Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01903 Арнайы педагогика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 4

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды біріктіріп оқыту
    Несиелер: 5

    Пән ЕБҚ балаларды интеграцияланған оқытуды ұйымдастырудың принциптері мен ерекшеліктерін оқиды; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы ЕБҚ бар тұлғаларға психологиялық-педагогикалық тексеру жүргізуге, бейімделген білім беру бағдарламаларының мазмұнын, ЕБҚ бар балаларға арналған түзету-дамыту бағдарламаларының мазмұнын, ЕБҚ бар балалардың ықтимал мүмкіндіктері мен өзекті жағдайын ескере отырып жасауға қабілетті, білім беру ұйымдарындағы білім беру-түзету қызметін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
    Несиелер: 5

    Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша академиялық адалдық ережелері бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте жастағы балалармен оңалту жұмысы
    Несиелер: 5

    Пән ерте жастағы балаларда ерекше бұзылыстардың пайда болу ерекшеліктерін; оның диагностикасының ерекшелігін, балаға және оның отбасына тиісті көмек көрсетуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ерекше білім алу қажеттілігі бар ерте жастағы балалармен абилитациялық жұмысты жүзеге асыра алады, ЕБҚ бар балаларға қатысты педагогикалық қызметті түзету және талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайындағы менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән инклюзивті білім беру жағдайында менеджменттің теориялық негіздері мен ерекшеліктерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы инклюзивті білім беру сапасын басқаруды ұйымдастыруды, жоспарлауды, жобалауды және талдауды қамтамасыз ете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дискалькулия бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән есеп дағдысының спецификалық бұзылуының түрлерін (дискалькулиялар); диагностика, жеңу, түзету әсерін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми негізделген диагностикалық әдістемелерді қолдануды ескере отырып, педагогикалық үдерістің түзету бағытын жүзеге асырады, есеп қызметін қалыптастыруда мүмкін болатын ауытқулардың алдын алу әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып логопедиялық жұмысты ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тьюторларды инклюзивті білім беру жүйесінде жұмысқа дайындау
    Несиелер: 5

    Пән тьюторлықтың халықаралық және отандық дәстүрлерін, инклюзивті білім беруді нормативті-құқықтық қамтамасыз етуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы инклюзивтік білім беруде тьюторлық сүйемелдеу технологияларын жобалау, болжау, құрастыру және пайдалануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін, соның ішінде компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыра алады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән арнайы пәндерді оқыту әдістерін, технологияларын зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы арнайы пәндер бойынша оқыту тиімділігін бағалау әдістемесі мен критерийлерін білу негізінде педагогикалық жұмыс жүргізеді, оқыту әдістемесін жетілдіреді, өз курстарын, әдістемелерін құрады, өзінің педагогикалық қызметінде инновациялық әдістерді, әдістемелік тәсілдерді пайдаланады, білім алушыларда әдістемелік, ғылыми әдебиеттермен өзіндік жұмыс істеу қажеттілігін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық білім беру кеңістігінің технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән Internet-те іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген real-team жүйелері жұмысының әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету жүйесін (ZOOM, BigBlueButton, E-learning және т.б. платфрмалары), қашықтықтан қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз етуді визуализациялау жүйесін ( PowerPoint, Flesh және т. б.) оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету және әдістемелік материалдарды визуализациялау құралдарын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Пән инклюзивті білім беру жағдайында оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мен моделін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы инклюзивті білім беру үдерісінде МДҰ бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырады, психокоррекциялық қызметтің кешенді бағдарламаларын іске асырады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың бұзылған дамуын кешенді тексеру және сүйемелдеу бағдарламаларын әзірлейді және іске асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Пән арнайы білім беру процесінің заңдылықтарын, мазмұнын, арнайы білім беру жүйесінің әртүрлі мекемелерінде оны ұйымдастыруға қойылатын талаптарды оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы арнайы педагогикалық жүйелердің салыстырмалы талдауын жүзеге асыра алады, Арнайы педагогика негізінде мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға түзету-педагогикалық көмек көрсетуде арнайы әдістерді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған арнайы білім беру бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Пән арнайы білім беру ұйымының мазмұнын, принциптерін, нысандарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы арнайы білім беру жүйесінде түзету-білім беру процесін қамтамасыз етуге, жеке және топтық түзету бағдарламаларын құрастыруға және жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған білім беру бағдарын анықтауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу теориясы мен тәжірибесіндегі Арт-терапия
    Несиелер: 5

