6B01407 Футбол жаттықтырушысы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, педагогикалық және жаттықтырушылық қызмет саласында кәсіби және жалпы мәдени құзыреттілікке ие футбол бойынша жаттықтырушыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер мен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттар мен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
"Ғылыми зерттеулер негіздері" оқу пәнінің мақсаты білім алушылардың білімін және ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың заманауи ғылыми тәсілдерін игеру болып табылады. Пәннің мазмұнында қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі мен маңыздылығы, "ғылыми зерттеу" ұғымы, оның құрылымы, кезеңдері мен деңгейлері қарастырылады; ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістерінің мәні, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ғылыми жұмыстың нәтижелерін ресімдеу анықталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Футбол теориясы мен практикасының жалпы негіздері
«Футбол теориясы мен практикасының жалпы негіздері» аталған оқу дисциплинасының мақсаты футболдың кездесетін қорындарымен байланысты: Ол арқылы футболшылардың негізгі физикалық және психологиялық сапалары, алдымен футболшылардың алғашқылықтарымен алғашқылану және олардың спорттық даярлығын жетекшілеу негіздерін оқуға бағытталады. Осы пән арқылы спортшылдардың даярлық деңгейін толықтырудың жүйелі бақылауын, футболшылардың ойын саясатын басқаруын, футбол жарақаттарын ұйымдау және орындауын, сондай-ақ ғылыми-әдістемелік жұмыс негіздерін оқуға бағытталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пәннің мақсаты: мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Пәннің мақсаты: Кәсіпкерлік пен бизнестегі теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерттеу. Мазмұны: Теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы «Кәсіпкерлік және бизнес» пәні студенттерге бизнес жоспар жасауға, оны ұйымдастыруға және жүргізуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар кәсіпкерлік қызмет жүйесінде нақты және туындайтын мәселелерді шешу үшін құқықтық, экономикалық, басқару мен ұйымдастыру мәселелерін шешудің ғылыми – практикалық ойлау жүйесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұқаралық спорт түрлері
«Бұқаралық спорт түрлері» оқу пәнінің мақсаты студенттердің Қазақстанда массалық физикалық күндер мен ең танымал массалық спорт түрлеріндегі күльтуралық білімін кеңейту. Оқушылар бокс, футбол, күрес, велосипед спорты, және ауыр атлетика сияқты спорт тарихы, терминологиясы, ережелері және ерекшеліктері т.б. танып, үйренеді; олар әлем аренасында қазақ спортшыларының жетістіктерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық морфология негіздері бар адам анатомиясы
«Спорттық морфология негіздерімен адам анатомиясы» аталатын оқу пәнінің мақсаты физикалық жұмыс жасау кезінде адам организмінде жағдайланатын ұқсас аудармалар туралы білімдерді қалыптастыру. Бұл арқылы спортшының тіршіліктік тұрғыдан құрылымның морфологиялық арнайылымдарын есепке алып, оқушыларға спортшының тіршіліктік ұрпақтарына байланысты тренировка процесін ғылыми мекенжаймен жүргізу, сондай-ақ спортшыларды антропометриялық зерттеу нәтижелерін оқытуға бағытталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері
«Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері» аталатын оқу пәнінің мақсаты гимнастиканың теориялық негіздерін зерттеу: міндеттері, құралдары, оқыту методикалық арнайылымдары, гимнастика түрлерінің классификациялауы, терминологиясы, жаттығуды орындау кезіндегі техникалық қауіпсіздік ерекшеліктері мен басқалар; оқушыларга мектепте гимнастика сабағын орналастыру және жүргізу үшін қажетті мәліметтерді оқыту. Оқушылар оқу процесінде өзгерткіш гимнастикалық жұмыс жасау және орындау практикалық дағдылары мен құбылыстарын алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары
