық мониторингтің әдіснамасы, биосфераға деген ғылыми ойлауы мен дүниетанымын және ғылыми көзқарас қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экофизиология

    Курста студент өсімдіктердің физиологиялық және экологиялық факторларға өзгергіштігін, биохимиялық негіздерін зерттейді. Қоршаған ортаның өсімдіктер қызметінің физиологиялық процестермен, құғақшылықпен, температурамен, абиотикалық стрес жағдайындағы жаһандық өзгерістермен өзара әрекеттеуін талдайды. Білім алушылар тірі организмдердің физикалық тіршілік ету ортасының факторларымен немесе басқа организмдермен экологиялық байланыста қолданылатын биофизикалық, биохимиялық және физиологиялық процестермен өзара әрекеттесуін зерттеуде жаңа құзыреттерге ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цитология, гистология және эмбриология

    Пәнді оқу барысында студенттер организмдердің ядросын және жасушаның бөліну типтерін, клетка қосындыларын, ядро қабықшасын, протоплазмасын, жасуша құрылымындағы жалпы заңдылықтарды меңгереді. Ұлпалардың классификациясы, қызметі және жыныс жасушаларының қалыптасуы, дамуы мен ұрықтану процесі, эмбрионалды дамудың негізгі кезеңдері жайлы білімдері қалыптасады. Жасушаның, ұлпаның микроскопиялық құрылысын зерттеу әдістерін меңгереді. Гистологияның анатомия, биохимия және физиология ғылымдары арасындағы органикалық байланысын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы

    Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы курсының мақсаты органикалық химия негіздерінің іргелі базасын қалыптастыру болып табылады: органикалық қосылыстардың құрылымы мен реактивтілігі теориясы, органикалық реакциялардың механизмдерін білу, жалпы заңдар мен заңдылықтар. Курс барысында студент химиялық органикалық зертханалық жұмыстарды орындаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады: еріткішті айдау, экстракция, жұқа қабатты және бағаналы хроматографиялық жұмыстар, қосылыстардың балқу температурасын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зоология

    Курста студенттер омыртқасыз және омыртқалы жануарларды жүйелейді. Олардың эволюциясы мен филогенетикалық байланыстарын, тіршілік әрекеттерін, қоршаған ортада таралуын зерттейді. Олардың құрылыс ерекшеліктерін сипаттайды, салыстырады. Табиғи және бекіткіш сұйықтардағы жануарлармен, зертханалық жабдықтармен жұмыс жасайды. Жануарлардың әртүрлілігі, ұйымдық ерекшеліктері, өмір салты, шығу тегі мен эволюциясы, табиғатта және адам өміріндегі маңызын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клеткалық патология

    Бұл пәнде білім алушылар жасушаішілік гомеостаздың бұзылуымен сипатталатын типтік патологиялық процесстерді қарастырады. Жасушаның функционалдығын шектейтін және оның өліміне немесе өмір сүру ұзақтығының төмендеуіне әкелуін зерттейді. Ұлпалар мен ағзадағы жасушаның патологиялық бұзылуын, гистопатология және цитопатологиялық молекулалық әдістерді, қатерлі ісік ауруларының бастапқы деңгейі туралы білімдерін толықтырды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесІ

    Курс барысында студенттер биология курсын оқу бағдарламасы деңгейінің “Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына” сәйкес іске асыру контекстінде оқытудың заманауи мақсаттары мен міндеттерін жалпы білім беретін мектептегі негізгі биология пәнінің құрылымы мен жаңартылған пәндік мазмұнын зерттейді. Критериалды бағалау жүйесін түсініп, педагогикалық әдіс-тәсілдерді қолданады. IT-технологиясымен жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде жаңа технологиялармен тиімді білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Циклды қосылыстардың органикалық химиясы

