Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01421 Білім саласындағы дене мәдениеттік-спорттық қызмет в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика негіздері
    Несиелер: 5

    Жеңіл атлетика тарихын спорт түрі ретінде зерделеу, оның әлемдік спорт қоғамдастығындағы маңызы мен рөлі; жеңіл атлетикалық жаттығулар техникасын оқыту әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Жеңіл атлетикада теориялық, техникалық-тактикалық негіздерді оқыту. Жеке ерекшеліктерді ескере отырып, әртүрлі жас топтарында спорттық дайындықты басқаруды әзірлеу және жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таңдалған спорттың негіздері
    Несиелер: 4

    Спорттық жаттығу теориясының, әдістемесінің және практикасының негіздерін, спорттық ғимараттарды пайдалану кезінде сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру тәсілдерін меңгеруді зерделейді; оқытудың бастапқы тәсілдерін орындау техникасы бойынша дағдылары мен іскерліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Таңдап алған спорт түріндегі спорттық даярлықты жоспарлау және өткізу, дене шынықтыру және спорттық жетілдіру саласындағы теориялық және әдістемелік негіздерді зерделеу; таңдап алған спорт түрінде жүктемелерді жоспарлау және бақылау тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі спорт түрлері бойынша жалпы және арнайы дене дайындығы
    Несиелер: 5

    Спортшының күнделікті режимін зерттеу; базалық түрлердің терминологиясын; спорттың базалық түрлерінің ережелері мен төрешілігі; жалпы және арнайы физикалық қасиеттерді дамыту әдістемесін; ойынның негізгі техникалық элементтері; спорттың базалық түрлеріндегі жалпы және арнайы дене шынықтыру дайындығы бойынша нормативтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түрі бойынша жалпы және арнайы дене дайындығы
    Несиелер: 5

    Спортшының күн тәртібін зерделеу; таңдамалы ойын терминологиясы; ережелер мен судьялық; жалпы және арнайы физикалық қасиеттерді дамыту әдістемесін; ойынның негізгі техникалық элементтері; дене шынықтыру дайындығы бойынша талаптар мен өлшемдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Футбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Мектеп бағдарламасына сәйкес футбол ойнауды оқыту әдістемесін, балалармен сабақтардың жас ерекшеліктерін, жоспарлау нысандарын, сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін зерделеу; жарыстар мен төрешілердің ережелері; қауіпсіздік және жарақаттанудың алдын алу шаралары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Таңдалған спорт түрі бойынша техникалық және тактикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 4

    Таңдаулы спорт түріне тән ерекшеліктерін, міндеттерін, ерекше қағидаттарын, техникалық-тактикалық дайындығын зерделейді; спорттық дайындық процесінде техникалық-тактикалық даярлықты жоспарлау, бақылау негіздері және әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 4

    Дене шынықтырудың жалпы және ерекше функцияларын, дене шынықтырудың түрлері мен құрылымын, спорттың даму тарихын, оның мәнін, функцияларын, нысандарын, даму үрдістерін зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Олимиадалық спорт
    Несиелер: 4

    Олимпиадалық қозғалыстың әлемдік және ұлттық мәдениеттерінің бастауларын зерттейді; қазіргі уақытта олимпиада қозғалысында болып жатқан процестерді түсіну; қазiргi уақытта олимпиадалық қозғалыс пен спортты дамыту және болжау. Елде, әлемде Паралимпиада қозғалысын дамыту және оның құрамдас бөліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Футбол негіздері
    Несиелер: 5

    Мектеп бағдарламасына сәйкес футбол ойнауды оқыту әдістемесін, балалармен сабақтардың жас ерекшеліктерін, жоспарлау нысандарын, сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін зерделеу; жарыстар мен төрешілердің ережелері; қауіпсіздік және жарақаттанудың алдын алу шаралары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гимнастика негіздері
    Несиелер: 5

