Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01703 Шет тілі: екі шет тілі в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әр түрлі әлеуметтік және білім беру ортасында Қазақстан Республикасының білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, Білім беру магистрлерін Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде, оның ішінде жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша кәсіптік білім берудегі ғылыми -педагогикалық қызметке дайындау. Бағдарлама шет тілін меңгеру сапасының халықаралық стандарттарына сәйкес, тілдерді оқытуда инновациялық технологияларды қолдану дағдылары бар және әдістемелік қызмет өнімдерін кейіннен коммерцияландырумен өз бетінше ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды дайындауға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясы –магистранттардың басқарушылық іс-әрекет процесінде туындайтын психологиялық мәселелерді шешуде теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру: стратегиялық басқарудың негізгі психологиялық механизмдерін және білім беру мекемесінің стратегиясын әзірлеу мен жүзеге асыру әдістемесін меңгеру; білім беру мекемесі мен оны қоршаған ортаны стратегиялық жоспарлауды құрудағы психологиялық әдістерді меңгеру; білім беру мекемесінің стратегиясын жоспарлау мен іске асыруды басқаруда практикалық дағдыларды алу. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдісі, жоба әдісі, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    «Жоғары мектеп педагогикасы» курсы педагогикалық қызметті игерудің алғашқы кезеңдерінде туындайтын мәселелерге бағытталған. Курсты оқытудың мақсаты - магистрлерді жоғары білім беру педагогикасының жалпы мәселелерімен, негізгі білім жетістіктері, отандық және шетелдік педагогиканың даму тенденцияларымен, жас өспірім кезіндегі даму мен оқытудың психологиялық негіздерімен; мұғалім мен оқушылардың бірлескен өнімдік қызметі жағдайын жобалаудың және ұйымдастырудың психологиялық негіздерімен; оқыту мен тәрбиелеу процесінде студенттің жеке басының дамуымен; оқыту мен тәрбиелеу процесінде шығармашылық тұлғаны дамыту әдістерімен; кәсіп ойлықты қалыптастырудың психологиялық мәселелерімен; білім беру және оқыту қызметіндегі оқытушылар мен студенттердің өзара іс-қимылын талдау және ұйымдастыру нысандарымен білім беру мен оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерімен; педагогикалық құбылыстар мен процестерді зерттеуге жүйелі көзқараспен қараумен; педагогикалық шеберлікті қалыптастыру жолдарымен таныстыру. Курс студенттерді ЖОО сабақ беруге байланысты кәсіби іс-әрекетке терең дайындауды қамтамасыз етеді. Курс студенттерді ЖОО педагогикасының соңғы жетістіктерімен және заманауи педагогикалық оқыту технологияларымен таныстырады; білім алушылардың жеке зерттеушілік іс-әрекет іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен іскерлігін одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдетуді көздейді. Шет тілін меңгерудің дағдыларын сөйлеу қызметінің төрт түрінде - арнайы әдебиет оқу, шет тілде сөйлеуді тыңдау, шет тілін жазу арқылы кабылдау, оқу және әдістемелік және педагогикалық бағыттағы ауызша сөйлеу дағдыларын кеңейту және тереңдету көзделеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-магистранттарды ғылымның қазіргі тарихы мен философиясының негізгі мәселелерімен және оларды философиялық түсінудің нұсқаларымен таныстыру. Курс ғылыми мәселелер саласында философиялық рефлексия дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Қазіргі әлемде бағдарлай алатын және жауапты іс-әрекеттер жасай алатын ғалымның тұлғасын қалыптастырудағы ғылымның рөлі туралы мәселелерді қамтиды; танымдық іс-әрекет ретінде, әлеуметтік институт және мәдениеттің ерекше саласы ретінде ғылымның өзіндік ерекшелігін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Электронды білім беру қорын құру
    Несиелер: 5

    Магистранттарды қазақ, орыс, ағылшын және неміс тілдерін қолдана отырып электронды білім беру ресурстарын құруға үйрету. Магистранттар электронды білім беру ресурстарының әртүрлі түрлерімен танысады – пәннің оқу-әдістемелік кешенін, әдістемелік құралдарды, әдістемелік ұсыныстарды, зертханалық жұмыстарды және т. б. оқу құралдарын құрастыру. Курс аяқталғаннан кейін магистранттардың одан әрі жеке жұмысы ғылыми-әдістемелік зерттеудің тікелей тақырыбымен байланысты және олар сынақтан өткізген ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелері тұрғысынан практикалық цифрлық ресурсты дайындауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика –магистранттарда зерттеу мәдениетін қалыптастыру, зерттеу этикасы принциптері, нормалары мен механизмдеріне негізделген ғылыми-зерттеу қызметіндегі қолданбалы мәселелерді шешу құзыреттіліктерін дамыту, олардың қабылдануы Қазақстанның заңнамасына және ғылыми-зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық танылған стандарттарына сәйкес адамдардың қатысуымен зерттеудің барлық кезеңдеріндегі этикалық тәжірибелер (жоспарлау, қатысушыларды тарту және таңдау, нәтижелерді енгізу және тарату) ғылыми негіздерді орнатуға және таратуға ықпал етеді. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдісі, жоба әдісі, кейс-стади

