Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау в "Сырдария" университеті

  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 4

    Негізгі әдебиеттану ұғымдары; әдебиеттің өнер түрі ретінде даму ерекшеліктері мен принциптері; әдеби көркем бейненің ерекшеліктері; көркем мәтіндерді түсіндіру мен талдаудың негізгі принциптерін қалыптастыру; әдебиеттанудың терминологиялық жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің пропедевтикалық курсы
    Несиелер: 5

    Студенттерді әдеби циклдің барлық пәндерін қабылдауға дайындау, орыс әдебиетінің мектеп курсының барлық бөлімдері бойынша студенттердің біліміндегі олқылықтарды жою, сонымен қатар көркем мәтінді түсіндірудің негізгі тәсілдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Лингвистиканың пәні, міндеттері; тілдің шығу тегі, мәні және функциялары; тіл құрылымы; белгі жүйесі ретінде тіл; әртүрлі деңгейдегі тілдік бірліктердің қасиеттері; әлем тілдері туралы түсінік; тіл мен сөйлеудегі тілдік бірліктердің өзара әрекеттесу ерекшеліктері; лингвистиканың терминологиялық жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтың іскерлік қарым-қатынасы
    Несиелер: 6

    Мұғалімнің іскерлік қарым-қатынасының мәні, мазмұны және формалары. Педагог қызметкерлердің кәсіби сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыру мәселесі. Мұғалімнің коммуникативті мәдениетіне қойылатын нақты талаптар. Кәсіби сөйлеу байланысының негізгі құрылымдық блоктары. Сөйлеу этикетінің этикалық және лингвистикалық нормалары және педагогикалық қарым-қатынас стильдері. Оқу және әдістемелік мәтіндерді құру, редакциялау, рефераттау, іскерлік қарым-қатынасты құжаттау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 4

    Фонетика мен фонологияның арақатынасы. Орфоэпия, графика және орфография тіл білімінің бөлімдері ретінде. Фонема және сөйлеу әрекетінің дыбыстық жағы, дыбыстар мен әріптердің арақатынасы туралы ілім. Дыбыс, графика және емле байланысының негізгі принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фонетика және фонология
    Несиелер: 4

    Фонетиканың негізгі бөлімдері және оларды зерттеу пәні. Сызықтық және сызықты емес фонетикалық бірліктер. Фонология пәні, сөйлеу дыбыстарының жіктелуі. Қазіргі орыс тілінің фонологиялық парадигмасы және фонологиялық синтагматикасы. Орыс тілі фонемаларының фонологиялық ұстанымдары басқа тілдер аясында. Фонологиялық мектептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс орфографиясы және тыныс белгілері
    Несиелер: 6

    Студенттерді әдеби циклдің барлық пәндерін қабылдауға дайындау, орыс әдебиетінің мектеп курсының барлық бөлімдері бойынша студенттердің біліміндегі олқылықтарды жою, сонымен қатар көркем мәтінді түсіндірудің негізгі тәсілдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    «Ұлттық тіл» және «әдеби тіл» ұғымдарының арақатынасы. Сөйлеу мәдениеті туралы түсінік, коммуникативті мақсаттарға тиімді қол жеткізу үшін сөйлеудің функционалды стильдерін қолданудың практикалық дағдылары. Сөйлеу сапасының критерийлері, сөйлеу мәдениетінің нормативтік, коммуникативті және этикалық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогиканың мақсаттары мен міндеттері, оның категориялары, құрылымы, әдіснаманың негіздері, даму кезеңдері туралы түсінік. Педагогикалық процестің тұтас сипаты, оқу-тәрбие жұмысының нысандары, оның әдістері, әдістері мен құралдары туралы түсінік. Педагогиканың өзекті мәселелері. ҚР тәрбиесінің заманауи тұжырымдамалары, сыныпта тәрбие процесін ұйымдастыру және жүргізу және тәрбие жұмысының диагностикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақстандық құқық негіздері, ҚР Білім беру саласындағы заңнамалық актілері. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдастырушылық негіздерінің түрлері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның мазмұны, мақсаттары, субъектілері, нысандары мен түрлері, іске асыру салалары, қоғам өмірінің барлық саласында көріну ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиет бойынша арнайы семинар
    Несиелер: 5

    Ғылыми және іздеу жұмыстары, дереккөздермен жұмыс. Әдеби талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдері, терминологиялық аппарат. Әдебиет бойынша ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыру; оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстары; дереккөздермен жұмыс. Библиографиялық сипаттаманың негізгі принциптері мен ережелері. Рефераттау, рецензиялау, аннотациялау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әл-Фараби мен Абайдың психологиялық көзқарастары
    Несиелер: 5