    Гимнастикалық терминологияны, гимнастика құралдарын және оларды пайдалану практикасын зерделеу. Гимнастиканың пайда болу тарихы, дамуы, дене шынықтыру және спорт жүйесіндегі орны, гимнастика түрлері, гимнастика терминологиясын практикалық қызметте пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Саптық жаттығуларды өткізудің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін зерделеу; сабақтың құрылымын, оқу-жаттығу жұмысының құжаттамасын құрастыруды және жүргізуді; гимнастикалық көпсайысты техникалық даярлауда сақтандыру әдістемесі мен тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баскетбол және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Баскетбол ойнауды оқыту әдістемесі бойынша мұғалімнің кәсіби шеберлігін анықтайтын факторларды зерделеу; қозғалыс әрекеттерін оқыту технологиялары, мектеп бағдарламасына сәйкес оқу сабақтарын өткізу әдістері; жарыстар мен төрешілердің ережелері; қауіпсіздік шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баскетбол негіздері
    Несиелер: 5

    Баскетболдың, ұғымдардың, терминдердің даму тарихын зерттеу; оқушылардың жасын, жынысын ескере отырып, баскетбол ойындарын оқыту және меңгеру әдістерін; ойын техникасының элементтерін түсіндіру, көрсету тәсілдерін және қателерді түзете білуді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің техника-тактикалық дайындығы
    Несиелер: 4

    Спорттық жаттығудың міндеттерін, қағидаттарын, түрлерін, әдістерін зерделеу; спорттық нәтижелерге қол жеткізуге белгілей отырып, таңдаулы спорт түріндегі оқу-жаттығу және жарыс процесін жоспарлау; заманауи технологияларды пайдалана отырып, жаттығу құралдары, іріктеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық метрология
    Несиелер: 3

    Өлшем бірлігін қамтамасыз ету әдістері мен принциптерін зерделейді; спорттық дайындықты және оқу-жаттығу процесінің сапасын бағалау әдістері; оқу-жаттығу процесінде метрологиялық құралдар мен бағалау, өлшеу және бақылау әдістерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Әртүрлі жастағы балалармен спорттық ойындардың даму тарихы мен оқыту әдістемесін зерделеу; спорттық ойын түрлері бойынша техника мен тактиканы оқыту әдістемесін қолдануға міндетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорттық қондырғылар мен тренажерлар
    Несиелер: 3

    Қабылданған жіктемеге сәйкес спорт ғимараттарының құрамы мен жабдықтарын зерделеу; нормативтік-технологиялық және пайдалану-техникалық талаптар туралы мәліметтер; спорт ғимараттарын жоспарлаудың, жобалаудың және салудың негізгі ережелерін; қауіпсіздік ережелері мен техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі спорт ойындарының теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұнын білу; мектепте спорттық ойындарды оқыту теориясы мен әдістемесі, жасын және жынысын ескере отырып, спорттық ойындар бойынша сабақтар өткізу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық спорт түрлерінде кәсіптік жетілдіру
    Несиелер: 4

    Дене тәрбиесінің базалық спорт түрлерінің пайда болу тарихын білу; базалық спорт түрлердің қозғалыс әрекеттерін оқытудың негізгі принциптері, құралдары мен әдістері; спорттың базалық түрлері бойынша төрешілік негіздері; спорттың базалық түрлері бойынша сабақтар жоспарлауға, өткізуге міндетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепте жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жеңіл атлетиканың даму кезеңдері мен тарихын білу; мектепте жеңіл атлетикадан бағдарлама көлемінде жеңіл атлетика түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі; Жеңіл атлетикалық жаттығуларды таңдау және құрастыру; өз бетінше конспект жасауға және оқу тобында сабақ өткізуге; төрешілікті ұйымдастыруды және жарыстар өткізуді жүзеге асыруға міндетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық және әдісмелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнын білу; мектепте жеңіл атлетиканы оқыту теориясы мен әдістемесі; мектепте оқу сабағын ұйымдастыру және өткізу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түрінде кәсіптік жетілдіру
    Несиелер: 4

    Дене шынықтырудың салауатты өмір салтын қалыптастыруға оң әсерін зерделеу, дамудың жеке ерекшеліктері мен дайындығын ескере отырып, қазіргі заманғы сауықтыру жүйелерінен жаттығулар кешенін орындау; практикалық қызметте қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 4

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қозғалыс ойындарын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Дене тәрбиесі жүйесіндегі қозғалмалы ойындар мен ұлттық спорттың мазмұнын, маңызы мен рөлін зерделеу; мектепте, ауысымда және оқудан тыс уақытта білім алушылардың жас-жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, қозғалмалы ойындар мен

