Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері'
    Несиелер: 6

    Білім алушыларда бейорганикалық қосылыстар, олардың жіктелуі, номенклатурасы, құрылымы, изомериясы және олардың жұқа құрылымдары, физикалық - химиялық қасиеттері туралы іргелі білім қалыптастыру. Бейорганикалық қосылыстардың химиялық реакцияларының теңдеулерін құру. Бейорганикалық қосылыстардың тотығу дәрежесін анықтау қабілетін қалыптастыру; периодтық кестені қолдана отырып, кез-келген элементтің электронды конфигурациясын атаңыз және сипаттаңыз. Эксперимент жүргізу, Бейорганикалық қосылыстардың құбылыстары мен қасиеттерін байқау және сипаттау, қорытынды жасау. Д. И. Менделеевтің периодтық заңының мағынасын ашу; Периодтық жүйе және олардың атомдарының құрылымдық ерекшеліктері туралы ережелер негізінде химиялық элементтер мен олардың қосылыстарын сипаттаңыз. Д.и. Менделеевтің периодтық жүйе топтары элементтерінің қасиеттерін білу және түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы химия'
    Несиелер: 5

    Жалпы химия курсының негізгі бөлімдерін білу және түсіну, терминологиялық аппаратпен жұмыс істеу. Тотығу реакцияларының теориясын білу және түсіну. Бутлеровтың химиялық құрылымы теориясының негізгі ережелерін түсіну және қолдану. Мерзімді заңды және Менделеев элементтерінің мерзімді жүйесін кәсіби практикада қолдану. Бейорганикалық және органикалық қосылыстардың негізгі кластарын білу және түсіну. Атомдар мен молекулалар құрылымының негізгі теорияларын түсіну және қолдану. Ядролық химия және атомдардың ядролық түрленуінің негіздерін білу және түсіну. Элементтердің ядролық синтезін түсіну. Дисперсті жүйелер химиясының негіздерін білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиядағы математика'
    Несиелер: 3

    Есептелген химиялық есептерді шешуде және құрастыруда алгебра мен Математикалық талдаудың негізгі бөлімдерін білу және түсіну. Фракциялар мен дәрежелерді азайту мәселелерін шеше білу. Физикалық және коллоидтық химия есептерін шешуде дифференциалдық деңгейлерді шешу әдістерін қолдана білу. Қоспадағы есептерді шешуде теңдеулер жүйесін құру және шешу дағдыларына ие болу. Қоспадағы есептерді құрастыру және шешу теңсіздігін қолданыңыз. Химиядағы эксперименттік есептерді графикалық арқылы шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған ағылшын тілі (В1)''
    Несиелер: 5

    Зерттелетін тілде материалды ғылыми ұсынудың функционалды - стилистикалық сипаттамаларын, шет тіліндегі тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясы мен терминологиялық байланысын, халықаралық ынтымақтастық шеңберіндегі іскерлік хат алмасу негіздерін, шетелдік көздерден кәсіби мазмұн туралы ақпарат алу үшін жеткілікті көлемде ағылшын тілін білу, ғылыми хат алмасуды жүргізу, ғылыми мақалалар дайындау және кәсіби тақырыптарда еркін ауызша сөйлесу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық химиядағы теориялық негіздемелер мен есептер'
    Несиелер: 5

    Сапалық және сандық талдаудың теориясы мен практикасының негізгі бөлімдері бойынша типтік есептерді шешудің негізгі тәсілдері мен әдістерін меңгеру; Аналитикалық химияның, негізгі және туынды формулалардың негізгі ережелерін білу; электролит ерітінділеріндегі құрамы мен иондық тепе-теңдікті есептей білу. Электролит ерітінділеріндегі РН, ион концентрациясын, гидролиз дәрежесін, тепе-теңдік константасын және тұрақсыздықты есептеңіз. Концентрацияның кез келген түрінде заттардың сулы ерітінділерін дайындау дағдысы болуы тиіс. Концентрацияның бір түрінен екіншісіне қайта есептеуді білу. Талдау сызбаларын құрыңыз, талдау әдісін таңдаңыз, әр түрлі анықтамалар үшін сандық талдау әдістерін жан-жақты қолданыңыз. Химиялық талдау әдістеріне, иондарды анықтау әдістеріне негізделген химиялық процестердің заңдылықтарын түсіну. Аналитикалық химия бойынша есептеу есептерін шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Элементтер химиясы'
    Несиелер: 5