«Мектептегі дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары» пәнінің мақсаты мектеп оқушыларының оқу кезеңінде денсаулығын сақтау және жетістіктерін қалыптастыру үшін дене шынықтыру мұғалімдерінің денсаулық сақтау технологияларды жасау мен орындау алаңында профессионалдық білімін арттыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі негіздері
«Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі» оқу пәнінің мақсаты студенттерде үлгілік оқу бағдарламасына және оқушылар контингентінің ерекшелігіне сәйкес оқытудың тиімді процесін ұйымдастыру үшін алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын практикалық қызметте пайдалана алатын, сондай-ақ туындаған мәселелер бойынша консультация беруді жүзеге асыратын болашақ дене шынықтыру педагогы ретінде кәсіптік білім берудің теориялық негізін құру, әр түрлі жас топтарындағы халықтың дене дайындығын жақсарт болып табылады; студенттердің кәсіби сауаттылығын, педагогикалық санасы мен әдептілігін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Футболдың тарихы
«Футбол тарихы» оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларды кезеңдеу және тарихнамамен байланысты әдістермен, футбол тарихының дереккөздері туралы мәліметтермен таныстыру. Футбол тарихын білу дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі, спорттық-педагогикалық және медициналық-биологиялық пәндерді оқыту барысында толық түсінікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық әдістемелік негіздері
"Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық - әдістемелік негіздері" оқу пәнінің мақсаты – жеңіл атлетиканың теориясы мен әдістемесін оқыту, оқу бағдарламасына кіретін жеңіл атлетика жаттығуларын орынадау үшін керек дағдыларды қалыптастыру, жеңіл атлетикалық қозғалыстарды ұйымдау және орындау үшін білім, дағдылар және мамандықтарды қосып алу. Бұл пән дене шынықтыру мұғалімі қажетті дағдыларды мекендейтін қазіргі жұмысына көмек көрсету мақсатында дағдыларды қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Олимпиадалық білім
«Олимпиадалық білім» оқу пәнінің мақсаты – студенттерді олимпиада, олимпиадалық қозғалыс және Олимпиада ойындары туралы біліммен қаруландыру, оларды болашақ мамандықтарының педагогикалық практикасына қолдана алатындай ету. Студенттердің кейінгі жұмысы барысында олимпиада, олимпиадалық қозғалыс және Олимпиада ойындары туралы қоғамдық пікірді жақсартуға және, ақырында, олимпиаданың гуманистік құндылықтарын қоғамда жүзеге асыруға ықпал ететін белгілі бір деңгейдегі білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шаңғы спортында оқыту әдістемесінің негіздері
"Шаңғы спортында оқыту әдістемесінің негіздері" оқу пәнінің мақсаты шаңғы спортында практикалық және теориялық дағдыларын, техника мен тактикасын арнайы жабдықтарды пайдалану арқылы құрау. Студенттер шаңғы спортын оқуда: даму дарихы, характеристикасы, классификациясы, шаңғы спортынан жарыстарды мектеп системасымен ұйымдастыру мен жүргізу; Шаңғы спортында білімін жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Футболшыларды даярлау түрлерінің ерекшеліктері
«Футболшыларды даярлау түрлерінің ерекшеліктері» пәнінің мақсаты-футболшыларды көп жылдық даярлау процесін оқу және бәсекелестік қызметтің кешенді процесі ретінде зерттеу. Пән футболшылардың оқу-жаттығу процесінде спорттық дайындықтың жекелеген түрлерін, құралдарын, әдістерін және оларды практикалық іске асыруды қарастырады, спорттық жаттығулар мен жарыстарға кәсіби көзқарас дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорт ойындарының теориясы мен әдістемесі
«Спорттық ойындардың теориясы мен әдістемесі» пәнінің мақсаты - волейбол, баскетбол, құрама ойындар, хоккей, теннис және басқалар (тарих, техника, тактика, оқыту әдістері) сияқты спорттық ойындардың негізгі оқулықтарынан білім, дағды, құзыреттерін формалау. Пән негізгі спорттық және жарыс секілді іс-шаралармен байланысын талқылауға бағытталады және «Дене шынықтыру» мектеп пәні бойынша стандарт оқу бағдарламасына кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепте футболды оқыту әдістемесі
