Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B02109 Педагогика хореографиясы в Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Хореографиялық өнердің даму деңгейіне сәйкес тәуелсіз практикалық педагогикалық және ғылыми-әдістемелік жұмыс үшін білім мен дағдылардың барлығына ие гуманистік көзқараспен білікті мамандарды даярлау. Хореографияның әртүрлі бағыттарын зерттеу арқылы студенттердің жеке тұлғалық ерекшеліктерін әртараптандыруға жағдай жасау.
Академиялық дәреже
Бакалавриат
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы
Оқу мерзімі
4 года
Кредиттер көлемі
240
ҰБТ-дағы пәндер
Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
Білім беру саласы
6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
Дайындық бағыты
6B021 Өнер
Білім беру бағдарламаларының тобы
B028 Хореография
  • Халық-сахналық  биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бағдарлама қозғалысын зерттеудің және оқытудың теориясы мен әдіснамасын біліңіз, әртүрлі байланыстырушы элементтерді, танымал және академиялық секциялардың күрделі материалын қолданыңыз.

  • Классикалық бинің орындау техникасы
    Несиелер: 3

    Орта және аға цикл классикалық биінің қозғалысын орындау әдісін оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагогиканың негіздерін оқу: негізгі ұғымдар мен санаттар.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
  • Халық-сахналық биін оқыту практикумы
    Несиелер: 6

    Арнайы білім беру мекемелерінің бітіру курстарында халық биін оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
  • Классикалық бидің әдістемелік  негіздері
    Несиелер: 4

    Оқудың 1-2 ж. классикалық биін оқытудың әдістемелік негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халық-сахна биінің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    Залдың ортасында, станоктың қасында қарапайым би мен қозғалыстардың қарапайым элементтерін зерттеудің әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 3

    Негізгі ұғымдарды зерттеу: музыкалық дыбыс және оның қасиеттері, музыкалық белгілер, дыбыстың ұзақтығы, үзіліс, метр және ырғақ, аралық, ақорда, көңіл-күй және тоналдылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халық-сахна биінің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Залдың ортасында, станоктың қасында қарапайым би мен қозғалыстардың қарапайым элементтерін зерттеудің әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық биінің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    Оқудың 1-2 ж. классикалық биін оқытудың әдістемелік негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореография пәндерінің музыкалық көркемделуі
    Несиелер: 3

    Классикалық музыка сабақтарының негізгі қағидаларын меңгеру. фольклорлық, тарихи-тұрмыстық, қазақ билері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік хореографияы тарихы
    Несиелер: 3

    Әлемдік хореографиялық үдерісті зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    XVI - XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық би театрының хореографиясының дамуының негізгі кезеңдерін, оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореографиялық мұра
    Несиелер: 3

    Музыкалық және хореографиялық шығармаларды құру тарихын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың педагогикалық  негіздері/
    Несиелер: 3

    Орта класстардағы классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері (3-4 ж. оқуы).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Курстың құрылымына: теориялық материалдар кластерінен және тілді оқудағы коммуникативті жүйелік принциптерді қанағаттандыратын кәсіби-бағыттауға икемделген блоктарынан тұрады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биінің педагогикалық  негіздері
    Несиелер: 3

    Бағдарламалық материалдарды оқытудың педагогикалық негіздері күрделі комбинацияларда және жылдам қарқынмен орындау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ және шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Музыкалық тарихты зерттеу: көрнекті еуропалық, орыс, совет және қазақ композиторларының өмірбаяны және негізгі музыкалық шығармалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың педагогикалық  негіздері
    Несиелер: 3

    Орта класстардағы классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері (3-4 ж. оқуы).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілi
    Несиелер: 3

    Курс LSP (арнайы мақсатқа, кәсіби бағдарланған қатынасқа арналған тіл) деңгейінде кәсіби орыс тілін меңгеру үшін шығармашылық мамандықтар студенттеріне арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    XVI - XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық би театрының хореографиясының дамуының негізгі кезеңдерін, оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биінің педагогикалық  негіздері
    Несиелер: 3

    Бағдарламалық материалдарды оқытудың педагогикалық негіздері күрделі комбинацияларда және жылдам қарқынмен орындау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хореографиялық мұра
    Несиелер: 3

    Музыкалық және хореографиялық шығармаларды құру тарихын зерттеу. Классикалық мұраны практикалық таныстыру және игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ биінің әдістемелік негіздері/
    Несиелер: 5

    Әйелдер мен ерлер секцияларында қазақ би техникасының негіздерін зерттеу. қолдар Негізгі қол қозғалысы: позициялар, аудармалар және белгілі бір позициялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 3

    Тұжырымдама әлемнің көркем мәдениетінің қазіргі заманнан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық биді  оқыту  әдістемесі
    Несиелер: 3

    Орта және аға цикл классикалық биінің қозғалысын оқыту әдістемесі. Станоктың қасында жаттығулардағы әр түрлі әдістермен айналуды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • /Классикалық бинің орындау техникасы
    Несиелер: 3

    Орта және аға цикл классикалық биінің қозғалысын орындау әдісін оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық-сахна биінің әдістемелік негіздерін оқыту
    Несиелер: 3

    Екі биді оқыту әдістемесі. Серіктестердің коммуникативтік дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дуэтті классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Дуэт-классикалық бидің дамуының тарихи кезеңдерін, оқытудың теориясы мен әдіснамасын, дуэт-классикалық биін жерді орындау және әуе қолдау техникасын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Модерн биінің орындалу техникасы
    Несиелер: 3

