Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B02109 Педагогика хореографиясы в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

Пәндер

  • Халық-сахналық  биін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Бағдарлама қозғалысын зерттеудің және оқытудың теориясы мен әдіснамасын біліңіз, әртүрлі байланыстырушы элементтерді, танымал және академиялық секциялардың күрделі материалын қолданыңыз.

    Несиелер - 3
  • Классикалық бинің орындау техникасы

    Орта және аға цикл классикалық биінің қозғалысын орындау әдісін оқыту әдістемесі.

    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Педагогиканың негіздерін оқу: негізгі ұғымдар мен санаттар.

    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Несиелер - 3
  • Халық-сахналық биін оқыту практикумы

    Арнайы білім беру мекемелерінің бітіру курстарында халық биін оқыту әдістемесі.

    Несиелер - 6
  • Классикалық бидің әдістемелік  негіздері

    Оқудың 1-2 ж. классикалық биін оқытудың әдістемелік негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халық-сахна биінің әдістемелік негіздері

    Залдың ортасында, станоктың қасында қарапайым би мен қозғалыстардың қарапайым элементтерін зерттеудің әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка теориясы

    Негізгі ұғымдарды зерттеу: музыкалық дыбыс және оның қасиеттері, музыкалық белгілер, дыбыстың ұзақтығы, үзіліс, метр және ырғақ, аралық, ақорда, көңіл-күй және тоналдылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халық-сахна биінің әдістемелік негіздері

    Залдың ортасында, станоктың қасында қарапайым би мен қозғалыстардың қарапайым элементтерін зерттеудің әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Классикалық биінің әдістемелік негіздері

    Оқудың 1-2 ж. классикалық биін оқытудың әдістемелік негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хореография пәндерінің музыкалық көркемделуі

    Классикалық музыка сабақтарының негізгі қағидаларын меңгеру. фольклорлық, тарихи-тұрмыстық, қазақ билері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлемдік хореографияы тарихы

    Әлемдік хореографиялық үдерісті зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі

    XVI - XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық би театрының хореографиясының дамуының негізгі кезеңдерін, оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хореографиялық мұра

    Музыкалық және хореографиялық шығармаларды құру тарихын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді оқытудың педагогикалық  негіздері/

    Орта класстардағы классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері (3-4 ж. оқуы).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Курстың құрылымына: теориялық материалдар кластерінен және тілді оқудағы коммуникативті жүйелік принциптерді қанағаттандыратын кәсіби-бағыттауға икемделген блоктарынан тұрады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халық-сахналық биінің педагогикалық  негіздері

    Бағдарламалық материалдарды оқытудың педагогикалық негіздері күрделі комбинацияларда және жылдам қарқынмен орындау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ және шетел музыкасының тарихы

    Музыкалық тарихты зерттеу: көрнекті еуропалық, орыс, совет және қазақ композиторларының өмірбаяны және негізгі музыкалық шығармалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді оқытудың педагогикалық  негіздері

    Орта класстардағы классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері (3-4 ж. оқуы).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілi

    Курс LSP (арнайы мақсатқа, кәсіби бағдарланған қатынасқа арналған тіл) деңгейінде кәсіби орыс тілін меңгеру үшін шығармашылық мамандықтар студенттеріне арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі

    XVI - XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық би театрының хореографиясының дамуының негізгі кезеңдерін, оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халық-сахналық биінің педагогикалық  негіздері

    Бағдарламалық материалдарды оқытудың педагогикалық негіздері күрделі комбинацияларда және жылдам қарқынмен орындау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хореографиялық мұра

    Музыкалық және хореографиялық шығармаларды құру тарихын зерттеу. Классикалық мұраны практикалық таныстыру және игеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ биінің әдістемелік негіздері/

    Әйелдер мен ерлер секцияларында қазақ би техникасының негіздерін зерттеу. қолдар Негізгі қол қозғалысы: позициялар, аудармалар және белгілі бір позициялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем мәдениетінің тарихы

    Тұжырымдама әлемнің көркем мәдениетінің қазіргі заманнан

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді  оқыту  әдістемесі

    Орта және аға цикл классикалық биінің қозғалысын оқыту әдістемесі. Станоктың қасында жаттығулардағы әр түрлі әдістермен айналуды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • /Классикалық бинің орындау техникасы

    Орта және аға цикл классикалық биінің қозғалысын орындау әдісін оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халық-сахна биінің әдістемелік негіздерін оқыту

    Екі биді оқыту әдістемесі. Серіктестердің коммуникативтік дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дуэтті классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Дуэт-классикалық бидің дамуының тарихи кезеңдерін, оқытудың теориясы мен әдіснамасын, дуэт-классикалық биін жерді орындау және әуе қолдау техникасын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модерн биінің орындалу техникасы

    Жаттығудың негізгі қозғалысын меңгеру Залдағы еденде және ортасында заманауи би техникасында, заманауи бидің негізгі қағидаларын қолданумен

