Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01703 Екінші шет тілі ретінде ағылшын тілін оқыту в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ағылшын тілін екінші ретінде оқыту саласындағы гуманитарлық ғылымдар магистрі Вебстер Университетінің Жаһандық азамат пен жоғары дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру бойынша миссиясын қолдайды. Білім алушылар осы бағдарлама шеңберінде өз білімдерін, педагогикалық тәжірибесін және рефлексиясын көрсетеді. Еңбек нарығы мен жұмыс берушінің талаптарына сәйкес ағылшын тілін оқытуда оқу үрдісін әдістемелік қамтамасыз ету және магистрлердің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіктерін қалыптастыру, инновациялық және интерактивті педагогикалық технологиялар.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Академиялық мақсаттар үшін ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – бағдарламаны меңгерудің бастапқы кезеңдерінде ағылшын тілін қосымша қолдауды қамтамасыз ету, академиялық оқу және жазу дағдыларын дамыту, академиялық аудиттеу, жазбалар жүргізу, презентациялар, ағылшын тілінде академиялық тілдік дағдыларды нығайту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші тілді үйрену
    Несиелер: 5

    Participants explore theories and models of second language acquisition. They learn about the emotional, social, and intellectual implications of the process of learning a second language. Students will analyze and compare first and second language acquisition and apply strategies related to second language learning in a cross-cultural setting.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ESOL әдістері
    Несиелер: 6

    Бұл курс тілдердің табиғатын түсінуді, сондай-ақ оларды оқыту мен оқытуды дамытады. Қатысушылар оқыту әдістері мен материалдар саласындағы ең соңғы әзірлемелерді зерделейді,сондай-ақ оларды пайдалана отырып, жергілікті жерлердегі іс-шараларға қатысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ШТ оқытудағы мультимедиялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның мақсаты ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби қызметтің түрлі түрлерін (педагогикалық, ғылыми - зерттеу, басқару, жобалық, әдістемелік, мәдени-ағартушылық) жүзеге асыруға қабілетті жоғары кәсіби біліктілігі бар педагогты дайындау, бұл қоғамның қазіргі әлеуметтік тапсырысына жауап бере отырып, оқыту процесін оңтайландырады және тиімділігін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытудың оқу жоспарларын әзірлеу
    Несиелер: 5

    Қатысушылар екінші тіл сыныбындағы оқу бағдарламасын жоспарлау процесін қолданатын болады. Жоспарлау жергілікті стандарттар мен құқықтық талаптарға, оқушылардың тілін бейресми бағалауға, жарияланған материалдарды талдау мен бейімдеуге, сондай-ақ анықталған қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін материалдар жасауға негізделетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тілдік тестілеудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Бұл курс тілдік тестілердің түрлі форматтары мен типтерін әртүрлі лингвистикалық контексттердің көрінісі, тілді оқыту мақсаты және оны меңгеру ретінде таныстырады және талдайды. Бағалау әдістері, практикасы және рәсімдері тесттердің валидтілігі мен тиімділігімен тығыз байланыста талқыланады. Бұл курс сондай-ақ жобалау, жазу және бағалауды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытуда бағалау критерийлері
    Несиелер: 5

    Негізгі мектепте шет тілін оқыту бойынша білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологиялары саласында білім алушыларды теориялық және практикалық даярлау және мектептерді саралау жағдайында шет тілін оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдарын пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл және мәдениет
    Несиелер: 6

    Мәдениет әртүрлі жағдайларда қолданылатын коммуникацияға және тілдің түріне айтарлықтай әсер етеді. Бұл курс әр түрлі мәдениеттерде кездесетін әртүрлі қарым-қатынас стилінде де, өз мәдениеті аясында сөйлесу кезінде сөйлеушілерді қолданатын стратегияларда де фокусаланады. Прагматиканың рөліне және қарым-қатынаста "сыпайылық стратегиясын" пайдалануға ерекше көңіл бөлінеді. Студенттер оқушыларға прагматика дағдыларын меңгеруге көмектесетін, бүгінгі күні табысты қарым-қатынас жасауға қажетті оқу материалдарын әзірлейтін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ESL/EFL мұғалімдеріне арналған Грамматика
    Несиелер: 6

    Бұл курс Қазіргі заманғы ағылшын грамматикасымен, сондай-ақ оны күнделікті тілдік оқытуға қосу тәсілдерімен таныстырады. Курс ESL/EFL оқытушысына синтаксиске (яғни формалар), семантикаға (яғни мәндер) және прагматикаға (яғни пайдалану) қатысты әртүрлі ағылшын құрылымдары туралы білім базасын ұсынуға арналған. Әр түрлі тестілеу стандарттарын (мысалы, Show-Me және TOEFL) сақтай отырып, нақты грамматикалық сәттерге бағытталған сабақтар мен іс-шаралардың Көңілді, коммуникативтік және интерактивті жоспарларын әзірлеуге ерекше назар аударылады. Теория мен зерттеулер SLA, әдістеме және бағалау салаларында шоғырланған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ШТ оқытудағы мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Бұл курс арнайы пәндерді қалыптастырады, дамытады және жетілдіреді мәдениетаралық коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді; (менеджмент, саясат, Бизнес, ғылым салалары). Магистранттар лингвистикалық, ұлттық-мәдени, прагматикалық, коммуникативтік сипаттамалардың ерекшеліктерін ескере отырып, шет тілді мәтінді дискурсивті талдау әдістерін меңгереді деп болжануда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл тарихы, тілдік жоспарлау және саясат
    Несиелер: 5