"Мектепте футболды оқыту әдістемесі" оқу пәнінің мақсаты - оқушыларға мектеп білім жүйесі ішінде футбол арқылы қозғалыс қабілеттерін оқыту және оқушылардың физикалық мүмкіндіктерін дамыту. Осы пән арқылы студенттерге мектеп білім жүйесі ішінде оқушылардың физикалық және денсаулықты қалпына келтіру үшін футбол арқылы қозғалыс қабілеттерін дамыту және оқыту үшін білім беру мақсат етілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Командалық ойын спорт түрлері
"Командалық ойын спорт түрлері" оқу пәнінің мақсаты - студенттерге волейбол, баскетбол және басқалар (терминология, ойындық ережелер, қазылық ету) сияқты командалық ойындардың теориялық негіздерін оқыту және жанды ақпаратты мектеп пән оқытушыларының қозғалу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іс-әрекетті тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік негіздері
«Іс-әрекетті тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік негіздері» пәнінің мақсаты оқушыларды тәрбие мен оқыту жұмыстарының теориялық және әдістемелік негіздерін дайындау, білім беру және тәрбиелеудің гуманитарлық парадигмасын орындауға арналған. Пән оқу орталықтарында балалар мен жасөспірімдерді оқытуға арналған заманауи жаңа қызметтерді қамтиды, олар білім немесе білім аластыру процесстерін эффективті жүргізу үшін көмек көреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Циклдік спорт түрлері
«Циклдік спорт түрлері» оқу пәнінің мақсаты жалпы білім беретін мектептегі "дене шынықтыру" пәнінің бағдарламасына кіретін базалық циклдік спорт түрлерін оқытудың техникасы мен әдістемесі мәселелерін зерделеу болып табылады. Студенттер жеңіл атлетика түрлеріне (жаяу және жүгіру), жүзуге, велосипедпен жүруге, бос уақытында өз бетінше жаттығу кезінде қарастырылып отырған спорт түрлерін оқыту әдістемесіне техника, міндеттер мен құралдарды талдау және негіздерін тереңдетіп оқиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Футболдағы техникалық және тактикалық дайындық негіздері
«Футболдағы техникалық және тактикалық дайындық негіздері» пәнінің мақсаты — студенттердің футбол техникасы, тактикасы және оқыту әдісі бойынша білім мен оқушылардың әдістемелік білімін кеңейту. Оқушылар техникалық және тактикалық дайындалудың аспаптарына байланысты дағдылар мен, оқу және дайындаудың әдістемеліктерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер футболының негіздері
«Балалар мен жасөспірімдер футболының негіздері» пәнінің мақсаты студенттерде балалар мен жасөспірімдер футболындағы оқу жұмысының әдістемелік негіздерін анықтау болып табылады: осы процестің принциптері, дайындықтың әртүрлі бөлімдеріндегі үлгілі жаттығулар, әр түрлі жастағы ойыншылармен жоспарлау технологиясы, жас футболшыларды даярлаудың заманауи тенденциялары, жаттықтырушы қызметінің педагогикалық аспектілері, тесттер мен бақылау сынақтары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Футболдағы спорттық жаттығу процесінің негіздері
«Футболдағы спорттық жаттығу процесінің негіздері» оқу пәнінің мақсаты спорттық жаттығу принциптері, ағзаның жасына байланысты даму заңдылықтары, спортшының дайындығын есепке алу және жоғары спорттық нәтижелерге қолжеткізуде маңызды рөл атқаратын басқа факторлар негізінде оқу процесін басқару жетілдіру бойынша ең маңызды, іргелі және қолданбалы білімді жүйелеу, жалпылау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Футболдағы спорттық және педагогикалық шеберлік негіздері
«Футболдағы спорттық - педагогикалық шеберліктің негіздері» оқу пәнінің мақсаты жеке оқу сабақтарын, микро және макроциклдерді ұтымды құрудағы педагогикалық әдістерді, көп жылдық дайындықтың әртүрлі кезеңдерінде оқу процесін басқарудың ұйымдастырушылық - педагогикалық жағдайларын зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Футболдағы кешенді бақылау
