Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06114 Информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Математика

    Пәннің мақсаты-математиканың негізгі теориялық ұғымдары мен негізгі бөлімдерін зерттеу. Пән шеңберінде: негізгі математикалық ұғымдар және олардың инженерлік-техникалық мазмұны бар есептерде қолданылуы; әртүрлі шамаларды өлшеудің математикалық әдістері және алынған деректерге түсіндірме жұмыстарын жасау, олардың негізінде кеңістіктегі модельдер жасау зерттелетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде - студенттер математиканың негізгі бөлімдері бойынша білімге ие болады және оларды кәсіби қызметте қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандарға ғылыми-техникалық ақпаратты бағдарлауға мүмкіндік беретін жаратылыстану-ғылыми дүниетанымды қалыптастыру. Пән шеңберінде: материалдық нүктенің үдемелі және айналмалы қозғалысының механикасы, кинематикасы және динамикасы, сұйықтық механикасы, арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері, молекулалық физика және термодинамика негіздері, электр және магнетизм, электростатика, электр өрісіндегі өткізгіштер, тұрақты және айнымалы электр тогы зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде - студенттер физика бөлімдеріндегі техникалық мәселелерді шешу үшін физикалық принциптер мен заңдарды қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика және математикалық логика

    Пәннің мақсаты – пропозициялық логика, логикалық нәтиже және эквиваленттілік туралы білімді қалыптастыру, предикаттар туралы түсінік беру. Оқылады: предикат логикасының негізгі формулалары, жиын туралы түсінік, жиындарды анықтау, ішкі жиындар және олардың қасиеттері, жиындарға амалдар, жиындардың жабындары мен бөлімдері, жиындардың декарттық көбейтіндісі, екілік қатынастар және олардың қасиеттері, эквиваленттік қатынастар және ішінара реттілік. , функционалдық қатынастардың түрлері, Интуитивті тұжырымдама алгоритмі және оны нақтылау қажеттілігі, Тьюринг машинасы, Тьюринг тезисі, Алгоритм күрделілігі және кластары туралы түсінік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Операциялық жүйелер мен желілер

    Операциялық жүйе түсінігі және функциялары. Заманауи операциялық жүйелерді жіктеу. Заманауи операциялық жүйелерді орнату және баптау ережелері. Компьютерлердің желілік диагностикасы. Байланыс хаттамаларының стандарттары. Желілерді құру принциптері. Компьютердің есептеу процестерін, мәліметтерін және ресурстарын басқару. Қазіргі заманғы операциялық жүйелердің конфигурациясы, компьютерлік желілерді дамыту, желілік қосқыштар мен маршрутизаторларды конфигурациялау, құрылғыларды сымды және сымсыз түрде қосу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері

    Есептерді компьютерлік шешудің негізгі кезеңдері. Алгоритм түсінігі, қасиеттері. C++ бағдарламалау тілінің негізгі элементтері. Алфавит. Деректер типі және өрнектер. Сызықты құрылым алгоритмдері. Меншіктеу операторы. Шартты оператор. Нұсқа операторы. Цикл операторлары. Ауысу операторлары. Базалық деректер типі. Көрсеткіштер, сілтемелер, динамикалық айнымалылар. Массивтер, көпөлшемді массивтер, динамикалық массивтер. Жолдар. Жолдарды өңдеу функциялары. Файлдар. Құрылымдық бағдарламалау. Графика және анимация. Рекурсивті алгоритмдерді бағдарламалау. Сызықтық тізімдер, стектер, кезектер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оңтайландыру әдістері мен операцияларды зерттеу

    Шешім қабылдау моделі ретінде оңтайландыру міндеттері. Оңтайландырудың Негізгі математикалық модельдері, оптимизм принциптерін қолдану, есептерді шешу. Жүйелер үшін оптимизм ұғымы. Шешім қабылдау схемасын ресімдеу. Сызықтық бағдарламалау. Көлік міндеті. Дөңес талдау элементтері. Функцияларды шектеусіз азайту әдістері. Сызықтық емес оңтайландыру теориясының элементтері. Қарапайым жиындардағы функцияларды азайту әдістері. Сызықтық емес шектеулермен функцияларды азайту әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Визуалды бағдарламалау

