Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01122 Психиатрия ересектердің, балалардың в Қарағанды медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Психиатриялық денгейінде науқастарға медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, медицинада, ғылым мен тәжірибедеозық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға, халықтың денсаулығын нығайтуға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау. Мамандар мемлекет және әлемдік қоғамдастық деңгейінде денсаулық сақтау жүйесінің өзгермелі жағдайларына бейімделуге, өмір бойы оқытуды жалғастыруға, қоғамның дамуына үлес қосуға дайын болуы тиіс.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Психиатрия, оның ішінде балаларға арналған, стационарда – 1 (Жалпы психопатология).
    Несиелер: 8

    Психиатрияға кіріспе. Жетекші психопатологиялық белгілер, симптомдар, синдромдар. Психикалық бұзылулардың семиотикасы және психиатриядағы зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
  • Психиатрия, оның ішінде балаларға арналған, стационарда – 1. (Клиникалық психиатрия.)
    Несиелер: 32

    Психиатрияға кіріспе. Психикалық бұзылуларды емдеудің жалпы диагностикалық мәселелері. Психикалық бұзылулар семиотикасы және психиатриядағы зерттеу әдістері. Қазақстан Республикасындағы диагностика және емдеу хаттамаларына сәйкес психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының заманауи фармакотерапиясы. Оңалту мәселелері.

    Оқу жылы - 1
  • Психиатрия, оның ішінде балаларға арналған, стационарда – 1 (Балалар және жасөспірімдер психиатриясы).
    Несиелер: 15

    Қазақстан Республикасындағы балаларға психиатриялық көмекті ұйымдастыру. Балалар мен жасөспірімдерге психиатриялық көмек көрсету тәртібі Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес. Балалық және жасөспірімдік кезеңдегі психикалық бұзылыстарды диагностикалаудың жалпы принциптері мен әдістері. Балалық психопатологияға кіріспе.

    Оқу жылы - 1
  • Психиатрия, оның ішінде балаларға арналған, стационарда – 1 (Ересектер, балалар наркологиясы).
    Несиелер: 15

    Халыққа психиатриялық және наркологиялық көмекті ұйымдастыру. Негізгі психопатологиялық белгілері мен синдромдары. Үлкен дәрілік синдром және созылмалы интоксикация салдары синдромы. Есірткі аурулары (алкоголизм, нашақорлық, есірткіге тәуелділік). Наркологиядағы шұғыл жағдайлар.

    Оқу жылы - 1
  • Медициналық психология.
    Несиелер: 4

    Медициналық психологиядағы зерттеу тәсілдері. Психологиялық науқасқа, психологиялық диагноз. Психологиялық көмек және психокоррекция. Медициналық психологиядағы жедел көмек. ҚР халқына психопрофилактика.

    Оқу жылы - 2
  • Амбулаторлы - емханалық психиатрия, оның ішінде балалар (Балалар мен жасөспірімдер амбулаториялық-емханалық көмек).
    Несиелер: 18

    Балалық және жасөспірім кезіндегі психикалық және мінез-құлық бұзылыстары аясында халыққа амбулаториялық-емханалық көмекті ұйымдастыру. Кәмелетке толмағандардың психикалық денсаулығының жай-күйін тексеру, психикалық бұзылыстардың алдын-алу, диагностикасы, емдеу, байқау, күтім, медициналық-әлеуметтік оңалту амбулаториялық негізде психикалық ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдер.

    Оқу жылы - 2
  • Амбулаторлы - емханалық психиатрия, оның ішінде балалар (Психотерапия).
    Несиелер: 8

    Қазақстанда психотерапиялық көмекті ұйымдастыру. Психотерапияның негізгі бағыттарының және оларды құрайтын формалар мен әдістердің теориялық және әдіснамалық негіздері. Психотерапияны ересектер мен балалар арасында әртүрлі ауруларға қолдану.

