Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02116 Музыкалық театр режиссурасы в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Вокал І
    Несиелер: 2

    Дауыс аппаратымен танысу. Ән айту дауысын қою. Тыныс алуды дамыту, интонирлеу тазалығы бойынша жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Актер шеберлігі І
    Несиелер: 3

    К.С.Станиславский жүйесі бойынша актер шеберлігінің негізгі элементтерін меңгеру /теория және тәжірибе жүзінде/. Актер өнері саласындағы әр қилы ағымдар. Әрекет – сахна өнерінің негізі. Органикалық әрекеттің элементтері. Ұсынылған тосын жағдайда қисынды, мақсатқа лайықты әрекет жасауды меңгеру (мен не істеймін, не үшін істеймін, қандай ұсынылған тосын жағдайда).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сахна тілі I
    Несиелер: 3

    Сөйлеу аппаратының қалыптасуы. Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Дем.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Вокал ІІ
    Несиелер: 2

    Дауыстың техникалық бірге орындалатын шығарма мән-мағынасының үндестігі. Осы бағытта орындалатын вокализдер, әндер, романстар және ариялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сахна тілі II
    Несиелер: 3

    Сахналық сөйлеудің негізгі ерекшеліктері. Дикция. Сөйлеу қарым-қатынасы. Дауыс пен сөйлеуді жаттықтыру және дамыту үшін кешенді жаттығулар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық-драма режиссурасының негіздері ІІ
    Несиелер: 5

    Музыкалық драматургияны режиссерлік талдаудың теориясы мен практикасы. Режиссердің либретто және клавирмен жұмысы. Музыкалық спектакльдің режиссерлік жоспары драмалық мазмұн мен музыканың синтезі ретінде. Вокалистермен жұмыс жасаудың ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Актер шеберлігі II
    Несиелер: 3

    Бұлшық еттің сіресуінен босаңсу. Байқағыштық пен ұғыну. Ойдан шығарылған шартты жағдайда әрекет ету. Серіктестермен өзара әрекет. Әрекет арқауы мен негізгі мақсат. Өлшем-ырғақ. Этюдпен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гармония
    Несиелер: 3

    "Гармония" пәні классикалық гармонияның негізгі стильдік (тарихи қалыптасқан) заңдылықтары туралы, гармонияның мәнерлі және формальды пайда болатын рөлі туралы түсініктерді, музыкалық стильдерді, музыканың мәнерлі құралдарының жүйесін түсінуді, музыкалық өнердің жоғары көркемдік үлгілеріне құндылық-эстетикалық қарым-қатынасты; музыкалық-шығармашылық қасиеттерін, өлшемдік сезімдерін, формаларын, музыкалық ойлауды белсендіруді, ладогиялық ойлауды тәрбиелеуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Режиссердің драматурпен жұмысы.
    Несиелер: 3

    Фильм үшін тарих іздеу. Идеямен жұмыс. Фильмнің идеясын қалай тұжырымдау керек? Тарих құру. Фабула және сюжет. Фильмнің драмалық композициясының түрлері. Кинодағы жанрлар. Театр мен көрермен арасындағы мән, сондай-ақ диалогтың мәні сахнаның көркемдік деңгейіне, идеяға байланысты. Әсіресе режиссерлік шешімдерге, шығармашылық қабілеттерге байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық театр режиссурасы І
    Несиелер: 3

    Музыкалық театр режиссурасының ерекшелігі - музыкалық драматургия-музыкалық спектакльдің негізі. Артист-вокалистің актерлік шеберлігі. Музыкалық театр режиссерінің драмалық және музыкалық этюдтер негізінде кәсіби дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахна тілі III
    Несиелер: 3

    Дикция және орфоэпия. Айтылудың әдеби нормалары. Дауысты және дауыссыз дыбыстардың, етістіктер мен есімдіктердің айтылуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлем театрының тарихы
    Несиелер: 3

    Театрдың шығу тегі. Ежелгі Театр. Театр синтездік өнер. Әлем театрының дамуы мен қалыптасуы. Театр және әдебиет. Театр формалары. Орта ғасыр дәуірі, дінмен қарым-қатынас. Қайта өрлеу. Ренессанс Әдебиеті. Еуропа мен Ресейдегі XVII - XVIII ғасырлар театры. Классицизм. Эстетикалық идеялар Әдебиет пен театрдағы ағарту. XVIII-XIX ғасырлар тоғысындағы театр. XIX ғасыр театры. Стильдер мен бағыттардың өзгеруі (романтизм, реализм, символизм). Ұлттық көркем өнер орыс және еуропалық XX ғасыр театры.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокал ІII
    Несиелер: 2

