Жаңа білім беру бағдарламасы

7M05311 Химия в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандарды басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеруге, тәрбиелеу мен дамытудың тиімді әдістерін қолдана отырып, ұжымның психологиялық, кәсіби және тұлғааралық мәселелерін шеше білуге үйрету. Оқыту нәтижелері: басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі ұғымдары, процестері мен формалары туралы білімді меңгеру; өзінің жеке психологиялық ерекшеліктерін саралау және даму бағыттарын анықтау; персоналды басқарудың заманауи әдістерін практикада қолдану, кәсіби өзара іс-қимыл жасау және ұйымдастыру-тәрбие жұмысын тиімді жүргізу; кәсіби өсу мен мансап бойынша практикалық ұсынымдар әзірлеу; проблемалық жағдайларды талдай отырып, стратегиялық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химиядағы нейрондық желілердің негіздері

    Пәннің мақсаты- Нейрондық желілердің құрылымы мен жұмыс істеу принциптерін түсінеді (мысалы: персептрон, CNN, RNN); Машиналық оқыту әдістерінің негіздерін (регрессия, классификация, кластеризация) меңгереді; Химиялық деректерге арналған нейрондық модельдерді қолданудың ерекшеліктерін түсіне және қолдануға дағдыланады. Алынған нәтижелерді интерпретациялау және олардың ғылыми мағынасын бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химия ғылымдарындағы интеллектуалды технологиялар

    Пәннің мақсаты- Интеллектуалды технологиялардың (жасанды интеллект, машиналық оқыту, үлкен деректер және т.б.) негізгі ұғымдары мен қағидаларын, сонымен бірге, химиялық деректерді талдау мен өңдеудің заманауи әдістерін білуі тиіс. Интеллектуалды жүйелерді химияда қолдану салаларын (молекулалық модельдеу, синтезді болжау, спектрлік деректерді өңдеу және т.б.). Химиялық мәселелерді шешуде интеллектуалды технологияларды қолдану (мысалы, заттардың қасиеттерін болжау, реакцияларды модельдеу). Python, Jupyter Notebook, scikit-learn, RDKit сынды бағдарламалық құралдармен жұмыс істей алу. Химиялық деректерді жинау, өңдеу, талдау және визуализациялау жасай алу. Интеллектуалды жүйелер мен химиялық білімді интеграциялай отырып, пәнаралық зерттеу жүргізуге дағддылану. Ғылыми-зерттеу жұмысында интеллектуалды әдістерді тиімді пайдалану және нәтижелерді ғылыми негізде талдау жасауға дағдылану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық химияның қазіргі мәселелері

    Пәннің мақсаты- Физикалық химияның негізгі салаларындағы қазіргі ғылыми жетістіктері (термодинамика, кинетика, кванттық химия, молекулалық динамика) жайында мағлұматтарды меңгеру; Нанохимия, катализ, молекулалық инженерия, жаңа материалдар мен энергия көздерін дамыту бойынша жаңа зерттеу бағыттарын біледі; Физикалық химияның қазіргі әдістері мен техникасының артықшылықтары мен шектеулерін түсінеді. Молекулалық және атомдық деңгейдегі процестерді зерттеу үшін қазіргі заманғы құрал-жабдықтарды (спектроскопия, хроматография, компьютерлік модельдеу) қолданады; Эксперименттік мәліметтерді талдай алады және ғылыми гипотезаларды қалыптастырып, тексереді; Химиялық процестердің термодинамикалық және кинетикалық сипаттамаларын модельдеуді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық химияның теориясы мен мәселелері

    Физикалық химияның іргелі негіздері және проблемалары, физика-химиялық құбылыстардың заңдылақтары және механизмдері, химиялық процестердің термодинамикасы және кинетикасы бойынша есептерді шешуде физикалық химияның негізгі заңдарын қолдану, физикалық және химиялық процестерді математикалық сипаттаудың дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Полимерлер химиясына кіріспе

