Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04119 Әлемдік экономика в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән тарих пен ғылым философиясының өзекті мәселелерін түсінуге, ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін игеруге, ғылымның даму динамикасын, оның қоғамның дамуына әсерін түсінуге бағытталған. Магистрант тарихи-философиялық зерттеулер жүргізу әдіснамасымен және жоғары оқу орындарында құқықтық пәндерді оқыту әдістемесімен жұмыс істеу әдістерін меңгереді.

    Семестр 1
  • Халықаралық сауда саясаты
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: халықаралық сауда саясатының тұжырымдамалық негіздері; халықаралық сауда саясатындағы ынтымақтастық, үйлестіру және реттеу әдістері; экономикалық дипломатияның негізгі қағидалары мен ережелері; елдің сыртқы сауда саясатын реттеу әдістері мен құралдары; халықаралық сауда-экономикалық қатынастарды реттейтін үкіметаралық институттар; ЮНКТАД, ЭЫДҰ және ДСҰ қызметі; Қазақстан Республикасының сыртқы сауда саясаты.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 5

    Шет тілін (Кәсіптік) оқытудың негізгі мақсаты-магистранттардың болашақ кәсіби, педагогикалық және ғылыми қызметін ескере отырып, шет тіліндегі білім берудің интеграцияланған жалпы ғылыми және гуманитарлық мазмұны негізінде шет тіліндегі мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға және жетілдіруге бағытталған мақсатты меңгеруді; мамандық бойынша жазбаша және ауызша тең түпнұсқалы ғылыми, ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін меңгеруді білдіреді.

    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп педагогикасы жоғары кәсіптік білімнің теориялық және практикалық мәселелерін ұғынуға бағытталған. Магистрант оқыту әдістемесін, демонстрациялық эксперименттер дағдыларын, қарауға ұсынылған мәселелерді талқылауды, мұғалімнің қойған міндеттерін шешудің әртүрлі модельдерін құруды игереді.

    Семестр 1
  • Мұнай ресурстарын экспорттаушы елдердің сыртқы экономикалық саясаты
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты ҚР экономикасының тиімділігін арттыру үшін прогрессивті әлемдік тәжірибені пайдалану мақсатында энергетикалық ресурстарға бай елдердің экономикалық және сыртқы экономикалық саясатын зерделеу болып табылады. Магистрант елдің сыртқы экономикалық саясатының мәнін, нысандары мен тетіктерін игереді. Энергетикалық ресурстарға бай елдердің экономикасы мен сыртқы экономикалық саясатының ерекшеліктерін; Иранның сыртқы сауда позициялары мен инвестициялық саясатын; Сауд Арабиясының сыртқы экономикалық саясаты; Кувейттің экономикасы және сыртқы экономикалық қызметі; Ресейдің сыртқы сауда және инвестициялық саясаты; мен сыртқы экономикалық инвестициялық саясатын; экономика мен сыртқы экономикалық саясаттың ерекшеліктерін игереді

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс басқару психологиясының заңдылықтарының мәселелерін талдауға, кәсіби қызметте психологиялық заңдарды қолдануға, басқару функцияларының психологиялық ерекшеліктерін анықтауға арналған. Магистранттар психологиялық сипаттағы жағдайларды талқылайды, экономикалық саладағы мәселелерді шешудің әртүрлі модельдерін жасайды.

    Семестр 1
  • Жалпы кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пән академиялық және кәсіби қарым-қатынаста шет тіліндегі сөйлеу әрекетін жүзеге асыруға бағытталған. Магистрант «Әлемдік экономика» білім беру бағдарламасы бойынша салалық Мета-тілінің негізгі және арнайы құзыреттерін дамыту үшін тезаурусты меңгереді»

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Қаржылық бизнесті талдау
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мақсаты-кәсіпорынды басқаруда болашақ мамандардың сараптамалық құзіреттілігін қалыптастыру. Осы мақсатқа қол жеткізу үшін басқаруға процестік көзқарас саласындағы білім, білік және дағды жүйесін меңгеру, қаржы-бизнес сараптамасының негізгі міндеттері, оларды шешу процесінде қолданылатын негізгі тәсілдер мен әдістер туралы, жалпы кәсіптік және арнайы пәндер жүйесіндегі қаржы-бизнес аналитикасының орны мен рөлі туралы түсінік алу қажет. Сонымен қатар, қаржылық және бизнес сараптау саласындағы дағдыларды дамыту білім берудің маңызды функциясын жүзеге асыруға мүмкіндік береді: білім алушының дүниетанымын, ойлаудың логикалық және эвристикалық компонентін қалыптастыру.