"Футболдағы кешенді бақылау" оқу пәнінің мақсаты білім алушыларда әртүрлі рөлдегі футболшылардың және жалпы команданың дайындығын бақылау бойынша терең білімді қалыптастыру болып табылады, бұл жаттықтырушыға бір жылдық жаттығу циклінің белгілі бір кезеңіндегі спортшылардың жағдайына байланысты жаттығу процесін түзетуге мүмкіндік береді. Кешенді бақылаудың жүйелік білімі студенттердің педагогикалық, психологиялық, биологиялық, социометриялық, спорттық-медициналық және басқа әдістер мен тестілерді қолдана отырып, спортшының дайындық деңгейін анықтау мақсатында жаттығу циклдарындағы әртүрлі көрсеткіштерді өлшеу және бағалау қабілеттерін қалыптастырумен байланысты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
«Дене шынықтыру және спорт психологиясы» оқу пәнінің мақсаты бакалаврларға спорттың дене тәрбиесі мен психикалық көрінісі мен даму заңдылықтары туралы білімді алып, олардың практикалық қолдануы арқылы спортшыларды даярлауға әртүрлі тәртіптерін мектептің денешынықтыру сабақтарын сүйемелеу және ұйымдастырушы құқықтарын береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Футболдағы физикалық және функционалдық дайындық негіздері
«Футболдағы физикалық және функционалдық дайындық негіздері» пәнінің мақсаты футболшылардың қазіргі функционалдық даярлығын дамыту және функционалдық даярлық негіздерін оқуға арналған болып табылады. Пәннің кезінде оқушылар футболшылардың атқару рөлін бойынша айрықша даярлау және уақыттардың аралықтарында физикалық және функционалдық даярлық деңгейін бақылау кезінде практикалық дағдылар мен бақылау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми-зерттеу технологиялары
«Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми-зерттеу технологиялары» пәнінің мақсаты бакалавр студенттерге дене шынықтыру және спорттағы ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіс-тәсілдері мен жұмыс нормаларын білімделу, бакалаврлардың творческі жұмыс іс-шараларын жүргізу және өздерінің ғылыми-зерттеу іс-шараларын тексеру және жоспарлау дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Футболдағы кәсіби жетілдіру
«Футболдағы кәсіби жетілдіру» оқу пәнінің мақсаты студенттердің жастар футболындағы ағымдағы трендтер туралы заңды білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында оқыту кезеңдеріне бейімделген спорттық жаттығу мәселелері, жаттықтырушының функциялары, футболшылардың техникалық аспектілері, ойындағы стратегиялық тәсілдер және басқалары, яғни футболдағы кәсіби жетілдіру ерекшеліктері көрсетіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Футбол жарыстарын ұйымдастыру және өткізу
«Футболдан жарыстарды ұйымдастыру және өткізу»оқу пәнінің мақсаты студенттердің жарыстардың маңыздылығы, спорттық жарыстардың жіктелуі, жекелеген түрлерінің ерекшеліктері, жарыстарды жоспарлау, ұтыс ойындарының жүйелері, жарыстар туралы ереже және футбол ойнау ережелері туралы теориялық білім алуы болып табылады. Студенттердің практикалық дағдылары жарыс туралы ережені әзірлеуге, өтінімді рәсімдеуге және т. б. жетістіктерге алып келеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттағы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу негіздері
Спорттың психологиялық-педагогикалық негіздері. Бұл пән спорттық іс-әрекеттегі психологиялық және педагогикалық заңдылықтарды зерттеуге арналған. Студенттер спортшылардың психологиялық ерекшеліктерін, олардың мотивациясын, стресске төзімділігін және командалық өзара әрекеттестігін зерттейді. Сонымен қатар, педагогикалық әдістер арқылы спортшыларды оқыту және тәрбиелеу ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Футболшыларды көпжылдық даярлауда іріктеу