    Орындаушылық шеберлікті және вокалдық техниканы жетілдіру жұмыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Актер шеберлігі III
    Несиелер: 3

    Сөз әрекеті. Тыңдау және есту. Әрекет арқылы талдау тәсілін меңгеру. Қимыл-іс әрекеті – сөз әрекетінің негізі. Сөз астары. Әрекет арқылы талдау тәсілі. Пьесаның идеясы мен тақырыбын анықтау. Ұсынылған тосын жағдай. Пьесаның оқиғалар легін және кейіпкерлердің өзара әрекетін анықтау. Инсценировкалармен және пьесалардан алынған үзінділермен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық театр режиссурасы ІІ
    Несиелер: 3

    Музыкалық спектакльдегі би мен пластиканың маңызы, балетмейстермен жұмыс. Режиссердің хормейстермен жұмысы. Классикалық музыкалық шығармалардың сахналық үзінділерімен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Актер шеберлігі IV
    Несиелер: 3

    Шағын күлкілі пьесалардан (водевиль) және ұсынылған тосын жағдайы күрделі пьесалардан алынған үзінділермен жұмыс істеу. Ішкі монологті құру және дұрыс психофизикалық көңіл күйді табу. Тіл мәдениеті. Дене сымбаттылығы. Пьеса мен рөлдің әрекет арқауын және негізгі мақсатын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Режиссердің композитормен жұмыс істеуі
    Несиелер: 3

    Спектакльдің темпо – ритмі. Композитордың ойы және партитура. Шығарманың идеясымен сахналық шешімі. Спектакль музыкасының идеялық, бейнелік және эмоциялық мағынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сахна тілі IV
    Несиелер: 3

    Сөздің қисындылығы мен сөз арқылы қарым-қатынастың заңдылықтары. Қарым-қатынас пен әуез. Тыныс белгілері мен оның атқаратын рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Вокал ІV
    Несиелер: 2

    Көркемдік талғамды, стиль сезімін, кең дүниетанымды және т. б. қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 3

    Негізгі сюжеттер мен кейіпкерлер. Салт-дәстүрлі өнер: стильдер мен бағыт-бағдар, жанрлар. Қазіргі кездегі өнер: жаңа жанрлар мен тенденциялар. Бейнелеу өнері және кинотақырып пен проблемалары, сюжеттің ашылуы. Ұлттық өзіндік ерекшелік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық партияларды талдау
    Несиелер: 3

    Музыкалық-композициялық категория ретінде талдау. Музыкалық мәтін. Қоймасы. Фактура. Музыкалық экспрессивтілік құралдары, олардың ресми мүмкіндіктері. Музыкалық форма туралы оқу. Форма категориялары. Музыкалық форманың мазмұны құбылыс ретінде. Қарапайым және күрделі формалар, Вариациялық және сонаталық формалар, Рондо, фуга формалары туралы түсінік; циклдік және аралас формалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ театрының тарихы
    Несиелер: 3

    Қазақ театрының фольклорлық қайнар көзі. Кәсіби театрдың ашылуы. Қазақ театрының алғашқы актерлері. Соғыс кезеңіндегі театр. Соғыстан кейінгі театр өнері. Қазақ сахнасындағы ұлттық классикалар. Қазақ сахнасындағы шетел классикалары. XX ғасырдың екінші жартысындағы қазақтың актерлік өнері мен режиссурасы. Бүгінгі қазақ театры.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық-драма режиссурасының негіздері І
    Несиелер: 5

    Музыкалық театрдың келесі түрлеріндегі режиссураның орны мен маңызы: опера, оперетта, музыкалық комедия, музыкалық драма, мюзикл. Музыкалық театр режиссурасының көрнекті шеберлерінің шығармашылық мұрасын зерттеу сахналау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 3

    Дәуір әлем әдебиеті бойынша: Көне дәуір әдебиеті, ортағасыр, қайта өрлеу, классицизм, ағартушылық дәуірі.XIX ғасырдағы Европа әдебиеті. Франция. Германия. Романтизм. Натурализм. Символизм. Неоромантизм. Жаңа драма. Режиссураның қалыптасуы мен дамуы. XX ғасырдағы Европа ТМД елдерінің әдебиеті

