Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01407 Футбол жаттықтырушысы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, педагогикалық және жаттықтырушылық қызмет саласында кәсіби және жалпы мәдени құзыреттілікке ие футбол бойынша жаттықтырушыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Қаржылық сауаттылық негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Футбол теориясы мен практикасының жалпы негіздері
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Кәсіпкерлік және бизнес
Бұқаралық спорт түрлері
Спорттық морфология негіздері бар адам анатомиясы
Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері
-
2 Оқу жылы
Мектептегі дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі негіздері
Футболдың тарихы
Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық әдістемелік негіздері
Олимпиадалық білім
Шаңғы спортында оқыту әдістемесінің негіздері
Футболшыларды даярлау түрлерінің ерекшеліктері
Спорт ойындарының теориясы мен әдістемесі
Мектепте футболды оқыту әдістемесі
Командалық ойын спорт түрлері
Іс-әрекетті тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік негіздері
Циклдік спорт түрлері
Футболдағы техникалық және тактикалық дайындық негіздері
Балалар мен жасөспірімдер футболының негіздері
-
3 Оқу жылы
Футболдағы спорттық жаттығу процесінің негіздері
Футболдағы спорттық және педагогикалық шеберлік негіздері
Футболдағы кешенді бақылау
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Футболдағы физикалық және функционалдық дайындық негіздері
Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми-зерттеу технологиялары
Футболдағы кәсіби жетілдіру
Футбол жарыстарын ұйымдастыру және өткізу
Спорттағы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу негіздері
Футболшыларды көпжылдық даярлауда іріктеу
Спорттық ойындар (баскетбол, волейбол және қол добы)
-
4 Оқу жылы
Емдік дене шынықтыру мен массаждың медициналық-биологиялық негіздері
Футбол менеджменті және маркетингі
Тоғызқұмалақ ойының теориясы мен әдістемесі
Футболдағы кәсіби бапкерлік қызмет
Спортшыларды физикалық оңалту
Футболшылардың жалпы физикалық дайындығы
Футболдағы оқу-жаттығу жиындарының бағдарламасы
Ұлттық спорт түрлеріндегі педагогикалық шеберлік
Дене шынықтыру мен спорттың нормативтік-құқықтық негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби және тұрмыстық қарым-қатынас саласында ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, көпшілік алдында сөйлеу негіздерін меңгеру, бұл білім беру процесін тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
- Кәсіби міндеттерді шешу кезінде берілген кәсіби салада жиі қолданылатын ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; кәсіпкерлік және бизнес туралы білімі мен түсінігін көрсету.
- Қаржылық тәуекелдердің, дағдарыстардың, алаяқтықтың әсерін бағалау негізінде меншікті ақша бюджетін басқару, жеке бюджетті жоспарлау, қаржы өнімдері мен инвестициялау құралдарын қолдану бойынша талдамалық қабілеттерін дамыту; қаржы заңдары мен ережелерін, цифрлық және қаржылық технологияларды, оның ішінде мобильді қосымшаларды қолдану негізінде ұтымды қаржылық мінез-құлыққа кепілдік беретін қазіргі заманғы қаржы құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру; салықтарды есептей және оңтайландыра білу, міндетті зейнетақы жарналары мен басқа да төлемдерді есептеу дағдыларын қолдану, сақтандыру өнімдерін пайдалану.
- Азаматтық ұстанымын қалыптастыру үшін Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау; табиғи және әлеуметтік дүниені ғылыми-философиялық танымның әдістерімен ғылыми түсіну мен зерттеуді қамтамасыз ететін философия, әлеуметтану, саясаттану негіздерін білу арқылы қалыптасқан идеологиялық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
- Адамның күнделікті және кәсіби қызметінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамалық талаптарын сақтау туралы білімін, түсінігі мен хабардарлығын көрсету арқылы студенттерді құндылықтар жүйесіне тарту және мамандыққа деген қоғамдық сенімді қалыптастыру кәсіби қызметін жүзеге асыруға қабілеттілігін көрсету.