    Атомдардың мөлшері мен энергетикалық параметрлерінің салыстырмалы сипаттамасын білу және түсіну. Алу әдістерін, металдардың химиялық белсенділігін, олардың сумен, оттегімен, сутегімен реакциясын қолданыңыз. Оксидтердің, пероксидтердің, супероксидтердің, сілтілі металдардың озонидтерінің қасиеттерін білу және түсіну. Гидроксидтердің, карбонаттардың, сульфаттардың қасиеттері мен қасиеттері, олардың диссоциациясы, жылу тұрақтылығы туралы білімді қолдану. Сілтілік металдар тұздарының ерігіштігін және кристалдық торлардың энергиясын білу және түсіну. Галогендердің табиғи қосылыстарын білу және түсіну, техникада және зертханада қарапайым заттарды алу. Электрондық құрылым, қарапайым заттағы байланыс күші, физикалық қасиеттері және уыттылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану''
    Несиелер: 3

    ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму ерекшеліктері мен мәнін білу; Б.Момышұлының өмірі мен шығармашылығы туралы бұрын және жақында жарияланған еңбектер. Б.Момышұлы мұрасын талдай білу, меңгеру; ХХ ғасыр әдебиетіне қатысты материалдар; шеберлік; тақырып бойынша жұмыс кезінде әдебиетті талдау, бір-біріне көмектесу, тәжірибені жақсарту, жеке жұмыстарды көрсету. Топтық талқылау сабақтары арқылы зерттеуге қатысу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сапалық химиялық талдау'
    Несиелер: 5

    Химиялық зертханада жұмыс әдістері мен тәсілдерін білу, түсіну және қолдану. Иондар мен топтық реагенттердің жалпы аналитикалық жіктелуін біліңіз. Сапалы химиялық талдауды дамытудың негізгі бағыттарының рөлін түсіну. Элементтер мен олардың қосылыстарының химиялық құрылымы мен қасиеттері туралы білімді түсіну және қолдану. Аналитикалық топтардың негізгі катиондары мен аниондарына сапалы реакция теңдеулерін бере білу. Әр түрлі аналитикалық топтардың ион қоспаларын бөлу дағдыларына ие болыңыз. Белгісіз қатты және сұйық заттарды сапалы талдау дағдыларына ие болу. Сапалы химиялық талдау бойынша эксперименттік есептерді шеше білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени-географиялық белдеуі және қазақстандық мәдениетті танымал ету, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның сарайлық орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және ғибадат объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиялық процестер теориясына кіріспе'
    Несиелер: 5

    Химиялық процестердің энергиясын білу және түсіну. Химиялық реакциялардың жылу әсерін есептеу үшін Гесс Заңын қолдана білу. Энтропия ұғымын білу және түсіну. Процестің энтальпиялық және энтропиялық факторларының заңдылықтарын түсіну. Гиббс энергиясын процестің бағыты ретінде түсіну. Гиббс энергиясының өзгеруінде кейбір заңдылықтарды, сондай-ақ процестің энтальпиялық және энтропиялық факторларын қолдану. Процестердің химиялық тепе-теңдігіне жағдайлардың әсерін білу және түсіну. Ле-Шателье принципін қолдана білу. Тотығу реакцияларының теориясын білу және түсіну. OVR түрлері. OVR сапалық және сандық сипаттамаларын түсіну және анықтау. Химиялық реакциялардың жылдамдығы мен механизмдері туралы жалпы түсінікке ие болыңыз. Электролиттер мен электролиттер емес ерітінділер теориясын білу және түсіну. Қышқылдар мен негіздердің негізгі теорияларын білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Су мен топырақтың химиялық талдауы'
    Несиелер: 4

    Жер асты суларының пайда болуы мен таралуының негізгі заңдылықтарын және топырақтың жіктелуін білу және түсіну. Практикалық міндеттерді шешу үшін химиялық құрамы бойынша жер асты суларының сыныптамасын қолдану. Су мен топырақты химиялық талдау әдістерін меңгеру. Тұщы, минералды, өнеркәсіптік және термалды суларды гидрохимиялық сынау принциптері мен әдістерін білу және түсіну. Қарапайым гидрогеохимиялық есептеулерді орындаңыз. Шаруашылық-ауыз су, емдік, энергетикалық және басқа да өнеркәсіптік мақсаттарда пайдалану кезінде судың химиялық құрамын бағалауды және оның сапасының өзгеруін болжауды орындау. Зертханалық және далалық зерттеулер кезінде гидрогеохимиялық зерттеу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гидрохимия негіздері'
    Несиелер: 4

