Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02123 Аспаптық орындаушылық - Үрлемелі және соқпалы аспаптар в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерге ие ғылым және Аспаптық орындаушылық (үрлемелі және соқпалы аспаптар) практикасының заманауи мәселелерін зерттеушілерді, жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D023 Аспаптық орындаушылық
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер
  • ОРЫНДАУШЫЛЫҚ ӨНЕРДІҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ
    Несиелер: 5

    Музыкалық-орындаушылық өнер теориясы мен практикасы мәселелері зерттеледі. Орындаушылық сыныптағы музыкалық шығарманың мазмұны мен жұмыс түрлері талданады. Орындаушы-музыканттың (пианист) техникалық шеберлігін қалыптастырудың принципті маңызды аспектілері жарық көреді. Музыканы интерпретациялау мәселелері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • МУЗЫКАТАНУ ЗЕРТТЕУІН РЕДАКЦИЯЛАУ
    Несиелер: 3

    Пән мазмұны ғылыми музыкатану мәтінін редакциялау әдістемесі мен техникасын оқытудан тұрады. Курста музыкатану зерттеулерінің қасиеттері мен құрылымы, өзіндік ғылыми мақалаларды жасау және редакциялаудың практикалық мәселелері оқытылады. Пәнді оқу докторанттардың ғылыми стиль нормаларын сақтай отырып, музыкатану мәтіндерін құрастыру және редакциялау аспектісінде кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ӨНЕР ФИЛОСОФИЯСЫ
    Несиелер: 5

    Болашақ өнер саласындағы философия докторларына «Өнер философиясы» пәнін зерттеуі өте ажырама және қажетті бөлігі. Бұл пәнді меңгеруі кәсіби философия саласындағы кәсіптік біліміңізді жетілдіруге мүмкіндік береді.. Курс, философияның күрделі мәселелерін шешу арқылы, докторанттың жүйелі білімі мен жалпы мәдени құзыреттілігін қалыптастырады. Ол өнердің философия ерекшеліктерін ашып, адам өмірінің және қоғамның тәсілі ретінде өнер идеясын қалыптастырады. Ол мәдени мұраға және әлем халықтарының көркемдік дәстүрлеріне құрметпен қарауды қалыптастырады, сондай-ақ жаһандану жағдайында ұлттық көркемдік сәйкестігін сақтауға негізделген мәдениеттердің ашық диалогына дайын болуы��а үлес қосады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ӨНЕРТАНУ ТАРИХЫ
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы музыкалық өнер туралы ақпарат көзін түсінуге бағытталған. Пәннің мақсаты - докторлық білімнің музыкалық тарихтың даму деңгейін шолу арқылы байыту. Пәннің маңызды компоненті - заманауи музыка саласындағы әлемдік ғылыми ой-өрістердің үрдістерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі заманғы музыкалық ғылымның негізгі қағидаларына негізделген және пәннің қазіргі заманғы мазмұнын түсінуге және музыкалық ғылымның даму тарихын көрсетеді. Пәннің практикалық маңыздылығы ғылыми-зерттеу жұмыстарымен және ғылыми жұмыстармен байланысты. Пәннің мақсаты - музыкалық ғылымның әдіснамалық тәжірибесін көрсету және музыканың шексіз әлемін білудегі әдіснаманың рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары білімдегі ғылыми жұмыс
    Несиелер: 3

    Пәннің өзектілігі докторантты жоғары білім берудегі ғылыми-педагогикалық іс-әрекетке дайындау қажеттілігіне байланысты. Ұсынылған курс педагогикалық үрдісті ұйымдастыруда, студенттердің жеке басын дамытудағы, өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тәрбиелеудегі мәселелерімен, студенттердің жеке басының ерекшеліктері мен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамалары мен принциптерімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан музыкатанушылығының тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты - ұлттық музыкалық ғылымның даму кезеңдері туралы тарихи білімді қалыптастыру. Курс теориялық және музыкалық тарихи тұжырымдамалардың мазмұнын, сондай-ақ жетекші ғалымдардың ғылыми дамуына қосқан үлесін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лексикография және библиография
    Несиелер: 5

