Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01531 Білім берудегі ақпараттық технологиялар в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы және психологиясы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық және психикалық процестердің негізгі заңдылықтары. Жас ерекшелікке сай ағза мүшелері мен жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, жеке даму кезеңдерінде оларды реттеу механизмдері. Балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының жас ерекшеліктері. Оқушылардың психикалық іс-әрекеті мен мінез-құлқының физиологиялық негіздері. Пубертатты кезеңнің психофизиологиялық ерекшеліктері. Оқушылардың салауатты өмір салтын, денсаулық мәдениетін қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдеу негіздері
    Несиелер: 3

    Алгоритмнің бейресми түсінігі. Алгоритм компьютер үшін бағдарлама ретінде. Тьюринг машинасы. Рекурсивті функциялар. Марковтың қалыпты алгоритмдері. Деректер алгоритмі және құрылымы. Псевдокод. Алгоритмнің қасиеттері. Алгоритмнің күрделілігі. Алгоритмдерді өңдеу әдістері. Сандық алгоритмдер. Байланыс тізімдері. Сұрыптау. Массивтер. Стектер мен кезек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология негіздері. Экожүйелер тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Атмосфераны, гидросфераны, литосфераны қорғау. Экологиялық бақылаудың объектісі ретінде әлеуметтік-табиғи экожүйе. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфера ластанудың көздері мен деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, экологиялық менеджмент пен экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогтың кәсіби қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 3

    Диагностика. Диагностика туралы жалпы түсінік. Психологиялық-педагогикалық диагностика: салыстырмалы талдау. Педагогикалық және психологиялық диагностиканың даму тарихы. Диагностикалық әдістер: байқау, психологиялық-педагогикалық эксперимент, ауызша сауалнама, жазбаша сауалнама, сараптамалық бағалау әдісі, мазмұнды талдау. Өлшеу техникасына қойылатын жалпы талаптар. Мұғалімнің кәсіби қызметін психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың этикалық нормалары. Психологиялық-дагогикалық өлшемдерді бағалау критерийлері. Психологиялық-педагогикалық диагноз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелер негізі
    Несиелер: 10

    Ақпараттық үрдістің құрылымы. Ақпараттық процестер мен объектілердің формалды сипаттамасы. Негіздері жүйелік талдау және ақпараттық жүйелерді синтездеу Ақпараттық жүйелерді ұйымдастыру процестер. Ақпараттық жүйенің есептерін қою және Алгоритмдеу кезіндегі жүйелік талдау. Ақпараттық жүйелердің тұжырымдамалық моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Python бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Python бағдарламалау тілі. Деректер түрлері. Қосымшаларды әзірлеудің интеграцияланған ортасының компоненттері. Сызықты алгоритмдерді, тармақталатын, салынған және құрамдас шарттарды бағдарламалау. Массивтерді өңдеу алгоритмдері: массив элементтерін іздеу, сұрыптау, ауыстыру, алып тастау және қою. Жолдармен жұмыс істеу үшін теңшелетін функциялар мен процедуралар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогика. Тәрбиенің әлеуметтік шарттылығы. Жеке тұлғаны тәрбиелеу. Орта білім мазмұнын жаңартудың нормативтік-құқықтық базасы. Жаңартылған білім беру мазмұнының білім беру кеңістігі. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында ата-аналармен жұмыс. Оқытудың мәні. Мақсаттандыру. Оқытудағы жоспарлау. Білім беру бағдарламаларын құрудың шиыршық тәрізді қағидасы. Оқытудағы бағалау. Жаңа сабақ форматы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Информатика негіздері
    Несиелер: 10

    Информатиканың іргелі негіздері. Ақпараттық процесс түсінігі. Санау жүйесі. Логика алгебрасының негізгі ұғымдары. Посты және Тьюринг машиналары. Алгоритмдер теориясының негізгі ұғымдары. Марковтың қалыпты алгоритмдері. Алгоритмдер мен деректер құрылымының негізгі теориялық түсініктері. Алгоритмдер мен бағдарламалардың күрделілігін талдауды ұсыну. Сигналдардың ақпараттық модельдері. Ақпаратты беру теориясы. Кодтау теориясының негізгі ұғымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • IT-инфрақұрылым
    Несиелер: 8