    Полимерлер туралы ғылым саласындағы тарихи және өнеркәсіптік әзірлемелер, полимер химиясының негізгі түсініктері, полимерлердің негізгі кластары, олардың сипаттамалары мен практикада қолдану салалары, полимерлердің құрылымдық, морфологиялық және термиялық сипаттамаларын зерттеудің эксперименттік әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты - жоғары кәсіптік білім берудің теориялық және практикалық проблемалары, тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттары, жоғары кәсіптік білім берудің құралдары мен әдістері туралы білімді меңгеру. Оқыту нәтижелері: магистрант ҚР жоғары білім беру жүйесінің негізгі міндеттерін біледі, педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілерін қолданады және қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химиялық кинетиканың заманауи әдістері

    Кинетика және катализ саласындағы физикалық химияның іргелі негіздері; кинетикалық зерттеулерде экспериментті ұйымдастыру тәсілдері, қысқа мерзімді аралық бөлшектерді тіркеу әдістері, химиялық кинетиканың заманауи әдістерінің эксперименттік мүмкіндіктері, химиялық кинетика экспериментін қоюға жататын есептерді щешу, алынған ақпараттарды талдау және жүйелеу, кинетикалық зерттеулердегі заманауи эксперименталды әдістерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химияны оқытудағы жаңа технологиялар

    Жоғары мектепте оқыту әдістемесі, студенттердің ерекшеліктерін ескере отырып оқыту, тәрбиелеу және дамыту әдістері; химияны оқыту процесінде педагогикалық технологияларды қолдану бойынша әдістемелік талаптар; педагогикалық технологиялардың жіктелінуі; педагогикалық технологиялардың құрылымы; оқытудың заманауи технологиялары, сыни ойлау дағдылары (рефлексия), кәсіби және жеке өзін-өзі жетілдіру қабілеті негізінде оқу процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Полимерлер технологиясы

    Полимерлену реакциялары механизмдерінің әртүрлі типтері, поликонденсация реакциясымен алынған сызықты полимерлердің негізгі типтері, гомо- және сополимерленудің өндірістік әдістері, полимерлер өнеркісіптік өндірудіңң негізгі технологиялық және экологиялық проблемалары және оларды шешудің заманауи әдістері, тиісті есептеу әдістерін қолдану, иондық полимерлеу реакциясымен алынған полимерлердің сипаттамасы, полимерлеу процесін оңтайландыру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Полимерлердің химиялық технологиясы

    Пәннің мақсаты- Студенттер полимерлердің химиялық құрылымы, синтезі, қасиеттері және қолдану салалары туралы терең білім алады. Лабораториялық тәжірибелер арқылы студенттер полимерлерді синтездеу, оларды анализдеу және сипаттау дағдыларын меңгереді. Студенттер ғылыми зерттеулерді жүргізу, нәтижелерді интерпретациялау және ғылыми мақалаларды жазу қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Адсорбция және кеуекті құрылым

    Адсорбция қазіргі заманғы теориясының және беттік физика-химиялық құбылыстардың, наноқұрылымды кеуекті материалдарды моделдеу әдістемесінің және адсорбциялық зерттеулердің негіздері, және оларды супрамолекулалық құрылымды гетерогенді катализаторлардың, олардың тасымалдаушылары мен адсорбенттерінің дизайнін жасау үшін қолдану, катализаторлардың және тасымалдағыштардың наноқұрылымын қалыптастыруды оңтайландыру, адсорбенттер мен кеуекті материалдардың адсорбциялық қасиеттерін анықтау үшін беттік-тамшылау құбылыстарының және супрамолекулалық химияның заңдылықтарын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кеуекті материалдар

    Табиғаттағы және технологиядағы кеуекті материалдар. Кеуекті материалдардың құрылымдық сипаттамалары. Кеуекті материалдардың түрлері. Кеуекті материалдарды қалыптастырудың перспективалы процестері. Кеуекті материалдарды алудың негізгі әдістері, қасиеттері және қолдану салалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сұйықфазалы реакциялардың кинетикасы