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқыту әдістемесінің негізі ретінде тіл теориясының негізгі парадигмалары
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі заманғы лингвистикалық теорияларды олардың мүмкіндіктері тұрғысынан зерделеуге бағытталған, оқыту әдістемесінде жаңа тәсілдер мен тәсілдерді құру үшін әдістемелік модельдің негізі болады Курс Қазақстанда және шетелде ағылшын тілін оқытуда әдістемелік зерттеулердің базасы ретінде тіл білімі, социолингвистика, психолингвистика, когнитивті және антропологиялық парадигмалардың жетістіктерін қамтиды. Когнитивті және антропологиялық парадигмалар Қазақстанда және шетелде ағылшын тілін оқыту кезінде шет тілдік құзыреттіліктерді дамытудың алуан түрлі салаларындағы әдістемелік зерттеулердің базасы ретінде қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердегі ақпараттандыру және компьютерлендіру
    Несиелер: 5

    Курс оқу үрдісінде дұрыс білімдерді толық және уақытылы пайдалануды қамтамасыз етуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыруға, оқу процесіне компьютерлік өнімдер мен қызметтерді енгізу процесін түсінуге, компьютерлерді қолдануда магистранттардың жалпы білім деңгейін арттыруға бағытталған. Магистранттар жұмысының компьютерлік өнімдеріне, ең алдымен, болашақ оқушылардың тілдік құзыреттіліктерін жетілдіру немесе қалыптастыру бойынша компьютерлік әдістемелік құралдарды, студенттер мен оқытушыларға арналған әдістемелік ұсынымдарды, оқулықтар мен оқу құралдарын жатқызу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистранттар үшін TOEFL (IELTS)- қа оқытудың даярлау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарды шетелдік жобаларда халықаралық емтиханға дайындық әдістемесімен таныстыруға бағытталған. TOEFL (test of English as a Foreign Language) келесі тілдік құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған: тыңдалым (Listening), оқылым (Reading), жазылым (Writing), айтылым (Speaking). Осы тілді меңгеру деңгейімен жұмыс істеу магистранттарға өздерінің тікелей кәсіби қызметімен байланысты емес ғылым мен мәдениет салаларында тілдік біліммен дағдыларды алуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы көптілді білім беру: ұйымдастыру, мәселелері мен келешегі
    Несиелер: 5

