Инновациялық білім беру бағдарламасы

8D08102 Агрономия: Қара жер зонасында органикалық егіншілік в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының ауыл шаруашылығын дамытуға үлес қосуға қабілетті, чернозем аймағындағы органикалық егіншілік бағыты бойынша агрономия саласындағы білім беру және ғылым саласындағы қазіргі заманғы эксперименттік және практикалық проблемаларды тұжырымдауға және шешуге қабілетті, жаңа инновациялық ғылыми - зерттеу жобаларын жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттілікке ие, жоғары білімді, бәсекеге қабілетті PhD докторларын даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 8D081 Агрономия
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің және өсімдік шаруашылығының экологиялық таза өнімдерін алудың қазіргі заманғы технологиялары
    Несиелер: 5

    Өсімдік шаруашылығындағы технологияларды зерттеу: өндірістің жоғары тиімділігі. Өсімдік шаруашылығындағы заманауи технологиялар: жаңа тәсілдер мен шешімдер. Өсімдік шаруашылығындағы механикаландырылған жұмыстарды ұйымдастыру және технологиясы. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау технологиясы: ерекшеліктері мен нюанстары. Ауыл шаруашылығында арнайы технологияларды, әдістер мен инновациялық тәсілдерді қолдану әдетке айналған. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін алудың барлық өндірістік процестері тұқым сақтаудан бастап оны жинау мен сатуға дейінгі барлық кезеңдерде белгілі бір жағдайларда әрбір жеміс-көкөніс және дәнді дақылдарды өсірудің қазіргі заманғы технологияларында пайдаланылатын тиімді шаралар кешенінсіз мүмкін емес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Органикалық егіншіліктің заманауи жетістіктері
    Несиелер: 5

    Егіншіліктің қазіргі заманғы жүйелері өз негізінде мәдени өсімдіктердің шығымдылығын арттыруды, егіншілікті қарқындату факторлары – тыңайтқыштарды қолдану, Мелиорация, суару, механикаландыру, автоматтандыру, топырақ қорғау, ресурс үнемдеу және экологиялық таза технологиялар, құралдар мен машиналарды жетілдіру есебінен топырақ құнарлылығын қалпына келтіруді, сақтауды және арттыруды қамтамасыз етуге тиіс. қазіргі заманғы егіншілік жүйелері нақты табиғи және экономикалық жағдайларда ең аз шығындармен ауылшаруашылық өнімдерінің максималды мөлшерін алу үшін Жерді және басқа ресурстарды тиімді пайдалануға бағытталған. Олар сондай-ақ құрғақшылықпен, Топырақ эрозиясымен күресуге, экологиялық қауіпсіздікті және қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз етуге бағытталған. Мұндай жүйелер ауыспалы егіске негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу әдістері тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердің нәтижелерін коммерциялық мақсатта тауарлар мен қызметтер нарығында ұсынуға болатын бірқатар іс-шараларды әзірлеу және іске асыру процесін білдіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологиялық өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Егіншілік негіздерімен (топырақты өңдеу тәсілдері, егіншілік заңдары мен жүйелері, ауыспалы егістер), агрохимия, тұқым шаруашылығы қазіргі заманғы биологиялық өсімдік шаруашылығының принциптерін зерделеу; аса маңызды ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің шығу тегі, морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері, олардың дамуы, жаңа сорттардың өнімділік деңгейлері, өсіру және жинау агротехникасы туралы мәліметтер келтірілген. Докторанттарға дала дақылдарының түрлері мен сорттарының алуан түрлілігін, олардың биологиялық ерекшеліктерін және ең аз еңбек пен өнімнің өзіндік құнымен ең жақсы сапада максималды өнім алу үшін өсірудің ең жақсы әдістерін зерттеуге мүмкіндік беретін ауылшаруашылық ғылымы. Өсімдік шаруашылығына мыналар кіреді: егіншілік, шабындық, көкөніс шаруашылығы, жеміс шаруашылығы, жүзім шаруашылығы, гүл өсіру, орман шаруашылығы. Өсімдік шаруашылығы тек далалық дақылдарды зерттейді: дәнді, бұршақты, жемшөп, картоп, бақша, иіру, эфир майы, техникалық және басқа да дақылдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – докторанттардың жазу дағдыларын дамыту, академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын игеру. Пәннің мазмұны: ғылыми мақала, баяндамалар, ғылыми мәтіндердің тұсаукесерлері, диссертация мен монографияларды ағылшын тілінде жазу сияқты ғылыми зерттеулерді сипаттаудың метатілдік ерекшеліктерін зерттеумен байланысты. Пәнді игеру нәтижесінде академиялық мәтін құру шеберлігі оның құрылымы, мақсаттары, жанрлық, стилистикалық ерекшеліктері туралы ойы қалыптасады. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазу, оны жариялау тетіктерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пестицидтердің мутанезі мен экологиялық- генетикалық улылығының аспектілері/
    Несиелер: 5