    Диффузиялық – бақыланатын реакциялардың негізгі типтері, олардың кинетикалық ерекшеліктері. Ерітінділердегі жұптасқан өзара әрекеттесудің негізгі типтері, өзара әрекеттесуге тән энергиялар. Сольвитацияның энергиясына ықпал ететін факторлар, кинетикалық бақыланатын реакциялардың жылдамдықтарының константасына ықпал ететін факторлар, жылдамдықтардың константаларына тән шамалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық

    Көшбасшылықтың теориялық және тарихи негіздері, менеджмент пен көшбасшылықтың дәстүрлі және жаңа теориялары, мақсатты тұжырымдау принциптері, ұйымдастырушылық жоспарлаудың түрлері мен әдістері.Ұйымдағы адамдардың өзара әрекеттесуінің негізгі теориялары мен тұжырымдамалары: уәждемелердің принциптері мен әдістері, топтық динамика мен команда түзудің негіздері, корпоративтік концепцияларды жасау принциптері және ұйымды дамыту тұжырымдамасы, коммуникация негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиядан сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолдану

    Сыни ойлаудың құрылымдық элементтері, функциялары, моделдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлау түрлері, сыни ойлаудың мақсатын қалыптастыру, әртүрлі стратегиялар мен әлеуметтік және кәсіби қызметте шешім қабылдау әдістерін қолдану; ұғыну және түсіндіру рәсімдері негізіндегі шешімдерді қабылдау процесіндегі жағдайды сыни талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұнайхимиясындағы заманауи мәселелер

    Мұнай химиясы саласындағы ғылымның заманауи күйі, мұнайды алудағы және өңдеудегі жаңа технологиялар, мұнай шикізатын өнеркәсіптік өңдеуді ұйымдастырудың негізгі принциптері. Мұнай химиялық процестер үшін шикізаттың жаңа шикізаттық көздері: көмірсутекті фракциялардың көзі ретіндегі тақтатасты мұнай және газ. СО2 пайдаланудың проблемалары: СО2 эмиссиясымен байланысқан экологиялық проблемалар, СО2 сутектендіру, мочевинаны, карбонаттарды, полиуретандарды алу..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік катализ

    Катализ құбылысының мәні, катализаторлардың әсерінен химиялық реакциялардың жылдамдатылуы және қозу себептері, катализаторларды алу әдістері, негізгі өнеркәсіптік катализдік процестер, каталитикалық органикалық және бейорганикалық реакцияларды жүргізу үшін катализаторларды қолдану, каталитикалық реакциялардың механизмдерін сипаттау, катализ саласындағы іргелі және қолданбалы міндеттерді шешу жолдары және кәсіби қызметте алынған білімді пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мұнайхимиясының каталитикалық үрдістері

    Мұнай өңдеудің және мұнай химиясының негізгі процестеріне арналған катализаторлардың типтері. Химиялық элементтердің, қосылыстардың және материалдардың қасиеттерін талдаудың негізіндегі тиімді катализаторларды таңдаудағы негізгі тәсілдер. Гетерогенді катализде жүретін процестерді теориялық және экспериментті зерттеу әдістері. Қатты катализаторлардың негізгі сипаттамаларын экспериментті анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиядан кейс-стади әдісін қолдану

    Кейстердің жіктелуі. Кейстің мәні. Кейс-стади әдісінің студенттерді оқытудағы ерекшеліктері мен мүмкіншіліктері: ақпаратты құрылымдау мен проблемаларды сәйкестендіру дағдысын дамыту; басқарушылық шешімдеріне машықтану технологияларын үйрену; ұжымдық іденістегі коммуникацияны дамыту; тиімді шешуді іздестіруді ұйымдастырудағы стереотиптерді бұзу; жүйелік, тұжырымдамалық білімді дамыту есебінен инновацияларды ынталандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Функциональды полимерлер

    Конденсационды полимерлердің негізгі типтері. Карбамидті, фенолформальдегидті, эпоксидті полимерлер және т.б. Оларды алуға арналған мономерлер. Молекулалы-массалық сипаттамалары және қолданылу аймағы. Политүйіндес полимерлер, химиялық құрылысы, молекулалық және молекула үстілік құрылым. Табиғи полимерлер. Полиэлектролиттер. Тармақталған полимерлер және дендримерлер. Құрылысының ерекшеліктері және молекулалы-массалық бөлінуі. Тігілген полимерлер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрохимияның теориялық аспектілері