    Жаттығудың негізгі қозғалысын меңгеру Залдағы еденде және ортасында заманауи би техникасында, заманауи бидің негізгі қағидаларын қолданумен

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс биінің негіздері
    Несиелер: 3

    Курстық бағдарлама студенттерді Шығыс халықтарының би мәдениетіне таныстырады. Шығыс халықтары би техникасының

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 3

    Тұжырымдама әлемнің көркем мәдениетінің қазіргі заманнан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық биді  оқыту  әдістемесі
    Несиелер: 3

    Орта және аға цикл классикалық биінің қозғалысын оқыту әдістемесі. Станоктың қасында жаттығулардағы әр түрлі әдістермен айналуды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балет медицинасының анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 3

    Студенттер жасына қатысты физикалық белсенділік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэтті классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Дуэт-классикалық бидің дамуының тарихи кезеңдерін, оқытудың теориясы мен әдіснамасын, дуэт-классикалық биін жерді орындау және әуе қолдау техникасын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Модерн биінің орындалу техникасы
    Несиелер: 3

    Жаттығудың негізгі қозғалысын меңгеру Залдағы еденде және ортасында заманауи би техникасында, заманауи бидің негізгі қағидаларын қолданумен

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының билері
    Несиелер: 3

    Ерекше ұлттың ұлттық салт-дәстүрлерін, әдет-ғұрпын, мәдениетін, өмір салтын ұғыну және түсінуімен тығыз байланыста болатын би элементтері, жеке элементтер мен қозғалыстардың техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биінің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    Әйелдер мен ерлер секцияларында қазақ би техникасының негіздерін зерттеу. қолдар Негізгі қол қозғалысы: позициялар, аудармалар және белгілі бір позициялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық-сахна биінің әдістемелік негіздерін оқыту
    Несиелер: 3

    Екі биді оқыту әдістемесі. Серіктестердің коммуникативтік дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заман  хореографиясы
    Несиелер: 3

    Қол мен аяқтың негізгі позицияларын зерттеу, орта және жынысы бойынша дене құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқыту практикумы
    Несиелер: 6

    Арнайы білім беру мекемелерінің жоғарғы сыныптарында классикалық биді оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы бал биінің негіздері
    Несиелер: 3

    Еуропалық және Латын Американдық бағдарламаларының би фигураларын «E» класы бойынша орындауды және зерттеу әдістерін зерттеу: баяу вальс, жылдам фокстрот, вальс, самба, ча-ча-ча, джайв.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқыту практикумы
    Несиелер: 3

    Қазақ халық биінің шығу тегі туралы зерттеу. Әйелдер мен ерлер биін оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биін оқыту практикумы
    Несиелер: 6

    Арнайы білім беру мекемелерінің бітіру курстарында халық биін оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының билері
    Несиелер: 3

    Ерекше ұлттың ұлттық салт-дәстүрлерін, әдет-ғұрпын, мәдениетін, өмір салтын ұғыну және түсінуімен тығыз байланыста болатын би элементтері, жеке элементтер мен қозғалыстардың техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнері
    Несиелер: 3

    Би театрының жанрындағы жұмыстарды қабылдау Физикалық театр жанрындағы жұмыстарды қабылдау Хореографиялық композициядағы пәнмен жұмыс жасау Хореографиялық миниатюралар құрамы және шығаруы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Орта-арнайы хореографиялық әртістерді даярлаудың барлық деңгейлерінде ерлер мен әйелдердің қазақ би бөлімдерін оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Классикалық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Орта арнайы оқу орындарында классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі заман хореографиясы "
    Несиелер: 3

    Қол мен аяқтың негізгі позицияларын зерттеу, орта және жынысы бойынша дене құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Көптілді оқытудың дағдыларын қолдану арқылы хореографиялық пәндер бойынша орта арнайы білім беру мекемелерінде педагогикалық қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON2

    Би әдістерін үйрену және орындау дағдыларын меңгеру, би ұжымдарында практикалық іс-шараларды өткізу.

  • Код ON3

    Әдістемелік және педагогиканың негіздерін білу арқылы кіріспе орындаушыларға білім беру және дайындау.

  • Код ON4

    Құқық негіздері мен өнер саласында басқаруды басшылыққа ала отырып, шығармашылық және педагогикалық үдерістерді басқарады.

  • Код ON5

    Білім беру ісін жүзеге асыруда тарих, теория және әлемдік мәдениеттің білімін білу.

  • Код ON6

    Қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі мен ғылыми зерттеулердің негіздерін білу.

  • Код ON7

    Заманауи, бал-хореография мен негізгі композицияларды орындау әдістерін меңгеру.

  • Код ON8

    Хореографиялық пәндер бойынша оқу үрдісін оқу практикасында алынған тәжірибені пайдалана отырып жоспарлау.

  • Код ON9

    Анатомия мен физиология туралы білімді қолдану және хореографиялық пәндерді оқыту дағдыларын меңгеру арқылы қосымша білім беру саласындағы шығармашылық ұжымдарды және оқу орталықтарын ұйымдастырады және басқарады.

  • Код ON10

    Концерт нөмірлерін шығару.

  • Код ON11

    Командада жұмыс істей білу, тәуелсіз шешімдерді қабылдау және оқыту тәжірибесі мен диплом алдындағы тәжірибені пайдалану арқылы жауапкершілікті өз мойнына алу.