    Табиғи сулар химиясының негізгі теориялық мәселелері, теңіз және материктік сулардың химиялық құрамының табиғи сипаттамалары, физикалық, химиялық және биохимиялық процестерге байланысты оның уақытша және кеңістіктік өзгергіштігінің негізгі заңдылықтарын білу. Істей алу керек: практикалық есептерді шешу үшін теориялық түсініктерді пайдалану, табиғи деректерді сыни талдау, Судың химиялық құрамы туралы ақпаратты түсіндіру және оны теңіз ортасында болып жатқан процестерді бағалау үшін пайдалану, зерттеу нәтижелерін кәсіби түрде жобалау және ұсыну. Теңіз суларын химиялық талдау және гидробиологиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін, гидрохимиялық деректердің сапасын бағалау және интерпретациялаудың жалпы принциптерін, физикалық, химиялық және биологиялық процестерді кешенді талдау әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зертханалық жұмыстар техникасы'
    Несиелер: 5

    Білуі керек: зертханалық зерттеулердің негізгі теориялық принциптері мен заңдылықтарын. Істей алу керек: химиялық экспериментті өз бетінше жоспарлау, есептеулер жүргізу және қарапайым зертханалық әдістерді орындау, сондай-ақ реактивтермен және аспаптармен жұмыс істеу. Меңгеруі тиіс: зертханада жұмысты ұйымдастыру үшін қажетті негіздерді, еңбек қауіпсіздігі техникасын, зертхана құрылысының принциптерін, зертханада жұмысты ұйымдастыруды, Химиялық эксперимент дағдыларын, сондай-ақ химиялық эксперименттер жүргізу кезінде қазіргі заманғы оқу-ғылыми аппаратурада жұмыс істеу дағдыларын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сандық химиялық талдау'
    Несиелер: 5

    Сандық химиялық талдау әдістерін дамытудың негізгі бағыттарын білу және түсіну. Заттарды гравиметриялық талдаудың практикалық дағдыларын меңгеру. Белгілі бір үлгідегі белгілі бір компоненттердің сандық мазмұнын анықтай білу. Гравиметриялық талдауда қолданылатын химиялық жабдықты пайдалану дағдыларын меңгеру. Гравиметриялық және титриметриялық талдауларда есептеулер жүргізе білу; титрлеудің қышқылдық-негіздік, тотығу-тотықсыздану, комплексонометриялық, сондай-ақ кері түрлерін жүргізу дағдыларын меңгеру. Талдау сызбаларын құру, талдау әдісін таңдау, әр түрлі анықтамалар үшін сандық талдау әдістерін жан-жақты қолдану. Талдау әдісіне, анықтау әдістеріне негізделген заңдылықтар мен химиялық процестердің мәнін түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тотығу-тотықсыздану реакцияларының теориясы'
    Несиелер: 3

    Тотығу процестерінің мәні, олардың табиғаттағы рөлі және практикалық маңызы туралы теориялық және эксперименттік ақпаратты білу және жүйелеу. Маңызды тотықтырғыштар мен тотықсыздандырғыштар туралы, қоршаған ортаның оксиляциялық-тотықсыздану реакцияларының сипатына әсері туралы түсінікке ие болыңыз. Тотығу реакцияларының жіктелуін, осы процестердің сандық сипаттамаларын, гальваникалық элементтің құрылымын біліңіз. Электрондық-иондық баланс (жартылай реакциялар) әдісін қолдана отырып, OVR теңдеулерін құра білу, OVR туралы айтатын қиындық деңгейінің әр түрлі мәселелерін шешу үшін электрондық баланс әдісін қолдану дағдылары. Нернст теңдеуін қолдану. Латимер және Фрост диаграммаларының көмегімен АЖЖ сапалық және сандық сипаттамаларын есептеу дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған ағылшын тілі (В2)''
    Несиелер: 5