    Ақпараттық технологиялар архитектурасының компоненттері. кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымының құрылымы, құрамы, міндеттері және маңызы. АТ-инфрақұрылымының негізгі процестері. Кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымын құру және басқару әдіснамасы. Аппараттық және бағдарламалық құралдардың жіктелуі мен сипаттамалары. Ақпараттық технологияларды қолдану саласындағы негізгі стандарттар; ат-Қызметтерді басқару жөніндегі халықаралық стандарттардың ұсынымдары. Ақпараттық жүйелердің жұмыс істеу сенімділігі мен тиімділігін анықтайтын негізгі факторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау ойын ортасы (Лого, Scratch). Шешімдерді бағдарламалау. Бағдарламалау жүйесі. Бағдарламалау тілдері (Python, С/С++, Lazarus). Деректер түрлері. Қосымшаларды әзірлеудің интеграцияланған ортасының компоненттері. Сызықты алгоритмдерді, тармақталатын, салынған және құрамдас шарттарды бағдарламалау. Массивтерді өңдеу алгоритмдері: массив элементтерін іздеу, сұрыптау, ауыстыру, алып тастау және қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Программалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың бағдарламасы ЭЕМ-де шешу үшін есептерді дайындаудың келесі кезеңдерін оқытуды қарастырады: нақты есепті қалыптастыру (бағдарламаға қойылатын талаптарды анықтау), алгоритмді жобалау (Алгоритмдеу), бағдарламаны кодтау (таңдалған бағдарламалау тілінде алгоритмді іске асыру), баптау және тестілеу (дұрыс нәтиже алу мақсатында).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Желілік технологиялары
    Несиелер: 8

    Желілерді жіктеу аспектілері. Желілердің топологиялық элементтерінің жіктелуі; физикалық және логикалық топология. Тарату ортасына кіру әдістері. Коммутация және мультиплексирлеу тәсілдері. Желілік хаттамалар мен утилиталардың жұмыс істеу принциптері. Windows желілік ресурстары, ЛВС топологиясы. Қазіргі компьютерлік жүйелерде желілік адаптерлерді орнату, баптау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Web-программалау
    Несиелер: 10

    Web-бағдарламалау: HTML-тегтер, мәтінді, тізімдерді, кестелерді және гиперсілтемелерді пішімдеу, Web-беттерді белгілеу, стильдердің каскадтық кестелері (CSS), скрипттер және Web-бетке мультимедиа нысандарын қою. Деректер қорын WEB-бетке қосу, SQL сұраулары. Web-беттерді әзірлеудің практикалық аспектісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Онлайн сабақ өткізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу үрдісінде электронды оқыту мен қашықтықтан білім беру технологияларын қолдануды нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Оқу үдерісіне қашықтықтан оқытуды енгізудің ұйымдастырушылық мәселелері. Білім беру Интернет-ресурстары және оларды оқу үрдісінде қолдану. Қашықтықтан курсты әзірлеу және өткізу. Қашықтықтан оқыту сабақтарын өткізудің жеке түрлерін ұйымдастыру әдістемесі. Қашықтықтан білім алушылардың оқу сапасын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелерді жобалау
    Несиелер: 10

    Ақпараттық жүйелер (АЖ) жобалау объектілері ретінде. АЖ ұйымдастыру принциптері. Ақпараттық жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесі мен технологиясы. Ақпараттық жүйелерді автоматты жобалау. Ақпараттық жүйелерді жобалауды басқару. Жобалау жұмыстарын жоспарлау және бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатика мұғалімін кәсіби даярлауда оқыту әдістемесі. Оқу үдерісін ұйымдастыру, жоспарлау және қамтамасыз ету бойынша нормативтік құжаттама. Мектеп информатика курсының мазмұны, оқу материалының негізгі компоненттерін оқыту әдістемесі. Информатика сабақтарында оқытудың әдістерін, формаларын және құралдарын жүзеге асыру ерекшеліктері. Мектеп кабинетінің жұмысын ұйымдастыру принциптері, мектептің ақпараттық-білім беру ортасы және осы үдерістегі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық информатика
    Несиелер: 5