    Әл-Фарабидің психологиялық көзқарастары. Ежелгі түркі ғұламаларының психологиялық тағылымдары. XI-XIV ғ.ғ. түркі ғұламаларының психологиялық идеялары.Әл-Фарабидің психологиялық ой-пікірлері. «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары жайлы трактат» ның маңызды проблемалары (әлеуметтік психология) Әл-Фарабидің таным процесстеріне көңіл аударуы, Әбу Насыр Әл-Фарабидің интелекті сөзінің мағынасы жайындағы пайымдамасы. Абай ойшыл-ақын шығармаларында жалпы психологияның-жан мен тәннің арақатынасы, адамның психология даму жолындағы тәрбие мен білімнің атқаратын қызметі, сондай-ақ бала психологиясы мен қоғамдық психологияның жекелеген мәселелер. Абайдың психология мәселелерге көзқарасы, ең алдымен поэзия мен өнердің міндеті адам өмірін, олардың көңіл-күйі мен іс-әрекеттерін шыншылдықпен көрсете білу деген түсінігіне сай қалыптасқанын оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық-психологиялық, анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері, денсаулықты сақтау мен нығайтуға қатысты заңдылықтар негізінде тұлғаның қалыптасуы. Оқушылардың қабілеттерін анықтау және дамыту, мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты нығайту біліктілігін қалыптастыру, дене тәрбиесі, еңбекке баулу бойынша жұмыстарды ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Биология ғылымдарының бірі "Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері" пәні болып табылады. Бұл пәнді толық игеру үшін біз экология туралы ғылымды білуіміз керек. Экология ғылымы үш бөлімге бөлінеді: аутоэкология, демэкология, синэкология. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері - қауіпсіздікті қамтамасыз ету, тіршілікті қамтамасыз ету және адамзатты қоршаған ортаның зиянды факторларынан қорғау жөніндегі іс-шаралардың әдістемесі мен теорияларын қамтитын ғылым саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру: түсінігі, негізгі түрлері және ұйымдастырушылық формалары. Кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі Бизнес-жоспарлау мен тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру және кадрлық қамтамасыз ету. Кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалауды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасы ұлттық идеясының және тәуелсіз Қазақстан мемлекетінің мәртебесіне лайық рухани құндылықтар жүйесінің мәнін қолданады, рухани жаңғыру аясында білім алушылардың білімдік-танымдық деңгейін көтереді, қазақ халқының тарихын және оларға құрметпен қарау туралы танымдық деңгейін сипаттайды, бірлесіп өмір сүріп жатқан барша халықтар мен ұлыстардың тіліне, тарихына, дәстүріне, ұлттық мәдениетіне деген құрметті дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы және фразеологиясы
    Несиелер: 3

    Тілдің лексикалық құрамы, лексикадағы жүйелік қатынастар. Сөздің лексикалық мағынасының негізгі түрлері. Фразеология тұрақты лексикалық комбинациялардың жиынтығы, фразеологияның социолингвистикалық және семантикалық негіздері. Лексика мен фразеологияның функционалдық және стилистикалық әлеуеті, олардың тұрақтылығы мен өзгергіштігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық кезеңге дейінгі орыс әдебиеті
    Несиелер: 4

    Ежелгі Ресейдің идеологиялық, діни-философиялық, мәдени-тарихи, эстетикалық және этикалық санасының қалыптасуының ерекше кезеңі ретінде орыс классикалық әдебиетінің ерекшеліктері. Әлем мен адамның көркемдік тұжырымдамасының негізі ретінде тарихи және эстетикалық көзқарастар жүйесін қалыптастыру, поэтика мен жанрлық динамиканы дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс халық ауыз шығармашылығы
    Несиелер: 3

    Орыс ауыз әдебиеті (фольклор) ғылым ретінде. Халық ауыз әдебиеті жанрларының алуан түрлілігі, олардың қалыптасуы, дамуы, эволюциясы, поэтикасы. Фольклорлық мәтіндерді зерттеу және басып шығару. Орыс мәдениеті жүйесіндегі фольклордың рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ΧΙ-ΧVΙΙΙ ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Ежелгі Ресей әдебиетінің қалыптасуы мен кезеңделуінің тарихи шарттары, оның жанрлар жүйесі және көркемдік әдістің ерекшеліктері. Ежелгі орыс әдебиетінің негізгі жазба ескерткіштері, тақырып пен стилистика эволюциясы процестері. XVIII ғасырдағы жаңа орыс әдебиетінің қалыптасуы: әдеби формалардың, стильдердің, сюжеттердің, композициялардың, әдеби бағыттардың, әдеби өмірдің, әдеби беделдің өзгеруі; XVIII ғасырдың жетекші орыс жазушыларының шығармашылығын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орталық Азия халықтарының фольклоры
    Несиелер: 3

