Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06115 Цифрлық агрожүйелер мен кешендер в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

Пәндер

  • Бағдарламалауға кіріспе

    Бағдарламаны әзірлеудің әдістемелік негіздерін және практикалық бағдарламалау дағдыларын зерттеу. Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары: * Есептерді Алгоритмдеу негіздерін үйрену * Бағдарламалау тілдерін жіктеу негіздерін үйрену * Деректер түрлерін зерттеу және C ++тіл операторларының жіктелуі * Бағдарламаларды кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістерін, объектіге бағытталған бағдарламалау негіздерін қолдана отырып әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Алгебра және геометрия

    Нақты есептерді шешу үшін алгебра мен геометрияны табысты қолдану ең алдымен есептеуіш техниканың жылдам өсуіне байланысты. Курс аналитикалық геометрия және сызықтық алгебраны қамтиды. Сызықтық алгебра - матрицалар, векторлар, векторлық кеңістіктер, сызықтық түрлендірулер және сызықтық теңдеулер жүйесін зерттейтін математика бөлімі. Аналитикалық геометрия бөлімінде негізгі ұғымдар қарапайым геометриялық фигуралар (нүктелер, сызықтар, жазықтықтар, қисықтар және екінші ретті беттер) болып табылады. Аналитикалық геометриядағы зерттеудің негізгі құралдары координаттар әдісі және элементарлық алгебра әдістері болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық анализ

    Курстың мақсаты студенттерді есептеудің маңызды салаларымен және оның информатикадағы қолданылуымен таныстыру. Оқу процесінде студенттер әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен құралдармен танысып, қолдана білуі керек. Сонымен қатар, олар дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясына негізделген талдауды пайдалана отырып, шексіз аз айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физика

    Курс келесі тақырыптарды қамтиды: Кинематика; динамика; айналмалы қозғалыс және ауырлық күші; энергия; импульс; жай гармоникалық тербелістер; айналу моменті және айналу қозғалысы; электр заряды және электр күші; тұрақты ток тізбектері; термодинамика және механикалық толқындар, өріс және потенциал; электр тізбектері; магнетизм мен электромагнетизм индукциясы; геометриялық және физикалық оптика; және кванттық, атомдық және ядролық физика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Электр тізбектер теориясы

    Курс инженерлік зерттеулерде және ғылымға қосымшаларда қолданылатын схемалар теориясының негізгі принциптерін енгізуге арналған. Электр тізбектерін талдау әдістері мен принциптері, кернеу, ток, кедергі, импеданс, Ом және Кирхгоф заңдары сияқты негізгі түсініктер; электр тізбегін талдаудың негізгі әдістері, резистивтік тізбектер, бірінші ретті және екінші ретті тізбектер; тұрақты және айнымалы ток көздері бар тізбектер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығы және ветеринария негіздері

    Курс студенттерді мал шаруашылығы мен ветеринарияның негізгі бөлімдерімен таныстырады. Келесі тақырыптар қамтылады: ауыл шаруашылығы жануарларын азықтандыру және азықтандыру, ауыл шаруашылығы жануарларын өсіру және генетикасы, өндіріс процестерін техникалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күйіс қайыратын жануар-лардың ас қорыту физиологиясы

    Мүйізді жануарлардың ас қорыту ерекшеліктері. Ішекте сіңу, оның механизмі және реттелуі. Ас қорыту жолдарының әртүрлі бөліктерінде ақуыздардың, көмірсулардың, майлардың, су мен минералдардың ыдырау өнімдерін сіңіру. Процестер ас қорыту в рубце у күйіс қайыратын. Мүйізді жануарлардың асқазан ас қорытуындағы тор мен кітаптың рөлі. Ұйқы безі қызметін зерттеу әдістемесі және оларды реттеу. Күйіс кезеңдері. Сүтті және өтпелі кезеңдегі жас мүйізді жануарлардың асқазан ас қорытуы. Мүйізді жануарларда ас қорыту жүйесінің экскреторлық функциялары. Өт, оның пайда болуы, шығарылуы және маңызы. Нәжістің пайда болуы және құрамы. Дефекация актісі. Рефлекс пищеводного науалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дискреттік математика