    Физикалық химияның бөлімі ретіндегі электрохимия және оның заманауи химиядағы ролі. Электролиттердің ерітінділерінде жүретін процестер. Электрохимияның заңдары мен теориялары қолданылатын шекаралар, заманауи технологияларда электрохимиялық құбылыстарды пайдалану принциптері. Өлшеудің нәтижелерін өңдеудің қарапайым әдістерін пайдаланып, электрохимиялық шамаларды өлшеу бойынша эксперименттер жүргізу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бақыланатын полимерлеу

    Бақыланатын полимерлеуді жүзеге асырудың принциптері және жолдары; катиондық, аниондық, координациялық және радикалды полимерлену механизмдерінің ұқсастығы мен айырмашылығы; бақыланатын полимерлеу әдістерін қолданылатын күрделі макромолекулалық құрылымдарды жобалаудың негізгі тәсілдері; бірегей қасиеттері бар жаңа полимер материалдарын синтездеуде бақыланатын полимерлеу әдістерін практикалық қолданудың негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрохимияның қолданбалы аспектілері

    Электрохимияның теориялық негіздері және талдау мен зерттеудің электрохимиялық әдістері, заттың сапалық және сандық құрамын зерттеуде электрохимиялық талдау әдістерін қолдану, электрохимиялық процестердің кинетикасын және механизмдерін зерттеу, қазіргі заманғы электрохимиялық қондырғыларда жұмыс істеу дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оксидті катализаторларды қолдану

    Каталитикалық тотығу механизмдерінің жіктелуі, қатты оксидтермен белсендірілу (активациялау) ерекшеліктері; оксидті катализаторлардың катализдік әсерінің принциптерін сипаттау; олардың каталитикалық әсерін болжау туралы теориялық ойларды дамытудың негізгі бағыттарын қалыптастыру, өнеркәсіптік маңызды реакциялар мен катализаторларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Полимерлеу, поликонденсациялау реакциялары механизмдерінің әртүрлі типтерін, гомо- және сополимерлеудің өнеркәсіптік тәсілдерін, функционалды полимерлердің жіктелуін, олардың құрылысының ерекшеліктерін, қасиеттерін, алу тәсілдерін, полимерлеу процестерінің механизмдері мен кинетикасын ажырату.
  • Адсорбцияның және беттік физика-химиялық құбылыстардың теорияларын сипаттау, оксидті катализаторларды, кеуекті материалдардың наноқұрылымын модельдеу және адсорбциялық зерттеу әдістемесін, мұнай өңдеу және мұнай химиясының негізгі процестері үшін катализаторларды алудың әдістерін білу.
  • Болашақ маманның оқу-танымдық іс-әрекетін өз бетінше құрастыруға және түзетуге қабілетті белсенді, шығармашыл тұлғаны қалыптастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ), химиялық тәжірибелерді модельдеу, визуализациялау және виртуалды зертханалық жұмыстарды сыни тұрғыдан талдап, креативті шешімдерді құрастыруда интелектуалды технологияларды пайдалануды меңгеру.
  • Физикалық химияның, кинетиканың, электрохимияның фундаменталды негіздерін, физика-химиялық құбылыстардың заңдылықтары мен механизмдерін, кинетикалық зерттеулердегі экспериментті ұйымдастыру тәсілдерін, диффузиялы-бақыланатын реакциялардың типтерін және олардың кинетикалық ерекшеліктерін айқындау.
  • Білім алушының ерекшеліктерін есепке алып, оқыту, тәрбие беру және дамыту әдістерін пайдалану, химияны оқыту процесінде педагогикалық технологияларды қолдану бойынша әдістемелік талаптарды, жоғары мектепте оқыту әдіснамасын пайдалана отырып, сыни ойлаудың құрылымдық элементтерін, атқарымын, модельдерін білу.
  • Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
Top