«Футболшыларды ұзақ мерзімді даярлауда іріктеу» оқу пәнінің мақсаты студенттерді спорттық іріктеу жүйесінің медициналық-биологиялық және педагогикалық аспектілері мен таныстыру және футболшылардың оқу-жаттығу процесін құру болып табылады. Пәннің мазмұнына футболшылардың болашағын бағалау критерийлеріне, генетикалық факторлардың морфофункционалдык өрсеткіштер мен спорттық қабілеттерге әсеріне, БЖСМ-де спорттық іріктеу критерийлері мен құрылымына және т. б. Байланысты мәселелер енгізілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындар (баскетбол, волейбол және қол добы)
«Спорттық ойындар (баскетбол, волейбол, гандбол)» оқу пәнінің мақсаты физикалық қабілеттер мен спорттың ойын түрлерінде әртүрлі моторикалар мен дағдыларды дамыту, техника мен тактиканың негізгі элементтерін игеру, дене және техникалық-тактикалық дайындықтың жоғары деңгейіне қол жеткізу мақсатында қозғалыс өнерін жетілдіру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру мен массаждың медициналық-биологиялық негіздері
«Емдік дене шынықтыру мен массаждың медициналық-биологиялық негіздері» оқу пәнінің мақсаты студенттерде әртүрлі созылмалы ауруларды емдеу құралы ретінде дене жаттығулары мен массаждың классикалық әдістерін қолдану бойынша теориялық білімді қалыптастыру, массаждың ережелері мен реттілігін сақтай отырып, дененің жекелеген бөліктеріне сауықтыру массажында практикалық дағдыларды игеру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Футбол менеджменті және маркетингі
«Футбол менеджменті және маркетинг» пәнінің мақсаты - футбол индустриясындағы менеджмент пен маркетингтің маңызды аспектілерін, атап айтқанда футбол клубтарын, командалар мен лигаларды басқаруды жақсарту және футбол тауарларын, қызметтерін және брендтерін ілгерілету үшін қолданылатын әртүрлі стратегияларды, тактикалар мен құралдарды зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тоғызқұмалақ ойының теориясы мен әдістемесі
«Тоғызқұмалақтың теориясы мен әдістемесі» оқу пәнінің мақсаты бакалавр студенттерге қазақ ұлттық спорт түрлерінің, атапайтқан тоғызқұмалақтың пайдасы мен дамуы туралы теориялық білімдерін үйрету, оны білім беру жүйесінде дене тәрбие құралы ретінде пайдалануын мақсат етеді. Студенттер мектеп білім беру жүйесінде «Тоғызқұмалақтың оқу-әдістемесі» оқу пәнінде ойын режимдерінен және практикалық дағдылардан білім алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Футболдағы кәсіби бапкерлік қызмет
Футболдағы кәсіби жаттықтырушылық қызмет" оқупәнінің мақсаты студенттердің жасөспірімді футболшының кәсіби жаттықтыру қызметіне оқытудың өзекті мәселесін шешуін, жаңа тәсілдерін меңгеруі болып табылады. Пәннің мазмұны жасөспірімдерді футбол ойнауға үйрету әдістемесінің сипаттамаларын қарастырады, футболдан оқу-жаттығу сабақтарының мазмұнына шалады, мұғалім-жаттықтырушының оқытушылық қызметін және білім беру процесінде арқылы оқушының жеке оқу-кәсіби жаттықтыруға арналған дидактикалық құралдардың жаңа түрлерін ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спортшыларды физикалық оңалту
«Спортшыларды физикалық оңалту» оқу пәнінің мақсаты жарақаттар мен операциялардан кейін спортшылардың денсаулығын, физикалық жағдайы мен еңбекке қабілеттілігін қалпына келтірудің кешенді процесінде дене жаттығулары мен табиғи факторларды емдік және профилактикалық мақсатта пайдалануды зерттеу болып табылады. Студенттер физикалық мүмкіндіктерді, сондай-ақ интеллектуалды қабілеттерді өтеу немесе қалпына келтіру, психоэмоционалды тұрақтылықты, физикалық қасиеттерді және адам ағзасының бейімделу резервтерін жақсарту бойынша іс-шаралар жүйесін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Футболшылардың жалпы физикалық дайындығы