    Курс көптілді білім берудің заманауи әдіснамасының пәндік-мамандандырылған құзыретін қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі заманғы шет тілі-білім беру процесін зерттей отырып, студенттер орта және жоғары мектептерде оқу, ғылыми және тәрбие жұмысын басқару және ұйымдастыру дағдыларын игереді. Оқытудың заманауи әдіснамалық технологиялары дағдыларының маңызы зор. Пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік байланыстар жүйесін білу, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану біліктері мен дағдылары Қазақстан Республикасының Білім беру ортасындағы нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем мәтінді сахналық интерпретациялау әдістемесі (неміс тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл курс көркем жанрдың түпнұсқа мәтіндерін интерпретациялаудың сахналық талдау әдістерін ұсынады. Көркем мәтінді талдау магистранттарда автордың негізгі идеясын, оның кейіпкерлерінің авторының сипаттамасын және олардың бір – бірімен қарым-қатынасын түсіну қабілетін қалыптастырады деп болжанады. Болашақта магистрант көркем шығарманы кең аспект бойынша-шет тілдерін оқытуда әдістемемен дидактиканың міндетті компонентіретінде студенттің субъективті пікірімен рөліне ену принципі негізінде ұсына алады деп болжанады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілдік профильді және кәсіби білім берудің мәселелері
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны мәдениетаралық шет тілдік қарым-қатынасқа дайын және қабілетті екінші тілдік тұлғаны қалыптастыру қажеттілігімен анықталады. Шет тілін қолданудың мамандандырылған және кәсіби бағыты магистранттардың мәтіндерден кәсіби ақпаратты алу қабілетін дамытуды қамтиды. Кәсіби қызмет саласында шет тіліндегі сөйлеу әрекетін еркін меңгеру дағдылары және тіл мен мәдениетті қатар және өзара байланысты оқу кезінде шет тілі арқылы тұлғаны дамыту қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәтінді филологиялық талдау негізінде сыни және креативті ойлауға үйрету
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-сыни және креативті ойлауды дамыту әдістемесі негізінде лингвомәдени құзіреттілікті қалыптастыру. Оқушылардың көркем мәтінді талдау әдістемелерді меңгеруге, көркем шығарманы оқу және талқылау барысында студенттердің сыни және креативті ойлауын қалыптастыруға бағытталған.Әдістемелік модельдерді әзірлеу үшін материал ретінде Орта және жоғары мектептердегі жас оқырманға қызықты заманауи ағылшын тілді авторлардың танымал шығармалары қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың лингвистикалық және кәсіби құзыреттілігіне баулуды көздейді және әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің тілдік ерекшеліктерін анықтауд ағдыларын дамытады. Магистранттар шет тіліндегі сөйлеу әрекетінің ғылыми-публицистикалық стилімен танысуға және зерттеуге бағытталған. Сөйлеудің осы стилінің жанрлары практикалық ғылыми мәселелерді шешумен және ғылыми-зерттеу саласындағы аналитикалық сөйлеу шығармаларымен, мысалы, ғылыми жұмысты техникалық және тілдік тұрғыдан жобалау және сыни талдаумен дәлелдеу әдістерімен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс бірінші шет тіліндегі коммуникативті дағдыларға, сондай-ақ бұрын қалыптасқан жалпы білім беру және арнайы дағдыларға негізделген Екінші шет тілінде кәсіби-әдістемелік және коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Бұл дағдылар сөйлеу әрекетінің төрт түрі – сөйлеу ,оқу, жазу және есту арқылы сөйлеуді қабылдау тұрғысынан қарастырылады. Магистранттар екінші тілді оқытудың мақсаттары мен міндеттерін коммуникативті және кәсіби-әдістемелік құзіреттілікті қалыптастырумен байланыстыру қабілетін дамыту керек деп болжанады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу-әдістемелік материалдардың (ағылшын тіліндегі) сапасы мен тиімділігін бағалау
    Несиелер: 5

    Оқу материалдарының сапасы мен тиімділігін талдау және бағалау қазіргі заманғы оқыту тәжірибесінде ерекше маңызға ие. "Оқу материалдарының сапасы мен тиімділігін талдау және бағалау" курсы магистратура бағдарламасы бойынша білім алушыларда оқу материалдарын талдау мен бағалаудың жеке критерийлерін қалыптастыруға бағытталатын болады. Курс білім алушыларды оқытудың әртүрлі деңгейлері мен оқу орындарының әртүрлі түрлеріне арналған оқулықтармен, оқу құралдарымен, ОӘК-мен таныстырады. Курс оқу-әдістемелік тапсырмаларды бірізді орындауда құрылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеуді жоспарлау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мақсаты ғылыми зерттеу әдістерімен толық танысу, сондай-ақ тілдік материалдарды талдау барысында оларды практикалық қолдану болып табылады. Қысқаша мазмұны-лингвистикалық зерттеу әдістерін зерттеу әртүрлі тілдік мәселелерді талдау, атап айтқанда салыстырмалы-салыстырмалы және типологиялық тіл білімі тұрғысынан.Магистранттар әртүрлі тілдік мәселелерді, атап айтқанда, салыстырмалы-салыстырмалы және типологиялық тіл білімі тұрғысынан талдау дағдыларын игереді. Лингвистикалық ғылымның тарихы мен қазіргі заманғы үрдістеріне және отандық және шетелдік мектептерде шет тілдерін оқыту әдістемесіне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық мақсатқа арналған екінші шетел тілі
    Несиелер: 6

    Курс кәсіби міндеттерді жүзеге асыру үшін қажетті жазбаша, ауызша, экстралингвистикалық, сөйлеу іс-әрекетінің түрлі нысандары мен тәсілдерін қолдана білуді дамытуға бағытталған.Курстың негізгі мақсаты-ғылыми және әдістемелік мазмұндағы ақпаратты түсіну және беру мақсатында студенттердің шет тілдерін икемді және тиімді пайдалану дағдыларын, дағдылары мен қабілеттерін дамыту, атап айтқанда, ғылыми мақала, жобаны негіздеу немесе зерттеу тақырыбы сияқты ауызша презентациялар мен жазбаша жұмыстар үшін өзіндік ғылыми әдістемелік материалдарды дайындау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тілдер типологиясының негізгі мәселелері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарды анна тілімен шет тілдерін типологиялық зерттеу әдістемесімен таныстырады. Студенттер әдіснамалық зерттеулердің лингвистикалық базасынана тілі мен оқытылатын тілдердің фонетикасы, грамматикалық құрылымымен сөздік құрамы бойынша барлық деректерді қажетті жалпылау арқылы, тілдердің өзара байланысымен өзарашарттылығындағы неғұрлым жалпы құрылымдық ерекшеліктерін салыстыру және анықтау тұрғысынан зерттейді .Тілдерді салыстыру дағдылары студенттерге зерттеудің практикалық материалын модельдеуде тілдік материалды дұрыс пайдалануға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілдеріне оқытуда инклюзивті білім беруді жүзеге асыру
    Несиелер: 6