    Түркі фольклорының пайда болуы. Фольклордың әртүрлілігі, оның жанрлары, сюжеттері. Негізгі дәстүрлері: Орхон ескерткіштері, ұйғыр, қарахан, Шағатай. Әдебиет тимуридской Азия. Оғыз әдеби дәстүрі. Ұлттық әдебиеттің дамуына ауызша халық шығармашылығының әсері. Ұлттық фольклордың рухани және тәрбиелік мәні, оның қазіргі жағдайда халықтардың мәдени мұрасын жақындастырудағы рөлі, қоғамның рухани жаңару проблемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ономастика теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Қазіргі Ономастиканың өзекті мәселелері. Ономастиканың жаңа бағыттарын дамыту, олардың басқа ғылымдармен өзара әрекеттесуі. Ономастикалық лексиканың ерекше қасиеттері, тиісті атаулардың этимологиясы мен семантикасы. Қазақстанның ономастикалық кеңістігі және осы саладағы практикалық қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Қазақ тілі салыстырмалы-аналитикалық және дискурсивті аспектілерде, мамандық пен мамандық негіздері, іскерлік қарым-қатынас мәдениеті. Қазақ тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу формалары. Әр түрлі мәдени ортада коммуникативті және кәсіби қызметті ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаңартылған бағдарлама бойынша орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы заманауи білім беру жүйесі және тіл саясаты. Орыс тіліндегі жаңартылған бағдарламалардың мазмұны, құрылымы және құрылу принциптері. Жаңартылған бағдарлама бойынша орыс тілін оқытудың тәсілдері: Заманауи педагогикалық технологиялар, оқытудың инновациялық әдістері мен тәсілдері, олардың дәстүрлі әдіснамамен арақатынасы. Оқу процесінде мұғалім мен білім алушылардың рөлінің өзгеруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру жүйе ретінде, инклюзивті білім берудің жүйелік тәсілінің принциптері. Білім алушыларды психологиялық және педагогикалық қолдаудың инновациялық әдістері және оларды іске асыру әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Функционалдық морфология
    Несиелер: 4

    Қазіргі орыс тілі мен функционалды-коммуникативті грамматиканың морфологиялық жүйесінің ерекшеліктері. Морфология,синтаксис және функционалды грамматиканың арақатынасы. Функционалды-семантикалық категориялар және оларды зерттеу. Сөйлеу бөліктерінің морфологиялық парадигмаларының негізгі аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ΧIΧ ғасырдың орыс әдебиетінің процесі
    Несиелер: 4

    XIX ғасырдағы әдеби процестің негізгі категориялары (көркем және авторлық жүйелер, әдеби Күрес және журналистика, бұқаралық әдебиет). Әдеби процестің XIX ғасырдың қоғамдық-саяси ағымдарымен байланысы. Әдебиетті демократияландыру, көркемдік әдістерді, бағыттар мен ағымдарды қалыптастыру және өзгерту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
    Несиелер: 4

    Сөзжасамдық жүйенің негізгі модельдері және орыс тіліндегі сөздерді қалыптастыру түрлері. Орыс орфографиясының морфологиялық принципінің жетекші рөлі. Грамматикалық мағынасы мен грамматикалық формасы, оларды орыс тілінде білдіру тәсілдері. «Грамматикалық категория» ұғымының мазмұны. Морфемалық, сөзжасамдық және морфологиялық талдаулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ΧIΧ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Әдеби процестің заңдылықтары туралы қазіргі теориялық және тарихи-әдеби түсініктерді ескере отырып, орыс әдебиетінің дамуы; жанрлық жүйенің қайта құрылуы; драматургиядағы классицизм тенденциялары; орыс поэзиясындағы романтизмнің орнауы; реализмнің қалыптасуы мен гүлденуі; популистік әдебиет; роман негізгі жанр ретінде; анти-лингвистикалық шығармалар; утопиялық социализм идеялары; ұлы жазушылардың шығармашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық риторика
    Несиелер: 5