    Курс логиканың дискретті объектілері мен элементтерін зерттеуге арналған. Дискретті объектілерді зерттеу, комбинаторлық есептерді шешу, бейнелеу түрлерін және екілік қатынастарды зерттеу, алгебра формулаларын қалыпты формаларға келтіру, логика алгебрасын коммутациялық тізбектер теориясына қолдану қарастырылған. Талдау және синтездеу қабілеті, математикалық жетілуі дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер биологиясының негіздері

    Курс сізді өсімдік организмдерінің алуан түрлі формаларымен және өсімдіктің эволюциялық және онтогенетикалық даму кезеңдерімен, өсімдіктердің биосферадағы және адам өміріндегі рөлімен, сонымен қатар өсімдіктердің тіршілік процестерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Кәсіби ағылшын тілі курсы кәсіби қызығушылық тудыратын АТ саласындағы келешек үрдістер, компьютер дос ретінде, компьютер қас ретінде, АТ кері әсерін азайту, магниттік жад, оптикалық жад, флэш-жад, бағдарлама жасақтау тілдері, веб-дизайн, графика, дизайн, т.б. тақырыптарды қамтиды. Ол студенттердің кәсіби ағылшын тілі саласындағы тілдік білімін арттыруға, тілдік қабілеттері мен коммуникативтік құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Агрономия негіздері

    Курс студенттерді агрономияның негізгі бөлімдерімен таныстырады. Келесі тақырыптар жабылады: топырақ және оның шығу тегі, құрамы мен қасиеттері, топырақты өңдеу жүйесі, тыңайтқыштар және оларды қолдану, жерді мелиорациялау, арамшөптер, зиянкестер мен дақылдардың аурулары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығындағы ақпараттық техникалық құралдар

    Курс студенттерді сенсорлармен таныстырады. Сенсорлардың негізгі топтары мен физикалық принциптері. Температура мен қысымды өлшеу құралдары. Жылдамдық (айналу жиілігі), бұрылу бұрышы, орналасу (орын ауыстыру), аналогты және Сан датчиктері-импульстік датчиктер. Деңгей өлшегіштер мен шығын өлшегіштер. Оптоволоконды датчиктермен. Өлшеу құралдары (ЖК). Интеллектуалды датчиктер мен өлшеу түрлендіргіштері. Сандық және сандық түрлендіргіштер (DAC, ADC). Зияткерлік ТМ, позициялау жүйесі. Кейінгі аспаптармен. Дабыл және қорғаныс құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтың физикалық-химиялық қасиеттері және оны өлшеу

    Курс топырақтың негізгі физикалық қасиеттерін және олардың табиғи факторлар мен антропогендік әсерлерге байланысты өзгеруін зерттейді; топырақтың физикалық қасиеттері мен режимдерін зерттеудің негізгі принциптері мен әдістері; топырақтың физикалық күйін реттеудің негізгі жолдары; әсер ету түрлеріне байланысты топырақтың физикалық жағдайы. Өсімдік шаруашылығында ГАЖ, Жерді қашықтықтан зондтау деректері, ғаламдық навигация спутниктік жүйелері, Web, BigData және т.б. негізделген интеллектуалды технологияларды қолдана отырып топырақтың физикалық параметрлерін бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    "Кәсіби бағдарлы мәтіндердегі негізгі ойды түсіну, БАҚ-тағы күнделікті жаңалықтан кәсібіне қатысты ақпараттарды түсіну, мамандығы бойынша жалпы тақырыптарға әңгімелесе алу, өзін қызықтыратын тақырыптарға ойын жаза алу, өз мамандығы, болашақ қызметі туралы баяндай алу. Әр мамандық саласына қажетті терминдер мен сөз тіркестері, кәсіби бағдарлы мәтіндер оқу, жазу, талдау. Сөйлемдер мен мәтіндерді дұрыс, жүйелі құруға қажетті фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, стилистикалық ережелер мен заңдылықтарды еске түсіру, сақтау, дұрыс пайдалану. "