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығыс биінің негіздері

    Курстық бағдарлама студенттерді Шығыс халықтарының би мәдениетіне таныстырады. Шығыс халықтары би техникасының

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлем мәдениетінің тарихы

    Тұжырымдама әлемнің көркем мәдениетінің қазіргі заманнан

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді  оқыту  әдістемесі

    Орта және аға цикл классикалық биінің қозғалысын оқыту әдістемесі. Станоктың қасында жаттығулардағы әр түрлі әдістермен айналуды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балет медицинасының анатомиясы мен физиологиясы

    Студенттер жасына қатысты физикалық белсенділік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дуэтті классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Дуэт-классикалық бидің дамуының тарихи кезеңдерін, оқытудың теориясы мен әдіснамасын, дуэт-классикалық биін жерді орындау және әуе қолдау техникасын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Модерн биінің орындалу техникасы

    Жаттығудың негізгі қозғалысын меңгеру Залдағы еденде және ортасында заманауи би техникасында, заманауи бидің негізгі қағидаларын қолданумен

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлем халықтарының билері

    Ерекше ұлттың ұлттық салт-дәстүрлерін, әдет-ғұрпын, мәдениетін, өмір салтын ұғыну және түсінуімен тығыз байланыста болатын би элементтері, жеке элементтер мен қозғалыстардың техникасын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ биінің әдістемелік негіздері

    Әйелдер мен ерлер секцияларында қазақ би техникасының негіздерін зерттеу. қолдар Негізгі қол қозғалысы: позициялар, аудармалар және белгілі бір позициялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халық-сахна биінің әдістемелік негіздерін оқыту

    Екі биді оқыту әдістемесі. Серіктестердің коммуникативтік дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заман  хореографиясы

    Қол мен аяқтың негізгі позицияларын зерттеу, орта және жынысы бойынша дене құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді оқыту практикумы

    Арнайы білім беру мекемелерінің жоғарғы сыныптарында классикалық биді оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы бал биінің негіздері

    Еуропалық және Латын Американдық бағдарламаларының би фигураларын «E» класы бойынша орындауды және зерттеу әдістерін зерттеу: баяу вальс, жылдам фокстрот, вальс, самба, ча-ча-ча, джайв.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ биін оқыту практикумы

    Қазақ халық биінің шығу тегі туралы зерттеу. Әйелдер мен ерлер биін оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халық-сахналық биін оқыту практикумы

    Арнайы білім беру мекемелерінің бітіру курстарында халық биін оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлем халықтарының билері

    Ерекше ұлттың ұлттық салт-дәстүрлерін, әдет-ғұрпын, мәдениетін, өмір салтын ұғыну және түсінуімен тығыз байланыста болатын би элементтері, жеке элементтер мен қозғалыстардың техникасын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балетмейстер өнері

    Би театрының жанрындағы жұмыстарды қабылдау Физикалық театр жанрындағы жұмыстарды қабылдау Хореографиялық композициядағы пәнмен жұмыс жасау Хореографиялық миниатюралар құрамы және шығаруы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Орта-арнайы хореографиялық әртістерді даярлаудың барлық деңгейлерінде ерлер мен әйелдердің қазақ би бөлімдерін оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Орта арнайы оқу орындарында классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заман хореографиясы "

    Қол мен аяқтың негізгі позицияларын зерттеу, орта және жынысы бойынша дене құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Көптілді оқытудың дағдыларын қолдану арқылы хореографиялық пәндер бойынша орта арнайы білім беру мекемелерінде педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
  • Би әдістерін үйрену және орындау дағдыларын меңгеру, би ұжымдарында практикалық іс-шараларды өткізу.
  • Әдістемелік және педагогиканың негіздерін білу арқылы кіріспе орындаушыларға білім беру және дайындау.
  • Құқық негіздері мен өнер саласында басқаруды басшылыққа ала отырып, шығармашылық және педагогикалық үдерістерді басқарады.
  • Білім беру ісін жүзеге асыруда тарих, теория және әлемдік мәдениеттің білімін білу.
  • Қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі мен ғылыми зерттеулердің негіздерін білу.
  • Заманауи, бал-хореография мен негізгі композицияларды орындау әдістерін меңгеру.
  • Хореографиялық пәндер бойынша оқу үрдісін оқу практикасында алынған тәжірибені пайдалана отырып жоспарлау.
  • Анатомия мен физиология туралы білімді қолдану және хореографиялық пәндерді оқыту дағдыларын меңгеру арқылы қосымша білім беру саласындағы шығармашылық ұжымдарды және оқу орталықтарын ұйымдастырады және басқарады.
  • Концерт нөмірлерін шығару.
  • Командада жұмыс істей білу, тәуелсіз шешімдерді қабылдау және оқыту тәжірибесі мен диплом алдындағы тәжірибені пайдалану арқылы жауапкершілікті өз мойнына алу.
Top