7M04102 Экономика в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М04102 - "Экономика" білім беру бағдарламасының мақсаты-жоғары кәсіби деңгейде экономика саласында ғылыми-зерттеу, жобалау-экономикалық, талдау және ұйымдастыру-басқару қызметін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білім беру мен инновациядағы озық отандық және әлемдік тәжірибені пайдалана отырып, маманды тереңдетіп дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты-магистранттардың лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруға, оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне тартуға бағытталған. Нәтижесінде шет тілінде кәсіби сөйлеу және кәсіби қызметке арналған мәтіндерді аудару дағдылары алынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Магистрлік зерттеу технологиясы
Бұл пән магистранттың тиімді дайындалуына қажетті өз бетінше ғылыми ізденіс дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында тәуелсіз ойлау және жобаны басқару, деректерді талдау, сыни тұрғыдан ойлау, сонымен қатар жылтыратылған коммуникация деректері сияқты дағдылар игеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық кәсіпкерлік (ағылшын тілде)
Бұл курс кәсіпкерлік ойлау мен инновация арасындағы байланысқа бағытталған. Бұл курс табысты өсудің маңызды бағыттарына, соның ішінде дизайнды ойлауға, ашық инновацияларға, бизнес үлгілеріне, өнім нарығына сәйкестігіне және қаржыландыруға бағытталған. Бұл курс табысты кәсіпорын құру дағдыларын алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Педагогикалық практика кезінде магистранттар магистратураның пәндерін оқу процесінде алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын бекітеді. Бұл сабақ өткізудің әртүрлі формаларын дайындау және өткізу, оқу сабақтарын талдау әдістемесін игеру, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру дағдыларын игеру әдістемесін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық зерттеулердің әдіснамасы
Курс аясында экономика саласындағы іргелі зерттеулерді жүргізу әдістемесі қарастырылды. Курс зерттеу процесіндегі негізгі қадамдарды қамтиды: зерттеу ұсынысын әзірлеу, сәйкес әдебиеттерді іздеу және сыни тұрғыдан бағалау, модельді әзірлеу, экономикалық деректерді іздеу және жинау әдістері, аналитикалық әдістер және жазу механикасы
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары мектеп педагогикасы- бұл жоғары бiлiм беру жүйесiнде педагогиканың әдiснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негiздерiн зерделеуге бағытталған пән. Ол оқыту әдістемесі мен әдістерін, сондай-ақ оқыту технологияларын қамтиды. Оқу процесінде негізгі назар жоғары мектептің білім беру процесінде дидактикалық дағдыларды дамытуға, жобалау технологияларын, оқу қызметін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын жетілдіруге, сондай-ақ жоғары білім беруде қолданылатын инновациялық тәсілдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) игеруге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шағын және орта бизнестегі маркетингтік шешімдер
Бұл курс маркетинг парадигмасын қазіргі нарық жағдайында бәсекелестік артықшылыққа негізделген негізгі ұғым ретінде пайдаланады. Бұл курс тұтынушылардың қажеттіліктерін түсінудің маңыздылығына назар аударады және табысты маркетингтік стратегияны әзірлеу және енгізу үшін негізгі басқару шешімдерін талқылайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер және технологиялар, маркетингтік коммуникациялар
Бұл курс маркетингтік коммуникациялар кешенімен, оның элементтерімен және олардың өзара байланысымен танысу, жылжыту маркетингі саласындағы негізгі білім мен дағдыларды меңгеру, жарнамамен танысу, сатуды ынталандыру әдістері, Қоғаммен байланыс, тікелей маркетинг, жеке сатуды қарастырады. Мақсатты нарықтарды зерттейді, тұтынушылардың мінез-құлқын түсінеді, бәсекелестерге талдау жүргізеді және нарықтық үрдістерді бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы комплаенс қызметтердің қолдануы
Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада қолданудың негіздері мен практикалық аспектілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің алдын алу шараларын, бақылау мен есептілік тетіктерін, комплаенс қызметтерінің этикалық стандарттары мен рәсімдерін, сондай-ақ ұйымдарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды іске асыруға байланысты этикалық және құқықтық аспектілерді зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалардың инвестициялық тартымдылығын бағалау
Бұл пән магистранттарда жобаның инвестициялық тартымдылығын сәтті талдау үшін іргелі және қолданбалы білім мен дағдылардың қажетті көлемін қалыптастыруға бағытталған. Инвестициялық жобаның тиімділігі ұғымы, әдетте, оның инвестициялауға қатысушылардың мақсаттары мен мүдделеріне сәйкестік дәрежесін инвестициялайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновациялық бизнес модельдерін жобалау және талдау
Пән нарық қажеттіліктерін жүйелі талдау дағдылары мен дағдыларын меңгеруге, дизайндық ойлау әдісі арқылы тұтынушылық құнды құруға, инновациялық шешімдерді генерациялау технологиясы бойынша дағдыларды меңгеруге және нарықтан шешімдерге сұранысты тексеруге бағытталған. Соңғы қолданушы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті қолданатын ғылыми зерттеулердің әдістемесі және әдістері
Пәннің мақсаты магистранттарды ғылыми міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ технологияларын қолдануға дайындау, зерттеу әдістерін таңдауда сыни ойлау және талдау дағдыларын қалыптастыру, ЖИ қолдану контекстінде ғылыми қызметке этикалық көзқарасты қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар ғылыми зерттеу жүргізу үшін жүйелі логикалық ойлауды меңгереді және ғылыми зерттеуді ұйымдастыру әдістерін зерделейді, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеу жоспарын құру, гипотезалар құру, экспериментті әзірлеуге және жүргізуге байланысты мәселелерді, соның ішінде зерттеуді жобалаудың эксперименттік әдістерін, сауалнамаларды, ашық сұхбаттар мен бақылауларды талдау дағдыларын меңгереді және ғылыми зерттеулердің негізгі түрлерін анықтауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік технологиясы
Пәнді оқу біртұтас педагогикалық процесс технологиясының негіздерін меңгеруге, қазіргі педагогикалық технологиялар туралы түсініктерді қалыптастыруға, магистранттарды болашақ мамандардың кәсіби шеберлігінің қалыптасуына ықпал ететін педагогиканың теориялық және практикалық негіздерімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салалық нарықтар және бәсекелестік саясат
Бұл курс қамтиды ұйымдарға әсер ету механизмдері, стратегиялық шешімдер өзара тәуелді жағдайларда олардың мінез-құлқы. Курс бәсекелестік пен шоғырлану, бірігу және жұтылу, нарықтық биліктің әлсіреуі мен күшеюі, сондай-ақ баға саясатының әртүрлі аспектілері туралы заманауи идеяларға негізделген ауқымды фактілік, аналитикалық материалға негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бәсекеге қабілетті бизнес стратегиялары
Пән стратегияны бағалауға және бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізудің ішкі, сыртқы және динамикалық мүмкіндіктерін анықтауға, сондай-ақ бәсекелестердің әрекеттерінің стратегиялық әсерін бағалау, бәсекелестік артықшылықты қолдау дағдыларын алуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнестегі сандық әдістер
Бұл курс өндірісте, таратуда, маркетингте және адам ресурстарында басқару шешімдерін қабылдау үшін бұлтартпас дәлелдер беру үшін операциялық талдау және экономистер пайдаланатын сандық әдістерді зерттейді. Бұл әдістер сонымен қатар менеджерлерге болашақ бизнес жағдайларын болжауға көмектеседі, қажет болған жағдайда стратегияларын түзетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасы аймақтарының бәсекеге қабілеттілігін бағалау
Бұл пән Қазақстан Республикасының жекелеген аймақтарының бәсекеге қабілеттілігін тиімді бағалау үшін білім мен дағдыларды қалыптастыруға, салалар бойынша ұсыныстар әзірлеуге және бәсекелестікті ынталандыруға бағытталған. Бәсекелестік талдау – бұл бизнес шешімдерін ақпараттандыруға бағытталған белгілі бір нарықтағы бәсекені бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік ақпаратты талдаудың интеллектуалды әдістері
