Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04121 Менеджмент және маркетинг в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7M04121 - «Менеджмент және маркетинг» білім беру бағдарламасының мақсаты - мемлекеттік ұйымдарда, бизнес құрылымдарда, сондай-ақ халықаралық және басқа ұйымдарда кең іргелі білімі бар, белсенді, еңбек талаптарына бейімделетін маркетингтік қызмет бойынша бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау, нарық және заманауи технологиялар
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Маркетинг-менеджмент
Басқару психологиясы
Әлеуметтік маркетинг
Жоғары мектеп педагогикасы
Ғылым тарихы мен философиясы
Тәжірибелік басқару
Тәжірибелік маркетинг
Шетел тілі (кәсіби)
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін басқару
Тәуекелдерді басқару
Академиялық мақсаттар үшін тіл
Басқарушылық шешімдерді әзірлеу
Инвестициялық процестерді басқару
-
1 Оқу жылы
Жалпы кәсіби шет тіл
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық тәжірибе
Зерттеу тәжірибесі
Оқыту нәтижелері
- процестерді философиялық түсінудің іргелі қағидаларын игеру арқылы дүниетанымның тұтастығын жүзеге асырады, кәсіби маркетингтік қызметпен байланысты философиялық және дүниетанымдық мәселелер ауқымын шешеді
- маркетинг бойынша арнайы пәндер бойынша оқу-әдістемелік құралдарды дайындай алады және жоғары оқу орындарындағы оқыту процесін әдістемелік қамтамасыз етеді, интерактивті бағдарламалар, соның ішінде ҚОҚМ әзірлейді
- толық емес немесе шектеулі ақпаратпен тәуелсіз білім алуға, әлеуметтік бейімделуге, стандартты емес жағдайларда шешім табуға және қабылдауға қабілетті
- шет тілінде ғылыми жазу және қарым-қатынас жасау дағдыларына ие, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды шет тіліндегі кәсіби пікірталастарда қорғай алады
- ғылыми, талдамалық жұмыстарды орындайды, маркетинг мәселелері бойынша көпшілік алдында шетел тілінде сөйлей алады
- тиісті тілдік құралдарды дұрыс таңдап және орынды қолдана отырып, өздерінің коммуникативті ниеттерін жеткілікті түрде білдіруге қабілетті; шет тілінде кәсіби қарым-қатынас жүргізуге қабілетті
- маркетинг пен менеджменттің қазіргі жағдайын, тенденциялары мен даму перспективаларын басшылыққа алады
- жоспарлау, ұйымдастыру және басқару мәселелерін шешеді; маркетингтік стратегияларды жасайды және жүзеге асырады
- бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, әлеуметтік бағдарламалар мен жобаларды әзірлейді және жүзеге асырады
- маркетингтік зерттеулер, маркетингтік қызметті талдау, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында оңтайлы маркетингтік шешімдер қабылдау саласындағы дағдыларды қолдана алады
- басқару қызметінің әр түрлі көрсеткіштері бойынша мәліметтер базасын құруға және жүргізуге, тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды талдауға және жобалауға қабілетті; басқару функцияларын тиімді орындайды
- маркетингтік құралдарды, технологиялар мен әдістерді қолданады; кәсіпорынның (ұйымның) салалық ерекшеліктерін ескере отырып, өнім, баға, сату және байланыс саясатын әзірлейді және жүзеге асырады
- оңтайлы басқару шешімдерін әзірлейді, қабылдайды және жүзеге асырады, олардың орындалуын бақылайды және шешімдердің салдарын бағалауды біледі
- кәсіпкерлік тәуекелдерді талдау мен бағалау құралдарын қолданады; бизнестегі тәуекелді азайту әдістеріне ие
- жаңа нарықтық мүмкіндіктерді таба және бағалай алады және бизнес-идеяны тұжырымдай алады; мақсаттар мен жұмыс жоспарларына сәйкес ресурстарды басқарады; инвестициялық жобаларды әзірлейді, іске асырады, талдайды және бағалайды