6B01407 Футбол жаттықтырушы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, педагогикалық және жаттықтырушылық қызмет саласында кәсіби және жалпы мәдени құзыреттілікке ие футбол бойынша жаттықтырушыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
-
Адам анатомиясы
Несиелер: 5Адам анатомиясы – адамның антропологиясы мен физиологиясы, сондай-ақ салыстырмалы анатомия, эволюциялық оқыту және генетика сияқты пәндермен тығыз байланысты медициналық және биологиялық білім беру жүйесіндегі іргелі пәндердің бірі. Адам анатомиясының тірі ағзалардың анатомиясы саласынан бөлінуі адамда тән анатомиялық белгілердің болуымен ғана емес, сонымен қатар адамда ойлау, сананың және мүшелік сөйлеудің қалыптасуымен байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Футбол теориясы мен практикасының жалпы негіздері
Несиелер: 5Жаттығудың негізгі құралдарын қолдану әдістері. Қатаң регламенттелген жаттығудың әдістері. Қозғалыс әрекеттерін қатаң регламенттеудің негізгі параметрлері / мазмұны, жүктеме, жүктеме және демалыс кезектесуі және т.б./.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жастар футболының негіздері
Несиелер: 5Жаттығудың негізгі құралдарын қолдану әдістері. Қатаң регламенттелген жаттығудың әдістері. Қозғалыс әрекеттерін қатаң регламенттеудің негізгі параметрлері / мазмұны, жүктеме, жүктеме және демалыс кезектесуі және т.б./.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогика және педагогикалық психология
Несиелер: 5Тәрбие мен оқыту бірыңғай педагогикалық қызметтің әр түрлі, бірақ өзара байланысты жақтары болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Іскерлік мәдениет
Несиелер: 5«Іскерлік қарым-қатынас мәдениеті» пәні студенттерді іскерлік қарым-қатынастың негізгі стратегиясы мен тактикасын таныстырады, әр түрлі сөйлеу жағдайларында түрлі деңгейдегі бизнес-серіктестермен кәсіби қарым-қатынас жасаудың сенімділігі мен тиімділігін қамтамасыз етеді. Үш тақырыптық блоктардан тұрады: қарым-қатынас мәдениетінің негіздері; ауызша іскерлік қарым-қатынас (диалогтық жанрлар, дау-дамай); Қазақстан Республикасының стандарттарына сәйкес басқару құжаттары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Олимпиядалық білім және футбол
Несиелер: 5Олимпиада қозғалысы-адамзат мәдениетінің маңызды бөлігі және оның тарихын зерттеу, әрине, кез келген мәдени адам білімінің бір бөлігі болуы тиіс. Оқу үрдісіне олимпиадалық білім беруді енгізу балалардың дене бітімінің жетілуіне қызығушылығын қалыптастыруға ықпал етеді".
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Футболдың тарихи тәжірибесі
Несиелер: 5Нақты пайда болған күні футбол белгісіз, бірақ сенімділікпен айтуға болады, бұл тарих футбол саны кемінде бір жүз және қозғады, көптеген елдер. Доппен ойындар барлық құрлықтарда танымал болды, бұл туралы археологтардың барлық олжалары айтады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Рухани жаңғыру
Несиелер: 5Елбасы Н. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласында қоғамның рухани дамуының басымдықтары айқындалып, бағдар берілді. Рухани жаңғыруды жедел жүзеге асыру міндеті қойылды. Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет. Білім алушылардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі негіздері
Несиелер: 6Дене тәрбиесінің мәні тұрғысынан мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың, сондай-ақ ересектердің дене тәрбиесінің принциптері мен әдістері баяндалады, адамның қандай да бір физикалық қабілеттерін немесе мүмкіндіктерін дамыту үшін ұсынылатын жаттығуларға сипаттама беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Несиелер: 5Теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы «Кәсіпкерлік және бизнес» пәні студенттерге бизнес жоспар жасауға, оны ұйымдастыруға және жүргізуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар кәсіпкерлік қызмет жүйесінде нақты және туындайтын мәселелерді шешу үшін құқықытық, экономикалық, басқару мен ұйымдастыру мәселелрін шешудің ғылыми – перактикалық ойлау жүйесін қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Футбол түрлері бойынша жиындарды ұйымдастыру және өткізу бағдарламасы
Несиелер: 7Сабақтар негізінен жан-жақты дене тәрбиесінің және жалпы "спорттық білім берудің" қол жетімді құралдарын кешенді пайдалана отырып, жалпы дене дайындығының кең түрі бойынша құрылады (жалпы білім беретін мектеп бағдарламасына енгізілген спорттық қозғалыстар техникасының негіздерін қалыптастыру, қызығушылықтары бойынша спорттық сабақтар, кешенді бағдарлама және т.б. бойынша бұқаралық жарыстарға қатысу).