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сахналық сайыс негіздері I
    Несиелер: 3

    Сахна қозғалысының биотехникасы. XVI-XVIII, XIX ғғ. Стильдік дағдылар. Еуропа. Ресей. Азия. Этюдтермен жұмыс істеу. Әртүрлі салқын қарулармен қауіпсіз сайысу. Ұлттық қаруларды пайдаланып сайысу. Актердің қимыл-іс және психофизикалық қасиеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Суретшімен жұмыс
    Несиелер: 3

    Драматургиялық жанрлар. Шығарма авторы. Шығарманың идеясы және тұжырымдамасы. Режиссермен суретшінің идеялық көқарастарының бірін-бірі толықтыруы. Сахналық көркем безендіру мен көрермен арасындағы байланыс, режиссерлік шешіммен суретшінің сахналық, образдық шешімінің көркемдік деңгейі. Сретшінің режиссурадағы маңыздылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық театр тарихы
    Несиелер: 3

    Әлем музыкасының тарихына шолу. Вокалдық өнердің даму кезеңдері. Музыка тарихы контексіндегі музыкалық театрдың дамуы. Әлемдік опера тарихы. Қазақ опера тарихы. Музыкалық-драма театрлар тарихы. Мюзикл жанры. Қазақ театрларындағы музыкалық қойылымдар. Музыкалық шығармашылық және оның көркем мәдениет тарихындағы орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Режиссердің балетмейстермен жұмысы I
    Несиелер: 3

    Негізгі сюжеттер мен кейіпкерлер. Салт-дәстүрлі өнер: стильдер мен бағыт-бағдар, жанрлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу техникасы I
    Несиелер: 3

    "Сөйлеу техникасы І" курсының бағдарламасы оқытушыға қажетті теориялық және практикалық тақырыптарды қамтиды: тыныс алу, дауыс, артикуляция, дикция, орфоэпия және айқын диалект ауытқуларды түзету. Студент өзінің сөйлеу аппаратын белсенді сөйлеу қызметіне дайындау керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Актерлік шеберлік техникасы I
    Несиелер: 3

    Рөлмен жұмыс істеу. Пьесамен танысу. Пьесаның жанры мен стилі. Спектакльдің идеялық-тақырыбын ашып, рөлдің әрекет арқауы мен негізгі мақсатын анықтау. Әрекет арқылы талдау тәсілі. Рөльдің сахнадан тыс өмірі. Оқиғалар мен фактілерді бағалау. Ой қисынына сәйкес әрекет ету. Сөзбен жұмыс істеу. Ұсынылған тосын жағдайды тереңдете түсу. Әрекет партитурасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Режиссура шеберлігі I
    Несиелер: 5

    Режиссер – театр ұжымының басшысы және ұйымдастырушы, спектакльдің түпкі ой-мақсатын анықтап, жүзеге асырушы және көрерменнің идеялық эстетикалық тәрбиешісі т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фортепиано
    Несиелер: 2

    "Фортепиано" пәні әр түрлі стильдердің, жанрлардың, формалардың музыкалық шығармаларымен таныстырады; одан әрі кәсіби қызметте қажетті құралдарды меңгеру дағдысын, біліктерін жетілдіреді, жетілдіреді; аспаптық қызметтің басқа түрлерінде (парақтан оқу, есту бойынша іріктеу, аккомпанементтерді орындау, транспондау) жұмыс істеу дағдысын дамытады; музыкалық шығармада өзіндік жұмыс істеу дағдысын, фортепианолық техниканың негізгі түрлері мен дыбысты шығарудың әртүрлі сапасымен жұмыс істеу әдістерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Актерлік шеберлік техникасы II
    Несиелер: 3

    Негізгі мақсатқа жету. Актердің сыртқы бейнелеу техникасын шыңдай түсу – дауыс, дем, сөз саптау, қимылдың сымбаттылығы мен жеңілділігі, ишараттың дәлдігі мен әсемділігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Грим негіздері
    Несиелер: 3

    Сахналық компоненттің айқындылығы. Грим мен көрнекі образ. Грим обраэдың мінездемесін беруші. Мінездемелі грим, жас гримі, қарт адамдардың гримі. Драматургиялық әрекетке сәйкес театрдағы, опера, оперетта, теледидардағы және эстрададағы гримнің арнайылығы. Гримнің эскиз бойынша, ойша және әдебиеттегі суреттеу бойынша орындалуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Режиссердің балетмейстермен жұмысы II
    Несиелер: 3

