Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент) в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру ұйымдарының педагогикалық іс-әрекетін басқарудың әдіснамалық негіздерін зерделеу;Мазмұны:«Сапаны бағалау», «Білім беру қызметінің сапасы», «Білім беру қызметтерінің сапасын басқару», «Білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ету», «Білім беру қызметтерінің сапасын жақсарту» ұғымдары және олардың ара қатынасы.Құзыреттіліктер: білім сапасы саласында басқарушылық шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару дағдыларын дамыту. Мазмұны: Әдістеме туралы түсінік. Теория, түсінік, стратегия, ғылыми зерттеулерге көзқарас. Психологиялық-педагогикалық дизайнның концептуалды және категориялық аппараты. Жобалау кезеңдері. Жобалау әдістері. Нәтижелерді өңдеу, жобалау, енгізу. Ғылыми сөйлеу мәдениеті. Зерттеу (жоба) жүргізудегі оқытушы мен психологтың мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру бағдарламасы жетекшісінің өзін-өзі басқаруы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өзін-өзі басқаруды дамыту және тиімді басқару техникасы бойынша теориялық және қолданбалы білімді меңгерту.Мазмұны: Өзіндік менеджменттің мақсаттары, міндеттері құрылымы және функциялары. Өз мансабын жоспарлау және құру. Өзін-өзі тиімді басқару.. Жұмысты іздеу және алу технологиясы. Өзін-өзі таныстыру. Менеджердің имиджі.Құзыреттіліктер: менеджердің кәсіби іс-әрекетін және өз эмоцияларын басқару қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу іс-әрекетіндегі аргументация теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің зерттеу іс-әрекеті мен аргументация теориясы туралы түсініктерін және оны практикалық іс-әрекетте қолдану дағдыларын қалыптастыру.Мазмұны: Аргументация теориясы ұғым ретінде. Эмпирикалық аргументация. Теориялық дәлел. Мәтін мәндік аргументация. Аргументациядағы түсіндірулер мен түсінулер.Аргументацияның логикалық негіздері. Аргументация және дәлелдеме.Құзыреттіліктер: жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларды сыни талдауды жүзеге асыру, іс-әрекет стратегиясын әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйымдастыруды дамыту уақытты басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұйым субъектілерінің ұйымдастыру тәртібі мен уақытын басқару бойынша білімдерді дарыту Мазмұны. Ұйымның табиғаты. Ұйымның қалыптасу және даму ерекшеліктері. Ұйымдағы жеке тұлға. Ұйымда топтық мінез-құлықты қалыптастыру. Көшбасшылық және ұйымдастырушылық мінез-құлық ресурстары. Құзыреттіліктер: ұйымдағы уақыт пен мінез-құлықты басқару бойынша психологиялық-педагогикалық білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тайм менеджмент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: уақытты тиімді жоспарлау тәсілдерін, іс-әрекетті ұйымдастыру әдістерін және өзін-өзі ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, мақсат қою, жоспарлау, басымдықтарды орналастыру және өкілеттілікті беру бойынша уәждемені зерделеу Мазмұны: Тайм-менеджмент түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Тайм-менеджмент ұстанымдары. Уақытты ұтымды жоспарлау әдістері. Құзыреттіліктер: жұмыс барысын оңтайландыру үшін уақытты басқару құралдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесін басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қарқынды өзгеру ортасы жағдайында ұйымның педагогикалық жүйелер мен субъектілердің мінез-құлқын басқарудың жалпы мәдени, кәсіби, ұйымдастырушылық-басқарушылық және аналитикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Білім беруді басқарудың тарихи-әдіснамалық негіздері:Әл-Фараби, Фирдауси, Ж.Баласағұн,Кейкаус және т.б.тұжырымдамалары.Тұлғааралық қатынастар және коммуникация. Құзыреттіліктер: әртүрлі білім беру жүйелерін тиімді басқару технологияларын меңгеру, олардың ерекшеліктерін түсіну және стратегиялық жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру бағдарламаларының сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру бағдарламаларын тиімді іске асыру үшін білім алушылардың басқару дағдыларын меңгерту.Мазмұны: педагогикалық теория мен практикадағы білім беру сапасы туралы мәселе.Білім беру сапасын басқару: жаңа тәсілдер.On-line оқыту жағдайында білім беру үдерісінің сапасын басқару.Құзіреттіліктер: кәсіби іс-әрекетте білім беру бағдарламаларының сапасын басқарудың әртүрлі механизмдерін қолдану дағдысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі білім беру технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қашықтықтан оқытуды басқару дағдыларын қалыптастыру.Мазмұны. Әлемдік ақпараттық ресурстардың жалпыға қол жетімділігі және білім беру жүйесінің жаңа мүмкіндіктері. Инновацияны және заманауи білім беру қызметтерін басқару.Ақпараттық ортаны басқару ерекшеліктері. Студентті өз бетінше оқыту ұстанымдары және ақпаратты беру тәсілдерін басқару. Педагогтың жаңа рөлі.