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Анатомия спорттық морфология негіздерімен
Несиелер: 5Адам анатомиясы – адамның антропологиясы мен физиологиясы, сондай-ақ салыстырмалы анатомия, эволюциялық оқыту және генетика сияқты пәндермен тығыз байланысты медициналық және биологиялық білім беру жүйесіндегі іргелі пәндердің бірі. Адам анатомиясының тірі ағзалардың анатомиясы саласынан бөлінуі адамда тән анатомиялық белгілердің болуымен ғана емес, сонымен қатар адамда ойлау, сананың және мүшелік сөйлеудің қалыптасуымен байланысты.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Несиелер: 5Оқу пәні адамның қоршаған ортамен қауіпсіз қарым-қатынас жасау тәсілдерін, қоршаған ортадағы ғаламдық өзгерістерді және адамның тіршілігінің стратегияларын зерттеуге бағытталған. Төтенше жағдайлар (ТЖ) жағдайларында шаруашылық жүргізу объектілерінің тұрақты жұмыс істеуін қамтамасыз ету, техногенді және табиғи сипаттағы ТЖ салдарын жою, алдын ала ескерту, сондай-ақ қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану, өнеркәсіптер мен ұйымдарда қауіпсіз еңбек шарттарын қамтамасыз ету сұрақтары қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 5"Қазақстан-2050" Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" сыбайлас жемқорлықты ұлттық қауіпсіздікке тікелей қауіп-қатер дәрежесіне көтереді. Бұл пәннің мақсаты ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, соның ішінде туризм саласындағы заңнамаларды терең зерделеу болып табылады. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты және кез келген сыбайлас жемқорлық көріністеріне нөлдік төзімділікті қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа теріс көзқарасты тәрбиелейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Футбол бойынша жиындарды ұйымдастыру және өткізу бағдарламасы
Несиелер: 7Сабақтар негізінен жан-жақты дене тәрбиесінің және жалпы "спорттық білім берудің" қол жетімді құралдарын кешенді пайдалана отырып, жалпы дене дайындығының кең түрі бойынша құрылады (жалпы білім беретін мектеп бағдарламасына енгізілген спорттық қозғалыстар техникасының негіздерін қалыптастыру, қызығушылықтары бойынша спорттық сабақтар, кешенді бағдарлама және т.б. бойынша бұқаралық жарыстарға қатысу).
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
Несиелер: 5Пән ҚР «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын енгізу және жүзеге асырудың кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің цифрлық платформаларын, әртүрлі кәсіби салалар бойынша цифрлық технологияларды енгізу және қолдану жолдарын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Футбол бойынша жиындарды ұйымдастыру және өткізу бағдарламасы
Несиелер: 5Комбинацияларды ойнау — біреулері статисттардың, ал басқалары-солисттердің рөлін орындайды. Бірақ комбинацияларды жаттықтыру-ойында оң нәтиже алудың бір жолы. Сондықтан сабаққа шығармашылық тұрғыдан келу керек, әр жолы жаңа шешімдер табу керек. Сонымен қатар, стандартты ережелерден Ойынға допты енгізу ережелерін жақсы білу керек.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Дала ойыншыларының қызметі (техникаға байланысты)
Несиелер: 5Футболды дамытудың қазіргі кезеңінде ойыншылардың әмбебаптылығы, қорғаушылар, жартылай қорғаушылар мен шабуылшылар міндеттері арасындағы нақты шекараларды нивелирлеуге ұмтылу байқалады. Универсализмнің негізгі принциптерінің бірі-әртүрлі желі футболшыларының өзара алмасуы: қорғаушылар шабуылда сауатты әрекет ете білуі керек, ал форвард-қорғаныста.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Дала ойыншыларының қызметі (тактикаға байланысты)
Несиелер: 5Футболды дамытудың қазіргі кезеңінде ойыншылардың әмбебаптылығы, қорғаушылар, жартылай қорғаушылар мен шабуылшылар міндеттері арасындағы нақты шекараларды нивелирлеуге ұмтылу байқалады. Универсализмнің негізгі принциптерінің бірі-әртүрлі желі футболшыларының өзара алмасуы: қорғаушылар шабуылда сауатты әрекет ете білуі керек, ал форвард-қорғаныста.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Футбол түрлері бойынша жиындарды ұйымдастыру және өткізу бағдарламасы