    Таңдалған мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті кейіннен алынған ақпаратты талдай, түсіндіре және бағалай отырып, еркін оқи, аудара білу, ғылыми ақпаратты жазбаша түрде (реферат, аннотация, түйіндеме) пайдалана білу, ғылыми зерттеудің тұсаукесерімен сөз сөйлеу (семинарларда, конференцияларда, симпозиумдарда, форумдарда), ағылшын тіліндегі ғылыми әдебиетті дербес оқу; ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрде ақпарат алу және хабарлау; ғылыми конференцияларда баяндамалар мен хабарламалармен сөз сөйлеу, кәсіби мәселелер бойынша пікірталас жүргізу. Кәсіби тақырыптар бойынша еркін қарым-қатынас құралы ретінде ағылшын тілін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тыңайтқыштар химиясы'
    Несиелер: 4

    Негізгі органикалық және Минералды тыңайтқыштардың химиялық құрамын біліңіз. Тыңайтқыштардың түрлері мен формаларын, оларды жасау және қолдану тәсілдерін түсіну. Тыңайтқыштардың топырақ құнарлылығына, өсімдік шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі мен сапасына, қоршаған ортаға әсер ету механизмін түсіну. Агрохимиялық зерттеулердің әдістерін білу және түсіну. Негізгі органикалық және минералды тыңайтқыштар, олардың химиялық құрамы, қолдану мерзімі мен әдістері, өндіріс және сақтау ерекшеліктері туралы түсінікке ие болыңыз. Тыңайтқыштардың негізгі қасиеттерін, олардың құрамындағы макро-, мезо - және микроэлементтерді түсіну. Тыңайтқыштарды тиімді пайдалану дағдыларына ие болу; олардың химиялық құрамын анықтау, өсімдіктерді диагностикалау. Тыңайтқыштардың әртүрлі түрлерін анықтау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Процестердің термодинамикалық параметрлерін есептеудің эмпирикалық әдістері'
    Несиелер: 5

    Идеал және нақты газдардың заңдары. Термодинамиканың бірінші заңы. Гесс Заңы және оның салдары. Нақты термодинамикалық жүйелердегі жылу эффектісі мен энтропияның өзгеруін есептеу. Кирхгоф Заңы. Жылу әсерінің температураға тәуелділігін анықтаудың аналитикалық және графикалық әдістері. Жылу әсерлерін есептеудің эмпирикалық әдістері. Энтропияның өзгеруін есептеудің эмпирикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химияға кіріспе'
    Несиелер: 5

    Полифункционалды органикалық қосылыстардың маңызды кластарын біліңіз: құрылымы, номенклатура ережелері, физикалық қасиеттері, алу әдістері, Типтік және нақты химиялық қасиеттері. Химиялық зертханада жұмыс істеудің жалпы ережелері мен тәртібін қолдану. IUPAC номенклатурасының ережелеріне сәйкес құрылымдық формула бойынша формулалар құра және атаулар бере білу. Химиялық қасиеттерін сипаттайтын полифункционалды органикалық қосылыстар мен реакциялар алу реакцияларының теңдеулерін құру. Полифункционалды органикалық қосылыстар химиясы бойынша оқу және анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Органикалық заттармен және химиялық аппаратурамен қауіпсіз жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Химиялық анықтамалық әдебиеттерді қолдану. Органикалық реакцияларды жүргізудің негізгі тәсілдерін меңгеру (қажетті жабдықты таңдау, қондырғыны құрастыру).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Алифаттикалық қосылыстардың органикалық химиясы'
    Несиелер: 5

    Органикалық химия пәнін, А. М. Бутлеровтың химиялық құрылымы теориясын, коваленттік байланыс сипаттамасын білу. Индуктивті, мезомерлі эффектілерді, құрылымдық изомерияны, стереоизомерияны, геометриялық изомерияны, оптикалық изомерияны, конформациялық изомерияны түсіну. Қосылу, бөліну, алмастыру, қайта топтастыру реакцияларын, гомолитикалық және гетеролитикалық реакцияларды білу және түсіну. Метанның, этиленнің, ацетиленнің, құрамында оттегі бар қосылыстардың, құрамында азот бар қосылыстардың гомологиялық қатары, олардың номенклатурасы, өндірудің зертханалық және өнеркәсіптік әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері. Алифатикалық қосылыстардың негізгі кластарының изомерлерін құрылымдық түрде суреттей білу, номенклатураның әртүрлі түрлеріне – ұтымды, тарихи және халықаралық атау бере білу және заттың құрылымын атау бойынша анықтау. Механизмді ескере отырып, реакцияны сипаттай білу және реакция өнімдерін анықтау, оны жүзеге асыру шарттарын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық термодинамика және тепе-теңдік'
    Несиелер: 5