    Білім беру және тәрбие саласындағы мұғалімнің тиімді сөйлеу қарым-қатынасының теориясы мен практикасы. Мұғалімнің риторикалық шеберлігі коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырудың негізі ретінде; сөйлеу этикетінің, әдеби тілдің нормалары, жазбаша мәтіндер мен ауызша сөйлеуді модельдеу тәсілдері, оларды кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған бағдарлама бойынша әдебиетті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақстанның білім беру жүйесін реформалау жағдайында жаңартылған бағдарлама бойынша әдебиетті оқытудың әдістері мен нысандары. Жаңартылған бағдарлама бойынша әдебиетті оқытудың жаңа тәсілдері, Заманауи педагогикалық технологиялар, Оқыту құралдары және оларды әдебиетті оқытуда пайдалану тәсілдері. Әдебиетті оқытудың инновациялық технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көне дәуір, орта ғасыр және қайта өрлеу дәуіріндегі шетел әдебиеті
    Несиелер: 6

    Әдебиетке дейінгі кезеңдегі шығармалар рулық, түр және жанрлық формалар жүйесінің қайнар көзі ретінде. Еуропа әдебиеті мен мәдениетін дамытудағы ежелгі дәуірдің рөлі. Әр түрлі халықтардың батырлық эпосының ұлттық сипаты. Орта ғасыр әдебиетінің жанрлық жүйесінің өзіндік ерекшелігі. Қайта өрлеу және гуманистік реализм әдебиетінің қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 4

    Синтаксис пәні, синтаксистік бірліктер жүйесі және олардың негізгі белгілері. Сөйлемнің формальды, коммуникативті және семантикалық аспектілері. Негізгі типтері ұсыныстар қазіргі орыс тілі. Қарапайым және күрделі сөйлемдердің барлық түрлерін синтаксистік және пунктуациялық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Функционалдық синтаксис
    Несиелер: 4

    Семантикалық құрылымдар, негізгі элементтер (семантикалық категориялар) және оларды жүзеге асырудың тілдік құралдары. Функционалды-семантикалық қатынастар сөйлемдерді жіктеудің негізі ретінде. Ядролық құрылымды, модификаторларды, спецификаторларды және күрделі семантикалық құрылымдарды «мағынадан формаға» синтаксисті сипаттау принципін жүзеге асыру ретінде анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел әдебиетінің жанрлары, бағыттары, әдістері
    Несиелер: 6

    Шетел әдебиетінің жалпы және жанрлық-түрлік жүйесі, оның көркемдік әдістермен, бағыттармен және ағымдармен байланысы. Ұлттық әдебиеттің дамуындағы негізгі тенденциялар, олардың өзара әсері мен өзіндік ерекшелігі. Көркемдік әдістер мен бағыттардың теориялық өзіндік санасы. Авторлық жанрдың артықшылықтары мен атауларының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Заманауи дидактикалық концепциялар, қашықтықтан оқыту технологиясының негізгі әдістері мен тәсілдері. Оқыту – оқыту-компьютер жүйесін іске асырудың психологиялық-педагогикалық тәсілдері. СӨЖ жоспарлау және ұйымдастыру. Қашықтықтан оқытудың әртүрлі платформаларының техникалық және функционалдық мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс әдеби тілінің нормалары
    Несиелер: 5

    Орыс тілінің нормасы және оның түсінігі, міндеттілігі, тұрақтылығы, оны қолдану аясы мен шекаралары. Норманың өзгергіштігі және оны реттеу процесі. Орыс тілінің негізгі реформалары. Қазіргі орыс әдеби тілі: қасиеттері мен негізгі нормалары орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық. Дұрыс сөйлеу белгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіл бойынша арнайы семинар
    Несиелер: 5

    Синхронды және диахрондық аспектілердегі лингвистикалық құбылыстар мен процестерді зерттеудің әдістері мен әдістері. Тіл белгілер жүйесі және сөйлеу әрекеті ретінде. Іздеу-зерттеу жұмысын жүргізудің әдістері мен тәсілдері. Реферат, рецензия және аннотация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәнерлеп оқу
    Несиелер: 5

    Экспрессивті оқудың теориясы мен практикасына лингводидактикалық көзқарастар. Мәнерлеп оқудың, ауызша сөйлеу мәдениетінің арақатынасы және оны жетілдіру мәселелері. Мәнерлеп оқудың негізгі түрлерін оқыту. Әр түрлі жанр формалары мен функционалды стильдердің мәтіндерін оқу ерекшеліктері. Қазіргі сабақ жүйесіндегі мәнерлеп оқу орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ΧΧ ғасырдағы орыс әдебиетінің негізгі мәселелері
    Несиелер: 4