Несиелер: 5Футболдағы Офсайд, егер шабуылдаушы команданың ойыншысы шабуылдаушы команданың басқа ойыншысының пастасы басталған сәтте толығымен немесе қақпашыны қоса алғанда, қарсыластың алдыңғы ойыншысына қарағанда, Қақпаның сызығына (алаңның беткі сызығына) жақын гол соғуға болатын дененің бөлігі болса тағайындалады. Бұл жағдайда доп қарсыластың командасына беріледі және еркін соққы тағайындалады. Егер пас беретін ойыншы Пас қабылдайтын ойыншыдан жақын болса, "ауттар" лақтырылғанда, сондай-ақ Пас кезінде қабылдаушы ойыншы алаңның өз жартысында болған жағдайда, бекітілмейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Футбол бойынша жиындарды ұйымдастыру және өткізу бағдарламасы
Несиелер: 5Тактика құралдары допсыз жеке және топтық тактикалық іс-қимылдарды қамтиды (ойын жағдайларын қорқыту, алаң бойынша орын ауыстыру, орын таңдау, іс-қимыл белсенділігі, ойын қарқыны және т.б.) және доппен (допты беру, допты қабылдау, шабуылдаушы соққы, беру, бұғаттау және алаңдатушы іс-әрекеттер).
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Футболшылардың техникалық дайындық теориясы мен әдістемесінің негіздері
Несиелер: 5Шартты техникалық дайындықты оқыту мен жетілдіруге бөлуге болады. Техникалық тәсілдерді меңгерудің бастапқы кезеңі деп аталады. Техниканы жетілдіру-жарыстық іс-әрекет жағдайында (яғни, жоғары жылдамдықпен, шаршау аясында, қарсыластың қарсыласуы жағдайында) техникалық тәсілдерді орындай білуді меңгеруге бағытталған даярлаудың одан әрі кезеңі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Футбол бойынша жиындарды ұйымдастыру және өткізу бағдарламасы
Несиелер: 5Техникалық-тактикалық шеберлікті қалыптастыру-футболшыларды жан-жақты дайындау міндеттерінің бірі. Көп жылдық жаттығудың барлық кезеңдерінде футболдың техникасы мен тактикасын оқытудың үздіксіз процесі және оны жан-жақты дене дайындығының жоғары деңгейде жетілдіруде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Футболшылардың тактикалық дайындық теориясы мен әдістемесінің негіздері
Несиелер: 5Техникалық-тактикалық шеберлікті қалыптастыру-футболшыларды жан-жақты дайындау міндеттерінің бірі. Көп жылдық жаттығудың барлық кезеңдерінде футболдың техникасы мен тактикасын оқытудың үздіксіз процесі және оны жан-жақты дене дайындығының жоғары деңгейде жетілдіруде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: студенттерді оқушылардың психикалық құбылыстарының дамуы мен қызмет етуін психологиялық қамтамасыз етумен байланысты кәсіби міндеттерді шешуге дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Футболшылардың жалпы және жылдамдық-күш дайындығы
Несиелер: 8Қазіргі футбол ойыншылардың жоғары қозғалыс белсенділігімен сипатталады, ол көбінесе динамикалық сипатқа ие және физикалық жүктемелердің біркелкі еместігімен және жұмыс пен демалыстың аритмиялық алмасуымен ерекшеленеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Функционалдық дайындық: кроссфит
Несиелер: 8Үлкен футболшы болу үшін ең үлкен дене дайындығымен қатар психологиялық көңіл-күй болып табылады. Британдық элиталық футбол клубтары бұрыннан өз жаттығуларында кроссфитті пайдаланады,өйткені ол сізді "матчтың соңғы 10 минутына" енгізу үшін өте қолайлы. Кроссфиттің тағы бір пайдалы факторы-бұл приседания, жималар, спринттер және т. б. сияқты функционалдық қозғалыстарға ғана назар аударады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Футбол түрлерінің жалпы негіздері
Несиелер: 6Оқыту мен жаттығудың міндеттері. Оқыту және жаттығу құралдары. Футболшыларды даярлауда оқыту мен жаттығудың негізгі принциптерін іске асыру. Оқыту және жаттықтыру әдістері. Сабақ жаттығу сабақтарын өткізудің негізгі түрі ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Футбол және халықтың дене тәрбиесі
Несиелер: 6Футбол адамның жан-жақты физикалық дамуына ықпал ететін және оның ағзасына ерекше жоғары талаптар қоятын спорт түрлеріне жатады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Футбол мотивациясы
Несиелер: 5Өмірлік маңызды компонент-қозғалыс. Мотивация шын мәнінде физикалық байланыс және өзара іс-қимыл арқылы әлемді зерттеуге ниет білдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Соққы түрлері: орын мен қозғалыста
Несиелер: 6Жоғары сапалы ойыншы техникалық тәсілдердің толық арсеналына ие. Автоматизмді оқыту және өндіру егістікте дағдыны қолдануға мүмкіндік береді. Негізгі соққылар техникасын біле тұра, футболдағы дұрыс соққыларды зерттеу және оларды жетілдіру оңай.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
ДШжС-тағы ақпараттық технологиялары. Information Technology in PT and S