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорт - таңдалған спорт түріндегі педагогикалық жетілдіру
    Несиелер: 5

    Таңдаулы спорт түрінің тарихын, даму кезеңдерін зерделеу; таңдаулы спорт түрінің теориясы мен әдістемесіндегі негізгі ұғымдар мен терминдерді; оқыту негіздері және сабақтар өткізу әдістемесі; жалпы және арнайы физикалық қасиеттерді дамыту әдістемесі; жарыстарды ұйымдастыру және өткізу ережесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттың теориясы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Спорт теориясы мен әдістемесінің негізгі ұғымдарын білу; адамның дене шынықтыру құралдары мен әдістері; дене шынықтыруды ұйымдастыру және бақылау әдістері мен тәсілдері; кәсіби практикалық қызметте теория мен әдістеменің негіздерін білу, дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Базалық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Спорттың базалық түрлерінің даму тарихын білу; оқыту және жаттығу принциптері мен әдістері; дене дамуы мен дайындығының деңгейін ескере отырып, оқу-жаттығу процесін өткізу әдістемесі; кәсіби қызметте жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік ету дағдыларын қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорт кезеңдерінің даму тарихын білу; дене шынықтырудың мақсаттары мен міндеттері; кәсіби практикалық қызмет үшін дене шынықтыру мен спорттың физикалық қозғалыс қасиеттерін дамытудың әдістері мен құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Базалық спорт түрлерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру жүйесінің түрлі салаларында базалық спорт түрлерін оқыту міндеттерін денсаулық жағдайын, жасын, жынысын, дене даярлығының деңгейін ескере отырып қолдана білу; жаттығу процесінің әдістемесі мен принциптерін практикалық қызметте қолдануға, спорттың базалық түрлерінің техникалық-тактикалық дайындығын меңгеруге; судьялықты жүзеге асыруға міндетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын пәннің мазмұнын зерделейді; мектепте гимнастиканы оқыту теориясы мен әдістемесі, жасын және жынысын ескере отырып, гимнастика сабақтарын өткізу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте гимнастиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Гимнастикалық жаттығулар теориясы мен әдістерін зерттеу; снарядтарда; Гимнастиканы жүргізу, студенттердің жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып; гимнастикалық терминологияны қолданыңыз; Жаттығудың барлық түрлерін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түріндегі спорттық-педагогикалық жетілдіру негіздері
    Несиелер: 5

    Таңдап алған спорт түрінің тарихын, даму кезеңдерін зерделеу; таңдаулы спорт түрінің теориясы мен әдістемесіндегі негізгі ұғымдар мен терминдерді; оқыту негіздері және сабақтар өткізу әдістемесі; жалпы және арнайы қозғалыс қасиеттерін дамыту әдістемесі; таңдаулы спорт түрі бойынша жарыстарды өткізу және ұйымдастыру әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрлері және қозғалыс ойындарын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Дене тәрбиесі жүйесіндегі қозғалмалы ойындар мен ұлттық спорттың мазмұнын, құндылығы мен рөлін зерттеу; қозғалмалы ойындар мен ұлттық спорттық ойындарды мектептегі және түрлі спорт түрлерінің жастары мен жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып пайдалану; қозғалмалы ойындарын оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы, жүйесі, қағидаттары; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; кәсіпкерлік құқықтық қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; кәсіпкерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеудің негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түрі бойынша спорттық шеберлікті жетілдіру
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру-спорт және сауықтыру қызметінің зерттелетін таңдаулы түрлерінің тарихы мен даму кезеңдерін білу; спорттың таңдаулы түрлеріндегі қозғалыс дағдыларын, іскерліктері мен іс-қимылдарын дамытудың құралдары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі және спорт гигиенасы
    Несиелер: 4

    Дене шынықтырумен, турмен және спортпен шұғылдануға жағдай жасау үшін гигиеналық ұсынымдардың нормалары мен ережелерін білу; аурулардың алдын алуға; спортшылардың дене шынықтыру және спорт құралдарымен жұмыс қабілеттілігі мен тиімділігін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 3

