Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Саптық дайындық
    Несиелер: 6

    Әскердің (студенттің) жасақталғанға дейінгі және қатардағы міндеттері. Филиалды және оның элементтерін құрыңыз. Алдын ала және атқарушы топтар. Марш командаларының орындалуы. Монтаж сөресі. Орнында және қозғалыста айналады. Жауынгерлік және жорық қадамы. Бір сатылы формациядан екі сатылы формацияға және керісінше қайта құру. Отрядтың жауынгерлік және жорық қадамдарындағы қозғалысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әскери-техникалық дайындық
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің автомобиль жабдықтарының мақсаты, жалпы орналасуы, техникалық қызмет көрсетуі, тактикалық-техникалық сипаттамалары. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің бронды машиналарының мақсаты, жалпы орналасуы, техникалық қызмет көрсету, тактикалық-техникалық сипаттамалары. Жауынгерлік доңғалақты және шынжыр табанды көлік құралдарын пайдалану, техникалық қызмет көрсету және жөндеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әскери бетпе-бет айқас
    Несиелер: 4

    Мазмұны, армиялық қоян-қолтық ұрыс кешендерін енгізу тәртібі, оларды үйрену мен енгізудің қауіпсіздік шаралары, әр түрлі генездегі жарақаттарға алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыруға арналған дене мәдениетінің әр түрлі формалары мен түрлері. Әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды оқыту мен тәрбиелеуде қоян-қолтық ұрыстың қабылдаулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық спорт түрлері
    Несиелер: 4

    Мазмұны, ұлттық спорт түрлерінің кешендерін іске асыру тәртібі, оларды үйрену мен жүзеге асырудағы қауіпсіздік шаралары, әртүрлі генездегі жарақаттарға алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Шақыру алдындағы жастарды оқыту мен тәрбиелеудегі ұлттық спорт түрлерін қабылдау. Ұлттық спорт түрлерінің пәнаралық тұжырымдамалары мен әмбебап тәрбиелік әрекеттері. Еңбек және өмірлік жағдайлардағы ұлттық спорттық дағдылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әскери психология және педагогика негіздері
    Несиелер: 4

    Жауынгердің жеке басының психологиясы. Оқу мен жауынгерлік жағдайдағы сарбаздардың психикалық процестері мен жағдайы. Жауынгердің психикалық танымдық процестерінің ерекшеліктері. Әскери қызмет жағдайындағы адамның сезімдері. Әскери ұжымның психологиясы. Әскери педагогика және оның құрылымы. Әскери педагогиканың әдістемелік негіздері. Әскери бөлімдерде сарбаздарды оқыту процесінің принциптері Жауынгерлерді оқытудың әдістері мен формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде әскерлер қызметінің мақсаты мен міндеттері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде әскерлердің қызмет ету жағдайын бағалау критерийлері. Персоналды есепке алу. Әскери қызметтің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Әскери қызметкерлерді орналастыру және ішкі тәртіп. Казармаларға арналған жабдықтар. Компанияның күнделікті тапсырысының құрамы мен міндеттері. Күзетші, күзетші, қарауылдың қол сұғылмайтындығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің мақсаты, ұйымдастырушылық құрылымы. Қазақстан Республикасының әскери доктринасының негізгі ережелері. Әскери қауіптілік туралы Қазақстан Республикасының әскери доктринасы, оның пайда болу көздері, олардың жіктелуі. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің негізгі қарулануы мен әскери техникасы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің мотоатқыш (танк) батальонының ұйымдастырушылық құрылымы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Әуе қорғанысы күштері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери әуе қорғанысы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Әскери-теңіз күштері (Әскери-теңіз күштері). Мотоатқыш және танк күштері бөлімшелерінің мақсаты мен жауынгерлік мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тактикалық дайындық'
    Несиелер: 5

    Қару-жарақ және әскери техника, әскери бөлім (бөлімше). Қолданылу жауынгер ұрыста. Қозғалу тәсілдері сарбаздың ұрыс кезіндегі іс-әрекеттер жаяу тәртіппен. Сарбаз қорғаныста. Сарбаз шабуылда. Сарбаз бақылаушы. Орын таңдау үшін бақылау, оның жабдықтары және бүркемелеу. Анықтау мақсаттары мен нәтижелері туралы баяндама бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери қызмет негіздері
    Несиелер: 4

    Мемлекеттің әскери қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің орны, рөлі және міндеттері. Отанды қорғау - Қазақстан Республикасы азаматының абыройлы міндеті. Азаматтарды әскери қызметке дайындау, әскери есепке алу, азаматтарды шақыру пункттеріне тіркеу, мерзімді әскери қызметтен өту, шақыру бойынша әскери қызмет, келісімшарт бойынша әскери қызмет, запаста болу, әскери қызметшілерді әлеуметтік қамсыздандыру, әскери қызметшілердің жауапкершілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары
    Несиелер: 5

    Әскери қалашықтарда әскери қызметшілерді орналастыру. Ротаның күнделікті жасағын тағайындау, құрамы мен қарулануы. Рота кезекшісінің міндеттері. Қарауыл қызметінің мақсаты мен міндеттері. Посттағы күзетшінің міндеттері. Күзетшінің иммунитеті. Пошта, оның жабдықтары мен жабдықтары. Постқа шабуыл жасаған кезекшінің әрекеті. Күзетшінің қару қолдану тәртібі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Атыс дайындығы
    Несиелер: 5

    Қару -жарақпен және оқ -дәрімен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Калашников автоматы мен жеңіл пулеметтің жалпы құрылғысы мен жұмыс принципі. Толық емес бөлшектеу мен жинау тәртібі. Оқ атудан кейін қаруды тазалау және майлау. Бөлімшеде атыс қаруын сақтау. Қолды сындыратын гранаталар. Қолдың сынық гранаталарын лақтыруға дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихы, оның әскери өнерінің Ұлы Дала елінің әскери тарихының қалыптасу жолдары. Әскери өнер, патриоттық әскери тарих дамуының негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері. Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихының әлемдік әскери өнер дамуының орны мен рөлі. Қазақ батырларының әскери мұрасы. Қазақстанның Ұлы Отан соғысындағы кеңес халқының жеңісіне қосқан үлесі. Қазақстандықтар - Кеңес Одағының батырлары, Халық Кахармандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ҚР ҚК әскери қызметшілердің тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштеріндегі тәрбие жұмысы, оның әскери тәртіпті нығайтудағы рөлі мен әскери қызметшілерге әскери-патриоттық тәрбие. Тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық формалары мен әдістерінің үйлесімі. Әскери бөлімдердегі әскери қызметшілердің тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістемесі. Идеологиялық құндылықтар мен әскери-патриоттық сана құрылымы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері әскери қызметкерлерінің әлеуметтік -құқықтық бағыттылығы, жоғары моральдық -психологиялық қасиеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның әскери тарихы
    Несиелер: 5

    Тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасу кезеңдері, Ұлы Дала елінің әскери тарихын қалыптастыру жолдары. Патриоттық әскери тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері. Қазақстанның әскери тарихын, қоғамдық пікірді, дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, қазіргі Қазақстанға тән әлеуметтік нормаларды білуге негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтар. Қазақстанның әскери тарихының әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі орны мен рөлі. Қазақ батырларының әскери мұрасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Қарулы Күштердің жауынгерлік дайындығын арттырудағы әскери-патриоттық тәрбиенің рөлі туралы Қазақстан Республикасының әскери доктринасы. Әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттері. Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында әскери-патриоттық тәрбиенің әдістері мен формалары. Қазақстандық патриотизм-әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің негізі. Ұрпақтар сабақтастығы ұғымының мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери құқық негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасын қорғаудың ұйымдық -құқықтық мәселелері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жеке құрамын құқықтық қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасындағы әскери қызмет. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері әскери қызметшілерінің құқықтары мен міндеттері. Әскери қызметтің құқықтық негіздері, әскери қызметшінің мәртебесі. Әскери қызметкерлерді материалдық және қаржылық қамтамасыз ету негіздері. Әскери қызметшілерді, әскери қызмет өткерген адамдарды және олардың отбасы мүшелерін әлеуметтік -құқықтық қолдау. Қазақстан Республикасын қорғаудың ұйымдық -құқықтық мәселелері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жеке құрамын құқықтық қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасындағы әскери қызмет. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері әскери қызметшілерінің құқықтары мен міндеттері. Әскери қызметтің құқықтық негіздері, әскери қызметшінің мәртебесі. Әскери қызметкерлерді материалдық және қаржылық қамтамасыз ету негіздері. Әскери қызметшілерді, әскери қызмет өткерген адамдарды және олардың отбасы мүшелерін әлеуметтік -құқықтық қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштеріндегі компьютерлік технологиялар және телекоммуникация
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері қызметіндегі компьютерлік және телекоммуникациялық технологиялар. Қазіргі заманғы аралас қару -жарақ кезінде күштер мен құралдардың әрекеттерін жауынгерлік басқаруда компьютерлік және телекоммуникациялық технологияларды қолдану. Әскери операцияларды логистикалық және материалдық -техникалық қамтамасыз етудегі компьютерлік және телекоммуникациялық технологиялар. Қазақстан Республикасының әскери қауіпсіздігі саласындағы компьютерлік және телекоммуникациялық технологиялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштеріндегі қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Ақпаратты қабылдау, сақтау, өңдеу және берудің практикалық мәселелерін шешу үшін Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану тәртібі. Қазақстан Республикасының Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде қызмет етудегі заманауи ақпараттық -коммуникациялық технологиялар. Ақпаратты қабылдаудың, сақтаудың, өңдеудің және берудің практикалық мәселелерін шешуде заманауи ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдану. Жауынгерлік және әскерлерді жұмылдыру міндеттерін шешуде заманауи ақпараттық -коммуникациялық технологиялар. Потенциалды қарсыластың электронды шабуылды қолданудан және жолын кесуден қорғау тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери роботтехниканың негіздері
    Несиелер: 4

    Әскери роботтардың функционалдығы. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қолданылатын әскери роботтар туралы жалпы ақпарат. Роботтарды әскери істерде қолдану тәртібі, роботтарды басқару алгоритмдері. Жердегі әскери роботты бағдарлау. Қиын жағдайларда роботтардың әрекетін басқару. Роботтар тобын басқару алгоритмдері. Роботтар тобының траекториясын жоспарлау. Әскери роботтарға арналған тактикалық тапсырмаларды құрастыру және құрастыру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш әскери дайындық мектеп курсында әскери топография
    Несиелер: 5

    Әскери топография, табиғаты мен міндеттері. Топографиялық карталар. Топографиялық карталардың номенклатурасы. Топографиялық карталарды таңдау тәртібі. Топографиялық карталардың координаттық жүйелері. Командирдің жұмыс картасы. Андрианов компасының құрылғысы және оны қолдану тәртібі. Бейтаныс жерлерде бағдарлау тәртібі және сіздің орналасқан жеріңізді анықтау, көкжиектің жақтарын компас, күн, жұлдыздар және жергілікті заттардың белгілері арқылы анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери инженерлік дайындық, әскери топография, бақылау және байланыс
    Несиелер: 5

    Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс келесі тақырыптар: Инженерлік қамтамасыз ету, жалпы әскери ұрыс. Фортификационное жабдықтар ұстанымын және жасырыну. Мақсаты, жіктелуі инженерлік қоршауларды қазіргі общевойсковом ұрыста. Әскери топография, мәні мен міндеттері. Топографиялық карталар. Командирдің жұмыс картасы. Мәні мен міндеттері байланыс басқармасында әскери бөлімшелер. Радиобайланыс құралдары бөлімшелерінің, ҚР ҚК. Қауіпсіздікті қамтамасыз ету кезінде ұйымның басқару бөлімшелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындықты оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың пәнімен таныстыру Алғашқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі. Орта мектептерде КББ жоспарлау. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақтарды өткізудің мазмұны, формалары, әдістері мен әдістері. Бастапқы әскери дайындықта оқытудың заманауи технологияларын қолдану. Сабақтарды ұйымдастыру мен өткізу, олардың формасы мен мазмұны бойынша КББ мұғалімі әзірлеген негізгі құжаттар. Жоспарлау, педагогикалық тәжірибе. Курстық жұмысты орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындықта ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Алғашқы әскери дайындықтағы инновациялық технологиялар. Жаңартылған білім мазмұны стратегиясында инновациялық технологиялардың рөлі. Алғашқы әскери дайындықтың инновациялық технологияларындағы компьютерлік жүйелер. Деректерді басқару және талдау. Мәліметтер қоры жүйелерінің негіздері: түсінік, харастика, архитектура. Алғашқы әскери дайындықтағы мультимедиялық технология. Алғашқы әскери дайындықта инновациялық технологиялардың даму болашағы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі технологиялық дайындық Пәндер алғашқы әскери дайындық'
    Несиелер: 5

    Мектеп курсы Алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәндері. Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 17 сәуірдегі «Жол қозғалысы туралы» Заңының негізгі мазмұны. Көлік жүргізудің психофизиологиялық негіздері. Жол -көлік оқиғасы кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Жолаушылар вагонының құрылғысы және оған қызмет көрсету. Жүргізушінің жұмыс орнын реттеу тәртібі. Көліктің басқару элементтерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Технологиялық дайындық'
    Несиелер: 5

    Жол қозғалысы саласындағы заңнаманың негіздері. Көлік жүргізудің негіздері. Жүргізуші қызметінің психофизиологиялық негіздері. Жол -көлік оқиғасы кезінде алғашқы көмек. Жүргізушінің жұмыс орнын дайындау. Көліктің басқару элементтерімен танысу. Қозғалтқыш жұмыс істемей тұрған кезде басқару элементтерін сынау. Қисық траектория бойынша жүру, маневр жасау. Рульді ауыстырумен көлік жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағдарлары мұғалімдер
    Несиелер: 5

    Оқытушының кәсіби бағдары. Оқытушының кәсіби қызметінде жаңа білім беру технологияларын қолдану (зертханалар, баспа құралдары, видео, мультимедиа, бағдарламалық қамтамасыздандыру, Интернет). Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы практикалық дағдылар мен негізгі дағдыларды қалыптастыру процестері. Қазіргі ақпараттық оқыту құралдарын тиімді пайдалану шарттары. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы. Тәрбие жұмысы тиімділігі нәтижелерінің диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастапқы әскери дайындықтың іс қағаздарын жүргізу
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында бастапқы әскери дайындықтың іс қағаздарын жүргізудің нормативтік базасы. Алғашқы әскери дайындықтың іс қағаздарын ұйымдастыру. Бастапқы әскери дайындық бойынша оқу орны директорының бұйрықтары, нұсқаулары, нұсқаулары. Оқу орнының іс жүргізуіндегі істердің, кітаптардың, журналдардың номенклатурасы. Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарындағы «Алғашқы әскери дайындық» жағдайы. Істі тіркеу, толтыру және сақтау тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ҚР ҚК дене дайындығын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде дене шынықтыру мен спорт бойынша нұсқаулықтың мазмұны. Дене жаттығулары мен дене шынықтыру кешендерін жеке де, бөлімшеде де орындау. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде қызмет етуге физикалық жетілдіру мен дайындық үшін қажет мектеп оқушыларының физикалық және психологиялық қасиеттері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп курсында әскери-медициналық дайындық Бастапқы әскери дайындық пәндері
    Несиелер: 6

    Бастапқы әскери дайындық пәнінің мектеп курсында «әскери-медициналық дайындық». Бастапқы әскери дайындық үшін сыныпта алғашқы медициналық көмек көрсетудің негізгі формалары мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық мектеп курсының шеңберінде жарақат алу, қан кету және күйік, күн мен жылу соққысы, өсімдік және жануар тектес улармен улану кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР азаматтық қорғау негіздері
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасының азаматтық қорғаныс жүйесі. Әскери емес азаматтық қорғаныс бөлімшелері, олардың тағайындалуы мен жабдықталуы. Төтенше жағдайлар кезіндегі халықтың мінез -құлық ережелері. Төтенше жағдайлардың салдарын жоюға, сондай -ақ құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізуге тұрғындардың қатысуы. Алдын ала дайындалған эвакуациялық пунктте, маршрут бойында және тұру орнына келген кездегі тәртіп ережелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР Қарулы Күштерінің әскери-спорттық ойындары мен кешендері
    Несиелер: 5

    ҚР Қарулы Күштерінде спорттық жұмысты дамытудың негізгі бағыттары.ҚР Қарулы Күштеріндегі спорттық жұмыс пен бұқаралық спорттың мазмұны. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери-спорттық кешенінің (ӘСК) негізгі мақсаттары, міндеттері мен күтімі. Оқушылармен әскери спорттық ойындарды өткізудің мақсаттары, міндеттері мен әдістері. «Ұлан», «Қалқан», «Өрлеу» әскери-спорттық ойындарының мазмұны, міндеттері мен ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет мемлекет әскерлерінің жаппай қырып жою қарулары және олардан қорғану тәсілдері
    Несиелер: 6

    Ядролық, химиялық, биологиялық (бактериологиялық) қару мен басқа да заманауи жою құралдарының адамдарға, шаруашылық объектілеріне, қоршаған ортаға әсер ету ерекшеліктері және оны қолданудың экологиялық салдары. Әскери төтенше жағдайлар кезіндегі салдары мен мүмкін болатын экономикалық, экологиялық залал. Қазіргі заманғы жою құралдарын, әскери сипаттағы төтенше жағдайларды қолдану кезінде мүмкін болатын төтенше жағдайларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери медициналық дайындық
    Несиелер: 6

    Қан кету түрлері. Жара туралы түсінік. Қан кетуді уақытша тоқтату тәсілдері мен құралдары. Сүйектің сынуы туралы түсінік. Күйікке алғашқы медициналық көмек көрсету процедурасы. Аязға алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Улану туралы түсінік. Уланудың жіктелуі. Даладағы реанимация негіздері. Өкпенің жасанды желдетілуі, кеуде қуысының қысылуы. CWP-де сыныптағы апаттар кезіндегі алғашқы көмек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы, жүйесі, қағидаттары; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; кәсіпкерлік құқықтық қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; кәсіпкерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеудің негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    ON-9 Әскери құқық негіздері, ұлттық қауіпсіздік, пәні, міндеттері, негізгі категориялары мен тұжырымдамалары, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде әскери қызметті ұйымдастырудың жалпы ережелері, пәні, міндеттері, негізгі категориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсету. әскери педагогика және психология, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери қызметшілерімен тәрбие жұмысының әдістері; мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысының негізгі бағыттарын білу.

  • Код ON12

    ON-12 Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері, мемлекеттік қорғаныс негіздері, әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі Қазақстан әскери тарихының орны мен рөлі, қазақ батырларының әскери мұралары туралы білімдерін көрсету , Ұлы Дала елінің әскери өнерінің даму тарихы.

  • Код ON1

    ОN - 1Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON11

    ON-11 Жаңартылған мазмұн шеңберінде білім беру мекемесінің интегралды педагогикалық процесі жағдайында бастапқы әскери дайындықтың оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби міндеттерді орындай отырып, оқу-тәрбие жұмысының дағдыларын көрсету орта білім беру.

  • Код ON3

    ON-3Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON6

    ON-6Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту..

  • Код ON8

    ON-8 Заманауи аралас қару-жарақты инженерлік қамтамасыз етудің негізгі мақсаттары мен міндеттері, топографиялық карталардың номенклатурасы, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері бөлімшелеріндегі радиобайланысты ұйымдастыру әдістері, көлік құралдарының жалпы техникалық құрылымы, тарихы туралы білімдерін көрсету бронды техниканы құру және дамыту (БТТ), армияның қоян-қолтық ұрыс кешендерін және ұлттық спорт түрлерін жүзеге асыру.

  • Код ON2

    ON-2 грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру,,,

  • Код ON4

    ON-4өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON10

    ON-10 Мұғалімнің қазіргі заманғы қоғамдағы әлеуметтік мақсаты мен жетекші рөлі, білім беру үдерісін дамытудағы инновациялық технологиялардың орны мен рөлі, оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін зерттеудің ең оңтайлы заманауи әдістері мен технологияларын таңдау туралы білімдерін көрсету аудиториялар, Қазақстан Республикасының іс жүргізуінде қабылданған құжаттарды дайындау мен ресімдеудің жалпы ережелері.

  • Код ON5

    ON-5Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON7

    ON-7Стандартты қаруды дайындау және қолдану ережелері, қару-жарақпен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары, жасақтың жауынгерлік және жүру тәртібі туралы білімдерін көрсету; жауынгердің ұрыс кезіндегі міндеттері, адамдардың күнделікті міндеттері, бір жаттығу үшін бұрғылау техникасын орындау тәртібі, дружиналар мен оқу взводының құрамында бұрғылау техникасын орындау тәртібі.

  • Код ON13

    ON-13 Теориялық білімді, практикалық дағдыларды және доңғалақты көліктерді жүргізу дағдыларын меңгеру; арнайы тапсырмаларды орындау кезінде әскери роботтарды пайдалану; әскери роботтың жерге бағдарлануы; роботтар тобын басқару алгоритмдерін құрастыру; әскери роботтардың қозғалыс траекторияларын жоспарлау; әскери роботтар үшін нақты тактикалық мәселелерді қою және шешу

  • Код ON14

    ON-14 Білім беру ұйымының азаматтық қорғау құрылымының пәні, міндеттері, негізгі категориялары мен тұжырымдамалары және оның міндеттері туралы білімін көрсету; жаппай қолданылатын қарудың зақымдаушы факторлары және олардан қорғану әдістері; алғашқы әскери дайындық сабақтарында жарақат алған, қан кеткен және күйген кезде және әртүрлі жазатайым оқиғаларда алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі.

Top