    Қазіргі кездегі өнер: жаңа жанрлар мен тенденциялар. Бейнелеу өнері және кинотақырып пен проблемалары, сюжеттің ашылуы. Ұлттық өзіндік ерекшелік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Режиссура шеберлігі II
    Несиелер: 6

    Режиссер шығармашылық зерттеушілік және ұйымдастырушылық әдістемелік сипаттағы мақсаттарды тиісті дәрежеде шешуге жеткілікті мөлшерде жалпы теориялық білім негіздерін білуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахналық сайыс негіздері ІI
    Несиелер: 3

    Сахналық сайыста серіктеспен қарым-қатынас, әр түрлі ырғақта әрекет ете білу, эмоционалды сияқты актерлік техниканың элементтері барынша толық көрінеді. Әртүрлі салқын қарулармен қауіпсіз сайысу. Ұлттық қаруларды пайдаланып сайысу. Актердің қимыл-іс және психофизикалық қасиеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Практикалық режиссура I
    Несиелер: 5

    Өзі жазған немесе әдеби шығарма желісімен сахна заңдылықтарына сәйкес қайта өнделген сценариймен жұмыс барысында режиссер болашақ спектакль құрылымдағы барлық құрамдас бөлшектерді (драматургия, актер ойыны, бейнелік шешім, музыкалық өнер т.б.) арна жүйелейді. Теориясын және күрделі де қиын құпияларын үйреніп театрдаңы қойылымдар мен байланыстыруға үйрену керек

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссердің музыкалық театрдағы дипломдық қойылым жұмысы І
    Несиелер: 8

    Музыкалық театрдың құрылымы. Музыкалық театрдың бөлімшелерінің, цехтарының және шығармашылық құрылымдарының функциялары (солистер, хор, балет, миманс). Қоюшы режиссер дирижермен (қойылымның музыкалық жетекшісі) бірлесіп қойылымды ұйымдастырушылар болып табылады. Режиссердің дирижермен жұмысы. Театрдағы этика. Қойылым жоспары, дайындық жұмыстарының кезеңдері, қойылым процесін ұйымдастыру. Репетиция процесінде концертмейстердің маңызы. Хормен және балетпен жиынтық репетицияларды ұйымдастыру. Режиссердің музыкалық театрдағы дипломдық қойылым жұмысы кірісуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық драматургияны талдау
    Несиелер: 3

    Драматургия және театр. Театр және драматизм. Драматургия және актер өнері. Драматургия және режиссура. Бүгінгі драматургия теориясы. Трагедиялық, комедиялық, драмалық мінездер мен қақтығыстар. Форма және жанр түсінігі. Жанрлардың даму тарихы (опера, оперетталар, сонаттар, симфониялар, концерт, камералық жанрлар, музыкалық спектальдер). Музыкалық-театр жанрлары-опера, оперетта, вадевиль, мюзикл, балет – олардың әртүрлі ұлттық мектептердегі даму ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссердің дирижермен жұмысы
    Несиелер: 5

    Режиссердің сахнадағы қойған әрбір мизансценасы дирижердің зейінінен тыс қалмауы. Спектакльдің режиссерлік шешімдерінің дирижер шеберлігімен астасып жатуы. Дирижердің музыкалық партитурамен жұмыс барысында режиссердің қойған нақты мақсаттарын толықтай іске асыруы. Басты мақсат - режиссермен дирижердің идеялық көқарастарының бірін-бірі толықтыруы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Актер шеберлігінің техникасы ІIІ
    Несиелер: 3

    Музыкалық спектакльдегі актерлік түрленудің мәселелері. Кең сахнаның көлемін меңгеру. Музыкалық спектакльдегі рольмен жұмыс жасау процесі. Рөлмен спектаклъдің сезім - ассоциативтік негізі. Сөйлеу мәнері. Сахналық еркіңдікті іздеу. Грим мәселесінде ізденіс. Костюм. Жарық. Сахнаның артындағы дыбыстар. Ансамбль тудыру. Спектакльдің атмосферасы. Көрермендердің алдында жұмыс істеп үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Экономика, құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделген интегративті сипатқа ие, оның мәні өмірдің түрлі аспектілері, адам мен қоғамның дамуы, әлеуметтік факторлардың әр адамның өміріне әсері туралы ғылыми білім болып табылады. Оқу пәнінің мазмұны нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Кәсіпкерлік-білімсіз қазіргі экономикалық өмірде бағдарлануға қиын ғылым. Алайда, экономикалық сауатты адам болу, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінік болу, әсіресе жастар үшін – уақыт талабы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссердің актермен жұмысы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - актерлермен шығармашылық әрекеттестікте шығармашылық ізденістермен бай шығармашылық дайындықты ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Практикалық режиссура II
    Несиелер: 3