    Бұл пән докторантқа арналған және білім беру бағдарламасының айнымалы бөлігіне кіреді. Пәнде музыкалық сөздіктер жүйесі, әртүрлі сөздіктер және лексикографиялық теория мен практиканың негізгі мәселелері туралы толық бейнеленген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық мәдениеттегі еуразияшылдықтың тұжырымдамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны еуразияшылдықтың мәдениеттегі, оның ішінде музыкадағы ғылыми тұжырымдамаларының идеясын қалыптастыру болып табылады. Жеке ғылыми теория мен тұжырымдамалар еуразиялық идеялардың әлемдік мәдени және тарихи үдерісіне қосқан үлесін объективті білімді қалыптастыру үшін нақты түрде ұсынылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық зерттеулердің ғылыми стилі
    Несиелер: 5

    Ұсынылған пәннің мазмұны музыкалық зерттеудің ғылыми стилінің негізгі функциялары мен жанрларын зерттеуді қамтиды. Курс логикалық ақпараттың ерекшеліктерін және музыкалық зерттеу құрылымында оның ақиқатының дәлелдемелерін, сондай-ақ оның интеллектуалды сипатын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Өнер туындыларын философиялық талдау, өнердің дамуындағы жалпы тенденцияларды анықтау, ойлау мәдениеті, эстетикалық қабылдау, талдау, жалпылау қабілеті бар.

  • Код ON2

    - өз қызметіне және өзіне оның субъектісі ретінде қатысты белсенді зерттеу позициясын алуға дайын; - музыка ғылымының әдістемелік аппаратын біледі;, - барабар әдіснама мен зерттеу әдістерін таңдай алады және оларды дұрыс пайдалана алады; - халықаралық академиялық ұтқырлық шеңберінде алынған біліммен қамтамасыз етілген және университеттік кооперация мен басқа серіктестермен кооперация шеңберінде халықаралық ынтымақтастыққа ықпал етеді; -ғылыми-зерттеу бағытындағы нақты кәсіби қызмет туралы білімі бар; - мемлекеттік тілді, ұлтаралық, сондай-ақ шет тілдерін іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде еркін пайдаланады; -ғылыми-зерттеу және ағартушылық жобаларды әзірлейді және жүзеге асырады.

  • Код ON3

    - жоғары мектепте оқытудың педагогикалық технологияларын, әдістерін, нысандарын, тәсілдерін; тәрбие процесінің әдіснамалық негіздерін; тәрбиелік Ықпал етудің нысандары мен әдістерін біледі; - нақты педагогикалық міндеттерді анықтай алады, оқыту нәтижелерін болжай алады, педагогикалық нәтижелерді бағалай алады; оқу сабақтарын жоспарлай алады; оқыту технологиясын құру үшін тиісті оқу құралдарын пайдалана алады; - әзірлеу қабілеті бар пәндер мен процестердің оқу-әдістемелік кешендерін; педагог шеберлігін жетілдіру тәсілдерін.

  • Код ON4

    - зерттеу дағдылары мен ақпараттық технологияларды меңгерген; - проблеманың өзектілігін көруге және белгілеуге; сондай-ақ теориялық идеяларды дамытуға; өз саласында және аралас салаларда ғылыми жетістіктерді білуге қабілетті; - өзіндік, тәуелсіз және сыни ойлауды қолданады - жүргізіліп жатқан зерттеудің мәнмәтінін түсінеді; - көшірудің, ақпаратқа меншіктің этикалық нормаларын сақтайды; - жақсы зерттеу тәжірибесінің стандарттарын ұстанады.

  • Код ON5

    - ғылыми нәтижелерді ұсынуға дайын (мақалалар, монографиялар, тарих, музыкалық өнер теориясы, мәдениет және білім саласындағы зерттеулер; ҒЗЖ бөлімдері, шет тіліндегі ғылыми мәтіндер ; - дәстүрлі өнер үлгілерін жинау, зерттеу және сақтаумен байланысты жұмыстарды ұйымдастыра және жүргізе алады; - басқару функцияларын орындауға дайын.

Top