Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық қолдау в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курсты оқытудың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру, Мультимедиялық презентациялар мен бейнематериалдарды көрсету, әдістемелік материалдарды пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Жас ғалымның зерттеу мәдениетін жетілдіру. Зерттеушінің этикалық кодексіне сәйкес психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізудің негізгі ғылыми стандарттарымен танысу. Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті әдебиеттерді ғылыми іздеудің, нақты педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолданудың негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Зерттеушінің ғылыми этика принциптері мен ғылыми зерттеу жүргізу нормаларын сақтауы. Этикалық сараптама технологияларын, зерттеу жүргізу сапасының өлшемдері мен көрсеткіштерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Эмпирикалық зерттеуден алынған фактілерді зерттеу, зерттеу схемаларының, гипотезалардың әсері, зерттелетін объект және басқа факторлар туралы білімдердің бар болуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдіснамалық мәдениет және қазіргі заманғы ғылым
    Несиелер: 5

    Қазіргі ғылымның даму тенденциялары мен талаптарына сәйкес жас ғалымның әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру. Зерттеушінің әдіснамалық мәдениетінің жүргізілетін ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу сапасына әсерінің маңыздылығын анықтау. Қазіргі ғылымның дамуының негізгі заңдылықтарын, принциптерін, теорияларын түсіну қабілеті. Әдістемелік мәдениеттің құрамдас бөлігі-ғылыми зерттеу жүргізу кезінде дамытылатын әдіснамалық рефлексия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Зерттеудің мақсаты: ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясын зерделеу ғылыми білімнің кумулятивті дамуына ғана емес, сонымен қатар ғылыми танымның әдістемелік құралдарының дамуына ықпал етеді. Ғылым феномені академиялық пән ретінде емес, ғылыми пән ретінде, яғни ғылыми білім дамыған сайын пайда болатын мәселелерді шешу процесі ретінде оқытылады. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттарда басқару психологиясы бойынша білімді және басқарудың стратегиялық, жобалық және басқа түрлері кезінде негізгі психологиялық тетіктерді, сондай-ақ ұйымдар стратегиясы мен олардың ортасын әзірлеу және іске асыру әдіснамасын меңгеру негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; типологиялық тәсіл негізінде басқарудың психологиялық әдістерін меңгеру. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдіс, Жоба әдісі, кейс-стади

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және әрекеттік тәсіл
    Несиелер: 5

    " Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және әрекеттік тәсілдер" пәнін игерудің мақсаттары: білім беру психологиясындағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер саласындағы әдіснамалық білімді игеру арқылы білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша кәсіби қызметтің құндылық-семантикалық негіздерін ғылыми түсінуге және түсінуге әкелетін магистрдің кәсіби құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердегі ақпараттандыру және компьютерлендіру
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ақпараттандыру пәнінің мақсаты ғылыми жұмыстардың барлық кезеңдерінде ҰАТ қолдану арқылы табиғаттағы, техникадағы және қоғамдағы құбылыстар мен заңдылықтар туралы ғылыми білімдерді алу мен тереңдетуге бағытталған. Перспективалы бағдарламалық және аппараттық құралдар бойынша зерттеулер жүргізу. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай тудыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік білім берудегі құзыреттілік тәсіл тұжырымдамасы
    Несиелер: 6

    Кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың тұжырымдамалық негіздері мен ғылыми тәсілдерін зерделеу. Білім беруді ақпараттандырумен және жаһандық интеграциямен контексте құзыреттілік тәсілді іске асыру. Ұлттық кәсіптік білім беру жүйесіндегі құзыреттілік тәсілдің ерекшеліктері. Құзыреттілік білім беру парадигмасындағы негізгі құзыреттердің маңызды сипаттамасы. Педагогикалық кадрларды кәсіби даярлауда негізгі құзыреттерді қалыптастырудың ұйымдастырушылық шарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі жобалау және сараптама
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім беру бағдарламаларын, технологияларын, білім беру парадигмаларын жобалау мен сараптаудың теориялық-әдіснамалық негіздерін игеру болып табылады. Магистранттардың білім беру және ғылыми қызметті жобалау және сараптау саласындағы кәсіби тәжірибесінің негіздерін қалыптастыру. Үздіксіз білім беру контексінде білім беру жүйелерін сараптаудың әдістемелік рәсімдері мен жобалау барысында кәсіби қызмет мәселелерін шешуге кешенді тәсілді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлға психологиясындағы заманауи тәсілдер
    Несиелер: 5

    Тұлға психологиясының теориялық, әдістемелік және практикалық тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Тұлға психологиясы саласында ғылыми психологиялық зерттеу әдіснамасын қолдану, тұлға психологиясының негізгі тәсілдері мен ғылыми мектептерін; практикалық қызметте тұлғаның әлеуметтік-психологиялық көріністерін анықтау; үздіксіз даму арнасында тұлға туралы психологиялық білім жүйесін меңгеру. Тұлға психологиясындағы заманауи тәсілдерге сәйкес диагностикалық және түзету жұмыстарын жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғалық психология типологияны
    Несиелер: 5

    Тұлғаның типологизациясының теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттейді. Тұлғаның психологиялық құрылымын, тұлғаның әртүрлі жіктелу негіздерін түсіну. Типологияға байланысты жеке тұлғаны психологиялық қолдау бойынша білімді, дағдыларды, құзыреттілікті жетілдіру. Кәсіби қызметте қолданылатын әртүрлі жағдайлар мен факторларды сәйкестендіре, талдай және синтездей алады. Адамдардың әртүрлі санаттарымен психоәлеуметтік, диагностикалық және психокоррекциялық жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру сапасын бағалау және басқару
    Несиелер: 5