    Дипломдық жұмысының шығармашылық процесстерін рухани эстетикалық фәлсафалық ойларын актер арқылы жүзеге асырып, қойылымның көркемдік шешімін таба білетін білгір маман режиссер тәрбиелеу. Қоғамдағы саяси және әлеуметтік өзгерістерге азаматтық тұрғыдан талдау жасап жаңаша ой айтар терең біліиді режиссер мамандығына оқытады. Театрда спектакль қойу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Режиссердің музыкалық театрдағы дипломдық қойылым жұмысы ІI
    Несиелер: 9

    Режиссердің музыкалық театрдағы дипломдық спектакльді қоюы. Театр құрылымы. Бөлімшелер, дайындауға тікелей қатысушы спектакльдер және олардың функциялары. Театрдағы Этика, режиссердің қойылымдағы рөлі, моральдық климат. Қойылым жоспары, қойылым кезеңдері жұмыс, дайындық процесін ұйымдастыру. Музаклық театрдағы қойылым бригадасы, оның құрамы. Режиссердің ассистенті, Режиссердің көмекшісі, олардың спектакль қою кезіндегі функциялары. Қоюшы-режиссердің өзара іс-қимылы әкімшілік қызмет. Спектакль шығарылымындағы PR-акцияларда қоюшы режиссердің қатысуы. Қоюшы режиссердің авторлық бақылауы. Музыкалық спектакльдегі қойылым жұмысының соңғы бөлігі ретінде оркестрлік репетициялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сценографпен жұмыс
    Несиелер: 3

    Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі театр және декорация өнерінің дамуының негізгі кезеңдері. Қазіргі театр суретшілері және олардың жұмысы. Драматургиялық жанрлар. Шығарма авторы. Шығарманың идеясы және тұжырымдамасы. Режиссермен сценографтың идеялық көқарастарының бірін-бірі толықтыруы. Сахналық көркем безендірілу, режиссерлік шешіммен сценографтың сахналық, образдық шешімінің көркемдік деңгейі. Сценографтың режиссурадағы маңыздылығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    ОН1 – сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолданады және ұстанады. Бизнес-жоспарлар жасайды, оны жүзеге асыру жолдарын табады. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін біледі.

  • Код ON2

    ОН2 – отандық және шетелдік музыкалық театр шеберлерінің шығармашылық мұраларын еркін меңгерді. Театрдың шығу тегін, ежелгі театр тарихын, әлем және қазақ театрының дамуы мен қалыптасуын меңгерді.

  • Код ON3

    ОН3– актерлік шеберлік және музыкалық сауаттылық негіздерін меңгерді. Вокалдық өнер техникасын меңгерді.

  • Код ON4

    ОН4 – суретші, композитор, дирижер, балетмейстер және сахналық туындының басқа да жасаушыларымен бірлесіп жұмыс істеуге дайын.

  • Код ON5

    ОН5 – өзінің шығармашылық жұмысында музыкалық-драмалық режиссураның, музыкалық-театр жанрларының негіздеріне сүйене алады.

  • Код ON6

    ОН6 – әлемді сезімдік-көркемдік қабылдау және бейнелі ойлау қабілетін пайдалана отырып, музыкалық театрда спектакль қоюға дайындығы бар.

  • Код ON7

    ОН7 – әдеби жазбаша және ауызша сөйлеуді, сахналық сөйлеу техникасын еркін меңгерген.

  • Код ON8

    ОН8 – музыкалық драматургияны режиссерлік талдау теориясы мен практикасын меңгерді.

  • Код ON9

    ОН9 – сахналық туындының басқа да жасаушыларымен шығармашылық ынтымақтастық орнатуға қабілетті

  • Код ON10

    ОН10 – жаңа қойылымды (бағдарламаны, қойылым) дайындау процесінде қойылым тобының жұмысын басқаруға қабілетті.

Top