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Білім берудің заманауи парадигмалары мен технологиялары. Сыни ойлауға үйрету. Проблемалық оқыту білім алушылардың өзіндік санасын дамыту құралы ретінде. Оқыту нәтижелерін бағалау жүйесін жаңғырту. Құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды әзірлеу технологиясы. Оқытудағы ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Оқушыларды зерттеу және жобалау қызметіне оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен формалары. Жобалық-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және ұсыну. Академиялық жазудың құрылымы. Академиялық жазудың негізгі түсініктері мен түрлері. Академиялық мәтіндердің пунктуациясы мен емлесі. Плагиат. Автордың дәектелген материалға қатынасы. Екінші көзден алынған дәйексөз. Эссе. Баяндама. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық процесс шеңберіндегі мектеп мұғалімінің кәсіби қызметіндегі диагностиканың рөлі мен маңызы. Мұғалімнің диагностикалық қызметін жүзеге асырудың ерекшелігі; оқу процесінде психологиялық-педагогикалық әдістерді тиімді қолдануға ықпал ететін психодиагностикалық мәдениеттің компоненттері. Баланың оң ішкі әлеуетін тану және анықтау, оның адамдар мен заттар әлемімен өзара әрекеттесу процесінде оның жеке мәселелерін жаңарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет қызметі мен технологиялары
    Несиелер: 8

    Веб-қосымшаларды, веб-сервистерді және веб-сайттарды құрудың негізгі принциптері мен қазіргі заманғы технологиялары. Пайдаланушы интерфейстері және API бағдарламалық интерфейстері. Құру үшін базалық бағдарламалау тілдері веб-қосымшалар, веб-сервистер және Web-тораптар. РНР тілінің мақсаты және негізгі құрылысы.  Заманауи Web-технологиялар негізіндегі бағдарламалық қосымшалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Схемотехника
    Несиелер: 10

    Электрондық схемаларда өтетін физикалық процестердің мәні. Терминология. Типтік электрондық тораптардың әрекет принципі және оларды есептеу әдістемесі. Аналогты және сандық құрылғыларды талдау және синтездеу әдістері. Қазіргі элементтік база. Электронды құрылғыларды жобалау үшін компьютерлік модельдеу құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Роботтехникасы
    Несиелер: 10

    Білім беру роботтарын құрастыру. Модуль көмегімен бағдарлама блоктарын құру. Scratch бағдарламалау. LabView-де бағдарламалау. Сызық бойымен қозғалыс. Заттарды айналып өту. Лабиринт. Ардуино үшін бағдарламалау ортасы. Ардуино басқаратын модельдерде транзисторды пайдалану. Мәтіндік хабарларды Ардуино үшін пәрмендерге түрлендіру. Arduino "ақылды үй". Жобаларды жазудың негізгі принциптерін сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Желілер мен жүйелерді басқару
    Несиелер: 8

    Желілік ОЖ функционалдық компоненттері. Желілік қызметтер және сервистер. Қосымшаларды бөліктерге бөлу тәсілдері. Ішкі желісін. Маскирование подсетей. ARP және RARP, ICMP, UDP, TCP протоколдары. Желіні бастапқы баптау. Қызметтерді басқару. Желіге қызмет көрсету командалары. Желі диагностикасы. Ақаулықтарды жою. Конфигурациясы желі. Желілік қызметтер. Қызметтердің мониторингі. Жалпы желілік ресурстар. Қауіпсіздік. Желілік ресурстар үшін рұқсаттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мобильді құрылғылар үшін программалау
    Несиелер: 10

    Мобильді платформалар архитектурасының негізгі компоненттері; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі және олардың құрылымы; пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтері; мобильді құрылғыларда файлдармен, деректер базаларымен, пайдаланушы баптаулармен жұмыс істеу; Мобильді қосымшаларды бағдарламалауға арналған құралдар; телефония, SMS жіберу/алу функцияларын қамтамасыз ететін бағдарламалық интерфейстердің мүмкіндіктері; геолокациялық сервистермен өзара іс-қимыл жасау мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі толықтырылған шынайылық
    Несиелер: 10