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Курс әртүрлі есептерді шешу үшін алгоритмдерді және өңдеу бағдарламаларын зерттеуге арналған. Бұл үшін бағдарламалық құрылым, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, баптау және бағдарламалау тілін қолдану арқылы бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Курс кез келген оқиғалардың ықтималдығы мен статистикасына, сондай-ақ Математикалық талдау, Заманауи статистикалық әдістер және Экономикалық теория бөлімін қамтитын пәнаралық оқыту бағдарламасы шеңберіндегі математика мен бағдарламалау, операциялық жүйелер арасындағы байланысқа бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жануарлар морфологиясы

    Пәннің мазмұны: Ауыл шаруашылығы жануарлары ағзасының және оның мүшелерінің анатомиялық құрылымы; Әр түрлі типтегі ауыл шаруашылығы жануарларының дене құрылысының ерекшеліктері; Ауылшаруашылық жануарлары ағзасының жасушаларының, тіндерінің құрылымдық ұйымдастырылу негіздері; Цитология, жалпы және жеке эмбриология және гистология негіздері; жүйке жүйесі, қанайналым жүйесі және лимфа түзілуі, иммундық жүйе, тыныс алу, ас қорыту, лактация, метаболизм және энергия, көбею процесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналогты құрылғылардың электроникасы және схемотехникасы

    Пән жартылай өткізгіштердің физикалық негіздерін, жартылай өткізгіш және оптоэлектрондық құрылғылардың классификациясын, диодтардың, транзисторлардың, тиристорлардың, фотодәнекерлердің, фотодетекторлардың, оптрондардың және интегралды схемалардың параметрлерін, сипаттамаларын, жұмыс режимдерін және жұмыс принципін зерттейді. Функционалды электрониканың негізгі түрлері қарастырылады: оптоэлектроника, акустоэлектроника, магнитоэлектроника, криоэлектроника, химотроника, диэлектрлік электроника, биоэлектроника, молетроника және кванттық электроника.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ауыл шаруашылығы жануарларын өсіру және селекциялау

    Пәннің мазмұны Кіріспе. Мал шаруашылығының егіншіліктің бір саласы ретіндегі маңызы. Ауылшаруашылық жануарларының жеке дамуы (онтогенез). Жануарларды іріктеудің негізгі принциптері. Жануарларды конституцияға, экстерьерге және интерьерге бағалау және таңдау. Жануарларды өнімділігі үшін бағалау және таңдау. Сүт және ет өнімділігі бойынша таңдау. Жүн, ағаш және жұмыртқа өндірісі үшін таңдау. Ауылшаруашылық көлемін шығу тегі бойынша бағалау және таңдау. Жануарларды ұрпақтың сапасына қарай бағалау және таңдау. Асыл тұқымды сұрыптау.Тұқым туралы оқыту. Ауыл шаруашылығы жануарларын өсіру әдістері. Жануарларды будандастыру. Мал шаруашылығындағы будандастыру. Асыл тұқымды жұмыс жануарларды жақсарту бойынша кешенді шаралар жүйесі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агрономия негіздері

    Курста агрономия негіздері агрономиялық іс-әрекетті, агрономияны дамытудағы теориялық және кәсіптік білімдер мен дағдыларды меңгеруді енгізеді және түсінік қалыптастырады. Агрономияның даму тарихымен, агрономияға кіретін пәндермен байланысын таныстыру. Аграрлық ғылым мен ауылшаруашылық өндірісінің жетістіктері мен болашағы. Негізгі түрлері - бұл агрономның өндірістік-технологиялық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, ғылыми-зерттеу қызметі. Агроөнеркәсіптік кешенді дамытудағы аймақтың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық жануарларын азықтандыру