Пән тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін оларды практикалық қолдану үшін математикалық модельдеу әдістерін қарастырады. Пән оңтайландыру модельдерінің сезімталдығын қалыптастыру және талдау саласындағы концептуалды және категориялық аппаратты қамтиды; регрессиялық модельдерді құру әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру; регрессиялық модельдердің сапасын бағалаудың заманауи әдістерін әзірлеуді қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнестегі ақпараттық жүйелер мен технологиялар
Бұл курс бизнеске, коммуникацияға, техникалық есептеулерге, жобаларды басқаруға және т.б. бағытталған дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты – бизнес-процестерді басқаруда ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Зерттеу процесінде әлемдік ортадағы экономикалық агенттер мен нарықтардың мінез-құлқын экономикалық талдау әдістерін меңгеру, бизнес-процестерді басқаруға арналған аналитикалық материалдар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Облыстың экономикалық және азық-түлік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты – азық-түлік қауіпсіздігін экономикалық бағалаудың концептуалды негіздерін әзірлеу және азық-түлік қауіпсіздігінің деңгейін бағалауға байланысты мәселелерді шешу үшін ғылыми-экономикалық әдістер бойынша кәсіптік білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру. ел және оның аймақтары. Курс аймақтық азық-түлік қауіпсіздігін анықтауға, критерийлеріне және шекті мәніне көзқарастарды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық бизнестегі мәліметтерді талдау
Курс электрондық бизнесті басқаруда блокчейн технологияларын, жасанды интеллект пен үлкен деректерді қолдану жолдарын меңгеріп, электрондық бизнес модельдерінің түрлерін қарастырады; мысал ретінде Python бағдарламасын пайдалана отырып, үлкен деректерді өңдеу әдістері мен құралдарын меңгеру; әртүрлі электрондық коммерция үлгілерін пайдалану бойынша бизнес-кейстерді шешу; электрондық бизнесті дамытуда қолданылатын жаңа цифрлық құралдар
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекет пен бизнестің өзара әрекеттесу теориясы мен тәжірибесі
Пән серіктестік және бизнес-құрылымдар саласындағы жүйелі дағдыларды, мемлекеттік құрылымдар мен бизнестің өзара әрекеттесу жүйесін ұйымдастыру және қызмет ету негіздерін береді. мемлекеттік және бизнес құрылымдарының серіктестік жүйесін құру, мемлекеттік құрылымдар мен бизнес арасындағы ынтымақтастық мәселелерін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнес-процестерді басқару
Пән компанияның процестерін басқару дағдыларын, процесті басқару әдістемесі негізінде кәсіпорынның өндірістік, маркетингтік, инновациялық, кадрлық және қаржылық салаларын басқару дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Коммуникативтік технологияларды, соның ішінде шетел тілінде, академиялық және кәсіби қарым-қатынасты қамтамасыз ету үшін қолданады. Ғылыми және ресми-іскери стильде жазбаша мәтіндер жасайды. Қазіргі ғылыми жетістіктер мен философия дамуының тенденцияларын талдайды және бағалайды.
- Білім беру және басқару процестерінің тиімділігін талдайды және бағалайды, оның ішінде ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды және білім алушылардың әлеуметтік адаптациясын игеруді. Білім мен ғылымның интеграциясын ескере отырып, инновацияларды оқу және оқу-тәрбие процесіне экстраполдайды.
- Әдістемелік құзыреттілікті дамытады және ғылыми зерттеулер әдіснамасын, білім беру, ғылым және инновацияларды интеграциялауды ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдар әзірлейді. Заманауи, инновациялық және цифрлық (оның ішінде ЖИ) оқыту технологияларын қолданады.
- Білім саласындағы зерттеу міндеттерін анықтау және шешу үшін ғылыми талдау әдістерін және инновациялық шешімдер әзірлеуді қолдана отырып, жүйеленген теориялық және практикалық білімдерін пайдаланады.