    Циклдік қосылыстардың органикалық химиясы алифатты қосылыстардың органикалық химиясы негізінде білімді жалғастыруға және тереңдетуге бағытталған. Онда циклды органикалық қосылыстардың күрделі құрылымдары мен қасиеттерімен танысады: циклоалкандар, конденсацияланған және конденсацияланбаған ароматты, гетероциклді қосылыстардың кластары. Қосылыстардың осы класының электрондық құрылымынан туындайтын химиялық реакциялардың негізгі түрлерінің электрондық механизмдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке даму биологиясы

    Курсты игеру барысында студенттер ағзалардың онтогенетикалық даму заңдылықтарын меңгереді. Студенттер организмдерде өтетін макро - және микроморфологиялық, физиологиялық-биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестер туралы, сондай-ақ жануарлар мен өсімдік организмдерінің онтогенезінің барлық кезеңдерінде даму процесін басқаратын факторлар мен механизмдер туралы түсініктерді біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы

    Адам анатомиясы курсын игеру кезінде студенттер адам ағзасының формасы мен құрылымын, пайда болуы мен дамуын зерттеді. Анатомия жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дене бөліктері мен мүшелерінің пішінін, құрылымын, орналасуын және топографиялық қатынастарын жүйелі түрде сипаттауды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Химияны оқыту әдістемесі курсы отандық педагогиканың, педагогикалық психологияның және дидактиканың негізгі жетістіктері мен оларды орта оқу орындарында химияны оқытуда қолдану туралы түсінік береді. Курста студенттерді мектептегі химия курсының оқу міндеттері мен мазмұнымен, химияны оқытудың әдістемесі мен негізгі принциптерімен, химияны оқыту әдістемесі, химиядан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырумен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалаудың технологиясы

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Энзимология негіздері

    Энзимология негіздері пәнін оқу барысында студенттер ферменттер туралы білімдерін жетілдіреді. Биохимиялық процестерге негізделген және әртүрлі өндірістерде, ауыл шаруашылығында және медицинада қолданылатын биохимиялық реакциялар үшін протеин катализаторларының жұмыс істеу принциптерін игереді. Далалық және зертханалық биологиялық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездеудің заманауи әдістерін қолданады, ғылыми-техникалық жобалар мен есептерді құрастыру принциптерін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиядан есеп шығару әдістері

    Бұл курстың мақсаты - болашақ химия мұғалімдерін химиялық есептерді шешу әдістемесімен таныстыру және орта мектепте химияны оқыту процесінде оқушылардың химия бойынша есептерді шешуді ұйымдастыруда практикалық дағдылар мен біліктіктерін игеру. Бұл пәнді оқу студенттерді химиялық мәселелерді шешуде біліммен, практикалық дағдылармен және біліктіктерімен, оқу нәтижелерін бақылауды жүзеге асырудағы күрделіліктің жоғарылауымен жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биохимия

    Курсты игеру барысында студент тірі организмдердің химиялық құрамын және олардағы химиялық процестер мен реакциялар туралы білім алады. Ең маңызды биологиялық қосылыстардың - ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің құрылымы мен қасиеттерін; олардың ағзадағы химиялық өзгерістері және тіршіліктің физика-химиялық негіздерін түсіну үшін осы түрлендірулердің маңызын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Генетика

    Курста студенттер тұқымқуалаушылықпен өзгергіштікті, Мендель заңдарын қарастырып, маңызын ашады. Моно- және дигибридті будандастыруға есептер шығара біледі. Өсімдіктер мен жануарларды өсірудің заманауи әдістерін және бағыттарымен танысады. Генетикалық әдістерді, адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістерін, генетикалық терминологияны біледі. Ғылыми-техникалық есептерді, шолуларды, аналитикалық карталарды және түсіндірме жазбаларды жасау әдістерін практикада қолданады, баяндау және сыни ойлау, далалық және зертханалық зерттеу нәтижелерін салыстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиядан олимпиадалық есептер