    Пәннің мазмұны Азықтың химиялық құрамы мен сіңімділігі, анықтау әдістері. Азықтық қоректік заттардың сіңімділігі мен ассимиляциясы. Азықтың тағамдық құндылығын кешенді бағалау. Азық және мал азығының классификациясы. Жасыл және өрескел жем. Шырынды және концентрацияланған жем. Ауылшаруашылық жануарларын қалыпты тамақтандыру. Жануарларды рационды азықтандыру және рационды дайындау ережелері. Емізетін жануарларды тамақтандыру. Қойларды, жылқыларды, шошқаларды және құстарды бағамен азықтандыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер қоры теориясы

    Курс мәліметтер базасының жүйесі деген не екенін түсіндіреді, содан кейін реляциялық мәліметтер базасын - реляциялық (немесе кестелік) модельге сәйкес жасалған мәліметтер базасын зерттеу үшін оқу материалының көп бөлігіне көшеді. Содан кейін, деректер абстракциясынан курс сұраныстардың өнімділігін арттыру үшін қосымша материалдармен транзакцияларды басқаруға көшеді. Ақырында, деректерді сақтау технологиясының кең тарихындағы соңғы оқиғаларды анықтайтын мәліметтер базасын жобалауда заманауи тенденциялар пайда болды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Автоматты басқару теориясы

    Автоматты басқару теориясы-терең философиялық тұжырымдамалар мен қатаң математикалық әдістерге негізделген жоғары дамыған ғылыми пән. Өндірістің дамуымен және техникадағы объектілердің күрделенуімен басқарудың жаңа проблемалары туындайды. Параметрлік және құрылымдық оңтайландыру, стохастикалық және адаптивті басқару, Мемлекеттік кеңістік, сүзу, бағалау және сәйкестендіру әдістері басқару жүйелерін зерттеу мен жобалауда кең таралған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Майнор 1

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы мен ауыл шаруашылығындағы метрология, стандарттау және сапаны қамтамасыз ету

    Қазақстан Республикасының өсімдік шаруашылығы өнімдерін стандарттау және сертификаттаудың мемлекеттік жүйесі қолданатын заңнамалық және нормативтік-құқықтық база, әлемдік нарыққа шығудың алдын алатын техникалық кедергілерді еңсеру үшін ТМД елдерінің стандарттау және сертификаттау жүйесінің техникалық нормативтік құжаттарын пайдалану . Әдістеме стандарттарға сәйкес сапа көрсеткіштерін анықтау және сертификаттау заңына сәйкес растау. Өсімдік шаруашылығы өнімдеріне арналған нормативтік-техникалық құжаттаманы талдау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы ауылшаруашылық техникасы

    Мақсаты: ауылшаруашылық техникасының құрылымы, жұмыс процестерінің теориясы, технологиялық реттеулері туралы білімді игеру. Қысқаша мазмұны: өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығына арналған агротехнологиялық машиналардың құрылысы, технологиялық процесі және реттелуі, сондай-ақ тракторлар мен электр жетектерінің негізгі түрлерін зерттеу зерттелуде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өздігінен жүретін ауыл шаруашылығы техникасына арналған пилотсыз аппараттар мен автопилоттар

    Курс заманауи ұшқышсыз ұшу аппараттарын құру және олардың жұмыс істеуінің негізгі принциптерімен таныстырады. Аэродинамика, UAV модельдерінің негізгі дизайн ерекшеліктері туралы жалпы түсінік береді. курста топырақ жамылғысын зерттеуде, заманауи егіншілік пен өсімдік шаруашылығында ПҰА-ны қолдану ерекшеліктері қарастырылады. Кус ұшқышсыз Тракторларға және басқа механизмдерге де назар аударады. Параллель жүргізу. Нақты егіншілікте ҰҰА мен автопилоттарды қолдану мәселелері қаралды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • АӨК-дегі геоақпараттық технологиялар