    Пестицидтер мен ауыр металдардың уыттылығы мен мутагенезінің экологиялық аспектілеріне кіріспе. Пестицидтердің маңызы. Қолданысқа ксенобиотиктерінің өсімдіктер. Топырақ үлгілерін іріктеу, далалық жағдайларда Талдамалық сынамаларды дайындау және тасымалдау. Топырақ сынамаларын алу бірнеше кезеңнен тұрады: жалпы сынаманың бастапқы үлгісін жасау; орташа үлгіні жасау; талдау үшін аспаларды бөлу. Ауыр металдармен ластанған топырақты фиторемедиациялау технологиясы. Қазақстан топырағының пестицидтермен ластану жағдайын бағалаудың әдіснамалық аспектілері. Пестицидтер-қоршаған ортаның антропогендік химиялық ластағыштары. Ауыл шаруашылығында қолданылатын химиялық қосылыстардың өндірістік жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Радиациялық мутациясыз селекция әдістері (ГМО)
    Несиелер: 5

    Организмдердің генетикалық модификациясының молекулалық-биохимиялық негіздерімен таныстыру. ГМО пайдалану мен қауіпсіздігін бағалау. Генетикалық түрлендірілген организмдер - генетикалық инженерия әдістерімен қол жеткізілетін өзгертілген тұқым қуалайтын ақпараты бар организмдер. Мутагенез-ішкі немесе сыртқы табиғи немесе жасанды факторлардың әсерінен тұқым қуалайтын өзгерістердің (мутациялардың) пайда болу процесі. Іріктеу әдістері-түсінігі, түрлері және негізгі сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдау; қара топырақ аймағындағы органикалық егіншілік саласындағы сараптамалық бағалау талаптарына сәйкес келетін бақылауларға, тәжірибелерге, эмпирикалық деректерге негізделген ғылыми талдау негізінде жаңа сенімді фактілер алу

  • Код ON2

    аграрлық ғылымның дамуына үлес қоса алатын және ұлттық деңгейде де, шетелдік деңгейде де жоғары ғылыми рейтингі бар ғылыми басылымдарда жариялауға лайық зерттеу жүргізу

  • Код ON3

    егіншілік жүйесін және ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеу технологияларын әзірлеу үшін қажетті ақпарат (мультимедиялық оқыту бағдарламалары, электрондық оқулықтар, телевизиялық технологиялар, интернет желісінің мүмкіндіктері) жинауды жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON4

    әлемдік және Қазақстандағы ауыл шаруашылығы ғылымының дамуы туралы; әлемдегі ғылым мен инновацияның рөлі туралы; аграрлық ғылымның жетістіктері туралы түсінікке ие болу

  • Код ON5

    әлемдік ғылымда және өндірістік қызметте жинақталған мәліметтерді талдау; алынған білім нәтижелерін жинақтау; зерттеулердің репрезентативтік және түпнұсқалық нәтижелері негізінде тұжырымдар мен практикалық ұсынымдарды тұжырымдау

  • Код ON6

    алынған білімді ауыл шаруашылығындағы топырақ ресурстарын ұтымды пайдалану және өсімдік шаруашылығының экологиялық таза өнімін алу мәселелерін шешу үшін егіншіліктің конвенциялық және органикалық жүйелерінің іргелі негіздері бойынша кәсіби пайдалану

  • Код ON7

    ғылыми және өндірістік-технологиялық қызметте органикалық егіншілік саласындағы докторантура бағдарламасының арнайы пәндерінің іргелі және қолданбалы бөлімдерін білу

  • Код ON8

    ауыспалы егіс жүйелерін әзірлеудің жалпы қабілетін көрсету, ауыспалы егістің ғылыми негізделген принциптерін сақтай отырып, ауыспалы егістің схемаларын құру, ауыспалы егісті енгізу жоспарларын және айналмалы кестелерді құру, аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып, өрістердің оңтайлы өлшемдері мен контурларын анықтау және органикалық егіншіліктің өзекті бағыттары бойынша жаңа білім немесе практикалық қосымшалар құру жобаларын жүзеге асыру

Top