    Толықтырылған шындық. Толықтырылған шындық түрлері. Толықтырылған шындық туралы түсінік. Шығу тарихы. Толтырылған шындықты қолдану. Сапаны ұйымдастыру критерийлері шындықты кеңейтеді. Толықтырылған шындық түрлері. Толықтырылған шындықты жасау технологиялары. Маркерлер. 3D нысандары. Толықтырылған шындық пен виртуалды шындық арасындағы айырмашылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәліметтер қорын жобалау және құрастыру
    Несиелер: 10

    Деректер қорының негізгі ұғымдары: реляциялық деректер қоры, өріс, жазба, индекс, бастапқы кілт. Деректер базасын әзірлеу: деректер қорын басқару жүйесі, деректер базасындағы деректер түрлері, бір әріптік деректер базасы, көп салалы деректер базасы, нысандары, деректер базасындағы есептер. Құрылымдалған сұраулар: режимде іріктеуге сұрау салу SQL көмегімен деректерді таңдау. Реляциялық деректер базасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерное моделирование
    Несиелер: 10

    Анимациялық (динамикалық) суреттерді жасау үшін негізгі графикалық 3D-редакторлар мен редакторлардың функционалдық ерекшеліктері. Компьютерлік 3D-графика және 3D-анимацияның теориялық негіздері. Үшөлшемді графиканың және анимацияның негізгі бағдарламаларында практикалық жұмыс істеу принциптері мен әдістері. Кез келген күрделілік деңгейіндегі үшөлшемді объектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік инжиниринг
    Несиелер: 8

    Автоматтандырылған жобалау жүйелері. Заманауи компьютерлік моделдеудің принциптері. CAD/CAM/CAE-инженерлік істегі жүйелер. Есептеу эксперименттерін аппараттық қамтамасыз ету. Ресурсты қажетсінетін есептеулерді жүргізу жағдайында сандық шешімді алудың заманауи әдістері. Байланысты міндеттерді шешу әдістері. Сызықты емес есептер мен байланыстық өзара әрекеттесудің есептерін шешу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 8

    Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау түсінігі. Ақпараттық қауіпсіздік қатерлері және оларды жүзеге асыру әдістері. Ақпаратты қорғаудың заңнамалық және құқықтық аспектілері. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің криптографиялық әдістері. Ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары. Ұйымдастыру және техникалық қорғау құралдары. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің техникалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Автоматтандырылған басқару модельдері мен әдістері
    Несиелер: 8

    Жіктелуі, құрылымы және функционалдық мүмкіндіктері кәсіпорынды басқарудың ақпараттық жүйелерін құру. Кәсіпорын қызметін бақылау, есептілік және талдау құралдарын автоматтандырудың заманауи әдістері мен бағыттары. Автоматтандырылған басқаруды құрудың заманауи технологиялары негізделген тұжырымдамалар мен идеялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық менеджмент
    Несиелер: 8

    Ақпараттық менеджменттің пәні мен міндеттері. Функционалдық ақпараттық технология және басқару объектісінің ақпараттық жүйесі. Ақпараттық жүйелердің тәуекелдерін басқару. Ақпараттық жүйелердің жіктелуі және олардың даму тенденциясы. Өмірлік циклдің әр түрлі кезеңдерінде ақпараттық жүйелерді басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Пәндік салада практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON4

    Ақпараттық технологиялар саласында оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдануға қабілетті

  • Код ON1

    Ақпараттық технологиялар саласындағы алдыңғы қатарлы білімдерге негізделген IT-технологиялар білімі мен түсінігін көрсете алады

  • Код ON5

    Ақпараттық технологиялар саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгерген

  • Код ON8

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді

  • Код ON7

    Ақпараттық технологиялар саласында олардың арасындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдана алады

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістерін біледі және оларды ақпараттық технологиялар саласында қолданады

  • Код ON9

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді

Top