    Бұл курс географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ) бойынша білім береді. Ауылшаруашылық ГАЖ деректері әртүрлі тәсілдермен алынады. Негізгі көздер-өрістерде тікелей өлшеу, содан кейін интерполяция және ұшақтар мен ғарыштық спутниктерден суреттерді өңдеу. Аймақтық деңгейдегі ГАЖ ауылшаруашылық жерлерін есепке алу, көптеген факторлардың негізінде жердің құндылығын анықтау, ауылшаруашылық кәсіпорындарының қызметін бақылау, Төтенше жағдайлар кезінде залал мен өтемақы төлемдерін анықтау, төтенше жағдайлар органдарымен өзара әрекеттесу және т. б. мәселелерді шеше алады. ГАЖ аналитикалық құралдары ауылшаруашылық өндірісінің тұрақтылығын арттыру және оның құнын төмендету бойынша көптеген мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығындағы механикаландырылған жұмыс технологиясы

    Курс заманауи индустриалды технологияларды зерттеуге және машина-трактор паркінің жұмысын ұйымдастыруға, сондай-ақ машиналардың параметрлері мен жұмыс режимдерін оңтайландыруға, оларды жанар-жағармай материалдарымен және қосалқы бөлшектермен қамтамасыз етуге арналған. мал шаруашылығындағы инженерлік қызметті жалпы ұйымдастырудың.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық құрылғылар және микропроцессорлар

    Курста сандық электрониканың негізгі принциптері, сандық сигналдардың ерекшеліктері, сандық жүйелердің элементтері, түйіндері мен құрылғыларының өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістері қарастырылады. Екілік логика, сандық сигналдар, кодтар, синхрондау, схемалардағы белгілер туралы негізгі ақпарат берілген. Жедел және тұрақты сақтау құрылғыларын құру және қолдану принциптері сипатталған. Микропроцессорлық жүйелерді бағдарламалау негіздері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Майнор 2

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығындағы модельдеу жүйелері

    Бұл курста жүйелерді модельдеу теориясының негізгі түсініктері берілген. Ақпараттық процестер мен жүйелерді модельдеудің математикалық әдістері. Желілік модельдер. Жаппай қызмет көрсету жүйелері. Петри Желілері. А-схеманың жалпыланған модельдері. Тұжырымдамалық, алгоритмдік, статикалық модельдер. Сондай-ақ, ауыл шаруашылығындағы процестерді модельдеу, сондай-ақ ауылшаруашылық техникасын немесе электр желісінің жұмысын пайдалану кезінде жеке операцияны модельдеуді жүзеге асыру және осы саладағы кейінгі инженерлік қызмет үшін қажетті компьютерде модельдеу экспериментін жүргізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру туралы білім беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдік шаруашылығы мен ауыл шаруашылығындағы механикаландырылған жұмыс технологиясы

    Курс заманауи индустриялық технологияларды зерттеуге және машина-трактор паркінің жұмысын ұйымдастыруға, сондай-ақ машиналардың параметрлері мен жұмыс режимдерін оңтайландыруға, оларды жанар-жағармай материалдарымен және қосалқы бөлшектермен қамтамасыз етуге, жалпы білім алуға арналған инженерлік қызметті ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы

    Ауыл шаруашылығы малдарын өсірудің қазіргі заманғы әдістері, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиялары бойынша білім алу, білім алушыларға ҚР, ТМД және басқа да шет елдердің фермерлік, шаруа, акционерлік шаруашылықтарында мал шаруашылығы өнімдерін ұйымдастыру мен өндірудің экономикалық алғышарттары туралы білім беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агротехникалық сервисті цифрландыру

    Мақсаты: агроөнеркәсіптік кешен жүйесіндегі техникалық сервистің қазіргі заманғы қағидаттарын меңгеру қысқаша мазмұны: агротехнсервисті цифрландыру құралдары, сондай-ақ техникалық қызмет көрсету жүйесі (ТҚ). Тракторлар мен машиналарға техникалық қызмет көрсету технологиясы мен цифрландырудың мазмұны. Техникалық қызмет көрсетудің түрлері мен кезеңділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелер сәулеті

    Курс компьютерлік жабдықтар элементтерінің аппараттық тұжырымдамаларының негізгі қағидаттарын және компьютерлік жүйелердің өнімділігін бағалау әдістерін білдіреді, олар ассемблерде бағдарламалаушы, компьютерлік сәулетші мен логика әзірлеушісі тұрғысынан компьютерлік жүйелерді жобалау барысында қолданылады. Курс машиналық есептеулер тұжырымдамасын түсінуге қажетті компоненттердің бөлшектерінен тұрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Механотроника және робототехника негіздері

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: - студенттердің робототехникалық құрылғыларды бағдарламалаудың бағдарламалық құралдарын құрастыру және пайдалану негіздерінің білімін, іскерлігін және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнінің міндеттері: - робототехникалық құрылғыларды құрастырудың теориялық және практикалық негіздерін білу; - робототехникалық құрылғыларды басқару үшін бағдарламалық қамтамасыз етудің мақсаты мен мүмкіндіктері туралы білімді игеру; - робототехникалық құрылғыларды басқаруды автоматтандыру мәселелерін шешу үшін бағдарламалық жасақтамамен жұмыс істеу және бағдарламалық құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығындағы еңбекті қорғау және өндірістік қауіпсіздік

    Мақсаты: машина-трактор паркін техникалық қызмет көрсету, мұнай өнімдерін пайдалану, басқа да жұмыстарда пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шараларын зерделеу, электр және өрт қауіпсіздігі шараларын, жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін білу. Қысқаша мазмұны: ҚТ талаптарына сәйкес мал шаруашылығы машиналарының конструкцияларын жетілдіру, мал шаруашылығындағы, жөндеу шеберханаларындағы, мал шаруашылығындағы ауыл шаруашылығы жұмыстарының әртүрлі түрлерін орындау кезіндегі еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәл егіншіліктің инновациялық технологиялары

    Курсқа нақты егіншіліктің мәні, жайғастырудың қолданыстағы жүйелері,өріс құнарлылығы параметрлерінің кеңістіктік және уақытша өзгермелілігін зерттеуге арналған әдістер, дәл егіншілік жүйесінде ақпарат алу үшін сынамаларды, аспаптар мен жабдықтарды іріктеу әдістері, қоректену элементтерін бөлу және енгізудің электрондық картасын әзірлеу әдістері, тыңайтқыштарды саралап қолдануға арналған техникалық құралдар жұмысының қағидаттары, нақты егіншілікті дамыту және Қазақстанның ауыл шаруашылығына енгізу перспективалары бойынша білім кіреді. Органикалық егіншіліктің технологиясы мен техникасын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығындағы еңбекті қорғау және өндірістік қауіпсіздік

    Мақсаты: машина-трактор паркіне техникалық қызмет көрсету, мұнай өнімдерін, минералды тыңайтқыштарды, пестицидтерді пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шараларын зерделеу, электр және өрт қауіпсіздігі шараларын, жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін білу. Қысқаша мазмұны: ТБ талаптарына сәйкес машина конструкцияларын жетілдіру, жөндеу шеберханаларындағы, ауыл шаруашылығы жұмыстарының әр түрлерін орындау кезіндегі еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • АӨК-дегі зияткерлік басқару жүйелері