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спортшыларды дайындау мен тамақтандырудың физиологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Спорттық жаттығуды құрудың физиологиялық негіздерін зерделейді; базалық тамақтану функциялары, ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін ескере отырып, жаттығу процесін жоспарлау; энергетикалық шығындарды және зат алмасудың өзгерістерін бағалау, нутриенттердің қажетті санын есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдап алған спорт түріндегі спорттық шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру-спорт қызметінің зерттелетін таңдаулы және базалық түрлерінің тарихы мен даму кезеңдерін зерделеу; спорттың таңдаулы түрлеріндегі қозғалыс дағдыларын, іскерліктері мен іс-қимылдарын дамытудың құралдары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 4

    Міндеттерді қоя білу, құралдарды, ЕДШ нысандарын іріктей білу; оңалту кезеңдерінде мөлшерлеу, әртүрлі жарақаттар мен аурулар кезінде ЕДШ және массаж бойынша сабақтар өткізу; классикалық, спорттық және нүктелік массаж және өздігінен массаж тәсілдерін орындауға міндетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Волейбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 4

    Волейболдың даму тарихын, волейболдағы негізгі ұғымдарды, терминдерді зерделеу; волейболда техникалық және тактикалық тәсілдерді оқыту әдістемесін; балалармен сабақтардың жас ерекшеліктері; жарыстар мен төрешілерді ұйымдастыру және өткізу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық медицина
    Несиелер: 3

    Спорттық медицина пәнін, зерттеу объектісін, құрамдас бөліктерін зерттейді; спортшыларды тексеру ерекшеліктері, функционалдық сынамалар мен тестілерді жіктеу; алынған білімді жалпы және спорттық патология негіздерінде, патологиялық жай-күйде, травматологияда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық фармакология негіздері
    Несиелер: 3

    Спорттық жұмысқа қабілеттілікті арттыру құралдарын пайдаланудың физиологиялық алғышарттары мен жалпы қағидаттарының негіздерін білу; әртүрлі жыныс пен жастағы адамдардың функционалдық жай-күйі мен спорттық жұмысқа қабілеттілігін бағалау және айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдап алған спорт түрінде кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
    Несиелер: 5

    Жаттығу процесінің сабақтарын жоспарлай, жүргізе және талдай білу; дене шынықтыру-спорт қызметінің зерделенген базалық және жаңа түрлерінің қозғалыс әрекеттерін үйретуге; спорттық іріктеу және бағдарлау жөніндегі мәселелерді шешуге; таңдаулы спорт түріндегі жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру мұғалімінің спорттық-шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің мазмұнын зерделеу; педагогтың тұлғалық өсуін дамытуға ықпал ететін факторлар, өлшемдер және кәсіби сапалар; педагогикалық техника элементтері және оларды меңгеру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі мұғалімінің педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 5

    Педагог-шебердің қалыптасуына ықпал ететін психологиялық-педагогикалық негіздерді, компоненттерді зерделеу; кәсіби-тұлғалық және жалпы педагогикалық қасиеттер; педагогикалық техниканың элементтері және спорттық-педагогикалық техниканы меңгеру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Волейбол негіздері
    Несиелер: 4

    Волейболдың даму тарихын, волейболдағы негізгі ұғымдарды, терминдерді зерделеу; волейболда техникалық және тактикалық тәсілдерді оқыту әдістемесін; балалармен сабақтардың жас ерекшеліктері; жарыстар мен төрешілерді ұйымдастыру және өткізу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адаптивті дене тәрбиесі
    Несиелер: 4

    Спортшылардың түрлі жарақаттары мен аурулары кезінде дене жаттығуларының емдік іс-қимыл тетіктерін білу; емдік құралдарды, нысандарды таңдау, патология түріне байланысты жүктемені саралау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдалған спорт түрі бойынша спорттық дайындық процесін басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты мен міндеттерін, оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу, спортшылардың жарыс қызметіне басшылық ету, спорттық іріктеу және спорттық бағдарлау, оқу-жаттығу процесі мен жарыс қызметінің құжаттамасын ресімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдалған спорт түрімен жаттығудың жас ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Спорттық дайындықтың құралдарын, әдістері мен принциптерін зерделейді; спорттық даярлықтың негізгі кезеңдеріне сәйкес спортшыларды таңдаулы түрде көп жылдық даярлау процесін жоспарлау және басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі мен спорттың физиологиялық-анатомиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Ағзаның әртүрлі жүйелерінің жалпы және ерекше ерекшеліктерін және олардың жекелеген құрылымдық элементтерін, адам физиологиясы бойынша негіздерді, жас пен жынысты ескере отырып, спорттық жүктемелерді бақылаудың физиологиялық процестерін және оларды практикалық қызметте қолдануды зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт биохимиясы
    Несиелер: 4