    Семестр 2
  • Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін басқару
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - магистранттарға кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін басқару және оның бәсекелестік артықшылықтарын іске асыру саласындағы білім беру. Пән аясында келесілер зерттеледі: параметрлер, критерийлер және өнімдер мен кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігі факторлары; қызыл мұхит стратегиясы; өнімнің сапасы және бәсекеге қабілеттілікті басқару; өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау; өнімдер мен фирмалардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету

    Семестр 2
  • Қазіргі экономика жағдайындағы Бизнес үрдістер
    Несиелер: 6

    Пәнін игерудің мақсаты - студенттердің экономика салаларындағы кәсіпорындардағы бизнес-процестерді тиімді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Өндірістік қызмет. Өнімдер өндірісі. Өнім өндірісі бойынша шешім қабылдау. Инвестициялық-қаржылық қызмет және кәсіпорынның нарықтық ортасы. Кәсіпорынның инвестициялық-қаржылық қызметі. Кәсіпорынның нарықтық ортасы. Өнімдерді сату. Өнімдерді өткізу бойынша шешімдер қабылдау. Қызметті есепке алу, есеп беру және талдау. Басқару процесінің кезеңдері. Қаржылық есептілік және салық салу. Кәсіпорын қызметін талдау.

    Семестр 2
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 17

    Зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу, эксперименттік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Халықаралық компаниялардың қаржылық жағдайы
    Несиелер: 4

    Пәні мынадай міндеттерді шешуді көздейді: шетелдік/халықаралық компаниялардың қаржылық есептілігінің өзара байланысты негізгі көрсеткіштерін игеру, осы көрсеткіштер арасындағы сандық қатынастар туралы білім алу және олардың негізінде белгілі бір қаржылық нәтижелер алу.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Академиялық мақсаттар үшін тіл
    Несиелер: 5

    Академиялық ортада кәсіби қарым-қатынас саласында мәдениетаралық коммуникативтік және базалық және бағдарлаушы құзыреттілікті қалыптастыру. Магистранттарды академиялық мақсаттар үшін тіл. оқытудың басты мақсаты - мәдениаралық коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-талдамалық, академиялық және ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті мамандық бойынша лексикалық, грамматикалық, стилистикалық және композициялық-құрылымдық білімдерді, дағдылар мен дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Халықаралық инвестициялық жобаларды әзірлеу ерекшеліктері
    Несиелер: 4

    Пәні халықаралық инвестициялық жобаларды талдау мен бағалаудың негізгі сандық әдістерімен танысуды көздейді

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практиканың мақсаты: жоғары мектепте оқытудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Педагогикалық практиканың міндеттері:

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • ЕЭО-қа интеграция жағдайында ұлттық экономиканың тепе-теңдік үлгілері
    Несиелер: 4

    Бұл пән ҚР мысалында шағын ашық экономиканың экономикалық-статистикалық үлгісін құруға, экономикалық құралдардың жалпы экономикалық тепе-теңдік және төлем балансы жағдайларына әсерін зерттеуге, экономикалық құралдардың оңтайлы мәндерін бағалауға арналған

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Код ON1

    Процестерді философиялық пайымдаудың іргелі принциптерін меңгеру жолымен дүниетанымның тұтастығын талдайды, экономика саласымен байланысты философиялық-дүниетанымдық проблемалардың шеңберін біледі; Ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін талдау дағдыларын пайдаланады, ғылыми зерттеу стратегияларын меңгерумен, құқықтық пәндерді оқыту әдістерін меңгерумен жұмыс істейді.

  • Код ON2

    жоғары оқу орындарында экономикалық пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен әдістемелерін қолдануға қабілетті,оқу жоспарларын, Интерактивті бағдарламаларды және жоғары оқу орындарында экономикалық пәндерді оқыту үшін тиісті әдістемелік материалдарды әзірлеу. Ақпаратты әртүрлі тәсілдермен жүйелейді, жаңа модельдер, іс-шаралар жоспарын жасайды, проблемалық педагогикалық жағдайлар бойынша сценарий жасайды.

  • Код ON3

    ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдер қабылдауға қабілетті және олар үшін, оның ішінде стандартты емес жағдайларда жауап беруге дайын.