"Футболшылардың жалпы дене шынықтыру дайындығы" оқу пәнінің мақсаты болашақ жаттықтырушылардың әртүрлі біліктіліктегі футболшылардың дене шынықтыру ерекшеліктеріндегі білімдерін мақсатты түрде жетілдіру болып табылады. Футболшының физикалық қасиеттері туралы ұғымдар (жылдамдық, күш, төзімділік, ептілік, ұтқырлық), футболшылардың жоғары физикалық дайындығына қол жеткізудің құралдары мен әдістерін анықтау, дене шынықтыруды бағалау үшін әр түрлі жастағы футболшыларға арналған тесттер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Футболдағы оқу-жаттығу жиындарының бағдарламасы
"Футболдағы оқу-жаттығу жиындарының бағдарламасы" оқу пәнінің мақсаты болашақ жаттықтырушылардың әртүрлі біліктіліктегі футболшылардың дене шынықтыру ерекшеліктеріндегі білімдерін мақсатты түрде жетілдіру болып табылады. Футболшының физикалық қасиеттері туралы ұғымдар (жылдамдық, күш, төзімділік, ептілік, ұтқырлық), футболшылардың жоғары физикалық дайындығына қол жеткізудің құралдары мен әдістерін анықтау, дене шынықтыруды бағалау үшін әр түрлі жастағы футболшыларға арналған тесттер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлеріндегі педагогикалық шеберлік
«Ұлттық спорт түрлеріндегі педагогикалық шеберлік» оқу пәнінің мақсаты студенттерге ұлттық спорт түрлеріндегі спорттық жаттығулардың теориялық негіздері мен әдістемесін, жарыстарды өткізу ережелерін зерттеу болып табылады; оқу сабақтарын жоспарлау, ұлттық спорт түрлері, оның ішінде ұлттық жекпе-жектері бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу кабілеттілі қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорттың нормативтік-құқықтық негіздері
«Дене шынықтыру мен спорттың нормативтік-құқықтық негіздері» оқу пәнінің мақсаты Қазақстан Республикасындағы спорттық және дене шынықтыру қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық базаға талдау жүргізу болып табылады. ҚР нормативтік-құқықтық актілерін зерделеу болашақ дене шынықтыру мұғалімі мен футбол жаттықтырушысының кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби және тұрмыстық қарым-қатынас саласында ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, көпшілік алдында сөйлеу негіздерін меңгеру, бұл білім беру процесін тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
- Кәсіби міндеттерді шешу кезінде берілген кәсіби салада жиі қолданылатын ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; кәсіпкерлік және бизнес туралы білімі мен түсінігін көрсету.
- Қаржылық тәуекелдердің, дағдарыстардың, алаяқтықтың әсерін бағалау негізінде меншікті ақша бюджетін басқару, жеке бюджетті жоспарлау, қаржы өнімдері мен инвестициялау құралдарын қолдану бойынша талдамалық қабілеттерін дамыту; қаржы заңдары мен ережелерін, цифрлық және қаржылық технологияларды, оның ішінде мобильді қосымшаларды қолдану негізінде ұтымды қаржылық мінез-құлыққа кепілдік беретін қазіргі заманғы қаржы құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру; салықтарды есептей және оңтайландыра білу, міндетті зейнетақы жарналары мен басқа да төлемдерді есептеу дағдыларын қолдану, сақтандыру өнімдерін пайдалану.
- Азаматтық ұстанымын қалыптастыру үшін Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау; табиғи және әлеуметтік дүниені ғылыми-философиялық танымның әдістерімен ғылыми түсіну мен зерттеуді қамтамасыз ететін философия, әлеуметтану, саясаттану негіздерін білу арқылы қалыптасқан идеологиялық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
- Адамның күнделікті және кәсіби қызметінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамалық талаптарын сақтау туралы білімін, түсінігі мен хабардарлығын көрсету арқылы студенттерді құндылықтар жүйесіне тарту және мамандыққа деген қоғамдық сенімді қалыптастыру кәсіби қызметін жүзеге асыруға қабілеттілігін көрсету.
- Экологияның негізгі ұғымдарын, экологиялық заңдылықтардың мәнін, экологиялық қауіп факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін түсіндіру, экологиялық мәдениетті меңгеру арқылы білім алушылардың құндылықтық бағдарын қалыптастырып, мамандыққа деген қоғамдық сенімді арттыру кәсіби қызметін жүзеге асыру.