Несиелер: 5Педагог тренері жұмысының еңбек сыйымдылығын төмендетуді қамтамасыз ететін оқу-жаттығу процесінде сапалы қолдануға және кең таратуға ықпал ететін ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу дағдыларын үйрету және үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Футболдын үйрету теориясы мен практикасы (мектеп бағдарламасы бойынша)
Несиелер: 5Мини-футбол ойыны жан-жақты дене бітімінің дамуына бағытталған және өмірге қажетті көптеген қозғалу және моральдық-ерік қасиеттерін жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Жүзу арқылы сауықтыру
Несиелер: 5Бұл түрдің негізгі ерекшелігі су ортасында босаңсыған антигравитациялық күйде (судың тығыздығы ауаның тығыздығынан 800 есе артық) көлденең күйде болуы болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Дене дайындығын жетілдіру: жүзу
Несиелер: 5Жаттығу процесінің тиімділігін арттырудың ең өзекті мәселелерінің бірі оның қарқындылығы болып табылады, яғни барлық жаттығу процесі барысында спортшылардың жалпы және арнайы даярлығының өсуін ынталандыратын қарқындылықпен жұмыс істеуді арттыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Стандартты ережелер: бұрыштық, айып және еркін соққы
Несиелер: 6Бразилиялықтарды алыс қашықтықтан еркін соққылары үшін әрдайым атап өтті. Дәл осындай тәсілмен Пеле, Гарринча және Ривелино 1966 және 1970 жж. әлем чемпионаттарында тамаша гол соқты. Бразилиялықтарды алыс қашықтықтан еркін соққылары үшін әрдайым атап өтті. Дәл осындай тәсілмен Пеле, Гарринча және Ривелино 1966 және 1970 жж. әлем чемпионаттарында тамаша гол соқты.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Бұқаралық спорт түрлерінен жарыс ұйымдастыру және өткізу
Несиелер: 5Оқушыларға спорттық-бұқаралық жарыстар Мектептегі дене тәрбиесі бойынша сыныптан тыс жұмыстардың ең қызықты түрлерінің бірі болып табылады. Олар оқушыларды дене жаттығуларымен жүйелі сабақтарға тартуға көмектеседі, оқушылардың дене дайындығын арттырады,мектеп ұжымын біріктіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Инновациялық оқыту процесін басқару әдістері
Несиелер: 6Оқу-әдістемелік кешен шетел тілдерін оқытудың арнайы-бағытталған әдістемесі курсы бойынша қолданыстағы бағдарламаларда баяндалған талаптарды есепке ала отырып құрылған.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Медициналық-биологиялық негіздері және емдік дене шынықтыру
Несиелер: 7Сана-сезімге бағытталған Денсаулыққа оқыту, негізінен, тәрбиеленушіні тануға бағытталған тәрбиемен байланысты болуы тиіс. Денсаулықты оқыту туралы мәселе-қазіргі әлемдегі адамның жаһандық проблемасының бір бөлігі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Футболды коммерцияландыру
Несиелер: 6Мыңдаған адам жетекші командалардың кубоктық жарыстарын көру мүмкіндігі үшін төлеуге дайын болды және жергілікті кәсіпкерлер өз қалаларының футбол клубтарын қолдауға қаражат жұмсады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Футбол менеджменті және маркетингі
Несиелер: 6Жаттықтырушы – белгілі бір мерзімге сайланатын және команданы операциялық басқаруға жауапты адам – жаттығу процесіне, команданы қаржыландыруды ұйымдастыруға, мүкәммал сатып алуға, ойын кезінде команданы басқаруға жауапты адам.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Арнайы курс: Допинг және футбол
Несиелер: 6Спорт допингте баяғыда және үмітсіз батқан деген пікір бар, және шын мәнінде белгілі бір негіз бар деп ойлауға. Бірақ атлеттерге-индивидуалистерге және командада ойнайтындарға тыйым салынған препараттарды қолдану, бұл екі үлкен айырмашылық. Бір мәселе-шартты шаңғышы немесе велошабандоз.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Футболдағы жеңіл атлетика және гимнастика элементтері
Несиелер: 5Бұл жағдайда "Кальчо сторико" – Флоренцияда өткен футболдың өте қызықты түрі. Оған төрт команда қатысты, матч үзіліссіз және ауысымсыз 50 минутқа созылды. Ойын-сауық жарыс болды, сонымен қатар, спортшылар алар пайдалану кез келген құралдар жеңіс үшін, оның ішінде соққы аяқпен және қолмен элементтері, күрес.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Футбол командасын басқару
Несиелер: 6Стадион аралығын арттыру және фут-ауру тауарлар мен қызметтерді тұтынушылар арасында сатып алу белсенділігін арттыру үшін негізгі әлеуметтік негіздерді қалай пайдалану керек?