    Оқу жылы - 2
  • Амбулаторлы - емханалық психиатрия, оның ішінде балалар (Медициналық-әлеуметтік реабилитация және әлеуметтік психиатрия).
    Несиелер: 4

    Психикалық денсаулық пен психикалық денсаулықты сақтауды ұйымдастырудың әлеуметтік аспектілері. Әлеуметтік психиатрия тәсілдері. Әлеуметтік психиатрияның жеке бағыттары.

    Оқу жылы - 2
  • Психиатрия, оның ішінде балаларға арналған, стационарда – 2 (Сексопатология).
    Несиелер: 5

    Жыныстық бұзылыстардың функционалды, эмоционалды, тұлғалық, әлеуметтік бейімделу аспектілері. Жыныстық функцияның бұзылуымен бірге болатын аурулар. Қазақстан Республикасындағы диагностика және емдеу хаттамаларына сәйкес заманауи фармакологиялық және психотерапиялық көмек.

    Оқу жылы - 2
  • Амбулаторлы - емханалық психиатрия, оның ішінде балалар. (Ересек амбулаториялық психиатриялық көмек.)
    Несиелер: 20

    Ересектердегі психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының бөлігі ретінде халыққа амбулаториялық-емханалық көмек ұйымдастыру. Адамдардың психикалық денсаулығының жай-күйін тексеру, психикалық бұзылыстардың алдын-алу, диагностикасы, емдеу, бақылау, күту, амбулаториялық негізде психикалық ауытқулары бар адамдарды медициналық-әлеуметтік оңалту

    Оқу жылы - 2
  • Психиатрия, оның ішінде балаларға арналған, стационарда – 2 (Сот психиатриясы).
    Несиелер: 5

    Сот-психиатриялық сараптаманың құқықтық жағдайы және ұйымдастырушылық нысандары. Сот-психиатриялық сараптаманы тағайындаудың негіздері мен тәртібі. Сот-психиатриялық сараптама құзыретін құрайтын мәселелер шеңбері.

    Оқу жылы - 2
  • Отбасылық жүйелік психотерапияның негіздері.
    Несиелер: 4

    Жүйелік отбасылық психотерапияға кіріспе. Жүйелі көзқарастың негізгі мектептері және олардың бағыттары. Стратегиялық отбасылық психотерапия. Отбасылық психоаналитикалық психотерапия. Отбасы жүйесінің параметрлері. Функционалды және дисфункционалды отбасы түсініктері. Олсонның циркуляторлы моделіндегі дисфункционалды құрылымдардың түрлері. Отбасылық коалициялар. Ерлі -зайыптылар мен ата-аналардың кіші жүйелері Жүйелік тәсіл принциптері – циркуляторлы сұхбат. Отбасылық қарым -қатынастың стереотиптері. Отбасы функциялары. Отбасы құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Психосоматикалық медицина.
    Несиелер: 4

    Психосоматика саласындағы клиникалық практика міндеттеріне қолданудағы психосоматикалық медицинаның негізгі ережелері мен әдістері. Психосоматикалық медицинаның қазіргі түсініктері. Денсаулық пен аурудың әлеуметтік, мәдени және басқа факторларының әсерінен жеке дамудағы психосоматикалық құбылыстардың қалыптасу процестері. Психосоматикалық бұзылулардағы симптомдардың пайда болуының психологиялық механизмдерін және осы процестегі жеке тұлға факторларының рөлін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Перинаталдық психология және ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас.
    Несиелер: 4

    Бала психикасының ерте дамуын зерттеуге бағытталған негізгі теориялық тәсілдер. Жүктілік пен ана психологиясы. Тұлғаның дамуы үшін ерте онтогенездің маңызы, қозғаушы күштер туралы көзқарастар, ерте онтогенездегі психиканың даму механизмдері мен шарттары. Отбасы жүйесінің параметрлері. Функционалды және дисфункционалды отбасы түсініктері. Отбасылық қарым -қатынастың стереотиптері. Отбасы функциялары. Отбасы құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON11

    Психикалық және мінез-құлық бұзылулары бар науқастарға көмек көрсету үшін, кәсіби құзыреттілік деңгейін үнемі жетілдіріп отыратын, кәсіби жетілдірудің қауіпсіздігін білу.