  • Код ON4

    шет тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, семантикалық, стилистикалық ерекшеліктері туралы білімін қолданады; жанр мен стиль бойынша әртүрлі мәтіндерді (Аннотация) ықшамдалу дәрежесімен және сыни түсіндірумен (Аннотация) түпнұсқалық публицистикалық, ғылыми-көпшілік мәтіндердің негізгі мазмұнын логикалық және үйлесімді түрде жеткізеді; жағдайды немесе оқиғаларды шет тіліндегі кәсіби қарым-қатынас саласындағы бірқатар дәйекті мәлімдемелер түрінде сипаттайды; сын пікір, негіздеме, ғылыми мақала, графикалық ақпаратты сипаттау және талдау, академиялық эссе, сондай-ақ шет тіліндегі ауызша сөйлеу жағдайлары (баяндаманы оқу, ғылыми конференцияда сөз сөйлеу) сияқты жазбаша сөйлеу түрлері үшін қолданылатын ресми және ресми стильдің лексикасын біледі; шет тілінде зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда әртүрлі логикалық операцияларды (талдау, синтездеу, себеп-салдар байланыстарын орнату, дәлелдеу, қорыту және шығару, түсініктеме) жүргізеді; практикалық қызметте серіктестердің жалпы, кәсіпкерлік немесе академиялық мәдениетінің ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми академиялық және коммерциялық қарым-қатынас мақсатында ауызша және жазбаша коммуникацияны жүзеге асырады; Шет тілінде салалық Мета тілді біледі, арнайы әдебиеттерді оқиды және аударады, шет тілінде жарияланымдар дайындайды. В2, С1 деңгейінде шет тілін меңгерген, шет тілінде қарым-қатынас жасайды, магистрлік диссертация жазу үшін шет тілін пайдаланады. Шет тілінде ғылыми-әдістемелік, статистикалық материалдарды талдау мен синтездеудің эксперименттік әдістерін қолдана отырып, Ұлттық экономика және кәсіпорын экономикасы саласында дербес зерттеулер жүргізуге қабілетті.

  • Код ON5

    Қабылданатын ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдердің шарттары мен салдарын (оның ішінде экономикалық) есептеуге және бағалауға қабілетті және дайын, оңтайлы басқарушылық шешімдерді әзірлеуге, қабылдауға және іске асыруға, олардың орындалуын бақылауға және шешімдердің салдарын бағалауға қабілетті. Типтік әдістер мен қолданыстағы нормативтік-құқықтық база негізінде шаруашылық субъектілері қызметін сипаттайтын экономикалық және әлеуметтік экономикалық көрсеткіштерді есептеуге; кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін бағалау, оның бәсекелестік артықшылықтарын айқындауға; саланың бәсекелестік ортасын талдауға; бәсекеге қабілеттікті қамтамасыз ету мен сапаны басқарудың қазіргі жүйесін қолдануға қабілетті.

  • Код ON6

    Ұйымдардың бюджеті мен қаржылық жоспарларын, оның ішінде қаржылық-несиелік, сондай-ақ бюджетке есептеулерді жасауға қабілетті, кәсіпорын қызметінің негізгі қаржылық-экономикалық нәтижелерін талдай алады, компанияның бизнесін жоспарлай алады

  • Код ON7

    кәсіпорын қызметінің негізгі қаржылық-экономикалық нәтижелерін талдауға, фирманың бизнесін жоспарлауды жүзеге асыруға қабілетті, өндірістік қызметте басқарушылық шешімдер қабылдауға қабілетті.

  • Код ON8

    Зерделеу нәтижесінде білім алушы әлемдік өзекті экономикалық проблемаларды шешудегі сауда саясаты мен дипломатияның рөлін бағалауға; халықаралық сауда саясатындағы реттеу әдістерін меңгеруге; елдердің сыртқы сауда саласына және жалпы халықаралық саудаға әсер ететін сыртқы саяси факторларды талдау дағдыларына ие болуға; халықаралық сауданы реттеу үшін пайдаланылатын негізгі құқықтық нормаларды, оның ішінде ДСҰ, ЮНКТАД және ЭЫДҰ шеңберіндегі нормаларды апелляциялау дағдыларын иеленуге қабілетті болады.

  • Код ON9

    Зерделеу нәтижесінде білім алушы шикізат ресурстарына бай елдердің, оның ішінде Қазақстанның сыртқы саудасын реттейтін нормаларды, ережелерді, сауда әдет-ғұрыптарын талдау әдістерін меңгеруге; шикізат ресурстарына бай елдердің сыртқы сауда саясатын және тұтастай алғанда әлемдік сауда саясатын талдау үшін сауда-экономикалық және саяси ақпарат көздерін пайдалану дағдыларына ие болуға; ҚР Сыртқы экономикалық қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында шикізат ресурстарына бай елдердің сыртқы сауда саясатының тәжірибесін пайдалануға қабілетті болады.