    Курсты оқу барысында студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту және оларды қолдануға үйрету; студенттерге есептерді бірнеше балама тәсілдермен шешуге, шешудің ең ұтымды тәсілдерін таңдауға үйрету; студенттердің химиялық есептерді шешуге үйрету бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Бұл курстың маңыздылығы химия бойынша есептер мен жаттығуларды, күрделі есептерді жоғары деңгейде шеше білу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Зат құрылысы

    Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы статистикалық физика және кванттық механика әдістерін пайдалана отырып, газдардың, сұйықтықтардың және қатты денелердің қасиеттерін сипаттаудың негізгі заманауи тәсілдерін білуі тиіс; физикалық және химиялық зерттеулерде қолданылатын зерттеудің қазіргі заманғы эксперименттік әдістерінің физикалық негіздерін түсіндіру үшін қатты денелердің электрондық және магниттік қасиеттері туралы алынған ақпаратты пайдалана білуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық химия

    Физикалық химия пәнінің мақсаты студенттерде термодинамика, электрохимия, химиялық кинетика және катализ туралы іргелі білімді қалыптастыру, көрсетілген тараулар бойынша процестер мен оларды басқару әдістерінің заңдылығын үйрету; жылу процестері мен заңдылықтарын сипаттай және талдай білу, реакция жылдамдығын реттеу әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиялық технология

    Химиялық технология курсы химиялық технологияда бейорганикалық және органикалық заттарды алудың стандартты әдістерін, оларды қолдану салаларын, технологиялық процестерді жіктеуді, алынған қосылыстардың қасиеттерін анықтау мен зерттеуді, эксперименттік жұмыстың нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу ережелерін, қауіпсіздік ережелерінің нормаларын зерттеуге бағытталған. Курс әзірленген әдістемелер мен нәтижелерді өңдеу бойынша эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анализдің заманауи әдістері

    Анализдің заманауи әдістері курсы қосылыстарды талдаудың ең жаңа әдістерін қарастырады: масс - спектроскопия, ИҚ-, ЯМР 1Н және 13С, УК спектроскопия, рентген-құрылымдық талдау әдістері. Алынған эмпирикалық нәтижелерді талдаудың негіздері мен принциптерін игеруге және талдау деректерін өңдеуге бағытталған, ол алдын-ала есептеулер жүргізу, эксперимент нәтижелерін алдын-ала есептеулермен салыстыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты - бейорганикалық заттардың негізгі химия өнеркәсібінің маңызды типтік өндірістерін зерттеу. Курста негізгі өнімнің физика-химиялық қасиеттерін, синтезі мен кинетикасын, қолданылатын шикізат түрлерін, бейорганикалық заттарды өндірудің өнеркәсіптік әдістерімен танысатын болады. Қолданыстағы өндірістердің мысалында шикізатты ұтымды кешенді өңдеу мүмкіндіктері, оңтайлы технологиялық шешімдеір зерттеледі және өнеркәсіптегі ғылыми жетістіктерді ескере отырып, техникалық-экономикалық көрсеткіштер салыстырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Антропология

    Бұл курста студенттер адамның және адамның нәсілінің эволюциясы, адамның физикалық құрылымы, этникалық және басқа да халықтардың морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Студенттер адам мәдениеті мен өркениетін қалыптастыру, әр түрлі тарихи кезеңдерде және әртүрлі аумақтарда адамзат қоғамының құрылымын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа химиялық заттарды синтездеу әдістері

    Курс студенттің химиялық термодинамика және кинетика негіздерін бейорганикалық синтезде, шикізатты дайындау мен тазартудың негізгі әдістерін, зертханалық және өндірістік жағдайларда периодтық жүйенің элементтерінен қарапайым және күрделі заттарды алудың тиімді әдістерін қолдануға ықпал етеді. Курс стандартты алу әдістерін талдау және синтездің жаңа әдістерін әзірлеу, эксперимент нәтижелерін өңдеу қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Молекулалық биология

