7M01718 Орыс тілі мен әдебиеті в Silkway Халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты орыс тілі мен әдебиетіндегі қазіргі заманғы ғылыми парадигмаларды білу арқылы жоғары білікті мамандарды даярлау, бұл білімді оқыту, зерттеу, мәдени және қоғамдық іс-шараларда қолдануға және оқыту мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының практикалық дағдыларына ие
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Silkway Халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 3Жоғары білім беру педагогикасы пәні - жоғары білім берудегі оқу үдерісі, оның прогрессивті даму және жетілдіру жолдары тиімділік.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тіл білімінің тарихы мен теориясы
Несиелер: 5Табиғи тілдің лингвистикалық және логикалық әдістерін талдаудың негізгі принциптерін меңгеру. Қазіргі лингвистика үшін маңызы бар тіл философиясының негізгі категорияларын таныстыру. Курстың мазмұны келесі сұрақтарды қамтуы керек: 1. Тілдің белгісі. 2. Семиотиктің негізгі бағыттарының категориясы мен әдістері. 3. Тарих бойына тілдің тұжырымдамалық тұжырымдамасының іргелі мәселелеріне негізгі шешімдер. 4. Лингвистиканың қазіргі заманғы бағыттары: құрылымдық лингвистика және семиология, семиотика, генеративті лингвистика және сөйлеу актісінің теориясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Когнитивті лингвистика
Несиелер: 5Курстың мақсаты магистранттардың XX ғасырдың тоғызыншы ғасырдың басындағы лингвистиканың бағыттары: танымдық лингвистика (когнитивтік лингвистика пәні мен объектісін меңгеру, негізгі түсініктер мен терминдер), функционалдық лингвистика (функционалдық тілдік жүйеде қызығушылықты қалпына келтірудің себептерін белгілеу), функционалдық лингвистиканы дамыту лексикалық семантикасы және функционалдық грамматика.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Зерттеулік практика
Несиелер: 12Магистранттың ғылыми тәжірибесі оқу үдерісінде алынған теориялық білімдерді нығайту, практикалық дағдыларды, құзыреттілік пен кәсіби тәжірибені алу, сондай-ақ озық тәжірибені дамыту мақсатында жүзеге асырылады. Іс жүзінде жүргізілетін даму болашақ магистрлік диссертациялардың ажырамас бөлігі болып табылады, сондықтан тәжірибенің соңғы кезеңінде бакалавриат, жетекшімен бірге, соңғы біліктілік жұмысының мазмұнын анықтайды, магистрлік диссертацияның мазмұнын көрсететін негізгі нәтижелерді және оларды қалай құрастыруға болатынын анықтайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент психологиясы
Несиелер: 3Басқару психологиясының басты міндеті басқару жүйесіндегі жұмыс тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық жағдайларын және ерекшеліктерін талдау болып табылады. Басқару психологиясымен зерттелетін басқарудың кіші жүйесі әдетте иерархиялық өзара байланысты басқарушылардың үлкен тобының бірлескен қызметі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық тәжірибе
Несиелер: 8Педагогикалық практиканың мақсаты - магистранттарды педагогикалық дағдылардың дағдылары мен қабілеттерін дамыту және оларды болашақта кәсіби қызметте қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 3Оқудың жетекші ролі бар сөйлеу әрекеттерінің барлық түрлерінде шетел тілінде 3 + тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Қоғамның дамуының әртүрлі тарихи кезеңдерінде ғылымның философиясының басты тақырыбы, ғылыми білімді жасау, ақиқат, дәлелдеу - жалпы негіздеу әдістерін зерттеу. Ғылымның білімін негіздеу, ғылым дамуының жалпы заңдарын, объективті шындықтарды, ұтымды әдістерді және қоғам тарихының әртүрлі кезеңдерінде жетістік нормаларын зерттеуді, философияны білуді табады. Мұнда ғылым тарихшыларының көмегіне сүйене отырып, ғылымның жаңа бағыттарын анықтау керек. Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Бағынысты адамның жеке басы. Оның мінез-құлқын басқару психологиясы. Топтық процесстерді басқару психологиясы. Басшының коммуникативтік біліктілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Поэтикалық тіл теориясы