    Химиялық термодинамика заңдарын түсіну және қолдану. Электролиттер мен электрохимиялық жүйелер ерітінділерінің термодинамикасын білу және түсіну. Практикалық мәселелерді шешу үшін идеалды және нақты газдардың заңдылықтарын қолдана білу. Меңгеруі негізгі заңдылығымен жүретін химиялық процестердің сипаттамалары мен равновесного жағдайын сипаттаудың әдістерімен химиялық равновесий ерітінділерде электролиттер. Химиялық тепе-теңдіктің теориялық негіздерін түсіну және қолдану. Тәжірибеде процесс тепе-теңдігінің сандық сипаттамаларын есептеңіз. Термодинамиканың принциптерін және химиялық термодинамиканың негізгі теңдеулерін түсіну. Көп компонентті жүйелерде химиялық және фазалық тепе-теңдікті термодинамикалық сипаттау әдістерін қолдану. Коллигативті қасиеттер мен шешімдерді түсіну және оларды есептей білу. Берілген бастапқы жағдайларда процестің бағытын анықтаңыз. Бір компонентті және екілік жүйелерде фазалық тұрақтылық аймақтарының шекараларын белгілеңіз. Екілік гетерогенді жүйелердегі бірге өмір сүретін фазалардың құрамын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы химиялық технология'
    Несиелер: 4

    Жалпы, Бейорганикалық және физикалық химияның негізгі ұғымдарын біліңіз: химиялық тепе-теңдік, әсер етуші массалар заңы, тепе-теңдік константасының температураға тәуелділігі, химиялық реакция жылдамдығы, температураның химиялық реакция жылдамдығына әсері, активтендіру энергиясы. Математикалық талдаудың негізгі түсініктері мен әдістерін, дифференциалдық теңдеулер теориясын, кәсіби есептерді шешудің математикалық әдістерін түсіну; гомогенді химиялық-технологиялық процестердің негізгі заңдылықтарын, процесті жүргізу шарттарының шикізаттың түрлену дәрежесіне әсерін, өнімнің шығымын, оларды қарқындату тәсілдерін түсіну. Кәсіби есептерді шешу үшін негізгі химиялық заңдарды, термодинамикалық анықтамалық деректерді және жалпы, Бейорганикалық және физикалық химияның сандық арақатынасын пайдалана білу; - жазықтықта (сызбаларда) технологиялық схемаларды құру тәсілдері мен тәсілдерін пайдалану. Физика-химиялық өлшеулер жүргізу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химия есептерін шешудің жалпы әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Химияның негізгі бөлімдері бойынша күрделілігі әртүрлі дәрежедегі есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін меңгеру. Олимпиадалық есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін талдау. Теориялық және қолданбалы сипаттағы химия бойынша күрделі шығармашылық міндеттерді шеше білу. Міндеттерді шешу үшін компьютерлік бағдарламаларды меңгеру. Оқушыларды химиялық есептерді шешуге үйрету үшін мультимедиялық құралдарды пайдалану әдістемесін меңгеру. Жоғары күрделіліктегі тапсырмалар мен жаттығуларды шешу үшін жағдай жасай білу. Дағдысы болуы тиіс шешімдер химиялық мөлшерінде айыппұл салуға әкеп міндеттердің көмегімен теңсіздіктерді және теңдеулер. Заттардың (қатты, сұйық газдардың) қоспасындағы есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Электролит ерітінділеріндегі ерітінділерге, ерігіштікке, тепе-теңдікке есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Термохимия, химиялық термодинамика бойынша есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Тотығу-тотықсыздану реакциялары және электрохимия тақырыбы бойынша есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Заттар мен қоспалардың құрамын анықтау үшін сапалық және сандық эксперименттік есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте химияны оқытудың жеке әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Бейорганикалық заттардың қасиеттерін түсіндіру үшін Менделеевтің периодтық Заңын білу, түсіну және қолдану. Білім алушыларда валенттілік, тотығу дәрежесі, тотығу-тотықсыздану реакциялары туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру. Гидролиз және оның механизмдері туралы бастапқы ұғымдар мен түсініктерді қалыптастыру. Су ерітінділері теориясы туралы түсінік беру және түсіндіру. Электролиттік диссоциация құбылысы туралы оқушылардың түсініктерін қалыптастыру. Элементтердің сутегі мен оттегі қосылыстары туралы ақпаратты мектеп тәжірибесінде түсіну және қолдану. Мектеп оқушыларында галогендер тобының элементтері мен қосылыстары туралы білім мен түсінік қалыптастыру. Карбонилдер мен органометалл қосылыстары туралы ақпаратты түсіну және қолдану. Орта мектеп шеңберіндегі химия бойынша оқу және авторлық бағдарламаларды талдау. Оқушыларға зертханалық тәжірибелер мен практикалық сабақтарды өткізу әдістемесін түсіндіру, мектептегі химиялық кабинетті сипаттау. Химиялық үйірме жұмысының негізгі бағыттары мен ұйымдастырылуын түсіну және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика''
    Несиелер: 5