    Пәннің мақсаты-студенттердің визуалды бағдарламалау және типтік алгоритмдер мен олардың қолданылу шектері туралы білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: бағдарламалау тілдеріндегі бағдарламалық кодтағы негізгі алгоритмдер, бағдарлама интерфейсін құру, интерфейс пен бағдарламаның атқарушы бөлігі арасында мәліметтер алмасу, бағдарламалау тілінің ендірілген (кітапханалық) мүмкіндіктері және VCL негізгі элементтері. Курсты игеру нәтижесінде студенттер визуалды бағдарламалау ортасында жұмыс істеу дағдыларына ие болып, бағдарлама интерфейсін құру әдістері мен құралдарын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатикадағы сандық әдістер

    Сандық әдістерге кіріспе: СӘ дегеніміз не, СӘ түрлері, жинақтылық шарты, дәлдік шарты. Сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімдері. Жуықтау интерполяциясы. Ең кіші квадраттар, анықталмаған коэффициенттер әдісі. Нақты шешімдердің сандық әдістері. Жуық сандық шешімдерді алу әдістерін талдау. Алгоритмдік шешімдерді сипаттауға арналған есептеуіш бағдарламалау. Ең кіші квадрат әдісі. Сызықтық жуықтау. Көпмүшелік жуықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары

    Курстың мақсаты - дизайн саласында жобалау автоматтандырылған процедураларын қамтамасыз ету және оларды енгізудің теориялық және практикалық аспектілерін меңгеру болып табылады. Пәннің оқу курсы барысында: АЖЖ-ің техникалық, лингвистикалық, математикалық, бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері, оның ішінде АЖЖ-ің аппараттық құралдарының құрамы, жобалау процедураларын автоматтандырылған түрінде орындаудың математикалық әдістері мен алгоритмдері, қолданбалы бағдарламалар пакеттері және АЖЖ-ің деректер банкі, теориялық принциптері және дизайндағы компьютерлік графиканы енгізу техникалық аспектілері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттерде дизайн өнімдерін компьютерлік жобалау саласында базалық құзыреттіліктер қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар

    Пәннің мақсаты-студенттердің әртүрлі мақсаттағы есептеу жүйелерінің жұмыс принциптері және цифрлық технологияларды дамыту туралы білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: негізгі логикалық операциялар, тізбектер мен логикалық өрнектер, цифрлық технологияларды дамыту бағыттары мен принциптері, триггерлер, сумматорлар, BIOS, интегралдық микросхемалар, сумматорлар мен жартылай сумматорлар. Курсты игеру нәтижесінде студенттер ақпаратты кодтау және жіберу дағдыларын меңгереді, Logisim бағдарламасында логикалық схемалар құрастырып, ақпаратты кодтау мен декодтауды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы оңтайландыру әдістері

    Оңтайландыру теориясы мен практикасының негізгі түсініктері. Оңтайландыру кеңістігі, оңтайландыру аймағы, негізгі функциялар және оңтайландыру шектеулері. Модельдер әдістері және оңтайландырудың жіктелуі. Қолданбалы есептердегі операцияларды зерттеудің математикалық модельдері. Операцияларды зерттеу. Міндет қою. Міндеттерінің түрлері. Модельдерді құру шарттары. Математикалық бағдарламалау, нұсқалық есептеу және басқару есептерінде оңтайлы шешімдерді іздеудің математикалық әдістері теориясының негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика және анимация

    Компьютерлік графика түрлері. Графикалық бейнелерді ұсыну әдістері. Графикалық файл пішімдері. Corel Draw ортасында жұмыс істеу принциптері. Түс түсінігі және қабылдау. Мәтіндік ақпаратты рәсімдеу. Векторлық графика эффектілері. Adobe Photoshop негізгі палитралары. Қылқалам палитрасы. Контурлар мен фигуралар. Adobe Photoshop-та арналарды, маскалар мен қабаттарды қолдану. Жабыстыру режимдері. Қабаттардың әсері. Экран және сахна түсінігі. Blender ортасындағы анимация. Кейіпкер анимациясымен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау тілі

    Объектіге-бағытталған бағдарламалаудың жалпы принциптері мен мәліметтері. Қазіргі бағдарламалау тілдері. Абстракция және инкапсуляция және класс ұғымы. Сынып компоненттері: түрлері, тұрақтылары, өрістері, әдістері мен қасиеттері. Сыныптың статикалық және статикалық емес компоненттері. Объект ұғымы. Объектіні құру және жою. Деректер құрылымы, коллекциялар, сыныптар-прототиптер. Объект ұғымы. Объектіні құру және жою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректер қорын жобалау негіздері