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Медициналық-биологиялық негіздері және емдік дене шынықтыру
Несиелер: 7Салауатты өмір салтын қалыптастырудың және сенімді қамтамасыз етудің негізгі шарты дене шынықтыруды күнделікті қызметке, әрбір адамның тұрмысына енгізу болып табылады. Қозғалыс режимі СӨС ең маңызды қосындысы болып табылады. Күн тәртібін сақтау денсаулықты нығайтуға ықпал етеді, өйткені ағза жұмысының ырғақтылығын қамтамасыз етеді, демалыспен жұмыс жасайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Футболдағы жеңіл атлетика және гимнастика элементтері
Несиелер: 6Спорттық жаттықтыру құралдарын іріктеу футболшылардың көп жылдық дайындық жүйесінде маңызды рөл атқарады. Шеберлер командалары үшін кәсіби резервті сапалы дайындау спецификалық емес бағыттағы құралдарды кеңінен қолданбай мүмкін емес.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON1
Күнделікті және кәсіби қарым-қатынасқа, сөз сөйлеудің негізіне байланысты сөйлеу әрекеттерінің дағдылары мен қабілеттерін игере білу.
-
Код ON2
Алгоритмдердің негізгі түрлері, бағдарламалау негіздері және олардың кәсіби қызметіне арналған стандартты бағдарламалық қамтамасыз ету.
-
Код ON3
Философиялық және тарихи мазмұнды мәтіндерді талқылау әдістерімен және пікірталастарды қолдана отырып, талдау дағдыларын меңгеру.
-
Код ON4
Ашық сөйлеу дағдыларын меңгеру және өз көзқарастарын жазбаша түрде нақты дәлелдей білу.
-
Код ON5
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты қалыптастыру мүмкіндігі жемқорлыққа теріс көзқарасты қалыптастыруға мүмкіндік береді.
-
Код ON6
Білім алушылардың өмір сүру қауіпсіздігін және денсаулығын сақтауды қамтамасыз ету әдістерін меңгеру.
-
Код ON7
Өзінің кәсіби қызметіне ғылыми-практикалық бейінін өзгертетін жаңа зерттеу әдістерін өздігінен меңгеруге қабілетті.
-
Код ON8
Кәсіби араласуды қажет ететін əртүрлі футбол-педагогикалық жағдайларда əрекет жасауға жəне тиісті шешімдер қабылдауға дайын болу.
-
Код ON9
Дене шынықтыру және спорт саласында компьютерлік технологияны пайдалана отырып ақпаратты алу, сақтау, өзгерту, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістерін меңгеру.
-
Код ON10
Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды қолдану арқылы педагогикалық қызметтің мәселелерін қабілетті шешуге дайын болу.
-
Код ON11
Дене шынықтыру, денсаулық сақтау, спорт және ойын-сауық іс-шараларының тиімділігін арттыру мәселелерін шешу үшін жобаның (бағдарламаның) мақсаттарын қалыптастыруға дайын болу.
-
Код ON12
Білім берудің әдістерін және құралдарын қолдануды, физикалық, жылдамдықты және арнайы физикалық қасиеттерді жақсартуға арналған әдістерін қолдануға дайын болу.
-
Код ON13
Теорияның жалпы танылған және іргелі спорттық-педагогикалық негіздерін практикада біріктіруге және қолдануға дайын болу; Дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде тиісті ғылым салаларынан техника мен технологияны пайдалануға дайын болу; өздерінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіруге және олардың практикалық маңыздылығын анықтауға мүмкіндік береді.