    Курста зияткерлік басқару жүйелері сияқты ұғымдар берілген. Өндірісті автоматтандыру механикаландырудың ең жоғары сатысы, ал өндірісті компьютерлендіру оны автоматтандырудың ең жоғары сатысы ретінде қарастырылады. Тиісінше, өндірісті интеллектуалдандыру компьютерлендірудің ең жоғары сатысы ретінде қарастырылуы керек. Курс ауыл шаруашылығы машиналарының жұмысын басқарудың Зияткерлік жүйелерін, роботтандырылған егіншілік жүйелерін, сүт фермаларын, шошқа фермаларын және құс фермаларын басқарудың Зияткерлік жүйелерін және т. б. қарастыруды қамтиды. Өсімдіктер мен жануарларды күтуге арналған роботтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Майнор 3

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығындағы технологиялық процестерді автоматтандыру

    Курс мал шаруашылығындағы автоматтандыруды дамытудың басты ерекшелігі – техниканың биологиялық объектілермен, тұрақты емес параметрлермен (уақыт өте келе) – жануарлар мен құстармен ажырамас байланысы деген түсінік береді. Техника мен биологиялық объектілердің байланысын адам-машина жүйесі ретінде қарастыру өте маңызды, ол: өндірістік процестердің күрделілігі мен алуан түрлілігімен, технологиялық процестер мен технологиялардың алуан түрлілігімен анықталады. Құс және мал шаруашылығы салаларына автоматтандыру объектілерінің барлық топтары да тән. Атап айтқанда: • автоматтандырылған технологиялар * Автоматтандыру объектілері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мал шаруашылығы өнімдерін бақылауды автоматтандыру

    Мақсаты: мал шаруашылығындағы ауыл шаруашылығы өндірісін автоматтандыру қағидаттарына ие. Қысқаша мазмұны: мал шаруашылығы өнімдерін өңдеу, сақтау және тасымалдау технологияларын автоматтандыру. Жемшөп өндірісі мен мал шаруашылығын автоматтандыру. Энергиямен жабдықтау мен сумен жабдықтауды автоматтандыру .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасыл технологиялар және экономика

    Курс жасыл экономика және қаржы туралы түсініктерді нақтылаудың теориялық негіздерін зерттеуге, Қазақстан үшін жасыл экономика қағидаттарын пайдалану саласында тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру мақсатында, жасыл экономиканың негізгі сегменттерінің сипаттамаларына арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдік және егін шаруашылығындағы технологиялық процестерді автоматтандыру

    Студенттердің өсімдік және егін шаруашылығында қолданылатын автоматика жүйесін құру, тиімді пайдалану және Баптау бойынша терең білім алуы. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы білуі тиіс: -Өсімдік шаруашылығы бойынша автоматтандырылған технологиялар негіздерін; -өсімдік шаруашылығындағы жабдықтарды пайдалану ерекшеліктерін; -базалық ауыл шаруашылығы машиналарының, өсімдік шаруашылығына арналған жабдықтар мен технологиялық кешендердің құрылысын, жұмыс істеу және реттеу принципін, негізгі ақаулықтарды және олардың технологиялық процеске әсерін; -өсімдік шаруашылығындағы ауыл шаруашылығы машиналары мен жабдықтарын жетілдірудің негізгі бағыттары мен үрдістері; -ауыл шаруашылығы өндірісін автоматтандыру негіздері;-ауыл шаруашылығы машиналарын жұмысқа дайындау негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдік шаруашылығы өнімінің қадағалануын автоматтандыру

    Мақсаты: ауыл шаруашылығы өндірісін автоматтандыру қағидаттарына ие. Қысқаша мазмұны: ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдеу, сақтау және тасымалдау технологияларын автоматтандыру қорғалған топырақтағы технологиялық процестерді автоматтандыру. Жемшөп өндірісі мен мал шаруашылығын автоматтандыру. Энергиямен жабдықтауды, сумен жабдықтауды және суаруды автоматтандыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • АӨК-дегі зияткерлік логистикалық жүйелер