- Білім алушылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы педагогикалық принциптерді, оқыту құралдары мен әдістерін қолдана отырып, дене шынықтыру мен спорттық жаттықтыру бойынша оқу процесін ұйымдастыру және оқу процесін тиімді ұйымдастыру мен әдістемелік қолдауды қамтамасыз ету кәсіби қызметтерін жүзеге асыру.
- Дене мүшелерінің құрылысы мен қызметтерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жас кезеңдеріндегі дене дамуының заңдылықтары туралы білімді кәсіби қызметте қолдану, спортшыларды жарақаттан кейін қалпына келтіруде емдік дене шынықтыру және массаж әдістерін қолдану арқылы оқу-әдістемелік қызметті сапалы орындау қабілетін меңгеру.
- Қазақстан Республикасында және шетелде дене шынықтыру мен спорттың даму үрдістерін талдау, осы саладағы ғылыми зерттеулерді тиімді жоспарлау және жүзеге асыру арқылы оқу-әдістемелік және зерттеу қызметін кәсіби деңгейде ұйымдастыру қабілетін меңгеру.
- Білім алушылардың дене, психикалық және интеллектуалдық үйлесімді дамуы үшін оқу бағдарламасы аясында негізгі спорт түрлері мен ұлттық ойындар бойынша сыныптық және сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау және өткізу, оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін, жасы мен жынысын ескере отырып, сабақты өткізу әдістемесін меңгеру.
- Футболдың, басқа спорт түрлерінің және жалпы олимпиадалық қозғалыстың тарихи даму кезеңдерін талдау, жеке командалық спорт түрлері және циклдік (терминология, спорт ережелері, спорттық құрал-жабдықтар және т.б.) туралы ақпаратты жинақтау арқылы оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру.
- Топтың жасын, дайындығын, жеке және психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу және жаттықтыру сабақтарын жоспарлау; спорттық дайындықтың барлық түрлері бойынша оқу процесін жүргізуге қажетті әдістемелік сүйемелдеуді әзірлеу арқылы оқу процесін жүзеге асыру және оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру құзыреттерін қалыптастыру.
- Ұзақ мерзімді спорттық дайындықтың барлық кезеңдерінде оқу-жаттығу процесін тиімді басқаруға қажетті футбол жаттықтырушысы-педагогтың кәсіби құзыреттері мен қасиеттерін саралау; кәсіби қызметті жетілдіруге деген жеке қажеттіліктерді анықтау; жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып жаттығу жүктемелерін оңтайландыру, спорттық көрсеткіштер мен ойыншылардың физикалық жай-күйін бағалау дағдыларын қалыптастыру арқылы оқу процесін жүзеге асыру, оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру, сондай-ақ білім беру бағдарламаларын, әдістемелерді және оқу материалдарын әзірлеу қабілетін дамыту.
- Футбол жарыстарын ұйымдастыру мен өткізуге қатысты тиісті құжаттарды ресімдей отырып, іс-шараны жоспарлау; оқу-жаттығу жиынының бағдарламасын әзірлеу; футбол саласындағы менеджмент пен маркетингтің әдістері мен қолдану мүмкіндіктерін сипаттау арқылы оқу процесін жүзеге асыру, оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру, сондай-ақ оқу бағдарламаларын, әдістемелерді әзірлеу және тәжірибені тарату кәсіби қызметтеріне бейімділікті қалыптастыру.
- Спорттық және сауықтыру топтарына іріктеу барысында жеке тұлғалардың дайындығының деңгейін, мотивациясын, медициналық қарсы көрсетілімдердің болуын немесе болмауын анықтау; спортшының әртүрлі даярлық аспектілерінің көрсеткіштерін бағалау мен талдау арқылы оқу процесін жүзеге асыру және оқу бағдарламаларын, әдістемелерді әзірлеу және тәжірибені тарату кәсіби қызметіне бейімділікті қалыптастыру.
Ұқсас БББ
6B01407 Дене шынықтыру және спорт
Қызылорда ашық университеті
6B01407 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01407 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01407 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01407 Дене шынықтыру және спорт(IP)
Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)