    Деректер қоры теориясының негізгі түсініктері. Деректер қорының технологиялары. Деректердің физикалық және логикалық тәуелсіздігі. Деректер модельдерінің типтері. Реляциялық деректер моделі. Деректер қорын жобалаудың негізгі кезеңдері. Деректер қорының тұжырымдамалық дизайны. Деректер қорын қалыпқа келтіру. SQL тілінің негізгі түсініктері. Деректер типтері, оператор синтаксисі, кестелерді өзгерту, құру, жою. Деректерді өңдеуге арналған операторлар. SQL көмегімен деректерді таңдау бойынша сұраныстарды ұйымдастыру. SQL–де деректерді сұрыптау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары деңгейлі C# тілінде бағдарламалау

    Құрылымдық бағдарламалау принциптері. C# тілінің ортақ құрылымдары. Стандартты функциялар. Меншіктеу, енгізу-шығару операторы. Шартты оператор. Бірнеше тармақталу операторы. Цикл операторлары. Массивтер. Деректердің жолдық типі. Жазбалар. Жиын типі. Файлдар. Визуалды бағдарламалау негіздері. Компоненттер иерархиясы.Windows Forms технологиясын қолдана отырып графикалық интерфейстер құру. Деректерді байланыстыру. C# тілінде Widows Presentation Foundation қосымшаларын әзірлеу. XAML көмегімен беттерді түптеу. Silverlight көмегімен XAML файлдарын жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АКТ теорияда және тәжірибеде қолдану

    Білім беру саласындағы ақпараттық - коммуникациялық технологиялар. Кәсіби қызметтегі бағдарламалық және аппараттық құралдар. Білім алушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру әдісі ретінде АКТ-ның дидактикалық қасиеттері мен функциялары. Қашықтықтан оқыту: білім беру үдерісіндегі бейнеконференциялар, интерактивті оқыту. Мультимедиялық және коммуникациялық технологияларды оқыту әдістерін жүзеге асыру құралы ретінде пайдалану. АКТ-ны оқу процесіне енгізудің білім беру және тәрбиелік міндеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Есептеу жүйелерінің архитектурасы

    Ақпараттандырудың техникалық құралдарын жіктеу, пайдалануға дайындау. Компьютер архитектурасы туралы түсінік. Есептеу техникасын дамытудың жалпы циклдері. Электронды есептеу машиналарын құру негіздері. Компьютерлердің сипаттамасы мен түрлері. Фон Нейманның компьютердің классикалық сәулетіне көзқарасы. Микропроцессордың құрылымы. Дербес компьютердің сыртқы құрылғылары. Сыртқы сақтау құрылғылары. Ақпаратты енгізу-шығару құрылғылары. Ақпаратты дайындау және енгізу құрылғысының оптикалық медиа құрылғыларының перспективті технологиялары. Сыртқы құрылғылардың контроллері. Құрылғы драйверлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жүйелер теориясы және корпоративтік шешімдер қабылдау әдістері

    Жүйелік талдаудың, жүйелер теориясының дәуірі; жүйелердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтары; жүйелер теориясының, жүйелік талдаудың модельдері мен әдістері; шешімдер қабылдау модельдерін жүйелендіру әдіснамасы; құрылымдау әдіснамасы, жүйелер мақсаттарын талдау, тұжырымдау; сараптамаларды ұйымдастыру әдіснамасы; экономикалық жүйелерді ақпараттық модельдеу; оқыту және білім беру процестері ағынын модельдеу үшін жобалық әдістемелерді пайдалану; шешімдер қабылдау рәсімдерін модельдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді құрылғыларға арналған қосымшаларды өңдеу

    Мобильді қосымшаларды құруға арналған бағдарламалау тілінің ерекшеліктері. Мобильді қосымшаның қосалқы компоненттері. Анықталған функционалдық талаптарға сәйкес мобильді қосымша интерфейстерінің макеттерін құру. Мобильді қосымшалардағы клиент-сервердің өзара әрекеттесу принциптері. Мобильді қосымшаның прототиптік құралдарына шолу жасау. GUI архитектурасы. Әр түрлі мобильді операциялық жүйелерге (iOS, Android) арналған мобильді қосымшалардың дизайнын жасау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Kotlin тілінде қосымша әзірлеу