- Экономикалық зерттеу методологиясының әлемдік көзқарас, әлеуметтік және тұлғалық маңызы бар мәселелерін талдайды.
- Компанияның бәсекелестік стратегиялары жүйесін талдайды, оларды басқарудың әртүрлі деңгейлерінде әзірлеу, бәсекелестік позиция таңдау, бәсекелестік стратегияны қалыптастыру технологиясы арқылы бәсекелестік артықшылықты қамтамасыз ету және компанияның мақсаттарына жету үшін стратегиялық шаралар кешенін әзірлеу, сондай-ақ тауар нарықтарын басқару механизмдері, кәсіпорынның баға саясаты, салалық нарықтар мен нарықтық құрылымдар түрлерін жүйелендіру.
- Инновациялар теориясының негізгі қағидаттарын және инновациялық процестің ерекшеліктерін талдайды. Экономика, қаржылық талдау және инвестициялық қызметтің теориялық негіздерін талдайды.
- Экономикалық дамуды талдайды. Басқару шешімдерінің нұсқаларын әзірлейді және олардың таңдауын әлеуметтік-экономикалық тиімділік критерийлері негізінде дәлелдейді. Шаруашылық қызметтің тиімділігін арттыру үшін резервтерді анықтау және пайдалану, ағымдық және болашақ жоспарлау, операциялық реттеу үшін экономикалық талдау әдістерін қолданады.
- Экономикалық дамуды талдайды. Басқару шешімдерінің тиімді нұсқаларын әзірлейді. Ағымдық және болашақ жоспарлауды жүзеге асырады. Шаруашылық қызметтің тиімділігін арттыру үшін резервтерді анықтап, пайдаланады.
- Басқару еңбегінің мәнін, басқарудың әдістері, принциптері мен функцияларын, сондай-ақ жетекшілік стильдер мен кәсіпорынның әртүрлі қызмет салаларын басқарудың ерекшеліктерін талдайды. Микро- және макроэкономикалық талдау әдістерін қолданады. Эксперименттік деректерді статистикалық өңдеудің принциптерін меңгереді және қолданады.
- IT-технологияларды кәсіби қызметте қолданады. Экономикалық агенттердің мінез-құлық принциптерін және нарықтардың жұмыс істеуін түсінуді көрсетеді. Олардың экономикалық талдау әдістерін қолданады. Қажетті технологияларды пайдалана отырып, бизнес-процестерді басқарудың тиімділігін бағалайды.
- Маркетингтің ұсынылған өнім үшін рөлін анықтайды. Нарықтың әлеуетті сыйымдылығын бағалайды және маркетингтік құралдарды қолдану бойынша ұсыныстар береді. Компанияның күшті және әлсіз жақтарын талдайды. Бенчмаркинг құралдарын қолданады. Компанияның бәсекелестік стратегияларын formulдейді.
- Басқару органдары мен бизнестің өзара әрекеттесуінің шарттары мен нәтижелілігін жүйелі түрде талдайды. Бұл саладағы резервтер мен кемшіліктерді анықтайды. Өзара әрекеттесудің деңгейі мен тиімділігін арттыру мүмкіндіктерін пайдаланады. Алынған білімді шығармашылықпен практикалық қызметте қолданады.
- Кәсіпкерлік саласындағы экономикалық және әлеуметтік дамудың құқықтық құжаттарын талдайды. Елдегі экономикалық азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы негізгі мәселелерді бағалайды және оларды қазіргі кезеңде және болашақта шешу үшін алғышарттарды формулирлейді. Экономикалық азық-түлік қауіпсіздігін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлейді.
Ұқсас БББ
7M04102 Экономика
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
7M04102 Экономика
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M04102 Нақты сектор экономикасы (бейіндік 1,5 жыл)
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
7M04102 Экономика 1 жыл
Esil University
7M04102 Экономика және басқару
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M04102 Экономика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M04102 Бизнес экономикасы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M04102 Экономика
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
7M04102 Әлемдік экономика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M04102 Экономика
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M04102 Экономика
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті