Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06115 Цифрлық агрожүйелер мен кешендер в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан экономикасының аграрлық секторында сапалы серпіліс жасауға дайын, зияткерлік еңбектің отандық және әлемдік нарықтарының қажеттіліктеріне жауап беретін, кәсіби қызметте оларды іске асыру үшін қажетті теориялық және практикалық білімі, іскерліктері мен дағдылары бар ауыл шаруашылығының инновациялық және бағыттары үшін жоғары уәжді кадрлар даярлау. Түпкі мақсат ауыл шаруашылығын цифрландыру саласында маман даярлау, саланың тиімділігін арттыру және ақпаратты өңдеу, сақтау, алмасу және басқарудың АКТ – технологияларын қолдану есебінен тұтынушыларға қосымша мүмкіндіктер беру болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 4

    Студенттерді сызықтық алгебраның базалық әдістерімен және олардың аналитикалық геометрия есептеріне қосымшаларымен таныстыру. Мазмұнның ортасында еркін түрдегі сызықтық жүйелер теориясы орналасқан. Соңғы өлшемді операторлардың әр түрлі өрістердегі жіктелуі қарастырылады. Бір тұрғыдан алғанда, матрицалар теориясының аппараты негізінде екінші ретті қисықтар мен беттерді жіктеу мәселелері қарастырылады. Көпмүшелер теориясына қатысты негізгі фактілер мазмұндалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттерді есептеудің маңызды салаларымен және оның IT-де қолданылуымен таныстыру. Оқу процесінде студенттер әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен құралдарды оқып, қолдана білуі керек. Сонымен қатар, олар дифференциалдық және интегралды есептеулер теориясы негізін құрайтын анализдің шексіз кіші айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламауға кіріспе
    Несиелер: 6

    Курс алгоритмдерді зерттеуге және әр түрлі мәселелерді шешуге арналған бағдарламаларды жасауға арналған. Ол үшін бағдарламаның құрылымы, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешудің әдістері, алгоритмдеу, бағдарламалау, күйін келтіру және С ++ тілін қолданатын бағдарламаларды іске асыру қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Физика
    Несиелер: 4

    Физика –қазіргі заманғы барлық техника мен технологияның негізі. Физиканы оқу теориялық дайындықтың негізін және білім беру бағдарламасының компонентін құрайды.Физиканың іргелі және негізгі заңдары өтіп жатқан табиғи құбылыстарды түсінуге, оларды сипаттап беретін әдістер мен тәсілдерді білуге, ғылыми зерттеу және бақылау нәтижелерін өңдеуді білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дискретті математика жәнематематикалық логика
    Несиелер: 4

    Дискретті нысандарды зерттеу, комбинаторлық есептерді шешу, бейнелеу түрлері мен екілік қатынастарды зерттеу, мәлімдемелер алгебрасының формулаларын қалыпты формаларға келтіру, логика алгебрасын коммутациялық тізбектер теориясына қолдану. Талдау және синтездеу, математикалық жетілу қабілеттері дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электр тізбектерінің теориясы
    Несиелер: 6

    Курс инженерлік зерттеулерде және ғылымға қосымшаларда қолданылатын схемалар теориясының негізгі принциптерін енгізуге арналған. Электр тізбектерін талдау әдістері мен принциптері, кернеу, ток, кедергі, импеданс, Ом және Кирхгоф заңдары сияқты негізгі түсініктер; электр тізбегін талдаудың негізгі әдістері, резистивтік тізбектер, бірінші ретті және екінші ретті тізбектер; тұрақты және айнымалы ток көздері бар тізбектер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жануарлар физиологиясы, жануарлар гомеостазы, күйіс қайыратын жануарлардың ас қорыту физиологиясы
    Несиелер: 6