    Пәннің мақсаты: студенттерде Kotlin бағдарламалау тілін пайдалана отырып, мобильді қосымшаларды жасау технологиясы туралы білімдер мен идеялар жиынтығын дамыту. Курс барысында студенттер Android Studio әзірлеу ортасымен танысады, қосымшаларды әзірлеу технологиялары туралы білімдерін жаңартады және кеңейтеді, мобильді прототиптерді жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және коррупцияға қарсы мәдениет, Экология және тіршілік әрекеттері қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты- ұлттық экономика, қазақстандық құқық, мемлекеттің экологиялық қауіпсіздігі және салалардағы тіршілік негіздері туралы негізгі заманауи түсініктерді қалыптастыру. Пән шеңберінде : Қазақстан Республикасының ұлттық экономикасын дамытудағы базалық тұжырымдамалар мен қазіргі заманғы көзқарастар; азаматтық және әкімшілік құқықтың негізгі бағыттары мен ұғымдары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің, сондай-ақ қазақстандық қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың қазіргі заманғы жолдары мен тетіктері; ҚР экологиялық және су қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде - студенттер ұлттық экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экологиялық қауіпсіздік және тіршілік салаларындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұлтты технологиялар

    Пәннің мақсаты-бұлтты есептеу технологияларымен танысу, студенттерде бұлтты технологиялар туралы білімнің іргелі базасын қалыптастыру және әлеуметтік саладағы ақпаратты өңдеу мен басқарудың қолданбалы міндеттерінде бұлтты платформалардың функционалдығын қолдану. Бұлтты шешімдерді әзірлеу тәсілдерін зерттеу. Бұлтты сервисті құру технологиясын зерделеу, бар бұлтты сервистермен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Python тілінде бағдарламалау

    Құрылымдық бағдарламалау негіздері. Python тілінің конструкциялары, деректер типтері және оларға қолданылатын операциялар. Тармақталу. Шартты оператор if, else, elif. Циклдар. Функция. Def операторы. Жергілікті және ауқымды айнымалылар туралы түсінік. Return операторы. Тізімдер. Сұрыптау және іздеу алгоритмдері. Кортеждер. Кірістірілген tuple() және list () функциялары. Модульдер мен кітапханалар. Сөздіктер. Жолдар және файлдармен жұмыс. Стектер, кезектер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау инженериясының әдістемелік негіздері

    Бағдарламалық инженерияның жүйелік негіздері. Бағдарламалық өнімнің өмірлік циклі стандарттарының профильдері. бағдарламалық жасақтама модельдерін тексерудің қолданыстағы тәсілдері. Талаптарды жинау, жинақтау және спецификациялау процестері. Объектіге- бағытталған жобалаудың негізгі ұғымдары мен модельдері. Бағдарламалық кешендерді әзірлеу технологиялары. Бағдарламалық модельдерді тексеру. Бағдарламалық құралдардың сапасын қамтамасыз ету саласындағы стандарттар. Жүйелерді пайдалану, жобалау, бағдарламалық қамтаманы әзірлеу және тестілеу технологиялары, құрылымдары және құру принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік моделдеу

    Компьютерлік математикалық модельдеу технологиялары. Физикадағы компьютерлік математикалық модельдеу. Физикалық процестердің бірқатар модельдерінің дифференциалды және ақырлы-айырымдық тұжырымдары. Жылу өткізгіштік теңдеуін жылу балансының теңдеуі түрінде шығару. Экономикадағы компьютерлік математикалық модельдеу. Оңтайландыру мәселелері. Сызықтық бағдарламалау есептері. Ортаның кедергісін ескере отырып, дененің еркін түсуі. Экологиядағы модельдеу. Үздіксіз өсірумен популяция динамикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Web-сайттарды құрудың заманауи құралдары

    Веб-сайттарды әзірлеу негіздері. Веб-сайттарды әзірлеуге арналған заманауи бағдарламалар. Тілдің құрылымы мен элементтері. Деректер типтері. Адаптивті макеттер. Конструкторлар. Объектілі моделмен танысу. Жергілікті репозиторийлер жүйесі. Фреймворктер. MySQL, MSSQL және NoSQL деректер қорлары. NODE JS веб-сервер технологиялары. Веб сервердің клиенттік бөлігін құру. HTML, CSS, Javascript, jQuery. Хабар алмасу форматтары. Веб-сайттарда графиканы қосу технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау

    Пәннің мақсаты-өндірістік қызметтің экологиялық салдарын талдау және болжау қабілетін қалыптастыру. Пән шеңберінде: Қазақстан Республикасының экологиялық саясаты, зиянды шығарындылардың пайда болу себептері және оларды реттеу, төгінділерді тазарту әдістері, қоршаған ортаның ластануына келтірілген залалды бағалау, табиғатты қорғау заңнамасын бұзғаны үшін жауапкершілік зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде - студенттер су және ауа бассейнін қорғау жөніндегі іс-шаралардың тиімділігін бағалау, қорғаныс аймақтарының мөлшерін анықтау, зиянды заттардың түзілуін тежеу және өнеркәсіптік кәсіпорындардың шығарындыларын тазарту тәсілдерін әзірлеу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еңбекті қорғау

    Пәннің мақсаты – құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастырушылық, емдеу-профилактикалық, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша жүргізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Осы пәннің шеңберінде мыналар қарастырылады: психофизиологияны ескере отырып, жұмыс режимдерін оңтайландыру, жұмысшылардың, жалпы жұмысшылардың өнімділігін арттыру, негізгі жүйелердің барлық талаптарын пайдалана отырып, жұмысшының еңбек әрекетін дұрыс ұйымдастыру. еңбек қауіпсіздігі стандарттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бағдарламалық жобаларды басқару

    Бағдарламалық өнімдерді әзірлеу үрдісі. Бағдарламалық жобаны жоспарлау, жобалау, құру және енгізу. Тәуекелдерді басқару: тәуекелдің ықтималдығы, тәуекелдің себебі, тәуекелдің салдары. Бағдарламалық өнімдерді жобалау және бағдарламалық өнімнің физикалық моделін құру. Әмбебап бағдарламалау тілі (UML). Бағдарламалық жобаның конфигурациясын анықтау және басқару. Бағдарламалық жобаны бақылау және басқару мен жоспарлау параметрлерін бақылау. Тестілеудің негізгі түрлері: модульдік, интеграциялық, функционалдық, регрессиялық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IT жобаларды басқару

    Бағдарламалық өнімдерді әзірлеу процесі. Бағдарламалық жобаны жоспарлау, жобалау, құру және енгізу. Тәуекелдерді басқару: тәуекелдің ықтималдығы, тәуекелдің себебі, тәуекелдің салдары. Бағдарламалық өнімдерді жобалау және бағдарламалық өнімнің физикалық моделін құру. Әмбебап бағдарламалау тілі (UML). Бағдарламалық жобаның конфигурациясын анықтау және басқару. Бағдарламалық жобаны бақылау және басқару және жоспарлау параметрлерін бақылау. Тестілеудің негізгі түрлері: модульдік, интеграциялық, функционалдық, регрессиялық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IoT технологиясына кіріспе

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда пәндік сала және заттар интернетінің технологиялары мен сервистерін дамыту туралы түсінік қалыптастыру. Пән шеңберінде зерттелетін болады: IoT ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері; микроконтроллерлер және негізгі жөндеу платалары; IoT-технологиялар және оларды нақты сценарийлерге қолдану; тұтас IoT-жүйелерді жобалау; деректермен алмасу, бұлтты платформалар және деректерді талдау. Курсты игеру нәтижесінде студенттер терминологиялық аппаратпен жұмыс істеу дағдыларын; соңғы құрылғыларды бағдарламалаудың негізгі дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Үлкен деректерді өңдеудің зияткерлік жүйелері

    Деректер қоймасы. OLAP жүйелері. Деректерді интеллектуалды талдау. Шешім қабылдауды қолдау жүйелері. Data Mining. OLAP жүйелеріне арналған Кодд ережелері. Деректерді жүйелік талдау. Күрделі жүйелер. Деректерді кластерлеу әдістері. Декомпозиция. Жүйелік талдау есептерін шешу әдістері. Деректерді талдаудың статистикалық әдістері. Статистикалық гипотезаларды тексеру әдістерімен деректерді талдау. Деректер қоймасы туралы түсінік. ДҚ ұйымдастыру. Деректерді тазарту. Деректер қоймасы және талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер қорын басқарудың өнеркәсіптік жүйелері