Құзыреттіліктер: заманауи білім беру қызметтерін басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Операциялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру ұйымдарындағы операциялық менеджмент, үдерістер мен операцияларды ұйымдастыру және басқару негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Операциялық менеджменттің мәні, адам іс-әрекетінің барлық түрлерінде практикалық қолдану. Операцияларды басқарудағы Ф. Тейлордың ғылыми теориясы. Құзыреттіліктер: операциялық менеджменттің принциптері мен әдістерін моделдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру экономикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың өскелең ұрпақты оқыту мен тәрбиелеу саласындағы экономикалық заңдар мен санаттардың ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту. Мазмұны. «Білім экономикасы» ғылымының тарихы. Білім берудің экономикалық тәсілі: неоклассикалық және кейнсиандық. Құзыреттіліктер: заманауи білім беру экономикасының ерекшеліктері туралы білімді меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру ұйымдарының стратегиялық менеджменті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыртқы ортаның жоғары бәсекелестігі жағдайында стратегиялық менеджменттің негізгі теориялық және практикалық тәсілдерін зерделеу.Мазмұны: Стратегиялық менеджмент негіздері. Стратегиялық басқару кезеңдері.Стратегиялық менеджменттің аналитикалық құралдары. Стратегиялық позицияларды талдау және таңдау рәсімі. Стратегияны іске асыру және орындалуын бақылау. Құзыреттіліктер: ұйымның қызметін басқаруда стратегиялық шешімдерді әзірлеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам ресурстарын басқарудағы HR-менеджмент және сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты:теориялық білім мен HR-менеджмент міндеттерін және адам ресурстарын тиімді Мазмұны: HR корпоративтік мәдениет пен персоналды іріктеу және жалдау процесін әзірлеудегі менеджер. Персоналды бағдарлау, бағалау және оқыту. Деректер қоймасы және online оқыту. Қызметкерлерге ақы төлеу, ынталандыру,сыйақы беру жүйесі. Аутплейсмент.Құзыреттіліктер: персоналды басқарудың тиімді техникасы мен механизмдерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру саласындағы кроссмәдени менеджмент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: нарықтық ортаның өзгеру сипатына байланысты кроссмәдени менеджмент ұстанымдарының эволюциялық процестері туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Кросс-мәдени менеджмент: заманауи үрдістер мен өзекті мәселелері. Этносаралық шиеленіс және мәдени айырмашылықтарды басқару. Құзыреттіліктер: әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу қабілеті, кросс-мәдени ортада ұйымдастыру мәдениетін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бенчмаркинг және білім беру қызметтерінің маркетингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бенчмаркингті ұйымдастыру саласында теориялық білімді қалыптастыру, білім беру қызметтері маркетингінің жаңа құралдарын іздеуге дағдыландыру. Мазмұны: Бенчмаркинг: негізгі ұғымдар мен іске асыру үдерісі. Бенчмаркинг ЖОО іс-әрекетінің тиімділігін басқару құралы ретінде. Құзыреттіліктер: ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеу, іс-шараларды жоспарлау және оны жүзеге асыру туралы білімдері мен біліктері, бизнес-процестер мен бәсекелестік ортаны талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру кезінде сапа шығындарын басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі білім беру ұйымдарының дамуын бағалау және БББ ( Білім беру бағдарламасын) жүзеге асыру барысындағы жағымсыз құбылыстарды жеңуге қажетті білім беру мен біліктілік меңгерту. Мазмұны. Қазіргі заманғы университеттердің білім беруді, ғылым мен мәдениетті дамытуды қамтамасыз етуге қатысты міндеттері. Шығындарды басқару жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі халықаралық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың негізгі халықаралық зерттеулер және олардың мәдениетаралық қарым-қатынасты дамытуға әсері туралы білімдерін кеңейту. Мазмұны: Білім беру сапасын бағалау бойынша халықаралық салыстырмалы зерттеулердің мақсаты мен міндеттері. Халықаралық ұйымдар: IEA оқу жетістіктерін бағалау бойынша халықаралық қауымдастық. Құзыреттіліктер: әртүрлі елдердегі білім беру жүйесінде болып жатқан өзгерістерді салыстырмалы талдау ,бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім мен инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты:басқару қызметінің ерекше түрі ретінде ұйымда білімді басқару туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; білім мен инновацияны басқарудың негізгі құралдары мен әдістерін меңгерту.Мазмұны:Әл-Фараби,Ибн Сина, Фирдауси,Ж.Баласағұн тұжырымдамалары.Білімді басқару жүйесі: әлемдік тәжірибе.Құзыреттіліктер: білімді басқару бойынша стратегиялық тәсілдерді талдау және жобалау; жаңа білімді тәжірибеде өз бетінше қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    менеджменттің барлық бағыттары бойынша теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын практикада қолданады, басқарушылық міндеттерді шешу мақсатында әртүрлі ғылымдардан білімін жинақтайды, негізгі ойларын шет тілінде баяндайды;