    Интерактивті компьютерлік графиканың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын білу; негізгі графикалық құрылғылармен жұмыс істеу негіздерін; компьютерлік графикада қолданылатын деректер құрылымы мен модельдерді; есептеу геометриясы мен компьютерлік графиканың базалық алгоритмдерін; қазіргі заманғы графикалық жүйелерді пайдалану принциптерін білу. Графиканы қолдану бойынша тапсырманы сауатты тұжырымдау және оның тұжырымдамалық және қолданбалы модельдерін құру; алынған модельдерді бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын ұтымды таңдау; интерактивті компьютерлік графиканың қолданбалы мәселелерін шешуде есептеу техникасының, бағдарламалық қамтамасыз етудің және математикалық аппараттың мүмкіндіктерін оңтайлы пайдалану. Берілген аймақтағы мәселелерді шешу үшін машиналық және интерактивті графика алгоритмдерін қолданыңыз, кескіндерді құру және өңдеу кезінде графикалық пакеттік құралдарды қолданыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық кинетика және электрохимия'
    Несиелер: 5

    Қарапайым реакциялар үшін кинетикалық теңдеулерді дифференциалдық және интегралдық формада құрастыру дағдысы болу; Күрделі, тізбекті, гетерогенді және фотохимиялық реакциялардың формальды кинетика мен кинетика теңдеулерін түсіну және қолдану. Біртекті, гетерогенді және ферментативті Катализдің негізгі теорияларын білу және түсіну. Процестің жылдамдығына температураның әсерін болжау. Химиялық реакциялардың термодинамикалық сипаттамаларын және заттардың тепе-теңдік концентрациясын анықтаңыз. Химиялық реакциялардағы тепе-теңдікке әртүрлі факторлардың әсерін болжау. Электролит ерітінділерінің физика-химиялық қасиеттерін кондуктометрия және потенциометрия әдістерімен анықтау. Практикалық мәселелерді шешудің электролиз заңдарын түсіну және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гомогенді және гетерогенді катализ теориясы'
    Несиелер: 5

    КХимиялық реакция жылдамдығы. Элементар химиялық реакциялардың кинетикалық теңдеулері, әсер етуші массалар заңы. Реакцияның қарапайым әрекеті. Көп сатылы процестердегі сатылар жылдамдығының қатынасы. Еріткіштің химиялық реакцияға әсері. Катализді анықтау. Катализ туралы идеяларды дамытудың негізгі кезеңдері. Каталитикалық реакциялар механизмі, каталитикалық цикл. Субстраттық селективтілік, региоселектілік және энантиоселектілік. Промоторлар және каталитикалық улар (ингибиторлар). Біртекті катализаторлардың жіктелуі Нуклеофильді катализ. Қышқыл, электрофильді және негізгі катализ. Қатты және жұмсақ қышқылдар мен негіздер. Металл кешенді катализ. Ферментативті катализ. Автокатализ. Иммобилизацияланған біртекті катализаторлар мен ферменттер. Фазалық тасымалдау катализі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Циклді қосылыстардың органикалық химиясы'
    Несиелер: 5

    Келесі химиялық пәндерді сәтті меңгеру үшін органикалық химияның жалпы теориялық негіздерін білу. Заттардың органикалық қасиеттерін, олардың тірі және жансыз табиғатта әртүрлі функцияларды орындау қабілетін анықтайтын ерекшеліктерін түсіну. Эксперименттік жұмыс дағдыларын меңгеру, әртүрлі есептерді шешу, қажетті математикалық есептеулер жүргізу. Арендердің, құрамында оттегі бар қосылыстардың, құрамында азот бар гетероциклді қосылыстардың гомологиялық қатары, олардың номенклатурасы, өндірудің зертханалық және өнеркәсіптік әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері. Циклдік қосылыстардың негізгі кластарының құрылымдық изомерлерін суреттей білу, номенклатураның әртүрлі түрлеріне – ұтымды, тарихи және халықаралық атау бере білу және заттың құрылымын атау бойынша анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химия пәнінен конкурстық және олимпиадалық есептерді шешу'
    Несиелер: 6