    Өнеркәсіптік кәсіпорындардың мәліметтер базасын құрудың теориялық аспектілері. Мәліметтер базасы теориясының негіздері. SQL тілі, мәліметтер базасын басқару жүйелерін қолдану. Реляциялық дерекқорды жобалау және құру ережелері. SQL құрылымдық сұрау тілі. Бизнес-процестерді автоматтандыру үшін ДБ өнеркәсіптік серверлерінде процедураларды әзірлеу тілдері мен құралдарын, инженерлік әдістемелерді, халықаралық стандарттарды және деректердің логикалық физикалық құрылымдарын жобалау құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҒЗЖ коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің негізгі мақсаты – студенттердің бүкіл оқу курсының әртүрлі пәндерін оқуда алған білімдерін одан әрі пайдалануға мүмкіндік бере отырып, коммерцияландыру негіздері мен ерекшеліктері, академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, даярлау бағыты бойынша есептерді құру мен олардың жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары. Жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Django фреймворкта web-қосымшаларды әзірлеу

    Пәннің мақсаты студенттердің Django платформасында Web-қосымшаларды жобалау және құрудағы негізгі дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы платформада өздерінің және үшінші тараптың қосымшаларын тексеру және жөндеу дағдыларын дамыту болып табылады. Пән аясында Django әзірлеу негіздерін, ең танымал Django құралдарын зерттеуді оқиды және таңдалған құралдарды пайдалана отырып жеке қосымшаларды бағдарламалау тәжірибесін алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік графиканы бағдарламалау

    Компьютерлік графиканың негізгі түсініктері. Проекциялар. Екіөлшемді графика әдістері мен алгоритмдері. Беттерді сипаттау модельдері. Көлемді бейнелерді визуализациялау. Үшөлшемді беттерді түспен толтыру. Windows-қа арналған графикалық бағдарламаларды жасау. API Windows примитивтері мен графикалық функциялары. Анимация. Безье беттері. Градиентті түспен толтыру. OpenGL, DirectX графикалық кітапханаларына шолу. Объектілерді үшөлшемді тұрғызу мысалдары. Визуальды әсерлер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web-бағдарламалау

    Бағдарламалау технологиясы және Web-әзірлеу ерекшеліктері. PHP тілінде Web-бағдарламалау. Синтаксис негіздері, PHP тіліндегі деректер типтері және айнымалылар. Тұрақты өрнектер, шартты операторлар және циклдар. Post және GET сұраныстарын өңдеу. Пайдаланушы функциялары және файлдармен жұмыс істеуге арналған функциялар. Айнымалыларды Cookies-те сақтау. SQL деректер қорына сұраныс тілі. Деректер қоры серверін орнату және деректер қорына қосылу. Деректер қорының кестелері мен пайдаланушыларын құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар

    Пәннің мақсаты – ұжымдарды құру: принциптер, топ мүшелерінің функциялары. Үлгіге негізделген бизнес модельдеу. Бизнес моделі - CANVAS. Бизнес-идеяны негіздеу және таңдау. Мақсатты сегменттерді бағалау. Негізгі құндылықтар: алу арналары және олардың тиімділігін бағалау. Негізгі ресурстар, әрекеттер, серіктестер және жеткізушілер. Бизнес моделімен байланысты шығындар мен кірістердің құрылымы. Бизнес жобаларды ұсыну негіздері: лифт алаңы. Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа дейінгі жолдар мен кедергілер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық және желілік қауіпсіздік

    Ақпаратты қорғау және қауіпсіздік саласындағы ҚР заңнамалық және нормативтік актілері. Ақпараттық қауіптер. Ақпарат қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдары. АЖ бағдарламалық және аппараттық платформасын талдау. Қорғалған ядро туралы түсінік. Ақпараттық ресурстарды қорғаудың қажетті шараларын анықтау. Ақпаратты қорғауды бағалау әдістері. Ақпаратты қорғау деңгейін бағалаудың негізгі көрсеткіштері. Жергілікті желілердегі қорғау. Ақпаратты жеке қорғаудың бағдарламалық құралдары. Рұқсатсыз ену әрекеттерін анықтаудың сараптамалық жүйелерді пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Big Data технологиялары