- Экологияның негізгі ұғымдарын, экологиялық заңдылықтардың мәнін, экологиялық қауіп факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін түсіндіру, экологиялық мәдениетті меңгеру арқылы білім алушылардың құндылықтық бағдарын қалыптастырып, мамандыққа деген қоғамдық сенімді арттыру кәсіби қызметін жүзеге асыру.
- Білім алушылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы педагогикалық принциптерді, оқыту құралдары мен әдістерін қолдана отырып, дене шынықтыру мен спорттық жаттықтыру бойынша оқу процесін ұйымдастыру және оқу процесін тиімді ұйымдастыру мен әдістемелік қолдауды қамтамасыз ету кәсіби қызметтерін жүзеге асыру.
- Дене мүшелерінің құрылысы мен қызметтерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жас кезеңдеріндегі дене дамуының заңдылықтары туралы білімді кәсіби қызметте қолдану, спортшыларды жарақаттан кейін қалпына келтіруде емдік дене шынықтыру және массаж әдістерін қолдану арқылы оқу-әдістемелік қызметті сапалы орындау қабілетін меңгеру.
- Қазақстан Республикасында және шетелде дене шынықтыру мен спорттың даму үрдістерін талдау, осы саладағы ғылыми зерттеулерді тиімді жоспарлау және жүзеге асыру арқылы оқу-әдістемелік және зерттеу қызметін кәсіби деңгейде ұйымдастыру қабілетін меңгеру.
- Білім алушылардың дене, психикалық және интеллектуалдық үйлесімді дамуы үшін оқу бағдарламасы аясында негізгі спорт түрлері мен ұлттық ойындар бойынша сыныптық және сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау және өткізу, оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін, жасы мен жынысын ескере отырып, сабақты өткізу әдістемесін меңгеру.
- Футболдың, басқа спорт түрлерінің және жалпы олимпиадалық қозғалыстың тарихи даму кезеңдерін талдау, жеке командалық спорт түрлері және циклдік (терминология, спорт ережелері, спорттық құрал-жабдықтар және т.б.) туралы ақпаратты жинақтау арқылы оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру.
- Топтың жасын, дайындығын, жеке және психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу және жаттықтыру сабақтарын жоспарлау; спорттық дайындықтың барлық түрлері бойынша оқу процесін жүргізуге қажетті әдістемелік сүйемелдеуді әзірлеу арқылы оқу процесін жүзеге асыру және оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру құзыреттерін қалыптастыру.
- Ұзақ мерзімді спорттық дайындықтың барлық кезеңдерінде оқу-жаттығу процесін тиімді басқаруға қажетті футбол жаттықтырушысы-педагогтың кәсіби құзыреттері мен қасиеттерін саралау; кәсіби қызметті жетілдіруге деген жеке қажеттіліктерді анықтау; жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып жаттығу жүктемелерін оңтайландыру, спорттық көрсеткіштер мен ойыншылардың физикалық жай-күйін бағалау дағдыларын қалыптастыру арқылы оқу процесін жүзеге асыру, оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру, сондай-ақ білім беру бағдарламаларын, әдістемелерді және оқу материалдарын әзірлеу қабілетін дамыту.
- Футбол жарыстарын ұйымдастыру мен өткізуге қатысты тиісті құжаттарды ресімдей отырып, іс-шараны жоспарлау; оқу-жаттығу жиынының бағдарламасын әзірлеу; футбол саласындағы менеджмент пен маркетингтің әдістері мен қолдану мүмкіндіктерін сипаттау арқылы оқу процесін жүзеге асыру, оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру, сондай-ақ оқу бағдарламаларын, әдістемелерді әзірлеу және тәжірибені тарату кәсіби қызметтеріне бейімділікті қалыптастыру.
- Спорттық және сауықтыру топтарына іріктеу барысында жеке тұлғалардың дайындығының деңгейін, мотивациясын, медициналық қарсы көрсетілімдердің болуын немесе болмауын анықтау; спортшының әртүрлі даярлық аспектілерінің көрсеткіштерін бағалау мен талдау арқылы оқу процесін жүзеге асыру және оқу бағдарламаларын, әдістемелерді әзірлеу және тәжірибені тарату кәсіби қызметіне бейімділікті қалыптастыру.