    Идеологизация «кеңестік әдебиет» ұғымының қалыптасу факторы, социалистік реализмнің классикалық дәстүрлері мен көзқарастарының қақтығысы ретінде. Проза, лирика және драматургиядағы негізгі авторлардың шығармашылығы және басым идеялық-тақырыптық ағымдар. Социалистік реализм әдебиетінің қорғау принциптерін қалыптастырудағы әдеби сынның рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін өткізу әдістемесі бойынша арнайы курс
    Несиелер: 5

    Қазақстанда орыс тілін шетел тілі ретінде оқытудың лингводидактикалық принциптері. Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи стратегиялар мен инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту жүйесіндегі дәстүрлі, интерактивті және қашықтықтан оқыту әдістерінің арақатынасы.Оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеуін қалыптастыру мен жетілдірудегі коммуникативтік бағыттың және лингво-аймақтық құзіреттіліктің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ΧΧ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    20 ғасырдағы тарихи-әдеби процестің тақырыптық және стильдік ерекшелігі. Күміс ғасыр әдебиетінің ерекше сипаты. Әдебиеттің әртүрлі идеологиялық және эстетикалық ағымдарға бөлінуінің идеологиялық және эстетикалық себептері. Социалистік реализм және классикалық реализм дәстүрлері туралы түсінік. Шетел әдебиеті; негізгі жазушылардың шығармашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Салыстырмалы типологиялық тіл білімі
    Несиелер: 4

    Лингвистикалық типология және тілдік әмбебаптар, генетикалық байланыстарға тәуелсіз тәуелсіз категориялар ретінде тілдердің құрылымдық және функционалдық қасиеттерінің жүйесі. Әлем тілдерінің әртүрлілігі олардың жиынтығы ретінде имманентті заңдылықтарға байланысты. Тілдердің типологиялық жіктелуінің қалыптасу тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Тарихи жарықтандырудағы әдебиет теориясының негізгі түсініктері. Күрделі жүйе (мәтін) ретінде көркем шығарманы талдаудың заманауи әдістері мен әдістері. Қазіргі әдебиеттану тарихы мен әдіснамасының негізгі кезеңдері және әдебиеттанудағы жетекші академиялық мектептер. Әдебиет теориясының терминологиялық корпусы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Креативті стилистика
    Несиелер: 4

    Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің кәсіби қызметіндегі стилистиканың шығармашылық технологиялары. Функционалды стильдердің ерекшеліктеріне сәйкес тілдік құралдарды таңдау және сөйлеу іс-әрекетіне шығармашылық түрлендіру критерийлері. Сөйлеу әрекетінің дағдыларын жетілдіру және тілге эстетикалық қатынасты дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 4

    Стилистиканың тіл білімінің бөлімі ретінде қалыптасуы, оның негізгі жүйелік деңгейлері. Стилистика бөлімдерін қалыптастыру мен дамытудың тұжырымдамалық негіздері. Тілдің функционалды сорттарының негізгі салалары және қалыптасуы. Жалпы әдеби стиль ережелері мен стилистикалық нормалардың Тарихи өзгергіштігі. Сөйлеу стилі мен мәдениетінің байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ΧΧ-ΧΧI ғасырлардағы тоғысындағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 4

    ΧΧ соңы – ΧΧI ғасырдың басындағы әдебиеттегі көркемдік әдістердің, бағыттардың және эстетикалық тенденциялардың қатар өмір сүруі. Жаңа тақырыптық және стильдік үрдістер, мемуарлық-өмірбаяндық прозаның, деректі және жалған құжаттық әдебиеттің дамуы. Әдеби орталық принципінің эволюциясы, бұқаралық әдебиетті коммерциализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 4

    Оқушыларды критериалды бағалау жүйесіндегі заманауи тәсілдер. Мектептегі оқытудың инновациялық дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері. Критериалды бағалау, оның білім беру процесіндегі функциялары мен ынталандырушы рөлі, білім алушылардың оқу жетістіктерін іске асырудың негізгі тәсілдері, құралдары мен нысандары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңа замандағы шетел әдебиетінің поэтикасы
    Несиелер: 5