    Бұл курс Агроөнеркәсіптік кешендегі зияткерлік логистикалық жүйелер деген ұғымға енеді, олар мыналарды қамтиды: көліктік логистикалық жүйелер; қоймалық логистикалық жүйелер және қорларды басқарудың логистикалық жүйелері. Көліктік логистика тауарларды (жүктерді)бір нүктеден екінші нүктеге оңтайлы маршрут бойынша тасымалдауды (жеткізуді) ұйымдастыру жөніндегі іс-шаралар кешенін білдіреді. Көлік-логикалық жүйелер жүк ағындарын есепке алуды, бақылауды және басқаруды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ауылшаруашылық мәселелерін шешуде бағдарламалау тілінің құралдарын қолдана алу және агро процестерін кешенді талдау нәтижелерін түсіндіре алу, тенденцияларды анықтай алу, болжам жасай алу
  • Сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарын, математикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдарын, шектер теориясын, бір айнымалы үздіксіз функциялар теориясын, бір нақты айнымалы функцияның дифференциалдық есептелуін сипаттауға қабілетті болу
  • АӨК жобалық-конструкторлық жұмыстарды IT технологияларды қолдана отырып, инженерлік жүйелерді, механикалық және электр жабдықтарын және энергия үнемдеу саласындағы заманауи инновациялық әзірлемелерді пайдалана отырып механикаландыру құралдарын жобалай алу
  • Ауылшаруашылық жүйелерінің жұмыс істеу принциптерін түсіндіре алады; агротехникалық білімді кәсіби қызметте қолдана алу
  • Компьютерлік жүйелер мен желілердің жүйелік және қолданбалы бағдарламалық жасақтамасын орнату, баптау, тестілеу және сүйемелдеу.
  • Агроөнеркәсіптік өндірістің жоғары рентабельділігіне қол жеткізуге болатын тиімді және дәл болатын қажетті эксперименттік және технологиялық негіздерді таба алу
  • Алынған мәліметтерді жіктеу және функцияларды іріктеу үшін машиналық оқыту және статистикалық модельдеу әдістерін қолдана алу
  • Кез келген операциялық жүйеде және деректер базасымен жұмыс істей алу; ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын қолдана алу; электрондық кестелермен жұмыс істей алу, деректерді шоғырландыруды жүргізе алу, диаграммалар құра алу.
  • Заманауи ақпараттық технологиялар әдістерін қолдана отырып, математикалық модельдер құру және әртүрлі процестердің математикалық модельдері мен әдістерін қолдану.
  • Экономиканың теориялық негіздері мен заңдылықтарын білу және жасыл технологияларды басқаруды ұйымдастыру
  • Коммуникабельділік, бастамашылдық және еңбек қызметіне, оның ішінде командада жұмыс істеген кезде психологиялық даярлық көрсету және басқарушылық және техникалық шешімдер қабылдау.
  • Негізгі стандарттарды, принциптерді және дизайн үлгілерін, әдістерді, құралдарды және бағдарламалау тілдерін таңдауды, соның ішінде заманауи АКТ ақпараттық қауіпсіздік жүйелерін құру әдістері мен құралдарын таңдауды дәлелдеу.
  • Ақпараттық жүйелердің бағдарламалық, аппараттық, ақпараттық, математикалық, функционалдық қамтамасыз етілуін, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздіктің алгоритмдері мен әдістерін әзірлеу және/немесе пайдалану және деректер базасының, бағдарламалық қамтамасыз етудің және ақпараттық жүйелердің архитектурасын жобалау.
  • Агротехнологиялық машиналардың конструкцияларын есептеуді, оның ішінде заманауи бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып орындай алу
  • Мал шаруашылығы фермаларын, ғимараттар мен құрылыстарды, жылумен, газбен жабдықтау, желдету, Сумен жабдықтау және кәріз жүйелерін есептеу, жобалау, аграрлық өндірісті ұйымдастыру бойынша негізгі нормативтік және анықтамалық құжаттармен жұмыс істей алу
  • Алған білімін таңдаған қосымша білім беру бағдарламасы бойынша қолдана алу
Top