Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D02123 Аспаптық орындаушылық - Үрлемелі және соқпалы аспаптар в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерге ие ғылым және Аспаптық орындаушылық (үрлемелі және соқпалы аспаптар) практикасының заманауи мәселелерін зерттеушілерді, жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D023 Аспаптық орындаушылық
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
ОРЫНДАУШЫЛЫҚ ӨНЕРДІҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ
МУЗЫКАТАНУ ЗЕРТТЕУІН РЕДАКЦИЯЛАУ
ӨНЕР ФИЛОСОФИЯСЫ
ӨНЕРТАНУ ТАРИХЫ
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
Жоғары білімдегі ғылыми жұмыс
Қазақстан музыкатанушылығының тарихы
Лексикография және библиография
Музыкалық мәдениеттегі еуразияшылдықтың тұжырымдамасы
Музыкалық зерттеулердің ғылыми стилі
Оқыту нәтижелері
- Өнер туындыларын философиялық талдау, өнердің дамуындағы жалпы тенденцияларды анықтау, ойлау мәдениеті, эстетикалық қабылдау, талдау, жалпылау қабілеті бар.
- - өз қызметіне және өзіне оның субъектісі ретінде қатысты белсенді зерттеу позициясын алуға дайын; - музыка ғылымының әдістемелік аппаратын біледі;, - барабар әдіснама мен зерттеу әдістерін таңдай алады және оларды дұрыс пайдалана алады; - халықаралық академиялық ұтқырлық шеңберінде алынған біліммен қамтамасыз етілген және университеттік кооперация мен басқа серіктестермен кооперация шеңберінде халықаралық ынтымақтастыққа ықпал етеді; -ғылыми-зерттеу бағытындағы нақты кәсіби қызмет туралы білімі бар; - мемлекеттік тілді, ұлтаралық, сондай-ақ шет тілдерін іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде еркін пайдаланады; -ғылыми-зерттеу және ағартушылық жобаларды әзірлейді және жүзеге асырады.
- - жоғары мектепте оқытудың педагогикалық технологияларын, әдістерін, нысандарын, тәсілдерін; тәрбие процесінің әдіснамалық негіздерін; тәрбиелік Ықпал етудің нысандары мен әдістерін біледі; - нақты педагогикалық міндеттерді анықтай алады, оқыту нәтижелерін болжай алады, педагогикалық нәтижелерді бағалай алады; оқу сабақтарын жоспарлай алады; оқыту технологиясын құру үшін тиісті оқу құралдарын пайдалана алады; - әзірлеу қабілеті бар пәндер мен процестердің оқу-әдістемелік кешендерін; педагог шеберлігін жетілдіру тәсілдерін.
- - зерттеу дағдылары мен ақпараттық технологияларды меңгерген; - проблеманың өзектілігін көруге және белгілеуге; сондай-ақ теориялық идеяларды дамытуға; өз саласында және аралас салаларда ғылыми жетістіктерді білуге қабілетті; - өзіндік, тәуелсіз және сыни ойлауды қолданады - жүргізіліп жатқан зерттеудің мәнмәтінін түсінеді; - көшірудің, ақпаратқа меншіктің этикалық нормаларын сақтайды; - жақсы зерттеу тәжірибесінің стандарттарын ұстанады.
- - ғылыми нәтижелерді ұсынуға дайын (мақалалар, монографиялар, тарих, музыкалық өнер теориясы, мәдениет және білім саласындағы зерттеулер; ҒЗЖ бөлімдері, шет тіліндегі ғылыми мәтіндер ; - дәстүрлі өнер үлгілерін жинау, зерттеу және сақтаумен байланысты жұмыстарды ұйымдастыра және жүргізе алады; - басқару функцияларын орындауға дайын.