    Химиялық есептер жүйесін және олардың химияны оқыту әдістемесіндегі рөлін қалыптастыру. Химиядағы химиялық есептеу міндеттерінің негізгі топтарын білу және түсіну. Химиялық мәселенің екі жағы туралы түсінік қалыптастыру. Химиялық есептерді шешу үшін физика және математика бойынша білімді қолданыңыз. Теңсіздіктер мен теңдеулерді қолдана отырып есептерді шешіңіз. Физика және математика курсының мәліметтерін қолдана отырып есептерді шешу. Химиялық есептерді шешуде Графиктер мен схемаларды қолдану. Газдар қоспасындағы мәселелерді шешіңіз. "Жұмбақтар" мәселелерін шешу дағдыларына ие болу. Ерітінділердің қоспасындағы мәселелерді шешу. Екі газдың қоспасында болатын химиялық реакцияларды қолдана отырып, есептерді шешу дағдыларына ие болу. Газдар қоспасының металл оксидтерімен, қышқылдар мен сілтілердің ерітінділерімен әрекеттесу міндеттері. Үш немесе одан да көп газдардың қоспасында болатын химиялық реакцияларды қолданатын тапсырмалар. Графикалық схемаларды қолдана отырып, есептер алгоритмдерін түсіну және қолдану. Латимер диаграммаларын қолдана отырып есептерді шығара білу. Химиялық тепе-теңдіктің сандық сипаттамалары туралы есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химияны оқытудағы интерактивті және онлайн әдістер'
    Несиелер: 5

    Офлайн режимде химияны оқытудың интерактивті әдістерінің ерекшеліктерін білу және түсіну. Оқушылардың әртүрлі жастағы топтары үшін оқытудың интерактивті және инновациялық әдістерін қолдана білу. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс істеу әдістерін қолдану. Электрондық білім беру платформалары арқылы онлайн оқытуды ұйымдастырудың заманауи әдістері мен тәсілдерін білу және түсіну. Zoom, Cisco Webex, Google Classroom көмегімен ағындарды ұйымдастыру және жұмыс істеу дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте химиялық эксперименттерді жүргізу әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Студенттерде химиялық құралдарды құрастыру және көрнекі құралдарды модельдеу, мектеп бағдарламасының тақырыптарына сәйкес химиялық тәжірибелерді таңдау және оларды химияны оқыту әдісі ретінде пайдалану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мектептегі Химиялық эксперимент кезінде экспериментті қауіпсіз жүргізу және химиялық реакция өнімдерін кәдеге жарату техникасын үйрену. Химияны оқыту процесіндегі Химиялық эксперимент. Химиялық экспериментті ұйымдастыру мәселелері. Химиялық эксперимент әдістемесі. Тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру әдістемесі. Реактивтердің аз массасымен жұмыс істеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы, жүйесі, қағидаттары; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; кәсіпкерлік құқықтық қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; кәсіпкерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеудің негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дисперсті жүйелердің физика-химиясы'
    Несиелер: 5

    Коллоидтық химияның беттік құбылыстар мен дисперсті жүйелер туралы ғылым ретіндегі түсініктері мен заңдылықтарын меңгеру. Химиялық-технологиялық процестерді зерттеу және әзірлеу кезінде коллоидтық химияның заңдары, теориялары, теңдеулері, әдістері туралы білімдерін қолдану. Дисперсті жүйелер мен беттік құбылыстардың параметрлерін есептеу. Дисперсті жүйелердің физика-химиялық қасиеттерін және беттік құбылыстардың параметрлерін анықтаудың эксперименттік әдістерін қолданыңыз. Беттік құбылыстардың термодинамикасының негізгі түсініктері мен қатынастарын, беттік керілу мен беттік энергияны, адсорбцияны, адгезияны, үйлесімділікті, сулануды, таралуды, капиллярлық конденсацияны қолданыңыз. Беткі қабаттың қалыптасу процестерінің механизмдері туралы түсінікке ие болыңыз. Бетіндегі электрокинетикалық құбылыстарды түсіндіріңіз. Дисперсті жүйелерді зерттеудің құрылымдық-механикалық қасиеттері мен реологиялық әдістерін түсіндіру. Дисперсті жүйелердің оптикалық қасиеттерінің ерекшеліктері, шашырауы, жарықтың сіңуі, күлдің түсі туралы түсінікке ие болыңыз. Беттік құбылыстардың термодинамикасының негізгі қатынастарын және дисперсті жүйелердің негізгі сипаттамаларын есептеуді қолдана отырып есептеулер жүргізіңіз. Адсорбцияның энергетикалық параметрлерін есептеңіз. Әр түрлі факторлардың беттік керілуге және беттік энергияға әсерін болжау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық эксперименттік есептер'
    Несиелер: 6