    Білім беру сапасын бағалау және басқару саласындағы кәсіби құзыреттілікті жетілдіру. Білім беру жүйелерінің жұмыс істеуі мен дамуын, білім беруді басқарудағы инновациялық процестерді зерттеу, жоғары білімнің қазіргі тенденцияларын білу. Білім беру сапасын арттырудың әдістері мен құралдарын практикалық игеру, білім беру сапасын бағалау критерийлерін әзірлеу. Педагогтердің тұрақты кәсіби өсуі үшін жағдай жасау, мектепті басқару тиімділігін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердегі математикалық статистика
    Несиелер: 6

    "Ғылыми зерттеулердегі математикалық статистика" пәнін оқу аясында магистранттар математикалық статистика саласында теориялық және практикалық білім жүйесін қалыптастырады, статистикалық ақпаратты алу, өңдеу әдістерін қолдану дағдыларын игереді, психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі заңдылықтарды анықтайды, кейіннен талдау мақсатында корреляция мен регрессияны анықтайды, мүмкін болатын оқиғалардың болжамын жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғалық өсу психологиясы
    Несиелер: 6

    Жеке өсудің негізгі кезеңдерін, жеке даму заңдылықтарын, өзін-өзі тану және өзін-өзі тану процесінің реттеуші қызметін анықтау. Өмір бойы өзін-өзі жүзеге асыруға және үздіксіз дамуға бағытталған тұлғалық өсу тренингтерінің дағдылары мен бағдарламаларын қалыптастыру. Жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық қолдау үшін әртүрлі психотерапиялық, релаксация және медитация психотехникасын қолдану. Психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастырудың әртүрлі психотехникаларын, құралдары мен әдістерін тиімді таңдауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық инноватика негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылым мен заманауи білім берудегі инновациялық құбылыстар мен процестермен танысу. Инноватиканың негізгі ұғымдары. Білім берудегі инновациялық процестің анықтамасы және мәні. Білім берудегі инновацияның сипаттамасы, инновациялық педагогикалық іс-әрекеттің мәні. Инновациялардың жіктелуі. Инновацияларды бағалаудың сипаттамасы мен критерийлері. Білім берудегі инновацияның көздері, инновациялық процестердің заңдылықтары. Инновациялық оқу орындары. Білім берудегі инновациялық тәсілдер мен технологиялар. Қазақстандағы білім берудегі инновациялар. Қазақстанның жоғары білім беру жүйесіндегі инновациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 6

    Көшбасшылық теорияларының теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттеу. Болашақ білім беру менеджерлерінің көшбасшылық қасиеттерін дамыту және жетілдіру. Магистранттарда ұйымдастырушылық жағдайды талдау және оған сәйкес келетін кәсіби мінез-құлық тәсілдерін таңдау дағдыларын қалыптастыру және көшбасшы мен бағыныштылардың өзара іс-қимылы, себептерін анықтау, тәуекелдерді бағалау және білім беру ұйымындағы басшы мен персоналдың кәсіби өзара іс-қимылының белгілі бір ерекшеліктерінің мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік білім беру кеңістігін дамытудың заманауи тенденциялары
    Несиелер: 6

    Әлемдік білім беру жүйелерін және халықаралық педагогикалық тәжірибенің жаһандық тенденцияларын жалпыланған талдау. Шетелдегі заманауи мектеп және педагогика: негізгі басымдықтар, өзекті мәселелер, мектеп жүйелері, мектептегі білім беру практикасы, оқыту мен тәрбиелеуді реформалау. ТМД елдері мен Қазақстанның мектебі мен педагогикасы: ТМД елдерінің мектеп жүйесі, білім беру мен тәрбиелеу жолдары туралы полемика, ТМД елдерінің білім беру-инновациялық практикасы. Әлемдегі білім беру деңгейлерінің сипаттамасы: мектепке дейінгі, бастауыш, орта, Толық, бейінді, техникалық және кәсіптік жоғары оқу орнына дейінгі. Әлемдегі жоғары және жоғары білімнің сипаттамасы. Өмір бойы барлығына үздіксіз білім берудің жаңа білім беру тұжырымдамасын жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылым мен білім берудің заманауи инновациялық процестері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-ғылым мен жоғары кәсіптік білім беру саласындағы заманауи инновациялық даму тенденциясын зерттеу. Оқу-тәрбие процесі мен ғылыми қызметті ұйымдастыруға шығармашылық, жаңашыл көзқарасты дамытуға бағытталған білім берудегі инновациялық процестерді қарастыру. Заманауи инновациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру бойынша психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Ғылым мен білім берудегі инновациялардың нәтижелерін талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    педагог-психологтың кәсіби қызметінде көшбасшылық және ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетеді

  • Код ON5

    зерттеу нәтижелерін әртүрлі деңгейдегі ғылыми басылымдарда жариялайды

  • Код ON3

    ғылым мен білім берудегі классикалық теориялар мен заманауи трендтерге сәйкес ғылыми-әдістемелік, оқу-әдістемелік өнімді әзірлейді

  • Код ON8

    білім беру процесіне қатысушылардың әлеуетін ашу үшін психологиялық-педагогикалық ұсыныстар әзірлейді

  • Код ON2

    Психологиялық-педагогикалық зерттеулерде педагогикалық өлшеу тәсілдерін, оның ішінде бағдарламалық қамтамасыз ету көмегімен қолданады

  • Код ON1

    Білім беру мазмұнының негіздерін практикада ғылыми-теориялық білімді қолданады

  • Код ON4

    білім беру процесі субъектілерінің жеке әлеуетін ашу мақсатында қолайлы білім беру ортасын құруға жәрдемдеседі

  • Код ON6

    Білім алушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын нығайту мақсатында оқу-тәрбие процесінің диагностикасын және мониторингін жүргізеді

Top