Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04121 Менеджмент және маркетинг в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Оқыту нәтижелері

  • процестерді философиялық түсінудің іргелі қағидаларын игеру арқылы дүниетанымның тұтастығын жүзеге асырады, кәсіби маркетингтік қызметпен байланысты философиялық және дүниетанымдық мәселелер ауқымын шешеді
  • маркетинг бойынша арнайы пәндер бойынша оқу-әдістемелік құралдарды дайындай алады және жоғары оқу орындарындағы оқыту процесін әдістемелік қамтамасыз етеді, интерактивті бағдарламалар, соның ішінде ҚОҚМ әзірлейді
  • толық емес немесе шектеулі ақпаратпен тәуелсіз білім алуға, әлеуметтік бейімделуге, стандартты емес жағдайларда шешім табуға және қабылдауға қабілетті
  • шет тілінде ғылыми жазу және қарым-қатынас жасау дағдыларына ие, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды шет тіліндегі кәсіби пікірталастарда қорғай алады
  • ғылыми, талдамалық жұмыстарды орындайды, маркетинг мәселелері бойынша көпшілік алдында шетел тілінде сөйлей алады
  • тиісті тілдік құралдарды дұрыс таңдап және орынды қолдана отырып, өздерінің коммуникативті ниеттерін жеткілікті түрде білдіруге қабілетті; шет тілінде кәсіби қарым-қатынас жүргізуге қабілетті
  • маркетинг пен менеджменттің қазіргі жағдайын, тенденциялары мен даму перспективаларын басшылыққа алады
  • жоспарлау, ұйымдастыру және басқару мәселелерін шешеді; маркетингтік стратегияларды жасайды және жүзеге асырады
  • бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, әлеуметтік бағдарламалар мен жобаларды әзірлейді және жүзеге асырады
  • маркетингтік зерттеулер, маркетингтік қызметті талдау, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында оңтайлы маркетингтік шешімдер қабылдау саласындағы дағдыларды қолдана алады
  • басқару қызметінің әр түрлі көрсеткіштері бойынша мәліметтер базасын құруға және жүргізуге, тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды талдауға және жобалауға қабілетті; басқару функцияларын тиімді орындайды
  • маркетингтік құралдарды, технологиялар мен әдістерді қолданады; кәсіпорынның (ұйымның) салалық ерекшеліктерін ескере отырып, өнім, баға, сату және байланыс саясатын әзірлейді және жүзеге асырады
  • оңтайлы басқару шешімдерін әзірлейді, қабылдайды және жүзеге асырады, олардың орындалуын бақылайды және шешімдердің салдарын бағалауды біледі
  • кәсіпкерлік тәуекелдерді талдау мен бағалау құралдарын қолданады; бизнестегі тәуекелді азайту әдістеріне ие
  • жаңа нарықтық мүмкіндіктерді таба және бағалай алады және бизнес-идеяны тұжырымдай алады; мақсаттар мен жұмыс жоспарларына сәйкес ресурстарды басқарады; инвестициялық жобаларды әзірлейді, іске асырады, талдайды және бағалайды
Top