  • Код ON7

    операциялық және HR-менеджменттің өзекті мәселелерін талқылау және сыни талдау мақсатында ситуациялық кейстер мен практикалық тапсырмаларды әзірлейді;

  • Код ON2

    классикалық менеджменттің теориялық білімін іс-жүзінде қолданады; заманауи білім беру қызметтері мен инновациялар саласындағы білімді басқару мәселелерін бағалайды;

  • Код ON8

    әртүрлі білім беру жүйелеріне тән басқару үдерістерін моделдейді, оларды қазіргі білім беру нарығының шынайылығына сәйкестендіреді;

  • Код ON9

    қазіргі менеджердің кәсіби іс-әрекетін және кроссмәдени менеджменттің ерекшеліктерін реттейтін ұлттық және халықаралық стандарттарды қолданады;

  • Код ON1

    -әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық ғылымдар мен қазіргі заманғы менеджменттің өзекті әдістемелік-философиялық мәселелерін зерттейді;

  • Код ON6

    адам ресурстарын басқару саласындағы қазіргі заманғы тұжырымдамаларды бағалайды;

  • Код ON3

    кәсіби құзыреттілік және стратегиялық жоспарлау саласындағы міндеттерді шешеді, білім сапасын басқаруға әсер ететін факторларды анықтай алады;

  • Код ON10

    әріптестермен бірігіп, командада жұмыс істеуге және корпоративтік рухты дамытуға дайын;

  • Код ON5

    жобалау және диссертациялық жұмыстарды орындау үдерісінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасын қолданады; зерттеу мәдениетін меңгерген, білім беру жүйелерін басқарудың заңдылықтарын, принциптерін, технологиялары мен әдістерін ескереді;

  • Код ON11

    өнімді ұйымдастыру-басқару шешімдерін табады және оларға жауапкершілік алуға дайын екендіктерін көрсетеді;

  • Код ON12

    қазіргі ақпараттық қоғам жағдайында адам ресурстарын басқарудың гуманистік ұстанымдарын басшылыққа алады;

Top