    Жаңа дәуірдегі шетелдік әдебиеттің бейнелі жүйесі және оны шындықты эстетикалық бейнелеудің көркемдік құралдары мен әдістерінің белгілі бір жүйесінде жүзеге асыру. Әр түрлі көркемдік және эстетикалық жүйелердің бейнелі жүйелерін тарту және тарту, корреляция және нивелирлеу принциптері. Эстетикалық және адамгершілік құндылықтар иерархиясын коммерцияландыру және жою мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс әдеби үдерісі
    Несиелер: 4

    Қазіргі орыс әдеби процесінің негізгі ұғымдарының жүйесі. Жанрлық формалардың классикалық жүйесінің өзгеруі. Әдеби процестің жетекші тенденциялары. Жаңа және дәстүрлі әдеби ағымдар мен бағыттардың плюрализмі. Орыс мәдениетінің әдеби-центрлік патологиясының жоғалуы, оның жаңа әлеуметтік-мәдени жағдайдағы өтпелі сипаты. Эстетиканың жаңаруы және қазіргі әдеби процестің аяқталмауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 4

    Тіл туралы ғылымның қалыптасуының негізгі кезеңдері. Тіл үйренудің жаңа тәсілдерін дамытудағы лингвистикалық мектептердің рөлі. Қазіргі лингвистиканың даму тенденциялары және жаңа лингвистикалық пәндердің пайда болуы. Әлемнің қазіргі тілдік картасы туралы түсінік, тілді жүйе ретінде түсіну. Пәндер, дәстүрлер, бағыттар мен мектептер жүйесі ретінде тіл білімінің негізгі лингвистикалық тұжырымдамалары мен даму процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңа замандағы шетел әдебиетінің тарихы (ΧVΙΙ-ΧΧΙ ғғ)
    Несиелер: 5

    Ағарту дәуірінің негізі ретінде рационализм мен позитивизмнің философиялық тұжырымдамалары. «Энциклопедия» Басылымы. Ұлттық әдебиеттердегі негізгі көркемдік әдістерді, бағыттар мен ағымдарды қалыптастыру. Реализм Еуропа әдебиетіндегі жетекші әдіс, оның эстетикасы мен идеологиялық негізі. Реалистік бейнелердің типологиясы. Модернизм, постмодернизм және әлемдік әдебиеттегі дағдарыс процестері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Проза және өлеңтанудың теориясы
    Несиелер: 5

    Прозалық және поэтикалық сөйлеу көркем әдебиет тілін ұйымдастырудың негізгі тәсілдері ретінде. Көркем сөйлеу жұмысының жалпы принциптері: әдеби бейнені құру әдістері, көркемдік жалпылау әдістері. Әр түрлі рулық, түрлік және жанрлық формадағы әдеби шығарманың формасы мен мазмұнының диалектикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    орыс тілі мен әдебиетін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдана алады;

  • Код ON7

    ғылыми, әлеуметтік және коммуникативтік аспектілерде кәсіби пікірлерді қалыптастыру үшін ғылыми ақпаратты талдай алады;

  • Код ON6

    қазіргі орыс әдеби тілінің нормаларын, сөйлеудің функционалды стильдерін анықтай алады;

  • Код ON2

    орыс тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи инновациялық әдістемелік тәсілдерді қолдана алады;

  • Код ON10

    өз идеяларын ұсыну және басқа да іс-әрекеттері мен пайымдарын бағалау үшін жүйелі ойлауды қолдана алады;

  • Код ON11

    жалпы мақсаттарға жету үшін командада жұмыс істеу қабілеті мен көшбасшылық қасиеттерін көрсете біледі;

  • Код ON1

    пәндік және пәнаралық саланың негізгі бөлімдерінің білім жүйесін қолдана алады;

  • Код ON5

    пән бойынша таңдалған мақсаттарға сәйкес критериалды бағалауды және оқу жетістіктерін диагностикалауды қолдана алады;пән бойынша таңдалған мақсаттарға сәйкес критериалды бағалауды және оқу жетістіктерін диагностикалауды қолдана алады;

  • Код ON9

    тіл білімі, әдебиеттану және орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы оқу міндеттерін шеше алады;

  • Код ON12

    кәсіби қызметте практикалық қолдану мақсатында тіл жүйесі мен тарихи-әдеби процесті талдай алады.

  • Код ON3

    оқушылардың сыни ойлауын, шығармашылық және ұжымдық мәселелерді шешу дағдыларын қалыптастыру мақсатында пәннің құрылымын, негізгі тұжырымдамаларын талдай алады;

  • Код ON8

    ғылыми және оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу үшін теориялық және әдістемелік білімді қолдана алады;

Top