    Үлкен деректерді анықтау, талдау, сақтау әдістері. Үлкен деректерді өңдеуге бейімделген тілдер. Big Data технологиясын өңдеудің өмірлік циклі. Үлкен деректерді визуализациялау. Үлкен деректерді зерттеу және танымдық талдау. Таратылған деректер қоймалары және олардың жіктелуі. Болжау. Ақпаратты статистикалық өңдеу. Талдаудың математикалық әдістері. SPSS Statistics пакеті. Қолданбалы есептерді тілдермен және компьютерлік өңдеу әдістерімен шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты қорғаудың бағдарламалық-аппараттық құралдары

    Компьютерлер мен желілердегі ақпаратты қорғаудың бағдарламалық құралдары. Бағдарламалық жасақтаманы рұқсатсыз енуден қорғау. Ашық желілерде ақпаратты қорғау. Интернетке қосылу кезінде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Деректер қорын басқару жүйелерін қорғау. Ақпаратты криптографиялық қорғау құралдары. Ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік деңгейін бағалау әдістері. Ақпаратты бақылау мен қорғауды басқару жөніндегі ұйымдастыру шаралары. Ақпаратты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар. Ақпаратты қорғаудың техникалық құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ақпараттық технологияларды оқыту әдістемесі

    Білім берудегі ақпараттық технологиялар. Оқытудың ақпараттық технологияларының даму генезисі. Ақпараттық технологияны қолдану арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері. Мультимедиалық технологияларды пайдалана отырып, танымдық іс-әрекеттер мен белсенді оқыту әдістерін ұйымдастыру. Ақпараттық технологияны пайдалана отырып, ойын жағдайында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру. Оқу үрдісінің сапасын басқарудағы ақпараттық технологиялар. Білім сапасының педагогикалық мониторингі. Оқу іс-әрекетінің сапасын бағалаудың рейтингтік жүйесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Компьютерлік желіні жобалау негіздерін пайдалану, жүйелер мен желілердің жұмысын жақсарту бойынша нәтижелерді талдау және ұсыныстар беру; мемлекеттік басқаруда заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану; үлкен деректер массивтерін анықтау және талдау, үлкен деректерді құру және қызмет көрсетудің заманауи технологияларын меңгеру.
  • Информатика және есептеу техникасы саласында базалық және арнайы математикалық білімді қолдану, сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия әдістерін, дифференциалды және интегралдық есептеу әдістерін кешенді инженерлік қызмет үшін пайдалану; әртүрлі физикалық ұғымдардың қолданылу шектері туралы түсінік алу.
  • IT пәндерін оқыту әдістемесін қолдану; тақырыптық және сабақ жоспарларды құру; педагогикалық шеберлік дағдыларын меңгеру, әртүрлі ақпараттық ресурстармен, дайын бағдарламалық-әдістемелік кешендермен жұмыс істеу; педагогикалық қызметтегі практикалық міндеттерді шешу.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату
  • Бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу және кәсіпорынның АТ сервистерін әзірлеу үшін қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін пайдалану; жасалатын бағдарламалық кешендерге қойылатын талаптарды тұжырымдау және бизнес процестер мен оны модельдеудің математикалық негіздерін пайдалану; клиент-серверлік өзара іс-әрекеттің функционалын іске асыратын мобильді қосымшаларды әзірлеу.Бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу және кәсіпорынның АТ сервистерін әзірлеу үшін қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін пайдалану; жасалатын бағдарламалық кешендерге қойылатын талаптарды тұжырымдау және бизнес процестер мен оны модельдеудің математикалық негіздерін пайдалану; клиент-серверлік өзара іс-әрекеттің функционалын іске асыратын мобильді қосымшаларды әзірлеу.
  • Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.
  • Бағдарламалау тілдерінде алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеу және жазу; жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің құралдарын қолдану қабілеті мен дайындығын көрсету; визуалды және компоненттік-бағытталған бағдарламалау парадигмасына негізделген нақты және тұжырымдамалық жүйелердің компьютерлік модельдерін жасау.
  • Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда дамыту.
  • Жобаланатын ДҚБЖ-ның қажетті функционалдық мүмкіндіктерін айқындау, ДҚБЖ-ны іске асыру және басқару бойынша қазіргі заманғы технологиялық әдістер мен құралдарды пайдалану; ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын, ақпараттық массивтерді құру және сығу әдістерін қолдану, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, ДҚБЖ мониторингін және ДҚ резервтік көшірмесін жүзеге асыру.
Top