    Күрделілігі жоғары химиялық есептеу есептерін жасай білу. Дағдысы болуы тиіс шешімдер химиялық мөлшерінде айыппұл салуға әкеп міндеттердің көмегімен теңсіздіктерді және теңдеулер. Заттардың (қатты, газ, сұйық) қоспасындағы есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Электролит ерітінділеріндегі ерітінділерге, ерігіштікке, тепе-теңдікке есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Тотығу-тотықсыздану реакциялары және электрохимия тақырыбы бойынша есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Заттар мен қоспалардың құрамын анықтау үшін сапалық және сандық эксперименттік есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың сыни ойлауын дамыту және функционалдық сауаттылық'
    Несиелер: 4

    Сыни ойлаудың формалары, құрылымы және оның ерекшеліктері. Түрлендіру әдістері, сыни ойлаудың негізгі функциялары. Шешім қабылдау және ойлау дамуын талдау. Шешім қабылдау процесіне адам факторының әсері. Сыни ойлау сауаттылығының функциялары. Оқушылардың сыни ойлауын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы білім беретін мектептегі ғылыми-әдістемелік жұмыс негіздері'
    Несиелер: 3

    Жалпы білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыс. Білім беру ұйымындағы әдістемелік жұмыстың міндеттері. Білім беру саласындағы эксперименттік жұмысты ұйымдастыру негіздері: педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі. Білім беру саласындағы эксперименттік жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Студенттердің оқу-зерттеу қызметінің әртүрлі түрлерінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беру, бизнесті ұйымдастыру, экономикалық есептеулерді орындау және стартап құру саласында soft-skills дамыту.

  • Код ON8

    Білім беру ұйымдарындағы мектеп әдістемелік бірлестіктері мен кафедралары жұмысының ғылыми-әдістемелік негіздерін түсіну және қолдану. Оқытудың жаңа әдістемелері мен инновациялық әдістерін енгізу бойынша пәндер жұмысын ұйымдастыру.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; мемлекеттің ұлттық мүдделері мен құндылықтарын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР Білім туралы, Ғылым туралы, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы Заңдарын, Еңбек кодексін, педагог мәртебесі туралы білу.

  • Код ON4

    Педагогикалық іс-әрекет туралы тұтас көзқарас білімін көрсету, олардың қазіргі заманғы педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында тұтас педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыру үшін іскерліктер; білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін және мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.

  • Код ON2

    Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын қолдануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латындандырылған әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON6

    Білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті ұйымдастырудың біліктері мен дағдыларын көрсету, қазіргі заманғы педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін меңгеру, оқушылардың инклюзивті ортасында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және басқару әдістерін қолдану.

  • Код ON7

    Білім беру ұйымдарында негізгі химия пәнін, элективті курстарды оқыту үшін, сондай-ақ қазіргі заманғы химиялық білім берудің практикалық міндеттерін шешу үшін бейорганикалық, органикалық, физикалық, коллоидтық және аналитикалық химия бойынша жинақталған білімді, іскерлікті және дағдыларды түсіну, қолдану.

  • Код ON3

    Қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON9

    Оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттыру үшін оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау әдістері мен құралдарын жетілдіру. Мектептегі ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын көрсету.

  • Код ON10

    Сараланған және интеграцияланған оқытудың, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын оқытудағы құзыреттілік тәсілдің ерекшеліктері мен ерекшеліктерін түсіну және қолдану. Педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп ережелерін сақтау, білім алушылардың тұлғасына құрмет көрсету.

  • Код ON11

    Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулығына зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға берілетін өтемақылар мен жеке қорғану құралдары туралы ақпарат жасау.

Top