    Бұл курс табиғи тілдік өзгерістерді қарастырады, содан кейін бұл теорияларды Құрама Штаттарда және басқа елдерде тілдік әртүрлілікке қолданады. Мұнда маңызды заңдар, саясат пен тілдік жоспарлау, тек ағылшын тілінде және екі тілде білім беру саясаты қарастырылады. Білім алушылар мектеп үшін өзінің тілдік саясатын жазады және қазіргі оқу үрдісіндегі тілдік әртүрліліктің салдары туралы жазады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бірінші тәжірибе
    Несиелер: 5

    Бұл практикум осы бағдарлама бойынша оқитын магистранттар үшін 3 кварталдың соңында бақыланатын далалық тәжірибені қамтамасыз етеді. Рефлексивті ойлау, бақылау, талқылау және нақты оқыту қатысушыларды оқыту дағдыларын кеңейту үшін пайдаланылатын болады. Үдеріске қатысу ағылшын тілін үйренушілердің қажеттіліктері мен нақты күшті жақтарын бақылау, өзара іс-қимыл, жазба жүргізу және талдау кіреді. Стратегиялар мен іс-шаралар жекелеген магистранттардың оқу қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін әзірленеді. Қатысушылар сондай-ақ ағылшын тілін оқитын оқушыларға өз жаңа тілін меңгеруге көмек көрсету және көтермелеу үшін Оқу ��атериалдары мен әдістерінің ауызша аудармасы мен ұсынымдарына өз назарын аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі менеджменті
    Несиелер: 5

    Педагогикалық менеджмент теориясын және практикалық тәжірибені талдау негізінде ЖОО практикасына менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын анықтау; болашақ магистрлердің менеджменттің педагогикалық негіздерін және оны басқару практикасына енгізу жолдарын меңгеру; болашақ магистрлерді біліммен, іскерлікпен, педагогикалық менеджмент дағдыларымен қаруландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің тарихи-мәдени контекстінде пайда болуы, қызмет етуі және дамуы туралы тұтас түсінік береді. Қарастырылатын тақырыптар: Ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контекстері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымның философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Андрагогикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Ересек оқушылардың әлеуметтендіру және кәсіби өзін-өзі анықтау үдерістерін педагогикалық сүйемелдеу саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, оларды кәсіпті саналы таңдауға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі басқару технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім берудегі басқарудың озық тәсілдері мен технологияларымен танысу; білім алушылардың кәсіби басқару сапасы мен басқару мәдениеті кешенін дамыту. Пән басқару психологиясын меңгеруге және меңгеруге бағытталған; басқару процесінің мәні, функциялары, психология әдістері мен принциптері және басқару технологиясы, сонымен қатар педагогтың басқару шеберлігін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • CLIL
    Несиелер: 5

    Педагогикалық және білім беру проблемаларын шешуді жақсартатын ғылыми және тәжірибелік білім қалыптастыру қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, Педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, Педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - ғылыми басқарудың заманауи үрдістері-жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Курс студенттерді шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстырады. Берілген пәннің негізгі бөлімдері: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқару концепциясы, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, субъект психологиясы басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің өз басқару функцияларын іске асыру сапасының өзара байланысын психологиялық талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасауға жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқу ақпараттық мәдениеттің дамуына ықпал етеді; ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен сыйластықты тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылымның негізгі ерекшеліктерін білімнің ерекше түрі ретінде, ғылымның дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, ғылыми әдістің түрлерін анықтау, ғылым философиясының классикалық және қазіргі заманғы концепцияларын білуге сүйене отырып, қазіргі ғылымның дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдайды және ғылым әдіснамасы бойынша алынған білімдерге негізделе отырып, мәселелерді шешу жолдарын ұсынады.

  • Код ON2

    Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау қабілеті

  • Код ON3

    Стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындыққа дайын болу; білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті

  • Код ON4

    Академиялық оқу және жазу, академиялық аудиттеу, жазбалар жүргізу, презентациялар дағдыларын дамытады, ағылшын тілінде академиялық тілдік дағдыларды нығайтады, екінші тілді оқыту процесінің эмоциялық, әлеуметтік және зияткерлік салдарлары туралы біледі, оқытушыларды қажеттіліктерге тиімді талдау жүргізуге, түпнұсқалық материалдарды іріктеуге және ағылшын тілінің нақты мәнмәтіндерге қажеттілігін қанағаттандыру үшін материалдарды әзірлеуге дайындайды

  • Код ON5

    Тілдердің табиғатын түсіну, сондай-ақ оларды оқыту мен оқыту, оқыту әдістері мен материалдар, CLIL технологиясы саласындағы ең соңғы әзірлемелер зерделенеді және практикаланады, жергілікті стандарттар мен құқықтық талаптарды ескере отырып, жоспарлау дағдысы қалыптасады, интернет-ресурстарды қосу практикасы жетілдіріледі, бағалауды жобалау, жазу мен әкімшіліктендіру дағдысы қалыптасады

  • Код ON6

    «Ұлттық тілдің санасы менталитетінің лингвомәдени көрінісі ретінде оның мәдениетіне негізделген әлемнің тұжырымдамалық бейнесі» қалыптасады»

  • Код ON7

    Қатысушыларды оқыту дағдылары кеңейтіледі, бақылау, өзара іс-қимыл, жазба жүргізу және нақты күшті жақтарын және ағылшын тілін үйренушілердің қажеттіліктерін талдау практикада болады, педагогикалық және ақпараттық технологиялар тиімді қолданылады

7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі П-1
Магистратура

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шетел тілдері педагогтарын даярлау 2
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Ағылшын тілі
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі (бейіндік бағыт)
Магистратура

Қайнар академиясы

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703.1 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шетел тілдері және мәдениетаралық коммуникация
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шетел тілдері педагогтарын даярлау 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Ағылшын тілі
Top