    Курста студенттер жасушаны құрайтын күрделі жоғары молекулалық қосылыстардың құрылымы мен қызметін, генетикалық ақпараттың сақталуының және экспрессиялануының механизмдерін зерттейді. Ақуыздың, ДНҚ, РНҚ ның құрылымы мен функциялық ерекшеліктерін біледі. Биологиялық объектілерді жасушалық ұйымдастыру принциптерін, биофизикалық және биохимиялық негіздерді, мембраналық процестерді және тіршілік әрекетінің молекулалық механизмдерін түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нуклеин қышқылдарының биологиясы

    Нуклеин қышқылдарының биологиясы курсында студенттер нуклеин қышқылдарының құрылымы мен қызметін, тұқым қуалайтын ақпараттарды жүзеге асырудың принциптері мен механизмдерін, жасушалардың құрылымы мен функцияларының молекулалық негізін, өсу, даму, бөліну, ісіктердің өзгеруі. Жаратылыстану ғылымдары саласындағы негізгі білімді танымдық және кәсіби қызметте пайдаланады, Математикалық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық синтез

    Химиялық синтез пәнінің курсы химиялық заттарды синтездеудің стратегиялары мен тактикасын әзірлеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Курс заттардың құрылымы мен қасиеттері туралы қазіргі заманғы идеялардың теориялық негіздерін, жаңа химиялық қосылыстарды жобалау мен синтездеудің іргелі тәсілдерін, синтездеу әдісі мен шарттарын таңдауды, химиялық реакцияны кинетикалық және термодинамикалық бақылауды, синтезді дайындау және жүзеге асыру техникасын, синтезделген заттарды тазарту мен талдауды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеудің физика-химиялық әдістері

    Пән физикалық зерттеу әдістерінің теориялық негіздерін игеруге, талдаудың заманауи қоңдырғымен жасалған әдістері мен эксперимент жасау техникасына, химиялық есептерді шешу әдістерімен танысуға бағытталған. Зерттеудің физика-химиялық әдістері курсы заттың құрылымын анықтау және құру үшін химиялық зерттеулерде физика-химиялық әдістердің мүмкіншіліктерінн пайдалануға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эволюциялық ілім

    Курс заманауи эволюциялық теорияның қалыптасу тарихын және оның негізгі ережелерін, микро- және макроэволюция процестерінің ерекшеліктерін, түртүзілу концепциясын, популяцияның генетикалық құрылымын, модификация мен мутациялық өзгергіштіктің себептерін, абиотикалық, биотикалық және антропогендік факторлардың тірі организмдердің тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікке әсерін меңгеруге бағытталған. Сонымен қатар, экологиялық сауаттылықты көрсетеді және өмірлік жағдайларда биология саласындағы негізгі білімді пайдаланатын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Химияның іргелі ұғымдары мен заңдарының, атомдық-молекулалық ілімнің, құрылымның және заттың физика-химиялық қасиеттерінің негіздерін біледі.
  • Ғылым мен техниканың жаңа жетістіктерін пайдалана отырып, химиялық және биологиялық эксперименттерді құру, жоспарлау дағдыларын меңгереді, химиялық және биологиялық зертханаларда қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды.
  • Жұмыстың тәжірибелік нәтижелерін талдайды, түсіндіреді және өңдейді.
  • Жаратылыстану-ғылыми білімі ақпараттық-танымдық кеңістікке бағдарланады, оларды ғылыми-зертханалық және оқу сипатындағы әртүрлі практикалық-бағдарлық тапсырмаларды шешу үшін қолдана алады.
  • Химиялық және биологиялық пәндердің оқу материалдарының бағдарламаларын күнделікті өмірмен байланыстырады және білім алушылардың химия мен биологияны оқуға деген қызығушылығын арттырады.
  • Оқу жүйесінде өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің қоршаған ортаға таралуы, жүйеленуі, эволюциясы және филогенетикалық байланыстары принциптерін қолданады.
  • Инновациялық технологиялардың білім беру процесін басқаруда химия мен биологияны оқытудың теориялық және эксперименттік негіздері туралы білімді қолдана алады.
Top