    Пән арт-терапия теориясын, түрлері мен тәжірибелерін, дәстүрлі, қазіргі заманғы көркем материалдар мен арт-технологияларды зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы диагностикалық, дамытушылық, түзету мақсаттарында балалармен жұмыс жасауда арт-терапияны пайдаланады, нәтижеге жету үшін арт-теропияның түрлі әдістерін біріктіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқыту мен тәрбиелеу бұзылуы аутистического спектрін
    Несиелер: 5

    Пән жалпы білім беретін мектепте аутистік спектрі бұзылған балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы аутистік спектрі бұзылған балалармен түзету-білім беру процесін қамтамасыз етуге, жеке білім беру бағдарламаларын құрастыруға және іске асыруға, инклюзивті білім беру жағдайында аутистік спектрі бұзылған балаларға арналған білім беру бағытын айқындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті мектепке дейінгі білім беру
    Несиелер: 5

    Ерекше қажеттіліктері бар балалардың сыныптамасына сәйкес инклюзивті мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастырудың халықаралық тәжірибесін, мектепке дейінгі білім беру модельдерін, мектепке дейінгі инклюзивті білім беру ортасындағы балаларды оқыту мен тәрбиелеудің жалпы мәселелерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің заманауи тәсілдері
    Несиелер: 5

    Пән инклюзивті білім берудің қазіргі заманғы тәсілдерін және ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы барлық деңгейлерде инклюзивті білім беру жүйесінде түзету-білім беру процесін қамтамасыз етуге, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды сүйемелдеуге және оларға көмек көрсетуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы және инклюзивті білім беруде ойын теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән инклюзивтік білім беруде әртүрлі ұйымдастырушылық формаларын, әдістері мен тәсілдерін, оқытуда қиындықтары бар балалармен түзету жұмыстарының тәсілдерін, мектепке дейінгі балалардың ақыл-ой дамуының деңгейін анықтау үшін диагностикалық әдістерді зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы қажетті жағдайларды, мақсатқа жету құралдары мен тәсілдерін негіздеумен қызметті модельдейді, мінез-құлқындағы мүмкін болатын ауытқуларды болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылым мен арнайы дефектологиялық білімнің заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық зерттеулердің заманауи бағыттарын, арнайы дефектологиялық білім берудің даму үрдістерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы Заманауи педагогикалық технологияларды қолданады, мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқытуды тиімді басқару үшін құзыреттілік негізде оқу үдерісін жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды мектепте оқытуға дайындық
    Несиелер: 5

    Пән мектепте оқыту үшін ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды дайындаудың заманауи әдістері мен әдіснамасын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы түзету-педагогикалық үрдістің құрылымдық құрауыштарын біледі, жаңа бейтаныс жағдайларда есептерді шешуге қабілетті, мектепте оқыту үшін ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды даярлаудың жаңа әдістерін әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, өз ойын ауызша және жазбаша нысанда дұрыс ресімдеуге қабілетті.

  • Код ON2

    Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыруға, алынған зерттеу нәтижелерін ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, жаратылыстану ғылымдары, АКТ саласында жоспарлауды жүзеге асыруға және зерттеулер жүргізуге, ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті болуға қабілетті.

  • Код ON3

    Оқытудың кредиттік технологиясының талаптарына сәйкес, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз ете отырып, жоғары мектепте информатиканы, акт пәндерін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, соның ішінде педагогика мен информатикада ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, оқу үрдісінде білім алушылардың танымдық іс-әрекеті психологиясының біліміне негізделе отырып командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.

  • Код ON4

    Оқытудың кредиттік технологиясы, орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесі негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON5

    Бірлескен және жеке оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыруды және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеуді жобалауға, Қазақстан Республикасында және шет елдерде арнайы педагогика мен психологияның даму үрдістері мен жетістіктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы білім беру мекемесінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың тиімділігін зерттеуге және бағалауға қабілетті.

  • Код ON6

    Оқу үдерісін жобалауға және жоғары мектепте оқытудың жеке бағыттарын әзірлеуге, жеке әдістемелерді жасауға қабілетт.

  • Код ON7

    Білім беру ұйымдарында түзету-педагогикалық, абилитациялық және оңалту процестерінің тиімділігін зерттеу және бағалау үшін қазіргі заманғы әдістерді қолдану арқылы ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді талдауды жүзеге асыруға және шешуге, арнайы педагогиканы зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдануға қабілетті.

  • Код ON8

    Білім алушы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін нәтижелерін ұсына отырып жүзеге асыра алады, жаңа жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді біріктіре алады, өз әдістемелерін жасауға қабілетті.

Top