    Физиологияның теориялық және әдістемелік негіздері; организмнің вегетативтік функциялары қызметінің механизмдері мен заңдылықтары; ауыл шаруашылығы жануарлары мен құстарындағы физиологиялық функциялардың сапалық айырмашылықтары. Гомеостаз ұғымының анықтамасы. Гомеостаздың түрлері. Генетикалық гомеостаз. Құрылымдық гомеостаз. Дененің ішкі ортасының гомеостазы. Иммунологиялық гомеостаз. Физиологияның теориялық және әдістемелік негіздері; организмнің вегетативтік функциялары қызметінің механизмдері мен заңдылықтары; ауыл шаруашылығы жануарлары мен құстарындағы физиологиялық функциялардың сапалық айырмашылықтары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мал шаруашылығы негіздері
    Несиелер: 5

    Мал шаруашылығының жекелеген кіші салаларын өндіру технологиясы: мал шаруашылығындығы жануарларды өсіру. Биологиялық ерекшеліктері және түрлі жануарлар түрлері тиімділігі, Қазақстанда және шетелде өсірілетін тән түрлер, және елдегі өндіріс белгілі бір түрін өндіру үшін оларды пайдалану, өсiмiн молайту заманауи технологиясын меңгеру және қабылданған технология бойынша малды өсіру мен күту режимдерін таңдап, қорытындыны шығара білу қабілеттілігіне ие болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Объектті-бағдарланған программалау
    Несиелер: 6

    Бұл курс Java бағдарламалау тіліндегі объектіге бағытталған бағдарламалау тұжырымдамаларын қолдана отырып, консольді немесе терезе қосымшаларын жасау дағдыларын ұсынады. Курстың тақырыптарына OOP парадигмасы, Java бағдарламалау, файлдарды өңдеу, ерекшеліктер, құрылымдар, коллекциялар, объектіге бағытталған бағдарламалау тұжырымдамалары кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 4

    Курс кез-келген оқиғаның ықтималдығы мен статистикасына, сондай-ақ ықтималдықтың математикалық түсінігін тереңдететін және логикалық және алгоритмдік ойлау дағдыларын дамытатын пәнаралық оқыту бағдарламасы арқылы математика мен бағдарламалау арасындағы байланысқа назар аударады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Python тілінде программалау
    Несиелер: 6

    Python бастапқы кодын өңдеу және басқару. Сөздіктер. Сөздік әдістері. Итерация және рекурсия. Индекстелген циклдар. Шартты циклдар. Сұрыптауға кіріспе. Сұрыптау алгоритмдері: бөлу бойынша сұрыптау, қою бойынша сұрыптау, көпіршікті сұрыптау. Алгоритмдердің күрделілігі. Іздеу және сұрыптау. Тиімді сұрыптау әдістері: екілік немесе дихотомиялық зерттеулер, біріктіру арқылы сұрыптау, жылдам сұрыптау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және деректер құрылымдар
    Несиелер: 4

    Алгоритмнің тұжырымдамасы, алгоритмдердің құрылымы: сызықты, тармақталған, циклдік. Алгоритмдерге кіріспе. Алгоритмдерді сұрыптау, Shell алгоритмі, іздеу алгоритмдері, рекурсивті алгоритм. Формальды тілдер мен грамматика, автоматика Туринг машиналары, деректер және олардың түрлері. Деректер құрылымы: массив, жиындар, жазбалар, стек, кезек, байланыстырылған тізім, ағаш, графика, хэш кесте, файл. Сығымдалу алгоритмі - Хаффман алгоритмі, Евклид алгоритмі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электроника және схемотехника
    Несиелер: 6

    Пән жартылай өткізгіштердің физикалық негіздерін, жартылай өткізгіш және оптоэлектрондық құрылғылардың классификациясын, диодтардың, транзисторлардың, тиристорлардың, фотодәнекерлердің, фотодетекторлардың, оптрондардың және интегралды схемалардың параметрлерін, сипаттамаларын, жұмыс режимдерін және жұмыс принципін зерттейді. Функционалды электрониканың негізгі түрлері қарастырылады: оптоэлектроника, акустоэлектроника, магнитоэлектроника, криоэлектроника, химотроника, диэлектрлік электроника, биоэлектроника, молетроника және кванттық электроника.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби қазақ тілі
    Несиелер: 2

    Кәсіби бағдарлы мәтіндердегі негізгі ойды түсіну, БАҚ-тағы күнделікті жаңалықтан кәсібіне қатысты ақпараттарды түсіну, мамандығы бойынша жалпы тақырыптарға әңгімелесе алу, өзін қызықтыратын тақырыптарға ойын жаза алу, өз мамандығы, болашақ қызметі туралы баяндай алу. Әр мамандық саласына қажетті терминдер мен сөз тіркестері, кәсіби бағдарлы мәтіндер оқу, жазу, талдау. Сөйлемдер мен мәтіндерді дұрыс, жүйелі құруға қажетті фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, стилистикалық ережелер мен заңдылықтарды еске түсіру, сақтау, дұрыс пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сандық құрылғылар және микропроцессорлар
    Несиелер: 5

    Курста сандық электрониканың негізгі принциптері, сандық сигналдардың ерекшеліктері, сандық жүйелердің элементтері, түйіндері мен құрылғыларының өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістері қарастырылады. Екілік логика, сандық сигналдар, кодтар, синхрондау, схемалардағы белгілер туралы негізгі ақпарат берілген. Жедел және тұрақты сақтау құрылғыларын құру және қолдану принциптері сипатталған. Микропроцессорлық жүйелерді бағдарламалау негіздері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жануарлар морфологиясы
    Несиелер: 5

    Жануарлар морфологиясы-ауыл шаруашылығы жануарлары ағзасының және оның мүшелерінің анатомиялық құрылысын; ауыл шаруашылығы жануарларының әртүрлі түрлерінің дене құрылымының ерекшеліктерін; ауыл шаруашылығы жануарлары ағзасының жасушаларын, тіндерін құрылымдық ұйымдастыру негіздерін; цитология, жалпы және жеке эмбриология және гистология негіздерін; жүйке жүйесін, қан айналымы және лимфа жүйесі, иммундық жүйе, тыныс алу, ас қорыту, лактация, зат алмасу, энергия, көбею процесін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығындағы ақпараттық техникалық құралдар
    Несиелер: 5

    Бұл курста жүйелерді модельдеу теориясының негізгі түсініктері берілген. Ақпараттық процестер мен жүйелерді модельдеудің математикалық әдістері. Желілік модельдер. Жаппай қызмет көрсету жүйелері. Петри Желілері. А-схеманың жалпыланған модельдері. Тұжырымдамалық, алгоритмдік, статикалық модельдер. Сондай-ақ, ауыл шаруашылығындағы процестерді модельдеу, сондай-ақ ауылшаруашылық техникасын немесе электр желісінің жұмысын пайдалану кезінде жеке операцияны модельдеуді жүзеге асыру және осы саладағы кейінгі инженерлік қызмет үшін қажетті компьютерде модельдеу экспериментін жүргізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру туралы білім беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автоматты басқару теориясы
    Несиелер: 5

    Автоматты басқару теориясы-терең философиялық тұжырымдамалар мен қатаң математикалық әдістерге негізделген жоғары дамыған ғылыми пән. Өндірістің дамуымен және техникадағы объектілердің күрделенуімен басқарудың жаңа проблемалары туындайды. Параметрлік және құрылымдық оңтайландыру, стохастикалық және адаптивті басқару, Мемлекеттік кеңістік, сүзу, бағалау және сәйкестендіру әдістері басқару жүйелерін зерттеу мен жобалауда кең таралған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығындағы модельдеу жүйелері
    Несиелер: 3

    Бұл курста жүйелерді модельдеу теориясының негізгі түсініктері берілген. Ақпараттық процестер мен жүйелерді модельдеудің математикалық әдістері. Желілік модельдер. Жаппай қызмет көрсету жүйелері. Петри Желілері. А-схеманың жалпыланған модельдері. Тұжырымдамалық, алгоритмдік, статикалық модельдер. Сондай-ақ, ауыл шаруашылығындағы процестерді модельдеу, сондай-ақ ауылшаруашылық техникасын немесе электр желісінің жұмысын пайдалану кезінде жеке операцияны модельдеуді жүзеге асыру және осы саладағы кейінгі инженерлік қызмет үшін қажетті компьютерде модельдеу экспериментін жүргізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру туралы білім беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    "Кәсіби бағытталған шетел тілі" пәні-білім мен оқу - жаттығуларды жетілдіру негізінде арнайы және ғылыми әдебиеттерді шет тілінде оқу, сөйлеу, тыңдау және аудару. Шет тіліндегі негізгі терминдер мен терминология. Шет тіліндегі ұғымдар мен анықтамалар, орман шаруашылығы тәжірибесінде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық малын өсіру және селекциялау
    Несиелер: 5

    Пән ауылшаруашылық жануарларының жеке дамуы кезіндегі тұқым қуалаушылық белгілері мен ұстанымдарын, тұқым қуалаушылықтың негізгі заңдылықтарын қарастырады. Ауыл шаруашылық жануарларының экстерьері, интерьері және конституциясы. Сұрыптау және жұптаңдау. Селекцияның генетикалық параметрлері. Тұқым туралы ілім. Жануарларды өсіру әдістері. Мал шаруашылығындағы селекциялық-асыл тұқымдық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы ауылшаруашылық техникасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ауылшаруашылық техникасының құрылымы, жұмыс процестерінің теориясы, технологиялық реттеулері туралы білімді игеру. Қысқаша мазмұны: өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығына арналған агротехнологиялық машиналардың құрылысы, технологиялық процесі және реттелуі, сондай-ақ тракторлар мен электр жетектерінің негізгі түрлерін зерттеу зерттелуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өздігінен жүретін ауыл шаруашылығы техникасына арналған пилотсыз аппараттар мен автопилоттар
    Несиелер: 3

    Курс заманауи ұшқышсыз ұшу аппараттарын құру және олардың жұмыс істеуінің негізгі принциптерімен таныстырады. Аэродинамика, UAV модельдерінің негізгі дизайн ерекшеліктері туралы жалпы түсінік береді. курста топырақ жамылғысын зерттеуде, заманауи егіншілік пен өсімдік шаруашылығында ПҰА-ны қолдану ерекшеліктері қарастырылады. Кус ұшқышсыз Тракторларға және басқа механизмдерге де назар аударады. Параллель жүргізу. Нақты егіншілікте ҰҰА мен автопилоттарды қолдану мәселелері қаралды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • АӨК-дегі зияткерлік логистикалық жүйелер
    Несиелер: 5

    АӨС логистика және жеткізу тізбегін басқару саласында жасанды интеллект жүйелері, технологиялары мен әдістерін қолдану білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ ұйымдағы білімді басқарудың заманауи тұжырымдамалары мен жүйелерімен таныстыру. Пән логистикалық процестерді басқару кезінде интеллектуалды жүйелермен жұмыс жасау бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды алуға бағытталған. Пән білімді ұсыну мен формализациялаудың негізгі әдістері мен технологияларымен, АӨС ұйымдарындағы білімді басқару принциптерімен, деректерді интеллектуалды іздеу және лингвистикалық талдау технологияларымен, танымдық модельдеу әдістерімен, анық емес жиындар жүйелерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • АӨК-дегі геоақпараттық технологиялар
    Несиелер: 3

    Бұл курс географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ) бойынша білім береді. Ауылшаруашылық ГАЖ деректері әртүрлі тәсілдермен алынады. Негізгі көздер-өрістерде тікелей өлшеу, содан кейін интерполяция және ұшақтар мен ғарыштық спутниктерден суреттерді өңдеу. Аймақтық деңгейдегі ГАЖ ауылшаруашылық жерлерін есепке алу, көптеген факторлардың негізінде жердің құндылығын анықтау, ауылшаруашылық кәсіпорындарының қызметін бақылау, Төтенше жағдайлар кезінде залал мен өтемақы төлемдерін анықтау, төтенше жағдайлар органдарымен өзара әрекеттесу және т. б. мәселелерді шеше алады. ГАЖ аналитикалық құралдары ауылшаруашылық өндірісінің тұрақтылығын арттыру және оның құнын төмендету бойынша көптеген мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Деректер қоры теориясы
    Несиелер: 4

    Курс мәліметтер базасының жүйесі деген не екенін түсіндіреді, содан кейін реляциялық мәліметтер базасын - реляциялық (немесе кестелік) модельге сәйкес жасалған мәліметтер базасын зерттеу үшін оқу материалының көп бөлігіне көшеді. Содан кейін, деректер абстракциясынан курс сұраныстардың өнімділігін арттыру үшін қосымша материалдармен транзакцияларды басқаруға көшеді. Ақырында, деректерді сақтау технологиясының кең тарихындағы соңғы оқиғаларды анықтайтын мәліметтер базасын жобалауда заманауи тенденциялар пайда болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • АӨК-дегі зияткерлік басқару жүйелері
    Несиелер: 4

    Курста зияткерлік басқару жүйелері сияқты ұғымдар берілген. Өндірісті автоматтандыру механикаландырудың ең жоғары сатысы, ал өндірісті компьютерлендіру оны автоматтандырудың ең жоғары сатысы ретінде қарастырылады. Тиісінше, өндірісті интеллектуалдандыру компьютерлендірудің ең жоғары сатысы ретінде қарастырылуы керек. Курс ауыл шаруашылығы машиналарының жұмысын басқарудың Зияткерлік жүйелерін, роботтандырылған егіншілік жүйелерін, сүт фермаларын, шошқа фермаларын және құс фермаларын басқарудың Зияткерлік жүйелерін және т. б. қарастыруды қамтиды. Өсімдіктер мен жануарларды күтуге арналған роботтар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Агротехникалық сервисті цифрландыру
    Несиелер: 4

    Агроөнеркәсіптік кешен жүйесіндегі техникалық сервистің қазіргі заманғы қағидаттарын меңгеру қысқаша мазмұны: агротехнсервисті цифрландыру құралдары, сондай-ақ техникалық қызмет көрсету жүйесі (ТҚ). Тракторлар мен машиналарға техникалық қызмет көрсету технологиясы мен цифрландырудың мазмұны. Техникалық қызмет көрсетудің түрлері мен кезеңділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Мал шаруашылығындағы цифрлық технологиялар
    Несиелер: 4

    Мал шаруашылығындағы цифрлық технологиялар малдың мұқтаждығына қарай азықтандыру, өнімін өндіру және бағып күту жүйесін енгізуге, өндірістік процестерді нақты уақыт режимінде қашықтықтан басқаруға мүмкіндік береді, ақпараттарды үздіксіз жинауды, талдауды және пайдалануды қамтамасыз етеді, өнімнің шығу тегі, өндірістік тізбегі мен сапасының қадағалануын қамтамасыз етіп, ал бұның бәрі аурулардың таралуына және мал шаруашылығы өнімдерінің заңсыз саудасына жол бермейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Машиналық оқыту
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді машиналық оқытудың теориялық негіздері мен алгоритмдерімен, олардың мүмкін болатын практикалық іске асыруымен және нақты есептерді шешу кезінде қолданылуымен таныстырады. Осы курс аясында студенттер қарастырылып отырған теорияның көмегімен шешілетін міндеттер және кейбір негізгі классификаторларды құру принциптері туралы түсінік алуы тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агроөнеркәсіптік кешен экономикасы және өндірісті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Студенттердің экономика мазмұны мен өндірісті ұйымдастыру туралы жан-жақты түсінігін қалыптастыру. Курстың мақсаты: Кеңістіктегі және уақыттағы өндірістік процесті ұтымды ұйымдастырудың әдістерін, ережелері мен тәсілдерін оқып үйрену

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мал шаруашылығындағы технологиялық процестерді автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Курс мал шаруашылығындағы автоматтандыруды дамытудың басты ерекшелігі – техниканың биологиялық объектілермен, тұрақты емес параметрлермен (уақыт өте келе) – жануарлар мен құстармен ажырамас байланысы деген түсінік береді. Техника мен биологиялық объектілердің байланысын адам-машина жүйесі ретінде қарастыру өте маңызды, ол: өндірістік процестердің күрделілігі мен алуан түрлілігімен, технологиялық процестер мен технологиялардың алуан түрлілігімен анықталады. Құс және мал шаруашылығы салаларына автоматтандыру объектілерінің барлық топтары да тән. Атап айтқанда: "автоматтандырылған технологиялар " Автоматтандыру объектілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық малын азықтандыру
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы жануарларын азықтандыру: азықтың химиялық құрамы мен қорытылуын, анықтау әдістерін; азықтың қоректік заттарының сіңірілуін және сіңірілуін; азықтың қоректілігін кешенді бағалауды; азықтың және азықтық құралдардың жіктелуін; жасыл және ірі азықтарды, шырынды және құнарлы азықтарды; ауыл шаруашылығы жануарларын қалыпты азықтандыруды; малдарды қалыпты азықтандыру ережесін және рационды құруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АӨК-дегі кіріктірілген жүйелер мен заттар интернеті
    Несиелер: 5

    Курста ендірілген жүйелер мен IoT деген ұғымдар берілген. Кірістірілген жүйені бағдарламалық жасақтама салынған компьютерлік аппараттық жүйе деп түсінуге болады. Кірістірілген жүйелерге бақылау жүйелері, Роботтар, CNC машиналары, бағдарламаланатын логикалық контроллерлер, өнеркәсіптік автоматтандыру және басқару жүйелері кіреді. Ауыл шаруашылығындағы IoT және цифрландыру (автоматтандыру) — бұл көтерме және бөлшек сауда компанияларын, логистиканы, ауыл шаруашылығы өндірушілерін және олардың жеткізушілерін бейімделген басқаруы бар бірыңғай процеске қамтитын күрделі жоғары автоматтандырылған өндірістік-логистикалық тізбектер құру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы малдарын өсірудің қазіргі заманғы әдістері, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиялары бойынша білім алу, білім алушыларға ҚР, ТМД және басқа да шет елдердің фермерлік, шаруа, акционерлік шаруашылықтарында мал шаруашылығы өнімдерін ұйымдастыру мен өндірудің экономикалық алғышарттары туралы білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мал шаруашылығы өнімдерін бақылауды автоматтандыру
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мал шаруашылығындағы ауыл шаруашылығы өндірісін автоматтандыру қағидаттарына ие. Қысқаша мазмұны: мал шаруашылығы өнімдерін өңдеу, сақтау және тасымалдау технологияларын автоматтандыру. Жемшөп өндірісі мен мал шаруашылығын автоматтандыру. Энергиямен жабдықтау мен сумен жабдықтауды автоматтандыру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Механотроника және робототехника негіздері
    Несиелер: 4

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: - студенттердің робототехникалық құрылғыларды бағдарламалаудың бағдарламалық құралдарын құрастыру және пайдалану негіздерінің білімін, іскерлігін және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнінің міндеттері: - робототехникалық құрылғыларды құрастырудың теориялық және практикалық негіздерін білу; - робототехникалық құрылғыларды басқару үшін бағдарламалық қамтамасыз етудің мақсаты мен мүмкіндіктері туралы білімді игеру; - робототехникалық құрылғыларды басқаруды автоматтандыру мәселелерін шешу үшін бағдарламалық жасақтамамен жұмыс істеу және бағдарламалық құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мал шаруашылығындағы еңбекті қорғау және өндірістік қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: машина-трактор паркін техникалық қызмет көрсету, мұнай өнімдерін пайдалану, басқа да жұмыстарда пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шараларын зерделеу, электр және өрт қауіпсіздігі шараларын, жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін білу. Қысқаша мазмұны: ҚТ талаптарына сәйкес мал шаруашылығы машиналарының конструкцияларын жетілдіру, мал шаруашылығындағы, жөндеу шеберханаларындағы, мал шаруашылығындағы ауыл шаруашылығы жұмыстарының әртүрлі түрлерін орындау кезіндегі еңбек қауіпсіздігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Кез келген операциялық жүйеде және деректер базасымен жұмыс істей алады; ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын қолдана алады; электрондық кестелермен жұмыс істей алады, деректерді шоғырландыруды жүргізе алады, диаграммалар құра алады.

  • Код ON3

    Заманауи ақпараттық технологиялар әдістерін қолдана отырып, математикалық модельдер құру және әртүрлі процестердің математикалық модельдері мен әдістерін қолдана алады.

  • Код ON4

    Сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарын сипаттауға қабілетті; математикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдары; шектер теориясы; бір айнымалы үздіксіз функциялар теориясы; бір нақты айнымалы функцияның дифференциалдық есептелуі.

  • Код ON5

    Ауылшаруашылық мәселелерін шешуде бағдарламалау тілінің құралдарын қолдана алады және агро процестерін кешенді талдау нәтижелерін түсіндіре алады, тенденцияларды анықтай алады, болжам жасай алады.

  • Код ON6

    Агро моделінің қажетті қасиеттерін тиімді және дәлірек қалпына келтіруге болатын қажетті эксперименттік және технологиялық негіздерді таба алады.

  • Код ON7

    Ақпараттық жүйелердің бағдарламалық, аппараттық, ақпараттық, математикалық, функционалдық қамтамасыз етілуін, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздіктің алгоритмдері мен әдістерін әзірлеу және/немесе пайдалану және деректер базасының, бағдарламалық қамтамасыз етудің және ақпараттық жүйелердің архитектурасын жобалау.

  • Код ON8

    Компьютерлік жүйелер мен желілердің жүйелік және қолданбалы бағдарламалық жасақтамасын орнату, баптау, тестілеу және сүйемелдеу.

  • Код ON9

    Коммуникабельділік, бастамашылдық және еңбек қызметіне, оның ішінде командада жұмыс істеген кезде психологиялық даярлық көрсету және басқарушылық және техникалық шешімдер қабылдау.

  • Код ON10

    Ауылшаруашылық жүйелерінің жұмыс істеу принциптерін түсіндіре алады; агротехникалық білімді кәсіби қызметте қолдана алады.

  • Код ON11

    Агроөнеркәсіптік өндірістің жоғары рентабельділігіне қол жеткізуге болатын тиімді және дәл болатын қажетті эксперименттік және технологиялық негіздерді таба алады.

  • Код ON12

    АӨК жобалық-конструкторлық жұмыстарды IT технологияларды қолдана отырып, инженерлік жүйелерді, механикалық және электр жабдықтарын және энергия үнемдеу саласындағы заманауи инновациялық әзірлемелерді пайдалана отырып механикаландыру құралдарын жобалай алады.

  • Код ON13

    Агротехнологиялық машиналардың конструкцияларын есептеуді, оның ішінде заманауи бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып орындай алады.

  • Код ON14

    Мал шаруашылығы фермаларын, ғимараттар мен құрылыстарды, жылумен, газбен жабдықтау, желдету, Сумен жабдықтау және кәріз жүйелерін есептеу, жобалау, аграрлық өндірісті ұйымдастыру бойынша негізгі нормативтік және анықтамалық құжаттармен жұмыс істей алады.

  • Код ON15

    Алынған мәліметтерді жіктеу және функцияларды іріктеу үшін машиналық оқыту және статистикалық модельдеу әдістерін қолдана алады.

  • Код ON16

    Инженерлік жүйелерді пайдалану, менеджмент, экономика және қоршаған ортаны қорғау мәселелерінде құзыретті бола алады.

Top