    Жалпы биохимия негіздерін, көмірсулар, липидтер, белоктар, минералды заттардың алмасуын, дене жаттығулары мен спорттың биохимиясын, бұлшық еттердің қысқаруын, шаршау және қалпына келтіру ерекшеліктерін зерттейді; әртүрлі спорт түрлерімен айналысу кезінде ағзадағы білім мен өзгерістерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар-жасөспірімдердің және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жас спортшыларды даярлаудың мазмұнын, ұйымдық нысандарын, дайындық процесінің заңдылықтарын, жасөспірімдерді, жасөспірімдерді және қыздарды жасын және жасын ескере отырып, жаттығуды жоспарлау және құру мәселелерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Жеке ерекшеліктерді ескере отырып, мектеп жасындағы балаларға арналған оқу бағдарламаларын, қосымша оқу материалдарын, оқу бағдарламаларын құруда игеру; сыныптан тыс дене шынықтыру және спорт жұмысын ұйымдастыру; бағдарламалар мен оқыту әдістерін кәсібе қызметте қолдану.

  • Код ON13

    Таңдаған спорт түрі бойынша дене шынықтыру мұғалімі, жаттықтырушы, нұсқаушының кәсіби дайындығының құралдары, әдістері мен дағдыларына игеру; тиісті білім, біліктілік және дағдыларды болашақ кәсіби қызметте қолдану.

  • Код ON4

    Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON5

    Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON10

    Физиологиялық механизмдердің негіздерін білу және қолдану; физикалық белсенділікті бақылаудың физиологиялық әдістерін қолдану дағдылары, жасы мен жынысы бойынша; гигиеналық стандарттар мен талаптарға сәйкестігі; емдік және қалпына келтіру дене шынықтыру дағдылары мен массаж техникасын игеру.

  • Код ON2

    Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON3

    Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON12

    Дене тәрбиесі мен спорттың дамуының негізгі кезеңдері туралы білімдерін қолдана білу; дене сапасының дамуы мен моториканың қалыптасуының жас-жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, спортшыларды дайындау әдістемесі; спорттық дайындық әдістері мен кезеңдерін таңдау; спорттық сабақтарды дербес жоспарлау және өткізу.

  • Код ON8

    Жасы мен жастық ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру мен спорттағы құралдарды, әдістерді білу және игеру, оқу -жаттығу сабақрын құрудың, оқу процесін жоспарлаудың, қозғалмалы және ұлттық ойындарды өткізудің әдістемелік негіздерін; жарыстар мен төрешілік жұмыстарын ұйымдастыру.

  • Код ON6

    педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.

  • Код ON14

    Нақты міндеттерді, принциптерді білу; спорттық жаттығулар әдістері; таңдаған спорт түрі бойынша оқу, жаттығу және жарыс процесін жоспарлау әдістемесі; оқу құралдары; заманауи технологияларды қолдана отырып, таңдаған спорт түрімен айналысуды таңдау.

  • Код ON7

    Негізгі спорт түрлері бойынша техникалық және жалпы дене шынықтыру жаттығуларында моториканы қалыптастыруда спорт пен педагогикалық қызметтің негіздерін қолдану; өзіндік оқу; спорт түрлері бойынша сабақты жоспарлау және талдау; жарыстар ұйымдастыру және спорт бойынша төрелік ету дағдыларының қалыптасыру.

  • Код ON11

    Дене шынықтыру мен спорттың даму тарихы бойынша білімге игеру; мақсаттары, міндеттері, кезеңдері мен даму тенденциялары; педагог-шебердің қалыптасуына ықпал ететін психологиялық-педагогикалық негіздер мен компоненттер; қабылданған классификация мен оларды қолдану ережелеріне сәйкес спорт ғимараттарының құрамы мен жабдықталуы.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

Top