  • Код ON10

    Әріптестердің көмегіне жүгіну, әрі қарай оқу және өзін- өзі жетілдіруге мақсат қою, білім, дағдылар мен тәсілдерді, кемшіліктерді жою үшін, өздерінің білімін жақсартуды бағалау.

  • Код ON1

    Психикалық ауытқулары бар науқастарды қарау, анамнезін жинау, оның ішінде балалар мен жасөспірімдердің, негізгі симптомдар мен синдромдарды анықтай отырып, қазіргі заманың нозологиялық жіктелулерімен, ажыраттпалы диагностиканы жүргізу және оларды медициналық ауру тарихын сипаттап жазуды білу, дағдыларды көрсету.

  • Код ON6

    Этикалық принциптерді, құпиялылықты, ақпараттандырылған келісім мен іскерлік тәжірибені, Қазақстан Республикасындағы психиатриялық көмекті ұйымдастыру бойынша меншікті-құқықтық актілерді білу, соның ішінде «Халық денсаулығы мен денсаулық сақтау жүйесі туралы» (19.04.2019ж. енгізілген өзгерістері мен қосымшалары) Қазақстан Республикасының 18 қыркүйек 2009 жылғы 193- IV кодекісінің нормативтік құжаттардың сәйкестігін көрсету.

  • Код ON7

    Қазақстан Республикасында белгіленген заңнамаға сәйкес, сот-психиатриялық, сот-наркологиялық, әскери медициналық, мүгедектік сараптамаларын ұйымдастыру мен негізгі түсініктемелерінің дағдыларын үйрену.

  • Код ON8

    Психикалық және мінез-құлық бұзылысытарының эпидемиологиясы туралы статистикалық көрсеткіштердің дағдыларын білу.

  • Код ON2

    Психикалық және мінез-құлық бұзылулары бар науқастарда, оның ішінде балалар мен жасөспірімдерде психофармакотерапия және негізгі психотерапиялық кешенді емдеуде қолдану дағдыларын білу.

  • Код ON5

    Жалпы және жеке психиатрия туралы білімін көрсетіңіз; амбулаторлық және стационарлық деңгейде емдеу процесінде дәлелді медицина қағидасына негізделген терапия мен әлеуметтік оңалтуды заманауи тәсілдерін қолдану; медициналық құжаттарды жүргізуде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану (КМАЖ-де және МАЖ-дегі жұмыс).

  • Код ON12

    Пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысу.

  • Код ON3

    Психиатриядағы төтенше жағдайлар және оларды емдеу әдістері туралы білімдерін көрсету (суицидтік мінез – құлық, тамақтан бас тарту, фебрильді шизофрения, эпилептикалық статус, ауыр алкогольді делирия, қатерлі нейролептикалық синдром, жедел сандырақтық синдром, аффективті синдром, агрессивті және аутоагрессивті тендециясы бар және де басқа да психотикалық жағдайла).

  • Код ON4

    Психикалық ауытқулары бар науқастармен, оның ішінде балалар мен жасөспірімдерде және олардың туыстарымен кәсіби қарым-қатынас дағдыларын білу, тиімді күтімді оңтайландыру үшін кәсіпқойлар арасындағы шеберлікті көрсету, сонымен қатар орта медициналық қызметкерлермен байланысты көрсету.

  • Код ON9

    Дәлелді медицина принциптеріне негізделген заманауи терапевтік стратегияларды ескере отырып, зерттеп, алынған ақпаратты талдау және оңалту процестерінің нәтижелерін бағалау қабілетін көрсету.

Top