Несиелер: 4Курсты оқып-үйрену нәтижесінде студент көркем мәтіндерді оқу әдіснамасын фикция тілі (әдеби және лингвистикалық көзқарастармен салыстырғанда) тұрғысынан ғылыми тұрғыдан білуі керек, фантастика тілі ғылымы ұсынатын көркем мәтінді талдаудың негізгі әдістеріне ие болуы керек.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазіргі орыс тіліндегі белсенді үдерістері
Несиелер: 6Осы пәнді оқыған кезде «Филология саласындағы қазіргі заманғы ғылыми парадигмаларды білу және оны дамыту динамикасы, филологиялық зерттеулердің әдіснамалық әдістері мен әдіснамасы жүйесі» құзыреттілігі жетілдірілуде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Орта мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың интерактивті әдістері
Несиелер: 5Болашақ мұғалімнің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру, қазіргі білім беру жүйесінде практикалық қызмет үшін қажетті білім, дағдылар мен қабілеттерін меңгеру. Интерактивті оқыту әдістері жақсы нәтиже береді, ме��теп әдебиетінің негізгі мақсаттарына жетуге - дарынды оқырманға тәрбиелеуге көмектеседі. Олар логикалық ойлауды дамытады, өз көзқарасын сенімділікпен қорғауға, сөйлеу дағдыларын белсендіруге, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға үлес қосуға мүмкіндік береді. Интерактивті оқыту әдістері өнер туындысын әдеби-теориялық талдаудың орнына емес, оқушының рухани әлемін байыта отырып, оқырманның дәмін жақсартуды�� тиімді тәсілі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Семиотика
Несиелер: 6Тәрбие синхроникалық және диахроникалық терминдердегі әдеби мәтін жанрының ерекшелігін зерттеуді қамтиды. Мақсаты жанрдың генезисіне, оның жанрлары типологиясының қазіргі заманғы тұжырымдамаларын ескере отырып, әдебиеттерді дамыту үдерісіндегі эволюциясын тереңдете қарау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Лингвистикалық мәдениеттану
Несиелер: 5біріншіден, қазіргі заманғы интеграциялық бағыттардың бірі ретінде лингвокультурологияның тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты туралы негізгі идеяларды қалыптастыру, оның мақсаты «синтез-оппозиция» «тіл-мәдениет» болып табылады; Екіншіден, бір жағынан, тілдік материалды, екінші жағынан, сөйлеуге және кеңінен - коммуникацияның қатысушыларының ком��уникативтік мінез-құлқын талдауға және түсіндіруге көмектесетін құралдар беру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тағлымдамадан өту және магистерлік диссертацияны орындауды қосқандағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы (МҒЗЖ)
Несиелер: 24Ғылыми зерттеулердің мақсаты - объектіні, процесті немесе феноменді кешенді, сенімді зерттеу; олардың құрылымы, қарым-қатынастары мен қарым-қатынасы, ғылымда қалыптасқан таным принциптері мен әдістеріне негізделген, сондай-ақ адамдарға өндірістік тәжірибе алу (тәжірибе) алу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әдебиеттерді оқыту әдістерін қарқындату
Несиелер: 5Әдебиеттерді оқыту әдістемесі әдебиеттану - методология, теория және әдеби тарихпен тығыз байланысты. Бұл қатынас оқу әдебиетінің мақсатын, мазмұнын, құрылымын анықтайды. Әдебиет әдістемесі оқыту әдістеріне де әсер етеді. Техника эстетикамен байланысты, әдебиеттерді, философиялық, этикалық, тарихи және лингвистикалық мәселелерді зерттеу барысында да әсер етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Орыс әдебиеттанудың жаңа бағыттары
Несиелер: 6Пәннің мазмұны әдебиеттану әдіснамасын әдебиеттану және эстетикалық ұғымдарды және орыс ғылымы әзірлеген әдеби мәтінді зерттеу әдістерін салыстырмалы талдау негізінде зерттеу болып табылады. Мақсаты қазіргі заманғы ғылым әдебиетінің қазіргі заманғы мәселелерімен танысу, әдеби мәтінді зерттеудің әртүрлі әдістерін, оның ішінде қолданылып жүрген дәстүрлі әдістер мен жаңа гипотезаларды, фантазияны талдау әдістерін, мәтінді зерделеудегі заманауи ғылым әдістерін және әдістерін талдауды, облыстың білім саласындағы білімін қалыптастыруды қамтиды. салыстырмалы әдебиет әдістері (салыстырмалы зерттеулер).