  • Код ON10

    Осы пәнді зерделеу кезінде магистранттар шетелдік/ халықаралық компаниялардың қаржылық есептілігімен жұмыс істеу, компанияның қаржылық орнықтылығына және ол шығаратын бағалы қағаздардың (акциялардың, облигациялардың) сенімділігіне бағалау жүргізу үшін бастапқы ақпаратты қалыптастыру және алынған нәтижелерді талдау дағдыларын меңгереді.

  • Код ON11

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар елдердің әртүрлі экономикалық жағдайларына, туындайтын тәуекелдерді, оның ішінде елдік, саяси және валюталық тәуекелдерді есепке алудың күрделілігіне байланысты ерекшеліктерді ескере отырып, халықаралық инвестициялық жобаларды бағалау дағдыларын игереді.

  • Код ON12

    Бұл пәнді оқу кезінде магистранттар Ұлттық экономика модельдерін құрудың эконометрикалық әдістерін, оның ішінде Манделл-Флеминг үлгісі негізінде айырбастау бағамы, ЖІӨ, пайыздық мөлшерлеме сияқты макроэкономикалық көрсеткіштердің тепе-теңдік мәндерін анықтайды.

  • Код ON13

    Жоғары және арнаулы орта білім беру ұйымдарында экономикалық пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістері мен әдістемелерін қолдану қабілеті; абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу, интеллектуалды және жалпы мәдени деңгейіңізді жақсарту және дамыту мүмкіндігі; стандартты емес жағдайларда әрекет етуге дайын болу, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеру; жоғары және арнаулы орта білім беру ұйымдарында экономикалық пәндерді оқыту үшін оқу жоспарларын, бағдарламаларды және тиісті әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу қабілеті.

  • Код ON14

    Отандық және шетелдік зерттеушілер алған нәтижелерді қорытындылауға және сыни бағалауға, перспективалық бағыттарды анықтауға, зерттеу бағдарламасын жасауға қабілетті; ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбының өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеуге қабілетті; әзірленген бағдарламаға сәйкес дербес зерттеулер жүргізуге қабілетті; ғылыми қоғамдастыққа жүргізілген зерттеу нәтижелерін мақала немесе баяндама түрінде ұсынуға қабілетті; ғылыми-зерттеу қызметінің жобалық-экономикалық қызметі; тапсырмаларды дайындауды дербес жүзеге асыруға және белгісіздік факторын ескере отырып жобалық шешімдерді әзірлеуге, тиісті әдістемелік және нормативтік құжаттарды, сондай-ақ әзірленген жобалар мен бағдарламаларды іске асыру бойынша ұсыныстар мен іс-шараларды әзірлеуге қабілетті; белгісіздік факторын ескере отырып, жобалардың тиімділігін бағалауға қабілетті; әртүрлі нарықтардағы экономикалық агенттердің мінез-құлық стратегиясын әзірлеуге қабілетті; талдамалық қызмет: Экономикалық саясат саласындағы іс-шараларды бағалау және микро-және макро деңгейде стратегиялық шешімдер қабылдау үшін талдамалық материалдар дайындауға қабілетті.

  • Код ON15

    өзекті ақпаратты талдай отырып, шешімдер қабылдауға және олардың салдарын бағалауға қабілетті, азаматтық сезімін қалыптастыруға, қоғам өміріне белсенді және жауапты қатысуға, жаһандану жағдайында дүниетанымын кеңейтуге дайындалуға ықпал ететін мәдени-білім беру қабылдауды дамытады; экономиканың дамуына әсер ететін теориялық және әдіснамалық проблемалардың мәліметтерін жинақтайды; қазіргі әлемдік экономиканың құрамдас бөліктерін талдау мен синтездеуге кешенді жүйелі тәсілді қолданады, педагогикалық қызмет жүргізу дағдылары бар. ойлаудың жүйелі, әдіснамалық, сыни, шығармашылық және т. б. түрлерін дамытуды қоса алғанда, коммуникативтік дағдыларды, когнитивті белсенділікті көрсетуге қабілетті; экономикалық саладағы кәсіби міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен технологияларды қолдану мүмкіндіктерін дәлелдейді; ҚР-дағы экономиканың даму проблемаларын бағалайды; экономикада ақпараттық-бағдарламалық қамтамасыз етудің әртүрлі түрлерін қолдану кезінде қолданады және іскерлікті көрсетеді

Top