    Пән білім алушылардың толеранттылығын дамытуға, магистрантты инклюзивті білім берудің базалық принциптерімен таныстыруға бағытталған. Курстың қысқаша мазмұны - "инклюзивті білім беру" ұғымын зерделеу, шетелде инклюзивті білім берудің (әлемдік тәжірибе) маңыздылығы мен даму тарихын, Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың жай-күйі мен перспективаларын, инклюзивті білім беру процесін құру ерекшеліктерін түсіну.Бұл мәселелер шет тілдерін инклюзивті оқыту саласындағы жеке әдістемелік зерттеулермен тығыз байланысты қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы
    Несиелер: 5

    Курс магистранттардың мәдениаралыққарым-қатынастың теориялық мәселелері мен қолданбалы міндеттерін зерттеу қабілетін дамытуға бағытталған. Тіл білімінің бұл саласы әдіснамалық зерттеулер үшін негіз болыпта былады және өзекті әрі сұранысқа ие теориялық және қолданбалы ғылыми бағыт болып табылады. Ол лингвистика, мәдениеттану, коммуникативті лингвистика және лингводидактиканың түйіскен жерінде орналасқан. Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясын зерттеу студенттерде кәсіби әдіснамалық қызметте практикалық лингвистикалық дағдыларды қолдану қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 6

    Бұл курста білім беру жүйесінің барлық деңгейлеріндегі оқу орындарында мамандар даярлау процесіне белсенді оқыту әдістерінің әсер ету мүмкіндігі қарастырылады. Курстың міндеттеріне белсенді оқыту әдістерінің жіктелуін зерделеу, ЖОО-да шет тілдерін оқытудың белсенді әдістерін пайдалана отырып оқытуды ұйымдастыру нысанын қарау, осы оқыту әдістерінің қолда бар төрт сөйлеу іс-әрекетінде қолданылуына талдау жүргізу, магистранттарда интерактивті жұмыс әдістері саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    ғылыми-әдістемелік өнімдерді жасау бойынша практикалық есептерді шығару және шешу үшін ШТ оқытудың әртүрлі әдістері мен технологияларын талдау және синтездеу

  • Код ON6

    . инклюзивті білім беру нысандарын және басқа да ғылыми және ғылыми-өндірістік қызмет пен инновациялық кәсіби қызмет бейіндерін қоса алғанда, шет тілдерін оқытудағы зерттеудің жаңа әдістерін іс жүзінде пайдалану және әзірлеу.

  • Код ON4

    жалпыадамзаттық құндылықтар жүйесінің призмасы арқылы, қазақстандық социумдағы әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтарда коммуникативті стратегияларды практикада таңдау және жүзеге асыру.

  • Код ON2

    үш тілде –қазақ, орыс және ағылшын тілінде кәсіби және ғылыми тақырыптарға ашық түрде пікірлерді тұжырымдау, дәлелдеу, түсіндіру және бағалау.

  • Код ON3

    ғылыми-әдістемелік әзірлемелерді, жобаларды құру және алынған зерттеу нәтижелерін ұсыну үшін сандық және мультимедиялық ресурстармен жұмыс істеу дағдысын көрсету.

  • Код ON8

    өзінің кәсіби қызметіне қатысты Еңбек және жұмыспен қамту нарығында бағдарлану, әріптестермен жағымды қарым-қатынас қалыптастыру.

  • Код ON1

    алған білімдерін талдау және алған ақпаратты өңдеу, Педагогика және психология саласындағы білімді қолдану және мәселелерді шешу; әріптестермен жағымды қарым-қатынасты көрсету, олардың көзқарасын құрметтей отырып, командада жұмыс істеу дағдысы мен көшбасшылық қасиеттерге ие болу, коммуникативтік мәдениетті меңгеру.

  • Код ON7

    кәсіби есептерді шешу үшін философияның, теориялық және қолданбалы лингвистиканың, оқытудың әртүрлі деңгейлерінде шет тілдерін оқыту әдістемесінің, лингводидактиканың және мәдениетаралық коммуникация теориясының ұғымдық аппаратын қолдану

7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі П-1
Магистратура

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі (бейіндік бағыт)
Магистратура

Қайнар академиясы

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703.1 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Екінші шет тілі ретінде ағылшын тілін оқыту
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top