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Көркем мәтін теориясы
Несиелер: 5Әдеби мәтін - бұл әлемнің белгілі бір моделі, өнер тілінде белгілі бір хабар, бұл тілден тыс, сондай-ақ барлық басқа коммуникациялық тілдерден тыс жұмыс. Оқырманға еркін, субъективті таңдап алынған кодтармен шифрлауға тырысатын болса, мағынасы күрт бұрмаланатын болады, бірақ мәтіннен тыс сілтемелердің толық жиынтығынан алынған мәтінмен айналысқысы келетін адам үшін жұмыс ешқандай құндылықтарды тасымалдаушы бола алмайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Код ON1
ғылыми және педагогикалық зерттеулердің философиялық және әдістемелік негіздерін жетілдіру және дамыту
-
Код ON2
әдебиеттану саласындағы қазіргі заманғы ғылыми парадигмалар, оның даму динамикасы, әдебиеттанудың әдіснамалық әдістері мен әдіснамасы жүйесі бар
-
Код ON3
заманауи оқыту технологияларын меңгеру және меңгеру, әртүрлі мәтіндерді талдау және түсіндіру дағдыларын игеру
-
Код ON4
жоғары гуманистік құндылықтарға адалдығын көрсету, осы құндылықтар рухында оқу үдерісін қалыптастыру
-
Код ON5
жоғары идеалдарға адалдығын көрсету, осы идеалдардың рухында оқу үдерісін қалыптастыру
-
Код ON6
орыс тілі мен әдебиетінің теориясы мен практикасының өзекті мәселелерін тәуелсіз және критикалық талдауды жүзеге асыруға, өз ғылыми зерттеулеріне талдау нәтижелерін қолдануға, психологиялық, педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласындағы зерттеулерді жоспарлауға және жүргізуге қабілетті
-
Код ON7
әлеуметтік-педагогикалық пәндер саласындағы базалық білімі бар, ол білімді жоғары білімді адамның қалыптасуына және ойлау мәдениетіне ие болуына, кәсіби және білім беру қызметін жетілдіруге және дамытуға мүмкіндік береді
-
Код ON8
кәсіби қауымдастықпен және барлық мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл жасау дағдысына ие болу
-
Код ON9
орыс тілі мен әдебиеті саласындағы магистранттардың жеке және әлеуметтік маңызы бар өндірістік іс-әрекеттерді жүзеге асыру үшін қажетті білімі, дағдылары, қабілеттері және тәжірибесі. Кәсіби тұрғыда студенттің оқу-әдістемелік, білім беру, технологиялық және технологиялық құзыреттері болуы керек
-
Код ON10
магистранттың өзінің кәсіби білімімен және осы іс-шараларды жүргізу тәжірибесінен зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайын екендігі
-
Код ON11
әлеуметтендіруге қажетті білім, дағдылар мен қабілеттердің жиынтығы, яғни, әлеуметтік педагогика және тәжірибе саласындағы студенттің бейімделуі және өнімділігі
-
Код ON12
магистранттың білімі, дағдылары мен дағдылары, үштілділік аясында оның тиімді қарым-қатынастарын қамтамасыз ету